کد خبر: ۴۶۳۶۳
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار:
بدحجابی تا کجا /

حضرات آیات فرهنگی، لطفا بیدار شوید! + عکس

از زمانی که گدایان در سریال ها، چادری شده اند و متمولین و ثروتمندان خانم های «های کلاس»ی هستند که نماد مترقی بودنشان مانتویی بودن و مشخص شدن چند تار موی است، دیگر دختر نوجوان دوره دبیرستانی. . .

بولتن نیوز : این روزها بد حجابی یکی از معضلات اساسی فرهنگی جامعه است.مسئولان فرهنگی کشور پس از یک دهه خواب غفلت، ناگهان خود را در برابر موجی از بد حجابی و در بعضی نقاط تهران بی حجابی و گاها فساد جنسی علنی در سطح شهر مواجه دیدند.
حتی تذکرات جدی مقام معظم رهبری هم در چندین سخنرانی نتوانست خواب سنگین غفلت را از چشمان فرهنگی مسئولان دور کند و امروز متاسفانه شاهد برخورد قهری با معضل بد حجابی هستیم.آیت الله جوادی آملی در جایی فرمودند ریشه بد حجابی جهالت است.


سوالی که باید از سران فرهنگی نظام پرسید این است که آیا فردی که جاهل است و تفاوت بین خوب و بد را نمی داند می توان با جریمه های میلیونی مجازات کرد.باید به فرد جاهل فهماند. آموزش داد و آموخت که چرا اسلام می گوید حجاب خوب است و بی حجابی بد؟به عقیده نگارنده چرایی حجاب مهمتر است از اصل حجاب.

متاسفانه با نزدیک شدن فصل تابستان و گرمای هوا در پایتخت و دیگر شهرهای کشور صحنه های بسیار زننده ای از بی حجابی زنان و دختران می بینیم که جای هیچ دفاعی را برای مدعیان فرهنگی کشور باقی نمی گذارد.به عقیده نگارنده از زمانی که در سینما و فیلم های تلویزیونی، سرایدار خانه همان خانم «چادری» به نمایش گذاشته شد و «خانم» خانه، همان خانم «مانتویی» با هفتاد قلم آرایش. ما به دختران و زنان جامعه آموختیم که اگر چادر بر سر داشته باشی و در دبیرستان ظاهر شوی به واسطه فیلم شب قبل، انگشت اتهام دوستن به سویت دراز می شود که تو خدمتکار من هستی و من که زیبایی جسمم را به نمایش عمومی گذاشته ام، ارباب تو.


از زمانی که گدایان در سریال ها، چادری شده اند و متمولین و ثروتمندان خانم های «های کلاس»ی هستند که نماد مترقی بودنشان مانتویی بودن و مشخص شدن چند تار موی است، دیگر دختر نوجوان دوره دبیرستانی برای اینکه در کنار خیابان سکه کف دستش نگذارند فرار می کند از چادر.

اگر فرض کنیم اتوبان فرهنگی حجاب دو سر داشته باشد؛ شرق و غرب. شرق را نماد حجاب اسلامی و غرب را نماد بی حجابی اروپایی بنامیم متاسفانه سردمداران فرهنگی جمهوری اسلامی در چند ساله اخیر با سرعت غیر مجاز در لاین شرق به غرب در حرکتند و روز به روز از فرهنگ اسلامی دورتر و دورتر می شوند.

گواه این سخن نگارنده جهت دهی سینماها، صدا و سیما (تلویزیون: وضعیت گاهاً اسف بار بازیگران سریالهای تلویزونی و رادیو: سخنان هجو و لودگی که بعضا از مجری های زحمتکش این صنف به گوش می خورد)، بعضا اساتید دانشگاه و افراد تحصیلکرده و ... می باشد.

از سوی دیگر وقتی پا به عرصه خصوصی افراد مشهور جامعه می گذاریم به راحتی در می یابیم که وقتی الگو فرهنگی جوانان ما چنین افرادی باشند نباید از جوانان جامعه انتظار دیگری داشت.


به راستی جای سوال دارد در جامعه هنری چند بازیگر زن داریم که «چادر»ی باشند و یا اگر بخواهیم چادر را برابر با حجاب قرار ندهیم چند بازیگر محجبه خانم داریم که شرع اجتماع بتواند او را بعنوان یک محجبه بپذیرد.
آقایان فرهنگی تا بحال چند مقاله علمی در رابطه با «شبیخون فرهنگی» که مقام معظم رهبری سال ها پیش ما را از آن بیم داده بودند، خوانده اید؟
برای مبارزه با تهاجم فرهنگی شما چه کار کرده اید و دشمن برای ترویج آن چکارها کرده است؟

در پایان از مسئولان محترم فرهنگی تقاضامندیم به فرهنگ، فقط و فقط به چشم جذب مخاطب نگاه نکنند. تمام همّ و غمّ فرهنگی شان این نباشد که فیلمی ساخته شود و یا همایشی برگزار شود که قابل استفاده برای تمام اقشار جامعه باشد. در اینجا لازم است به آقایان فرهنگی گوشزد کنیم که حجاب موضوعی است که اتفاقا مورد نیاز همه اقشار اجتماع است. لازم به ذکر است شما حق ندارید با ترویج بی بند و باری فرهنگی پای کسانی را که دغدغه های مذهبی دارند را از محیط های فرهنگی مانند سالن های سینما و تئاتر و پارک ها و ... ببرید.


گویا آقایان فرهنگی یادشان رفته که ما برای چادر و حجاب زنانمان خون داده ایم.

حضرات آیات فرهنگی، سعی کنید به گونه ای دیپلماسی فرهنگی پیاده کنید که در «یوم الحسرت» بتوانید در چشمان صدها هزار شهید این مرز و بوم نگاه کنید. جواب دادن در محضر حضرت فاطمه زهرا(س) پیشکش!

* سعید ساداتی

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲۵
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
16
43
قطعادر یوم الحسرت کسانی که این درب را ابتدا دانسته یا ندانسته جهت رسبدن به نان چربی باز کردنند وباین روز رسیدیم باید پاسخگو شهداو معصومین باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
31
28
آقایان مسئول فردای قیامت چه جوابی دارید؟مسامح تاکی؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
منظور مسامحه است
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
جوابی ندارند که بدهند ...
k-1
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
23
21
بولتن تو بگو بايد چي كار كرد؟؟ متاسفانه هيچ راهي وجود نداره
پاسخ ها
عبدالحسین صالحی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
راههای زیاد ی است . ولی گو که اجرا کند .ولی نمشود با چند کلمه حل کرد . البته نه با زور . خیلی راحت است . خیر از مردن همه چیز راه حلی دارد . البته به روایت ها واحادیث که مراجعه میکنیم میبینیم که .....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
16
13
امیدوارم این گزارش ، همون حرف آقای حدادیان نباشه که گفت اول گرم شدن هوا یه موج مبارزه با بد حجابی راه میفته بعد هم میخوابه ، لطفا این معضل را بطور جدی پیگیری کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
8
36
حجاب از دست نظام خارج است به زور نمی توان چادر سر کسی کرد انوقت چادری ای که خودش چادر سرکرده با کسی که به زور چادر سر کرده را نمی توان تشخیص داد باید تا این حد آزاد گذاشت بیشتر از این را با نظام مداخله کند
kkj
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
3
9
خدا را شکر که نگفتندکه اینها طرفداران فلان شخص هستند . انشاالله روزی شود که همه این مشکلات حل شود .
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۷
5
11
باسلام به سایت وزین بولتن باید عرض کنم هم اکنون که شما یک دفعه این موضوع راعلم کرده اید ایاخداوکیلی قصد وغرض خاصی ازان ندارید؟! ایامنظورتان فشاربررقبانیست؟!چطورتاحالامیدیدودم برنمیاوردید؟!چگونه یک شبه گربه زاهدمیشود؟!متاسفانه شماهم به عنوان یک سیستم فرهنگی به درگاه خداوندعزوجل گنه کاریید!امابازهم جای شکرداردوتشکر
روزبه پارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
19
16
این بد حجابی نیست ، بی حجابیه ، بی عفتیه !
جالب اینجاست که همین ها داعیه ی آزادی خواهی دارند و نه جوانان شهر های غیر از پایتخت که حتی نصف این ها هم امکانات و تفریحات ندارند
پاسخ ها
پنهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
سلام

ما واقعا نفهمیدیم این واژه ی « بدحجاب » رو چه کسی وارد واژگان زبان ما کرد !؟

از دو حالت خارج نیست :
بی حجاب ،
با حجاب

این واژه ی مذکور « بد حجابی » فقط برای بازی با واژگان و شکست قبح بی حجابی است
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
22
15
خیلی زشت است و مایه تاسف است که در جامعه امروزی غیرت اسلامی وایرانی به خواب رفته و والدین از کنار این مساعل بدون توجه رد میشن .

ای مردم شما ایرانی هستید
چرا غرب زده شودید غرب نه شیطان زده

آهای ملت از خواب غفلت بیدار بشید قیامت نزدیکه.
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
با شما موافقم ببخشيد اشتباهي بهتون امتياز منفي دادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
شما بروید و غلط املایی خود را اصلاح کنید
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
10
24
خود صداوسیمامخصوصاًبازیگران بعضی ازسریالهاعامل ترویج بدحجابیند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
يا حجاب داريم يا نداريم گزينه سوم وجود ندارد:
1- با حجاب
2- بي حجاب
سيدعليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
12
11
عزيزان مسئول اگر مي‌خواهيد معزل بدحجابي حل شود علاوه بر آگاهي‌بخشي مي‌بايست حتماً حتماً جلوي ماهواره را بگيريد. جوانان ما به شدت از برنامه‌هاي منحرف ماهواره‌اي تأثير مي‌پذيرند. پيشنهاد من اينست: چطور كشورهاي غربي براي جلوگيري از حجاب قانون تصويب مي‌كنند و هر كسي را كه حجاب داشته باشد از داشتن حداقل حقوق شهروندي محروم مي‌كنند. خوب شما هم جرأت داشته باشيد و بياييد داشتن ماهواره را ممنوع و به شدت با دارندگان آن برخورد كنيد كه در اين صورت هم در آخرت مأخذه نمي‌شويد هم جامعه را از لوث اين جرثومه فساد پاك مي‌كنيد.
از عواقب آنهم نترسيد ما طرفداران اسلام و حاميان رهبر عزيز تا آخرين قطره خونمان پشتيبان شما هستيم. از قديم گفته‌اند «مرگ يكبار شيون هم يكبار»
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
نه که حالا تواین مملکت ما ازحداقل حقوق شهروندی برخورداریم .اون را هم قطع کنند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
شما خودتم ماهواره میبینی که میدونی چی داره.مگه نه؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
17
5
مسولین فاسد اگاه باشندیقینا روزی این فرزندان روح اله وحزب الله برق شمشیرهایشان را نشان میدهند انروز توبه فایده ای ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
برق شمشیرها را برای حمله بیگانگان به کشورمان باید نشان دهیم نه اینجا ...فکر میکنید با برخورد مشکل بد حجابی حل مشود ؟ ؟ نه بدتر هم میشود ..مشکل بد حجابی را فقط از طریق فرهنگی( حالا از صداوسیما گرفته تا وزراتخانه ها و روحانیون با راهنمایی )حل کرد با بگیر به بند برق شمشیر حل نمیشود
HRSB
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
عزيز جان! گفته "مسئولين فاسد"، نه "شهروندان فاسد".
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
13
14
لا اکراه فی الدین......
پاسخ ها
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
كاربرد اين آيه جاي ديگست
وقتي يك نفر دين اسلام رو انتخاب ميكنه بايد به تمام احكامش عمل كنه نه قسمتيش.
وقتي ميشنوم يك عده اين آيه رو بيجا بكار ميبرن آتيشي ميشم...
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
4
9
به نام خدا
قرائن و شواهد نشان می دهد که بعضی از مسؤولین در پیدایش این فرهنگ تعمد دارند و مانع اصلاح هستند.
اول این ها باید درست شوند.
sadegh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
4
12
همین الان فرزندان آیات فرهنگی را ببینید چه وضعیتی از لحاظ حجاب دارند؟
از دیدگاه آنان حجاب خوب است اما در کتاب نه در عمل!!!
من
|
United States
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
4
10
اقای محترم اصلا بحث بر سر ازادی یا عدم ازادی حجاب نیست
به قول نگارنده باید چرایی حجاب در جامعه جا بیفتد. برخورد قهری جواب نخواهد داد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
13
5
وقتی آقای قالیباف با حمایت مالی در ساخت فیلم "درباره الی" مشارکت میکند پس دشمن در خانه است.
لازم نیست دنبال نخود سیاه بروید فرزندان آقای قالیباف و سایرین خودشان عامل و بانی هستند
مهران
|
United States
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
11
12
اتفاقا حجابشون هچ مشکلی نداره. بگذارید مردم کمی راحت باشند و بتونن فضای صمیمیت و محبت رو در جامعه گسترش بدهند.
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
من هم با نظر آقای مهران موافقم. اگه دیدتون رو عوض کنین میفهمین که اشکال از اونها نیست. از نگرش منفی شماست که به همه چیز انگ فساد میزنین والا خدا خودش هم گفته که زیباست و زیبایی رو دوست داره.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
قطعا کبکهایی که سر زیر برف کرده اند خورده خواهند شد!!
فک و فامیل شما هم همینطور
لطفا این خود همه بینی مسخره رو رها کنید.
اینها در مفابل خیل عظیم بانوان عفیفه ای که جز برای ضرورت از خانه خارج نمیشوند ناچیزند ولی همین عده ناچیز هم ممکن است باعث فساد اخلاق سایرین شوند.
یادمان باشد که آزادی برای همه خوب است نه برای همین اقلیت تمامیت خواه پر مدعا !!
pasha
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
6
6
لا اکراه فی الدین برای اتخاب راه است نه در زمان کجروی از راه دین. امر به معروف واجب عینیست برای همه اما حیف ..
فرید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
5
7
متاسفانه این درختها ونهال های بی حجابی وبدحجابی همان بذرهایی هست که باتندرویی های اول انقلاب کمیته در امر مجازات بدحجابان در جامعه کاشته شد و امروز هیچ راهی برای کنترل آن وجود ندارد و این مقاله به بسیاری از این معضلات فرهنگی به درستی اشاره کرده. ای کاش آن روزها با دستمال کاغذی که شیشه خورده داشت ماتیک لب خانمها رو پاک نمیکردن و ای کاش ظرف پر از سوسک جلوی بدحجاب ها در کمیته نمیگذاشتند. از وقتی یادم میاد توسال 65به بعد هرکی میشناختم چادری مانتویی شد و نه بلعکس، اما قبل از انقلاب بی حجاب چادری میشد. افسوس که هیچ کس حرف رهبرمون رو خصوصا در ابتدای دهه هفتاد و هشدارهاشون راجع به تهاجم فرهنگی رو جدی نگرفت و یا با مجازات و گرفتن بی حجاب ها در خیابان ها پاسخ داد که این بدترین کار بود. خدا به داد مون برسه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
اولا همونایی که اول انقلاب به مردم سخت میگرفتن حالا بخاطر اینکه منافعشون ایجاب میکنه رنگ سبز مولامون رو هم بازیچه کردن و طرفداراشون این رنگ مقدس رو به دم سگشون میبندن(چیزی که خودم با چشام در ایام انتخابات دیدم) ثانیا نقش خیلی خیلی مخرب ماهواره رو فراموش کردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
10
6
ديگه نميشه كاريكرد همش نزنيد گند خاتمي بوش بيشتر در مياد
نریمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
4
5
واقعا جای تعصف ؟
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۸
5
0
دیگه هیچ کار نمیشه کرد اگه الان شروع کنن کار فرهنگی کنن تازه 5-6 سال دیگه جواب میده حالا تازه اگه شروع بشه ای بابا مسئول ها اکثرا دنبال باند بازی حزب بازین کی به فکر ما و فرهنگ ماستهمه جا شده پارتی و کارها فقد با سفارش بچه های بالا انجام میشه خیلی دلم میگیره رهبرمون خیلی تنهاست تازه انشالله این مشکل حل شه اعتیاد و مواد مخدر چی میشه من شخصا چندتا از دوستامو از دست دادم ولی تا دلتون بخواد مواد فروش میشناسم دارن تو خیابونها به شغل شریفشون ادامه میدن هر کی بگه نمیتونن جمعشون کنن دروغ میگه از مرز نمیشه یک سوزنو بیاری تو حالا تن تن با هیجده چرخ مواد میاد تو کشور آقا خیلی دلم گرفته فقط میتونم بگم اللهم عجل لولیک الفرج
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
4
6
سلام
به خدا رفتم اروپا یادم به جمله آیه اله طباطبایی افتاد که فرمودند:در ایران اسلام دیدم مسلمان ندیدم ولی در اروپا مسلمان دیدم واسلام نه.
حرفهای من مثل فیلمهای ایرانیه, نتیجه اش را خودتون بگیرید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
این جمله سید جمال الدین اسدآبادی هستش
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
3
5
یه برادری نوشته بوداول اننقلاب تند روی کردند همونهایی که اول انقلاب تند روی کردن حالا جنبشش سبز دارن واز خیلی جاها کنار گذاشته شدن--ودرست گفتین انروزها اشتباه کردن والان هم که بی بندوباری رو جلوش رو نمی گیرن اشتباه میکنن --البته فکر میکنم همگی ما وجدانمون هنوز بیداره وبه خواب عمیق فر ونرفته --فکر کنیدروزی همین بلایی که به دلیل ندونستن خیلی از مسائل که به سر این دختران اومده بخواهد به سر خواهر ومادر ما بیاد چیکار میکنید یه کاری می کنیم دیگه--هر کسی هر جایی هست از خودش وخانواده اش شروع کنه درست میشه--همه می گن دولت انجام بده واگه همون دولت با برخورد بد جلوی این کار رو خواست بگیره همه داد وبیداد می کنیم که مگه خواهر من چطور می پوشه مگه من با کدام بد حجاب یا بی حجاب گشتم --پس بیاییم از خانواده هایمان شروع کنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
8
12
آقا کسی نخاد به زور بره بهشت چکار کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
کسی نگفت برو بهشت ما میگیم جامعه رو به گند نکشید............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
مزاحم بهشت رفتن دیگران نشه!!
ببینم اگه یکی یه سیلی به شما بزنه چیکارش میکنی!؟ لابد میگی آزادیه نه !؟
عليرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
هر غلطي ميخوان بكنن برن تو خونشون
نه توي جامعه...
البته از طرز "نخاد" نوشتنتون معلومه كه...
عبدالحسین صالحی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
آقا ی محترم یا خواهر محترمه : کسی شما را براحتی به بهشت نمیبرد چه رسد به زور . انصافا" کار بکار هیچ کس نداریم آیا اینجور بی حجابی درست است ؟ ......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
9
4
من یک سوال دارم. اونم اینه که کی شده این افراد ظاهرا فاسد رو با دید اینکه چه دغدغه ای دارند بررسی کردن؟ از بس تو سر زدن شده این. میدونید الان دارند رد و بدل کردن همسر و سکس ضربدری رو ترویج میکنن؟بدحجابی پیشکش. لطفا یه سر به سایتهای سکس فارسی بزنید ببینید چقدر عضو داره وبیشتر سکس با محارم رو ترویج میکنن.از بدحجابی گذشته حضرات. وقتی فرزندان برخی حضرات از این قماشند چه انتظاریه از بقیه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
8
3
اي كاش ما ايرانيا به جاي اين بحث ها به چيزاي بهترفكر ميكرديم!
به نظرتون كره وژاپن هم به اين چيزا فك ميكنن!
توي ايران حجاب چيزه خوبيه چون اگه نداشته باشي بهت انگ...ميزنن
اگه اجباري دركار نباشه،اونايي كه حجاب رو واقعاواسه مسائل اعتقاديشون دوست دارنداونو واسه ي خودشون حفظ ميكنند
يه چيزي مثله تركيه!
اجبار هميشه كار دست ايران داده،شايد به صورت زودگذر كارآمد باشه ولي در دراز مدت تاثير منفي ميذاره
thanks
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
ببنید اجبار یه نوع سلبیته و این در کنار فرهنگ سازی به صورت ایجابی هست. به نظر من اجبار در کنار فرهنگ سازی خوب است و کارگشت.
سادات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
4
5
چرا دولت از برخورد با بی حجابی طفره میره ؟!مگه داشتن حجاب در کشور اسلامی ایران قانون نیست؟وظیفه ی اجرای قانون هم به قوه ی مجریه است پس چرا با قانون شکنی برخورد قاطع نمی شه و رئیس جمهور با مطرح کردن اینکه این یه کار فرهنگیه !سعی میکنه این مسئولیت رو از دوش دولت بردار ؟!حتی با قبول این حرف هم باز وظیفه دستگاههای فرهنگی دولته که در این باره اقدام کنند ! نکنه قضیه مربوط به همون فرقه ی مشائیه؟؟!
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
5
8
با سلام
وقتی کسی توی فکر سامان دادن به ازدواج جوانان نیست
وقتی همه زنها در مراسم های عروسی به دستور یک پسرجوان (خ.اننده ارکست) نیمه عریان و آراییده هم ؛ حتی در مجالس کاملا زنانه می رقصند و هیچکس حکمی نمی دهد و حرفی نمی زند ؛
وقتی اینترنت وسیله ای برای چت تصویری است
وقتی ماهواره در خانه ها حتی کودکان 2 ساله را مسموم می سازد
این چیزها و این صحنه ها کمترین پیامد است
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
5
6
سلام.اولاً این عکسهایی که شما در سایتتون درج کرده اید، مصداق "بی حجابی" و "فسق" هست نه بدحجابی. ثانیاً در جواب اون عزیزانی که معتقداند نباید با مفاسد اجتماعی از این دست برخورد فیزیکی کرد باید بگم که اگر پذیرفته ایم اسلام تنها راه رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی است، پس باید تمام احکام و دستورات اسلام را بطور همه جانبه اجراء کنیم تا به اصلاح و سعادت حقیقیمون دست پیدا کنیم. همانطور که در اسلام به مسأله تعلیم و تربیت و امر به معروف و نهی از منکر اهمیت بسیار زیادی داده شده، احکام مربوط به حدود و تعزیرات هم گنجونده شده و ما موظفیم که تمام ابعاد و زوایای اسلام را در زندگی فردی و اجتماعی خودمون پیاده کنیم.
گمنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
2
6
اینها نمی دانند برای ارامش و پیشرفت رشد آبادانی این سرزمین اسلامی چه فرزندانی از این مرز و بوم زیر تانک و خون رفتند
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
2
5
وقتي سن بازنشستگي بالابره و جوان ها از طرفي بدون برخي تجارب وارد فاز كاربشن و يا حتي اين قدر زمان طول بكشه كه با 25 يا 30 سال نه شغل بگيرن و نه بتوانند تشكيل زندگي بدهند چه انتظار و اميدي؟
خدايا عاقبت مارا ختم بخبر كن و از خط ولايت جدايمان نكن.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۰۹
4
8
کار از بیخ خراب است با زور نمی توان چیزی را تثبیت کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
2
4
خنده ام میگیره.خنده ام میگیره از اینکه از دوره ی ریاست جمهوری خاتمی که این مشکل شدت پیدا کرده ما دنبال حل این مشکلیم.اما هر روز دریغ از دیروز
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
3
با سلام - اين عكس ها كه گذاشتيد خوب خوبه بود وضعيت خيلي بدتر از اينها است خدا به داد جواناني كه امكان ازدواج ندارند وبه گناه ويا فساد كشيده ميشوند برسد . خدا عاقبتمون را ختم به خير كند.محمد رضا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۰
0
3
با سلام خدمت همه عزیزان. ببینید ما باید دست از حرف زدن برداریم الان واقعا مسئولین توجهی ندارن الان صدا و سیما و سینما که هر دو به شدت فرهنگ ساز هستند چند تا فیلم برای ترویج حجاب ساخته اند؟.وقتی ......... علنا از بد حجاب ها دفاع میکنه من جز خون دل چکار کنم؟ واقعا جای تاسف داره که بعضی فرقه ها با تبلیغ آزادی جنسی جوان های ما را به سمت فرقه هی انحرافی میکشانند در حالیکه اسلام با ازدواج موقت به بهترین وجه راه رو باز گذاشته ولی متاسفاته توجهی نمیشه.اگه جوان به صورت حلال ارضا بشه و اشتغال هم براش ایجاد بشه خیلی از معضلات حل میشه.من راهکارام اینه پس:1ایجاد اشتغال و ترویج ازدواج موقت 2فرهنگ سازی با صدا و سیما و سینما3 برخورد سلبی با برهم زنندگان آرامش جوان ها و جامعه البته نه با زدن بلکه با برخورد روتنشناسلنه و برخورد شدید به هر صورت ممکن با باند های فساد.اللهم عجل لولیک الفرج.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۱
1
1
گاهاً!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
1
0
آقا نه زن گیر میاد نه هیچی
پدرمون دراومد از بس اینا رو دیدیم
من
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
1
0
خوبه خودتون هم اشاره کردین که حجاب فقط چادر نیست
ربطی هم به زمستون و تابستون نداره.
تازه این عکسهایی که شما گذاشتین در مقایسه با موضوع و اصل جامعه در واقع باید گفت با حجابی ه! گویا تا حالا بی حجاب ندیدید.
الان کار به جایی رسیده منی که یک خانم جوونم دیگه با خونوادم نمی تونم برم پارک. چرا؟ بس که به فساد کشیدن پارکها رو.
بد نیست حضرات نگاهی هم به پارکها و کارهایی که زیر درختان انجام می شه بندازن.
ما که نمی خوایم چشم بندازیم دائما پیش رومون این کارها رو انجام می دن!!!!!!!!!!
به داد این مملکت برسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
1
0
این قدر شهدا شهدا نگویید!درمیان جوانان خانواده شهدا،بااتکابه قدرت وثروت بدحجابی وموارداخلاقی دیگر بیشتر تبلیغ می شود.مدیران مدارس اغلب درتشویق جوانان بالاخص درمدارس شاهدوغیرانتفاعی نقش دوگانه دارند فساد واعتیاد ازاغلب اولیای مدارس است!!
عبدالرضا عاصی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۲
1
0
با سلام
جهل در معنای اسلامی آن در مقابل عقل است نه علم و به معنای عمل ناسنجیده است که می تواند فرد علم را داشته باشد اما عملش حاصل جهل باشد زیرا انسان علاوه بر علم، حب وبغض هایش را هم در تصمیم گیری هایش دخالت می دهد.
بولتن کیهان زاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
2
0
خب این دختران بدبخت چکار کنن! آیا براشون امکانات، تفریحات یا بخشی تو جامعه لحاظ کردین که بتونن خودشونو مشغول کنن؟ مسلما خیر! خب از بیکاری رو به ماهواره می یارن و تاثیر می گیرن. مسئولین مملکت کاری نمی کنن، وقتی کار به بحران کشید اون وقت به چکنم چکنم می افتند!
دکتر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۳
0
2
ذقتی سیل میاد باید ابتدا یک سیل بند موقت زد تا مانع خسارات سیل شویم و بعد یک سیل بند اصولی طراحی و اجرا کنیم در باره حجاب فقط حرف زدن که باید کار فرهنگی کرد اما با اون مبارزه نکردند و حالا از ماست که برماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۲/۱۴
2
0
این که چیزی نیست ازاین بد ترش بترس
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین