کد خبر: ۳۱۲۸۴۲
تعداد نظرات: ۱۸۱ نظر
تاریخ انتشار:
یورو نیوز گزارش کرد

پوتین: روسیه خشم خود را کنترل کرده و به ترکیه حمله نمی کند

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی سالانه اش در مجمع فدرال این کشور تاکید کرد ترکیه از حمله به جنگنده روس پشیمان خواهد شد و پاسخ روسیه به تحریمهای تجاری محدود نمی شود.

گروه بین الملل-ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه در سخنرانی سالانه اش در مجمع فدرال این کشور تاکید کرد ترکیه از حمله به جنگنده روس پشیمان خواهد شد و پاسخ روسیه به تحریمهای تجاری محدود نمی شود. با این وجود آقای پوتین افزود روسیه خشم خود را کنترل کرده و قصد حمله به ترکیه را ندارد.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از یورو نیوز،اقدام ترکیه مبنی بر شلیک به جنگنده روس در تاریخ ۲۴ نوامبر در مرز سوریه و ترکیه متحیر شده و علت آن را درک نمی کند.

پوتین: روسیه خشم خود را کنترل کرده و به ترکیه حمله نمی کند

آقای پوتین افزود: «تنها الله می داند چرا آنها این کار را انجام دادند. به نظر می رسد که الله تصمیم گرفته است که هیئت حاکم در ترکیه را با بی فکری و محروم کردن از سلامت عقل تنبیه کند.»

رئیس جمهوری روسیه بار دیگر دولت ترکیه را به معامله با نیروهای داعش و خرید نفت از آنها متهم کرد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۸
جوان ایرانی
|
Romania
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
9
34
پوتین ترکیه نابود کن
پاسخ ها
مجاهد
| Romania |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
پوتین حکومت ترکیه سرنگون کن حکومت بده دست کردهای پیشمرگ پ ک ک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
دوره بزن و در رو تموم شده روسیه هنوز بخاطر اوکراین تحریمه
امان از مسلمانی که مسلمان رو به کافر بفروشه
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
مسلمان!!!! شما به متحد اسرائیل میگی مسلمان؟؟!!! در ضمن مسیحی کافر نیست و طبق روایات مسیحی ها در آخر الزمان همراه مسلمانان در امر ظهور متحد میشوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
ترکیه و اسراییل چونکه از اقلیتهای زبانی در منطقه هستند که تقریبا همه عرب زبان هستند ناخواسته نزدیکیهایی بهم دارن ولی متحد نیستند ملات ترکیه همواره حامی فلطسنسان بوده و اردوغان نیز حمله صهیونیستها رو به فلسطین محکوم کرده بود در ضمن روسها کمونیست هستند و کمونیست یعنی اعتقاد نداشتن به خداوند و جهان اخرت
آریا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
این ساده انگاری تو منو کشته، دقیق تر نگاه کن !! پشت پرده کاملا با هم زدو بند دارن، به ظاهر نگاه نکن، نتانیاهو برای کشته شدن یک حیوان در صف اول تجمع دفاع از حیوانات بود در حالیکه رژیم صهیونیستی کودکان بی گناه رو به راحتی میکشه!!!! آیا شما اشک اون رو باور داری؟؟!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
اگه از روابط بین الملل اشنایی داشتی میدونستی که در این 6 سال روابط ترکیه با اسراییل به کترین حد دیبلماتیک حتی کمتر از کاردار تنزل یافته بود بخاطر هدف قرار دادن کشتی کمکی ترکیه به مقصد فلسطین بهتره قبل از تهمت زدن بیشتر به عواقب دنیوی و اخروی تهمت فکر کنی
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
اتفاقا روابط ترکیه و اسرائیل علیرغم لفاظیهای دروغین، بسیار گسترش هم داشته است. ترکیه اولین شریک تجاری اسرائیل در منطقه است. همینطور این دو همکاری اطلاعاتی و امنیتی هم دارند. ترکیه بیشترین کمک را به اسرائیل کرد، زمانی که مرزهای خود را برای تروریستهای داعش باز گذاشت تا سوریه را ضعیف کند و حزب الله هم درگیر جنگ شد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
البته فکر نکنم روابط بارزانی با اسراییل کمتر از روابط ترکیه باشه صادرات نفتی و همکاری اقلیم با اسراییل در نا امن سازی منطقه و تحریک اقلیم به تجزیه از سوی اسراییل از این دست همکاریهاست
روزنامه هاارتص نوشته بود اسراییلیها و بارزانیها در گذشته از یک خاستگاه بودند و طبق تحقیقات مشخص شده دارای اجداد مشترکی هستند به همین جهته 170 هزار نفر از سکنه اسراییل از بارزانیهان
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
آن روزنامه هرچه نوشته باشد، این واقعیت غیرقابل تغییر است که اولین شریک تجاری اسرائیل در منطقه ترکیه و یکی از معدود شرکای نظامی اسرائیل جمهوری آذربایجان است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
بیشترین واردات سوخت فسیلی رو اقلیم به اسراییل داره بدون سوخت فسیلی اسراییل از با در میاد و البته بیشترین قرابت رو هم دارن
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
فرهاد تو در حدی نیستی بخوای ارزیهای شیعه رو محکوم کنی خیلی حقیرتر از اونی بخوای به قومی اتهام بزنی در صورتیکه اقلیم داره با همکاری اسراییل داره نقشه اینده خاور میانه رو طراحی میکنه
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
شما هم در حدی نیستید که به بقیه اقوام و شخصیتهای تاریخی و فرهنگی این مملکت توهین کنید و هر وقت هم کار به جاهای باریک کشید خودتان را پشت مذهب شیعه پنهان کنید، درحالیکه در زمان کشتار شیعیان و علویها توسط علیف و ترکیه هیچ خبری از شماها نیست!
مسلمان ترک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
30
14
هیچ غلطی نمیتواند بکند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
دهن هر چی حامی داعشه سرویس میکنه. حالا وایسا و ببین.
سلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
فعلا که شما ها دارید غلط اضافی میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
مسلمان ترک ازدولت رسواشده اردوغان که حامی داعش دشمن قرآن واسلام است وروابطش رابا اسرائیل آغازکرده طرفداری نمی کند.
ناشناس
| Austria |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
ما رفتار اردوغانو تقبیح میکنیم ولی همزبان هم نژاد هم دین همسایه خودمونو به کفار روس نمیفروشیم
ناشناس
| Austria |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
روسیه خودش از داعش بدتره اگه داعش به لفظ گفته که مشهدو با خاک یکسان میکنه روسیه در عمل در تاريخ اونجا رو به توب بسته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
ملت جو گیر تا یک ماه بیش همه از روسیه بد میگفتن یهو شد خوب
ناشناس
| Germany |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
خطاب به سلمان
میبندی یا ببندمش؟
کرد بیطرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
19
11
من ازاردوغان وسیاستش درموردسوریه اتقاددارم اما باید بگویم پوتین ودولتمردان روس خودشان جنایتکارانی روسیاه باکارنامه ایی سراسرنقض حقوق بشرهستند .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
اسم ونظرت روبنویس از ملت و قوم مایه نذار.خوب بود تو ترکیه بودی و هی تو سرت میزدن و به زورمجبور به ترکی حرف زدنت میکردن و اونوقت میشدی ترک بی طرف..گرفتن هویت از اقوام ها بزرگترین جنایت هست که تو کل دنیا ترکیه تو قرن اخیر پیشتاز بوده
آراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
کدوم حقوق بشر؟ همون حقوق بشری که همجنس بازی رو حق میدونه و اعمال حدود اسلامی رو ضد حقوق بشر میدونه، همون حقوق بشری که رژیم کودک کش صهیونیست رو به حق میدونه؟ مرگ بر این حقوق بشری که از انسانیت بویی نبرده و فقط در جهت اهداف زور گویان جهان و اعمال زور اونها به بهانه های حقوق بشری بر مظلومان گام بر میداره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
زبان رسمی هر کشوری در همه مناطق اون کشور کاربرد داره همانند فارسی در ایران زبان رسمی ترکیه هم ترکی هست
ناشناس
| Romania |
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۳
حقوق بشرآمریکائی یعنی مجازات انکار هولوکاست که یک واقعه تاریخی (گیریم واقعی )یکسال زندان باشه ولی انکار وجعل وتوهین به دین میلیاردها مسلمان جایزه صلح وآزادمنشی شامل بشه.یا زنیکه خیابان راباروسپی خانه یکی بدونه وباهر لباس ورفتارمشمئزکننده برای عموم(باستثنای هرزه های چشم چران وفاسدان وهوسبازان)درانظارعمومی ظاهربشه ازمصادیق حقوق بشر(حقوق فواحش)محسوب وحضور زنان باحجاب وعفیف درخیلی ازاجتماعات نظیردانشگاههاممنوع باشد.
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
15
10
پوتین اگه جرات داره یه جنگنده از ترکیه را سرنگون کنه بی خیال حمله به ترکیه
پاسخ ها
آراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
اگه یه دیوونه به سمت تو سنگ پرت کنه تو هم به اون سنگ پرتاب میکنی؟؟؟؟ منطقت تو حلقم
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
خطالب به اراد
خودت میگی دیوانه بوده خب برای دیوانه که بازخواستی نیست برای کارهاش بس چرا اینهمه از ترکیه بد میگی؟
در ضمن توی جنگ افکار بهلوان منشی کاربرد نداره
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
9
3
تو مطلبش در رابطه با الله به نوعی داره اعتقاد مسلمونها رو به مسخره میگیره... اینقدر هم به پوتین دل نبدین... به موقعش همه مونو میفروشه...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
3
10
اردوغان مانند آل سعود کارهای نسجیده وگاها خودزنی درمقابل اقتدار روزافزون ایران میکند وهردو بیشتر درباتلاقهای خودساخته شان فرومیروند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
1
6
"پوتین: روسیه خشم خود را کنترل کرده و به ترکیه حمله نمی کند" و این چنین بود که جناب پوتین کظم غیظ فرمودند!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
4
12
نه ترکیه ونه روسیه هیچکدام دوست ملت ایران نیستن اماباتوجه به شرایط فعلاروسیه دوسته و ترکیه باتوجه به حمایت داعش والنصره ودخالت درعراق وسوریه وکشتارانسانهای بیگناه دشمنه مابایدباتوجه به منافع خودمون لباس ومحصولات ترکیه راتحریم کنیم
مسلمان TURK
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
18
10
مثلا اگرخشمش را کنترل نکند چه غلطی می کند ؛ ترک ها همه باغیرت هستند و از دشمن باکی ندارند بهتره تاریخ را بخوانید که چطور اجداد ما چندین بار با ارتش روسیه جنگیدند و شکستشان دادند ؛ یاشاسین ایسلام؛مسلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
ماذا فازا هذا ؟!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
ناشناس خیلی شیرینی یعنی؟ بخندیم یا بولشو بدیم بهت؟
گ
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
ان همه بلایی که بوسیله همشهریان چچنی و اسیای مرکزی و ترکستان چین سر ملت بینوای سوریه امده و یکی از همین فرماندهان چچنی تاکنون سر 300 نفر را به تنهایی بریده..
ناشناس
| Germany |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۴
فروش نفت بارزانی به اسراییل و 170 هزار همشهریان شمال عراق و شرق ترکیه و شمال شرقی سوریه ای اسراییل خیای تامل برانگیزه
بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
9
5
دوستی روسیه را هیچ وقت باور نکردم ولی از ترکیه هم خوشم نمیاد برام مهم نیست باهم وارد جنگ بشن یانه.هرچند مطمنم تفریبا احتمال وقوع جنگ صفر در صده سقف دعواشون تحریم اقتصادیه .
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
4
13
مطمن باش اگه ترکیه حمایت ناتو رانداشت روسیه مثل یه پشه لهش میکرد .
اگه تو ایرانی هستی چرا اینقدر سنگ ترکیه رو به سینه می زنی وخودت با اونا جمع می بندی ؟؟؟
درضمن زنده باد انسانیت زنده باد زندگی وخدا لعنت کند کسانی را که باعث جنگ در منطقه وجهان میشن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
ترکیه اونقدر جنگنده های امریکایی و تجهیزات مدرن غربی داره که قارقارکهای روسی رو ساقط کنه
خب تو که ایرانی هستی چرا سنگ روسیه رو به سینه میزنی؟
در ضمن اینو بدون هر اقدامی علیه ترکها میتونه باعث شورش اقوام ترک داخل روسیه بشه ایالتهای یمقوتستان و چچن و...
تنها ایالت یاقوتستان وسعتی برابر با هندوستان رو داره و ترک زبانه
مثل اینکه بان کرد خیلی مایل به جنگ روسیه با ترکیه هست تا از اب گل الود ماهی بگیرن سریع علم استقلالشونو بر افراشته کنن و براشونم فرقی نداره مسلمانی رو به کافری بفروشن
در ضمن ارتش ترکیه هشتمین ارتش قدرتمند جهانه در صورت بروز هر جنگی هم سایر کشورهای مسلمان البته از نوع مسلمان باغیرت از ترکیه حمایت تسلیحاتی و لجستیکی خواهند کرد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
جالبه بعضيها چقدر مایله بین روسیه و ترکیه جنگ ایجاد بشه تا از فرصت سو استفاده کنه
ق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
جنگ بین ترکیه و روسیه درست نیست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
متاسفانه برخیها منتظر شروع جنگ روسیه و ترکیه هستند تا از اب گل الود ماهی بگیرن و سریع علم استقلال خودشونو علم کنن و فکری هم نمیکنن تو این جنگ چقدر غیر نظامی کشته میشه
ب ک ک مترصد همجین فرصتیه و البته هوادارنش
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
ایالتهای یاقوتستان و چلقوزستان و بلقوزستان و ... اگر هم داخل روسیه وجود داشته باشند، هیچ کدام جانب روسیه را رها نمیکنند تا طرف ترکیه ای را بگیرند که اصلا با آن همسایه هم نیست. ترکیه در زمان جنگ قره باغ ساکت بود و مشغول سرکوب ترکهای علوی داخل کشور خودش و دیگر حنای آن برای کسی رنگ ندارد. دیگر کسی با این توهمات قومی دل به ترکیه خوش نمیکند. همین چند روز پیش هم کشورهای عضو سازمان پیمان امنیت جمعی که شامل قزاقستان و قرقیزستان و ... میشود اقدام ترکیه را در زدن بمب افکن روسی محکوم کردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
البته کسی که ادب نداره و یاقوت رو چلغوز نام میبره نباید بخ خودش زحمت فکر کردن بده
قزاقستان بخاطر همجوار بودن با روسیه در ظاهر اینطور موضع گرفته در اصل با روسیه دارای اختلافات فاحشی منجمله طمع روسیه به شمال قزاقستان و رژیم حقوقی دریای خزر و... هست
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
مردحسابی شما هموطن خودت را به همکاری با گروه های تروریستی متهم میکنی، بعد اینجا درس ادب هم میدهی؟ واقعا خنده دار است. اتفاقا قزاقستان برای جایگزینی مقصد گردشگران روس هم اعلام آمادگی کرده است. مشکلی هم با روسیه داشته باشد، هیچوقت طرف ترکیه و داعش را نمیگیرد. نه تنها این کشور بلکه سایر کشورهای آسیای مرکزی. چون داعش برای آنها هم خطر بالقوه است و اصلی ترین شریان نفس کش داعش هم همین مرزهای ترکیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
مرد حسابی بژاک کجا هموطن منه؟!!!
تا چندی قبل که میگفتی اعضای داعش از قزاقهاست الان میگی طرف داعشو نمیگیره!!!! تناقض بشت تناقض
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
البته کینه و دشمنی این فرد با اذریها و تصوف در جملات قبلیش کاملا معلوم بود
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
شما مثل اینکه فرق دولت قزاقستان و یک عده از قزاقها که به داعش میپیوندند را هنوز نمیدانید و اینجا هم تز میدهید! دولت قزاقستان رابطه نزدیکی با روسیه دارد. اما مانند بسیاری از کشورهای آسیای مرکزی به خاطر علاقه ترکیه به نفوذ و دخالت در کشورهای این منطقه به بهانه گرگ پرستی و تورانیسم و ... از گسترش تفکرات داعشی هم هراس دارد، چون ترکیه حامی اصلی داعش است و بیشتر از اعضای داعش از طرق ترکیه به سوریه میروند.
مسلمان TURK
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
6
4
یادتان باشد که یک مسلمان هیچ وقت مسلمان و کشور مسلمان را به کافر نمیفروشد ؛ همین روسیه بود که همراه انگلیس در جنگ جهانی به ایران حمله کرد و با غارت مواد غذایی و دامها مردم برای سربازان خودشان باعث قحطی و گرسنگی و به دنبال آن مرگ هزاران انسان شدند؛ روسیه و آمریکا باهم فرق ندارند و همه کافر هستند و هیچ وقت از مسلمان و کشور اسلامی حمایت نمی کنند مگر برای منافع خودشان 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
کی گفته مسیحی ها کافر هستند؟؟!!! به نظر من عربستان وترکیه خیلی بدتر از مسیحیته
ناشناس
| Germany |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
روسها کومنیست هستند اکثرا و کمونیستها همواره به دین و حتی افریننده جهان اعتقاد ندارند
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
مثل ترکیه که رابطه اش با اسرایل زبانزده یا جمهوری اذربایجان که نوچه اسرایله؟اینها حرف از اسلام بزنند؟جل الخالق
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
4
7
آقای ناشناس جان بنده هیچ وقت سنگ روسیه را به سینه نزدم وبلعکس همیشه کامنت هایی انتقادآمیز از روسیه گذاشتم.
ولی حقیقت اینه که روسیه از نظر نظامی ابر قدرت جهانه وتولید کننده پیشرفته ترین تسلیحات نظامی ورقیب امریکا در این ضمینه است.
شما فقط از روی تعصب های قومیتی نظر می دهید وچشمتونو روی جنایت های ترکیه می بندین.
در ضمن اگه ترکیه واقعا مسلمان باشه متحد رژیم کودک کش وضد اسلام اسرایل نمی شد. زنده با د انسانیت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
البته بارزانی بیشترین روابط رو با اسراییل داره و روابط ترکیه تو این 6 سال با اسراییل به کمترین حد تا حد کاردار تنزل کرده بود بخاطر هدف قرار دادن کشتی کمکی ترکیه به غزه و کشته شدن 6 ترک در این کشتی
البته ترکها قومی نیستند که در مقابل روسها و اینکه ابر قدرته کوتاه بیان
شما همونی بودی که علیه ترکها و شیعه گری جبهه گرفته بودی و از تروریستها ب ک ک حمایت میکردی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
80 درصد نفت اسراییل توسط بارزانی تامین میشه همون نفتی که به گازوییل تبدیل میشه و میریزن تو باک لودرها و تانکهاشون و باهاش خونه های یتیمان فلسطینی رو خراب میکنن همون نفتی که تبدیل به بنزین میکنن و میریزن تو ماشینهای نظامیشون و باهاش تو مناطق فلسطینی حرکت میکنن برای کشتن فلسطینیان
زنده باد انسانیت
فرهاد
| United States |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
جناب ناشناس خودت میفهمی چی میگی؟ اگه نفت اسرائیل توسط بارزانی تامین میشه، همین ترکها اون رو به دست اسرائیل میرسونن. وگرنه اقلیم کردستان که مرز آبی نداره.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
از طریق مرز خاکی میرسونه در ضمن ترکیه بخاطر هدف استقلال کردها توسط اسراییل با اسراییل دارای اختلافات زیادی هست
همه میدونن اسراییل خواهان استقلال کردستان به منظور تضعیف دو کشور مسلمان ایران و ترکیه و همچنین اتحاد با کشوری کرد زبان در مقابل اکثریت عرب منطقه هست
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
از کدام مرز خاکی؟ اگر بخواهند این کار را بکنند باید نفت را از مناطق تحت کنترل دولت سوریه عبور بدهند. بهتر است نقشه منطقه را یکیار نگاه کنید! ضمنا همه میدادند که نفت اقلیم کردستان به ترکیه و از آنجا به مقصدهای مختلف صادر میشود. هرچند که داعش و ترکیه با منابع نفتی که در اختیار دارند، برای تامین نفت اسرائیل اصلا نیازی به کردستان عراق ندارند. همین حالا هم روسیه در حال منهدم کردن همین منابع نفتی است و خشم ترکیه از همینجا نشات میگیرد. اسرائیل هم که برای تامی گاز ترکیه در صورت قطع گاز از طرف روسیه اعلام آمادگی کرده است. در مورد استقلال هم که این ایده را بارزانی دنبال میکند و بارزانی هم با ترکیه روابط بسیار نزدیکی دارد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
مطمئن هستی نقشه رو نگاه کردی؟ اردن با عراق نرز مشترکی داره و هم با مناط اشغال شده توسط اسراییل سایر کشورهای اسلامی هیچکدوم راضی به فروش نفت به اسراییل نشدند و اسراییل به خاطر اشتراکات نژادی با بارزانی حاضر به فروش نفت به اسراییل شده بازانی بخاطر ترانزیت کالا از طریق ترکیه فعلا دست دوسای داده وگرنه بعدا مشخص خواهد بود هدف بارزانی فقط فکر کردن به استقلال انهم نه محدوده فعلی بلکه نقشه های تجزیه طلبانه خویش در مورد کردستان بزرگ رو دنبال میکنه
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
خود نفت ترکیه توسط داعش و البته اکثرا از طریق.. عضو داعش تامین میشود. چچنیها و ... از اعضای اصلی کادر رهبری داعش هستند و همه هم با ترکیه رابطه بسیار نزدیکی دارند. صد البته که اردن با داعش مرز مشترک دارد، اما اگر از آنجا نفت را منتقل میکنند پس این محموله های نفتی که توسط روسیه و کشورهای دیگر در شمال غربی سوریه منهدم شدند چه بودند؟ حتما کمکهای بشر دوستانه ترکیه به ترکمانهای داعشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
البته چندین کانیون نفت قاچاق در مقابل صادرات عظیم و رسمی نفت توسط بارزانی به اسراییل به چشم نمیاد
در ضمن مگه روسیه با اسراییل نبرد میکنه تانکرهای نفتی از مبدا اقلیم به مبدا اسراییل رو هدف قرار بده؟
در ضمن برو ببین تو کشور اسراییل 170 هزار نفرشون ازکدوم نژاد هستند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
توقع نداری که روسیه به کامیونهای نفت به سمت اسراییل که از اقلیم میره شلیک کنه؟
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
واقعا حرف زدن از نژاد آن هم در قرن 21 نشان از تعصب و بیسوادی دارد. کدام نژاد؟ همه اقوام و نژادها مخصوصا در خاورمیانه با هم مخلوط شده اند. این وسط یک عده تعصب دارند! ضمنا بارزانی هم اگر نفت اسرائیل را تامین میکند، آن را از بندر جیهان ترکیه به دست آنها میرساند. ضمنا ترکیه بزرگترین شریک تجاری اسرائیل در منطقه است و این هم اصلا ربطی به آن ماجرای کشتی ماوی مرمره ندارد. چرا که چند روز پیش همین آقای اردوغان برای افزایش همکاریها با اسرائیل اعلام آمادگی کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
جالبه شخصی که بیشترین صحبت در مورد نژاد و برتری نژاد خویش و ادعای دلاور تر بودن نسبت به سایرین رو داره اکنون داره نژاد برستی رو مذمت میکنه! البته که نژاد خالصی بخاطر مهاجرتها و اختلاطهای قومی نمونده و البته در مقایسه ژنومها بیشترین شباهت بین هالوگرابهای ترکها و کردها مشاهده شده و از لحاظ ژنتیکی بیش از 97 در صد با هم نزدیکی دارند البته که اشخاص بیسواد مدام نژاد برستی میکنن
در مورد صادرات نفتی که بارزانی انجام میده به اسراییل ترکیه مقصر میشه!!!! بارک ابیدر سنندج میسوزه فارسها و ترکها مقصر میشن!!!! البته این سیاست مظلوم نمایی و طلبکاری جدیدا خیلی لوس شده
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
اولا که من بحث دلاوری و ... را نکردم. شما هنوز فرق بین افراد را نمیدانید. من هرچه نظر گذاشتم با همین اسم بد، مگر آنکه یادم رفته باشد و ناشناس ثبت شده باشد. حرف زدن از نژاد هم با قوم فرق میکند. نژاد را پانها و نژادپرستان و گرگنماها و ... مطرح میکنند. قومیتها در کشور ما وجود دارند ولی نژاد همه ایرانی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
البته با گفتن ما به ..حساسیم به نوعی نژاد برستی و قمیت گرایی خودتو نشون دادی و البته با دفاع کورکورانه از اون خانم بی حجاب کرد البته از دوی تعصبات قومگرایانه
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
باز هم میگویم که قوم با نژاد تفاوت دارد و به وجود اقوام مختلف ایرانی افتخار میکنیم، ولی اینکه یک عده بخواهند در مقابل نژاد ایرانی یک نژاد را مطرح کنند و راه اسرائیل را در تفرقه انداختن بین ایرانیها دنبال کنند و مفاخر ایرانی را با همان نژاد جعلی تصاحب کنند و برای خودشان تاریخ و سلسله بسازند و خودشان را به ترکیه وصل کنند، غیر قابل تحمل است.
رضا
|
Sweden
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
10
2
پوتين بي خود مي كنه به تركيه حمله كند ، پوتين جرات نمى كند چنين غلطى بكند
اردشير
|
Sweden
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
8
7
روسيه و تركيه و داعش برادران تنى هستند
مدیر پایگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
یعنی ته نظر بود!!!!!!
نوظهور
|
Sweden
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
0
6
حتما واكنش روسيه به تركيه مثل واكنش آقا نسبت به عربستان سخت و خشن خواهد بود
سپهرر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
3
4
خیر شما اشتباه می کنید بنده حتی یک کامنت هم در مورد پ ک ک نگذاشتم .از نظر من هر شخش حقیقی یا حقوقی علیه یک ریس جمهورقانونی اسلحه بکشد تروریست است حالا از هر قوم وقبیله ای که میخواهد باشد از تجزیه طلب ها هم متنفرم .بارزانی هم اگه با اسرایل رابطه دارد کار بسیار اشتباهی انجام می دهد ومحکوم است. 
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بس اذعان داری که ب ک ک که علیه جمهوری ترکیه و بژاک علیه ایران اسلحه میکشن کارشون غیر قانونیه و تجزیه طلبن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
این سبهر همون امیر هست که گفته بود ب ک ک و بژاک چهره های مردمی هستند و تو مجلس نماینده دارن
فرهاد
| United States |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
جناب ناشناس نظر شما در مورد گروه های نفرت پراکن که پرچم کشورها رو آتیش میزنن و پرچم ترکیه و آذربایجان رو بلند میکنن چیه؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
چنین گروههایی وجود ندارند بلکه چند نفر هستند که گمراه شدند ولی در مقابل بلند کنندگان برچم جعلی بارزانی به چشم نمیان
سعید
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
نظرت در مورد برخیها که نقشه جعلی و بیرق جعلی بارزانی رو با افتخار تو مغازشون نصب کردن چیه؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
ماملا معلومه همه با سیاستهای ترکیه مخالفیم ولی این بین باید مراقب عوامل تجزیه طلب و بژاک بود که در این بین میخوان از اب گل الوده ماهی بگیرن و علم خودشونو افراشته کنن ملت ایران اگاهه و گول عوامل فرصت طلب و تروریست بژاک و ب ک ک رو نمیخورن و تو دامشون نمیفتن
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
بنده نظرم رو درباره گروه هایی که اسم بردید قبلا گفته ام. اما مطمئنا فعالیت این گروه ها با گروه های نفرت پراکن و قومگرا که یرچم ترکیه و آذربایجان جنوبی!! رو در دست دارند و شعار خلیج ع.ر.ب.ی میدهند، قابل مقایسه نیست. در کردستان، کرمانشاه و آذربایجان غربی شاید چند سال باشد که اتفاق تروریستی و حتی تیراندازی هم نشده است، اما گروه های مورد حمایت اسرائیل و .. در هر بازی.. و ... شعار میدهند.
ناشناس
| Austria |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
البته بنده خودم در کردستان سرباز بودم دو درجه دار ما توسط تروریستهای مورد طرفدار شما کشته شدن
توی یک باسگاه دیگه هم یک سربازو کشتن
جالبه همین چند وقت بیش تو مریوان و کامیاران حمله صورت گرفت و چند نفر کشته شدند حتما اونارو با دستمال سفره کشتن نه تیر؟!
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
اولا از این حمله ها در تهران هم اتفاق می افتد. وقتی میگویید گروه تروریستی فعال است یعنی هر روز یک اتفاق یا تیر اندازی بشود. وگرنه در همین تهران هم ممکن است هفته ای یک مرتبه سرقت مسلحانه بشود. البته افرادی مثل شما حق دارند وقتی حرفی برای گفتن ندارند، بقیه را به گروه های تروریستی نسبت بدهند. دقیقا کاری که داعشیها انجام میدهند و بقیه را تکفیر میکنند. چون منطقی پشت حرفهایشان ندارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
البته در تهران شاید سرقت مسلحانه بشه ولی تیر اندازی بخاطر تجزیه طلبی صورت نمیگیره وانگهی با توجه به جمعیت بالای تهران و مقایسه ان با نواحی نا امن مرزی بازهم امار تیر اندازی و جنایت نسبت به جمعیت کمتره البته افرادی چون تو هم میتونه با کتمان حقیقت مردم رو فریب بده زمانیکه تو دنیا نبودی بنده با تمام مناطق شما ها اشنایی داشتم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
3
4
ناشناس 00:32 لازم نیس خودمو جای کسی بزارم بولتن میدونه من فقط با اسم خودم پیام میدم واون کاربرگفته جمهوری ترکیه بهتره بگی جمهوری فاشیست ترکیه الانم نیروفرستاده عراق وتازگی به ایرانم هشدار داده حالا هی ازاردوغان کورکورانه دفاع کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
اولا که ما مخالف اخلاق تند اردوغان هستیم دوما انتقال نیدوش مطمئنا با توافق دوست عزیزش بارزانی صورت گرفته چونکه بارزانی اصلا اعتراضی به حضور نظامیان ترکیه در شمال عراق نکرده
تروریستهای ب ک ک بهترین بهانه رو برای حضور ترکیه در شمال عراق به ترکیه میدن
شهراد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
من فکر میکنم بیشتر این دوستان که سنگ ترکیه رو به سینه میزنن عاشق داوود اغلو و اردغان و اینا نیستن، احتمالابی بندو باری ترکیه رو دیدن ، همون به قول اونا مسلمونایی که فرهنگ و دینشون رو فروختن و دارن کنار سواحلشون به غربی ها خدمات!!! میدن
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
نه ولی من فکر میکنم بیشتر اینهایی که از بارزانی و اوجالان و بژاک و ب ک ک دفاع میکنن عاشق اینها نیستن و نفت و وطن و مردم خودشونو میخوان به اینها به عنوان کارمزد خدماتشون بفروشن!!!
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
اولا که فرهنگت اینقدر بایینه کهفرق یک ساحل ازاد رو با خدمات در اختیار غرب گذاشتن نمیدونی
دوما که خدمات رو فعلا برخیها با فرستادن زنای غیر محجبه به جنگ داعش و اسیر شدن این زنان به داعش میکنن!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
2
3
ناشناس خارجی بارزانی گفته که درفرستادن نیرونقشی نداره جالبه اینقدرمتعصبی ترکیه نیروفرستاده بارزانی محکوم میکنی!!!!!!بعدش پ ک ک باداعش توعراق میجنگه وترکیه اومده ازداعش حمایت کنه وازتانکرنفتهای که چپاول میکنه این را سیاستمداران عراق هم بهش اشاره کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
همواره مظلوم هم به اندازه ظالم گناه داره یوال من اینه چرا بارزانی سکوت اختیار کرده و به ترکیه اعتراض نمیکنه؟
حتما با هم همانگ کردن چون ترکیه هم اعلام کرده میخواد نیروهای کرد رو اموزش بده
سپهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
2
2
باز هم اشتباه کردی.بنده سپهر بختیاری زاده ام که بعضا به اسم بختیاری هم کامنت می گذارم می تونی از بولتون هم بپرسی.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
از تاریخ ثبت و ساعت کامنت و نوع نگارشت معلومه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
2
2
سلام

شما می فرمایید بارزانی هشتاد درصد نفت اسراییل رو تامین می کنه حرفی نیست حولی یه سوال

بارزانی خاین این نفت را چگونه به اسراییل صادر می کنه؟

از راه مریخ و عطارد یا از خط لوله های ترکیه و اردوغان خاین؟

د جواب بدید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
از طریق استان الانبار و اردن به مقصد اسراییل
ناشناس
| Germany |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
البته ترکیه مرز مشترکی با اسراییل نداره و از طریق سوریه میتونه به اسراییل از زمین دسترسی بیدا کنه که اونهم سوریه به هیچ عنوان اجازه ارسال نفت به اسراییل رو نخواهد داد
در ضمن تو این 6 سال روابط اشراییل و ترکیه به کمترین حد ممکن کمتر از کاردار تنزل بیدا کرده بخاطر هدف قرار دادن کشتی کمکی ترکیه به فلسطین توسط اسراییل و مرگ 6 ترکیه ای
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۸
اتفاقا دولت ترکیه اجازه پیگیری درباره پرونده کشتی ماوی مرمره را به مردم خودش نداد، تا علیرغم فیلمهایی که در ظاهر بازی میکنند، در پشت صحنه برای اسرائیل دم تکان دهد، اما باز هم اسرائیل به آنها محل نگذاشت.
مسلمانTURK
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
3
3
فکر نکنم که بارزانی و برخی از سران گروه های کرد خودش کمتر از مقامات نژادپرست صهیونیست باشه چون دارند الان از فرصت جنگ و ناآرامی در عراق سوء استفاده میکنند و مردم سنی و شیعه عرب و سنی و شیعه ترکهای ترکمن را با استفاده از ترور و حمله نظامی گاه و بیگاه و محاصره از خانه و شهرشان بیرون می کنند تا مجبور به کوچ اجباری شوند تا زمینه برای کردی کردن و تبدیل آنجا به منطقه کرد محیا شود به ویژه در استان کرکوک عراق ؛ من خودم به شخصه برای مردم کرد احترام قائل بودم و هنوزم هستم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
اسراییل همواره کوشیده شمال عراق رو تجزیه کنه و در مقابل اکثریت عرب منطقه با قومی غیر عرب متحد بشه البته این موضوع باعث نگرانی ترکیه شده به نظر من ایران و ترکیه تو این معضل با هم همدرد هستند
فرهاد
| United States |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
عزیز جان عقده های قومی خودتون رو اینجا خلی نکنید. ما روی کلمه کرد غیرت داریم .
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
عزیز جان شما عغده های قومی خودتونو و سرکوب ب ک ک تروریست رو اینجا خالی نکنید ما روی کلمه ترک غیرت داریم
سعید
| Germany |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
ابته گفتن حقایق باعث ناراحتی یک عده شده البته که بیشترین تلاش اسراییل تجزیه کردستان از ایران و ترکیه هست و البته خیلی از افراد نا اگاه با ریختن اب در اسیاب اسراییل نا خواسته و شاید هم خواسته به اسراییل یاری میرسونن
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
نمیشود که شما فقط به اصطلاح غیرت داشته باشید و بقیه در مقابل توهینهای شما به بهانه پژاک و ... سکوت کنند! شما اگر خیلی غیرت دارید در مقابل شعار خلیج ع رب ی موضع بگیرید. در مقابل کشتار شیعیان در آذربایجان توسط علیف موضع بگیرید. در مقابل بلند کردن پرچم آذربایجان جنوبی در ایران موضع بگیرید. وگرنه همینهایی که در کردستان در مقابل پژاک جنگیدند، اکثرا کرد بودند .
ناشناس
| Austria |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
البته اذربایجان بخشی تاریخی و جدایی نا بذیر ایرانه و عوامل فتنه و تجزیه طلب میخوان با ادعای اینکه اذربایجان قصد تجزیه داره نگاهها و تمرکزها رو به این سمت برگردونن و خودشون راحت تجزیه طلبی کنن
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
نگفتید شماها که غیرت دارید درباره این موارد که هر هفته اتفاق می افتد چه کار کردید؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
شما نگفتید در مقابل این همه قاجعه اخلاقی در انجا چکار کردی با اینهمه ادعای کاذب غیرتمند بودن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
البته در مریوان وقتی مجسمه حسین فهمیده رو با تویوتا بایین میکشن و برخیها که تعداشونم کم نبود به نیروهای امنیتی سنگ برانی میکردند و شعارهای زنده باد بارزانی و کردستان بزرگ سر میدادند منظورت از جنگ کنندگان با بژاک انها بودند؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
نه خیر منظور افرادی مانند کاک جمال بارنامه و چندین هزار پیشمرگه مسلمان کرد و فرزندان آنهاست. وگرنه در سلماس که خود شهرداری مجسمه فردوسی را پایین کشید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
بایین کشیدن مجسمه بخاطر اینکه مستهلک شده با بایین کشیدن مجسمه توسط تویوتا و بدست اشخاص عادی قابل قیاس نیست همین چند وقت بیش هتلی رو هم انش زدند
البته حماسه لشگر 21 حمزه اذربایجان و تیب 40 اذربایجان در نجات مناطق غربی از یادها نرفته البته نه اشخاصی که به عمد میخوان فراموش کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
تعویض یک مجسمه توسط شهرداری رو کجای توریسم بزارم!!!!!!!
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
بنده نگفتم در آن مناطق کسی غیرت ندارد، شما هستید که بقیه را به بی غیرتی متهم میکنید. البته خوب هم راه را برای نفرت پراکنی یاد گرفته اید. همه میدانیم که مجسمه فردوسی تعویض نشد، بلکه حذف شد و آن هم به دلیل شکل یک عده معلوم الحال با تاریخ و ادبیات ایرانی است که حتی مولوی و نظامی را هم به نفع خود مصادره کردند و با چسباندن چند شعر بی سر و ته به آنها سطح این شعرا را هم پایین آوردند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
همه میدانیم همه از کجا میدانیم؟ بهتره بیشتر توضیح بدی! البته بنده کسانی که از بژاک و ب ک ک دفاع میکنند رو بی غیرت نامیدم بهتره حرف منو با سانسور تحویل دیگران ندی و البته تو بودی که غیرت اذریها رو زیر سوال بردی با دفاع از اشغال قره باغ توسز مردوران ارمنی که توسط تمامی مسلمان جهان محکوم شد جز ..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
البته تعویض یک مجسمه فرسوده توسط شهرداری یک بروژه ملی نه استانی هست که کسی تو شهرداری به این راحتی تصمیمی درباره ان بگیره .
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
بله اتفاقات قره باغ محکوم شد. البته جمهوری آذربایجان متهم شد که صد کرده بود ارمنیهای کشور خودش را به سبک ترکان عثمانی نسل کشی کند که لقمه بزرگتر از دهانش را برداشت و بسیار شانس آورد که با آن وضعیت جنگ خود باکو هم به دست ارمنیها نیافتاد! البته همه اینها با وجود حمایت مستقمی اسرائیل و ترکیه از آذربایجان بود. هرچند که ترکیه زمانی که اوضاع را بحرانی دید، خودش را به کوری و کری زد تا نشان دهد چقدر کشور قابل اعتمادی است، مخصوصا در روزهای سخت. البته از دولت آذربایجان که شیعیان خودش را در اربعین و تاسوعا و عاشورا قتل عام میکند، بعید نیست که در مقابل ارمنیها دمش را روی کولش بگذارد و فرار کند.
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
5
2
مگه پوتین مسلمان است که اسم از نام بزرگ الله میبرد !! روسیه کشور کمونیست هست که اصلا خدا پرست نیست کافر مطلق هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
کمونیسم یک سبک حکومته نه یک دین!!! البته شما بیست ساله خواب بودی ، کمونیسم بیست ساله برچیده شده و مردم روسیه اکثرا مسیحی بوده و مسیحی هستند
ناشناس
| Germany |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
البته هنوز اثار کمونیست مشهوده و کمونیست جزیی از وجود اکثر روسهاست جناب از خواب بیدار شده!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
3
6
ما ادعا داریم کشور اسلامی ایران هستیم اما متحد های ما در منطقه دو کشور کمونیست هستن که اصلا خدا پرست نیستن و کافر هستن روس و چین هر دو کمونیست هستن واقعا برای یک کشور اسلامی خوب نیست با اینا رابطه داشته باشه ، من طرفدار آمریکا هم نیستم اما باز اونا خدا پرست و صاحب دین هستن اگه رابطه داشته باشیم با اونا به نظر من از روس کمونیست بهتره
مدیر پایگاه در روابط بین الملل ضوابط خاصی حاکم است و دوستی ها و دشمنی ها را نمی شود اینگونه دید . مثلا عربستان نه تنها مسلمان که حرمین شریفین در آنجا هستند آیا می شود بمب باران های او علیه یمن را نادیده گرفت ؟ عراق هم یک کشور مسلمان است ولی رژیم صدام علیه ما جنگید و کره شمالی که کمونیست بود از ما حمایت کرد . آیا باید به عراق اجازه می دادیم که کشورمان را اشغال کند و حمایت کره شمالی را نمی پذیرفتیم !!!؟؟
سپهر بختیاری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
2
2
یعنی شما می فرماید هرکی اسما مسلمان بود خوبه وشایسته حمایت.
مسلمان منحرف وافراطی از صدتا کمونیست بدتره .مثل معاویه ویزید در صدر اسلام ورژیم صدام در معاصر وداعش درحال حاضر وکلی مثال های دیگه.
کورد مسلمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۰
2
2
بولتن جان منطق شما درسته اما

طبق قانون اساسی و همچنین اصول اساسی دینمان نباید کفار را به دوستی بگیریم وظیفه قانونی ایران است که از برادران و خواهران مسلمانش در قفقاز و سین کیانگ حمایت کند

کشورهای غربی و شرقی می خواهند چهار کشور بزرگ اسلامی ایران و عربستان و مصر و ترکیه بجان هم بیفتند و با ایجاد داعش این اختلافات رو عمیقتر کنند مگه ندیدیم بوسیله داعش دو ملت مسلمان کورد و تورک را چگونه بجان هم انداختند ... روسیه نه تنها دشمن دین ماست بلکه وطن ما را هم دشمن می دارد روس ها ایران اسلامی را مانع رسیدنشان به آبهای گرم می دانند.
مسلمان TURK
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
4
با نظر (کورد مسلمان)درباره تلاش دشمن برای اختلاف انداختن بین قوم تورک و کورد موافقم و باید جلوی ان را گرفت ؛ مثل حمله پیشمرگه ها به مردم در استان کرکوک عراق برای اینکه انهارا مجبور به کوچ اجباری کنند ؛باید جلوی چنین حوادثی را گرفت تا مانع اختلاف ما تورک ها با برادران کورد شود
پاسخ ها
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
حمله ای صورت نگرفت. ارتش عراق برای محافظت از اطراف بغداد (در زمانی که حتی خطر سقوط فرودگاه بغداد هم وجود داشت) از کرکوک و سایر شهرهای مورد اختلاف کردستان و دولت مرکزی خارج شد و کردها تنها نیرویی بودند که در آنجا باقی ماندند. قبل از آن هم از زمان سقوط صدام پیشمرگه ها در کرکوک حضور داشتند. اگر هم طرفین ادعایی دارند میتوانند با رجوع به قانون اساسی عراق که در مورد شهرهای مورد اختلاف همه پرسی را پیشنهاد میکند، اختلاف را حل کنند که نتیجه آن هم با توجه به تعداد نمایندگان کرد و عرب و ترکمان در کرکوک، کاملا مشخص است. بقیه این حرفها که کوچ اجباری صورت گرفته است و فلان شده است و ... فقط حاشیه سازی است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
خطاب به فرهاد
البته که نظرت کذبه برو تاریخ کرکوک رو بخون از سال 2003 کومله با ازار و اذیت اعراب شیعه باعث کوچ اجباری 150 هزار شیعهعرب زبان از این شهر شده و اکنون نیز اذیت ترکمنها ادامه داره تا اونجا رو اکثریت کرد بکنه
برو تعدا کردها تو همون کرکوک رو زمان صدام و الانکه حدود 300 هزار کرد از نقاط دیگه وارد این شهر شدن مقایسه کن
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
قدرتمندترین حزب کرد در کرکوک اتحادیه میهنی کردستان به رهبری جلال طالبانی است که دارای 6 کرسی از 12 کرسی این شهر میباشد و اتفاقا رابطه بسیار خوبی هم با ایران دارد. این سطح اطلاعات شما نتیجه اش همین نظرات میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
کردستان دارای یک حزب نیست و اقلیم توانایی اختیار تام بر همه گروهکهای خودشو نداره احزابی بمانند بژاک بیشمرگه دموکرات جند الاسلام ب ک ک و... همواره علیه منافع کشورهای دارای جمعیت کرد اقدام کردند و این موضوع چیزی نیست که بشه با دروغ کتمان کرد
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
بله کردستان دارای چندین حزب است. در همه جای دنیا همینگونه است. ولی حزب اصلی فعال در کرکوک همان اتحادیه میهنی کردستان میباشد. کردهای عراق حزبی به اسم کموله ندارند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
زمانیکه تو در دنیا نبودی بنده تمام این گروههای ترور رو میشناختم بله در همه جا همینجوره ولی اونجوری نیست هر حزبی تکک روی و یک سیاست مستقل اجرا کنه اونهم با دخالت در مناطق همزمان در داخل کشورهای همسایه
مثلا خزب سبز المان بخواد در مناطق المانی زبان سوئیس دخالت و حتی نا امنی ایجاد کنه
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
اهمیتی ندارد که شما چه زمانی این گروه ها را شناخته اید. ولی در اصلا نشناخته اید یا نخواستید که بشناسید. همانطور که قبلا گفتیم حزب اصلی قدرتمند در کرکوک همان حزب جلال طالبانی است که رابطه ای دوستانه با ایران دارد. این اسمهای شما واقعا مضحک است.
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
3
2
به تاریخ نگاه کنیم این روسیه بوده که همیشه از ایران امتیاز گرفته، مثل جدا کردن آذربایجان و ارمنستان و .....از خاک عزیز ایران
پاسخ ها
مدافع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
دیار بکر ارزروم قارص وان کردستان عراق سلیمانیه امارات متحده عربی بین النهرین و... بازم نیازه بگم اینا مناطقیه که ترکیه از ایران جدا کرده در ضمن ذولتی که قفقاز را از ایران جدا کرد به وسیله انقلاب مردم روسیه ساقط شده مثل این میمونه که جنایات پهلوی هارو به ایران اسلامی نسبت بدهیم در ضمن بعذ از انقلاب روسیه دولت جدید تمام توافقات تزار منجمله ترکمنچای را باطل کرد اما دولت وقت ایران تلاشی برای تصرف مناطق قفقاز نکرد در نتیجه روس ها قفقاز را برای جلو گیری از دسیسه های بریتانیا تصرف کردند اگه حرفمو قبول نداری بهت میگم که کل دریای خزر طبق ترکمنچای متعلق به روسیه است و ایران حق کشتیرانی را در این دریا ندارد اما پس از ابطال آن قرار داد ایران مالک یازده درصد از این دریا شد البته شواهد دیگری هم موجوده.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
خطاب به مدافع
البته جدا شدن این سرزمینها توسط عثمانی با حمایت ... از عثمانی و فروختن ایرانیان به عثمانی اتفاق افتاد
وانگهی روسیه بعد از انقلاب خودش هم چشم طمع بخاک ایران داشت بمانند جنگ دوم جهانی
ناشناس
| Germany |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
البته جناب مدافع حرفهای شما بیشتر شبیه به طنز هست چونکه دولت انقلابی !!! روسیه در ان زمان ادعای بس دادن اشوراده و ناحیه فیروزه رو به ایران داده بود که عملا از دادن دو منطقه اجتناب میکرد ایران با توسل به نیروی نظامی اشوراده رو تصرف کرد ولی روسیه همچنان از دادن قصبه خوش اب و هوای فیروزه خود داری کرد که الانهم از محالات ییلاقی عشق اباد میباشد البته دولت انقلابی!!! موردطرفداری شما در جنگ جهانی دوم در ایران کم جنایت و کشتار نکرد و دولتهایی جعلی در اذربایجان و کردستان سر کار اورد توسط بیشه وری و قاضی
و اما در جنگ صفویه و عثمانی که اون مناطق جدا شد طایفه ای یا بهتره بگم حکومت نیمه مختاری در غرب ایران صفوی شیعه رو به عثمانی فروخت و باعث از دست رفتن اون مناطق شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
3
مسلمان ترک تواگه واقعامسلمانی چراواقعیات وارونه جلوه میدی پیشمرگه کجابه مردم کرکوک حمله کرده اونجا باشبه نظامیان مردمی درگیرشد.بعدش اگرواقعا مسلمانی چرادربرابر حمایت ترکیه ازداعش وکشتارعلویان ساکتی نکنه تعصب ونژادپرستی اجازه بیانش بهت نمیده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
اگه مسلمانی چرا بمباران و کشتار ترکمنها رو نمیبینی؟ اگه مسلمانی چرا تصفیه نژادی و کوچ اجباری اعراب شیعه و ترکمنها رو توسط کومله نمیبینی؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
4
3
روسیه غلط میکنه به ترکیه حمله کنه تا ناتو و آمریکا هست و به یقین اگه جراتش رو داشت تا حالا انجام داده بود .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
مهدی چرا به روسیه بد و بیراه میگی الان بان کوردها ناراحت میشن اخه روسیه داره اونارو مسلح میکنه دود این اتیش بعد از ترکیه به چشم ایران خواهد رفت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
خود ترکیه هم بعضی گروه های کرد عراقی از جمله حزب بارزانی را مسلح میکند و به آنها آموزش نظامی میدهد. اگر اینگونه باشد باید از ترکیه هم ممنون باشند!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
اول نگو ممنون باشند بگو ممنون باشیم دوما ترکیه و هر دولت دیگه ای کارهاش به خودشون ربط داره مگر اینکه بمانند بژاک بخواد در ایران خرابکاری کنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
کارهای روسیه هم به خودش ربط دارد. البته امیدواریم ترکیه و سایر داعشیها را سر جایش بنشاند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
8
جناب مهدی جالبه با اسم مهدی اومدی وبه امریکا مینازی بدان طبق قران واسلام مکر مکرکنندگان به خودشون برمیگرده ومیلینیم روزی که ترکیه به خاطرجنایتاش بایدجواب پس بده ازسوریه بدترخواهدشد
همدرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
5
2
پوتین جان حکومت ترکیه رو سر نگون کنی مجبوری با ناتو یه مقدار درگیر بشی که مسکو با خاک یکسان خاهد شد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
2
5
درجواب ناشناس 18:49 کشتارترکمنهاتوسط داعش هستش واین جمله ت که گفتی کومله اعراب وترکمن کوچ اجباری داده خنده داره این احزاب درعراق اصلاقدرتی ندارند لطفا بدون اطلاعات وتفکر حرف نزن بعدش کشتارعلویان سوریه کردها ومسیحی واشوری چه درسوریه وعراق نقشه امریکا وبه کمک ترکیه ست شما اگرناراحتی بدون تعصب ونژادپرستی به اردوغان جونتون بتازید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
البته کسی منکر کارهای زشت اردوغان نیست ولی برو نگاهی به تاریخ کرکوک بینداز و ببین کومله با چه وضعی داره اونجا کوچ اجباری رو علیه شیعیان عرب و ترکمنها انجام میده
فرق ما و سما اینه ما اشتباهات هم زبانان خودمونو قبول میکنیم ولی شماها منکر کارهای زشت هم زباناتون میشید و گاها به اون اقدامات افتخار هم میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۱
تصفیه نژادی را در اصل عربهای سنی و ترکمانها با پشتیبانی صدام انجام دادند که کردها و مسیحیها و ... را نسل کشی کردند. البته خیلی از همان عربها و ترکمنهای سنی همین حالا در صفوف داعش هستند.
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
11
1
دوستان من برای نمونه چند تا از نظرات شماها رو خوندم و واقعاً از اینکه وقتتان رو صرف اینگونه بحث ها میکنید تاسف خوردم چون اکثر اونها خیالاتی بیش نبودند، البته من نمیگم که خیالات و آرزوها تماماً دست نیافتنی هستن ولی بهتر نیست اگه قراره در عالم خیالات سیر کنیم حداقل خیالات مثبت و زندگی بخش باشن تا خیالاتی از نوع جنگ و بدبختی دیگران! واقعاً حیف نیست وقتتان رو صرف اموری میکنید که اصلاً در اختیار شما نیست؟! اعتیاد به دنیای مجازی و خیالات خودش به تنهایی معضل بزرگیست چه برسد به اینکه این دنیای مجازی و خیالات، باطل و از نوع درد و رنج باشند!!!
اگه وقت اضافی دارید اونو برای تفریحات هوازی(منظورم کوهنوردی، سفر با دوستان یا خانواده و از این دست تفریحات) و خوشگذرونی صرف کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
کاربر پایه تخت که اکثر وقت خودش را در اینترنت به نوشتن نظرات آبکی و مسخره میگذراند و دائم به جای چند نفر مینویسد و خود جواب میدهد و حتی معلم بازنشسته.... منتظر و خصوصا آقا سارا ...شده و اخیرا با امید شانس و " بخت یاری " در سایت قدم! میزند و از شاخه نظامی سخنگوی دولت اردوغان شده و رجز خوانی میکند...و پیشنهاد در مورد شرایط رئیس جمهور شدن میدهد انگار که بناست رئیس جمهور عازم خارج ( از منزل ) شده و در بورس شرکت کند.....و اینقدر " به قول خودش" بیسواد و عقب افتاده است که در مقابل دختر 8 ساله اروپایی احساس حقارت میکند و زبان انگلیسی اش در حد خجالت کشیدن است , حالا ناراحت اتلاف وقت کاربران است .!!! خوب خودت تا کنون غیر از توهین به ملت ایران و از خود تعریف کردن چه هنری را آموخته ای؟؟ حالا باز بنشین از صداقت و راستی و انسانیت حرف بزن.
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
بحث اعتیاد نیست دوست عزیز. یک عده یاد گرفته اند که به بهانه هایی مانند تروریسم و ... به برخی اقوام توهین کنند و این روند برای برخی سایتها هم عادی شده است و این توهینها را به راحتی منتشر میکنند. بارها نسبت به درگیر شدن سایتها به نفرت پراکنی عده ای معلوم الحال هشدار دادیم. ولی گار قرار باشد این روند ادامه داشته باشد، ما هم دست روی دست نمیگذاریم. وگرنه بنده خودم بیکار نیستم و بسیار هم مشغله دارم. ولی توهین را تحمل نمیکنیم. همانطور که مرتبط کردن خودمان به گروه های تروریستی را هم تحمل نمیکنیم. متاسفانه در گذشته عده ای فکر میکردند که با نرمی و گذشت این مشکلات تعدیل میشود، اما امروز میبینیم که زیاده خواهیها حتی به مولوی و فردوسی و پلاکارد و خلیج ع ر ب ی و ... هم رسیده است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
خطاب به فرهاد
فکر کنم دوستداری به بقیه اتهامات واهی بزنی ودر در اخر بقیه سکوت کنند؟ فکر نکن بقیه در مقابل تهمتهای افرادی به قومیت خویش ساکت مینشینند و تو با ادعای دروغین به نژاد انها تاخته و انها ساکت مینشینند البته بنده همواره در مقابل قوم گرایان ایستادم و خواهم ایستاد البته در زمان انقلاب ایران به سختی جلوی این تروریستها ایستاد و نرمی در مقابل اینجور افراد باعث جری تر شدن انها خواهد شد
ناشناس
| Germany |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
مروری بر جنگ نقده و تاریخ ان که زمان زیادی از ان واقعه درد اور نمیگذرد که در طی ان تروریستهای تجزیه طلب با یورش به منازل افراد غیر نظامی و کشتار وحشیانه انها توسط عده ای عناصر خود فروخته به دو صورت حائز اهمیت است ایت تروریستها بخاطر تصفیه قومی و کوچ دادن اجباری برخی از مردم انجا دست به قتل و کشتار غیر نظامیان زدند و میتینگ نظامی و سرودهای تجزیه طلبانه سر دادند ولی در مقابل اهالی غیرتمند نقده چنان درس تاریخی به این عناصر خودفروخته و حامیان مجهول الهویه و گرگ صفت دادند تا مانند همیشه فرار به کوهها رو ترجیح به مبارزه دادند
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
1
5
جناب پایتخت فکرکنم شما خیلی خوش خیال هستین ترکیه باکمک عربستان وبه رهبری امریکابدنبال سقوط سوریه ست الانم ترکیه لشکرکشی کرده عراق بعدش متحدهای ایران ازدست رفت نوبت ماست که ترکیه وارث عثمانی به جانمان بیفته تاریخ تکرارخواهدشد ما بایدمواظب ترکیه باشیم هموطن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
تو نگران سوریه و علویها نیستی اگه بودی روزه خواری اجباری مسلمانان چین توسط چین و سرکوب مسلمانان چچن بدست دژخیمان دوسیه رو میگفتی
تو نگران سرکوب عناصر ب ک ک هستی البته برزانی با دوستی با اردوغان انگار بشت کردن به ب ک ک
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۲
آن گروه های به اصطلاح مسلمان چچن همان هایی هستند که امروز با حمایت ترکیه در داعش میجنگند. وگرنه همه میدانند که آزادی ای که روسیه به چچنیها داده است، تقریبا کم نظیر میباشد. چون چچن یک جمهوری با رییس جمهور است. ولی همین ترکیه کاری جز نسل کشی نمیداند. ترکیه به جای انتقاد کردن، اگر عرضه دارد مشابه همین جمهوریها را به ارمنیها و کردها و یونانیهای کشور خودش بدهد! اگر نمیدهد پس حق انتقاد کردن راجع به آزادی و کشتار در سایر کشورها را هم ندارد. جالبترین نکته این است که کشوری که بیشترین نسل کشیها را در تاریخ خودش دارد به کشتارهای دروغین اعتراض هم میکند!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
5
ناشناس 00:36 من نگران ایران وهمه هموطنانم هستم واین طبیعیه اماشمانگران کی هستید مشخصه ترکیه فاشیست اره???? چون باسیاستهاش وجنایتهاش منطقه رابه اشوب کشیده وهی ازش کورکورانه دفاع میکنید ما ایرانیان صاحب امپراطوریهای بزرگ مادوهخامنش وپادشاهانی چون دیاکو باکوروش هستیم وافتخارمیکنیم مطمئن باش اجازه تعرض وارث عثمانی به خاکمون نمیدهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
چه جالب
تا دیروز ب ک ک و بژاک دفاع میکردی الان شدی حافظ صلح و دوستدار ایران!!!!
البته کسی از ترکیه و اردوغان دفاع نکرده و البته که تروریستهای بژاک و ب ک ک و کومله و دموکرات دست کمی از ترکیه نداره و البته اقلیم که همواره از در دوستی با اسراییل وارد شده
ناشناس
| Switzerland |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
من نگران شیعیان عربستان هستم که توسط وهابیها ترور میشن من نگران شیخ النمر هستم که توسط گنراهان به مرگ محکوم شده من نگران بمب گذاریهای بیشمار در مساجد شیعیان کویت هستم من نگران مسلمانان چین هستم من نگران فلسطینیها هستم
تو نگران ب ک ک و سرکوبی اونها هستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
پس چرا نگران شیعیان آذربایجان نیستید که توسط علیف در اربعین به خاک و خون کشیده شدند؟ پس چرا نگران شیعیان و علویها سوریه نیستید که توسط داعش مورد حمایت ترکیه کشته میشوند؟
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
2
به نظرم كشورهاي منطقه بايد دقت كنند اسرائيل دوم توسط آمريكا ايجاد نشه اين همه درگيري براي ايجاد خاورميانه جديد است
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
2
خاک بر سر اونایی که از ترکیه طرفداری میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
البته خاک بر سر طرفداران اردوغان و بارزانی و بژاک
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
2
مردشور هرچی کشور خریدار نفت داعش و عضو ناتو هست رو ببرن
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
ایضا مرده شور هر چی فروشنده نفت به اسراییل و قاتل نیروهای مرزی کشورو
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
1
5
ناشناس پرچم بیگانه توبهتره نگران کشتار حادثه نارداریان توسط اذربایجان باشی یانگران کشتارعلویان توسط ترکیه یاحمایت داعش ازترکیه وکشتار انسانهای بیگناه وتهدید ایران توسط داعش چون ترکیه گرگی درلباس میش هستش وهمچون گرگ وحشی منطقه رابه اشوب کشیده وبدان من طرفدارایرانم چون ریشه واساس کردها با ایران معناخواهدیافت
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۳
البته همگان میدونند داعش در حدی نیست که بخواد تهدیدی برای ما باشه کشوری قدرتمند مانند ایران و البته همگان اگاهند بس از افول قدرت داعش خطر بارزانیها و تجزیه منطقه توسط اونهابزرگترین خطرات هست
امیر تو بهتره به فکر تروریستهای ادم کش باشی
اذری با غیرت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
3
1
متاسفم برای کسانی که ملیت و دینشونو به خاطر لاتی به نام پوتین که بزرگترین تروریست جهان هست میفروشن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
خیلیها که ملیتشان را خیلی وقت است به ترکیه باخته اند و پرجم آن را به هر بهان ای بلند میکنند.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
4
ناشناس جان وحشیترین تروریستها دست پرورده ترکیه وعربستان هستند مثل النصره وداعش وترکمنهای سوریه که به جان علویان ومسیحیان وکردهاواشوریان افتادند
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
ترکمنهای سوریه تا الان چیکار کردن! به نظر این اظهار نظرت شبیه به یک طنز بوده ترکمنهای سوریه توسط یه مشت از خدا بی خبر و کمونیست همواره اذیت و بمباران شدن و خنه شونو تو این فصل سرما از دست دادن
البته خدا جای حق نشسته
فعلا که اقلیم همواره حامی تروریستهای ضد ایرانی بوده تا کنون یک ترکمن تروریست وارد ایران شده ولی بارزانیها همواره علیه ایران تروریست صادر کردن همین چند وقت بیش بود به حشد الشعبی ناقافل حمله کردن و شیعیان حشد الشعبی رو کشتن
ناشناس
| Germany |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
عربستان و ترکیه چه ربطی به ما دارند؟
در اذربایجان تاکنون کسی سر نبریده کسی علیه کشور اسلحه نگرفته تا کنون کسی به ماموران انتظامی حمله نکرده و اونها رو نکشته در اذربایجان هیچ گروهک معاند و تروریستی نیست در اذربایجان کسی عاشق و جون داده گروهکهای تروریستی نیست همان زمان مردم به سران حکومت بیشه وری حمله کردن و شعار زنده باد ایران سردادند
بمانند مردم نخجوان در دهه شصت با حمله به مرزبانان شوروی خواهان الحاق به ایران شدند و شعار دادند ایرانمونو فراموش نمیکنیم یک اذری هیچگاه علیه شیعیان بروی در و دیوار شعار نمینویسه و زیر بای عذاداران امام حسین ع خرده شیشه نمیریزه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
مثل اینکه جناب نانشناس از تجاوز نفتی آذربایجان به ایران در دریای خزر اطلاع ندارند و قط یک طرفه تخیلات خودشان را بازگو میکنند! شما این تجاوز را ندیدید که توسط نیروی هوایی ایران دفع شد؟ شماعبور پهباد اسرائیلی از آسمان جمهوری آذربایجان و ورود آن به آسمان ایران را ندیدید؟ شما حمایت نظامی اسرائیل از حمهوری آذربایجان را نمیبینید>؟ صددر صد که روسیه و سوریه ترکمانهای که عضو داعش هستند را بمباران میکنند و بسیار کار خوبی انجام میدهند و باید با قدرت بیشتری به این کار ادامه دهند و ایران هم باید حمایت خود از دولت سوریه رابیشتر کند.
هرمز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
0
2
من فکر کنم این بابا رو مسلمون کردن
بجای استفاده از کلمات مختلف که به معنی خداست الله رو به کار برده!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
4
ترکمنهای سوریه هیچ کاری نکردندتنها مقابل دولت قانونی سوریه اسلحه کشیدندبندگان خدا بیگناهن وکمونیستهاوروسیه به درخواست رژیم قانونی سوریه بهشون حمله میکنندگرفتی بعدش اگرترکیه بهت ربطی نداره چرا تا ازجنایتاش سخنی میشه اتیش میگیری بهترخونسردباشی وقبول کنی ایران مهد کوروش.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
اولا که کردهای سوریه از زمان تشکیل سوریه علیه اسد اسلحه میکشن
دوما سریع بشت کوروش جبهه نگیر اگه کوروش واست مهمه چرا از بژاک دفاع میکنی
چرا منکر روابط عمیق بارزانی با اسراییل میشی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
نرزهای خاور میانه فرقی که با مرزهای اروبایی داره بخاطر نا امنتر بودن و البته مرزبندیهای خیلی بیشتری هستن که این نا ارامی رو در اصل کشورهای غربی به ملل خاور میانه تحمیل کردند تا با ایجاد درگیریها مجالی برای رشد و البته تقویت نیروی نظامی خویش نیابند و البته با قوم گرایی تضعیفتر و بمانند کشورهای اروبایی کشورکهای کوچک که بیشتر به زیر سلطه غرب برن
البته وقتی که به گوشه مرز کشورهای{المان سوئیس اتریش} میری میبینی یک سکوی بتنی با 3 بیرق انجا خودنمایی میکنه و خانه هایی در انجاست که در 3 کشور قرار گرفته با مقایسه این مرز با نقطه مرزی مشترک {ایران ترکیه عراق} در تلاقی 3 کشور که کوهستانی و محلی دائمی برای تروریستهای بژاک و ب ک ک برای نقشه کشی و اجرای ترورهای خویش در 3 کشور نامبرده و تصویر حک شده رهبر در بند ب ک ک و نوچه اش بژاک در کوههای قندیل میشه فهمید ناسیونالیستی که غرب در این ناحیه ایجاد کرده چقدر تفاوت داره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
اتفاقا کردها علیرغم اختلافاتی که با دولت سوریه داشتند، با دولت درگیر جنگ نشدند. این ترکمنها بودند که با عوضیت در گروه های تروریستی از جمله داعش والنصره و ... شهرهای شیعه و علوی نشین را محاصره کردند و با بشار اسد جنگیدند. ضمنا لطفا راجع به کوروش صحبت نکنید. حرفهای سخیف امثال شما را درباره کوروش و همینطور تاریخ سازی شماها را شنیده ایم که حتی توسط تاریخ نگاران خارجی هم مورد تمسخر قرار گرفته است.
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
1
3
کردهای سوریه فقط ازمناطق خودشون دفاع میکنند وباداعش درگیرهستند تازه هرچنداسد بیشترین ظلمهارابهشون کرده اما شورای دمکراتیک متشکل از کردهاواعراب واشوری ومسیحی تشکیل دادندکه بحران سوریه را درسوریه وهمراه با اسدحل کنند نه دراستانبول وریاض بقیه جملاتتم خیلی بی ربطه پشت کوروش جبهه نگیرچیه کوروش ودیاکو امپراطوریهای بزرگ جزتاریخ وتمدن همه ایرانیانه توچراناراحتی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
مثل اینکه اسراییل یک بسته مداد رنگی 24 رنگ بدست بارزانی داده و نقشه خاور مکیانه رو جلوش گذاشته بارزانی هر روز یک منطقه رو رنگ میکنه
البته کردها در سوریه از بدو تشکیل کشور نا ارام بودند و همواره برای دولت مرکزی ایجاد مشکی کردند.
نمیدونم تو با استناد به کدوم منبع تاریخی خودتو به مادها منصوب میکنی؟
کاش میشد تا اینجا بگم هر طایفه ای از کدوم سمت به کجا مهاجرت کرده بنا بر گواهی تاریخ نویسان
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
1
3
جناب ناشناس کردها درمناطق خودشون هستند ومهاجرومهمان نیستند این بارها رهبران کردگفتند اما اثبات مادبودن کردها بسیاری ازاندیشمندان براین گواهی میدهند و مناطق غرب مثل کرمانشاه بسیارقدیمی تر ازمناطقی چون تبریزهستش تا اونجام که تاریخ نویسان واندیشمندان نظریه دادندترکها ازاسیای میانه 1000 سال پیش امدند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
گواهی مورخین و جهانگردان اون زمان چیزی دیگه میگه و البته در تبریز مناطقی کشف شده و البته شواهدی از تاریخ 7000 ساله در این منطقه و کشف جسد چندین هزار ساله فرمانده نظامی و کشف گورهای بسیاری در منطقه سراب و اهر و ... از زمان اورارتوها و کتیبه 2800 ساله رازلیق از این دست اثار هستند که تاریخشون به قبل از مادها بر میگرده و البته اخیرا تاریخ شناسان کشف کردند قدیمیترین تمدن بشری سومریها التصاقی زبان بودند و شباهتهای بسیاری با زبان ترکی دارند و البته حدود 11000 سال قبل تمامی زبانهای اورال التایی{ترکی چینی کره ای ژابنی منچو فنلاندی مجاری} زبان واحدی بودند و همگی از گروه زرد و نیمه زرد بودند سرخبوستان نیز شعبه ای از نژاد زرد هستند که 26000 سال قبل از تنگه برینگ به قاره امریکا مهاجرت کرده و تمدنهای ازتک مایا و... رو بنیاد نهادند که با مقایسه واج شناسی مشخص شده شباهت زیادی بین زبنهای ترکی و سرخبوستان امریکا وجود داره
البته سومریان 7000 سال بیش در بین النهرین میزیستند و گروهی از شاخه ترکان بوده اند
از حدود 6000 سال بیش زبانهای ژابنی و کره ای دچار فرگشت شده و زبانهای واحدی از ترکی شدند
اکنون نیز لغات مشترک بسیاری بین کره ای و ترکی وجود داره مثل کلمه اردک
در ضمن حدود 1000 سال بیش طایفه های دیگری از ترکان که اکنون ترکان اناتولی هستند وارد شدند نه ترکان ایران و قفقاز و شمال عراق ترکان اناتولی از طایفه قابی و غز هستند
فرهاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۵
این تاریخ سازیهای جناب ناشناس همان تاریخ سازی گرگهای خاکستری و گروه های نژادپرست مانند آنهاست. همان گروه هایی که سلسله های ایرانی مانند اشکانیان و ... را هم ترک معرفی میکنند. درحالیکه ما آذری داریم و آذری باستان هم شباهت بسیاری به زبانهای ایرانی، مانند فارسی، کردی، لری و ... داشته است. اما با هجوم مغولان و ترکان و ماندگار شدن آنها در آذربایجان، زبان این مناطق دچار تحول شد. همناطور که زبان مردم مصر پس از حمله اعراب تغییر کرد. ضمن اینکه زبان تنها یک موئلفه است. نژاد و دین و فرهنگ و ... هم مهم است و همانطور که میدانیم فرهنگ آذریهای ایران با فرهنگ ترکهای ترکیه هم بسیار تفاوت دارد، چه برسد به کره ای ها و ژاپنیها (مطمئنا اگر به همین کره ایها و ژاپنیها بگویید ریشه ربان شما ترکی است، از خنده روده بر خواهند شد!). مثلا آریاییها و ایرانیها از تاجیسکتان گرفته، تا کردستان و آذربایجان همه نوروز را جشن میگیرند و ... درحالیکه حتی بک آیین تاریخی مشترک هم بین کره ای ها و آذریها و ... وجود ندارد. از لحاظ نژادی هم بحث سخت است، چون در این قرن دیگر کسی به نژاد اهمیت نمیدهد، ولی طبق تحقیقات ژنتیک، آذریهای ایران دارای قرابت بیشتری با بقیه ایرانیها هستند تا ترکهای ترکیه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۴
0
0
کمونیست بست لفظ جلاله الله را با بی احترامی وقصد توهین به مسلمانان به کار برده
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین