کد خبر: ۱۲۱۹۶۳
تعداد نظرات: ۷۸ نظر
تاریخ انتشار:
عذرخواهی حمید گودرزی از لر زبان ها

واکنش حمید گودرزی به خبر بولتن نیوز

من لر هستم و به لر بودنم افتخار می‌کنم و اگر سوءتعبیری از حرف‌هایم ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.
گروه فرهنگی ـ پس از آنکه پایگاه خبری تحلیلی بولتن نیوز در مطلبی مبنی بر " اعتراض مردم لُر به سخنان جنجالی حمید گودرزی " به حاشیه ها و بازتاب سخنان گودرزی در رسانه های لر زبان پرداخت؛ این بازیگر  در گفتگو با خبرگزاری مهر رسما از لر زبانان عذر خواهی کرد.


به گزارش بولتن نیوز، حمید گودرزی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه سینما گلخانه بگونه ای صحبت کرد که به مذاق برخی از هم زبانان وی خوش نیامده بود.

پس از گرداوری واکنش رسانه های لر و انتشار آنها از سوی سایت خبری بولتن نیوز ؛حمید گودرزی به این خبر واکنش نشان داد و در گفتگو با خبرگزاری مهر گفت : من لر هستم و به لر بودنم افتخار می‌کنم و اگر سوءتعبیری از حرف‌هایم ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم.

وی درباره اتفاقاتی که دربرنامه سینما گلخانه افتاد، توضیح داد: مجری برنامه از من پرسید که اصلاتا کجایی هستی و من هم به حالت شوخی گفتم اگر بگویم نمی‌خندی. حالا این گویا این گفته من به برخی از دوستان برخوردهو سوءتفاهمی ایجاد شده است و من در اینجا می‌خواهم رفع سوءتفاهم کنم و بگویم که لر هستم و به لر بودنم هم افتخار می کنم و از فامیلی بنده هم مشخص است که لر هستم و واقعا هم افتخار می‌کنم و بنابراین جای دلخوری در این زمینه ندارد و جنبه شوخی دارد و باز هم می‌گویم بابت این شوخی هم عذرخواهی می‌کنم.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۸
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۰
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
9
77
پسر لر اینجوریه. همیشه شجاع و با مرام حتی در اعتراف به اشتباه.
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
نه تنهالرها بلكه تمام مردم ايران شجاع ترين مردم دنيا هستن
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
مسلمان اينجوريه. لر هم كه باشه مي‌شه نور علي نور.
حسین سوری
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
درود بر حمید گودرزی عزیز ...
دانيال ع
|
United States
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
79
30
آب رفته به جوي باز نخواهد گشت ايكاش قبل از گفتن اون حرف يه زره فكر ميكردي...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
صحبت های گودرزی چیزی از ارزشهای قوم اصیل لر کم نمی کند چرا که اعتبار این قوم با اینگونه ادبیات هرگز خدشه دار نخواهد شد
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
معذرت خواهي هم ماله همين وقته اين ادب يه انسانه كه بخاطر يه كارغلط معذرت بخواد
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
بر مي‌گرده، خيلي خوب هم بر مي‌گرده. از امام صادق ﴿عليه‌السلام﴾ نقل است ﴿نقل به مضمون﴾ اگر كسي در گوش چپت فحشت داد و در گوشت راستت معذرت خواست، عذرخواهي او را بپذير حتي اگر بداني دروغ مي‌گويد.

عزيزان لر ما آنقدر بزرگوار، باصفا و بي‌كينه هستند كه قطعا بدون عذزخواهي هم او را مي‌بخشيدند، چه برسد به الان. لطفا سوسه الكي نياييد! همه اشتباه مي‌كنيم. روزي هم نوبت شما خواهد رسيد.
شیوا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
ببینم تو خودت تا حالا اشتباه نکردی؟؟!!!!این که منظوری هم نداشته......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
حمید جون دوست داشتم و حالا بیشتر
انسان خطا میکنه و خطای انسان هم قابل بخششه آقا دانیال که فکر می کنی خیلی درستی!!؟
طاهره
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
چیزی از ارزشهای لر کم نکرد اما خیلی از ارزشهایی که حمید گودرزی برای ما لرها داشت کم کرد
پیرو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
14
44
خوب، اظهار وجود کردید ؟؟؟
اصلا نیازی به عذرخواهی نبود و این عذرخواهی نشان از بزرگ منشی ایشان دارد... .
من خودم لر هستم .
جنبه هم خوب چیزیه . بنده خدا چیزی نگفته بود. فیلمش رو هم دیدم.
شما هم البته خوب بزرگش کردید و به جای این که رفع سوءتفاهم کنید زدید خراب ترش کردید.
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
منم این فیلم رو دیدم دوست دارم بدونم کدوم سایت این دروغ و بهش نسبت داده تا همه رو باهاش دشمن کنه
افرین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
کاملادرسته.......
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
کاملا موافقم
مونا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
29
11
قضاوتت از اسمت معلومه (پیرو)
ضمنا بولتن توی خبرش از حمید گودرزی دفاع کرد که باعث ناراحتی من بود.
ضمنا همشهریاش منتقدش شدن
حمید خان شما هم بهتره قبل از حرف زدن فکر کنی و در سری ها بعد با افتخار بگی من لرم
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
لر،ترك،فارس،عرب،بلوچ،آذري،تركمن و.......همه باهم برادريم معني نداره من اينجائيم تو فلان جايي همه باهم ايراني هستيم
پیرو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
خانم مونا .

برای پی بردن به حقیقت بگذارید شرح مکالمه ی مجری وآقای گودرزی رو براتون بیارم :
مجری : شما تهرانی هستید ؟
گودرزی : من ، اصالتا نه، اصالتا لرم.فقط نخندیا
مجری : این آهنگ بارون بارون عالیه
گودرزی : دقیقا .
مجری : خیلی شاد و ...
گودرزی : خودم متولد تهرانم، پدرم متولد تهرانن ولی اصالتا ما لر هستیم.
مجری : خیلی هم عالی، سلام می کنیم به همه ی لرهای عزیز کشورمان ... .
و بقیه اش ...
که می تونین برین فیلمش رو ببینین.
اما حالا ببینین خبر بولتن رو :
"ظاهرا حمید گودرزی در پاسخ به سوال مجری گفته است : فقط مسخره نکنید منو ها اما متاسفانه لر هستم" "
اینه اون دفاع بولتن ؟؟؟
این بنده خدا کی گفته متاسفانه ؟
کی گفته منو مسخره نکنید ؟
بار منفی این خبر دقیقا از این دو کلمه است. ممکنه بگید بولتن گفته "ظاهرا" اما
چرا یک خبرگزاری باید چیزی را که به آن اطمینان ندارد منتشر کند ؟ آن هم خبری که مربوط به یک انسان است و ممکن است با آبروی وی بازی شود ؟؟؟
امیدوارم بتوانید حق و حقیقت را تشخیص دهید.
ضمنا من پیرو حق و حقیقت هستم نه مثل شما پیرو مصادیق حقیقت ... .
تفاوتش رو که می دونید مصادیق از بین رفتنی و تغییر پذیرند ولی حق و حقیقت اصالت دارد و تا ابد باقی است... .
همه جای ایران سرای من است .... .
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
سخت نگیرگلم خیلی کاردرستی کرده عذرخواسته.......
علي بيوك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
27
بابا اين بنده خدا گفته كه منظور بدي نداشته تازه معذرت خواهي ام كرده ، حالا دوستان لطف كنن آتيش بيار معركه نشن ، با تشكر از همه دوستان به ويژه بولتن عزيز
دوبرادران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
3
7
فامیلی گودرزی در روستاهای اطراف کرج هم مرسوم است
پرمیس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
6
13
لرها غیرت دارند

لرها مهمانوازند

لرها اصالت دارند

لرها وقتی در محیط جدید قرار می گیرنداصلیت خود را فراموش نمی کنند.(جوگیر نمی شوند)

از گفتن اینکه لر هستیم ابایی نداریم

لرها یک سری اصول و قوانین دارند که قرنهاست تو وجودشونه و این اصول با گذشت زمان از بین نمی ره و کسی که بخواد از این خط قرمزها عبور کنه جائی در بین غیورترین قوم ایران نداره

از اینکه در بین خونگرم ترین قوم ایران زندگی می کنیم افتخار می کنیم.

از اینکه بسیاری از فرهنگهای تازه (!) در بین لرها جائی نداره به این قوم افتخار می کنیم.

از اینکه بخش وسیعی از جمعیت ایران رو لرها تشکیل داده اند از ایلام، خوزستان، لرهای بختیاری ،لرهای فارس و...که خود مبیَن ریشه قوم لر در ایران عزیزمان دارد افتخار می کنیم.

از اینکه مردمان پاک وساده ای هستیم افتخار می کنیم.

از اینکه حرفمان همان عملمان هست به خودمان افتخار می کنیم.

ما لرها اگه قرار باشه به کسی یا کسائی افتخار کنیم به شهدامون افتخار میکنیم که پرچمدار عزت وافتخار برای ما هستند..

متاسفیم برای کسانی که گذشته خود را خط خطی می کنند..تا.....مطمئنا چنین افرادی علاوه بر اینکه جائی در قلب قوم لر ندارید در بین قوم جدید خود نیز جائی نخواهید داشت.
سارینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
2
18
حمید جان واقعا دمت گرم.ایشون اصلا حرف بدی نزده بودند ولی این سوء تعبیری بود که خود هموطنامون از حرف ایشون داشتن. باز هم حمید جان اینقدر جسارت داشتش که از همه بخاطر برداشت غلط از حرفش بیاد و عذرخواهی کنه. قابل توجه دوستانی که نسنجیده به دیگران برچسب بدنامی میزنن...
نوري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
5
11
احسنت دست فعالان دربولتن درد نكنه كه اطلاع رساني كرد ويه سوء تفاهم رابرطرف كرد.
كاش ايرانيهايي كه رفتن خارج هم اينطوري باشن وبه ايراني بودن خودافتخاركنندنه اينكه به هرفسادي دست بزنن كه بگن ما اروپايي يا آمريكايي هستيم. اگرواقعا يك ساعت بشينن فكركنندمي فهمن كه فرهنگ ايراني كه اسلام آن را غني تركرده بسيارسرترازفرهنگ من درآوردي غرب است چون ما براساس تمدن بشري وآموزه هاي كامل ترين دين يعني اسلام فرهنگمون راساخته ايم.
سعید
|
-
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
5
9
جوانی کرده شما دیگه کوتاه بیاید ببخشید بنده خدا را
sarya
|
Iraq
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
17
7
آخه مردک . تو بازیگر هستی و مشهور و معتبری پیش مردم. آخه آدمی که یه زره سیاست اجتماعی داشته باشه باید مواظب حرفاش باشه که بعدا مجبور نشه به خاطرش معذرت خواهی کنه.
دومشم این مردمن که شماها رو بزرگ کردن بهتون اسم و رسم و شهرت دادن اگه مردم نباشن که شماها هم چیزی نیستین . به همین خاطر مردم و خط قرمز ببینین و هرگز ازشون رد نشین
hamid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
12
باسمه تعالی
به نظر من ملاک برتری بر اساس قرآن شریف تقوی می باشد و پیامبر رحمت ما نیز بر اساس همین ملاک قیومیتها را کنار گذاشته و اینکه طرح مسئله قیومیت یک بحث انحرافی است و اگر ملاک قیومیت باشد بطور مثال آیا اگر کسی از قومی مشکل داشت باید گفت همه آن قوم مشکل دارند که این طرز تلقی خلاف آموزه های دینی ماست.
سيد علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
17
حميد گودرزي هنرپيشه جوان و با استعداد كشورمان شوخي كرده همان طور كه در طول روز همه ما با هم شوخي ميكنيم نبايد فراموش كنيم كه همه ما ايراني هستيم لر، كرد، ترك،عرب ،بلوچ،گيلك همه ايراني هستيم نبايد با اين مسائل بهانه دست دشمنان بدهيم چون آنها در كمين هستند نمونه اين مطلب برنامه اخير بي بي سي مبني بر عرب ستيزي در ايران است كه خود مردم فهيم عرب نشين ايران هم از اين مسئله تعجب كردند چون واقعاً در ايران ما ستيز قوميتي نداريم و در كمال آرامش در كنار هم زندگي ميكنيم
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
درود بر شما
ما حتی در ایران دین ستیزی هم نداریم و چه بسا مسیحی و زرتشتی و یهودی در کنار مسلمانان با دوستی و صفا و آرامش زندگی می کنند و همسایه هستند.
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
3
4
خوبه حالا هیچ منظوری نداشته.....عذرخواهی هم کرده.....تازه خودشم لره...... همه ما اشتباه میکنیم....
پاسخ ها
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
من باشماکاملاموافقم.....مرسیییییییییی.......
یک آذری ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
8
آقای گودرزی بازیگر خوب و محجوبی است. نباید وارد حاشیه اش کرد. برنامه زنده طبیعتش این است که ممکن است، مخاطبان دچار سوتفاهم و سوتعبیر بشوند. زنده باد هفتاد و پنج میلیون ایرانی با هر زبانی.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
0
8
گذشت خصلت مردان است.بنده به سهم خویش بخشیدم .علاوه براین خاتم الانبیا(ص)فرمودند یاعلی اگر کسی عذر خواهی دیگری را نپذیرد ازشفاعت من محروم است .من لایحضره الفقیه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
2
2
سهم خودشو گفته دیگه
ناصرلره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
3
12
بنظرم ایشون لر بودن رو افت میدونست که باخجالت گفت لرم. البته الان که همه میدونن لره مطمئنا به لربودنش افتخار میکنه. اما سوال اینه که مگر تهرانی بودن خوبه؟ چندنفردرتهران شناسنامه پدرشون صادره از تهرانه؟
منطقه لرستان درهجوم اقوام متجاوز مبازه کرد و اجازه نداد اصالتشان با اقوام خارجی دست بخورد ...پس ایرانی هستند... ونه عرب ونه روس و ....
پاسخ ها
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
برادرمن ایشون عذرخواهی کرده گفته که شوخی کرده چراالکی بزرگش میکنیداخه......
من با افتخارمیگم لرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
2
13
منم آن لر پاک زاگرس نشین

منم عاشق برنو واسب وزین

به وقت نبرد و به هنگام جنگ

تفنگم به دست و قطارم فشنگ

منم بختیاری منم مرد جنگ

بمیرم به نام نمانم به ننگ
علي از شيراز
|
United States
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
4
8
آقاي گودزي آدم بايد خيلي مراقب حرفاش باشه
مرصاد گودرزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
7
دوستان کم بدبین باشین و کم حرف در بیارین
پریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
7
اگه از لر بودنش خجالت میکشید ، هیچوقت خودش رو اصالتا لر معرفی نمیکرد . بس کنید این همه غیبت و ...

خدا رو شکر که بنده های خدا ، نعوذم بالله خدایی نمیکنن وگرنه ........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
2
7
ولش کنید شوخی کرد
دانيال ع
|
United States
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
1
6
انشاءا... كه آقاي گودرزي بدون منظور خاصي اين حرفو زده اند ! اما به نظر من يه چهره معروف مانند ايشان زماني كه جلوي دوربين صدا و سيمايي مياد كه چند ميليون مخاطب به صورت زنده داران برنامه رو رصد ميكنن بايد حساب كتاب همه جا رو بكنه و نسبت به سوالاتي كه ازش ميشه آمادگي داشته باشه همه ما انسانها اشتباه ميكنيم اما فكر ميكنم نقلي كه از زبان امام صادق(ع) گفته شد با اشتباهي كه به قيمت توهين به شخصيت هزاران انسان باشرف تمام ميشه كاملأ متفاوته و به هيچ وجه نميتونه قابل قياس باشه...
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
3
8
لر تنها قومیه که تو طول تاریخ به مملکت خیانت نکرده به افتخار گودرزی عزیز و همه لرهای مملکتمون
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
4
7
لر تنها قومیه که تو طول تاریخ به مملکت خیانت نکرده به افتخار گودرزی عزیز و همه لرهای مملکتمون
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۹
اخوي! لطفا زيركانه همان سياست قوم گرايانه انگليس را پياده نفرماييد!! هيچ قومي به كشور و مملكت خيانت نكرده است. هميشه اين افراد بوده‌اند كه دست به خيانت زده‌اند و هميشه اين اقوام بوده‌اند كه آن فرد را از خود دور كرده‌اند.
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
7
با سلام به لرستانی های با صفا
ما لرها ذاتا شوخ تب هستیم وآقای گودرزی نیت بدی نداشتن و با افتخار گفت که لرم
پاسخ ها
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
مرسی ازشماکه انقدرخوبید.....
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
4
خوب به سلامت اين تيتر هم به سرانجام رسيد: انسان فرهنگ دوست هيچوقت زبان و فرهنگ خودشو فراموش نميكنند بنده تقریبا ازسال 55تا 64 ساكن تهران بودم اما هروقت همشهری يا فامیلى را ميديدم باز زبان مادر با آوا صحبت ميكردم حتى نزد فارس زبانها متأسفانه گاهى به آنها برميخورد كه بنده بازبان لرى صحبت ميكردم بعد كه تنها ميشديم ايراد ميگرفتند كه چرا آبرو ريزى ميكنى منم تا ميتوانستم چنان حرف بارشون ميكردم كه امثال شماها هستيد كه داريد با نهى كردن زبان و فرهنگ بومى كه ميراثى هست كه بايد به آيندگان منتقلش كنيم :متأسفانه افراد نا آگاه و بى خرد باعث نابودى زبان و فرهنگ خود شدندمثال همين جناب گودرزى اگر اصالت ميدانست يعنى چى حداقل تومنزل بايد پدرومادر به زبان محلى خود حرف بزنند كه به اين شكل و روى آنتن جلو چشم مليونها بيننده باعث تخريب فرهنگ و زبان و قوم و اصالت خويش نباشند كه ........ : ياحق
عسل
|
United States
|
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
5
7
حمیدجان چیزبدی نگفته ی شوخی بوده.شماها جنبروببریدبالا. حرف درست نکنیدترخدا
پاسخ ها
دریکوند
| Italy |
۰۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
جنبه؟
هروقت من گرفتم به اصالت و فرهنگ و ریشه ات توهین کردم!!نباید پس صدات دربیاد!!
zahra
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
7
5
سلام....فقط خواستم بگم که حمید گودرزی واقعا لطف کرده که معذرت خواسته چون واقعا نیاز به معذرت خواهی نبود....
چیزی و توهینی نشده بود که بخواد با معذرت خواهی برطرف شه....
مردم ایران و مملکت ما همینه دیگه...آدم میترسه حتی یه شوخی کوچیک بکنه...
دریکوند
|
Italy
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
2
2
لطف کرده معذرت خواهی کرده!!!!؟؟؟
معذرت خواهی وظیفه است!! لطف نیست!!!
بعد در ایران به لرها داره به انحی مختلف توهین میشه!!
حالا حمید گوذرزی یک هنرمند و ادم غیردانشگاهی! آقای دکتر!! آجیلی چطور؟نامه رئیس دانشگاه رامین اهواز رو کسی یادئش رفته؟
http://www.khouznews.ir/fa/news/21701/%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%86%D8%A7%D9%85%D9%87-%D8%AC%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%84%DB%8C-%D8%B1%DB%8C%DB%8C%D8%B3-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86
پاسخ ها
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
وااااااااااای.........چه قدرتوحساسی خیلی مردونگی کرده که عذرخواسته بعضی هابرای کارهای اشتباه واشکارشون نه تنهاعذرخواهی نمیکنندبلکه انکارم میکنندایشون کارشون درسته............
ترنم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
واااااااای.....خسته نشدی انقدرسخت گرفتی .....بیخیال بابا......
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
7
واسه همه اونایی که اعتراض به شوخی و یا اشتباه این بنده خدا میکنن که عذرخواهی هم بابتش کرده !
دعا میکنم که یه روز اونها هم به عاقبت این بنده خدا دچارشن و هزاران نفر مرتب بهشون ایراد بگیرن و ... عذرخواهیشون هم قبول نکنن...!
بابا انسان جایزالخطاست ، کوتاه بیاین .
پاسخ ها
ارام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
افرین ساراجون...
آرزو
| United States |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
باهات موافقم سارا خانوم
همه نظرا رو خوندم از نظر شما خیلی خوشم اومد..
حمید گودرزی واقعا لطف کرده که عذر خواهی کرده بایت حرفی که نزده
اونایی هم که بهش تهمت زدن،حق الناس به گردنشون و مطمئنا این کاری که در حق حمید گودرزی کردن یکی دیگه نا حق در حق خودشون میکنه
دنیا دار مکافات...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۰
1
5
درود بر همه ایرانی ها
جوان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
1
2
من از بی احترامی و توهین حرف نمیزنم چرا که مسخره کردن در هیچ مقام و دسته و فرقه و گروهی جایگاه نداره.....

اما این چه رویه ای شده که در سینما و تلویزیون ما باب شده که از هیچ کس نمیشه انتقاد کرد و حرف زد اگر نشان بدهند پلیسی رشوه گرفته نیروی انتظامی مدعی میشه اگر پزشک فاسد نشان بدهند نظام پزشکی مدعی میشه بگن کارمند فلان خلاف رو کرده دولت مدعی میشه بگن پرستار چه کار کرده پرستارا مدعی میشن بابا ادم دیگه یه وقت یه حرفی از دهنش میپره میگه باید طرف را از هست و نیست ساقط کرد اشتباه کرده اگر هم گفته ادمیزاد و اشتباه معصوم که نیستیم من با اینکه از مادری لر هستیم بیشتر ما رو لر میشناسن تا طایفه پدری خیلی هم دوست داریم مگه کسی حرفی بزنه از رشادتهای لر چیزی کم میشه بجای این ترک و لز و فارس و سنی و شیعه بهتر نیست بگیم ایرانی هستیم
رعنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۱
2
0
دو برادران عزیز :هر گردی گردو نیست!
ارام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۲
0
1
به نظرمن که حرف بدی نزده همونطورکه خودشون گفتندفقط میخواسته شوخی کنه ومنظوره بدی نداشته...........
محمد مرادی
|
United States
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۳
0
1
لرها اصیلترین قو ایرانی هستن.حتی قبل از آریایی ها تو ایران زندگی میکردن برین از تاریخ شناسان بپرسید.صاحب اصلی ایران لرها بودنو هستن.کوروش کبیر و آریوبرزن لر بودن. حمید گودرزی نباید میگفت (فقط نخندیا)خداییش حرف خوبی نزد.مگه مجری چیش از لرا بالاتر بود که بخنده یا نخده؟ ما کی هستیم که ببخشیم یا نبخشیم خدا باید ببخشه.ما همه لر زبونا همون روز اول بخشیدیمش.
نیما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
0
2
ما لرها هنوز حمیدو دوست داریم حمید عیبی نداره
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۵
1
1
به نظر من حرف ایشون اینقد که شما فکر میکنید بد نبوده شما بیخودی دارین پیاز داغشو زیاد میکنید.حالا یه اشتیاهی شد دیگه ادامه ندید....من میگم شما خودتون راجع به اقوام دیگه جوک نمیگین ونمیخندین؟؟بقیه هم باید طلبکار شن؟؟ جنبه رو ببرید بالا..ما
مردم ایران فقط میخوایم از یکی آتو بگیریم پدرشو در بیاریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۸
0
1
خوب حالادیگه همه چی حله مگه نه>؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رقیه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۹
0
3
با این اعتراضهای الکی و بی مورد با شخصیت یه هنرمند بازی نکنین اونم از جنس خودتون.گودرزی عزیز ایرانه .رقیه از آذربایجان غربی
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۰
0
3
حمید گودرزی بروجردیه ما بروجردی ها هم بهش افتخار میکنیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
0
آقای گودرزی خیلی بزرگوارید چون حرف شما اصلا بد نبود
ناصر
|
United States
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
0
حميد جان من معتقدم شما خودتان اصالت واقعیتان بیان كرديد پس به ان مفتخرید،و لا غیر
كوه مانگشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۳
0
0
گودرزي بايدياد بگيرد كه هنر درخدمت كرامت انساني است نه اهانت به خود!اين مهمه ! فكر ميكنيد بازيگري درسيماي اين چنيني كه افتخار است!!
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۵
0
0
حميدجان من معذرت ميخوام چون ي مدت ازت متنفر شده بودم ولی الان به اشتباهم پي بردم
لر اصیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۷
0
0
ای کاش درد ما فقط حمید گودرزی بود هر وقت فیلمی ، سریالی، تئاتری ساخته میشه شخصیت مسخره و ساده لوح و... قصه باید لر باشه ده ها نمونش دیده شده و ادامه داره اونوقت ما لرستانیا چی برید تاریخ رو بخونید هر وقت دشمنی به سمت ایران تاخته لرستانیا سینه سپر کردن و جان فدای ایران کردن از خونین ترین شکستی که روم در خاک لرستان و درمنطقه روم شکن یا همان رومشکان بگیر تا همراه شدن با سردا اسعد در فتح تهران تا جنگهای خوانین لر با رضا شاه تا صدها شهید انقلاب تا ۸ سال جنگ و شهید دادن تیپ ۵۷ ابوالفضل لرستان پر پر شد تا عملیات حاج عمران با موفقیت روبرو شد ده ها شخصیت از آیت الله بروجردی و کمالوند و جعفر شهیدی و دکتر زرین کوب و بزرگترین دانشمند شیمی آسیا پروفسور چگنی بگیر تا... آخر سر هم جواب این همه خدمت به وطن رو باید تو اس ام اس و جک های آقای ماهی صفت و دلقکی تو فیلم ها و محرومیت استان و فقر و بدبختی گرفتیم قلب لر شکسته و ترمیم نخواهد شد
میثم از شیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
0
سلام منم با نظربرخی دوستان موافقم من خودم شیرازی هستم و تمام دوستان خوبم از بچه های با مرام لر هست.خیلی دوستشون دارم.و آقای گودرزی هم از بازیگرانی هس که من دوسش دارم.فقط یه شوخی ساده بوده مگه نه رفیقای لرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
کشورهای همسایه هم ترک دارند هم کرد هم عرب وبلوچ ترکن.
اما لرها سرمایه های اصیل ایرانی آریایی و ملی هستند.در حفظ حرمت و احترام ب این قوم کهن وپاک اصیل ایرانی کوشا باشیم....
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
0
0
کشورهای همسایه هم ترک دارند هم کرد هم عرب وبلوچ ترکن.
اما لرها سرمایه های اصیل ایرانی آریایی و ملی هستند.در حفظ حرمت و احترام ب این قوم کهن وپاک اصیل ایرانی کوشا باشیم....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
0
0
آقای گودرزی، من شما و بازیه شما رو دوست داشتم ولی واسه خودم متأسفم .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۶
0
0
حرف گودرزی واکنشی که چندین دهه در ایران شروع شده وگرنه چرا حتی در حد شوخی کسی باید نام بردن از یک قومیت را ننگ بداند و احساس اعتماد بنفس خود را از دست داده باشد . به افرادی که در اروپا زندگی می کنند توجه کردید اکثرا هویت ایرانی خود را انکار می کنند . پاسخ آقای گودرزی به هزاران کودک لر چیست اگر از او و امثال او بپرسند لر ها آیا دشمنان شما هستند یا دوستانتان .
کامیشاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۲
0
0
سلام, من خودم لر هستم, این حرف آقای گودرزی فقط یک شوخی به حساب میرفت
مگر نه این که ما خود لرها وقتی با همبم به هم میخندیم و این همه جک از ما ساختند کسی اومد اعتراضی کنه ? حالا به حرف کوچک و شوخی آمیز ایشان به نظر شما این همه واکنش جایز بود, مطمئن باشید کسانی که این تحریکها را در طایفه لرها بوجود آوردن خودشان لر نبودند و فقط و فقط دشمنان حمید گودرزی بودند که با ساده لویی ماها به نتیجه رسید
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین