به گزارش بولتن نیوز به نقل از ایسنا،مدیرکل آژانس بینالمللی انرژی اتمی:انتقال ذخایر اورانیوم غنیشده ایران به خارج از کشور کاری «دشوار است اما غیرممکن نیست.
🔹 حمل ذخایر اورانیوم ایران به خارج از کشور کاری بسیار حساس و از نظر فنی پیچیده است.
🔹 اکنون چند گزینه مورد بحث است، از جمله انتقال اورانیوم به خارج یا رقیق کردن آن به سطح خلوص پایینتر
🔹 اگرچه آژانس مستقیما مشارکت ندارد. کمک ما به این روند آن را امکانپذیر و کارآمد میسازد.