کد خبر: ۹۸۹۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار:
ضرورت اصلاح یک عرف اشتباه

فروشندگان مرد در فروشگاه های لباس زنانه

در اکثریت غریب به اتفاق فروشگاه های واقع در میدان هفتم تیر شهر تهران که به عنوان مرکزی برای خرید لباس زنانه شناخته می شود، فروشندگان مرد مشغول به فعالیت هستند که این موضوع با توجه به وجود نیروی کار فراوان زن غیر منطقی به نظر می رسد.
این روزها شاهد هستیم در بیشتر فروشگاه های لباس زنانه مانند مانتو فروشی ها، فروشندگان مرد مشغول به کار هستند که این امر با توجه به باورهای دینی ما کمی غیر منطقی به نظر می رسد.

به گزارش خبرنگار بولتن نیوز با نزدیک شدن به ایام سال نو و همچنین آماده شدن فروشگاه های عرضه لباس و پوشاک، این روزها شاهد این هستیم که بیشتر فروشگاه های لباس زنانه دارای فروشندگان مرد هستند که این موضوع می تواند مشکلاتی را نیز ایجاد کند.

به عنوان مثال در اکثریت غریب به اتفاق فروشگاه های واقع در میدان هفتم تیر شهر تهران که به عنوان مرکزی برای خرید لباس زنانه شناخته می شود، فروشندگان مرد مشغول به فعالیت هستند که این موضوع با توجه به وجود نیروی کار فراوان زن غیر منطقی به نظر می رسد.

با وجود اینکه همواره با استفاده از نیروی کار زن در فعالیت های طاقت فرسا و محیط های کاری مردانه به دلیل ارزانتر بودن و کم توقع بودن آن ها اعتراض می شود، انتظار می رود که در فروشگاه های لباس زنانه نیز فروشندگان زن فعالیت داشته باشند که بر خلاف انتظار شاهد هستیم که اکثر فروشندگان این مغازه ها مرد هستند که این امر می تواند صدماتی را به جامعه وارد نماید.

بدیهی است که مسئولان اداره اماکن نیروی انتظامی و همچنین متولیان امر فرهنگ کشور می بایست بطور جدی تر به این موضوع توجه داشته باشند و استاندارد ها و بخشنامه هایی را برای این موضوع وضع کنند که این مسائل به این صورت بروز پیدا نکنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۸۷/۱۱/۱۹
1
1
عجب مضحکید شما خداییش
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۳
1
1
فكر كنم كسي كه كت و شلوار منم دوخته زن بوده واي با فرهنگمون مطابقت نداره سريع درش بيارم
یک مرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
0
0
مگه چیه خب. نمیدونم دنبال چی هستید.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین