کد خبر: ۷۳۶۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:

ثبت‌نام كنكور 88 تا جمعه 29 آذر

ثبت‌نام كنكور سراسري سال 88 از 16 آذر ماه جاري آغاز مي‌شود و تا روز جمعه 29 آذر ماه ادامه دارد.
دكتر حسين توكلي معاون سازمان سنجش آموزش كشور در گفت‌و‌گو با ايسنا، اظهار كرد: فرصت ثبت‌نام آزمون سراسري سال 88 كمي كوتاهتر از سالهاي گذشته در نظر گرفته شده است، همچنين دو روز تعطيلي رسمي در طي اين دوره زماني وجود دارد، بنابراين داوطلبان در مراجعه و تهيه مدارك ثبت‌نام از دفاتر پستي تعلل نكنند چراكه قطعا ثبت‌نام ديرهنگام و در روزهاي پاياني، علاوه بر ايجاد نگراني براي خود داوطلب، براي سازمان سنجش نيز دشواري‌هاي فني و اجرايي به وجود خواهد آورد.
اعلام نتايج كنكور88
وي با اشاره به برگزاري كنكور 88 در روزهاي 4 تا 6 تير ماه اظهار كرد: نتايج اوليه كنكور در مرداد ماه و نتايج نهايي در شهريور ماه اعلام خواهد شد.
ارائه هرگونه فرم متفرقه‌ در باجه‌هاي پستي هيچ ارتباطي با سازمان سنجش ندارد
وي با بيان اينكه ارائه هرگونه فرم متفرقه‌اي براي ثبت اطلاعات و تحويل به باجه در باجه‌هاي پستي به داوطلبان هيچ ارتباطي با سازمان سنجش ندارد، گفت: اين عمل خلاف مقررات است و توصيه مي‌شود در صورت ارائه چنين فرم‌هايي از پر كردن آنها و تحويل به باجه پستي خودداري شود.
دكتر توكلي در خاتمه گفت: در ثبت نام آزمون سراسري سال 1388، درج كد ملي در فرم ثبت‌نام اينترتي الزامي است و داوطلبان ‌بايد به دقت كد ملي خود را در برنامه ثبت‌نام اينترنتي وارد كنند، در غيراينصورت عواقب هرگونه اشتباه در اين خصوص متوجه شخص داوطلب است

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۸۷/۱۰/۱۴
0
0
من12 سال دارم ميخواستم در كنكور شركت كنم اگر اجازه مي دهيد اسم من را هم بنويسيد
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین