کد خبر: ۱۳۷۴۹
تاریخ انتشار:

حسينيان: تحليل لاريجاني از انتخابات غلط است

نماينده مردم تهران در مجلس گفت: تحليل لاريجاني از دهمين انتخابات رياست‌جمهوري غلط است.

به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، حجت‌الاسلام والمسلمين روح‌الله حسينيان، دوشنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ايشان فكر مي‌كند موسوي رأي مي‌آورد از اين رو حاضر نشد از احمدي‌نژاد حمايت كند.
وي در پاسخ به سئوالي در ارتباط با مفسدان اقتصادي در كشور افزود: يك انحرافي در انقلاب به وجود آمده بود و منحرفان به دليل نزديك بودن خود به اطلاعات اقتصادي و افراد، بسياري از كارهاي آنان مطابق قانون است و برخورد با آنها كار قوه قضائيه نيست.
نماينده مردم تهران ادامه داد: اين فرهنگي كه در حال نهادينه شدن است را يك نفر بايد مي‌لرزاند و احمدي‌نژاد با برخورد خود كاخ غلط را لرزاند.
حسينيان در پاسخ به سئوالي مبني بر مخالفت رهبر معظم انقلاب با صحبت‌هاي مطرح شده در مناظره‌ها در ارتباط با هاشمي رفسنجاني، گفت: رهبر معظم انقلاب در فرمايشات سالگرد ارتحال امام (ره) به گونه‌اي موضع‌گيري كردند كه اصلاً شائبه‌اي در صحبت‌هاي ايشان بهانه‌اي عليه احمدي‌نژاد نشود.
وي يادآور شد: رهبر معظم انقلاب 16 سال است كه يكسره در ارتباط با ساده‌زيستي صحبت مي‌كنند اما بعضي‌ گوش نكردند با اين حال بدانيد اين مسئله يكي از دغدغه‌هاي رهبري بوده و احمدي‌نژاد آمد، ايثارگري نشان داد و خود را با يك گروه بدعت‌گزار درگير كرد.
نماينده مردم تهران با تأكيد بر اينكه انتخابات دور دوم كشيده نمي‌شود افزود: فضاي انتخابات بسيار عالي است و ان‌شا‌الله روز شنبه احمدي‌نژاد با بيش از 20 ميليون رأي رئيس‌جمهور مي‌شود.
وي در پاسخ به اين سئوال كه اگر احمدي‌نژاد رأي نياورد فضاي كشور را چگونه ارزيابي مي‌كنيد، تصريح كرد: در اين انتخابات احمدي‌نژاد با توجه به حمايتي كه مردم از وي مي‌كنند، رأي مي‌آورد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین