کد خبر: ۱۲۶۲۰
تاریخ انتشار:

آقا رضا؛ انتخاب خاتمی، سالم اما انتخاب احمدی‏نژاد ناسالم بود!؟

برادر رئیس جمهور سابق در این سخنرانی همچنین هیچ اشاره ای به انتخابات هشتم ریاست جمهوری را که توسط کابینه و وزارت کشور اصلاح طلب برگزار شده و آن رای عجیب و هنگفت را برای دور دوم خاتمی رقم زد نکرده و فقط انتخابات دورنهم را که مردم با رای خودجوش و غیرقابل کتمان ورق را برگردانده واختیار اداره کشور را به دولتی مردمی، عدالت محور و دنباله روی ولایت فقیه، را مورد تشکیک قرار داده است.
با داغتر شدن تنور انتخابات، برخی کاندیداها و حامیان آن ها با زیر پا گذاشتن اخلاق، از هر روش و تخریبی بر کسب رای بیشتر و زیر سوال بردن دیگر کاندادیداها مضایقه نمی کنند.

به گزارش خبرنگار بولتن، در حالی که مسئولان برگزاری انتخابات نهم ریاست جمهوری وزارت کشور دولت اصلاح طلب خامی برعهده داشته ؛ مسئولان وقت وزارت کشور اینک دست به افشاگری! زده و با زیر سوال بردن سلامت انتخابات، قصد بهره گیری سیاسی برای رسیدن به مطامع شخصی و حزبی را دارند.

در همین راستا، رضا خاتمی نایب رئیس جنجالی مجلس ششم در سخنرانی باصطلاح انتخاباتی خود در لرستان گفت: "دور اول انتخابات دور نهم ریاست جمهوری گذشته از نظر من مخدوش بود چرا که اگر این انتخابات عادلانه برگزار می شد اصلا آقای احمدی نژاد به دور دوم نمی رسید که برنده باشد یا نباشد."

وی بدون اشاره به اینکه مجری انتخابات ریاست جمهوری نهم دولت اصلاحات بود ، ادامه داد: "آرا توسط عده ای به نوعی خریداری شد که در قبل از انتخابات نتیجه ناگهان تغییر کرد."

برادر رئیس جمهور سابق در این سخنرانی همچنین هیچ اشاره ای به انتخابات هشتم ریاست جمهوری را که توسط کابینه و وزارت کشور اصلاح طلب برگزار شده و آن رای عجیب و هنگفت را برای دور دوم خاتمی رقم زد نکرده و فقط انتخابات دورنهم را که مردم با رای خودجوش و غیرقابل کتمان ورق را برگردانده واختیار اداره کشور را به دولتی مردمی، عدالت محور و دنباله روی ولایت فقیه، را مورد تشکیک قرار داده است.

خاتمی در ادامه در برابر سوال خبرنگاران مبنی بر اینکه "مصداق این عده مه آرا را خریده اند" کیست، عنوان کرد: این را همه می دانند. این حزب با امکانات و نفوذی که داشتند در روستاها و شهرها مردم را منحرف کردند به طوریکه آرا در روز سه شنبه قبل از جمعه انتخابات به طور ناگهانی تغییر کرد.
وی در پاسخ به سوال خبرنگاری که اولا مجری انتخابات دولت اصلاحات بود و ثانیا آیا مردم به این راحتی تحت تاثیر قرار می گیرند؟ نیز عنوان کرد: احمدی نژاد تنها 300 هزار رای نیاز داشت تا کروبی را پشت سر بگذارد به طوریکه بعد از انتخابات دیدید که احمدی نژاد با اختلاف خیلی کمی با کروبی به دور دوم راه یافت.

دبیر کل سابق جبهه مشارکت ایران اسلامی با اشاره به اینکه اگر این اتفاقات نمی افتاد اصلا احمدی نژاد رای نمی آورد، مجددا مدعی شد: این تقلب یک تقلب ناجوانمردانه بود که در سر صندوق های رای صورت گرفت.
در همین حال نیز وزیر کشور دولت اصلاحات که هم اکنون زبان باز کرده، اقدام به افشای خاطرات خود از انتخابات نهم ریاست جمهور کرده و یک علامت سوال را مقابل سلامت انتخاباتی که خود و دوستانش مسئول امنیت و سلامت آن بوده اند قرار داده است.
موسوی لاری بودن اشاره به اعتراض مهدی کروبی به انتخابات نهم و اینکه ادعای وی را مبنی بر مشکوک بودن نحوه برگزاری انتخابات را رد کرده و اعلام کرده بودند انتخابات ریاست جمهوری در سلامت کامل برگزار شده، اکنون که زمان انتخابات شده لب به سخن گشوده و دست به افشا گری زده است.

موسوی لاری ادعا کرده: " در انتخابات نهم ، مقدمات انتخابات صحیح و درست نبود یعنی آنچه که به برخی از نهادهای رسمی و فعالیت های رقیب مربوط است واقعاً مقدمات خوبی نبود ، از جمله تخریب کاندیداها و استفاده از امکانات عمومی برای تخریبشان مثل توزیع میلیونها سی دی و شب نامه علیه بعضی از کاندیداها ، ایجاد فضای مصنوعی علیه کاندیداهای اصلاح طلب و کشاندن مردم با انگیزه های دینی و مذهبی پای صندوق های رأی برای رأی دادن به فردی خاص و در حقیقت ابزاری نگاه کردن به مقوله ی دین ، برای گرفتن رأی مردم ، این ها موارد زشتی بود که در انتخابات نهم به ویژه در مقدمات آن بوجود ".

گفتنی است، متاسفانه این روزها مدعیان اخلاق با زیر پا گذاشتن اخلاق سیاسی برای مطامع شخصی ، حزبی و سیاسی خود با توسل به انواع شیوه ها از جمله تخریب، توهین، کمیته صیانت از آرا و ... قصد رسیدن به اهداف خود را دارند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین