کد خبر: ۱۰۴۳۴
تاریخ انتشار:

حمله دفتر تحکیم وحدت به تشییع شهدای گمنام

میلیشیای طیف غیر قانونی دفتر تحکیم وحدت که از ساعت 10 صبح در محوطه دانشگاه اميرکبيرتجمع کرده بودند، به تشیع کنندگان پیکرهای 5 شهید گمنام حمله ور شده و آنها مورد ضرب و شتم قرار دادند.

به گزارش رجانیوز، افراطیون که تعداد آنها کمتر از 50 نفر بود به دانشجویان شرکت کننده در مراسم تشییع حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دادند. این گروه افراطی برای جلوگیری از دفن شهدا در دانشگاه امیرکبیر تعدای از بنرهای شهدا را پاره کرده و علیه نظام شعار سر دادند.

بر اساس این گزارش با افزايش حضور دانشجويان شركت كننده در مراسم تدفين 5 شهيد گمنام در دانشگاه امير كبير،عده قليلي ازاعضاي تندروي طيف منحل شده علامه دفتر تحكيم وحدت با پرتاب سنگ و اشيايي به سمت دانشجويان تشييع‌كننده شهدا، سعي در ايجاد اغتشاش و به انحراف كشيدن مراسم امروز داشتند كه خيل گسترده دانشجويان و مردم با حفظ هوشياري و بي‌اعتنايي به اهانت‌هاي آنان، با سر دادن شعارهاي "شهيدان زنده‌اند، الله اكبر "، "خوني كه در رگ ماست، هديه به رهبر ماست " و "شهيدان، شهيدان آزادي امروز ما مديون خون شماست "، فضاي معنوي مراسم را حفظ كرده و دانشجويان اهانت كننده را كه همزمان با مراسم عزاداري به دست زدن مي‌پرداختند به حاشيه راندند.

لحظاتي پيش پيكر پاک 5 شهيد گمنام با حضور با شکوه هزاران نفر از دانشجويان دانشگاه صنعتي اميركبير در فضایی معنوی و روحانی همراه با نوحه خواني و سینه زنی دانشجويان اين برگزار شد و هم اکنون رییس دانشگاه امییر کبیر در حال سخنرانی در جمع شرکت کنندگان در مراسم تشییع شهدا است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین