کد خبر: ۱۰۰۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار:
استقبال اصلاح طلبان از خاتمی:

خاتمي مرد بردن نيست

برخی از اصلاح طلبان خاتمی را ناتوان از پیشبرد اهداف اصلاح طلبان دانستند و او را ناتوان و ناموفق برای حضور در انتخابات دانستند.
پس از اعلام حضور خاتمی در انتخابات واکنش های مختلفی مشاهده می شود. برخی از اصلاح طلبان استقبال سردی از وی کردند و حزب اعتماد ملی از حضور خاتمی در بیانیه خود استقبال کرد.
اما برخی از اصلاح طلبان خاتمی را ناتوان از پیشبرد اهداف اصلاح طلبان دانستند و او را ناتوان برای حضور در انتخابات دانستند. پايگاه خبري هواداران اصلاحات ساختاري اعلام كرد: ما با خاتمی هشت ‌سال اصلاح‌طلبي را تمرين كرديم اما خاتمي مرد بردن بازي سياست و يك‌سره كردن كار نيست، با او تنها مي‌شود تنها تمرين كرد و هرگز به روز فينال نرسيد

به گزارش خبرگزاري فارس، پايگاه خبري هواداران اصلاحات ساختاري كه از هواداران عبدالله نوري هستند در ياداشتي انتقادي نسبت به اعلام كانديداتوري خاتمي آورده است: پس از چند ماه ترديد و چالش «آمدن-نيامدن»، محمد خاتمي سرانجام در عصرگاه روز يك‌شنبه 20 بهمن 87 ، خود را كانديداي رياست‌جمهوري 88 كرد.
اين سايت با بيان اينكه كانديداتوري خاتمي پس از آن اعلام شد كه در هفته‌هاي اخير "ميرحسين موسوي " نيز فعاليت‌هاي سياسي خود را پس از 20 سال سكوت آغاز كرده است اعلام كرد: اكنون روشن نيست كه سرنوشت كنش‌هاي سياسي اخير موسوي كه به دعوت خاتمي پا به عرصه گذاشته بود، چه خواهد شد، هم‌چنين مهدي كروبي، دبيركل حزب اعتماد ملي نيز بارها اعلام كرده كه هرگز از سپهر انتخابات كنار نخواهد رفت و از رقابت با خاتمي استقبال مي‌كند.
اين سايت در ادامه هشدار داد: با چنين دورنمايي بايد در انتظار يك مجادله‌ سنگين در ميان قشرهاي مختلف اطلاح‌طلبان ميانه‌رو و تفريطي بود اما روشن نيست كه سرنوشت اين مجادله به كجا ختم شود؛ آيا جبهه‌ كندروي اصلاح‌طلبان با دست‌كم با 2 نامزد و حداكثر با سه نامزد در انتخابات حاضر مي‌شود و آيا با چنين سردرگمي آشكاري، احتمال تكرار شكست سال 84 نمي‌رود؟

در این راستا میر حسین موسوی از اعلان حضور خاتمی گله کرد و اعلام اين نكته از سوي خاتمي كه ميرحسين موسوي در ترديد به سر مي‌برد و به علت همين موضوع نتوانسته به جمع‌بندي برسد، ميرحسين موسوي نامه‌اي گلايه‌آميز براي خاتمي ارسال كرد.

ميرحسين موسوي در اين نامه نسبت به رفتار انتخاباتي خاتمي به شدت گلايه كرده است.
موسوي خطاب به خاتمي مطلبي با اين مضمون نوشته است كه چرا با وجود اينكه به شما احساس تكليف مي كنم اما قصد ندارم به اين زودي اعلام نامزدي كنم و تا ارديبهشت بايد منتظر ماند، در مورد من اينگونه صحبت كرديد و سريعا اعلام حضور كرديد؟

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
GERMANY
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۸۷/۱۱/۲۳
0
0
بدبختی اینجاست که مرد شکست خوردن هم نیست...
این خط و این نشون که روزهای آخر وقتی بالاخره میفهمد با اختلاف فاحشی میبازد کنار خواهد رفت و خواهد گفت نگذاشتند....
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین