کد خبر: ۸۴۸۴۴
تعداد نظرات: ۲۷۷ نظر
تاریخ انتشار:

پشت پرده هايي از گوگوش + سند

فائقه آتشين يا همان گوگوش خواننده كهنسال زن ايراني اين روزها يكي از مهمترين برنامه هاي سال هاي كهنسالي اش حضور در كلينيك هاي زيبايي شده تا پوست چروكيده خود را زير انواع و اقسام عمل هاي زيبايي پنهان كند.
به گزارش گروه وبگردي باشگاه خبرنگاران ؛ فائقه آتشين بر اساس اسناد موجود در ثبت احوال ايران كه محل بحث و بررسي بيشتري دارد و در اين گزارش به آن خواهيم پرداخت در هجدهم بهمن ماه 1329 به دنيا آمد و هنگامي كه دو سال داشت مادر خود را از دست داد تا دايه ارمني او نام گوگوش را برايش انتخاب كند.

 

خوانندگي در فيلم ها و كاباره هاي تهران
گوگوش از همان زمان كودكي خوانندگي و بازيگري را همراه با پدرش آغاز كرد و وارد عرصه به اصطلاح كاباره اي دوران شاهنشاهي شد.
 

فعاليت در كاباره ها و آشنايي با محمود قرباني
رقاصه گردي هاي گوگوش در كاباره هاي تهران و حضور در فيلم هاي نازل و مبتذل از گوگوش چهره اي در همين تيپ درست كرده بود تا اين كه با محمود قرباني كاباره دار تهراني آشنا شد و با او ازدواج كرد.حاصل ازدواج اول گوگوش به دنيا آمدن يك پسر به نام كامبيز بود كه در بيست و سوم آذر ماه سال 1347 به دنيا آمد.سال هاي زندگي خواننده كاباره اي با قرباني زمان زيادي دوام نياورد و گوگوش در سال 1354 و پس از آشنايي و همكاري با بهروز وثوقي از قرباني طلاق گرفت و با بهروز وثوقي زندگي مي كرد.
 

بهروز وثوقي هم گوگوش را نخواست
زندگي با زني كه بيشتر ساعات عمرش در كاباره ها و فيلم هاي نازل مي گذراند عرصه زندگي با گوگوش را بر بهروز وثوقي هم تنگ كرد تا مدت زمان زندگي اين دو به عدد يك سال برسد و در سال 55 بهروز وثوقي گوگوش را در كاباره هاي تهران به حال خود واگذارد.البته زندگي با برخي خوانندگان لس آنجلسي در طول مدت كوتاه 55 تا 57 دائما بر سر زبان ها بود.
 

ازدواجي كه اطلاعاتش در هيچ سايتي نيست اما در شناسنامه گوگوش ثبت شده است
مطابق وبگردي هاي خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سايت هاي متعدد از جمله صفحه ويكي پديا ، گوگوش بعد از طلاق و متاركه با بهروز وثوقي با مسعود كيميايي ازدواج كرده اما اسناد موجود در اين خبر نشان مي دهد فائقه آتشين در تاريخ نهم مهر ماه سال 1359 با فردي به نام همايون مصداقي ازدواج كرده است ، ازدواجي كه در هيچ سايتي اطلاعاتي از آن نيست و حرفي از آن به ميان نمي آيد.
 

سريال طلاق ها و ازدواج هاي مجدد گوگوش همچنان ادامه دار است
زندگي مشترك گويي براي خواننده سابق كاباره اي سلطنتي معنا ندارد.گوگوش از همايون مصداقي هم جدا مي شود و اين بار با يك كارگردان ايراني زندگي مشترك خود را آغاز مي كند.مسعود كيميايي آخرين صيد در تور اين خواننده بد سابقه نبود.
 

فرار گوگوش به لس آنجلس
خواننده مبتذل راهي آمريكا مي شود.ابهامات فراوان زندگي خصوصي گوگوش در ايران و حرف و حديث هاي اطراف او فضايي دور از انتظار براي او رقم زده بود تا ورودش به آمريكا با عقده گشايي هاي سياسي و اجتماعي همراه باشد.
 

گوگوش اينبار در دامن گروه هاي اپوزيسيون
فرار گوگوش به آمريكا و فضاي لس آنجلسي او را وارد فعاليت هاي جديد كرد تا ورودش به آمريكا سر آغازي باشد براي عقده گشايي هاي سياسي گوگوش.(باشگاه خبرنگاران اطلاعات موثقي از زندگي پشت پرده سياسي و خصوصي گوگوش در آمريكا دارد كه در اين خبر مجال پرداختن به انها نيست و در وقت مقتضي اسناد و مدارك آن را هم منتشر خواهد كرد)
 

سن واقعي خواننده كهنسال محل شك و شبهه هاي بسيار
يكي از پر ابهام ترين نقاط زندگي گوگوش زمان تولد اوست.بر اساس سند موجود در خبر، شناسنامه كوچك شده فائقه آتشين حكايت از آن دارد كه گوگوش متولد هجدهم بهمن ماه 1329 در تهران است.اطلاعات ثبت شده در شناسنامه فعلي گوگوش نشان مي دهد كامبيز پسر گوگوش و محمود قرباني كاباره دار معروف تهران در سال 1347 به دنيا آمده است ، با اين حساب حد اقل گوگوش هنگامي كه 17 سال بيشتر نداشته ازدواج كرده و باردار شده است كه بر اساس سند در اختيار باشگاه خبرنگاران اطلاعات موجود در شناسنامه گوگوش جعلي است.
در سند موجود نزد باشگاه خبرنگاران كه منتشر خواهد شد تاريخ تولد فائقه آتشين سال 1323 درج شده و اين به اين معني است كه گوگوش در حال حاضر 68 سال دارد نه 62 سال.
البته شايعات ديگري هم در خصوص تاريخ تولد او در سال 1319 مطرح است كه با توجه به سند باشگاه خبرنگاران همان سال تولد 1323 صحيح است.
 

يكي از نزديكان گوگوش : سن بالا و توهم خود زشت پنداري بلاي جان گوگوش شده است
سن بالاي گوگوش و ظهور چين و چروك روي پوست صورت اين زن كهنسال او را مجبور به انجام عمل هاي متعدد زيبايي روي صورتش كرد تا حدي كه يكي از نزديكان گوگوش پس از آخرين عمل جراحي او گفته است : "توهم خود زشت پنداري كه با بالا رفتن سن گوگوش به او غلبه كرده و انجام عمل هاي متعدد زيبايي كه به خاطر كهولت سن او مي باشد سرانجام بلاي جانش خواهد شد".
 

پيرزن صاحب ركورد در عمل هاي جراحي زيبايي همچنان قرباني مي گيرد
ورود به آمريكا براي ادامه فعاليت هاي خانم آتشين حاشيه هاي بسياري را براي نزديكان او به همراه داشت.ابتدا او زندگي خانوادگي (مهرداد_آ) آهنگ ساز و خواننده لس آنجلسي را به هم ريخت و بعد شايعات ازدواج او با فردي به نام بابك سعيدي مطرح شد تا دست آخر و بعد از برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش اينبار نام هومن خلعتبري مطرح شود.
پيرزن خواننده در خصوص ازدواج چند باره اش مي گويد : من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد.
 

كليه اطلاعات مطرح شده كه دنباله بسيار جالبي خواهد داشت توسط يكي از نزديكترين افراد به اين خواننده ارائه شده است كه نام وي محفوظ خواهد بود تا اينكه خود اجازه انتشار نامش را بدهد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۷۷
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۵۳۵
متحیرالدوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
144
263
این مطالب حتی اگر در مورد گوگوش یا هر
دلقک دیگری هم صحت داشته باشد زیبنده
سایتهای خبری ایران نمی باشد .
اصولا امثال گوگوش با اعمال خلاف عرف و عادت
و عفت عمومی خواهان مطرح شدن در افکار
عمومی جامعه هستند در حالیکه باید رفتار
و عملکرد این فسیلها بایکوت خبری شود.
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
راست میگه
علیرضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
با سلام
واقعا نوشتن خبر درباره یک انسان منحرف تا این اندازه اهمیت داره؟
امیدوارم سایت وزین بولتن نیوز نیت تبلیغاتی برای این آدم نداشته بوده باشد.
ahmad
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
این خبر تایید و حمایت نبود از او!!!
اگر میخواندید میفهمیدید که نشان دادن چهره زشت و کارنامه سیاه او بود.
او همین الان در ایران بالاخره طرفداران ابله بسیاری دارد.
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بولتن جان متحیرالدوله راست میگه اصلاً این پیرزن با اون سوابق درخشانش!!!!!! برای همه مردم ایران شناخته شده است و این مطلب ارزش خبری نداشت کلاس سایت و بکلی آوردی پائین.
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
252
102
گرچه اطلاعات در باره این خواننده دربار شاه ملعون و هنرپیشه سابق ارزش خبری ندارد اما ضمن تأیید تمام موارد آورده شده دو نکته را ذکر نکردید :
1_ در نوجوانی (16سالگی)مورد تجاوز برادر محمد رضا پهلوی واقع شد که پهلویها هرگز جزو خاندان خودشون قبولش نکردند و بعد از چندی مثل تفاله به بیرون پرتش کردند (بزرگترین لطفی که در حقش کردند در تمام جشنهای دربار بعنوان خواننده دربار حضور داشت) و بعد ازدواج با اربابی و قربانی و ... .
2_ بعد از انقلاب چندین سال منزوی بود تا زمان ریاست جمهوری محمد خاتمی بدستور و حمایت مستقیم و پنهانی خاتمی به خارج از کشور گریخت .
در حال حاضر بسیار ترسو و عصبی شده طوریکه بدون دارو خوابش نمیرود و به همه ظنین است برخلاف آنچه القا می کند و در ظاهر نشان می دهد دچار افسردگی حاد شده.

و این است زندگی سیاه کسی که از خدا برید و فقط همانند دلقک بزم آرای دیگران شد.
پاسخ ها
ملانصرالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
خاتمی واسه رضای خدا حمایت مستقیم ازش کرده است یا خلاصه این وسط ها خبری بوده ؟
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه تونستی جوابی صریح از خاتمی بگیری که دو پهلو و چند منظوره نباشه و بقول خودش شفاف باشه به ما هم بگو.

بقول معروف پیدا کنید پرتقال فروش را.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
87
80
پس طرف عاشق چه چیز گوگوش بشه؟بالاخره به خاطر پول مدتی را با او سر می کنند و سپس الفرار! اوایل انقلاب تأکید داشت که خود قربانی جنسی دربار فاسد پهلویست اما حالا پرچم شیر و خورشید نشان!بالا و پایین می کند. شکارچی مردان نان را به نرخ روز میخوره!چند کلاس سواد بیشتر ندارد و سیاسی شده!شرم آوره.
SAEID
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
81
111
مزخرفه
پاسخ ها
جواد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
گوگوش رو گفتی؟
یا خبر گداشتن از این ملعون؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
مزخرف خودتی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اره جونم مزخرفه . میدونی چرا مزخرفه ؟ چون داری بع عشق اون جون میدی این روسپی گری هاش واست قابل درک نیست
irani
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
35
104
vel konin in harfaro bechasbin be geroni ke mrlato koshte
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
56
74
بابا حرف آدمیزادو بزنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
ایول
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
118
80
ای خاک بر سر گوگوش که معشوقه غلامرضا پهلوی بود حالا هم یک مشت دختر و پسر ولگرد را به نام آکادمی گوگوش دور خودش جمع کرده و تعلیم خوانندگی میدهد منکه از دیدن آنها حالم به میخورد مخصوصا او ماهان با اون دوست پسر خارجی اش خاک بر سرش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
حالا خوبه همه رو زیر ذره بین هم گذاشتی:) حال آدم از چیزی بهم بخوره طرفش نمیره.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
برو بابا بی کلاس
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
45
156
متاسفم که اخلاق اسلامی را بطور کامل از یاد برده اید .
يا أَيُّهَا الَّذينَ آمَنُوا اجْتَنِبُوا كَثيراً مِنَ الظَّنِّ إِنَّ بَعْضَ الظَّنِّ إِثْمٌ وَ لا تَجَسَّسُوا وَ لا يَغْتَبْ بَعْضُكُمْ بَعْضاً أَ يُحِبُّ أَحَدُكُمْ أَنْ يَأْكُلَ لَحْمَ أَخيهِ مَيْتاً فَكَرِهْتُمُوهُ وَ اتَّقُوا اللَّهَ إِنَّ اللَّهَ تَوَّابٌ رَحيمٌ (12)

اى آنانكه ايمان آورده‏ايد دورى گزينيد بسيارى از پنداشت را زيرا پاره‏اى از گمانها گناه است (موجب ترتب گناه است) و تجسس مكنيد (در كار مردم) و غيبت نكند برخى از شما برخى ديگر را آيا دوست مى‏دارد يكى از شما آنكه بخورد گوشت برادر خود را در حاليكه آن برادر مرده باشد پس كراهت داريد آنرا و بترسيد از (عقوبت) خدا كه خدا بس توبه پذير و مهربانست(12)
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
منفی به آیه قرآن ندادم بلکه به اینکه گندی که از زندگی این رقاصه پیر بیرون زده علنی ست و بوی تعفنش همه جا رو گرفته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
عجب صبری دارد خدا
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
دو زار سواد دینی اگه داشتی آیه قران رو این جوری برای حمایت از یه فاسد مصداق قرار نمیدادی جهت اطلاع کسی که فسق و فسادش رسانه ای شده و به قول اخوندها فسقش آشکار است غیبت او معنایی ندارد مثل اینه که اگه در مورد شاه هم کسی حرفی بزنه بگی غیبت کرده ، یه خورده تامل بعد حرف زدن شرط عقله !
محسن
| - |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگه ذره اي اطلاعات ديني داشته باشي مي دوني كه انسان فاسق غيبت ندارد
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
من بی سواد و بی اطلاع هستم قبول خداوند همه ما را هدایت کند .

اما خدمت شما عرض کنم که : چهار گروه كه غیبت از آنها غیبت محسوب نمى شود.

معمولا همه علماى اخلاق و فقهاى بزرگوار، غیبت متجاهر به فسق یعنى كسى كه آشكارا مرتكب گناه مى شود را جزء مستثنیات (افرادی که میشود از آنها غیبت کرد) شمرده اند، و تصریح مى كنند غیبت این گونه اشخاص كه پرده هاى حیا را دریده و آشكارا در برابر چشم مردم مرتكب معصیت مى شوند، غیبت ندارند، و برای اثبات مدعای خویش از روایاتى نیز در این زمینه استفاده کرده اند.

در حدیثى از پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله) مى خوانیم: «اربعة لیست غیبتهم غیبة، الفاسق المعلن بفسقه..; چهار گروهند كه غیبت آنها غیبت محسوب نمى شود، نخست فاسقى كه آشكارا گناه مى كند. (سپس پیشواى دروغگو و كسانى كه بدگویى به مادر یكدیگر مى كنند، و آنها كه از جماعت مسلمین خارج شده اند را بیان فرمود)».

در حدیث دیگرى از امام باقر (علیه السلام) مى خوانیم: «ثلاثة لیس لهم حرمة صاحب هوى مبتدع و الامام الجائر و الفاسق المعلن الفسق; سه كس احترام ندارند، فرد منحرف بدعت گذار است (اشاره به صاحبان مكتب هاى انحرافى است) و دیگر پیشواى ظالم و فاسق متجاهر به فسق است».

در حدیث دیگرى از امام على بن موسى الرضا(علیه السلام) آمده است: «من القى جلباب الحیاء فلا غیبة له; كسى كه چادر حیا را از سر بیفكند غیبت ندارد».

در حدیث دیگرى از رسول خدا (صلى الله علیه وآله) مى خوانیم: «انزعون عن ذكر الفاجر ان تذكروه، فاذكروه یعرفه الناس; آیا ملاحظه مى كنید از نام بردن افراد فاسق، نام آنها را ببرید تا مردم آنها را بشناسند.» و احادیث در این زمینه فراوان است. ولى چنین به نظر مى رسد كه این گونه افراد به طور كلى از موضوع غیبت خارجند نه این كه از حكم آن استثنا شده باشند چرا كه در غیبت دو چیز شرط بود، اول مخفى بودن عیب كه این افراد ندارند، و دوم ناراحت شدن از ذكر آن، كه آن نیز در آنها نیست، زیرا اگر ناراحت بودند آشكارا مرتكب كار خلاف نمى شدند. و به تعبیر علماى اصول، خارج شدن این قبیل اشخاص به صورت "تخصص" است نه "تخصیص".

در اینجا سؤالاتى پیش مى آید نخست این كه آیا جواز غیبت متجاهر به فسق مخصوص گناهانى است كه آشكارا انجام مى دهند یا در همه چیز غیبت آنها جایز است؟ دیگر این كه اگر كسى در محلى یا نزد جماعتى متجاهر به فسق باشد اما در محل دیگر و نزد جماعت دیگر كار او پوشیده و پنهان باشد، آیا باز هم غیبت او جایز است؟ سوم این كه آیا جواز غیبت متجاهر به فسق مشروط به وجود شرایط امر به معروف و نهى از منكر است یعنى باید غیبت چنین تأثیرى را داشته باشد(مراد امر به معروف و نهی از منکر است) وگرنه جایز نیست؟
پیامبر اسلام (صلى الله علیه وآله) مى فرمایند: «چهار گروهند كه غیبت آنها غیبت محسوب نمى شود، نخست فاسقى كه آشكارا گناه مى كند. (سپس پیشواى دروغگو و كسانى كه بدگویى به مادر یكدیگر مى كنند، و آنها كه از جماعت مسلمین خارج شده اند را بیان فرمود.»

با توجه به شرحى كه در بالا در مورد این گونه افراد داده شد، پاسخ همه این سؤالات روشن مى شود، و آن این كه تنها در موردى غیبت آنها جایز است كه حالت تجاهر به فسق دارند، ولى در كارهایى دیگر، و یا در محیط هاى دیگر جایز نیست، چرا كه ادله حرام بودن غیبت شامل غیبت آنها در این گونه موارد نمى شود و معلوم است در جایى كه متجاهر هستند جستجوى شرایط امر به معروف و نهى از منكر ضرورتى ندارد چون عناصر تشكیل دهنده غیبت در آنها نیست.

این احتمال نیز وجود دارد كه منظور از متجاهر به فسق كسى است كه به كلى پرده حیا را دریده و در برابر گناهان جسور و بى باك است؛ چنین افراد نه تنها احترامى ندارند، بلكه باید به مردم معرفى شوند تا مردم از خطرات آنها در امان بمانند، تعبیر به «من القى جلباب الحیاء؛ كسى كه چادر حیا را بیفكند» و تعبیر «فاذكروه یعرفه الناس؛ نام او را ببرید تا مردم او را بشناسند» ناظر به همین معنى است.
دو گناه نابودگر

بنابراین مى توان گفت: متجاهر به فسق بر دو گونه است: نخست آنها كه در یك عمل تجاهر(ظاهر کردن) دارند كه تنها در همان عمل غیبت آنها جایز است،و دیگر كسانى كه پرده حیا را دریده و جسورانه دست به هر گناهى مى زنند، این گونه اشخاص در هیچ چیز احترامى ندارند و افشاگرى در مورد آنها لازم و ضرورى است تا افراد ناآگاه از خطرات آنها آگاه شوند.

این سخن را با ذكر دو نكته پایان مى دهیم: نخست این كه مى دانیم یكى از علوم معروف اسلامى علم رجال است كه در آن از صدق و كذب و درستى و نادرستى راویان اخبار سخن به میان مى آید، بعضى از ناآگاهان از آموختن این علم إبا داشته اند چرا كه در آن غیبت افراد مى شود، در حالى كه کاملا واضح است كه حفظ حریم احكام اسلام از آمیختن به دروغ و مطالب خلاف، هدفى است بسیار برتر و بالاتر، و همین هدف والا است كه به ما اجازه مى دهد درباره سوابق راویان اخبار دقت و جستجو كنیم و نقطه هاى ضعف آنها را بشمریم و در كتاب هاى رجال ثبت كنیم تا احكام الهى دستخوش هوا و هوس هاى این و آن نشود.

دیگر این كه در مسایل اجتماعى و سیاسى براى گزینش افراد، جهت پست هاى حساس و یا در ادامه كار اگر نقطه ضعف هایى پنهانى وجود داشته باشد كه در سرنوشت جامعه مؤثر است، افشا كردن آنها گرچه در حد ذات مشمول عنوان غیبت است، ولى به خاطر اهمیت حفظ نظام جامعه اسلامى و كشف و خنثى كردن توطئه ها اقدام به آن نه تنها اشكالى ندارد، بلكه گاه واجب مى شود و كسانى كه بر این گونه عیوب سرپوش مى نهند تا این که مبادا گرفتار غیبت شوند، در واقع مصالح جامعه اسلامى را فداى اشخاص مى كنند.

حدیثى كه قبلا از پیامبر اكرم(صلى الله علیه وآله) آوردیم كه ملامت مى كرد و مى فرمود: «از پرده پوشى بر گناه فاجران...» و دستور مى داد آنها را افشا كنند تا مردم آنان را بشناسند، ناظر به این معنى است. ولى این بدان معنى نیست كه بى جهت آبروى اشخاص را ببرند و یا از حد لازم تجاوز كنند و در حریم زندگى شخصى و خصوصى آنها وارد شوند.

از آنچه در بالا گفته شد تكلیف دستگاههاى اطلاعاتى كشور اسلامى نیز روشن مى شود كه اگر فعالیت هاى آنها در جهت كشف و خنثى كردن توطئه ها و سلامت گزینش ها براى پست هاى حساس اجتماعى باشد و از آن فراتر نروند و تجاوز نكنند، كار آنها نه مشمول عنوان تجسس است و نه مشمول عنوان غیبت که حرام شمرده شده است بلكه اداى وظیفه و انجام واجب است.
خب تا اینجا رو که شما مطلعین دانشمندان خبر داشتید و من البته درس پس دادم .
اما کجای این به اصطلاح افشا گری مصداق این نوع غیبت بود خود خبر میگوید " ازدواج" شما از کجا به غیر شرعی بودن این چند ازدواج پی بردید . رقاصی در کاباره و خوانندگی قبول اما جراحی زیبایی و تغییر سن شناسنامه ای را چگونه مصداق این عمل قرار داده غیر شرعی تلقی کردید ؟
بهتر است به ریشه یابی این مسئله پرداخت که چرا برخی به غلط چراغ راه جوانان میشوند و بجای بی اخلاقی و بعد رنگ شرعی زدن به آن پیگیر علت و درمان از راه عقلانی و منطقی بود . توجه داشته باشید که صدها آیه و روایت هم می توان در برابر استلال شما علما بر غیبت جایز به غلط قرار داد و غافل از این بود که هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد .
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اعوذو بالله من الشیطان رجیم ، من از حاج آقا عذر می خوام و من الله توفیق !! البته هنوز نفهمیدیم بابت این غیبت باید بریم از خانم گوگوش حلالیت بطلبیم یا نه نیازی نیست !!!؟
مهدي
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
هر كي ادعاي پاكي داره بسم الله ما كه ادعايي نداريم .

زندگي شخصيت رو بريز رو دايره ببينيم .
یازار
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
افرین محمد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
62
53
بیچاره خاتمی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
بیچارگی که از سراپاش می باره اما دلیل شما؟
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
در کنار بیچارگی ، بدبختی و بی ایمانی رو هم اضافه میکردی حق حرف و بجا می آوردی.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
93
66
بولتن جان وقتتون رو سر این حیوانات بی ارزش نگذارید

از خاطرات شهدا خبر بذارید لطفا
حق نگدارتون
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
102
48
یک مشت معلوم الحال منفی داده اند.
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
28
62
کاری به هیچیش ندارم ولی به نظر من زندگی این خانم پر از اتفاق و فراز و نشیب بوده و هست از وقتی بچه بوده تا الان که سنی ازش گذشته
پاسخ ها
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
لطفاً فراز و نشیب هاشو بطور ریز بیان نکن که خیلی تابله و غیر قابل طرح در عموم نیست و امکان فیلتر شدن بولتن هم میره.
ضمناً (خانم) یک کلمه جهت بیان احترامه لطفاً در استخدام کلمات دقت شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
خانم را قدیما برای زنان بد به کار می بردند و برای زنان قدیسه واژه حضرت را به می بردند، اخیرا واژه خانم را برای زنان خوب هم به کار می برند که مشخص نیست برای چی؟ چون هنوز این واژه کاربرد قدیمی اش را دارد.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
28
132
خوب که چی !
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
35
71
این کار درستی نیست
ابی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
53
64
زنده باد ايران وياد شهدا
احمد ا.
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
76
55
فساد و تباهی در این خواننده ها به این پیرزن ختم نمیشه، من الان به گوشه ای از کارنامه پر افتخار این مطرب ها اشاره میکنم:

- اندی و شاینی پس از سالها دوستی و همخوابگی تازه تصمیم به ازدواج گرفتند

- سیاش قمیشی پیر مرد با دختری 22 ساله ازدواج کرده است و به نظر او زندگی رسیدن به قله ی یه کوه است و در این مسیر انسان ممکنه با زنهای زیادی آشنا بشه

- خردادیان به شکلی علنی در شبکه تپش اعلام کرد با یک پسر ایرانی در دوبی ازدواج کرده است و زندگی میکند

به هر حال یک انقلابی اومد که زد زیر میز کاباره ها و کاخ های جوانان

این گوگوش حتی به فرزند خود رحم نکرد، قربانی کاباره دار درباری مسوول فراری دادن خواننده ها بود و با تمام مطرب های زن که فراری داده است یکبار رابطه داشته است است مثل شهره و هایده و ..
کامبیز هم فرزند گوگوش و قربانی است که پس از جدایی گوگوش از قربانی و ازدواج با وثوقی کامبیز رها میشود،
قربانی پس از سالها عاشق مادر شهرام کاشانی میشود و با مادر او ازدواج میکند و کامبیز زیر دست اون زن بزرگ میشه و چند بار اقدام به خودکشی کرده است

اینها که گفتم همش موثق هستش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
41
53
اصلا" چطور شد یهو بولتن یاد بقول خودش این پیر زنه افتاد. بابا بیکارید وقت خودتون و ملت رو سر این مشت مطالب عتیقه بی قیمت میزارید. ول کنید دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اگه مطالبش عتیقه وبیقیمته چراخوندی ونظردادی.
يگانه ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
29
75
سلام مي خواستم بگم ما موضوع هاي مهم تري در مملكتومون داريم كه بايد به اونها پرداخته بشه . و صحبت كردن درباره اين تيپ آدمها وقت تلف كردنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
27
35
خداوند قهار ترین وسخت انتقام کیرنده است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
25
46
محمد خیلی قشنگ به آیات قرآن اشاره کرد شما با این مطالب وقت ها رو به بطالت میگذرونید اگه می خواید کارمفیدی انجام بدید درمورد مطالب جدید وعلمی مطلب توی سایت بذارید تادرموردش صحبت بشه
ناصر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
64
40
چرانام آیت الله رادرکنارنام این ملعون میزارین
الف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
37
52
واقعاً اینقدر توی این مملکت گل و بلبل مشکل کم هست که رفتید سراغ این آدم ،
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
57
49
ای خاک بر سر خردادیان همجنسگرای رقاص چطور رویش میشود بیاید توی تلویزیون منکه ازش حالم بهم میخورد با اون ابروهای کمانی راستی خردادیان اسم شوهرت کیه لعنت به تو به تو هم میگویند مسلمان
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
مسلمان کجا بود عزیزیم اینها لائیک هم نیستند
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
53
39
حیف از وقت نیست که صرف خواندن سر گذشت این پیر زن بشه
پاسخ ها
گپی
| Canada |
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
حیف وقت نیست که کسی کامنت مزخرف تورو بخونه؟
محمدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
50
37
انشاء ا... آخر پيري توبه كند وخدا آخر وعاقبت همه ما راختم به خير كند وداستان گوگوش درس عبرتي شود براي دختران ايراني.
مریم*
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
53
39
جالبه منم عکس جدیدشو دیدم باوم نمیشد این 60 سالش باشه قشنگ معلومه عمل زیبایی داشته.
میگن سر پیری و معرکه گیری.
چقدر آدم باید بدبخت باشه بعد از کلی ازدواج العان تو این سن تنهاست.
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
کسی قدر این شاه ماهی رو ندونست و اونا بدبخت بودن...
کسی هم که تو چشم و مطرحه باید از هر لحاظ مراقب خودش باشه و قیافه شو حفظ کنه...
سیمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
29
83
به جای افتادن در پوستین خلق خدا ، به فکر راهی برای ارتقای اخلاقیات در همین جامعه فعلی باشیم بهتر نیست !؟
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
32
85
حقیقت روز قیامت آشکار می شود صبر داشته باشید زود قضاوت نکنید.
پاسخ ها
سها
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
در بین تمام نظرات قشنگ ترین نظری بود که خوندم

مرحبا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
129
38
جرا مثل زمان طاغوت به دنبال فاحشه ها رفته اید وبااین کار نام آنهارازنده می کنید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
افرین خوب گفتی
م.(حمید) کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
73
63
بر اثر نداشتن امکانات و نیاز نسل جوان به تفریحات سالم و پر کردن اوقات فراغت
شاهد گرایش ناخواسته به اخبار و مطالب
چندش آوری از هرزه های اجل گریخته ای
بمانند اشرف پالانی . گوگوش و دیگرانیم
بقول معروف لجن را هر چقدر هم بزنند فضای
بیشتری را آلوده میکند . باقی بقای شما
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
باشه...تو خوبی با اون ادبیاتت...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
27
34
از این خوشم میاد که همه توکارماهوارن رجب آمد
سهیلا *
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
74
37
ببین گوگوش چیه که اون بهروز وثوقی معلوم الحال هم تحملش نکرده !!
پاسخ ها
ملانصرالدین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
شما غصه ء بهروز وثوقی رو زیاد نخور
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
با این حساب غصه شما رو میخورم !
کاوه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
نظره ادمهایی امثال تو رو که میخونم.....
مدیر پایگاه شما که باین پیامتان بیشتر موجب وهن ایرانی می شوید! ادب و احترام به همه جزء رفتار و فرهنگ ایرانیان است .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
87
35
خوب بودکه بعضی ها ببینن که چه در انتظارشونه گوگوش سالهاست که ازنظر همه مرده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
64
33
این موضوع پرداختن به زندگی یک پیرزن .خواننده ی .بی سواد. بی خانواده نیست بلکه پراختن به زندگیه یکی از اعضای اپوزیسیوووووووون است .
فريبرز منصوري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
78
37
واقعا حيفه كه وقت و امكانات خود را صرف يك شيطان بكنيد . اين كار نوعي ترويج اين شيطان مي باشد .
رفيعي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
55
24
با سلام من دوباره برگشتم.
خواستم بگم دست دادن با آقاي شجريان را هم به اسناد پشت پرده زندگيش اضافه كنيد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
اگر این قبیل گناه هاش رو هم ذکر کنند تمام صفحاتو میگیره

پس برگشتنت ارزش نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
29
80
راستی از اون 3000000000000تومان چه خبر؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
27
56
با سلام
از مدعیان دینداری درخواست دارم (غیبت ) را معنا کنند!
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
سلام
غیبت یعنی در باره کسی حرفی زدن که حضور ندارد و راضی هم نیست عنوان شود حتی اگر حقیقت داشته باشد چه در اینصورت تهمت هم میباشد،منتها کسی که گناه علنی میکند و مثل نامبرده گند گناه از سرو رویش بالا میرود و هنوز هم در دهه هفتاد زندگی توبه نکرده و مصر به گناهانش می باشد غیبت مصداق ندارد.
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
چیه خدا ترس شدی ؟به غیرتت بر خورده نکنه اول اسمت کامبیزه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
24
20
همه این نظرات یه طرف، گاف شما اصل قضیه است. تاریخ تولد کامبیز 23/8/1347 در شناسنامه ذکر شده که شما گفتین 23 آذر
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
43
38
کاش بولتن به مسایل حاد فرهنگی و اقتصادی بپردازه خداوند جزای این ملعونها را میدهد
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
حاد تر از این ؟
امير
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
دوباره سهيلا بيكار شد
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
در واقع "امير" حواسش نبود، نشست روي يه تيكه آهني كه سهيلا خانم سرخ سرخش كرده بود!
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
جواب من این نبود !
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
این جمله رو ( جواب من این نبود ! ) خطاب به امیر نوشته بودما .
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
حادتر از این که در بین بعضی از جوانهای بی اطلاع او به عنوان یک مبارز شناخته شده
مدیر پایگاه اینکه چیزی نیست در نزد بعضی از سیاست مداران اصلاح طلب و هوادارانشان و منافقین شخصی را که بزرگترین سایت پورنوگرافی و مستهجن فارسی زبان را در اینترنت دایر و توسط عده ای فاسد مثل خودش مدیریت می کرد به عنوان مبارز شناخته می شود !!! و برایش کمپینگ زده بودند و امروز بعد از گذشت سه سال از دستگیری وی هنوز از اجرای حکم اعدام انقلابی وی خبری نیست .
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
بولتن عزیزم چقدر خوشحالم که شما محلل عناوین و نظرات هستید .

در مورد شخص معلوم الحال مدیر سایتهای فاسد و کثیف سعید ملک پور داغ دل مارا تازه کردید.

چرا حکم اعدامش تأیید ولی اجرا نشد؟؟؟؟
آرش
|
Germany
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
28
26
گفتا ز که نالیم که از ماست که بر ماست بحث کردن و ناسزا گفتن به یک پیرزن خواننده چه سودی یا زیانی برای ما داره؟فکر نمی کنید یکی از علت های عقب ماندگی ما همین درگیری های بی مورد باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
این نکته مثبتش باعث اکاهی جوون های ما میشه
alirezai
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
31
76
عیب رندان نکن ای زاهد پاکیزه سرشت / که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت / من اگر نیکم و ار بد تو برو خود را باش/ هر کسی ان درود عاقبت کار که کٍشت /
م.(حمید) کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
86
93
حرف ما اینه که چرا باید بعد از گذشت 34 سال
از انقلاب اسلامی و شهادت هزاران جوان و
جانبازی عده کثیری از بهترین فرزندان دلاور
این خاک مقدس جامعه ما گرایش به اشخاص
معلوم الحالی که فساد و سیه روزی آنان در
ایران ضرب المثل است داشته باشد ؟ اصولا
نسل جوان ما نباید خاله زنک باشد .
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
68
70
ولش کنید این فسیلو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
ماهم ول کنیم جوون های غربزده ما ولش نمیکنند حقیقته تلخیست...
تبادل نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
71
69
تمام حرفهاي دوستان درست كه اين پيرزن رقاصه ارزش خبري ندارد ولي دوستان متاسفانه دشمن اين رقاصه پير را براي جوانان به شكل يك الگو دارد معرفي ميكند و براي جوانان ساده دارد به شكل يك اسطوره تبديل ميشود به نظر من بايد در باره زندگي كثيف افرادي كه دشمن انها را با يك وجهه خوب دارد به نسل جوان ما معرفي ميكندبايد اطلاع رساني شود تا محو حرفهاي دشمن نشوند
پاسخ ها
گچساران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
دشمن !!!!!!! همون دشمن خیالی وکه 40 ساله دارن باهاش جولون میدن ؟؟؟؟
حدیث
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
53
29
بولتن جان یه خبری از اقامون بده خبر بگیر از امام زمانمون وضعیت این فاحشه ها که مشخصه اینها یاوران شیطانند هر غلطی کرد باید قیامت جوابگوی خداش باشه الحمد لله جوانان اگاه و بیدار ما کم نیستند انسان اگاه و خداشناس که سمت شیطان نمیره اصلا کاری به اینا نداره مابقی هم که وضعیتشون مشخصه

الهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
یک مشت معلوم الحال منفی دادند.
تبادل نظر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
33
32
تمام حرفهاي دوستان درست كه اين پيرزن رقاصه ارزش خبري ندارد ولي دوستان متاسفانه دشمن اين رقاصه پير را براي جوانان به شكل يك الگو دارد معرفي ميكند و براي جوانان ساده دارد به شكل يك اسطوره تبديل ميشود به نظر من بايد در باره زندگي كثيف افرادي كه دشمن انها را با يك وجهه خوب دارد به نسل جوان ما معرفي ميكندبايد اطلاع رساني شود تا محو حرفهاي دشمن نشوند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
اینایی که منفی دادن طرفداراشن نه؟
سارا سپیدار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
31
22
سلام
این مطلب به نظر شما کجاش پشت پرده بود؟ همه مردم ایران درباره زندگی ان خانم که یا محبوب یا منفور می دونند! خبرنگار عزیزی که مطلب رو تنظیم کرده بودند برای جلب توجه مخاطبان یک تیتر محرک کلیک زدند از یک مطلب قدیمی و نخ نما-
البته هوش ایشان در جلب مخاطب جالب بود و حتما خوشحالی شبکه من و تو در جذابیت اخبار را برانگیخت! این همه دوست عزیز هم که اظهار نظر کردند. پس حتما هنر ایجاد جذابیت در آنها وجود داره- باید از این هنر الگو بگیریم و در مطالب فاخر استفاده کنیم و به مسائل اصلی کشور بپردازیم. به شرطی که همه باهم بخواهیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
به هر حال عده ای از جوانان ما هر چند معدود از این عفریته عجوزه تأثیر می گیرند.

باورش خیلی ثقیله اما با کمال تأثر در سایتی مذکری نوشته بود با اینکه پیره در همین سن هم پایش را می بوسم.البته من برای اون شخص دعا کردم که آدم بشه
seraj
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
19
19
yani vaaghean hich mozoei mohem tar az in nadaashtin?????????????//
magar inke ghesmate sargarmye site gharaare ye jori por besheeee
hishshshshshshshsh...........
پاسخ ها
تبادل نظر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
شما چرا با فونت فارسی تایپ نمیکنید آیا میخواهید بلایی که بر سر زبان ترکیه آمده است بر سر زبان شیرین فارسی هم بیاید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
فینگلیش ننویس حال نداریم بخونیم.فهمیدیم زبان بلدی...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
30
23
واقع که شما همه از دم ماهواره دارید جانماز اب نکشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
به مرگ خودم به مرگ تو ما نداریم
سارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
واقعااااااااا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
بتوچه کی ماهواره داره توکلاه خودنتو بچسب...
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
30
23
آقا یا خانم محب الحسین شما به جایی که دیگران رو نصیحت کنی کاش خودتون یه کم سوادتون بالاتر بود تا متنتونو با این جمله بندی نمی نوشتی در ضمن من در هر صورت در مورد بیشتر اشخاص دوست دارم ادب رو رعایت کنم این که شما خوشت نیاد مشکل خودته 
پاسخ ها
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
کسی که دنبال دفاع از فراز و نشیب های زندگی پیر زنی رقاصه است حتماً دکترای ادبیات و زبان پارسی هم داره
شما هم خوب خواهی شد غصه نخور
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
39
116
اصلا ازدواج ویا طلاق وزندگی گوگوش ربطی به دیگران ندارد .لطفا به فکرزندگی خودتان باشید.گوگوش این هنر رادارد که مردم راامیدواروخوشحال کند بعضی هاهنرشان درگریاندن مردم است
پاسخ ها
هادی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
خف میدونی چیه
برو بشین پای چرندیات اون رقاصه تا امیدوار بشی
سهیلا *
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
البته خوشحال کردن داریم تا خوشحال کردن بستگی داره گوگوش چطوری از هنرش استفاده کنه !!!

ضمنا اونی که هنرش گریاندن مردم است هنر دیگری هم داره که شما کورید و نمی بینید و آن اینکه با گریاندن ، قلب و روحمان رو صیقل میدهد و جلا می بخشد . اما از آنهایی که از قبل گوگوش امیدوار و خوشحال شدند بی شک بعد از لذت های آنی دچار افسردگی و عذاب وجدان میشوند .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
به احترام اسم قشنگ امام رضا علیه السلام خدا فکرتو شکوفا کنه که به رقاصک عجوزه نگی هنر دارد که مردم را امیدوار و خوشحال میکند.

میدانی شیطان و اصحابش فقط باعث غفلت مردمند؟

به خدا از این طرز فکرت اشکم در اومد!
سامان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
28
66
زندگی هرکس ب خودش ربط داره
ب فکر کار جوونا باشین
گرانی
مسکن
ازدواج
...
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
31
53
آخه چی باید به شما گفت ؟این چه حرفای بی ربطیه که میزنی من از فراز و نشیبای زندگی اون تعریف نکردم این که شما این طور متوجه شدی بازم بر میگرده به سطح ......... از موضوعات .در ضمن حال من خوبه باید غصه ی امثال شما رو خورد
مدیر پایگاه خانم مهسا ایشان به شما بی احترامی نکردند که شما اینگونه جواب دادید !
پاسخ ها
محب الحسین(ع)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
بولتن جان شما خودت و ناراحت نکن احتمالاً ایشون ورودی امسال یکی از همین واحدهای دور افتاده دانشگاه آزاد اسلامی خیلی دوست داره تحصیل کرده نامیده بشه.
خودشیفتگی از پسوند نامشون می باره امیدوارم عاقبت همه ما ختم به خیر بشه.
مهسا(MIS)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
بعضی ها گمان کردند این مهسا جون بنده ام..
خلاصه من نیستم!!
متحیرالدوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
17
31
قرار نیست سرکار مهسا خانم به تنهایی جواب
همه را بدهد چون میشه مثل ارکستری که
یک نوازنده بخواهد همه ساکت باشند تا اون
ترومپت بزنه .
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
وقتی کسی همکاری نمیکنه ما باید بشینیم یه تنه جواب بدیم دیگهههههههههههه
م سادات موسوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
52
26
مهسا جون آخه به شما چی باید گفت؟

غصه شما رو کجای دلم بذارم؟

باورت نمیشه من غصه میخورم شما عزیز سر چه جورثمه کثافتی غصه میخوری!
پاسخ ها
کهن دیارا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
نه بابا!!!!
م.(حمید) کلباسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
23
41
از کاربران محترمی که منتسب به جده سادات
و یا مفتخر به شهرت محب الحسین می باشند
توقع داریم لااقل به احترام سادات و حضرت
امام حسین ( ع ) رعایت عفت کلام را بفرمایند
پاسخ ها
tanha
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ای ولللللللللللللل
حال کردم
متحیرالدوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
45
44
م.سادات موسوی محترم
بهتر است مهسا جون غصه جرثومه کثیف را
نخورند نه بقول شما ( جورثمه ) کثافت
مهسا جون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
8
29
درسته جناب بولتن شاید من یه کم تند رفتم ببخشید .خانم موسوی عزیز از دلسوزی شما نسبت به خودم خیلی خوشحال شدم .منو حلال کنید .دیگه تا چند وقت از دست نظرای من راحتین.التماس دعا
رمضان
|
Kazakhstan
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
73
41
با تشکر از مطالبتان که خوانندگان را با زندگی کثیف این افراد آشنا می کنید تا سرمشق عده ای گردد که هنوز شبکه ماهواره ای وی را نگاه می کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
ای گفتی...
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
16
17
عجیبه! مردم اینهمه وقت گذاشتن!!
دریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
12
26
الان فهمیدم مردم ما چقدر بیکارند . در ضمن من چقئر بیکارم که نیم ساعت است نظرات همه را خواندم - باید به حال خودم افسوس بخورم که وقتم را میتوانستم برای یک کار مثبت در زندگی اختصاص بدم ولی الان چی گیرم آمده .........
پاسخ ها
نرگس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
الان کلی اطلاعات بدستت اومد
بد شد؟ها ها ها ها...........
از شوخی گذشته از زندگی کثیف یکی از کثیفترین موجودات روی زمین کلی اطلاعات بدست آوردی که بدردت میخوره مخصوصا اگر جایی کسی از این رقاصه پیر تعریف کرد
هستی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
راست گفتی که چقدر بیکار هستیم
لعنت به این پیر زن اشغال
من رفتم دنبال کارم دوستان عزیز این عجوزه ارزش وقت گذاشتن نداره پاشین پاشین به کارهاتون برسین
یا علی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
24
26
حالا این گوگوش کی هست اصلا که لازم باشه این چیزا رو دربارش بدونیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
ساده باشیم اماساده نیندیشیم
ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
27
24
حیف از وقت نیست که صرف خواندن سر گذشت این پیر زن بشه
محب الحسین(ع)
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
23
21
بولتن باز بی عدالتی کردی پیام قبلی بنده نیازی به سانسور نداشت اجازه بده کمی هم از موضع تدافعی خارج بشیم دیگه گوگوش هم دفاع داره
ولک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
46
23
کا ولک ای گوگوش کوش ؟
ولک مگه آدم قعطی بود اینو رو کردین ؟
برین چیزای بهتر رو کنید مردم اطلاعاتشون بره بالا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۶
راس میگه لطفادرباره شهره هم بنویسید
رحمان
|
United States of America
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
46
25
تاریخ تولد ذکر شده در هینجا درست نیست
چون من متولد 1309 هستم و رد هفده سالگی بازی او را همرا پدرش در تاتر ملی مشهددیدم که شش ساله بود او فقط یازده سال هز من کوچکتر است پس تول او دقیقا باید 1320 باشد
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
ماشالله به شما ...
واقعا فکر نمیکردم در این سن شما کسی باشد که با اینترنت سرکار داشته باشد
موفق باشید
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
25
22
بعضیا میگن چرا بولتن رفته سراغ این عفریته... چونکه آکادمی گوگوش که شروع بشه همه میرن پای برنامه ی مسخره اش که یه تقلید افتضاح از امریکن آیدله... بعد اون موقع که گوگوش شد الهه در نظر برخی! جای این خبرا خالیه...
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
49
22
بولتن جان سوژه های ناب و ارزشی خصوصا از خاطرات شهدا و رزمندگان را جایگزین این چرندیات از جرثومه های فساد قرار بده تا به خود بیاییم که به کجا برویم و افکارمان را جهت عشق به خدا و پویش راه شهدا معطوف گردانیم.
ناشناس
|
Kazakhstan
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
21
26
ممنون از سایت بولتن بخاطر این اطلاعات چون من تا الان از طرف داران اون بودم و به این مسئله توجهی نکرده بودم
پاسخ ها
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
منم ممنونم
روبن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
16
5
هیییییییییییییییییییییییییییییییس ساکت
من امتحان دارم.
متحیرالدوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
15
18
ماشا ا... به مهسا خانم که همه کامنتهایش
بین 2 تا 3 نیمه شب است . شاید هم میخواد
یک تنه سیاهی شب را با نور ( ماه سایی )
خودش تار و مار کند .
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
ماشالله به شما که ساعت کامنتها رو رصد میکنید، بله بیشتر اوقات چون از صبح تابعداز ظهر کلاسم تنها نیمه شب وقت دارم که به نت بیام،حالا بخاطر شما این بار رو ساعت 22 اومدم!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
25
12
بولتن جون اگر میخواهید برای رضای خدا کار کنی برو تو جهار مهال بختیاری روستایی بنام روستای چین را خبر رسانی کن شایت همین خانم آنها رو از محرومیت نجات دهد
متحیرالدوله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
15
21
ناشناس عز یز بهتر است بولتن برای رضای خدا
به چهار محال و بختیاری برود نه جهار مهال که
معلوم نیست شما از کجا کشف کردی .
ا...م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
16
23
سرگذشت جالبی داشت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
زندگی هنوزپابرجاست
آزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۳
14
21
سلام :نظراکثر دوستان رو خوندم قابل احترام بود اما فراموش نکنیم این مطالب جهت آگاهی بیشتر ما از افرادیست مثل گوگوش که تنها ازخود باید پرسید او با این زندگی که نمی دانم اسمش را چی باید گذاشت آیا به جایی رسده؟؟؟وبعد مراقب خود وزندگیمان باشیم خطاب به تمامی دوستان تنها بگوییم که این ها وقت تلف کردن نیست عبرت گرفتن است ،اما یادمان باشه که قضاوت هم نکنیم.
م ع
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
18
24
اصلا چرا برای این ادما باید وقت گذاشت
سميه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
23
18
سلام به همه ، من كه واقعأ موندم بالأخره اين جور بحث ها غيبت حساب ميشه يا ....
ولي اگه به باطن خودم مراجعه كنم دوست دارم غيبت نكنم حالا هر شخصي كه ميخواد باشه چون خداي ما ستار العيوبه حتي براي بدترين بنده اش،بنظر من يكي از نظرها خيلي خوب و مفيد و حتي عبرت آموز بود اينكه صبر كنيم تا روز قيامت كه همه چيز مشخص بشه شايد بعضي از حرفهامون علاوه بر غيبت يه جور تحمت زدن هم باشه ( الله اعلم )
و اينكه همه انسانها اختيار با خودشونه كه به راه راست هدايت شن يا از مسير منحرف شن ، بنظر شما كسي كه نعوذم بالله گوگوش رو براي خودش يه بت قرار داده با خوندن اين حرفها ديگه اون رو الگوي خودش قرار نميده؟؟ اگه به اين جور حرف ها اعتنا ميكرد از ابتدا بهترين و با خداترين بنده خدا رو الگوي خودش قرار ميداد چون ميدونست كارنامه اعمال الگوش سفيده سفيده.
و حالا يه بحث ديگه به عنوان مثال من نوعي در زندگيم بسيار دروغ گفتم و شايد خيلي از اوقات مردم متوجه دروغ من شده اند، ولي اصلأ و ابدأ نمي پسندم پشت سرم بگن اون يه شخص دروغگوي... است. هيچ كدوم از ما از گناه پاك و مبرا نيستيم همه ما تو زندگي گناهاي زيادي انجام داديم مثل مثال بالا ، آيا دوست داريم مردم اطرافمون مثل اين سايت كه پر از نظر بدگويي از اين شخص هست از ما هم بدگويي و غيبت كنن؟ حتي اگر رسانه اي ( در تلويزيون يا.... ) هم باشيم.
بهتره بجاي اين صحبت ها دعا كنيم خدا همه مون رو به راه راست هدايت كنه انشاالله.
از همگي التماس دعا
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
23
15
من این چیزهارو نمی دونستم.حالا از کجا می دونین که این حرفا صحت داشته باشه.
دشمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
18
6
بابا ول کنین اینو بیاین اینور ببین چه خبره carshome.ir
بنده خدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
22
11
شما بجای اینکه وقت صرف آدمی کنید که به قول خودتون همه چیزش مشخصه و همه میدونن چیکار کرده ومیکنه برید ببینید بازیگرای خودمون در داخل کشور که به اصطلاح تویه کشور اسلامی دارن زندگی میکنن چه کثافت کاریایی میکنن.
وقتی یکی از کشور میره تازه همه یادشون میفته طرف کی بودو چیکار کرد مثل گلشیفته فراهانی اما همون آدما تاوقتی تو کشورن پاکو سالمن کسیم به هیچی شک نمیکنه این عجیب نیست؟!!!!!
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۹
13
23
انسانها اگر ارزش خود را بدانند برای این حیوانات انسان نما ارزشی قایل نبودنند
یک زن
|
Germany
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
11
13
شوهر من او را می پرستد و من زجر میکشم. تمام عمرم زحمت او و بچه هایم را کشیدم. زیبا هم بودم ولی او این را نفهمید....؟
پاسخ ها
گچساران
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
خانم هنرمندان هرجای دنیا باشن طرفدار دارن .قرار نیست همه شوهر یا هسر هنرمندان بشن . مشکل از شوهرتون ک احمقه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۸
14
30
حالم از این اکادمی اشعالش بهم مخوره
كوچولو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۱۷
8
23
اخه چرا اينقدر خون كثيفتون الوده ميكنين چراااااااااااااااااااااااااااااا ;.] اون پير دو روز ديگه ميميره;.]راستي چرا ديگه سهام عدالت نميدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۱
17
15
گنه کار ترین شخص کسی است که به کرم خدا امید ندا شته باشد خدا بخشنده است گوگوش توبه کنه خدا میبخش گوگش حقوناس نکرده گناه کبیره نهکرده قاطل نیست درحق مردم ستم نکرده فقط چنتا شوهر گرفته اگر گله چکنه اب داده انهم توی ملک خودش بوده
ناشناس
|
Germany
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
5
19
خداوند به راه راست هدایتش کند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
3
7
همه گاهی فکر می کنند که اگر کارهای بخصوصی را در گذشته انجام می دادند یا برعکس، زندگی حالشان چه تفاوتی می کرد. همه می دانند که چنین حسرت خوردنی بی فایده و پوچ است. به جای حسرت خوردن بهتر است اعمال خود را قبول کنید و از آن ها درس بگیرید.

محمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
5
6
زندگی بدون حسرت و پشیمانی....... محمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
3
12
تو این دنیای کثیف اگر همه ی مردم دنیا صدهزار سال عمر کنن و هر ثانیه شو غرق گناه باشن ، یه گــَرد رو عرش کبریایی خدا نمیشینه............... محمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
2
12
اگر هرکاری که دوست داشتید انجام دادید ، بی اینکه ببینید خوبه یا بد ، بعداً یقه ی خدا رو نگیرید چرا بدبخت شدید؟
نکوهش مکن چرخ نیلوفری را / برون کن ز سر باد خیره سری را
چو تو خود کنی اختر خویش را بد/ مدار از فلک چشم نیک اختری را!
....... ه.م
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
7
15
بعضی ها برای توجیه بدحجابیشون با استدلال فکری فوق العاده پایین! میگن "بعضی از چادری ها رو میشناسم که گناه میکنن" ؛ حرفم به این ها اینه که اگه ببینید کسی اسم خدا رو ببره و با اسم خدا گناه کنه و پست اسم خدا قائم بشه دیـگـه خـدا رو هـم قبـول نمیـکنـیـن؟؟؟!!!
(خدا گفته "دشمنان شما رو احمق آفریدیم" ، یعنی کسایی که حرف خدا(قرآن) رو عمل نمیکنن، اینطوری نباشید که .. هو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
9
15
خخخخیلی ساده بگم اونایی که حجابشونو جدی نمیگیرن و موهاشون بیرونه، بی ارزش ترین شدن خوراک چشم های هرزه، یا نمیدونن یا نمیخوان بدونن، در هر حالی باشه "شک نکنید" خوشبخت نمیشن، و اگر تغییر نکنن هیچوقت به اون چیزی که اسمش آرامشه نمیرسن!!!!!
از خود به کجا شوی تو پنهان، سخت آمده است مبخش آسان
نشه که گوشاتون مهر بخوره و نشنوید!!!!!!که در اخر این شمایید که ضرر میکنید
نشید مثل آیه که:
♥ كسانی كه كافر شدند برای آنها تفاوت نمی کند كه آنان را بترسانی يا نترسانی، ايمان نخواهند آورد.(۶) خدا بر دلها و گوشهای آنان مهر نهاده، و بر چشمهای آنها پرده افكنده شده، و عذاب بزرگی در انتظار آنها است. (۷) در ميان مردم كساني هستند كه مي‏گويند به خدا و روز رستاخيز ايمان آورده‏ايم در حالي كه ايمان ندارند. (۸) سوره بقره ♥

[محض یادآوری اینها واقعیته]
... محمدی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۵
7
7
در دنیا سه دسته افراد وجود دارند:
نوع اول آن هایی هستند که موجبات اتفاقات را فراهم می آورند.
نوع دوم آن هایی هستند که صرفا" نظاره گر اتفاقات هستند.
و دسته ی سوم آن هایی هستند که می پرسند : «چه شده است؟»
ه.م
پریسااکبری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
62
23
......توصورت گوگوش اون که به بهترین دوست خودش پوری بنایی هم رحم نکردوبانامزددوستش ریخت روهم وخیانت هم به شوهرش قنبری کردهم به دوستش پوری بنایی بهروزوثوقی که نامزدپوری بنایی بودگوگوش بالوندی خودش بین این دوزوج رابهم زدوخودش رابه بهروزوثوقی انداخت هنوزبابهروزوثوقی ازدواج نکرده بودکه بااون زندگی میکردتااین که بهروزوثوقی بعدازیک مدت زندگی باگوگوش بااوازدواج کرد
مدیر پایگاه اینها فرزندان شیطان هستند آلودگی این جماعت یکی از دلایل فروزان شدن شعله های خشم مردم در انقلاب اسلامی ما بود می خواستیم ریشه این بی بندوبارها را در این کشور بخشکانیم اما متاسفانه هنوز نشانه هایی از این بی بندوباریها در جامعه هنری ما کم دیده نمی شود نمونه آن گلشیفته ها و...
پاسخ ها
بهرنگ
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
از کسایی که اطلاعات ناقص دارن و نظریه هم می دن خوش ام میاد. اسم همسر اول وگوش قربانی بود نه قنبری. جایی هم عنوان نشده که گوگوش چه بی رحمی ای در حق اش کرده. جدایی پوری و بهروز هم در سال 47های-48 اتفاق افتاد و گوگوش و بهروز سال 54 سر فیلم همسفر آشنا شدن. اصلن دوست داشتن با هم زنده گی کنن. مگه ثبت دفاری یه رابطه چه اهمیتی داره؟
بهزاد
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
62
23
گوگوش در فاصله بین ازدواجش باهمايون مصداقي تا مسعود کیمیایی با خانم پوران خواننده زندگی میکرد که ظاهرا بکار ارایشگری مشغول بوده است .اما اطلاعاتی که از همسایگان محل سکونتش در انزمان در دسترس است .در همان خانه خانم پوران سرویس به مردان قدرتمند اندوره میداده است و پولهای کلانی از این راه بدست اورد. که حتی یکی از مشتریان پر وپا قرص وی از ...... در انزمان بود .قیمت یک شب با گوگوش بودن خیلی گرانتر از خانم «شکوه‌.م» (یا شکوه ) در امریکا بود.شکوه م همان زنی است که در سال 1351 خسرو گلسرخی و کرامت الله دانشیان را به ساواک شاه لو داد و او در اسفند سال1357 شکوه .م از سرسپردگان حزب منحله رستاخیز و سردبیر مجله تلاش هنگام خروج از کشور توسط ........ دستگیر شد .که همین خانم شکوه. م از همان تاریخ تا زمان خروجش در خانه ای مصادره ای با یکی از ........زندگی داشت که صیغه او بود وحالا در امریکا سنگ شرف وابرو را به سینه میزنند
مدیر پایگاه
چه خبر؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
بازم منفی بی جهت
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۱
49
22
گوگوش در فاصله بین ازدواجش باهمايون مصداقي تا مسعود کیمیایی با خانم پوران خواننده زندگی میکرد که ظاهرا بکار ارایشگری مشغول بوده است .اما اطلاعاتی که از همسایگان محل سکونتش در انزمان در دسترس است .در همان خانه خانم پوران سرویس به مردان قدرتمند اندوره میداده است و پولهای کلانی از این راه بدست اورد. که حتی یکی از مشتریان پر وپا قرص وی از ...... در انزمان بود .قیمت یک شب با گوگوش بودن خیلی گرانتر از خانم «شکوه‌.م» (یا شکوه ) در امریکا بود.شکوه م همان زنی است که در سال 1351 خسرو گلسرخی و کرامت الله دانشیان را به ساواک شاه لو داد و او در اسفند سال1357 شکوه .م از سرسپردگان حزب منحله رستاخیز و سردبیر مجله تلاش هنگام خروج از کشور توسط ........ دستگیر شد .که همین خانم شکوه. م از همان تاریخ تا زمان خروجش در خانه ای مصادره ای با یکی از ........زندگی داشت که صیغه او بود وحالا در امریکا سنگ شرف وابرو را به سینه میزنند
مدیر پایگاه چه خبر دیگه؟
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
14
22
بجای اینکه وقت ارزشمند رو صرف تجسس راجع به یه پیرزن معلوم الحال کنیم لااقل برا یه بار کتاب دا رو مطالعه کنیم وافتخار کنیم یه زنان دلاور ومادرا ن شیر دلی که ان قداکاریهای یرت برانگیز رو خلق کردند وگرنه در مسیز امتحان انسان جاییکه شیطان برای گمراه کردن انسان قسم خورده گمراه رفتن وسقو ط نباید زیاد سخت باشه
پاسخ ها
گچساران
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
ن به اون کتاب خوندنت ن به اون ادب و حرف زدنت . خدا شفات بده
م ا
|
United States of America
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۲
22
35
مرگ بر گوگوش
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
10
11
سلام اطلاعات جالبی بود.مرسی اما لطفا وقتی اختلاف نظر ذارید با منطق به هم بگید که تاثیر مثبت داشته باشه.ما همه باید حواسمون به اعمال خودمونم باشه که گناهکار و رو سیاه نباشیم روز قیامت.با تشکر از همه دوستان به خاطر مطاتبشون
کرمانشاه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۹
11
24
بابا حیف نیس وقتمونو پای این نجسها تلف کنیم.تازه من شنیدم گلزارم رفته تو محفلشون.وای که چقد این بازیگرا الگوهای خوبین!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۰
15
21
آشقاله
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
1
8
خدایاهمه رو به راه راست هدایت بفرما
عدنان
|
United States of America
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۱
18
3
با سلام مطمئنا داستان شيخ صنعان و توبه نصوح را همه شنيده اند. به قول دوستمون زود قضاوت نكنيم. يوم تبلي السرائر نزديك است...
وطن پرست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۴
20
4
من میگم هرجا هستی ایرانی باش وایرانی زندگی کن و اصالت خودت رو فراموش نکن کاری بکن هموطنانمان هرجای دنیا که هستند احساس غرور کنند نه شرمنده بشن .
یک دوست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
7
25
خدا با این جور افراد حالا حالا ها کار نداره به صبر میکنه تا اون روز قیامت حالشون جا بیاره به قول شهریار این گریه ی وصلش به لب آن گریه ی هجران این یک سفرم پرسدو ان یک حضرم را
پاسخ ها
فریبرز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۱/۰۶
باشه تو آدم خوب تو ... ای بابا همچین داری حرف میزنی انگار خدایی کی گفته تو کدوم رساله یا تو کدوم کتاب نوشته مسخره کردنه مردم وبا القاب زشت حرف زدن راجبشون کار خوبیه.در کل میخوام بگم واقعا متاسفم برای مردمم برای جامعه ام که قدر چنین آدمایی رو نمیدونن شما که تو دل گوگوش نیستید که دارید راجبش بیانیه صادر میکنید از کجا معلوم که اون از همه شما ها پاکتر نباشه دوستان نسبتا محترم حالا هر چی دوست دارید بگید گوگوش همیشه گوگوشه.. شاه ماهی موسیقی ایران تکه و با این حرفا خراب نمیشه
سمیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
7
21
پیامبراکرم ص.می فرماید:هرکس دردنیا لباس شهرت برتن کند درقیامت لباس خواری تن خواهد کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۵
پیامبر اینو واسه شما گفته ن. . .
پوران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۲/۲۲
5
17
خوش به حال خودم که اصلا ندیدمش شما هم خودتونو اذیت نکنید تابستونه گرمه الان فقط بستنی شکلاتی حال میده بای
مهربان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
20
11
دوستان عزیز. گوگوش هر چی که باشه دلیل نمیشه با عناوینی مثل پیرزن خطاب بشه. آخه بالا رفتن سن که دست خود آدم نیست. خوب طبیعیه که هیچ کس دوست نداره که پیر بشه . اما وقتی با این لحن خطابش می کنین در واقع دارین به قوانین خدا توهین می کنید. یادتون باشه که خود شما هم یک روز پیرزن و پیرمرد میشید.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۸
9
20
این زن! نبایدالگوی زنان ایرانی باشد همین فاسدها هستند جامعه ایران رابه نابودی میکشند زنده بادفرهنگ ایران زمین
گپی
|
Canada
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
21
12
واقعا که این مطلب اصلا معتبر نیست منم میتونم هر چرت پرتی رو بنویسم و بگم یکی از نزدیکان خانم گوگوش گفته شما اگه جریت دارید اسم اون فرد رو بگید
خانم گوگوش اینقدر موفق بوده که با این چرت و پرت ها خراب نمیشه
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
آفرییییییییییییییین گپی عزییییییییییز
کاش همه مثل تو روشنفکر بودن...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
48
21
من خیلی گوگوشودوست داشتم اماالان حالم ازش بهم میخوره پیرزن بیخود
73سالشه هنوزم شوهرمیکنه خجالتم خوب چیزیه بسه دیگه کثافتکاری بسه
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
حالا خوبه شما گوگوشو دوست داشتین و حالا این جوری میگین...
زشته...یه کم عفت کلام داشته باشین خانوم...
آیسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
73 سالش نیس بیجاره رو چرا پیر میکنی گوگوش 65 سالشه مامان خودت 1000 سالشه حات جاش اومد ؟
مکابیز
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۹
راست میگه. ملت باید از سارا اجازه بگیرن برای شوهر کردن!!!
atousa
|
United States of America
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
21
10
حالا فکر می کنید باشگاه خبرنگاران خیلی منبع معتبریه؟مگه یادتون نیست چند وقت پیش به رها اعتمادی ،امید و تیام هم افترا بستند که جزو هم جنس گرایان هستند در صورتی که هر انسان بی سوادی هم از چهره ها و رفتار این اشخاص متوجه میشد که شایعه ای بیش نیست و علاوه بر این رها اعتمادی نیز در فیسبوک خودش این مسئله رو تکذیب کرد...خجالت هم خوب چیزیه و فقط میخوام یاد آوری کنم که تهمت تاوان خواهد داشت پس مواظب گفتار خودتون باشین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
هیچم تهمت نبود راس بود
سام
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
دقیقا افرین
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۹
21
5
حق با atousa است نباید هرچی که میشنویم رو بی دلیل قبول کنیم
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
9
15
حيف از گوگوش كه به اين آكادمي بدنام رفت و خودش را پيش خيلي از طرفدارش خراب كرد
پاسخ ها
نازنین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
دوست گرامی،گوگوش خودش موسس این آکادمی بوده و کاری رو هم که داره میکنه،بلده...
شما نگران نباش...
آیسل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۰
معلوم هست داری چی میگی ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
20
11
حالا بدگویی از گوگوش - چی به شما میرسه؟
asabi
|
United States of America
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
24
12
واقعا که خانم گوگوش هیچ وقت با این حرفا خراب نمیشن ایشون در دل طرفداراشون جای دارند
ممدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
22
9
شما چکار زندگی خصوصی یک هنرمند دارید اهنگهای قبل از انقلاب گوگوش هچ ایرادی نداشتند بسیار زیبا وهنری بودند
نازنین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
25
9
فقط میخوام به بانوی بزرگمون بگم:
زندگی کن به شیوه خودت...
با قوانین خودت...!
با باورها و ایمان قلبی خودت...
مردم دلشان می خواهد موضوعی برای گفتگو داشته باشند...
برایشان فرقی نمی کند چگونه هستی!
هر جور که باشی، حرفی برای گفتن دارند...
پاسخ ها
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
افرین....نازنین
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
22
9
گوگوش واسه طرفداراش همیشه ستارست.....تازه حسود هرگز نیاسود.
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۹
21
5
هر کی رو توی گور خودش میزارند.جوان بوده میخواسته حالشو کنه .برین کارهای خودتان رو اصلاح کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
22
6
اصولا پشت سر آدمهای بزرگ حرف زیاده، شما اگه ادعاتونه خودتونو درست کنید و اینکه غیبت بقیه رو نکنید.
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
21
5
همیشه دوسش داشتم
ارزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
4
4
خدا احكم الحاكمينه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۶
21
7
واقعا خانم گوگوش صداي زيبايي دارند و هنرمند قابلي هستند من كه عاشقشم
elham
|
United States of America
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۱
21
7
گوگوش واقعا هنرمند بعضی ادمها سطحی نگر هستند که این حرف ها رو می زنند. سن هر کسی بالا میره ولی گوگوش همیشه جاودانه میمونه
RVD
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
20
6
یعنی هرکی غیرمسلمان شده بایدبره خودش روبکشه یعنی چه به همتون دارم میگم اونم مثل ماانسانه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
21
5
تو اىران رو دستش نيومده
یک مطلع 100 درصد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۴
3
4
گوگوش رو امین پیروانی برادر افشین وغلامحسین پیروانی با نام بابک وبه اتفاق مرتضی شایسته رییس هدایت فیلم ازایران خارج نمود .که پس از عزیمت امین پیروانی به ایران مورد بازجویی قرار گرفت .امین پیروانی مقیم کانادا ویکی از کنسرت گذاران خوانندگان لس آنجلسی میباشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۶
22
7
نه الگوم تو زندگی بوده نه سرسپردش بودم. اون یه خوانندس و کار خوانندگیشو بلده و من کاراش رو دوست دارم. بنابراین در حیطه ای که داره کار میکنه نسبت بهش نظر میدم. ضمنا وضعیت جامعه خودمون خیلی بدتره.عقده های شخصیتونم اینجا خالی نکنید. خوبه خدا نشدین بعضیهاتون.استغفراله
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۰
23
3
کسی که خودش بدکاره است به دیگران میگه بدکاره
سروش
|
United States of America
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۳
22
9
ازدواج کرده که کرده چه عیبی داره دوست عزیز عیب و گناه نه در ازواج گوگوش بلکه در خود فروشی دخترانی است که فقط بخاطر فقر مجبور به خود فروشی شدند گناه در مجرد بودن من و امثال من با داشتن سی شش سال سن برو اینها را باز گو کن
مسافر
|
Germany
|
۰۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
22
6
از سال 91 تا 93 کامنت هست شده تا حالا خبری در این سایت درج شود و انقدر کامنت گذاشته بشه اگه نشده پس قدرت و محبوبیت این فرد رونشون میده . صرف نظر از کارهایی که ایشون کرده که خود من هم قبول ندارم ولی زیباییش ادمی رو به وجد میاره
مهسا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۱
22
6
ببینم شماازنزدیک باگوگوش صحبت کردیدواینارونوشتید؟گوگوش مبتذل نیست خدابه راه راست هدایتتون کنه
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
5
20
من فکر نمیکردم انقد سه نقطه باشه
به حال خودم تاسف خوردم که ترانه هاشو گوش میکردم و سعی میکردم به خودم تلقین کنم که ترانه هاش واقعا خاصه!! من خواننده های دیگه ای رو دوس که حتی اسمشم خیلی ها نشنیدن اما به نظرم صداشون فوق العادس ممنون از این اطلاعاتتون ولی لطفا در مورد خواننده های دیگه درصورتی که لازمه بدونیم اطلاعات بدین
mahnaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۷
21
4
اخه این حرفا چیه شماها چیکار به زندگی مردم دارید خوب یا بد بودنش به خودشون مربوطه شماها بهتره به زندگیتون برسید به جا سرک کشیدن به مساعل زندگی دیگران چون برخلاف خواسته های شماست یعنی بده یاد بگیرید به دیگران توهین نکنید اینقدر احساس خود شیفتگی نکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
21
5
مهم اينه كه صداش قشنگه و هنوز خوشكله اداماي زيبا حسود زياد دارن. فقط وگوگوش نيست كه عمل كرده همه خواننده ها اينطورن چرا همه كليد كردين به گوگوش هر كسي مسئول كاراي خودشه همه رو تو يه قبر نمي زارن شما به فكر كاراي خودتون باشين
مجید نیزاری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
21
3
ابله-زشت-پیرزن-فاسد-هرزه و هر چی که شما به این هنرمند بزرگ که حتی مردم تاجیکستان از او خواستند بعنوان رئیس جمهورشون به اونجا بره......می گید ....
مدیر پایگاه این منیع خبری شما در مورد مردم تاجیکستان کجاست که ما نشتیده ایم !!!!!؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
23
3
واقعا برای بعضیا متأسفم ک هنوز نفهمیدید گوگوش کیه؟؟ گوگوش ی هدیس از طرف خدا برای مردم ایران.....
مدیر پایگاه بستگی دارد که چگونه دنیا را بنگریم ،اگر دنیا را خانه کار و تلاش و معنویت و دانش و وطن دوستی و خدمت به مردم وفقرا بدانیم امثال این خواننده جایی ندارند و لی اگر دنیا محلی برای رقاصی و عیش وعشرت و کاباره و پیش از این خدمت به دربار شاهی باشد بله وی معرکه گردان است .
كيتي
|
Spain
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
8
15
در مشكل دار بودن گوگوش شكي نيست، وقتي كه گيتي پاشايي دوست صميمي گوگوش كه اون موقع زن رسمي و قانوني كيميايي بود رفته بود امريكا كه سرطانشو درمان كنه گوگوش با كيميايي مي ريزه رو هم و باعث ميشه گيتي به افسردگي شديد مبتلا بشه و به كام مرگ بره.
اين زن در سال هاي انزواش در ايران معتاد شده بود و گفته ميشه بساط منقل در منزل پوران پهن مي كرده
ولي در هنرمند بودنش شكي نيست و به نظر من بهترين خواننده زن ايرانه.
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
21
3
بدای افرادیکه نظر نوشتن متاسفم....فقط خداوند از درون و سرگذشت ادما خبر داره....درباره بنده خداقضاوت بی اساس نکنید...
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۰
14
2
برو بابا بی کلاس
اهواز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۶
21
3
گوگوش کم کسی نیست که بخواهیم اینجوری درموردش صحبت بکنیم.زندگی یک هنرمند بازندگی یک آدم معمولی فرق میکنه .اینوبه یاد داشته باشید
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
20
2
این حرف ها رو ول کنید. مملکت داره به فقر و فساد و بدبختی میره شما چسبیدید به لنگ گوگوش اونور دنیا.....
برید به فکر مملکت و اوضاع خودتون باشید......
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
20
3
هییچ دلیلی بالاتر از محکمه خدا نیست.. گیرم که این ادم گناهکار باشه امثال فاسدان و جنایتکاران در کشور ما هستند . حال چون این ادم موفق و پر طرفداری است شما قصد دارید تحقیرش کنید.
هنگامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۶
20
5
چرا انقد گوگوش رو تحقیر میکنین به شماها چه ربطی داره گنه کار هس یا نیس ما خدایی داریم. چرا به جای خدا تصمیم میگیرین تویی که میگی بده تو خودتو درس کم که واسه مردم انقد صفحه میزاری از خدا بترس
مدیر پایگاه يعني به اين خانم انتقاد نبايد بشود !؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
20
3
باور کنید کامنت مخالفان گوگوش (که توهیــن کرده اند) مربوط به عده ای اندک هست.
طناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۷
4
14
عاقا هرکی تو گور خودش میخوابه
گوگوشم تو گور رنگین کمانی خودش
خخخخخخخخخخخ
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
19
1
انسان باید آزادی بیان داشته باشه ولی معنی آزادی بیان این نیست که هر تهمت هر ناروایی رو به دیگران نسبت بدیم این خانم تکلیفش معلومه بریم به فکر خودمون بشیم ما می خوایم چه جوری عذاب قبرو تحمل کنیم
فریبا
|
United States of America
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
19
4
به نظر من ما فقط باید به هنر او نگاه کنیم زندگی خصوصی هر کس به خودش مربوط است او که معلم اخلاق ما نیست. هر کی از گوگوش خوشش می آید نگاه کند و هر کس خوشش نمی آید نگاه نکند فعلا که اینهمه آدم به کنسرت های او می روند و لذت می برند . مگه کسی دنبال ما فرستاده که از گوگوش الگو برداری کنیم. بهتر است کمی روی افکارمان کار کنیم. در ضمن همه دوست دارند که صورت خوبی داشته باشند صد در صد اگر همه ما هم می تونستیم دوست داشتیم که در سن بالا زیبا و جوون به نظر برسیم و داشتن سن بالا برای کسی عیب نیست مهم این است که این شخص با این سن هنوز می تونه برنامه اجرا کنه .
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
19
6
واقعا متاسفم برای همه کسایی که به گوگوش توهین میکنند چه بدی به شما کرده ......................
فائزه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
20
6
واقعا متاسفم برای همه کسایی که به گوگوش توهین میکنند چه بدی به شما کرده عاشق خواننندگی بوده و اون زمون خواننده شده ..
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۱
16
3
واقعا این خبر تا همین دیروز اینهمه کامنت داشته؟!!! من اتفاقی به این صفحه برخوردم و در کمال تعجب دیدم که هرچی پایین میام کامنتا تمومی نداره. از اون جالبتر برام نسبت امتیازات مثبت و منفی خورده هر کامنته!!!! و این نشون میده که تعداد اونایی که واسه این مطلب وقت گذاشتن تازه بیشتر از کامنتاست. خود من نتونستم به مطلبی امتیاز بدم. هر کاری کردم نشد.

در هر صورت ماشالا به این ملت همیشه در صحنه :) :) :)

یک چیز دیگه، به نظرم به لحاظ آماری نسبت آدمای بی کینه و ساده و مهربان و با گذشت در این صفحه بیشتر اومد. منظورم اون کساییه که سنگی اول و به سمت کسی پرتاب نمی کنن. من از این بابت خوشحالم.
بهرنگ
|
Germany
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
22
4
فقط یک تذکر کوچیک می دم به سندیابان بزرگوار. کافیه ناهی به فیلم های تاریخ سینمای ایران بندازید و تاریخ ساهت دو فیلم فرشته ی فراریی و بیم و امید که سال 1338 ساخته شدن رو ببینید تا خودتون تصدیق کنید که گوگوش اون جا 9 ساله ست نه 15 ساله. تشخیص زن 62 ساله و 68 ساله سخته. اما تشخیص بچه ی 9 ساله و 15 ساله خیلی آسونه.
بینام
|
Australia
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
20
4
خب که چی حالا؟ خوبه یاد بگیریم نظر و سلیقه مون رو واسه خودمون نگه داریم. اون سر دنیا داره زندگیشو میکنه، شما به فساد داخل کشور برسین.
پاسخ ها
baran
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۱
دقیقا موافقم کاش یاد بگریم به جای قضاوت کردن اصلاحات را از خودمون شروع کنیم یاد بگیریم اینو که به ما ربطی ندارههههههههههههههههههه
شما بی زحمت به مشکلات جاری برس به جای قضاوت بقیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۹
20
4
کاش به جای تحلیل زندگی دیگران نیم نگاهی به زندگی وافکار خودمان می انداختیم تا متوجه بشیم لیاقت انتقاد از دیگران را داریم یا نه ؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
19
4
البته اينو بايد بگم ك گوگوش از. اول خوشگل بوده و الانم هست و سن واقعيشم همونه چون همسايه ما بود در خيابون پيراسته
و چيز عجيبى نيست ك يك زن بتونه در سن ١٨سالگى زايمان كنه.بعدم زندگى هر ادم ب خودش مربوط .
اشکان
|
United States of America
|
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
19
3
همه شما را به تعقل و اندیشیدن دعوت میکنم.
1- فرموده اید تاریخ دقیق تولد گوگوش 1323 است و نه 1329. برای یافتن حقیقت لطفا به فیلم سینمایی "بیم و امید" محصول سال 1339 مراجعه نمایید. این فیلم اولین فیلمی است که گوگوش در آن بازی کرده است. اگر گوگوش متولد 1323 باشد باید در این فیلم یک دختر نوجوان 16 ساله باشد نه دختر 9-10 ساله .
2- آرشیو مجلات قبل از انقلاب در کتابخانه ملی موجود است. می توانید به مجلات سالهای 1335-1336 مراجعه نمایید. عکس های گوگوش در آن مجلات موجود است . اگر متولد 1329 باشد باید عکس های یک کودک 5-6 ساله را ببینید نه نوجوان 14-15 ساله.
. تمام فیلم های سینمایی قبل از انقلاب در کتاب فیلم شناخت ایران نوشته عباس بهارلو با ذکر تاریخ انتشار موجود هست. تمام فیلم هایی که گوگوش هم بازی کرده موجود هست.
ضمنا گوگوش در دی ماه 1346 با محمود قربانی ازدواج کرد و در اسفند 1351 از او طلاق گرفت و در سال 54 با بهروز وثوقی اردواج کرد. ...
شهروند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
16
1
چرا کاری کردین که نشه نظر داد؟؟؟؟؟!!!!
کورش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
15
0
هنرنزدایرانیان است وبس
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۶
17
1
متاسفم برای هردو گروهتون‌..کسایی که گوگوشو تحقیر میکنین یا بیش از حد ازش دفاع میکنین..همونطور که میدونین تعریف بیش از حد از فردی به دلیل داشتن حس عاشقانه به او٬دروغ مخسوب میشود و از قدیم هم گفتن که دروغگو کم حافظه است و نیز باعث میشود تا برکت از زندگی انسان بگریزد...این برای گروه دوم که از ایشون خوب میگن......و اما گروه اول که بد میگن:خودتون میدونین که فحاشی و بدگویی و بکار بردن کلمات نامناسب سبب کاهش شادی دل و توجه الهی شده و نیز سبب تاریکی دل میشود...امیدوارم هر دو گروه با توجه به اصل هایی که از پیامبر اکرم(ص)و خداوند منان بما رسیده زندگی سالم و خوشی رو ادامه بدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۷
19
0
ای بابا حالا همه اینجا نشستن در مورد رابطه های جنسی گوگوش نظر میدن اگر گوگوش هزار تا کثافت کاری داشته بخاطر اینکه تو زمان شاه زندگی می کرده الان که دیگه زمان شاه نیستش
sanaz
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
19
2
هر کس هر طور دوس داشته باشه زندگی میکنه فکر کردین وضع الان خیلی ها بهتر از اونه؟
هر زمانی یه اقتضاتی داره
به جای سرک کشیدن تو زندگی این و اون چندتا مطلب علمی و به درد بخور بذار نه فضولی تو کار این و اون
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
19
1
شما چیکار به زندگی شخصیش و گناهانش دارید اونو خدا خودش تشخیص میده با کی چیکار کنه وکیل وصی نمیخواد ولی از لحاظ یک هنرمند قابل احنرامه ومطما هستم خیلی از شماها با اهنگاش کلی خاطره دارید پس ااکی جا نماز اب نکشید لطفا نمیدونم والا ما ایرانیا چرا از اونور با اهنگاش حاا میکنیم به به چه چه میکنیم بعد میام اینجا با خاک یکسانش می کنیم از اونور میگین چه خوب مونده بعد با القاب پیر و عجوزه فاسد فاصق مرد دزد خطابش میکنیم بابا نکنیم تو رو خدا بریم توبه کنیم خواهش میکنم چاپ کن ادمین
baran
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
19
1
گوگوش اصلا نجس. باشه شماها خوبین با این طرز فکر
هرچی باشه اون یه هنرمنده زندگی شخصی خودشه به ما و شما ربطی نداره شما اگه خیلی زرنگی به فکر خودت باش و تو زندگی شخصی بقیه سرک نکش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۱
21
0
واقعامتاسفم واسه اونایی واقعاقدره این شاه ماهی رو نمیدونن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
19
0
به نظر من خیلی از این اخبار غیر مستنده. به زندگی کسی کار نداشته باشین. هم از آنجلینا جولی یا نیکول کید من تعریف میکنن چون ایرانی نیستن. بد شانسی گوگوش اینکه ایرانی بوده
مهناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۵
0
20
ه ه ه بعضیا به گوگوش وامثالش میگن هنرمند-واقعا جاداره بگم خخخخخخخخخخ اگه فاحشه گری یعنی هنر پس بیخیال هنر من دو دستی تقدیمش میکنم به این پیره زن8خط مادرمرده که همسن نهنگ شده و توبه نکرده وهنوز مشغول ...
حسین
|
United States of America
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
19
1
شماها غصه خودتون رو بخورین.
نظرات رو که آدم میخونه فک میکنه همشون امام زاده هستن این صاحب نظرها.
کسری
|
United States of America
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
13
0
من 33سالمه وفوق لیسانس برق -قدرت دارم، بیکارم وبی پول ولی خداییش من به پول گوگوش نظر بدندارم وعاشق جمال پرکمالشم تومیگی بولتن جان قبول میکنه؟باورکنیدفقط یه آرزودارم وآنهم اینکه شوهرگوگوش باشم ولوبرای یکروز!!!به امیدخدا وکرم مولا.درودبرنامزدم گوگوش خدایابولتن راباپلنگ صورتی وکلاه قرمزی محشوربفرماومن رابانامزدم گوگوش ...
مدیر پایگاه نمی دانیم این طنز است ؟ طنز تلخ است ؟ هذیان یک عاشق شیداست ؟ راست است ؟ دروغ است ؟ بر آن بخندیم ؟ بگرییم ؟ مگذاریم خوانندگان محترم بدون توهین به این کاربر پاسخ بدهند .
کسری
|
United States of America
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
13
0
سلام دوباره به بولتنی های لوطی بامرام طنزکدومه لوطی؟مگه زندگی دوتاجوان مضحکه است کی گفته نامزدمن پیروفرتوته؟هیچ هم ازاینخبرانیست وکاملا طبیعیه مگه به هنرمندی خداونددرساخت همچوصنم ظریفی میشودخرده گرفت اصلا هم 4تاشوهرنکرده ایشان 56 سالشونه وبزنم به تخته تا300 سالگی هم نامزدبنده خواهندبود. نگذاریدازکوره دربرم ها مساله ناموسیه ها حواستونو کاملا جمع کنیدها باشه آفرین بولی عزیزم! افتادیا...
کسری
|
United States of America
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۶
13
0
سلامی سه باره
بولتن جون چراسروته کامنت های من بیچاره ی عاشق رامیزنید؟وبعبارتی به دلخواه خودت سانسورشان میفرمایی؟من شک ندارم که شمارقیب عشقی منیداماعدوشودسبب خیراگرخداخواهدشایدباهمین حسادتهای شماپیام منهم بگوش مبارک ایشان اصابت بفرماید.وامابعد بنده هم هنرمندم ودرحمام که آوازمیخوانم فامیل جملگی تایید میفرمایند دیگه دلیل ازین بهتر؟خداییش بهم میایم نه؟بولی جووووون!
فراسى
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۷
19
3
گوگوش هميشه پا برجاس چون ب خواننده و هنرمند مردمى و ماهره
و فوق العاده زيباس
عملم كرده باشه با ٦٦ سال سن از تمام شما قشنگتره انقد از غيبتشو بكنيد
حداقل گوگوش انقدر وجود داره خود واقعيشو نشون بده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
18
2
شما که ادعاتون میشه بنده ی پاک خداهستین ی مشت حسود هستین که چشم دیدن پیشرفت کسی روندارین.گوگوش هرکارخلافی هم کرده باشه خدابخشنده ی مهربانه شماجای خدانشینین وقضاوت کنین.
گوگوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۱
18
2
این همه کامنت علیه این خواننده نمیدونم از کوته نظریه یا حسادت . آی جماعت عارف و روحانی ک همه شدین قضات دین شماها چیکار به زنگی خصوصیه گوگوش دارین . هرکی بوده هرچی بوده به خودش مربوطه . گوگوش جاوید میمونه حداقل بخاطر اهنگاش . چقد از جوونا با اهنگش شادشدن عاشق شدن یا مرهم درداشون بوده . بسه تورا خدا این همه حسادت و کوته بینی و بی فرهنگی
بی نام
|
Saudi Arabia
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۰
15
0
صرف نظر از زندگی خصوصی گوگوش از نظر هنری ویرا را باید سلطان پاپ ایران نامید که هنوز جایگزینی برایش پیدا نشده است .کتاب هنر موسیقی ایران بدون نام گوگوش ناقص است .
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
0
0
چطورازدریافت نظرمان مطلع شویم
ایوان پیری
|
United States of America
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۷
10
2
من اکثر.نظریه ها را خواندم و متاسف شدم که چرا از گوگوش بعنوان زنیکه پیری و فاسدیاد میکنید من نه طرفدار صدایش هسنم و اگر بلیط مجانی هم بمن میدادند نمیرفتم کنسرت این خانم ولی توهینی هم ندارم بکنم بهر حال ایکان خیلی ها در جوانی بود و از بچگی هم کار کرد و دربار هم فاسد بود و اگر.کسی را طلب میکردند نمیتوانست نه بگوید هنردر ایران روی ضوابط نبود بلکه در. روابط بود و بعد هم به اشغالی باسم قربانی که شعبان بی مخ کاباره داران بود اذدواج کرد حالا بعد از انکه از زیر سلطه پدرش در امد مثل همه در دنیای هنر اذدواج ها هم زیاد است و چند اذدواج هم کرد و قربانی این مردک معلوم الحال هم امد از زندگیش با گوگوش و عاشقان دلبسته اش کلی حرف مفت زد و منظورم این است این خانم شاید تا کلاس ششم دبستان درس خوانده باشد از سیاست بان شکل که ادعایش نشان میدهد سر. رشته ندارد وقتی امد گفت از جوانان ایران خبر. اوردم و با اصلاح طلبان بود و بعد عکس در بغل فرح دیبا گرفته بود چون خودش هم نمیداند چکار کند چون در لس انجلس شاه اللهی نمیگذارد پیشرفت کنی اگر وابسته بانها نباشی و پول هم همه را طماع میکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
0
لعنت به داعشیون و شبه داعشیون
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۵/۰۷
0
1
این همه اظهار نظر را خواندم ولی آیا کسی به زندگی این بیچاره و آوراه نگاه کرده؟ آیا او انسان نبوده؟ در اوان کودکی توسط دایه ارمنی نگهداری و پرورش یافته! در نوجوانی توسط برادرشاه مورد تجاوز قرار گرفته، پدری دربه در و بیخانمان داشته، درمیان گرگهای آن زمان بره ای بیش محسوب نمیشده! آیا جبر زمان او را به این راه نبرده است؟ البته موضوع فرارش از ایران نیز قابل تامل است کسی که بقولی حدود 50 سال در وضعیت خاصی زندگی کرده دیگر امکان هدایتش نیست! بله گوگوش مقصر است ولی جامعه ای که گوگوش را پرورش داده چه؟ آیا باید همه این نکبتها را به پای گوگوش تنها گذاشت؟؟؟ من طرفدار گوگوش نیستم و او را نیز بیگناه نمی بینم ولی در اینجا جامعه نیز مقصره! !!!
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۸
0
0
گویند کسان بهشت با حور خوشست من می گویم که آب انگور خوشست این نقد بگیر و دست از آن نسیه بشوی کاواز دهل شنیدن از دوذ خوشست خیام
تازه کجاشو دیدین! یه رسوایی دیگه هم کرده و چون علنی شده به ساحت مقدس امام زمان
«عج الله »توهین کرده اگه سرچ کنین خواهید دید
نازي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۳۰
0
0
انجام هركاري يا هر هنري يا هر حرفه اي يه شعور و ظوابط ميخاد در هر مقامي كه هستيم مثلا خاننده ايم يه فوتباليست يا رييس جمهور يا پدر يا مادر يا خاله يا عمه دختر يا پسر .. اصلن اگر كاره اي هم نباشيم و ازدواجم نكرده باشيم بالاخره اولاد يه پدرو مادر كه هستيم! پس اين مقام و منزلت ماست حالا اگر اين مقام را با انسانيت و شرف و معرفت همراه كنيم بكمال رسيده ايم و خيلي خوبي هاي ديگه... گوگوش صداي بسيار عالي داشت و خيلي ها باهاش خاطره دارن و دوستش دارن و اصولا مقام شهرت هميشه به همراه فساد هست و اگر با انسانيت همراه باشه بسيار بسيار كم ديده ميشه - چه زن چه مرد با شهرت و حرفه اي اغلب زندگي داخلي خوبي را ندارند ولي ما نظاره گر همديگر هستيم و اكثر ما مردم هنر يا استعدادي داريم كه كسان ديگري خوششون مياد و طرفدارمون ميشن ما هم طرفدار كسان ديگه به نوبه خودمون هستيم -
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
0
0
سلام
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۸
0
0
باید در مورد افراد فاسدی که ، دشمن ازشون داره اسطوره سازی میکنه،افشاگری شود که جوانان ما بی اطلاع از شخصیت غیر واقعی آنها ،محو و شیفته بزکهای دروغین آنها نشوند...
سکوت آب با آسیاب دشمن ریختن و گمراه کردن جوانان ساده دل است...
شیرین صفوی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
0
0
گوگوش یک بدبختی هست که فقط میخواد دیده بشه چرا که خود ما عاشق دیدن این افراد هستیم !!!! همین الان بعد انقلاب مخصوصا تو این سالها چند تا مثل گوگوش داشتیم !!!!! آیا واقعا توانستیم جامعه هنری را ارشاد کنیم تا امثال گوگو شها زاییده دوباره نشوند !!!!! نمونه اش مهناز افشارها که فقط بخاطر شباهتش به گوگوش آوردیم و معروف کردیم !!!
ی
|
United States of America
|
۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۲
0
0
وای برفاسق و وای بر کسانی که مردم را به گناه می افکند آخرت چی جوابی دارند وقتی فقط خودخوا وخود پرستند و اهمیتی به آیه یا ایها الذین امنواطیعوالله اطیعوالرسول والله ما منکم ران ارن
مژی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۲/۲۰
0
0
فقط نظرم اینه خدا همه رو ب راه راست هدایت کنه ....معلوم نبود اگه ما هم شبیه گوگوش بودیم وضعیت زندگیمون مث اون بود بدتر از اون میشدیم .....
حامد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
0
0
دفاع از هرزه های قبل از انقلاب، هیچ توجیهی نداره.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین