کد خبر: ۸۴۶۸۵
تعداد نظرات: ۱۲۰ نظر
تاریخ انتشار:

كشت خشخاش در خانه اي در املش!+عكس

ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌هاي شفت و املش در دو عمليات بيش از ۴۰۰۰ بوته خشخاش را كشف كردند.
به گزارش  ایسنا مأموران عملياتي پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان‌هاي شفت و املش در راستاي تشديد مقابله با كشت خشخاش و شاهدانه، در دو عمليات جداگانه بيش از ۴۰۰۰ بوته خشخاش را كشف و امحاء كردند.


اكيپ‌هاي عملياتي مبارزه با موادمخدر اين شهرستان‌ها پس از اطمينان از كشت و پرورش بوته‌هاي خشخاش در محوطه منزل دو نفر به نام‌هاي «ابوالقاسم» و «حبيب» ضمن هماهنگي قضايي در بازديد از حياط منازل اين‌افراد (حدود)چهار هزار و ۱۲۰ بوته خشخاش را معدوم و آنان را دستگير كردند.

متهمان با تشكيل پرونده به دادسرا معرفي و تصميمات قضايي لازم در مورد آنان اتخاذ شد

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۰
در انتظار بررسی: ۱۹
غیر قابل انتشار: ۱۰۸
فرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
22
16
درسته که سال تولید ملیه ولی نه تو این زمینه ها. ای از خدا بی خبرا
پيانيست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
17
14
اووووووووووه برار جون اين كارها چيسه تو كني !؟ خشخاش !!!!!؟ چايي بكار ! برنج بكار ! پرتقال بكار ! خجالت نكشي تو ري ...
محسن لره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
5
24
والا نميدانم چه دستى و چه مصلحتى دركار هست بااينكه مجلس محترم براى كشت آزاد خشخاش تاأونجا كه ياد دارم مصوباتى داشتن تا براى دارو سازى و آنهايى كه اجبارا بايد مرفين مصرف كنند كارى كرده باشند چرا نيروى انتظامى مخالفت كرد نميدانم اما بايد بدانيم الان مواد افيون افغانستان زير نظر دشمنان ايران به ايران قاچاق ميشود و امكان دارد كه بخاطر دشمنى باايرانيان ترياك را به اورانيوم آلوده وبه ايران بفرستند و باعث نابودى جوانان كه آگاهانه ممكن هست به سمت
افيون بروند البته تجربه ثابت كرده در هر چيز يا كارى محدودت باشه جوانان متمايل به مصرف يا امتحان اون كار را پيدا ميكنند اگر داخل ايران توليد بشه هم مردم ديگه دنبالش نميروند هم براى دارو و مصرف خواص كه مجبور به مصرف هستند سالم به دستشون ميرسد بايد از شيطان بزرگ واهمه داشت الان شرق و غرب ما آلوده به راديو آكتويته شده ترياك افغانستان خطرناك هست اميد مسؤلین
فكرى بكنند
مدیر پایگاه اگر کشت هم جهت مصارف دارویی صورت بگیرد باید حتما زیر نظر مراجع ذیصلاح باشد
پاسخ ها
یه نفر
| United Arab Emirates |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
با نظرت کاملا موافقم اگراین نوع ماده سنتی که درگذشته بدون محدودیت استفاده میشده ودرفرهنگ ایرانی ماهم خیلی بی جایگاه نبوده ، تحت نظارت وکنترل مسئولین امر درکشورخودمان تهیه ، تولید وتوزیع بشه میشوداثرات مخرب استفاده ازسایرمواد فوق العاده خطرناک وبسیارمضر وناشناخته افیونی را درکشورکنترل ومهارکرد. چه اینکه مادر راه مبارزه با ورود ومصرف موادمخدر درکشور اعم از هزینه جذب نیرو،آموزش نیروها،تامین حقوق وخدمات مربوط به این نیروها،انسدادمرزها، تجهیزات لازم،ساعت ها نفرساعت گرفتاریهای مربوط به این جلوگیری، هزینه های سرسام آوری را متحمل میشویم. اگراین نیروها درجریان مبارزه دچارآسیب دیدگی شده ویا به شهادت برسند مسائل مبتلابه آن نیزجزء ملاحظات قرارمی گیرد.با این تفاسیر بازهم انواع موادمخدر ناشناخته وغیرمتعارف واردکشورشده وبه نحوی درتمام کشورپخش وتوزیع میشودواین تازه شروع کار درمانی به دلیل عواقب استفاده از این مواد ناشناخته وخطرناک است . بماندکه به جهت ابتلا واعتیادجوانان به عنوان نیروهای انرژی دارومولد درکشوربه چه میزان ازکارافتاده وغیرمولد وبه تبع آن سرباروانگل میشوند. درکل بایدفکر بهتری کرد.
مرتضي.ام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
الان آنقدر كشف مواد مخدر داريم كه تازه مازادش را هم مي‌سوزانند. ديگه نيازي به كاشت نداريم!
safa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
16
11
برادرم یه کسب حلال بهت پیشنهاد میکنم که درآمدش با کشت خشخاش برابری میکنه: کشت زعفران
safa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
8
7
برادرم یه کسب حلال بهت پیشنهاد میکنم که درآمدش با کشت خشخاش برابری میکنه: کشت زعفران
پاسخ ها
آرمان
| Singapore |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
برادم یه کسب حلالی که پیشنهاد کردید، اینقدر بی ارزش شده که پول خرج و مخارج خودش رو بسختی میده. سود هم پیشکش. امسال فقط توی یه منطقه بیش از 20 هکتار زمین زعفران رو به همین دلیل از پیاز اون خالی کردند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
4
6
در پاسخ به دوست محترم safa
کشت خشخاش در هر جای ایران عزیز که باشد مذموم و خلاف است ولی دراملش نمی توان زعفران کاشت
محسن لره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
7
بولتن عزيز حرفتون متين بايد طبق ضوابط خاص كشت بشه امريكا به چند دليل وارد افغانستان شده والا سالانه 200مليارد هزينه سالانه دخالت درافغانستان ميكند بايد سود 400ملياردى داشته باشد تا اشغال اين كشورتوجيح داشته باشدكه 1دلار عايد امريكا نمشود از نظر سياسى كه بگذريم يكى ازدلايلش تسلط بر افيون افغانستان هست كه براى ايران خطرناك هست براى ايران اگر مثلا1مليارد ترياك قاچاق بشه10مليارد بايد هزينه مبارزه با قاچاق و هزينه افرادى كند كه از اين سم بنام ترياك استفاده ميكند عاقلانه ترين فكر اينه كه تو ايران كشت بشه چون ايران واقعا از لحاظ انساني و مالى .... متضرر ميشود اما سم مرگ افغانستان بدست قاچاقجيان وارد ايران ميكنند نبايد نيات پشت پرده امريكا را نبايد ناديده گرفت انشاالله اين معضل هم با تدبير دست اندركار حل بشه اون املش هم حتما پولدار بوده خواسته باكاشت خشخاش خود كفا بشه!!!!!:-D خوب جرم جرم هست
مدیر پایگاه این ماده در کنار اینکه کاربرد پزشکی دارد در حد کاشت مزارع بزرگ نیست در صورتیکه در ایران کاشته شود که همین الانش مزارع مخفی زیادی وجود دارد که نیروهای بسیج و انتظامی بارها آنها را کشف و منهدم کرده اند می بایست بشدت تحت کنترل باشد .
اما در خصوص آمریکا یعنی دروغگوترین و جنایتکارترین حامی تبهکاران مواد مخدر ما هر کاری بکنیم او برای از بین بردن جوانان ما کار خودش را می کند ما در مرحله اول باید دفاع خوب و سپس وارد حمله شویم و از حالت تدافعی بیرون بیاییم باید همچنان و با شدت از ورود مواد مخدر با قدرت جلوگیری کنیم و قاچاقچیان مواد مخدر را به اشد مجازات برسانیم باید هزینه حمل قاچاق بسیار بالا باشد در حد چوبه های دار باید هزینه پخش مواد مخدر بسیار بالا باشد یعنی اعدام
نباید رحم کرد امروز هزاران هزار خانواده اسیر این بلای خانمانسوز هستند باید مسببین این جنایت در داخل کشور به اشد مجازات برسند و از نظر من باید تیمهای عملیاتی و کوماندوهای ایرانی قاچاقچیان مواد مخدر را در همین افغانستان و پاکستان نابود کنند تا جرعت نزدیک شدن به خاک مقدس ما را پیدا نکنند
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
آفرین بر این قاطعیت درست و راهگشای بولتن

عالی بود نظر منهم دقیقا نظر شماست
علی
| United States of America |
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
اگر در خود کشور کشت شود و تریاک خالص در اختیار واجدین قرار بگیرد چه کسی می رود اشغالهای فروشنده های غیر قانونی رو بخرد انها به فکر پول هستند ذره ایی به فکر سلامتی مردم نیستند کاشکی این کشور می فهمید همه چیز با زور درست نمی شود یک پیر مردی که بیست سال تراک کشیده و دکتر هم گفته برایش خوب است و ترک ان برایش ختر ناک است این انسان باید از کجا از چه ارگانی تریاک مورد مصرفش را پیدا کندطبق نظر مراجع برای کسی که ضروری باشد مصرف تریاک اشالی ندارد
مدیر پایگاه آزد شدن تريا فتح بابي است كه قبح اعتياد را مي شكند و انتهايش واقعا مشخص نيست و چه بسا سونامي از اعتياد به بر آورد .
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
9
2
سلام به همه دوستان
من هم با نظر بولتن كاملا موافقم بايستي تدبيري انديشيد تا هزينه قاچاق مخدر از هرنوع بسيار بالا بره تا خرده فروشها هم مجبور به فروش با قيمت بالاشوند ومصرف كننده اين مواد نتوانند با پول كم دسترسي به مواد پيدا كنند بتدريج انشاءالله آمار مصرف پائين خواهد آمد
پاسخ ها
سامان
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
افرین جلوی تریک رو بگیرین تا جوانهای مردم هرویین و کراک مصرف کنند خیلی بهتره
مدیر پایگاه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سهیلا *
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
4
7
خب حتما طرف عملش خیلی بالاست میخواسته خودکفا بشه .

عیبش کجاست ؟ ( نیشخند)
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
3
2
خب مگه خشخاش چیه؟
مدیر پایگاه خشخاش یا کوکنار یک گیاه علفی یک‌سالهٔ گل‌دار ‌است که برای تولید تریاک از آن استفاده می‌شود.
پاسخ ها
mhc
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
یعنی تو نمیدونستی؟!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۴
1
7
اورانيوم بريزن تو ترياك
اخ بنده خدا معتاد بيچاره همين جورشم مي ميرن چه كاريه اخه
hamoon
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
1
12
دوست عزيز بولتن متاسفانه ما ايرانيها قبل ازفکر کردن وبدون داشتن اطلاعات کافي حرف زياد ميزنيم واقعيت اين است که کمبود هيچ چيزي رابا يک چيز ديگه نمي توان جبران کرد هيچ چيزي را نمي توان جايگزين ترياک کرد دليلشم اينه که تا حالا سه دهه نتونستيم دوم اينکه بازور وکشتن نمي توان اين را ريشه کن کرد همانگونه که سه دهه اعدام کرديم ونشد وهرچه ريسک يک کار را بالا ببريم سود آن بيشتر وانگيزه آن بيشتر ميشه دراين سه دهه ديديم که اينجوريه پس بايد آن را مديريت کرد کشت مصرف ويا.... بايد مديريت بشه ونبض کار دردست خودمان باشه نه اينکه اينهمه هزينه جاني ومالي بکنيم وآخرشم برسيم جايي که امروز هستيم
پاسخ ها
جلال
| United States of America |
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۱
خوب نگاه کنید مطمنم اخر این بگیر و ببند ها میفمند روش زمان شاه بهتر بوده اون وقتها بهترین تریاک داروخانه ها داشتند مردم چشم و دل سیر بودن چهار تا معتادی هم که بودند پیر بودن
مدیر پایگاه چه بسا اگر از همان زمان جلويش گرفته مي شد اكنون با اين وضع روبرو نبوديم
کورش
|
United States of America
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
1
9
به نظرمن اول باید کمپهای زیادی برای ترک درست کنند بعدا تریاکی که درخودایران برداشت میشه را تحویل داروخانه ها یااماکنی که تحت نظارت دولت باشه بدهند وبه کسانیکه نمیتوانندترک کنند کوپن بدهند وکسانی هنم که میتوانند ترک کنندخداییش آزادبزارن بامبلغ خیلی پایین ترک کنندمثل زمان قدیم چون کسی که60 سال کشیده الان واقانمیتونه بزاره کناراگرهم ترک کنه هزارجوربیماری که بامرفین خاموش بوده بیدارمیشه ماچون توی فامیل داشتیم کسی 50 سال کشید بعدرفت آلمان دربیمارستان ترک کرد هم سکته مغزی کرد وهم سرطان ریه گرفت بعداز1سال هم فوت کرداین نظربنده هست
پاسخ ها
نسیم
| United States of America |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
دمت گرم اینم حرف حق ولی اینجا ایرانه به حرف کسی اهمیت داده نمی شه هر کاری دلشون میخاد میکنند
فری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۹
2
14
با سلام با توجه به کمبود مواد سنتی تریاک سونامی شیشه و مواد خطر ناک صنعتی در راهه اینکه صورت مسله را پاک کنیم بنظر تکرار اشتباهات است همان آزمون و خطا همیشگی . همین آمریکا و بقیه دشمنان بچه های این مرز و بوم را دارن راهی تیمارستانها میکنن . همه میدانیم هستند کسانی که 30 یا 40 سال به تریاک معتاد بودن اما زندگی معمولی داشتند اما با تغییر الگو مصرف راه به تیمارستان دارد بنظر اول باید الگو مصرف را باید تغییر داد یعنی از صنعتی به سنتی و بعد آموزش و ترک اینکه بگیم همه معتادان را باید به دریا ریخت خیلی عوامانه است . اما سونامی مواد صنعتی بنظر در راهه و این یک واقعیته .
یک معتاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۳۰
2
20
سلام من از سال 75دارم تریاک مصرف میکنم توی این چند ماهه که تریاک گرون شد چند بار میخواستم مصرفمو عوض کنم ولی ترسیدم نگیدترک کن که نمیتونم چون نمیخوام خلاصه نمیدونم تا کی دوام میارم ولی چندتا ازدوستام افتادن دنبال شیشه و ... همیشه با خودم میگم چرا دولت کشت این ماده رو آزاد نمیکنه بخدا کشت این محصول هرجور حساب کنیم چه مالی چه روانی وچه....واسه کشورما از مضراتش بیشتره فکر نکنید این حرف من بخاطر معتاد بودن خودمه نه فقط برای اینه که بگم منم با این دوستمون موافقم که ما داریم فقط صورت مسله رو پاک میکنیم ما همه انرژی مونوداریم صرف ریشه کن کردن کم خطرترین ماده مخدر میکنیم واز مواد پرخطر دیگه مثل شیشه و...داریم فراموش میکنیم ونمیبینیم ونمیحوایم که ببینیم چه بلایی داره بخاطر مصرف این مواد سرجوونای مامیاد به امید روزی که کشت این محصول توی ایران انجام بشه
معراج
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
15
اگه کشت خشخاش ازاد شه برای مردم عادی میشه مثل زمان قبل از انقلاب
پاسخ ها
وحید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
حاجی اگه میخوای شیشه جاش بکشی واسه خودت یه دونه بکار..
جدی میگم بیخیال شیشه بشو
سیداحمد
|
United States of America
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۵
9
4
سلام.
خیلی کوچک فکرمی کنید
خدابه دادمملکت برسه.خسته نباشی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
2
20
اگه کشت خشخاش زیر نظر دولت انجام بشه وبه معتادین تریاک کوپنی تریاک بدهند بنظرمن دست قاچاق وقاچاقچی کوتاه میشه ومیلیونها تومان به جیب افغانی ها نمیره که به اسم تریاک هراشغالی که دلشون بخواد راقاطیش میکنن و توسط قاچاقچیان واردکشورمیکنن وخدا میدونه چه عوارض وپیامدهایی داشته باشه که به سرمعتادین تریاک درکشورمون بیاد
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۱/۱۱/۳۰
موافقم این بهترین راه البته به معتادانی که از لحاظ سن سال سن وسال کمی نداشته باشند و پزشک تایئد کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
2
4
آنکه ناموخت ازگذشت روزگار هیچ نیاموزدزهیچ آموزگار
شلغوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
1
14
بازم مرام فروشندگان تریاک و لعنت خدا به فروشندگان مواد شیمیایی مثل شیشه و کراک و مصوبینش!!!
پاسخ ها
علی
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
چه مرامی خبر نداری تریاکشون هیچ شباهتی به تریاک نداره
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۳
تریاک کجا بود .همش سمه.
مسمومیت با همین آشغالا داره جوونارو میکشه نه تریاک اصل.
مهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
1
13
هیچ پیش خودتون فکر کردین چرا باید تریاک گرون بشه شیشه و کراک ارزون فراوان. شما روزنام های سالهای پیش و الان صفحه حوادثش مرور کردید تا حالا به چشمتون خرده یه ادم تریاکی دزدی کنه یا ادم بکشه. ولی الان چی 80 درصد مجرمها یا شیشه ای هستند یا کراکی من موافق هیچ کدوم نیستنم یه مقدار عجولانه قضاوت نکنیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
1
6
سیر تاریخی مبارزه با مواد مخدر از ابتدا روشی اشتباه بوده باید مردم را بیدار میکردیم اگر چیزی به نام مبارزه نبود تفاوت قیمت نبود وحرصی برای قاچاق هم نبود چون سودی نداشت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
2
11
به نظر من اگه دولت اجازه کاشت خشخاش به اندازه مصرف سالانه به افراد معتاد بده خیلی بهتره تا اینکه به دلیل خرابی تریاک افراد معتاد رو به مواد صنعتی بیارن و نابود بشن خدا کنه که هر چه زودتر مجوز صادر بشه تا شاهد این همه جنایت و خروج ارز از کشور نباشیم
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۹
انشاالله امید خدا
افقروشن
|
Singapore
|
۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
4
3
شمادقیقا حرف دل سرکرده های قاچاق که پشت پرده اند راگفتی شدت عمل دروروده قاچاق فقط باعث گران شدن مواد شده وسود بیشتر عاید شان میشود کسانی ازداخل وخارج قاچاق راهدایت میکنند که کاری از کسی بر نمی اید این کار ادامه دارد .مگر امام زمان ظهورکند .اما میدانیدکه انحضرت راهم شهید میکنند .درنهایت فقط خود اتسانها باید بخواهند .انهم ازراه اصولی .تقریبادرمبارزه بامواده مخدر همین نظره ابکی یه شمارا بکار برده اند که اوضاع مان این شده جانم !?
hesam
|
United States of America
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۱
3
5
ای بابا مگه اینا خودشون نمیدونند که تریاک دارو هست. توی بیشتر قرص ها. و شربت هایی که مصرف میکنیم تریاک بکار رفته
محمد
|
Japan
|
۰۴:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۲
0
7
دمشم گرم دگه نیازی به خرید از در خونه قاچاق فروش نداره از تولید به مصرف مگه نشنیدی، خدا خیرت بده بدیش چیه
بهی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
0
4
مسوولان ما بخاطر حرف دولت های دیگه نمیزارن تریاک کشت بشه وگر نه ازماوتو بهتر میدونن چندین نفر بخاطر اشغال هاییکه بجای تریاک به مردم میفروش چند نفر بخاطر مسمومیت میمیرند وتریاکی های که بخاطر نبودن تریاک اصل کراکی وشیشهای میش بماند کسانی که بخاطر جور کردن پول مواد صنعتی پول اون بدبختیرو میزنن که اصلا نمونه تریاک چیه واون پدبخت هم این وسط نفله میشه ودلالی امریکای و افقانی پولدار تر میشن چی عیبی داره دولت جون مثل قدیم جیره بندی بشه تا اونایی که نمیتونن بزارن کنار ازکنار بردارن ودولت روهم دعا کنن اون هام اینجوری مریزن دیگه؟ کار باید برای رضای خدا باشه نه بنده خدا دمهمتون هم گرم نظرمنم اینه
مدیر پایگاه موضوع به این سادگی ها نیست ، رسمیت دادن به توزیع تریاک گسترش شدید اعتیاد را به هراه می اورد و...به هرحال در این زمینه باید کارشناسان نظر بدهند .
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۸
تنها دلیلی که مخالفت با ازاد شدن تریاک وجود داره دستهای پشت پرده که سودهای کلان در این راه بدست می اورند
عباس
|
Germany
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۲
1
6
سلام .اگر مسئولان به یه سری کشاورز که زیر نظر خود دولت باشد کشت در ایران شروع کنند.وبه کسانی که تریاک مصرف میکنند. بدهد .بعضی این مواد مخدر شیمیایی است. که معلوم نیست چی هست. یا همین تریاکی که از افغانستان وارد میشود .چقدر بهش مواد غیر قانونی میزنند . برای سود بیشتر .واینقدر هم گرون شده. که طرف میرود متادون مصرف میکند .وکبد خودش از کار می اندازد.یا باپول کمتر شیشه یا مواد در این زمینه میخرد که چه عواقبی دارد.به یه بچه بگی این کار را انجام نده بدتر هی انجام میدد.باید فکری کرد
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۳
2
0
زعفران کاشتن بهتره
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۷
0
5
مرزهای شرقی مسدود است اما این قدر مواد مخدر از کجا وارد کشور میشود می دانی مصرف یک روز تریاک در ایران چقدر است . پس اگر در کشور خودمون تریاک کاشت شود وقانونی در اختیار یک پیر مرد 80 ساله که مصرف میکند قرار گیرد اون موقع .......
ناشناس
|
Lithuania
|
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
1
7
کشت تریاک داخل کشور بهترین راهه اگه نه فقط پولدارامیتونن جنس سالمشوتهیه کنن وبقیه که وضع مالیشون خوب نیس ناخواسته میرن سمت شیشه وچینی واینجورچیزا .چون ترکش که تقریبا خیلی مشکله پس کارشناسای محترم سلامتی جامعه رو هم که درنظربگیرن بازم بایدتاییدکنن که داخل کشورتهیه بشه
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
6
0
خب داداش من این کوفتی رو نکشن این همه تفریح وجود داره... تازه با این اوضاع بی پولی .... والله................
پاسخ ها
زهرا
| United States of America |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
ادم بی درکی هستی خیلی ها میشناسم حرف تو رو میزدند و خودشون وقتی تو این بادی افتادن فهمیدن چقدر سخته واسه کسی که معتاد باشه پول کمی رو جور کنه اخرشم یک تیکه اشغال بهش میدن و از روی ناچار مجبوره همونو مصرف کنه خیلی خیلی سخته بخدا اگر مسئولان درک میکردن که بی پولی خماری چقدر سخته و زجر اوره سریعا یه فکری براش میکردن از قدیم میگن ادم سیر هیچ وقت یادشه گشنه نیست
مدیر پایگاه اصلا چرا از همان ابتدا سراغ چنين چيزهايي بروند !!؟
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
0
6
اگر بدونید که کاشت و سهمیه بندی ان چقدر برای ما مفید است هر کاری میکردید تا انجام شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۱
1
0
بنده هم نظرم اینکه اگه هر چی بازار خوبی داشته باشه و قیمت داشته باشه خیلی ها به سمتش می روند. در اصل ریشه تمام اینها فقر هست که بدبختانه کشور ما دچارش شده.
محی الدین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۳۰
1
4
اولا چین بهترین و بزرگترین تولید کننده تریاک جهان است بعد اشیای میانه و آمریکای جنوبی. ثانیا از نظر کشاورزی برابری میکنه با نفت وحتی اشتغال زایی، اینه میگن ازاد بشه همه گیر میشه صحیح نیست سیگار آزاده آیا همه گیر شده. در اخر اگر کشتش آزاد بشه قاچاقچیان نونشان بریده میشه
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
4
0
دوستان خدایش دعا کنید این مواد تو ایران کاشته نشه فروش نشه اصلا باید تو ایران پیدا هم نشه چون من خودم دو سه سال معتادش شدم و میدونم چه عوارضی داره اونایی هم که میگن تریاک دارو هستش من به نظراتشون احترام میزارم ولی همون اندازه که خودش شفا بخش هستش بیماریش بیشتر از شفاش هست . اولا که مغزو تفکر انسان رو معتل می کنه دومش اصلا نمیزاره ادم هیچ مسئوليتي رو قبول كنه و خیلی امراض دیگه تریاک عوارضش در روح و روان و جسم انسان رو زیر سلطه خودش در میاره و نمیزاره مصرف کنندش به چیزی غیر از اون فکـــــر کنه ...لذا خواهشمندم همه اعتراض کنید چون خیلی از سوداگرانی که خودشون رو حامی سلامت و امنیت مردم میدانند از همین جایگاه خودشون دارن بزرگترین اسیب رو به ملت ایران میزنن . تریاک جادوگر سیاه.
پاسخ ها
غلام
| United States of America |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
چون چیزی که مصرف میکردی به ظاهر تریاک و درباطن اشغال بوده من شنیدم بعضی از انها تا 90درصد ناخالصی داشته تریاک خالص عوارض نا چیزی دارد می تونید از قدیمی ها بپرسید
آنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۳۰
0
0
مقاصد سو ئش بماند.....ولی دلم سوخت واسه گلای بیچاره!معدوم!
مسكن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
0
0
كشت خشخاش فقط گرفتن ترياك نيست بلكه 100 تا خواص دارويي داره احتمالاً بنده خدا ميخواسته برا دارو استفاده كنه ... حالا شما چرا بد برداشت ميكني!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۱
0
1
سیاستهایی که تاحالااتخاذشده هیچکدام فایده نداشته مثلا یه روز یه مصرف کننده بخاطر یک کیلوتریاک بایدحبس ابد بگیره یا اعدام بهش درحالیکه بیوه اون بیچاره ۲۵سال بعداز اون باید با فلاکت زندگی کنه پیر بشه و یه روز دیگه همون بیوه توی جامعه خودش می‌بینه دیگه مصرف کننده نه تنها مجرم نیست بلکه نام بیمار به خودش گرفته!!! و از طرفی هم می‌بینه که چهره هایی هم هستند که جلوی دوربین تلویزیونی با لبهای تیره و بینی های درحال خارش ظاهرمیشن که ...
حسنک خاشخاشی
|
Germany
|
۰۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
0
4
سلام تورا به خدا فکری بکنید اگر مواد سالم به معتادان بدهید دیگر اینقدر مواد شیمیایی در ایران مصرف نمیشه وجوانانمو ن دیگر بطرف کراک ومواد صنعتی نمیرن تا بیشر از این هزینه شهید و دیگر موارد را ندادیم مجلس بیا گشت خشخاش را تحت نزارت ازاد کن اخر تا کی باید هزینه بدهیم
مدیر پایگاه آزاد کردن حتی محدود هر گونه مواد مخدر ریسک بسیار بزرگی در بر دارد که ممکن است با سونامی از اعتیاد و توزیع وقاچاق و...در سایه آن مواجه شویم . اینگونه تصمیم ها مقدمات و مطالعات و زمینه های بسیاری را طلب می کند ،بنظر نمی رسد در شرایط کنونی ایران امکان آن وجود داشته باشد .
یه معتاد در تلاش برای ترک
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۵
0
0
من یه معتاد به تریاک هستم که سه ساله که دارم مصرف میکنم و جالبه که دو ساله که در تلاشم که شرش خلاص بشم.هنوز خونوادم نفهمیدن و به هیج وجه هم تو قیافم نشون نمیده.هفته ای پنجاه هزار تومن مواد مصرف میکنم و بیکارم و باور کنید نمیدونم پولش چه جوری جور میشه ولی جور میشه . دگ واقعا بیذار شدم ازش و تو این سه سال تمام فرصتهای سازنده آینده م از دست رفت.
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
3
الان نسبت به قبل خیلی تبلیغات ضد مواد مخدر بیشتر و موءثرتر هس، اما اگر دولت اجازه کاشت میداد،و توزیع را تحت نظر پزشک ومثل قدیم باکوپن میشد، شاید اینقدر دنبال شیشه
و کراک نمیرفتن.من خودم مصرف کننده نیسم، ولی دیدم افرادی که .. با یک سال مصرف شیشه واقعا نابود شدن.
ساسان
|
Luxembourg
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
2
رای به اکثریت است. ظاهرا بیشتر به کشت ازاد معتقدند. این هم حرفی است. البته در سالم تر بودن تریاک نسبت به مواد صنعنتی حرفی نیست. و باید طی یک کارشناسی این معضل همیشگی با بهترین روش حل شود. مصرف سوء تریاک چیز خوبی نیست. همچنین سیگار و قلیان. اما نسبت به مواد مخرب صنعتی خیلی بهتر است.
مرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
0
0
اگه ازاد بشه کشت خشخاش جلوی خیلی از بزه کاریا گرفته میشه.دیگه کسی تیر نمیخوره بخاطر در امد زای راحتر لابراتوار زده نمیشه/نمیزنم اگه کسی هم میزنه حتما دردی داره الکی فش ندیم هر مشکلی باید ریشه کنشه/مجبورم مجبور میفهمی اجبار چیه
ساش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۸
0
0
چرا ما ایرانی ها همه دنیا رو دشمن خودمون میدونیم؟یه بارهم که شده ایقد به آمریکا بدوبیرا نگیم.هرچقدرهم با قاچاقچیان موادمخدر برخورد بشه بازهم از مواد چیزی کم نمیشه تا آخر دنیا قاچاق وجود داره وموادمخدر ومصرف کننده هست.بجز فرهنگ سازی وزمینه سازی.چجوری؟
معتاد خشخشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۲
1
0
بکار داداش بکار تا جایی که میتونی بکار تا ..
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۹
0
1
اخه اگر داخل ایران بکارن سود فراوانی که نسیبشان میشه قطع میشه .فکر میکنی من وشما مواد را وآرد میکنیم نه والا
رض1ما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
بخداوندی خدا بهترین ومنطقی ترین کارازادشدن کشت خشخاش است اظهر من الشمس
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۷
0
1
کشت بایدازادشودتا از خروج ارز پرهیز شود .
حام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۸
0
2
درکشورماافراد زیادی مصرف کننده تریاک هستند که هم جایگاه اجتماعی مناسب دارند وهم علاقه مندبه کشورشان دولت میتواندباتسلط کامل خشخاش رابکاردودراختیار متقاضی آن قراردهد سالانه مبالغ هنگفتی عاید خارجیها میشود که میتوان جلوی این کارگرفته شود بنفع دولت و طالب این مواد
اصغر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۱۲ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۱
0
1
مقامات نگران کاهش قبح اعتیاد جوانان هستند اما منافع کلی آزادی کشت خشخاش بمراتب بیشتراز مضرات آن است
امید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۲
0
1
ایکاش دولت محترم مقداری دلسوزانه وجدی روی ازادشدن کشت خشخاش توسط معتمدین خودش تحقیق کند مطالعه کند جوانب معایب ومضرات احتمالی انرادرنظربگیرد واقدام کند زلزله شیشه وکراک در راه است بایدقاطعانه اقدام کردو رودربایستی ومکث درست نیست سونامی مواد صنعتی پیش روست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۵
0
1
من شخصا خواهان ازادشدن کشت خشخاش وتحت نظرقانون هستم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۲۸
0
0
ایکاش یکی ازعزیزان بمن جواب بده چراما ایرانیان هرجادرمورد مسعله ای گیرمیکنیم میگیم کارشناسان باید نظر بدهند زمان شاه هم مشروبات الکلی وجود داشت هم تریاک تاحدودی ازادبوده
هر عزیزپاسخ دهنده ای صادقانه بگویدانزمان چندنفرتو فامیل شان الکلی یامخدری بوده اند والان چندنفر
پاسخ بنظرمن اینست فشارواجبار
ناشناس
|
United States of America
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۲
0
1
اگه کشت تریاک آزاد بشه و مصرف بشه خیلی بهتره از مواد صنعتی که وارد بازار شده و افکار جوانان و جسمشان را هر دو تخریب می کند.
حدید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۹
0
1
بخدا قسم هم دولت وهم نمایندگان مجلس شورای اسلامی میدانند که کشت خشخاش بنفع کشوراست ازجهات زیاد فقط یک نفرمهم دولتی بایدباشهامت استارت پیشنهاد درمجلس رابزند مطمینا عده زیادی پیرواین ایده میشوند وکشت خشخاش نهایتا زیرنظردولت مردمی ازادمیشود آفرین برکسی که شهامت این آغاز را داشته باشد
امید1
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۱
0
1
ظاهرا اکثریت موافق ازادی کشت خشخاش هستند باشدکه دولت بفکرانها باشد سیگارازاداست اما همه گیرنشده
ناشناس ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
1
بهتراست کشت تحت نظردولت وآزاد باشد برای صادرات هم مناسب است و بنفع دولت وعده زیاد ی ازافراد همین ملت تریاک داروهم هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۹
0
1
بنظرم با توجه به این چیزای مخرب که درست شده الان تریاک حکم دارو رو داره خیلی هم بهتره درد رو پنهان البته ناکفته نماند بعضیا هم مصرف میکنند فقط برای عوام بده ؛ ادمو باد علم بهتر است یا ثروت میندازه یعمر گفتند علم بهتره از ثروت ما رو فرستادن دنبال علم خودشون رفتن دنبال ثروت
فکرشو بکن بی مغازه بگی اقا منعلم دارم نیم کیلو پنیر بده ، ههههههه عجب مردم ساده ای بودیم هستیم و خواهیم بود نه داداش اینا حرفه
تنها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
خیلیها آرزوی ازادشدن کشت خشخاش رادارند خدای آنها هم بزرگه انشاالله ازادمیشه
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
ببخشید میدونم تاریخ خبر خیلی قدیمیه اما...
واسه کسی که آلوده به چیزی نیست، سخن گفتن آسونه. مثلا من که هرویین نمیکشم راحت میتونم بگم همه هرویینیها رو بکشید.
من آلوده به تریاک هستم، مواد دیگه رو هم تست کردم اما آلوده نشدم، اگه خدا بخواهد بزودی از تریاک هم خلاص میشم اما یک چیز میگم جدی بگیرید.
اخيرا تریاک ، خدا شاهده آلوده به قرص و کرک و شیشه و دوا شده،
از اونجا که بقیه مواد از تریاک گرونتره، میشه نتیجه گرفت که دستهای پشت پرده آستینها رو بالا زدن تا نسل جوان ایران رو از میان بردارند.
منطقی هم هست، قاچاقچی شریفی که لب مرز به سرباز مرزبان رحم نمیکنه و با اسلحه اون رو شهید میکنه، فکر میکنید به من و شما رحم میکنه و جنس خالص میده؟ هیچ ابیی از کشتن من و شما ندارهريا، فقط بخاطر چند دلار بیشتر! یا بخاطر یک مشت دلار!
پس یا خدا هممون رو از دست قاچاقچی جماعت نجات بده، یا از این مواد لعنتی.
من میرم که یا خودم توی گلدون بکارم و یا ترکش کنم. ویا خودکشی کنم. همگی بگید ایشالاه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
1
جالب اینه که برای ترک اعتیاد هم باید بریم ناصرخسرو واز قاچاقچیها متادون بگیریم! خداییش این دیگه نوبره. آرزو دارم یکروز برم هلند.
ناشناس
|
United States of America
|
۰۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
1
من فقط به کسی رای میدم که آزادش کنه.
خرید وفروش ممنوع، اشد مجازات.
کشت آزاد. آبیاری قطره ای.
500 متر زمینم دارم.منتظر قانون کشت آزاد برای مصرف شخصی هستم.
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
0
0
با سلام :می خواستم بگم مظلومترین بیماران همین معتادین هستند که باید به هزاران زحمت پول مواد را نقد فراهم کنند (هیچ کجا نسیه داده نمیشه) بعد آشعالهایی به نام تر یاک بهشون میدن که نمی تونه پس بده ده می تونه شکایت کنه باید به همون جنس های آشغال خودشو مشغول وتمام بدنش را با این آشغالها فرسوده نماید .باید به فکر این طبقه بود ونگذاشت به انان ظلم بشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
0
من فقط به کسی رای میدم که آزادش کنه.
خرید وفروش ممنوع، اشد مجازات.
کشت آزاد. آبیاری قطره ای.
500 متر زمینم دارم.منتظر قانون کشت آزاد برای مصرف شخصی هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
2
ترو به خدا آزادش بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۳۰
0
2
ترو به خدا آزادش بکنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
من فقط به کسی رای میدم که آزادش کنه.
خرید وفروش ممنوع، اشد مجازات.
کشت آزاد. آبیاری قطره ای.
500 متر زمینم دارم.منتظر قانون کشت آزاد برای مصرف شخصی هستم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۱
0
2
انشاالله کشت آزاد میشه وعوایدان نصیب خواهان این مواد ودولت میشه درودبرهرمقام دولتی که استارت کارروبزنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۱
0
3
اگرکشت خشخاش آزاد می شد منافع زیادی برای کشور بدنبال داشت وجلوی گرایش بسمت موادمخدر وحشتناک صنعتی گرفته میشد
ندارلملک
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
0
باید به افراد بالای پنجاه ساله مجوز بدهند که اگرمیتوانند بهاندازه مصرف خودشان بکارند نهبیشتر واگرکسی بااستفاده ازاین قانون مبادرت به کشت برای فروش نمود درهمان بار اول خودش وتمام خوانواداش رااعدام نمایند تاکسی جرات نکند برای فروش کشت نماید
علی کرده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
2
با سلام اولاهیچ کی از مصرف تریاک نمرده و شاید هم عمرش از جنابعالی هم بیشتر با شه در زمان قدیم یک جوان معتاد به تریاک پیدا نمی شد تمام پیره مردها اونم زیر نظر پژشک مصرف میکرد و لی الان ماشااله جون سالم کم پیدا میشه به خاطر اینکه هر زهر مار که میاد باید امتحان کنه بعدش هم گرفتار اینه که کاشت ومصرف تریاک بازهم از تمام دیگر مخدرها بهتر و اینو همه میدونن اگر نباشه وا ویلا.....
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
2
با زم صد رحمت به تریاک الان مخدر سمی وارد میکنن مید ن به جونهای مردم که در عرض سه چهار ماه نابود بشن دوما این چیزی که نمی شه همه جا کاشت بعضی ها خیلی راحت میگن او ن زمان گل دهی معرکست....
حامد
|
Netherlands
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۵
0
2
ای بابا بزارین بکارن بنده خداها حداقل برا مصرف خودشون بهتره ک برن هرچی جنس اشغال و بکشن ک هزار مریضی بگیرن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
0
1
تریاک غیرقانونی است باشه منتظرعواقب وخیم مصرف مواد مخدر صنعتی باشیم مردم سرگرمی لازم ندارند مسیولین فقط منتظرگذشت زمان هستند مسیله ای نیست زمان همه چیزرانشان میدهد
کاشت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۳۰
0
1
با سلام .نظر اکثریت کاشته داخل وبه نفع دولت محترم ،مسعولین پشت گوش نندازن خاهشن .وبا این کار دست قاچاق چیان ازداخل وبیرون برای همیشه کوتاه میشه .خواهشن در مجلس مطرح کنید .
بی نام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۱
0
1
چرا زمان شاه که تریاک در همه جای این مملکت کشت میشد ،بود اما کسی بدنبال اون نبود خصوصا جوا نتر ها ؟
دوستط
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۳
0
0
طبق نظراتی که تا اینجانوشته شده اکثریت موافق آزادشده کشت خشخاش هستند هرچه زور بالای سر ایرانی جماعت باشه کنجکاو تر میشن
علی
|
Russian Federation
|
۰۴:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
پدربزرگم تعریف میکرد که در سالهای قبل از انقلاب در روستای محل سکونتشان تریاک به وفور توسط روستائیان کشت ؛ و جهت فروش به شهرهای اطراف ارسال میشد . نکته قابل توجه این بود که ایشان میگفت با توجه به اینکه درآنزمان در تمام خانه ها تریاک بسیار مرغوب وباکیفیت یافت و نگهداری میشد ولی اصلا کسی استفاده نمیکرد و تنها دو سه نفر از آدمهای مسن روستا مصرف میکردند .
ولی بنده الان اطلاع کامل دارم که اکثر قریب به اتفاق مردم اون روستا از پیر و جوان و زن و مرد تریاک افغانی که اصلا مرغوبیت نداشته با قیمت بسیار گران تهیه و مصرف میکنند . در سایر نقاط کشور نیز وضع به همین منوال میباشد .
علت استقبال و روی آوردن مردم به مواد مخدر تنهافراوانی و دردسترس بودن آن نیست علت اصلی را باید در جای دیگر جستجو کرد .
غریبه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
1
سلام بنده یه ساله که سرطان کبد دارم جراحی هم شدم والان هم شیمی درمانی میشم نمیدونم هم تا کی شیمی درمانی باید بشم یا تا کی زنده هستم اخرین بار پزشکم توصیه کرده که تریاک بکشم یکی دوبار خانواده واسم گرفت ولی چون خراب بود نتونستم بکشم تا دردم اروم بشه به ناچار از قرص ترامادول استفاده میکنم گرچه میدونم خیلی ضرر داره واسم ولی دردم ساکت میشه حالا اگه تریاک خوب بود به نظرشما بهتراز این قرصها نبود
محمدی
|
France
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۱
0
1
بهترین روش کشت آن درايران مثل زمان شاه تحت کنترل ودادن کوپن به افراد بالای شصت سال است وترک دادن جوانان باهمان تریاک است
حسین لیسانس بیکار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۳
0
1
سلام دوستان گلم دلتون خوشه
بنظر مردم کی اهمیت میده کسانی که سودهای کلان میکنن به فکر سلامتی مردم نیستن کجا و کی مسولین ما بفکرمردم بودن که حالا باشن!!!
بین بدو بدتر باید بدو انتخاب کرد راه3ومی هم وجود نداره چشماتونو نبندید به روی حقیقت اگه تریاک بده مصرف شیشه وکراک بدتره که؟
کاشت خشخاش به اندازه مصرف خودمون بهترین راهه سونامی اعتیاد به تریاک برمراتب خیلی بهتره از سونامی مصرف شیشه وکراک الان بولتون خان .
چه خوش گفت شاعر:
به شب نشینیه خرچنگ‌های مردابی چگونه رقص کند ماهی زلال پرست
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
1
تمام دوستان کاملا درست میفرمایند.اون مسوولی که از عدم کاشت دفاع میکنه ،انصافا بگوید نتیجه ی این 38سال مبارزه چی بوده جز اینکه سر هر کوچه ای هست اما آشغالش.درصورتی که اگر مثل قبل از انقلاب بشه بر کیفیت ان نظارت هست بهتر از ان اینکه دولت امار دقیقتری از مصرف کنندگان خواهد داشت برای برنامه ریزی .اصلا بیایند تمام جوانب مثبت وجوانب منفی را حساب کنند ببینن کدام بهتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
1
عزیزان دارید آب در هاون میکوبید و وقت و انرژی خودتونو هدر میدید من که نتونستم تمام نظراتو بخونم ولی چندتایی خوندم میخوام بگم همه اونایی که اینجور شدیدا مخالف کاشت خشخاش در ایرانند ویا با وقاحت تمام میگن باید معتادارو ریخت تو دریا یا همه رو اعدام کرد و چنین و چنان خودشون دارن از این داستان پول به جیب میزنن وگر نه همه حتی مسؤلین میدونن هر چی که منع بشه حرصش بیشتر میشه برای امتحان به یک کودک اصرار کن که مثلا در این قوطی رو باز نکنی آ ... بمحض اینکه چشمتو دور دید بازش میکنه چون ذات انسان اینه من خودم جوان دوران آزادی تریاکم خدا شاهده جوان معتاد خیلی کم بود اعتیادو مخصوص افراد مسن و بیمار میدونستیم و برای یک جوان خیلی عیب بزرگی بود در حالی که جرم نبود پیش وجدان جوان و مردم از هر جرمی اعتیاد جوان بدتر بود ولی حالا رو ببین با اینقدر هزینه و هدر رفتن سرمایه و نیروی انسانی اعتیاد و فحشای ناشی از اون بیداد میکنه همه میدونن آزاد شدن تریاک بهتره
عمو
|
United States of America
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۷
0
0
یه حرفایی زدین که آدم زورش بیاد جواب نده
هومن
|
France
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۳
0
1
جمهوری .. خدمتی کرد که ما حالا حالا نمیفهمیم.
چی بود چهل سال پیش واسه بابا بزرگم میخواستم بریم با کلی دنگ و فنگ و کوپن بازی یه مثقال واسه یه ماهش بگیریم اونم بدبخت میخواست همش صرفه جویی کنه. الان هر چند کیلو شو بخوای با اورانیوم غنی شده ، بدون اورانیوم، با سرب، تیتانیوم..... میتونی گیر بیاری. تازه ، اون موقع همش تریاکی بودن. ولی الان تریاکی، شیره ای، شیشه ای، کراکی، دوایی، قارچی، قرصی، ترامادولی، متادونی، علفی، اسیدی.... دیگه حال ندارم بنویسمو... کلی چیزا رو داریم. بعد بگید. تو زندگیمون تنوع نداریم.
روحش شاد.
teymourkhany
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۰۶
0
0
بالاخره یه کسی یا یه چیزی یایه اتفاقی .بایدوباید.تنظیم نفوس مردمی رو درحد مورد قبول دولتهاانجام بده!!؟البته سیل و زلزله رو خدا میفرسته.ولی کمه.بعضی دولتها با تبانی با هم جمعیتشونو تنظیم میکنن.قرار نیست که همه خوب باشند و دکتر و مهندس!واسه هر محله ای یه چن تا لات و معتاد هم لازمه.تا بعضیها بیکار نباشن.وبعضیها هم انگشت نما.واسه عبرت دیگرون.پس قضیه دزد و پلیس چی میشه؟تریاک از یه گیاه داروئی بنام کوکنار عمل میاد.از قدیم هم واسه تسکین درد مریضها استفاده میشده ومیشه.واگر بد بود .خدا اونو خلق نمی کرد.حالا چون دولتها سیاسی و منبع درامدیش کرده اند .اسمش به بد رفته.وما چون ظرفیت استفاده درست از هر چیزی رو نداریم.همیشه باید چماق بالای سرمون باشه.تریاک واسه ادمای مریض و بد حال و سن بالاست.نه جوون 13 یا 14 ساله.پس چماقه لازمه.البته اگه مثل زمان شاه سهمیه بندی بشه.ویا توی کشور کشت بشه.کاسه کوزه دولت و نیرو انتظامی.و خیلی دوروبریها شکسته میشه و کلا کاسبیشون تخته میشه.شما سیگار رو ببینین.چرا این معضل قاچاق محسوب نمیشه و زندانی نداره؟؟؟دولت خودش اونو تولید میکنه.استفادش رو می خوره.اونوقت روی پاکتش مینویسه.سفارش جمهوری اسلامی وسیگار برای سلامتی زیان اور و سرطان زاست.پس دولت خودش میخواد که تنظیم نفوس کنه!!!؟؟فکر کنم با این جمله اخر همه چی رو واضح گفته باشم!!؟؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
1
به نظر من هم اگر زیر نظر دولت کشت میشد به اندازه مصرف ازخارج شدن ارز جلوگیری میشد دست مافیای مواد مخدر کوتاه میشد و خود دولت میخرید بعد توزیع میکرد از قبل فروش سودی حاصل میشد ایقد جوانهای رشید لب مرزها کشته نمیشد و اینو بدونیم هرجا سختگیری شده مردم بیشتر سراغش میروند یه زمانی ویدیو جریمه داشت همه حرص میخوردن یا همین ماهواره الان تو همه خانه ها هست ولی کسی نگاه نمیکنه اگر هم ببینن فیلم های قدیمی یا شبکه های علمی.پزشکی بسته به شخصیت خانوادگی نگاه میگنن ممکنه از هر صد خانواده یک خانواده هم فیلم مبتذل ببینه که اونم طبیعی هست در همه جوامع اینطور هست
امیر
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۴
0
0
اقا من میگم, الان که آزاده, هرکی میخادترک کنه وبهترین نشگی تریاک رو تجربه کنه, بره کنگره شصد, بهترین شربت تریاک ومیدن وطی یکسال هم باکم کردن شربت تریاک هم کمبود مخمخه تریاک ودرست میکنن وهم کلاس های توجیهیه باحالی داره که فکرمعتادو عوض میکنه, شربتش قانونی وهمون تریاکه, فقط تنتور,, قاطی داره که برااشتهاخوبه, ضمنا ازبیمارستان هامیگیرید وقانونیه, من چون عملم کشیدنیه نتونستم و ولش کردم, خیلی اشتباه کردم, عالی بوود.
علی
|
United States of America
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۲
0
0
به نظر من نمیخوان اعتیاد را دراین مملکت ریشه کن کنن چون واردات آن سود بالاتر از نفت داره و چه کسی حاضره این بیزینس را از دست بده
کشکولی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۹
0
0
می دانید چقدر ارز مملکت به خاطر تریاک به جیب افغانستان و پاکستان ودیگر کشورها میرود. وکسانی که این مواد را مصرف می کنند. اصلا معلوم نیست چی به دست مردم میرسه. به نظر من اجازه بدهند کاشت بشود وافرادی که مجبور به مصرف آن هستند شناسایی و زیر نظر بهداشت مثل سابق سهمیه بگیرند. البته اگر واردات آن هم مثل بقیه چیزها دست آقا زاده ها نیست. نگذارید مواد آلوده به دست این مردم سیه روز برسه به هرحال یه عهده ای مصرف می کنند.
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۲۹
0
0
سلام خدمت دوستان عزیز والا اگرآزادبشه کشت خشخاش این همه جوان الکی توزندانا گرفتارنبودن ازروگرفتاری دارن میرن دنبال این کارا بعدم همین سیگار نمیگن آزادشد کسی دنبالش نمیره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۲
0
0
من قبلا تو همین قسمت وتوهمین نظراتی که اعلام شده گفتم که انشااله کشت خشخاش یا توزیع تریاک توسط دولت ازاد میشه که ظاهرا توسط مجلس محترم هم درحال تصویب واقدام است
بامیدخدادیگه مشکلی برای افراد صالحی که مصرف کنننده ناچار تریاک هستند ایجادنشود درودبراغاز کننده وپیشنهاددهنده طرح جدایی قاچاقچیان ومصرف کنندگان تریاک
سیروس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
سلام بخاطر ملاحظات سیاسی و مصلحت اندیشی های داخلی کاشت خشخاش در ایران امکان پذیر نیس
ارسلان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۶/۱۳
0
0
حداقل جنس خالصه
زاراتو
|
Germany
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۳
0
0
بهترین کاری که دولت میتونه بکنه اینه که بذردرجه یک خشخاش با مرفین بالا به کشاورزبده وخود دولت نظارت روی کشت وتوزیع تریاک مرغوب رو داشته باشه وتوزیع کنه بین معتادان شیره سوخته وشیره تریاک وتریاک بهترین راه برای مقابله باموادمخدرهای صنعتی هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۹
0
0
بهترین کارازادشدن کشت خشخاش برای کشاورزان ایرانی وتحت نظردولت است
اینطوری برای کشاورزان هم خوب میشه
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۱
0
0
سلام دولتهایی که تریاک را قاچاق اعلام کردن درواقع بااین کارجیب یه عده آدم سودجومثل قاچاقچیان را پرکرده واون مصرف کنندمادرمرده رابدبخت، چون هم تریاک را با چندین برابر قیمت واقعیش میخره وهم باکیفیت خیلی پائین ،انسان یه موجوده آزادیه نمیشه یه چیزیو به زوربهش تحمیل کردباید آزادش گذاشت وراه درست وبهش یادداد تا بتونه خودش تصمیم درستوبگیره ،
پاسخ:
عجب !!! یعنی هر چیزی که دولت قاچاق اعلام می کنه چون جیب یه عده قاچاقچی را پر می کنه باید آزاد بشود ؟ عجب منطقی
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۵
0
0
من چند ساله تریاک مصرف میکنم الانم ۳۴سالمه ازخدا میخام همه انهایی ک گیر این بلای خانمان سوز اند نجات بده.
اولا ک ت میخریدم خوب بود هر وقت هم نداشتیم بکشیم بحساب خمار میشدیم چندان خماری وحشتناکی نداشت چون جنسش خوب بود.اما الان ی چندسالی ه معلوم نیست چی قاطی این ت میکنند علاوه بر قیمت بالاش چنان وابستگی ایجاد میکنه ک نگو ونپرس مثلا از سوختن کمر لرز تب سرگیجه افسردگی وحشتناک همش ام بخاطر اشغالهایی ک بهش میزنند ی طعم مزخرفی ام داره ک نگو .تنها چیزی ک من دلم میخاد بدونم اینکه چه دستهایی پشت این کار هست ک دولت تحت نظارت کشت نمیکنه برای مصارف پزشکی وامسال من.اینقدر هم جوانها از دست نمیرن هم معتادین هم نیروهای انتظامی ک با قاچاق مبارزه میکنند .این وسط خوشبحال اونهای شده ک سود اشغالهای مصرفی ما ب جیبهاشون میره
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۱/۰۸
0
0
سلام گل بی شک اعتیاد خانمان سوزه ولی نقد طرز فکر مسولین که باید پاسخگو باشند و نیستند مواد مخدر و الکل خوب نیست نباید باشه ولی در جامعه هست و مصرف میشه و آمارها واقعیت بیان می کنن نه طرز فکر ما تجربه کشورها وجود داره حالا کشورهای اروپایی مشروبات الکلی تولید نمیکنن که مردم الکلی نشن شیوع پیدا نکنه بحثه عرضه و تقاضاست شما نکنی یکی دیگه انجام میده مثلا آمار تصادفات رانند گی بالاست و تلفات بالاست باید ماشین حذف کرد یا علت ریشه یابی بشه در مورد ماهواره بگیر ببند عاقبت چی شد زمان تصمیم گیری جامعه شناسی بشه تاریخ ایران روحیات مردم ایران در نظر گرفته بشه چند هزار سال پیش فلاسفه گفتن فقط با آموزش صحیح می‌شه جلوی کجروی گرفت ترسوندن بگیر ببند اعدام چاره کار نیست با مردم باش نه بر مردم
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۱/۳۰
0
0
سلام چند سالی ست که شربت تریاک به نام اپیوم برای ترک تریاک در اختیار معتادان قرار میدهند اوایل مرفین داشت ومعتادان استفاده میکردن چند ماهی است که تفاله تریاک قاطی الکل در شیشه 240 سی سی که 5سی سی مرفین هم نداره واز معتاد بیچاره مبلغ صدوبیست هزار تومان میگیرنداین وضع تا کی ادامه داره به نفع کنگره 60 که مرفین را جداگانه ازش پول در میآره وجدانتان کو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
متاسفانه مردم ما معتاد شیشه و هروئین رو با تریاک یکی میدانند در صورتی که اینطور نیست و صدا سیما هم اطلاعات غلط به مردم داده تریاک بک ماده و شیره گیاه خشخخاش هست و البته اعتیاد هم دارد ولی هزاران نرتبه تریاک سالم از مواد مخدرهای صنعتی و خطرناک بهتره .همین اقایانی که میکن اعتیاد باید بداننر که اگر ازاد باشه بخدا قسم اعتیاد ش هم کم میشه ضمنا همه انسانها به قتد نمک فلفل ادویه و خیلی مواد طبیعی اعتیاد دارند که ضرر بعضی مثل شکر هزار برابر بیشتر از تریاک هست اینی که یک روز چایی نخورع سردرد میگیره هم معتاد چلیی هست ولی خودش خبر نداره
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۱
0
0
من چند ساله تریاک مصرف میکنم الانم ۳۴سالمه ازخدا میخام همه انهایی ک گیر این بلای خانمان سوز اند نجات بده.
اولا ک ت میخریدم خوب بود هر وقت هم نداشتیم بکشیم بحساب خمار میشدیم چندان خماری وحشتناکی نداشت چون جنسش خوب بود.اما الان ی چندسالی ه معلوم نیست چی قاطی این ت میکنند علاوه بر قیمت بالاش چنان وابستگی ایجاد میکنه ک نگو ونپرس مثلا از سوختن کمر لرز تب سرگیجه افسردگی وحشتناک همش ام بخاطر اشغالهایی ک بهش میزنند ی طعم مزخرفی ام داره ک نگو .تنها چیزی ک من دلم میخاد بدونم اینکه چه دستهایی پشت این کار هست ک دولت تحت نظارت کشت نمیکنه برای مصارف پزشکی وامسال من.اینقدر هم جوانها از دست نمیرن هم معتادین هم نیروهای انتظامی ک با قاچاق مبارزه میکنند .این وسط خوشبحال اونهای شده ک سود اشغالهای مصرفی ما ب جیبهاشون میره
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین