کد خبر: ۸۴۰۴۰
تعداد نظرات: ۱۰۵ نظر
تاریخ انتشار:
قدوسی به بولتن نیوز خبر داد:

رفراندوم برای بحرین مستقل یا الحاق مجدد به ایران

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اعضای این کمیسیون سه پیشنهاد در مورد بحرین دارند که عبارت است از: 1) بحرین مستقل با یک دولت مردمی 2) الحاق مجدد بحرین به ایران 3) الحاق بحرین به کشورهای عضو اتحادیه خلیج فارس ...
بولتن نیوز: جواد کریمی قدوسی با بیان اینکه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، عصر امروز با علی اکبر صالحی وزیر امور خارجه و معاونین ایشان جلسه دارند گفت: یکی از موضوعات مهم مورد بحث در این جلسه در خصوص وضعیت بحرین و بررسی و موضع گیری در قبال پیشنهاد طرح آمریکایی مبنی بر الحاق بحرین به عربستان است.

نماینده مشهد و کلات در مجلس در گفت و گو با خبرنگار بولتن نیوز، با بیان اینکه بحرین چند سال پیش جزئی از خاک ایران بوده، افزود: متأسفانه بحرین بر اثر بی کفایتی مسئولین وقت ایران و شیطنت های انگلیس از ایران جدا شد.




عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: در حال حاضر نیز بر اساس طرح آمریکایی،  می خواهند بحرین را به عربستان الحاق کنند که با واکنش های منفی این کشور مواجه شده است.

کریمی قدوسی با بیان اینکه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، طرحی در خصوص روشن شدن وضعیت بحرین دارد، گفت: بر اساس این طرح پیشنهاد شد تا یک رفراندومی در بحرین زیر نظر سازمان ملل برگزار شود و در این رفراندوم سه موضوع اصلی از مردم پرسیده شود، 1) تشکیل بحرین مستقل با دولت مردمی 2)الحاق بحرین به جمهوری اسلامی ایران و 3) الحاق بحرین به کشورهای عضو اتحادیه خلیج فارس.



همچنین وی افزود: قطعاً مردم بحرین به تشکیل دولت مردمی بابحرین مستقل و یا الحاق به ایران نظر خواهند داد و هرگز حاضر نیستند که به عربستان ملحق شوند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: در جلسه عصر امروز اعضای کمسیون با مقامات ارشد وزارت امور خارجه این پیشنهاد را مطرح می کنند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۵
در انتظار بررسی: ۴
غیر قابل انتشار: ۴۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
12
125
از روز نخست مال ایران بوده باید جهان بدونه
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
افرین
نیما
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
صد آفرین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
15
82
در زمان شاهان بی لیاقت قاجار و پهلوی همه ی ایرانیان تحقیر شدند.جداشدن قسمت های وسیعی از ایران و اشغال ایران در زمان جنگ اول ودوم جهانی به خود باوری ما ضربه ی سنگینی زد.ولی امام خمینی این لکه های ننگین پادشاهان را پاک کرد. تلاش وزرات خارجه تحسین برانگیزه حتی اگر موفق هم نشود.الحاق دوباره ی بحرین به ایران میتونه زمینه ساز بازگشت آران (جمهوری جعلی آذربایجان) به بدنه ی اصلی خود یعنی ایران بشه.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
جمهوری آذربایجان در واقع تکه ای از ایرانه که در غصب اسرائیله، با اشاره ای میتوان آن را به وطن بازگردانند
گردآفريد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
جناب ايراني پس بي زحمت شما يه مختصر اشاره اي بفرماييد بي زحمت!!!!!!!!!!!
شقرهد
| United Kingdom |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
اشارش به موقع
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
11
60
بولتن جان خبرهای خوش می شنویم ما که موافقیم مردم ایران هم قطعا موافقند وحاضریم جان خود را برای سرافرازی اسلام وایران فدا کنیم.انشا الله در حد حرف نباشد و دولتهای مفسد منطقه هم با واکنش سریع ایران مواجه باشند در ضمن ملت آذربایجان هم مستثنی نبوده وانشا الله این کشوره دباره به ایران ملحق شوند به امید پیروزی اسلام بر کفر .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
آقا محسن
یه تشکر بکنم و یه گلایه.
تشکر از اینکه موضوع آران رو مطرح کردی.در ضمن نه تنها آران بلکه 17 شهر قفقاز با خیانت قاجار از ایران جدا شد.

اما گلایه.

مردم آران (آذربایجان جعلی)ملت نیستند.قومیت هستند.مردم ایران ملت رو تشکیل می دن.
ملت ایران
شامل اقوام کرد لر بلوچ گیلک آذری بختیاری تات و سایر اقوام گرامی ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
12
46
ایا برای نظر شما تره هم خرد میکنند؟
خب معلومه مردم بحرین رای به پیوستن ایران میدهند امریکائیها وهمچنین دولتهای عربی هم میدونن نمیذارن همچین رفراندومی شکل بگیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
60
25
دخالت در امور کشور دیگر میدونید یعنی چی؟یعنی همین بحرین یک کشور مستقل و به رسمیت شناخته شده در سازمان ملل هست واین حرف کودکانه هست که بحرین به ایران ملحق شود کودکانه
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
ناشناس ایران دخالتی نکرده 3 تا گزینه مطرح شده که خود مردم تصمیم بگیرن وبرای مردم تعیین تکلیف نشود
1) تشکیل بحرین مستقل با دولت مردمی
2)الحاق بحرین به جمهوری اسلامی ایران
3) الحاق بحرین به کشورهای عضو اتحادیه خلیج فارس
اصلا متنو خوندی؟
بهرام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
واقعا متاسفم که به این راحتی این جعل تاریخی رو باور کردی و می گی بحرین مستقل

یه نگاه بنداز به تاریخ 40 سال پیش و ببین بحرین استان چهاردهم ما بوده و بی لیاقتی و سر سپردگی یکی از خائن ترین پادشاهان ایران یعنی محمدرضا پهلوی اون رو از ایران جدا کرد.

تو هم که همسو با استعمارگر پیر حرف می زنی.
ابراهیم
| United States |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
من راستش هیچ دل خوشی از عربها ندارم و خیلی هم خوشحال میشم که همۀ شیخکای زیر پای کشورمون برگرده به خاک خودمون. ولی یک سئوال دارم از این دوستی که می گه ایران دخالت نکرده و فقط سه تا گزینه مطرح کرده.
سئوال من اینه که اگه مثلاً سال پنجاه و هفت یا همین سال هشتاد و هشت یکی میومد و می گفت پیشنهاد میدم که به کشور ما ملحق بشید، شما بازم می گفتی عیبی نداره و فقط پیشنهاد مطرح شده؟
دوستان دنیا قانون داره. نه عربستان می تونه بحرین رو هاپولی کنه. نه ایران. حالا ممکنه از طریق لابی گری بتونن یه مسیر قانونی براش پیدا کنن. که اونم بر می گرده به قدرت لابی های بین المللی. برو قوی شو اگر الحاق بحرین طلبی....
محمد صالح
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
....... وطن فروش
امثال تو هستند که ایران رو تکه تکه میکنند
ناشناس
| Germany |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
اقا ابراهیم قضیه بحرین با حوادث سال 88 که برای ایران رخ داد زمین تا اسمونه
ایران در سابق به کشوری تعلق نداشته
در اون حوادث اکثریت مردم مخالف اینجور حرکات بودن
در اون حوادث مسئولین کشور ما نیومدن بگن ما ملحق به کشور دیگه بشیم و برای مردم اهمیتی قائل نشن و خاک کشورو واگذار به دیگری کنندو..............
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
دخالت کجا بود
انگلیس کشور رو تجزیه کرده
سازمان جنگل برای بحرین چکار کرده؟؟
سازمان ملل یه دروع بزرگه که ابرقدرت ها بری تکه تکه کردن کشور های بزرگ میگم
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
51
18
درسته که بحرین در گذشته جزئی از ایران بوده ولی در حال حاضر یه کشور مستقله و مردمش به هیچ وجه راضی به از دست دادن استقلال کشورشون نمی شن
بنابراین نباید چنین اظهار نظر خیال پردازانه ای در مورد موافقت اونها با پیوستن به ایران کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
داری اشتباه میکنی امیر خبر نداری
سهراب
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
آره امير راس ميگه بنده خدا اين چه اظهار نظريه ؟بايد به عربستان الحاق بشه .جناب امير خسته نباشين
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
وقتی مردم بحرین حکومت فعلی رو نمیخوان بهترین راه برای خلاص شدن از شر آل خلیف پیوستن به ایرانه! بودن در زیر سایه رهبری ایران خیلی خیلی بهتر از مستقل بودن بحرین با حکومت آل خلیفه است.
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
اگه شما یه سفر رفته بودی بحرین و با مردمش از نزدیک هم کلام میشدی هرگز نمی نوشتی اظهار نظر خیال پردازانه!
بهرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
9
28
شاید بعضی از دوستان ندونن که بحرین تا 41 سال پیش استان چهاردهم ایران بوده.

حالا اگر یک خائنی به نام محمدرضا پهلوی به خاطر خوش خدمتی به انگلستان بحرین رو تقدیم کرد ما هم باید قبول کنیم؟

به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

ما اعمال ننگینی مثل جدایی بحرین رو نمی پذیریم.
ما 8 سال جنگیدیم و یک وجب خاک کشور رو از دست ندادیم. چی شده که حالا بعضی ها می ترسن و هی می گن مردم بحرین مستقلن.بحرین یه کشور مستقله!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
اروین
| United Kingdom |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
سیاست انگلیس لعنتی شاهو من و تو نمیشناسه اونا بلخره کار خودشونو میکردند اینگلیس دشمن اول ایران بوده وهست اینو یادتون نره
محسن لره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
8
16
تا امريكا پدرخوانده حكومتهاى كوچك عربى درخليج فارس حضور داره قيومت دست امريكاست اما خورشيد ابرقدرتى امريكا هم رو به افول هست يا بدست ايران مجبور به ترك منطقه خواهد شد يا اقتصادش باعث نابوديش خواهد شدپس دور نيست اتحاد مسلمانان ياحق
پيروز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
6
15
درخصوص آقاي ناشناس كه ميگه اين يه نظر كودكانه است جوابش اينه كه اولا بحرين مال ايران بوده و ازاين لحاظ هيچ بحثي وجود نداره حالا كه جدا شده همين كشورهاي ميكروسكوپي خليج فارس در اتحاديه عرب و سازمان ملل هم حضور دارند وهم سفير وخيلي جاها اظهار نظر ميكنند مثل تعلق جزائر سه گانه به امارات وتغيير نام خليج فارس وقتي اونا در خصوص تماميت ارضي يه كشور بزرگي مثل ايران نظر ميدند واز اين طرف هيچ پاتكي نميخورند طرف هاي عربي هرروز پررو ميشند و محجوب بودن ملت ايران رو چيز ديگه اي تعبير ميكنند پس مجلس بايد اين پاتك به موقع رو به اونا بزنه كه بفهمند با كي طرفند و اين نظر كل مردمه
ایراندوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
6
16
خاک بر سر اون شاه که تکه ای از خاک کشور را به دلیل بی کفایتی از دست داد .بحرینیها با به اصطلاح صحیح بحرانیها با اکثریت جمعیت شیعی اکثرأ فارسی صحبت می کنند و عاشق رهبر و ایرانند پس با کمی تأمل درمی یابیم که نیازی به رفراندوم نیست باید مجددأ این فرزند ربوده شده از مادر به نزد خانه و خانواده بازگردد.
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
6
23
حتی اگه تمام مردم بحرین بخواهند هرگز عربستان وآمریکا اجازه پیوستن به ایران را نمیدهند،
ولی ما آماده ایم تا با خون خود این خطه را آبیاری کنیم وبه سرزمین مادریش بازگردانیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
6
18
درزمان شاه خائن قرار بود طبق رای وزیر نظرسازمان ملل
برای جدائی بحرین ،ازایران رفراندومی صورت گیرد، تاخود مردم بحرین ، جدائی یا باقی نمدن تحت حاکمیت ایران را انتخاب کنند
ولی این رفراندوم هرگزدرآن زمان برگزار نشد ، لذا اکنون به استناد عدم اجرای آن ، باید اجرای همه پرسی را ازمجامع بین المللی خواستارشد.
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
احسنت ! بجای رفراندوم توی مجلس بیانیه خوندن که با استقلال بحرین موافقن که به رای هم نگذاشتن ! یعنی مصوب مجلس هم نیست .
احمد
|
Canada
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
11
18
کشور های تحت فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی به زودی به دامان پاک سرزمین باز خواهند گشت
زنده باد ایران اسلامی
زنده باد بحرین عزیزمان
زنده باد آذربایجان و قفقاز عزیزمان
زنده باد هرات و مزار شریف عزیزمان
زنده باد سمرقند وبخارا و دوشنبه عزیزمان
پاسخ ها
سرباز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
درود بر تو
ش
| United Kingdom |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
به این راحتی ها هم نیست حاظری خون بریزی و خون بدی براش؟حاظری با روسیه و عربستانو افغانستان سرش بجنگی ؟اگه اره بسم الله منم هستم کنارت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
5
4
منظور از اتحادیه کشورهای کشور های خلیج فارس چیست؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
9
22
سفر استانی بعدی دولت ان شا الله بحرین ...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
10
20
انشاالله بحرین واذربیجان مال ما می شه اگر مردم و دولت همت کنند
پاسخ ها
اروین
| United Kingdom |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مردم همکارند دولت چی؟ اگه اون روسیه بزاره همین الان داغستان مال ماست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
3
19
بگو مرگ بر شاه
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مرگ برشاه.مرگ برشاه.مرگ برشاه
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
6
19
مردم به گزینه دو رآی می دهند یعنی الحاق مجدد به ایران
میثم رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
3
22
هر تصمیمی که مردم بحرین بگیرند قابل احترام است/اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
سرباز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آقا میثم

می خوای هر تصمیمی مردم تبریز بگیرن یا هر تصمیمی مردم کردستان یا خوزستان یا بلوچستان بگیرن قابل تحترام باشه؟؟؟؟؟

واقعا تعجب می کنم از این نظر غیر مسئولانه ی شما

مگه ساکنین یک منطقه مالک اون منطقه هستند .
هر تکه از خاک ایران متعلق به همه ایرانیان است .

ایرانی بیندیشیم نه.....
فرامرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
شرم آوره

لااقل اون دعای ارزشمند رو به دنبال این نظر غیر ایرانی ننویس.
مهسا(MIS)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
این دیگر چه منطقی است جناب سرباز و فرامرز؟؟
خب معلومه که هر تصمیمی که مردم آن کشور بگیرند قابل احترامه فهمش زیاد سخت نیست!!
حالا جز ایران بوده اما الان که دیگر نیست نکنه شما به قصد ایرانی گری میخواید به زور اسلحه مناطقی که قبلا جز ایران بوده رو به ایران بازگدانید..این دیگر چه صیغه ایست بجای نظر غیر ایرانی بگویید نظر ناسیونالیستی ما و خلاص..
اسلامی بیندیشم البته این نظر شما با آزادگی ایرانیان نیز در تعارض است..
فرامرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مهسا

این چیزی که نوشتی منو یاد یه روایت انداخت از امام صادق(ع) که فرموده اند:
دو گروه کمر مرا شکستند:
1-دانشمند فاسد و بی بند و بار
2-جاهل مقدس ماب
دقیقا می بینم مشابهت داری با مورد 2
آخه چرا ربطش می دی به اسلامی اندیشیدن؟
اسلامی اندیشیدن از نظر شما یعنی بذل و بخشش خاک ایران؟
دقیقا داری اسلام رو بد جلوه می دی
کجای اسلام گفته میهنت رو تکه پاره کن و تقدیم زورگویان بکن؟
می گم که تا مطلبت رو خوندم یاد این روایت افتادم.
در ضمن گفتی که نظر من با آزادگی ایرانیان تعارض داره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جالبه
از نظر شما آزادگی یعنی اینکه خاک کشور رو بدیم بره؟
فکر کنم دست تو باشه می گی این سه تا جزیره رو بدیم بره که بگیم آزااااده ایم!
استانهای دیگه رو هم می خوای بدیم برن که ثابت کنیم خیلی آزاده ایم؟
یاد یه شعر مولوی افتادم

آن مگس بر برگ کاه و...
مهسا(MIS)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
جناب آقای فرامرز من هم تا متن شما رو خواندم یاد کبکی افتادم که کاملا از تعاملات اجتماعی و احترام به حقوق دیگران حتی 1 درصد هم عاجز است و سرش رو فرو کرده احساس میکند حالا یه چند تا روایت از معصومین با تفسیر به رای جاهلانه مهر تایید بر افاضاتش زده...
بنده دختر خاله شما نیستم که من را تو و مهسا خطاب میکنید آیا شما اصلا تعاملی در اجتماع دارید مسلما خیر..
نترسید احساسات ناسیونالیستی هیتلریتان را با بوی متعفن حلقه ی انحرافی با شعار مکتب ایرانی را راحت بیان کنید!!
فرامرز
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مهسا(MIS)

هر چی دست و پا زدی حرفی برا گفتن پیدا نکردی و شروع کردی به توهین و افترا؟

متاسفم برات چون این حرفای دور از ادب مثل تعفن و انحراف و حلقه برازنده ی شماست.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
5
13
دوستانی که دم از ایرانیت میزنید شجاعت شما قابل تحسینه ولی سعی کنید که بهانه دست پان ترکها و پان عربها ندهید
بخدا قصم که این بحث های قومی و نژادی توی این برهه از تاریخ خطرناکه.
درسته که قوم ایران قوم برگزیده ی خداست و این ما هستیم که دنیا رو از ظلم و ستم رها خواهیم کرد و لی اگه قرار باشه که مغرور بشیم و منم منم بکنیم خدا این لیاقت رو از ما میگیره!

همین قوم بنی اسراییل که الان منفور ترین مردم دنیا هستند روزگاری قوم برگزیده ی خدا بودن ولی نژاد پرستی کار دستشون داد و ببینید چه عاقبتی دارن!
اینو بدونید کسایی که بحث های قومی و نژادی بکنن بنده ی شیطانند مگر نه اینکه شیطان گفت من از آتش هستم و آدم از خاک! خب این نژاد پرستی کار دستش داد دیگه.
ملاک ما اسلام است و بس!
البته میدونم که شما سروران آگاه هستید فقط خواستم یادآوری بکنم
پاسخ ها
بابک
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
بهنام

1-ایرانی بودن(نه ایرانیت)دم زدن نداره همه ایرانی هستیم و افتخار هم می کنیم.

2-قسم نه قصم

3-بحث قومی و نژادی؟
واقعا تعجب می کنم؟
اینکه بگیم خاک ایران رو باید پاسداری کرد و اگر با خیانت شاه،تکه ای از ما جدا شده حالا باید به آغوش میهن برگرده بحث قومی و نژادی است؟ عجیبه

4-اصلا متوجهی چی نوشتی؟
م
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
----
آفرین به آقای بهنام . به نکات درستی اشاره کرد . غیرت برای حفظ آب و خاک یه چیزه و تمسخر همسایه ها یه چیز دیگه .
خداوند به پیامبر اسلام فرمود که برای شفاعت تمسخر کنندگان نیا .
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
می شه لطفا راجع به این واژه که اکتشاف شماست توضیح بدین؟؟


قوم ایران؟؟
جدیده؟؟

بهنام خان
ملت ایران
نه قوم ایران

ملت ایران شامل قوم لر کرد بلوچ گیلکی بختیاری مازنی و سایر اقوام محترم ایران است.

برای اظهار نظر لااقل این چیزهای ساده رو باید رعایت کرد
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
روی پرچم مقدسی که برای همه ما ارزشمند و قابل احترامه نوشته شده

یا قمر بنی هاشم

دوستان عزیز که یکدیگر را متهم میکنید
این نشانه چیست؟
بسیار واضح است که تقریبا 1400ساله که قومیت در خدمت حریت و اسلام و شیعه بوده .

به همان اندازه که منفصل کردن ایران و قومیت ایرانی از اسلام برای ما خطر ناک و برای ذشمن ما یک برگ برنده محسوب میشه

به همان اندازه و دقیقا"مساوی با آن اسلامیت و فریاد اسلام اسلام بدون ذر نظر گرفتن قومیت های مختلف ایرانی و فرهنگ غنی ایرانیان برای ما خطر ناک و برای دشمنان قسم خورده و شیطان صفت و استعمار گر یک فرصت و امتیاز گرانبها است.

خواهشا" در این مورد سعی در مغلوب کردن یکدیگر نکنید .که هر دو طرف بازنده خواهید شد.
زنده باد ایرانیان مسلمان و باغیرت و ولایتمدار
زنده باد اسلام ناب محمدی به پرچم داری ایرانیان
والسلام
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
سرباز صفر وطن

قومیت چه نقشی داره این وسط؟

موضوع سر غیرت ملی است

سر خیانت شاه و تکه کردن ایران است
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
آرش عزیز
شما مطمئن باش همه ملت ایران در حد قله اورست از غیرت ملی برخوردار هستند .
در چهار گوشه جهان که بگردی ملتی با غیرن تر از ایران و دین دار تر از ایرانی و ولایتمدار تر از مردم ما پیدا نخواهی کرد

دوست عزیزمگر ما حضرت عباس که سلام خدا بر او باد هاشمی تبار و حیدری مرام و شیعه سیذالشهدا حسین بن علی (ع) را که پرچم دار کربلا و سر امد غیرت انسانیست و یکه تاز میدان ولایتمداریست را با قومیت هاشمی نمیشناسیم و زیر پرچمش سینه نمیزنیم

و آیاحکومت عباسیون که خود را از قبیله پیامبر عزیز اسلام(ص)میدانستند و متصل به قریش بودند نیز خود را دیندار تر ین و شایسته ترین قوم بر خلافت نمیخواندند.
امام علی بن ابیطالب امیر المومنین (ع) نیز سلمان فارسی و عمار و مالک و میثم و... را از یاران واقعی و ارزشی خود یاد میکند .

اما بحث خیانت و تکه پاره کردن ایران توسط شاهان و درباریان گذشته هرگز مورد تائید هیچیک از کامنت گذاران آنطور که شما مدعی هستی و جو میدهی مطرح نیست

وعرض بنده اینکه سعی نکنید از کوچکترین خطای لفظی و کلامی نظرات دیگران فرد را به عناوین مختلف و برداشتهای غیر منطقی و ناعادلانه متهم به بی دینی و بی تعصبی و در خط و ربط با دشمن و یا مرتجع و بنیاد گران و نادان و فلان و فلان خطاب کنید .
چرا؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
زیرا دشمن دقیقا" منتظر همین اختلاف سلیقه های پیش پا افتاده و تقابل آرا و نفوذ و رخنه در بین ما و ایجاد ناهماهنگی و تفرقه در بین ما است .

بنده میگویم اگر کسی در مقابل شما ایستاد و گفت با شما موافق نیستم لزوما" و عقلا"دشمن شما نیست و اگر کسی گفت با شما کاملا موافقم دلیل برسلامت او در دوستی و حقانیت من و شما نیست .

در پایان برای همه دوستان از جمله شما و خودم آرزوی سلامتی و بهروزی و عاقبت بخیری میکنم و از خدای منان برای اسلام و مسلمین و همه ایرانیان با غیرت و با قومیت های مختلف پیروزی بر دشمن شیطان صفت را آرزومندم . والسلام
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
دوست گرامی
سرباز صفر وطن

فکر کنم یه مقدار بی انصافی کردی
کجا من کسی رو متهم به بی دینی یا خط و ربط با دشمن کردم؟

تمام نظرات من نوشته شده و موجوده

موضوع سر اینه که خیانتی توسط شاه خائن انجام شده و این خیانت رو ما نمی پذیریم.

و اینکه نمی شه چون یکی خطا کرده و میهن رو تکه کرده صرفا به دلیل گذشت زمان بگیم عیبی نداره .حالا که دیگه شده.
یا سر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
مثل اینکه یه بچه قبلا از خانواده جدا شده الان می خواد برگرده مشکلی انشاءالله بر می گرده
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
3
6
مجلس بررسی کند , چطور بحرین جدا شد !!

مجلس که تصویب نکرد ! بحرین توسط آل خلیفه

غصب شده.
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
8
1
دوستای عزیزم چرا بجای گرفتن منظور حرفام ازم غلط املایی و دستوری میگیرن! واقعا تعجب آوره!

آرش جان شما که میگی قوم ایران نه ملت ایران ، مگر نبود پیامبر اسلام که زد به شانه ی سلمان و گفت (هذا و قومه) این و قومش ....
مگر نداریم در قرآن که (لایغیرالله قوما حتی یغیروا ما بانفسهم.....) (خدا هیچ ملتی را )
پس میبینید که در زبان قرآن و پیامبر قوم همان معنی ملت را میده.
من مطمئنم همین غرور ما در سالهای منتهی به ظهور کار دستمون میده.
یه حدیث داریم که میگه پرچم یمانی از پرچم خراسانی هدایتگر تر است!!!(العاقل بالعشاره)
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
مغالطه کار صحیحی نیست بهنام جان

چرا با مغالطه کاری می خوای اشتباهت رو بپوشونی؟؟

ملت ایران از اقوام مختلفی تشکیل شده.
این نه نژاد پرستیه نه تعصب .یه واقعیته.

ببینم اینکه یک نفر به علت سر سپردگی و منافع شخصی (شاه )در سال 1350 اومده یه تکه از کشور رو بذل و بخشش کرده مثل اینکه مال باباشه،این دلیل می شه که یکی مثل شما هم در بیاد و ندانسته از اقدام خیانتکارانه ی اون شخص فراماسونر حمایت کنه؟؟؟؟

واقعا که......

آقا جان بحرین جزئی از خاک ماست باید برگرده به آغوش میهن

توافقات اون شاه خائن برای ما پذیرفته نیست.

فکر کنم اگر زمان جنگ تحمیلی شما کاره ای بودی و اون صدام دیوانه وارد خوزستان شده بود شما می گفتی خوزستان رو بدیم بهش ،بحث نژادی نکنیم.
آره؟؟؟؟

تعجب می کنم که فرق بین نژاد پرستی و تمامیت ارضی رو با هم قاطی کردی.

آخه این دو تا چه ربطی به هم دارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بهنام خان این رو فراموش کرده بودم بنویسم

ببینم وقتی قرآن مجید می فرماید قوم بنی اسرائیل یعنی کشور مصر؟

یا یعنی بخشی از مردمان اون کشور؟

می دونی که حضرت موسی (ع) و قومش در مصر زندگی می کردند.

در ضمن چطور شما آیه شریفه لا یغیر... را ملت تفسیر کردید؟
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
برای اطلاع شما هم آیه شریفه رو می نویسم :

ان الله لا یغیر ما بقوم حتی یغیروا ما بانفسهم

یه کم دقت کن

قلم حرمت داره، آیه قرآن حرمت داره، همینجوری نباید که بنویسی.
تهمینه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
1
5
چو ایران نباشد تن من مباد

نفرت دارم از کسانی که به خاطر ترس حاضرن هر کاری بکنن.

وطن فروشی

همصدایی با بیگانگانی که قصد تجاوز به ایران رو دارند

چشم پوشی از خاک ایران و تکه های جدا شده از اون

توجیه وطن فروشی و ترسو بودن
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
موافقم
تبادل نظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
5
بسمه تعالي
بحرين مال ايران بوده وهست وخواهد بود .
والسلام
سرباز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
3
1
مهسا(MIS) با شما هستم

خیلی جالبه

پس اگر با یک طرح خائنانه تکه ای از ایران جدا شده ما هم باید قبول داشته باشیم؟

انگلیس دست شما را خواهد بوسید که اینگونه با ندانم کاری آب به آسیابش می ریزید.

واقعا فکر نمی کردم کسی ایرانی باشه و اینقدر غیر مسئولانه نسبت به ایران نظر بده.

ببینم اگر با دسیسه و نیرنگ بیان یه تکه از خونه ی شما رو اشغال کنن،هیچی نمی گی؟
می گی آزادگی اینه که با اشغالگر بسازم؟ می گی خونه مال من بوده حالا که نیست؟

واقعا جالبه که ادای افراد فهمیده رو هم در میاری و به من می گی که "واقعا فهمش خیلی سخته"
این ادعای فهمیدن رو اون شاه وطن فروش هم کرد که بحرین رو دو دستی تقدیم انگلیس کرد.

ببینم مگه مردم بحرین جدای سایر مردم ایرانند؟

جالبه بدونی که تا 41 سال پیش بحرین استان چهاردهم ما بوده.

خواهشا با تقلید از کبک و تقلید از آدمایی که فکر می کنن خیلی می فهمن وطن فروشی اون شاه ملعون رو توجیه نکن و یادت باشه که توی ایران زندگی می کنی.
در ضمن این مغلطه رو هم به کار نبر که اسلامی فکر کردن یعنی به میهن بی اعتنا بودن.

ما 8 سال جنگیدیم چون به خاکمون تجاوز شده بود .مسلمان هم بودیم و هستیم.از اون عربها هم اسلام رو صحیح تر فهمیدیم.
فکر کنم اگر سرکار در زمان جنگ سمتی داشتین به صدام می گفتین بفرمایید خوزستان مال شما .چون من آدم فهمیده ای هستم.

یه مقدار فکر
یه مقدار مطالعه
یه مقدار انصاف
یه مقدار منطق
اینا واقعا برات لازمه.
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
چقدر ادبیات شما همانند فرامرز است بسیار جالبه !!
اگر شما فرق منطقه ای که با رضایت حکومتی سابق، در سالهای دور با مردمی مستقل از فرهنگ و حکومت ایران رو با حمله ی نظامی دشمن به جزیی از خاک ایران و به خاک و خون کشیدن و نارا ضیتی حکومت رو متوجه شدی بنده برای ادبیات بحث درخدمتم..
در ضمن برای یادگیری ادبیات صحبت کردن با یه خانم نا آشنا رو در جلسات دیگر در خدمتم..
سرباز
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
واقعا عجیبه مهسا(MIS)

1-مگه رضایت حکومت سابق ،خیانت رو موجه جلوه می ده؟
2-مردمی مستقال از فرهنگ!!!!!!!!!!!!!!!!!
یه کم دقت کن
مردم بحرین اکثرا شیعه هستند.مثل مردم ایران.
خیلی از مردم بحرین به زبان فارسی صحبت می کنند
اینا مستقل از فرهنگ ما هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

در ضمن یادت باشه که اینجا هر کسی یک اسم برا خودش انتخاب می کنه و دیگران به اون اسم صداش می کنن این که ناراحتی نداره.
این نوع صحبت کردن زیبا نیست
مهسا(MIS)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
اون موقع بنابر توافقی چه خیانت چه هرچیز دیگه این منطقه جداشده..
همه چیز بر اساس قانونه اون موقع قانون حاکم خیانت کرده حالا هم بر اساس قانون دیگر و بر اساس قوانین جهانی ما بیشنهادی میکنیم انتخاب با خود مردم بحرین است و شما یا هرکس دیگر نمیتوانید برای مردمی که اکنون استقلال دارن تصمیم بگیرید و وارد عمل شوید همین..
شما متوجه منظور من نشدید گفتم معمولا حداقل احترام برای یه خانم اینه که شما یا مورد مخاطب جمع واقع بشه نه که اول کامنتش بگن که مهسا با شما هستم!!!!
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
2
1
آرش جان حرفای شما رو قبول دارم اگرم اشتباهی درباره ی معنی قوم و ملت از بنده سر زده از شما و بقیه معذرت میخوام. در کل میخواستم بگم که ما باید شکر گذار خدا باشیم که ملت برگزیده هستیم و نباید مغرور بشیم همین. به هیچ عنوان قصد دفاع از اون فراماسون کثیف رو نداشتم
بنده اگر زمان جنگ بودم تا آخرین قطره ی خونم رو فدای اسلام و ایران میکردم.
4 لیتر خون دارم و آرزوم اینه که توی خون خودم بغلتم و مثل امام حسین حتی خون درون قلبمو هم فدا کنم.
امیدوارم ازم ناراحت نباشید..... یا حق
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۹
بهنام عزیز

شما لطف دارین
میدونی قدرتهای استعماری در طول تاریخ چشمشون به این خاک بوده به چند علت
1-موقعیت جغرافیایی ایران بی نظیره
2-طولانی ترین ساحل رو با خلیج فارس داره
3-منابع و معادن ارزشمندی داره
و...
اونها ما رو آزمایش می کنن تا ببینن حواسمون جمع هست یا نه،روی سرزمینمون حساسیم یا نه
اگر نشونشون بدیم که حواسمون جمع هست که دست و پاشونو جمع می کنن ولی اگر مثل قاجار یا شاه بی غیرت باشیم بیشتر پیشروی می کنن.
نمونه اش رو ببین
1-مدام می خوان نام خلیج فارس رو تغییر بدن
2-مدام راجع به سه جزیره ی همیشه ایرانی دروغ پردازی می کنن
3-دانشمندان تاریخی ما رو به نام خودشون جلوه می دن
و...
این آخریش هم که بحرین بود که بیاد و الحاق بشه به عربستان
این وظیفه ی ما ایرانیان است که همیشه گوش به زنگ باشیم
بی تفاوتی ما مایه ی خوشحالی اونهاست
یادمون نره که:

کل یوم عاشورا ،کل عرض کربلا
به هر حال بابت شهامتی که داشتی و مردانه موضوع رو پذیرفتی تشکر می کنم
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
4
3
مگه ارتباطی به ما داره؟اون الان یه کشور مستقله و خودش باسه خودش تصمیم می گیره.
پاسخ ها
آرش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۰
این که گفتی ناشی از چند حالت می تونه باشه

1-مطالعه نداری
2-ایرانی نیستی

آقا جان یه خیانتی رخ داده و یه تکه از خاک کشور رو شاه خائن حاتم بخشی کرده انگار که مال باباش بوده.

حالا ما هم بگیم هر کاری اون ملعون کرده ما هم قبول داریم؟

یه کم مطالعه کن
ناشناس
|
United States
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
2
اگر منشور سازمان ملل پیرامون حاکمیت کشورها رو پذیرفتیم دیگه از تعیین تکلیف برای کشوری که دارای قانون اساسی ست باید پرهیز داشته باشیم. بنده ایرانی ام و درصورتیکه مسولان کشورمان منطقی و مستند ادعای الحاق مناطق تفکیک شده به ایران را واقعآ داشته باشند ما هم 100% حمایت خواهیم کرد، مشروط باینکه حقوقدانان و کارشناسان جهانی بنفع ما رآی داده و ادعای ما را بپذیرند!!! ولی با وجود لابی گران و کمپانی های نفت وانرژی این عملی نخواهد بود.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
3
2
سلام در مورد بحرین اینو باید گفت که مردمش حق مالکیت دارن واما اینکه بحرین آذربایجان ترکمنستان افغانستان پاکستان کشور های حاشیه ی خلیج فارس "عراق قسمتی از ترکیه و...رو به ایران برگردونن ما ناراحت نمیشیم البته که خوشحال میشیم اما اینکه حالا که جدا شده بهتره که خودشون اداره ی اونجا رو به دست بگیرن بعد اینکه ما شاهکار کنیم از خاک ایران تکه ای جدا نشه عظمت سابق خودمونو داشته باشیم همین بسه و اینکه خودمونو فدا میکنیم اینو عرض کنم که راههای زیادی هست برای فدا شدن لطفا بیشتر فکر کنین.
پاسخ ها
یمین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
ظاهرا شماهم فکر نکردی این حرف زدی .جدایی این چند شهر ایران مقصر شاه خیانتکاربود.
اریوبرزن اذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
3
با درود فراوان به روح تمامی شهدای شرافتمند ایران در جنگ تحمیلی .من معتقد م این ننگ تاریخی که باعث جدایی بخش های با ارزشی در شمال و جنوب از مام وطن شده باید روزی با درایت و خردورزی دیپلماسی و شهامت و شجاعت ایرانی و اسلامی به اغوش خاک اصلی وطن بازگردد . انشا.الله
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۳۱
2
2
وطن فروشی توجیه پذیر شده؟
م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
2
3
بسم الله
بحرین جزئ از ممالک شیعیان است که به ناحق قسب شده و باید به زودی پس گرفته شود.
حمید د.
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۱
4
0
اینها همه اش بحثهای انحرافی است برای نجات اسرائیل اگر کسی واقعا دلش برای مردم خاورمیانه سوخته باید کمک کنه اسرائیل از بین بره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
2
1
الان نوادگان چنگیزخان ادعای مالکیت ایران را دارند! عربستان ادعای مالکیت ایران را دارد، توجیهش استقبال ایرانیان از سربازان عرب است! یونان ادعای مالکیت بر سرزمین پارت دارد و ... به نظر شما ما متعلق به که هستیم؟
به نظر شما کدامیک از همسایگان ما حاضرند پیمان عدم مرزی با ایران امضا کنند ویا ما با آنها امضا کنیم. اگر بلوغ سیاسی وفکری منطقه افزایش پیدا کند، به دنبال یارگیری نمی روند. مگه در اروپا تا حد مرگ با هم نجنگیدند ولی به این نتیجه رسیدند که بهتر است با هم باشند نه اینکه یارگیری کنند. بهتر است منافع همدیگر را تامین کنند، نه مخلل یکدیگر باشند. در ضمن توصیه من به دوستان این است که در ساعت فراغت از کار، به این جمع ملحق شوند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
كاملاً موافقم
اروین
| United Kingdom |
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۲
مشکل یونان عربستان و دیگر کشور ها سخن رانی در مورد بیش از 600 سال پیشه نه 50 سال پیش
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۳
1
2
آخ جوون سیزده بدر عید امسال میریم بحرین ویزا هم نمیخواد چون مال خودمونه
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۵
0
2
درگذشته نه چندان دور وحدت دوآلمان-وحدت دویمن-وحدت دوویتنام صورت گرفته است .اینبار وحدت بحرین وایران امکان پذیراست .چون درزمان پهلوی دوم درتقسیمات کشوری ایران به 14 استان بحرین استان چهاردهم ایران بوده است .به امید آن روز
محمد
|
United States
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
1
به اميد روزي كه بحرين جزئي از خاك ايران شود
محمد
|
United States
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۶
0
1
مسئولين بايد يه كاري بكنند
arvin
|
United Kingdom
|
۰۴:۳۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
0
3
ایرانی بودن و غیرت و شرف خودتونو نشون بدین و نگذارین جایه دیگه ای از خاک کشورمون جدا بشه بامشت محکم به دهن گرگای خاکستری بزنین
مصطفی از میداوود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۷
0
3
بحرین باید به ایران برگرده نه به عربستان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۴
0
3
بر می گرده نه فقط بحرین ما شهرهایی مهمتر هم داریم سمرقند
بخارا غزنه بصره تیسفون مداین پگداد(بغداد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۹
0
3
قرارداد و رفراندوم جدایی بحرین از ایران ساختگی و تقلبی است ! لطفا تاریخ را بخوانید .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
4
ما ایرانی ها خواستار لغو قراردادهای ننگین آخال ، پاریس ، گلستان و ترکمانچای هستیم . با تشکر
پیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۷
0
3
چنین گفت پیر فرزانه ایران زمین فردوسی بزرگ :
همه سر به سر تن به کشتن دهیم / از آن به که کشور به دشمن دهیم
علی
|
United States
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۱
0
1
فکری برای مل هراتی ها که از وطن ایران جدا شدیم بنکائید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۵
0
0
کاش همه شهرما برگرده چه بحرین ، چه آذربایجان

چقدر غمگین که سرزمین ما دشمنای ما تصاحب کردن نمی دونم چرا دوباره داریم با روسیه متحد میشیم
مگه یه آدم عاقل از یه جا چند بار نیش می خوره ، روسیه سر بزنگاه پشت ما رو خالی می کنه
ميلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
0
0
بحرين پاره ي تن ايرانه.بايد برگرده. الله اكبر ....
آریو برزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۵
0
1
نادر شاه افشار : باید راهی جست در تاریکی شبهای عصیان زده سرزمینم همیشه به دنبال نوری بودم نوری برای رهایی سرزمینم از چنگال اجنبیان ، چه بلای دهشتناکی است که ببینی همه جان و مال و ناموست در اختیار اجنبی قرار گرفته و دستانت بسته است نمی توانی کاری کنی اما همه وجودت برای رهایی در تکاپوست تو می توانی این تنها نیروی است که از اعماق و جودت فریاد می زند تو می توانی جراحت ها را التیام بخشی و اینگونه بود که پا بر رکاب اسب نهادم به امید سرفرازی ملتی بزرگ .
پوىا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۰
1
0
باسلام به دوستان
کشور بحرىن مستقل است تنها مردم بحرىن توان تصمىم گىرى دارند ربطى به شىعه و سنى بودنش نداره .اگه ىه درصد به اىران ملحق شد ما برنامه کاملو شاملى رو مگه دارىم !!!الان مردم مرزى کشوره خودمون تو قوت روز مره خودشون موندن فقط بوى گند نفت نصىبشون شده
محمدسنجابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
0
2
درسال دهه نودمیلادی وجدایی جمهوریهاازشوروی ایران فورابایداشغال هفتادساله انهارامحکوموبحث رفراندوم والحاق انان به ایران رامیکرد.وشناختن استقلال احتمالی انانراهم به نظرمردم ایران وتاییدمجلسمیکرد..به امیدبازگشت پاره های تن ایران زمین..
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۲
0
0
آسیای مرکزی خوارزم تاجیکستان ازبکستان و افغانستان و ترکمنستان ... قسمتهای پارس نشینش باید برگردن به میهن ایران ...سمرقند بخارا دوشنبه. اشک آباد کابل هرات مرو ...و تا کناره های رود سند یا ایندوس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
[ Photo ]

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
اگر اقدامی نکنیم عربستان بحرین ایرانی را به خاک خود الحاق می کند

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
حمایت همه جانبه ملت و دولت ضروری است

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
چراغ سبز آمریکا برای الحاق بحرین به عربستان/ بحرینی‌ها این توطئه را تحمل نمی‌کنند

آیت‌الله صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران:چراغ سبز آمریکا برای الحاق بحرین به عربستان/ بحرینی‌ها این توطئه را تحمل نمی‌کنندخطیب موقت نماز جمعه تهران گفت که طرح الحاق بحرین به عربستان با چراغ سبز آمریکایی‌ها صورت گرفته که البته بحرینی‌ها این توطئه را تحمل نمی‌کنند.

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
بوسیله یك رفراندوم می‌توان نظر مردم بحرین و ایران را در مورد آل خلیفه و مسئله اخیر ارزیابی كرد ولی قطعا آنها بازگشت به وطن اصلی خود را در برنامه خواهند داشت و آن جایی جز ایران نخواهد بود.

هر چند تاکنون ایران حاکمیت بحرین را به رسمیت شناخته و با این کشور روابط متعارف دیپلماتیک برقرار کرده است ولی به نظر می‌رسد ضروری است ، پیگیری جدی موضوع جلوگیری از الحاق بحرین به خاک عربستان و الحاق آن به جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی و با همدلی ملت و دولت ایران مورد پی گیری قرار گیرد . این در حالی است که اکثریت شیعه ساکن در این کشور و رواج زبان فارسی در آن، موضوع الحاق بحرین به خاک ایران در صورت اصرار عربستان را بسیار ساده و آسان خواهد کرد.

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
[ Photo ]

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
برگزاری رفراندوم الحاق بحرین به ایران

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
برای همه ارسال کنید

sepehr parsian, [۲۴.۰۶.۱۶ ۱۲:۵۴]
[Forwarded from بحرین استان ایرانی]
کمپین الحاق بحرین به ایران
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
بحرین اگر قرار به جایی الحاق بشه باید به جایی که ازش جدا شده الحاق شود.
رستم فرخزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
انقدردستگاه ديپلماسي مسئولين وزارت خارجه دراين سال هادرمقابل اعراب كوتاه اومدندكه همين روزهاميگن اصفهان هم جزوامارات متحده است اين سكوت زجرآوربراي چيست چراصدايي ازسياستمداران مادرنميادچراكسي ازقراردادگلستان وتركمنچاي حرفي نميزنه كه ماآن هارواجاره داديمزان اجاره به پايان رسيده استقلال اونهاازشوروي به ماربطيه نداره ودولت هاي امروزي غاصب خاك ماهستندنميخادپس بگيرين لاقل براي افكارعمومي جهان روشن كنيدبحرين هم بارفراندوم روزي راي به رفتن دادامروز فشاربراي رفراندوم بايدازسوي سياسيون مابه جهان بيادبراي برگشت خاكمون سكوت رابشكنيدقبل ازاينكه پرچم عربستان دربحرين برافراشته بشه
رستم فرخزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۱
0
0
انقدردستگاه ديپلماسي مسئولين وزارت خارجه دراين سال هادرمقابل اعراب كوتاه اومدندكه همين روزهاميگن اصفهان هم جزوامارات متحده است اين سكوت زجرآوربراي چيست چراصدايي ازسياستمداران مادرنميادچراكسي ازقراردادگلستان وتركمنچاي حرفي نميزنه كه ماآن هارواجاره داديمزان اجاره به پايان رسيده استقلال اونهاازشوروي به ماربطيه نداره ودولت هاي امروزي غاصب خاك ماهستندنميخادپس بگيرين لاقل براي افكارعمومي جهان روشن كنيدبحرين هم بارفراندوم روزي راي به رفتن دادامروز فشاربراي رفراندوم بايدازسوي سياسيون مابه جهان بيادبراي برگشت خاكمون سكوت رابشكنيدقبل ازاينكه پرچم عربستان دربحرين برافراشته بشه
مهزیار مهرآذین
|
United States
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۳
0
0
به امید روزی که تمام سرزمین های جدا شده از ایران دوباره و همانند سرآغاز تاریخ به آغوش ایران برگردند و ایران بزرگ باز هم یکی از قدرت های بزرگ جهانی شود .
حسین رضا تاجیک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
0
0
دیگر دوران الحاق کشور ها به یکدیگر شاید گذشته باشد . به نظرم بهتر است یک کنفدراسیون با نام کنفدراسیون ایران بزرگ تشکیل شود . این کنفدراسیون متشکل از هفت کشور ایران و پاکستان و افغانستان و تاجیکستان و جمهوری آذربایجان و عراق و بحرین تاسیس شود اگر کنفدراسیون ایران بزرگ تاسیس شود دیگر تحریم های آمریکا کم اثر می شود زیرا این کنفدراسیون حدود 360 میلیون جمعیت خواهد داشت و سومین کشور پر جمعیت جهان خواهد بود و تحریم آن غیر ممکن است.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین