کد خبر: ۸۲۶۱۶
تعداد نظرات: ۱۰۸ نظر
تاریخ انتشار:
شبکه ای که به حاشیه ها علاقه دارد؛ از نرگس تا بی بی سی فارسی

بی بی سی فارسی بازیگر جنجالی سریال "نرگس" را استخدام کرد

بی بی سی فارسی، زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد تا به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی مردم ایران و جنجال خبری در حوزه های مختلف اخلاقی و فرهنگی باشد و با این که از حساسیت مردم نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است....
بولتن نیوز: بی بی سی فارسی زهرا امیرابراهیمی بازیگر جنجالی سریال «نرگس» را استخدام کرد.





سایت ارزشی جام نیوز، در اقدامی قابل تقدیر، خبر از این اقدام حاشیه ساز شبکه بی بی سی فارسی داده است.
ظاهرا، شبکه بی بی سی فارسی، به طور علنی، به دنبال افزایش حساسیت در افکار عمومی است، و با این که از حساسیت ملت مسلمان ایران  نسبت به مسائل اخلاقی و ارزشی و جنجالی با خبر است، با این حال، با هدف خاص به دنبال حاشیه هایی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه است و به نام دفاع از حقوق بشر، سعی دارد که تعهدات اخلاقی و رفتارها وهنجارهای ارزشی را زیر سوال ببرد یا تضعیف کند.






در یکی دوسال اخیر، بی بی سی فارسی، نه تنها در حوادث بعد از انتخابات، به دنبال تشویق اغتشاش گران بوده و در پرونده هسته ای و تحریم اقتصادی و نفتی و بانکی نیز به دنبال افزایش فشار علیه ایران و جنجال سازی خبری بوده است، بلکه چند تن از همکاران خود را تشویق کرده که به فرقه بهائیت گرویده و علیه هنجارهای مذهبی ملت ایران جریان سازی خبری کنند.
همچنین چند تن از کارکنان بی بی سی فارسی، با اقدامات غیر اخلاقی و تجاوز، طلاق و مسائل خصوصی دیگر وانتشار اخبار وعکس ها و... آنها، افکار عمومی را جریحه دار کرده اند و در صفحه فیس بوک خود علنا، رفتارهای غیر اخلاقی و عدم تعهد اخلاقی را تشویق می کنند و از دیگران می خواهند که در مورد آن نظر بدهند....






«زهرا امیرابراهیمی» علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است.

به گزارش جام نیوز، "زهرا امیرابراهیمی" بازیگر سابق سریال های تلویزیونی در ایران، از چندی قبل و پس از مصاحبه با شبکه بی بی سی فارسی (BBCPersian) و تکذیب حواشی پیرامون روابط خصوصی خود، به استخدام این شبکه در آمده و همکاری خود را به عنوان گزارشگر با بنگاه خبرپراکنی دولت انگلیس آغاز کرده است.




بازیگر نقش «زهره» در سریال معروف "نرگس"، در مصاحبه با بی بی سی فارسی، علت خروج خود از ایران را واکنش های مردم به شایعات انتشاریافته در مورد خود عنوان کرده است؛ شایعاتی که به دنبال انتشار یک کلیپ غیراخلاقی منتسب به وی، فراگیر شد.
امیرابراهیمی که در پاریس اقامت دارد، ارتباط کلیپ یادشده با خود را انکار کرده و به بی بی سی گفته است: «شاید تولیدکنندگان آن از کردار خویش پشیمان شده باشند.» 



شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۸
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۰۴
كوچكترين ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
127
89
سلام . اين فرد مسئله دار آخرش برگشت به اصل خودش ، يعني اخر پست فطرتي و همكاري با انگليسي ها ، چون اخلاق اجازه نميداد من فيلمش رو نگاه نكردم ، ولي خوب ديگه حال و روزش معلومه ، وقتي در رسانه ملي و سينما و تئاتر ، بجاي ساخت فيلم و سريالهاي حماسي كه هم مردم دوست دارند و با مذهب ما هم سازگار است ،‌فيلم هاي مسخره و بعضا مستهجن ساخته ميشود و آز آن بدتر براي بازي در آن فيلم ها يا بايد از پول بدهي و يا ..... خوب ميشود همين ديگر ، نمي دانم سران بي بي سي چه علاقمندي به افراد بنجول و دست چندم دارند ، ولي چيزي كه مسلم است ، اين است كه بعضي انتخاب هايشان با فرقه ضاله بهائيت كاملا تطبيق دارد ، يعني اينكه ، از حاصل دست رنج خودشان ، نمي خواهند بي بهره باشند . شبكه بي بي سي به عنوان يك سازمان جاسوسي مدرن ، و آخرين روشهاي جمع آوري اطلاعات از طبقه عوام ، مورد توجه خاص سران ام آي شش ميباشد . اميدوارم در كشور ما براي كسانيكه به هر نحوي با اين شبكه همكاري و تماس به هر نحوي حاصل ميكنند ، سخت ترين مجازات ها تدوين و اجراء شود.
پاسخ ها
غيرت ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
حالمون ازت به هم ميخوره..به خدا تو نه ايراني هستي و نه مسلمان.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
دوست عزیز با وی پی ان انگلیسی نما
درود بر شما ولی برادریا خواهر من مگر بولتن نیوز فیلتر است که خودت را به زحمت می اندازی و با وی پی ان وارد می شوی ؟ بماند هر جور دوست داری از اینترنت استفاده کن . من هم نگفتم در انگلیسی ولی چون دو ناشناس پیام داده بودند ناچار شدم آنگونه خطابتان کنم لااقل از یک نام استفاده کنید تا راحتتر بتوانیم با نظردهنده ای که می خواهیم ، حرف بزنیم
اما اصل مطلب سخن من مجوز دادن به بی حیا ها در اشاعه ی فساد نیست بلکه نگاهی واقع گرا به جامعه است که خواه ناخواه افرادی به محض دیدن تصویر یا نوشته ای به هر دلیلی آن را نشر می دهند . پس خوب است همه ی ما جوری رفتار کنیم که مسائل خصوصی مان توسط نا اهلان عمومی نشود
و در آخر بنده پا روی کنجکاوی نگذاشتم بلکه فقط به سخن خداوند گوش دادم که مراقب نگاه هایمان باشیم و در کار دیگران تجسس نکنیم
موید باشید . قربان مرامتان
مرغ حق
| United States |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
اقای امیر ما نرفتیم کارگاه خصوصی بگیریم و در مورد این افراد تجسس کنیم اینها هستند که از طریق شبکه های دشمن به خانه ما می ایند و خود را نمایان میکنند و ما هم نظر میدهیم .

شما راجع به چی نظر داده اید منکه متوجه نشدم برادر من !!!!
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
58
103
ایشان محصول ناکارآمدی سیستم فرهنگی و تربیتی حاکم بر کشور هستند و اگر متولیان امر نتوانستند بحران بوجود آمده در خصوص ایشان را مدیریت کنند مستحق ملامت هستند ضمنن بعد از آن برخورد بیرحمانه ای که بخش بزرگی از جامعه با زندگی ایشان کرد پناهنده شدن به کسانی که او را پذیرفتند چیز عجیبی نیست.
مدیر پایگاه چه برخورد بی رحمانه ای؟ یعنی همان رفتار بی رحمانه ای که ایشان را به خارج از کشور هدایت کرد ؟ واقعا اگر یک ادم معمولی بود به همین راحتی بدون مجازات به خارج از کشور فرستاده می شد؟ اتفاقا در خصوص ایشان اجرای عدالت نشد اما ادامه نمی دهم زیرا موضوع این فرد مانند بهم زدن یک تپه پر از فضولات انسانیست که هر چه بهم بزنیم موجب آلوده شدن فضا و تراوش بوی نامطبوع متعفن مردار می شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Switzerland |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
بولتن جان لطفا منصف باش
برخورد بیرحمانه کار زشت و غیر اخلاقی میلیونها هم وطن در اشاعه آن فیلم بود که به هر حال خصوصی تلقی می شد.
ما چگونه به خودمان اجازه دادیم که آن فیلم را ببینیم یا به دیگران در موردش بگوییم؟
خدا از گناه من که در این مورد با دوستان حرف زدم و هرکس که به نوعی در اشاعه این فحشا نقش داشتند بگذرد.
این بزرگترین ظلم بود وگرنه چه دلیلی برای خروج او وجود داشت؟جز این که یک رفتار خصوصی اش با حماقت خودش و نامردی خیلی ها به صورت عمومی درآمد.
رفتاری که همه ما محصول آنیم!!!
ناشناس
| India |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
جناب مهران
کرم از خود درخته ایشان محصول نظام تربیتی و اعتقادات و پایبندی خانوادگی به شرف و ابرو و تعصب است و اصلا ارتباطی به نظام ندارد مشکل در جای دیگه است و حالا هم این شخص مردار گندیده شده منتظر باشید بی بی سی فارسی اشغال بو گندو رو هم به لجن میکشه ....دیدنی خواهد بید
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ به: جناب ناشناس با نشانه ی پرچم انگلیس
دوست عزیز خدا را شکر می کنم که به هیچ عنوان این فیلم را ندیدم و به هرکس که آن را داشت توصیه می کردم که نبینند اما عزیز و گرامی، انسان دانا که از لحظات خصوصی اش فیلم نمی گیرد . وقتی این کار را کرد ، باید احتمال عمومی شدن آن را بدهد.
من نیز همان ایام آرزو می کردم که این فیلم دروغ باشد و اینک نیز فرض را بر صدق گفتار این خانم می گذارم ولی استخدام در بی بی سی کمتر از حضور در فیلم های آن چنانی نیست ، حتی اگر با حجاب کامل نیز در آنجا کارکنند
ناشناس با پرچم انگلیس!!
| Switzerland |
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
پاسخ به جناب امیر:
1-دوست عزیز به شما بابت این رفتار و پا گذاشتن روی حس کنجکاوی تان تبریک می گویم.
اگه همه مثل شما بودن این فرد الان احتمالا استخدام بی بی سی نمی شد.
2-با شما موافقم این کارش بیشتر از کار قبلی اش بده.
3- من هم گفتم که حماقت کرده ولی حماقت یک فرد(هرچند بزرگ) مجوز بی اخلاقی بسیار بزرگتر یک جماعت نمی شه
4- خدا از سر گناه همه در این مورد بگذرد
5- این پرچم انگلیس هم به دلیل استفاده از وی پی ان است :) وگرنه من همین دور و برا هستم.
قربان شما
برادر شما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
12
55
پاسخ شما به مهران احساسی هست.
این خانم یه عملی انجام داد، طرفش بهش نارو زد و فیلمش رو پخش کرد اما شما در موضعی نیستی که درباره شرعی بودن یا نبودن عمل ایشون قضاوت کنی(با اون الفاظی که به کار بردی) چون از همه داستان خبر نداری. اما بحث اصلی اینهم نیست.
بحث اینه که تو یه کشور اسلامی فیلم غیراخلاقی یه زن مسلمان اینقدر زیاد و وسیع دست به دست میشه و کسایی که رگ غیرت باد میکنن مسبب اشاعه فحشا بشن.
اگر فرض رو بر این بذاریم که ایشون خلاف شرع مرتکب شده هم عمل ایشون مجازات مشخصی داره و کسی حق پایمال کردن آبروی ایشون رو نداشت.
حالا تو همی فرض، تصور بفرما یه دختر ساده برای رشد و ترقی کاری، تن به کار ناشایستی میده.آبروش برای همیشه تو ایران میره و رسما عین آشغال غیر قابل بازیافت از جامعه شوت میشه بیرون.
یه عده دیگه به جای دایه مهربان تر از مادر براش آغوش باز میکنن و بهش نشون میدن که دارن کمکش میکنن دوباره برگرده به زندگی.
میشد این اتفاق نیافته، خطا و گناه و اشتباه ممکنه رخ بده و میشه دوباره فرد رو به زندگی سالم برگردوند اما وای به روزی افراد برای ارضای امیال شخصیشون آبروی یکی رو به بازی بگیرنن و اونو از هستی ساقط کنن و اون این رو با غیرت دینی توجیه کنن.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
25
55
بولتن چی مییگی
منم این اقدام این خانومو محکوم میکنم
طرف برداشته فیلم خصوصیو پخش کرده ابروی دختر مردمو برده بد بخت بدهکارم شده
ما چیکار داریم
باید تو خونه مردمم تفتیش کنید تا خیالتون راحت شه اجرای عدالت یعنی چی
حتما میخواین شلاقشم بزنید
پاسخ ها
امید(اصفهان)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
یکی از القاب خداوند ستار العیوب هس.ما هم ستار عیوب باشیم انشاالله.

ولی این رفتارها دلیلی روی اوردن ایشون به bbc نمیشه.
یک پارسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
32
51
بولتن جان چراقات زدی؟؟؟
خب همین بازیگر ودهها بازیگردیگرقربانی جامعه کنونی هستند..
کجای جهان بابازیگانی که خودراوقف هنرکردند اینجوری برخورد میشه؟؟؟؟
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
خود را وقف هنر کردند؟ نه عزیزم عشق مشهور شدن و پول دار شدن داشت خفه شون میکرد
اونی که وقف کردند جسمشان بود.
البته منم مثل بقیه قبول دارم مردم جامعه در انتشار این فیلم به او ظلم کردند
شاید اون با اشتباهات متعددی که کرده فکر میکرد راه برگشتی نداره که خیانت به کشور رو هم به گناهانش افزود(یا انتقام از هموطنایی که باعث بی آبرویش شدند)
به هر حال من کاملا منصفانه هم جامعه و قبل از جامعه خودش رو مسئول مسائل پیش آمده برای این خانم میدونم
خدا کنه هر چه زودتر توبه کنه و پاک به خدا برگرده
ناشناس
| United States |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
البته قربانی جامعه هست ولی ایشون استعداد بازیگری که نداشت. چه برسه به خبرنگاری که مقوله دیگری ست . بی بی سی با این ادعایی که از حرفه ای گری داره چطور یه ناخبرنگار رو استخدام کرده ؟
مرغ حق
| United States |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
ناشناسی که از قربانی جامعه گفته اید : این روزها ما هر کس خطائی میکند مرتب میشنویم که قربانی جامعه بوده این دیگر چه صیغه ای است پس مسئولیت فردی چه میشود هر کس رفت هر خطای شخصی با اراده و تصمیم خود انجام داد قربانی جامعه لقب میگیرد لطفا بما بگوئید که چه کسانی قربانی جامعه نیستند ؟؟ انهائی که تصمیم درست میگیرند و انسان های مسئولی هستند ؟؟!!لطفا کسانی که هر اشتباه شخصی افراد را به فربانی جامعه نسبت میدهند این مطلب را برای ما که این سخن برجسته انها را متوجه نمیشویم لطف کنند و توضیح دهند . ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
32
18
هووی پونه خانم شده!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
ببينيم صادق صبا كي بره سراغ ايشون!
سعید
|
United Kingdom
|
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
40
40
یعنی چون دلش خواسته و مثل هر آدم دیگری با یکی ....... تا آخر عمرش مجازات بشه؟
لعنت بر فرهنگ نداشته ی شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
خیلی ممنون
افتاب گردون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
اقا سعید این لحن کلامت برام خیلی اشناس تو همون سعید که من میشناسم نیستی(با پرچم کشور کانادا) اگه همونی که باید اسم منو بشناسی چون نظرات همیشه همینطور شمه ای از سیاه نمایی داره
لعنت!!!!؟؟؟؟منظورت رو از این کلمه نمیفهمم اگه تو مسلمونی باید بدونی که عمل زنا از بزرگترین گناهانه و باید این رو هم بدونی که همین دین مبین اسلام از اشاعه این عمل بیشتر از خود عمل بیمناک است و بهمین منظور برای اثبات ان شرایط بسیار دشواری وضع کرده و اینو بدون اونایی که باعث گسترش و پخش این عمل غیر اخلاقی شدن در گناه اون شریکن من حقیقتا عرض میکنم خودم نه اون فیلم رو دیدم نه راجع بهش حرف زدم(در اخر اگه شما اون سعید که من میشناختم نبودی ببخشید چون قصد توهین نداشتم )
مرغ حق
| United States |
۰۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
جناب سعید ما ایرانی هستیم و بقول شما بی فرهنگ . خوش بحال شما که یا در کشور ننه چارلز هستی یا با پرچم ملعون ان شناسائی میشوی ... بله ما بی فرهنگ هستیم همه با فرهنگی ها در کشور ننه چارلز است که هم مادر نوه هایش را کشت هم خود چارلز دایانا را کشت تا بتواند با " خانم اسب " ازدواج کند همه اینها از فرهنگ والای انهاست ادمخوری هائی که سراسر دنیا و ایران ما ( نه شما ) انجام داده اند هم نشان از با فرهنگی انهاست . برو اقا کاسه کوزه ات را جمع کن با اون پرچم ننگین انگل استان .
یک نفر
|
United States
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
16
46
اصلن معلوم نشد که ماجرای این دختر چی بود؟!یا حداقل من که نفهمیدم.ولی آبروش که همه جا رفت خوب معلومه که میزاره از این مملکت میره.
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
یک نفر : اصلن را از کجا کشف کردی درست ان اصلا است شما برو انرا 150 بار بنویس انرا یاد بگیری شاید در عرض این مدت ماجرای این دختر هم معلوم شود جناب .
زیبا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
این روزها به خیلی ها تهمت میزنند، اما خیلی عاقلانه می رن شکایت می کنند تا به همه ثابت بشه تهمت بوده اما این خانوم اقدام به خودکشی کرد! این یه خورده مشکوک نیست.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
30
18
رنگ رخساره خبر می دهد از سر ضمیر
ایشون اگر مشکلی نمی داشتن اولش که از ایران نمی رفتن دومش وضعیت الانشون ضد حرفاشون هست ... واقعا جای تاسف داره .
کاش آدما باطن رو می دیدن نه ظاهر رو...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
به نظر من اصلن ایشون درستر و فارسیتراز اصلا بدون تنوین شماست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
فارسی تر نه فارسیتر! بچه دوم ابتدایی هم بلده اینارو!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
مشکل ما شیوه ی نوشتن اصلا نیست مشکل اینه که ایشون دارن فارسی رو فراموش می کنند. وقتی نوشتن یک کلمه ساده رو فراموش کردند ، فرهنگ کشورشون رو فراموش نمی کنند؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
12
15
باید پذیرفت که در صنعت سینمای ایران فساد بگونه ایی بیداد میکند که افراد با اصالت و هنردوست جرآت روی آوردن فرزندان و بستگان به هنر هفتم را نمی دهند، چندیست که رسانه های داخلی هم به اقرار خود بازیگران و دست اندرکاران به گرایش به فساد را درلفافه و گاه پوست کنده اعلام میدارند. انگار ناف سینما را با تیغ مفسده بریده اند! البته در کشور ما به یمن اعتقادات مذهبی مردم و بانظارت مسولان در کشور آنچنانکه که در رژیم گذشته بود کمتر بنظر میرسد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
10
11
باید پذیرفت که در صنعت سینمای ایران فساد بگونه ایی بیداد میکند که افراد با اصالت و هنردوست جرآت روی آوردن فرزندان و بستگان به هنر هفتم را نمی دهند، چندیست که رسانه های داخلی هم به اقرار خود بازیگران و دست اندرکاران به گرایش به فساد را درلفافه و گاه پوست کنده اعلام میدارند. انگار ناف سینما را با تیغ مفسده بریده اند! البته در کشور ما به یمن اعتقادات مذهبی مردم و بانظارت مسولان در کشور آنچنانکه که در رژیم گذشته بود کمتر بنظر میرسد.
انصاف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
4
38
فکر کنم راه ثبوت ز ن ا رو همه بدونیم(سه نفر شهادت بدهند که به چشم خود دیدن) یعنی اسلام برای حفظ آبروی انسانها راه ثبوت رو تا این حد سخت کرده.
کار خانم امیر ابراهیمی کار نادرست، ولی ما ملت ایران چیکار کردیم، با ذوق وشوق اخبار خرد شدن ایشون رو دنبال کرده و هرکداممان تازیانه ای بر پیکر آبروی ایشان زدیم. یه لحظه تامل کنید و ببینید آیا اون تاوان اشتباهش رو پس داده یا نه؟ اما ما چی؟هرکدام ما فردا در پیشگاه خدا مسوول کاری هستیم که با آبروی یه دختر کردیم.بیخود رگ غیرتتون بالا نزنه،هرکسی که این فیلم رو به نفر بعدی داد و موجب اشاعه اون شد هیچ بویی از مردانگی نبرده بود.
پاسخ ها
افتاب گردون
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
راه ثبوت زنا عبارت است از شهادت چهار مرد. یا سه مرد و دو زن. یا دو مرد و چهار زن.که شهادت انها مشروط به این است که بگویند خود انها را با چشم دیده اند و اگر تعداد افراد به حد نصاب نرسد همه اتهام زنندگان حد میخورند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
8
5
به نظر من اگر ایشان معتقد به پاکی خودش هست نمی بایست در مصاحبه بی بی سی اعلام می کرد که به خاطر شایعات و حرفها از ایران رفته می ایستاد و همه جا و در همه مصاحبه ها اعلام برائت می کرد ضمنا مگر اینکه واقعا کارهایی کرده باشه یعنی نتونسته باشه اثبات کنه که فیلم مال خودش نیست!
پاسخ ها
نادر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
مگه مي شه دهن ما ايرونيا رو بست......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
9
2
بايد تيتر مي زديد بازگشت زهره شوكت
افرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
7
7
سفارت انگلیس به ظاهر تعطیه ولی سرویس های اطلاعاتی اون خوب کارشون رو انجام می دهند . اول یک فرد را لخت می کنند و جلوی دوربین می آورند و در مقابل اعتقادات مردم قرار می دهند .
بعد که آن فرد از سرزنش های مردم خسته شدند ، راه را برای مهاجرت او باز می کنند و بعد هم از او برای مقاصد سیاسیشان در شبکه های ماهواره ای و اپوزوسیون استفاده می کنند .
بزودی همین سرنوشت در انتظار تهمینه میلانی و فاطمه معتمد آریا است .
سهیلا *
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
7
11
بهتره سوال کنیم چرا اصلا بی بی سی باید این فرد رو استخدام کنه ؟ اونوقت به نتایج بهتری می رسیم !!!
فریال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
8
4
اگر دفت کنید می بینید که نیمی از مجریان سایت ها و شبکه های خبری که برای ایران برنامه پخش می کنند را دارو و دسته خاتمی به خارج فرستاده و نیم دیگر را هم با موذی گری ؛ کسانی که عکس های زن های هنر پیشه ایران را پخش کرده اند .
این خانم ها وقتی می بینند آب از سرشانگذشته می گویند چه یک وجب و چه چند متر بالاخره آبروی ما رفت پس بریم خارج . می روند خارج و می شوند جیره خوار خارجی ها . و دیگر روی بازگشت به وطن هم ندارند .
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
6
7
دلم برای اون و خیلی از جوونای مملکتمون که راه از بیراه تشخیص نمیدن و گول آغوش باز و لبخند اون ور آبیها رو میخورن میسوزه. البته بزرگترها هم بی تقصیر نیستند، دین و دیانت رو به خوبی به جوون ها یاد ندادند. فقط باید گفت: اللهم عجل لولیک الفرج
و دعا کرد که خدا ما را به راه راست هدایت کنه، راه اونایی که بهشون نعمت داد نه اونایی که برشون غضب کرد و نه گمراهان.
سهیل بشردوست
|
United States
|
۱۳:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
7
5
بس که ابلهن!
علی(اصلیه)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
2
14
اقا یا خانم انصاف یک اشتباه کوچک داشتید که باید تصحیح کنیم اینکه طبق ایات ابتدایی سوره نور چهار نفر باید شهادت بدهند و اگر یکی از انها حاضر به شهادت نشود باید مابقی هشتاد ضربه شلاق بخورند.
علی(اصلیه)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
0
9
واقعا چه کسی اطلاعات درستی از حوادث چند سال پیش این خانم دارد هر کسی چیزی می گفت به غیر از مطالب بسیاری که بعضی واقعی و بعضی شایعه بوده و لااقل من نمی دانم ان پسر نامزدش بوده؟ نبوده؟ دوست پسرش بوده؟ فیلم هارا چه کسی پخش کرد؟ با چه نیتی ؟ایا مرتکب زنای محصنه شد؟ اگر نه که حکم ان صد ضربه شلاق است, اینطور نیست؟ واقعا با این اطلاعات درست و غلط, من تپه فضولات انسانی خطابش نمی کنم و تطهیرش نیز نمی کنم او باید مجازات می شد در دادگاه و نه در مطبوعات انچنان که عکس بزرگ این خانم بر روی جلد بالای نود درصد نشریات زرد بود.
در کل من تا حد بسیار زیادی با مهران ,ناشناس اولی و برادر شما موافقم.
سین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
4
5
این جمله یکی از دوستان روشنفکر خیلی جای تامل و تاسف داره: "یه دختر ساده برای رشد و ترقی کاری، تن به کار ناشایستی میده"
یعنی اینقدر عادی شده؟؟!

اون فیلم فرهنگ حاکم بر سینما و قشر بظاهر هنرمند ما رو نشون داد....و پخشش فرهنگ حاکم بر مردممون!!
پاسخ ها
دختر ايراني
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
لطفا مفهوم روشنفكري را به شكل غلط نشان ندهيد.كسي كه اين حرف را زده كوته فكر بوده...
علی(اصلیه)
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
6
7
جواب سوال سهیلا خانم:
شاید شما با طرح این سوال انتظار جوابی را دارید مثل این جواب که "می خواهند از اعمال شنیع قبح زدایی بکنند" و اینگونه جوابها که اتفاقا در نظر گردانندگان بی بی سی نیز همین است ولی من می گویم این انتخاب تنها از روی خریت و حماقت بی بی سی است چرا که با مانور روی این مسائل و انسانهای کوچیک تنها از اعتبارش کاسته می شود نظر سکولار ترین و لائیک ترین ایرانی ها نیز بر روی پخش شدن فیلم خصوصی(داخل رختخواب) یک زن مثبت نیست.بزرگان اینها سروش و گنجی هستند که هیچ کاری از دستشان بر نیامده حالا گوگوش و امیر ابراهیمی چه کاره اند!!؟ سی سال خواننده تریاکی(داریوش) ازادی ازادی کرد تازه فهمید باید اول بره خودشو درست کنه حالا گوگوش ها و امیر ابراهیمی ها می خواهند شاخ بشوند.!!!؟
مدیر پایگاه عالی بود ممنون
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
دقیقا همینطوره . از پاسختون متشکرم .
پسر خاص
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
7
4
این هنوز زنده!!
ناهید-ج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
2
6
با سلام،ما که شکر خدا اصلا پیگیر فیلم و حاشیه های این خانوم نبوده و نخواهیم بود و همیشه سعی در عدم پذیرش تهمت ها داشته ایم البته نه از روی بی خیالی که بر اساس فرمایش رسول مکرم اسلام و.........
با وجود این برامون قابل قبول هم نیست که آدم عاقل-البته اگه عقلی در کار باشه-از چاله تهمت در بیاد و خودشو به چاه تهمت ها بندازه!!! آخه برای فرار از تهمت بی آبرویی باید رفت تو دامن ابتذال !؟!
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
حالا مطمئنید که تهمت بود و واقعیت نداشت ؟
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
10
10
مگر استخدام شدن در یک موسسه خبری خلاف شرع است ؟
ف.ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
8
9
فقط متاسفیم برای این افراد که این طوری خودشونو باختن
افسانه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
10
8
واقعا که بایدم بره تو بی بی سی استخدام بشه با اون گند کاری که اون کرد بیشتر از این نمیشه ازش انتظار داشت دختره فاسد.
واقعا باید افسوس خورد..........
فقط بگم که متاسفم.............
هادی..
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
3
6
بهتر بود ایشون بدور از حاشیه زندگی شو انجام میداد . اینکه آبروی ایشون رفته یه گناه بزرگ برای ما و مجله های ...هست. مسئولین میتونستن کاری انجام بدن که ایشون تیتر روزنامه نشه. همه مسئولین این روزنامه ومجله ها که دم از روشنفکری و اسلام میزنن در این جرم مسئولن.
ولی این باعث نمیشه ایشون خودشون رو بیشتر نابود کنن. هر چه بیشتر پیش برن بیشتر در این مرداب غرق خواهند شد.
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
خب اونها هم دارن شرایطی رو براش فراهم میکنند که بتونه مثلا انتقام بگیره .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
5
7
اگه تو يه شبكه ديگه كار ميكرد بازم ميشه گفت اشكالي نداره اما شبكه بي بي سي كه 24 ساعت داره برا نابودي ايران و اسلام نقشه ميكشه

مرگ بر هرچه وطن فروش كه چشم ديدن ايران و اسلام رو ندارن
دختر ايراني
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
3
10
همكاريش با بي بي سي رو كسي تاييد نميكنه.اما يادمون نره كه چه بلايي سرش آورديم.
اولا شايد اون فيلم حقيقت نداشته باشه.
دوما شايد خودش نميخواسته فيلم گرفته بشه.
سوما شايد باورش نميشده يه همچين خيانتي بهش بشه.
البته اينها توجيه كاري كه كرده(همكاري با بي بي سي) نيست.فقط يادمون باشه گناه مايي كه آبروش رو برديم كمتر از گناه وطن فروشي اون نيست.
مدیر پایگاه بر اساس اطلاعات موثق مطالب در خصوص ایشان مستند و حقیقت دارد ظاهرا حکمی هم در خصوص ایشان وجود دارد البته ایشان در پخش و تکثیر سی دی مقصر نبود ظاهرا شخص دیگری که دسترسی به رایانه ایشان داشته فیلم ایشان را کپی و دست به دست گردانده و در نهایت شیطان کار خودش را کرد .
اما ایشان بجای پناه بردن به دامن دشمن و فرار از مجازات می توانست ضمن توبه و قبول مجازات در ایران می ماند و از سوی دیگر مردم می بایست به ایشان فرصت زندگی ارام را می دادند اما متاسفانه فضای سنگینی بعد از تکثیر فوق العاده سی دی ایشان در ایران وجود داشت .
در همان زمان بنده به مشهد مقدس رفته بودم جوانی که یکی از جوانان بسیار متدین و سالم مشهد بود بنده را که دید برای اینکه به من اثبات کند که فیلم صحت دارد با حرارت می گفت حاج اقا به خدا من خودم چندین بار دیدم خود خودش بود واقعا تاسف خوردم می دانستم او نیز اسیر مکر شیطان شده به او گفتم توبه کن مگر تو چکاره بودی که می بایست تشخیص بدی که خودش بوده یا نه این جوان خیلی معذب شد و اعتراف کرد اسیر مکر شیطان شده و خیلی ناراحت بود دلم خیلی بحالش سوخت کسی که واقعا ایمان داشتم تا بحال چنین تصاویری را هم ندیده بخاطر جو سنگین رسانه ای که یکی می گفت خودش بوده یکی میگفت خودکشی کرده یکی می گفت طرفش را تیکه تیکه کردند و چشمش را به کلیپی باز کرده بود که در حالت عادی شاید هرگز فکر دیدنش را هم نمی کرد .
و من آنجا به بزرگی مکر شیطان برای مبارزه با دین جوانانمان بیشتر پی بردم و در این حکایت این خانم ابزار دست شیطان شده بود اما به هر صورت برای بازگشت به سوی خدا و پاکی هرگز دیر نیست
پاسخ ها
مهسا(MIS)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
وای خدای من چی بگم بولتن....
به نکته ی خوبی اشاره کردید
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
مسئول صفحه ی گرامی بولتن نیوز. دستت درد نکند . قربان مرامت بلاخره حرف اصلی را زدی، اگر رییس دادگاه یا فلان مامور چیزی را ببیند آنجا می توان گفت مامور است و معذور ، درآن حالت نیز بسیار عزیزانی هستند که بنا براقتضای شغلشان چیزهایی می بینند و لی با مرارت بسیار مدام تهذیب نفس می کنند . لطفا در این باره چند گزارش تهیه کنید شاید بتوان دید جامعه را کمی تغییر داد. تا یک مامور یا قاضی چیزی را می بیند یا یک رسانه برنامه ی ماهواره ای را نقد می کند ، بسیاری فریاد بر می آورند که مگر ممنوع نیست و فلان وبهمان یا چون به مارسید آسمان تپید و خودشان هر روز و شب این ها را می بینند.
دوستان خواننده باور کنید نگاهداشتن چشم از نگاه داشتن گوش سخت تر است و نگاه داشتن زبان از نگاه داشتن هردو . اگر خود را فقط یک مسلمان ساده می دانیم و نه یک مومن تمام عیار لطفا فقط این سه عضو بدنمان را آن گونه که در تمام مذاهب و ادیان توصیه شده است نگاه داریم و نمازمان را نمازی بدانیم که بازدارنده است و هرگاه دیدیم پس از نماز کاربدی کردیم نمازمان را دوباره بهجا بیاوریم تا آن کار بد از ما دور شود چرا که خداوند فرموده : ان الصلاه تنهی عن الفحشا و المنکر
درجه یک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
4
7
از بعضی از بازیگرای صدا سیما جز این هم انتظار نیست ! هر روز هم دارن زیاد میشن ! بلکه برن یه کم صدا سیمای ما مسلمون بشه !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ایراد آنان نیستند، ایراد از سوی به کار گیران آنان است که خوب انتخاب نمی کنند و هزینه ی بیت المال را مراقبت نمی کنند. الآن وضع در صدا و سیما به گونه ای شده است که کارمندان عادی عموما انسان هایی شریف و گزینش شده هستند که نظارت نیز روی آنان زیاد است اما حقوق ناچیزی می گیرند اما فلان مجری یا بازیگر که رابطه ی استخدامی نیز با سازمان ندارد با زحمتی بسیار کمتر چند برابر دستمزد می گیرد و با پوششی نامتناسب با سازمان در آنجا یا در برابر دروبین ها ظاهر می شود . تهیه کنندگان نیز عموما خارج از سازمان هستند با سلایقی متفاوت .و تمامی این موارد در روند کاری کارمندان آن سازمان نیز اثر سوء می گذارد. اکنون در سازمان بیشتر کارمندان ومدیران بدون توجه به تخصص و شغلشان به دنبال کاری اضافه در برنامه های تولیدی می گردند تا کمی درآمدشان افزایش پیدا کند . چراکه به عنوان مثال اگر چهار ساعت در برنامه ای باشند چند برابراضافه کاری مصوب به آنان تعلق می گیرد و این می شود که هروز بیشتر از دیروز شاهد افت کیفی برنامه ها و سوتی ها در برنامه های زنده هستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
3
4
بولتن جان این جماعت ما 99999/99 درصدشون همینجورین
پاش برسه خود شیطونم که هیچ
خود خدارو هم درس میدن
پاسخ ها
مرغ حق
| United States |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
ناشناس بی انصاف این امار گیری دقیق را چه کسانی انجام داده اند که ما تا کنون چنین امار دقیقی را ندیده بودیم . در سراسر جهان حتی دقیقترین مراکز اماری جهان در زمان انتشار هر اماری بین 3 تا 4 درصد امکان خطا را قائل میشوند ولی مرکز امار گیری شما یک پدیده است به این دقت !!!!!!!!! مطمئنا با شما تماسهای زیادی گرفته خواهد شد تا از نبوغ شما استفاده جهانی شود چون جهان از بر اوردن چنین امار دقیقی تا کنون عاجز بوده است . تبریک به شما !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
GPS
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
4
2
چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
4
3
چند وقتی است که برای مراعات حال فرزند خردسالم مدام کانال های ماهواره ای را حذف می کنم . اینک فقط مانده چند شبکه ی خبری و کانال های جمهوری اسلامی . فکرکنم با این کارهای بی بی سی و صدای آمریکا باید این دوکانال را نیز حذف کنم. همان بهتر که یک گیرنده ی دیجیتال بخرم و خودم را راحت کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
افرين داري هدايت ميشي
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
0
4
ظاهرا بولتن عزیز مطمءن است که در آن ماجرا آن دو نفرمحرم نبوده اند از آنجایی که سزای زناکار هم مشخص شده و از آنجایی که آنها خواسته یا ناخواسته خیلی بیشتر از 4 شاهد داشتند عجب است که حکم زانی و زانیه اجرا نشده و خانم از بی بی سی سر دآورده و از آقا هم خبری نیست. ولی اگر یک درصد محرم بودند وای به حال خیلیها.
مدیر پایگاه چکش خانم اصل را هم اگر بر محرم بودن آنها بگذاریم که ظاهرا اینطور نبوده البته در میان بسیاری از هنرمندان ظاهرا بحث محرم بودن یا نامحرم بودن زیاد مورد توجه نیست موضوع گرفتن فیلم و پخش و تکثیر میلیونی این فیلم مطرح بود بررسی های بسیاری نیز انجام شد ظاهرا یکی از قوی ترین مجموعه های اطلاعاتی کشور همه نقاط کور پرونده را هم کشف کرد به هر صورت این پرونده بعد از طی مراحل قانونی بسته شد اما اینکه بی بی سی مجدادا این ادم را به رسانه و تیتر خبر بر می گرداند نشان از نیات پلید این خبرگزاری رسمی دولت انگلیس برای رواج دوباره فساد اخلاقی و شکستن قبح این عمل در میان عامه است و البته اهداف بسیاری دیگر که انشاالله در اینده به ان بیشتر پرداخته خواهد شد.
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
1
3
خانمها باید حواسشان جمع باشد همسران محرم میتوانند تبدیل به دشمنانی نامحرم شوند هر چند مردان بی غیرت در مقابل آقایان شریف هموطن ما قطره ای در مقابل دریا هستند ولی کمی بدبینی در موارد اینچنینی بد نیست. و اما این خانم هر زن دیگری بود از این کشور میرفت ولی نه جایی که نه تنها گمنام نباشد برعکس همه ماجرا را جلوی چشم بیاورند و آنهایی که نمیدانستند هم آگاه شوند! یا للعجب خلاصه...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
3
یه مدت کوتاه تو شبکه می مونه بعد که کاراییش تموم شد پرتش میکنن بیرون!
در ضمن چقدر زشت شده نه؟
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
4
0
به همین زودیها منتظر کلیپ جدیدش با صادق صبا باشین هر چند اونم انکار می کنه و میگه من نیستم مشابه منه
چکش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
1
4
آخه بدتر شد که بولتن بالاخره نه ما شنیدیم که مجازات بشوند و نه شنیدیم که مثلا این خانم بیگناه بوده حالا این قویترین مراجع اطلاعاتی ته و توی چی رو درآوردن نمیدونم زودتر به بقیه ش بپردازید شایدپاسخ سوالات ما درش باشه. یک چیز دیگه هم عرض کنم در ذات اسلام محرم شدن با ادای صیغه بین دو نفر هم امکان پذیره بهتره به موارد علنی مثل بی حجابی شون بپردازیم هر بی حاب الزاما زناکار نیست گناهشونو نشوریم.
مدیر پایگاه باید رسانه های آن زمان را پیگیری کنید در ضمن بنده هم همانند شما همین اعتقاد را دارم در خصوص صیغه اما قصه این خانم از جنس دیگری بود خواهشا کشش ندهید فقط خدمتتان عارضم ایشان ظاهرا تنها متهم به رابطه نامشروع بودند
پرونده ایشان بیشتر بر حول محور شخصی بود که این فیلم را از روی سیستم ایشان برداشته بود و ظاهرا این فرد با بررسی های زیاد شناخته و دستگیر شد اما از عاقبتش خبری ندارم آن زمان می گفتند این جرم یعنی پخش سی دی در سطح وسیع حکمش مفسد فی الارض است . اما بعد از آن زمان دیگر خبری از پیگیری پرونده را در رسانه ها ندیدیم تا شنیدیم این خانم به فرانسه مهاجرت کرده اند اما اینکه ایشان بابت جرمشان مجازات شدند یا خیر اینهم هیچ وقت رسانه ای نشد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۱
0
5
سلام. بنده با صحبتهای مهرا ن و ناشناس اولی کاملا" موافقم همچنین فرمایشات (بولتن) کاملا" متین میباشد . ولی ایکاش خودش هم این حساسیتها را درک میکرد و با توجه به اینکه آنطوریکه بنده شنیده ام آن فیلم خصوصی را هم از سایتها حذف کرده بودند و موضوع کمی داشت حالت کهنگی به خودش میگرفت فعلا" باید سعی میکرد از دید مستقیم مردم خارج شود . و ای کاش آن ناجوانمردانی راکه مستقیم و غیر مستقیم در این کار دخالت داشته اند شدیدا" به جزای عملشان میرسانند. گه متاسفانه عوض رسوا کردن مسببین و پدید آوورندگان این حادثه مستهجن فقط این خانم قربانی این رسوایی شد.
ايران دوست
|
Canada
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
1
0
چگونه است در شرايطي كوتاه كه صحبت از فساد در سينماي ايران آن هم از طرف خود سيناگران ايراني مطرح شده حرف از استخدام ايشان در برنامه بي بي سي به ميان مي آيد جزء اينكه اين خانم مي خواهد خبر گذشته به روز شود ما زنان هنر مند واقعي زياد داريم ونبايد اين خانم و گلشيفته را مشت نمونه خروار مقايسه كرد بعضي براي كسب شهرت دست به جنايت مزنند ولي زنان اصيل ايراني در هر شغل ومسندي باشند شريف ومقدسند بهتراست همه را يك جور نبينيم وبا احترام به آنها نگاه كنيم
reza
|
Canada
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
0
2
بولتن جان شما که تیر خلاص رو خوب میزنید حداقل فیلم این بنده خدا رو هم میزاشتید
مرغ حق
|
United States
|
۰۷:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
4
اول بی بی سی زباله دانی است . دوم قصد تبلیغ حجاب را در این جا ندارم تنها میخواهم اعتراف کنم که این حجاب عجب جذابیتی به زنان میدهد که زمانی که این زن و گلشیفته حجاب داشتند دنیائی از جذابیت و رمز و راز در انها نهفته بود و چقدر دوست داشتنی بودند و حال که بدون حجاب ظاهر شده اند میبینیم که هیچ جذابیتی در انها نهفته نبوده و شده اند مانند میلیونها زن معمولی معمولی معمولی و ان چه ما می پنداشتیم از صدقه سر حجاب بوده و بس حقیقتا اینها هیچ چیز برای ارائه کردن ندارند و از چشم ما از اسمان بر زمین افتادند که درخورش هم هستند اینها در غرب چه برای ارائه کردن دارند هیچ اینده ای جز یخی که در مقابل افتاب قرار بگیرد و اب و محو در انتظار انها نیست فقط اگر میدانستند ان حجاب بود که به انها همه چیزهائی را داد که داشتند و حالا ..................
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۷
1
5
فقط خدا از گناهان مردم مطلعه!!!
زود قضاوت نکنید شما از احوالات اون بیچاره خبر ندارید
رضا
|
Turkey
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۶
5
0
خائن
سوگند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۲
4
3
واقعا واست متاسفم که خودتوفروختی اونم به چه...
م ر
|
United States
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۶
7
1
ببخشیدا حالا شد که شد اونم مثل هزاران دختر خراب دیگه باید نون بخوره دیگه .مثلا میموند چه گلی به سر ایران میزد . مثل این تو تمام ایران پیدا میشه. این روسپی نه یکی دیگه جاش میرفت . بیچاره بی بی سی که اتفاه جمع کنه :) بابا هرکی ندونه فکر میکنه این افریته هزار شوهر عددیه
مري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
4
1
خود كرده راتدبير نيست جايي نداشت بين جامعه هنر و ايراني
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۰
4
1
مقصر خودش بود که با شهوترانی زندگیشو تباه کرد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۳
3
1
خاک عالم توی سرش.
قاضي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۵
0
2
منم با اين نظر موافقم كه "چشم ها را بايد شست جور ديگر بايد ديد"ولي من واقعا متاسفم برا مردمي كه لاف مسلماني مي زنن ولي واقعا بويي از ان نبردن!خود را مقيد به اسلام مي دونن ولي فقط شعار!واقعا مرگتان باد چنين مسلماني!حرمت ابروي مسلمان از حرمت خانه كعبه هم بالاتره!پيغمبر عظيم الشان مي فرمايد اگه كسي رو شب در حال گناه ديدي تصور گناهكار رو در روز از ان نداشته باش!شايدتوبه كرده باشد!!!!!!!!!!!!من كاري به پبوستن او به شبكه بي بي سي ندارم!ولي اين رو مي خوام بگم كه همه مقصر بودين!شما كه مدام در طبل بي ابرويي كوبيدين جرم تون در صورت اثبات كمتر از "اميرابراهيمي"نيست!فضايي رو به وجود اوردين كه بدبخت نتوانست در اين كشور بماند.اي كساني كه چنين موضع گيري هايي مي كنين از خدا بترسين وبه خاطر همه ظلم هايي كه در حق "زهرااميرابراهيمي"كردين از خدا طلب بخشش كنين وبه دليل اينكه حق الناس بر گردن تان هست حلاليت بطلبين!متاسفم براتون چون در قضيه "اميرابراهيمي"كارنامه سياهي از خود به جا گذاشتين!!!!!!!!!!!!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
1
4
خانم امير ابراهيمي در اتش بيكناهي سوختند, ايشون شايد تو جاي ديكه توبه كردن شما ك نعوذ باا... خدا نيستين ك دارين برا اون قضاوت ميكنين ...
مجتبی موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۷
1
6
رسول خدا به سلمان گفت-ای سلمان اگر شبی مستی را در کوچه دیدی فردای ان روز به چشم ان شب به او نگاه نکن-چرا که سحر او توبه کرده باشد وتو ندانی
یه نفر از قزوین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۸
1
1
حدس و گمان ها،قضاوتها و حرف و حدیث ها به کنار.حالا فرقی نمیکنه که نامزدش بوده یا نه.مهم اینه که اون اجازه فیلم برداری رو داده بوده که نباید میداد.یه سوال.انگیزه خانم امیر ابراهیمی از اجازه این فیلم برداری چی بوده؟
اسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۰
2
0
انگیزه نداشته هدف داشته می خواسته اویزون اونور بشه که موفق شده مثل گلشیفته جون بیچاره خانواده هاشون
لعيا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
0
4
ح داشت چندنفر آزما کمکش کردیم فقط. ابروشوبیشتر از این بردیم تااونجایبی که نتوانست درايران بمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۱
0
6
به شما چه ربطی داره هیچ کس نمی تواند درباره زندگی خصوصی کسی نظر بده
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
1
2
لعنت به ادم های کثیف و ادم خراب کن
ناشناس
|
United States
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
0
5
زندگی خصوصی دیگران به هیچ کس مربوط نیست . همه اشتباه میکن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۷
1
1
آخه به ما چه
مگه من ننه باباشم
دست داشته
عشقش کشیده
نوش جونش
taranom
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
1
بنظر من زندګی شخصی هر کس به خودش مربوطه لطفا خدا نشیم و بنده بمونیم و بفکر کارای زیر زیرکی خودمون باشیم
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
0
3
روزی عده ای زنی را پیش حضرت عیسی اوردند و گفتند این زن زناکار است میخواهیم انقدر با سنگ او را بزنیم تا بمیرد.عیسی گفت هر کدام از شما که در زندگیش گتاه نکرده جلو بیاید و این کار را انجام دهد.هیچ کس نیامد و عیسی او را ازاد کرد...
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۶
0
0
سلام دوستان....بچها هرکی هرغلطی میکنه بع خودش مربطه ....ربطی به ایرانی بودن نداره....ولی از خدا میخوام یه خورده ازبارگناهمان کم کنه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۲۸
1
0
چی شده؟
مرىم
|
United States
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
1
0
هر کارى کرده خوب ىابد از حال امروزش پىداست
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
0
1
به نظرم اون یک قربانیه اگه زن هرزه ای بود الان که رفته اونور مثل خیلی از بازیگرها لخت میشد و فیلم های غیر اخلاقی بازی میکرد پولدارم میشد. حقیقت اون فیلم هرچی بوده به خودش مربوطه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۵۴ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
1
0
من همیشه خبرهای بی بی سی را گوش می کردم اما از وقتی شنیدم که خانم ابراهیمی را استخدام کرده کانال بی بی سی را خذف کردم شرمنده‏(زادفلاح از بجارسر شفت شهرام‏)‏
یه انسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
1
سلام به همگی .درسته نباید الکی یه کسی زود تهمت زد آره درسته ولی خوب مهم افکار پلیدیه که اونوریا تو سرشونه این خانم اولی نیست آخری هم نمیتونه باشه ...اونوریا مثلا باهوشن چون میرن دنبال کسایی که زخم خوردن و به بهانه این چیزا گولشون میزنه ولی خوب ما باید چشمون باز باشه البته دیدم خیلی اینجا هستن که واقعا ایرانین ازته دل خوشحالم ودلم بحال این شبکه های مزخرف اونوریل سوخت انقد خرج میکنن افکار چند هزار ساله کیا رو تغییر بدن ما ایرانی مسلمون رو واقعا که ...یکمی کند ذهن هستنا خداییش
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۸
0
0
؛اون دختر هرکاری که کرده به خودش ربط داره هیچ کدوم ازشماحق ندارید چیزی راجع بش بگید هرکی پشت سرش حرف بزنه ایشالا سر خانواده خودش بیاد
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
0
0
اگه اسلام گفته حجاب اینجا معلوم شد که واقعا خانم ها زمانی که حجاب دارند زیباترند
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۱۵:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
یک لحظه تصور کنید که کیفیت و حالت صورت و میزان نور در دو تا عکسی که با همدیگه مقایسه کردید و این نتیجه رو گرفتید با هم عوض بشه ؛ الان چی ؟ کدوم زیباتره؟؟؟
ی ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
0
0
واقعا ک متاسفم
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
اصل خبر رو توجه کردید؟ بی بی سی فارسی خانم زهرا امیر ابراهیمی را استخدام کرده! بر همین مبنا کلی اتهام به بی بی سی زده شد. الان که 3 سال گذشته میشه جواب بدید که این خبر چی شد؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
متاسفم برا اونایی که خودشونو پاک میدونن و هر چی از دهنشون بیرون میاد به یه دختر بی گناه نسبت میدن
مگه شما خدایید که به خودتون اجازه قضاوت میدید
برا همتون متاسفام
خود شماها دست کمی از بی بی سی ندارید عوضیا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۷
0
0
خداوند همه ماها رو به راه راست هدایت کنه
احمد
|
United States
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۷
0
0
با سلام این خانم تو ایران که کشور اسلامی است خراب کرده حال اگه بره تو bbc فکر کنم بازم به پرن روش
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین