کد خبر: ۷۵۲۳۴
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر
تاریخ انتشار:

دست دادن لیلا حاتمی با مرد فرانسوی

لیلا حاتمی در حاشیه مراسم اسکار، برخلاف عرف دینی و اعتقادات مذهبی خود به عنوان یک زن مسلمان ایرانی، با "لانگمن" تهیه‌کننده فیلم "آرتیست" که برنده تعدادی از جوایز اسکار شده است، مصافحه می‌کند.
به گزارش سایت اوباما، لیلا حاتمی بازیگر فیلم جدایی نادر از سیمین، در حاشیه مراسم اسکار برخلاف آموزه‌های اسلامی و در اقدامی متناقض با حیای کهن ایرانی، ترجیح می‌دهد براساس فرهنگ غربی عمل کند و به همین خاطر، با "توماس لانگمن" تهیه‌کننده فرانسوی مصافحه می‌کند و اجازه می‌دهد این مرد فرانسوی نیز بازوان وی را لمس کند.

قابل توجه اینکه این تصویر از سوی صفحه خود لیلا حاتمی در گوگل پلاس منتشر شده و مشخص نیست که دلیل اصرار این شخص بر انتشار تصویر غیراخلاقی زیر چیست.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۸۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
881
2744
وا اسلاما وامحمدا ! بولتن ، قیمت مرغ و گوشت چنده ؟ می دونی کارگران مترو چندماهه حقوق نگرفتن ؟ می دونی عیدی پارسالشونو هنوز ندادن و بهشون گفتن امسال عیدی نمی دیم بهتون؟ بجای اینکه به مسائل معیشتی مردم بپردازین گیر دادی به امثال گلشیفته و لیلا حاتمی و غیره. چی می خوای از این آب گل آلود برای خودت بگیری؟
مدیر پایگاه برادر عزیز شما مستند برای ما در مورد مطالبی که گفتید خبر تهیه کنید ما هم پیگیری می کنیم و خبر شما را هم کار می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای بولتن
"پیگری" نیست و "پیگیری" است.
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است؟ چه نیازی به مستند هست؟ مگر خودتون نمی بینید؟
مدیر پایگاه دوست عزیز بی نام ما کشته مرده این غلط گرفتن شما هستیم !!!
دوست خوبم این که مشخص است اشتباه در تایپ بوده است اما چشم اصلاح می کنیم اما در خصوص مستندات، شما مطالبی را که گفته اید نیازمند اثبات آن هستید و اگر ما بخواهیم در این خصوص خبررسانی کنیم می بایست مستنداتی داشته باشیم که در صورت شکایت از طرف مثلا همین جاهایی که شما نام بردید بتوانیم با مستندات خبر خود را تایید کنیم برای همین موضوع است خیلی مواقع ما نمی توانیم نظرات اینچنینی را تایید کنیم چون تنها یک ادعاست بدون پشتوانه و بدون مستنداتی که بشود از خبر دفاع کرد .
شما زحمت بکشید در بخش ارتباط با ما مستندات خود و شماره تماس خود را بگذارید با شما تماس گرفته شده و در خصوص صحت و سقم خبر پیگیری و در صورت صحت خبر روی آن کار می شود
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جناب ناشناس
به جای اینکه در نقش یک کارمند زحمتکش و دردکشیده و حقوق نگرفته به تضعیف نظام و کشور بپردازی اگه جرات داری به جای دروغ هویت واقعی خودت رو رو کن و بعد فریاد وا اسلاما سر بده
ناشناس غیر عزیز
چقدر این ندای وا اسلاما وامحمدایی که سر دادی منو رو یاد ندای لا حکم الا لله جاهلان جنگ صفین و معاندان اسلام در لشگر امام علی میاندازه
همون ملعون هایی که بعد ها خوارج شدند و به عنوان منافق نهروان به راه انداختند با همین شعار شما که واسلاما وا محمدا ....

لعنت خدا بر منافقینی باد که همیشه با طمع ورزی و غرض ورزی در پی گمراهی یه سری افراد نادان و عوام بر اومدن و با شعارهای دروغین واسلاما وامحمدا لا حکم الا لله و ... دل علی های زمانشون رو خون کردند
بر هرچی منافقه ملعونه لعنت به حق خانم فاطمه زهرا در دنیا و آخرت به عذابی گرفتار بشوند که هیچ گنه کاری به اون عذابها دچار نشده باشه
آمین یا رب العالمین
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
خواستم پيامي بگذارم، ولي پيام زيباي آقا مجيد عزيز ديگر جايي براي گفتن بنده باقي نگذاشته بود. ممنون برادر.
وارش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
احسنت آقا مجید...
حرفی نمونده که بگم
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ناشناس عزیز
غذا همه نیاز یک انسان نیست
ما با دیگر مخلوقات فرق ها داریم بزرگوار فرق ها
ما ارزش داریم
ما فطرت داریم
ما عقل داریم
ما احساس داریم
ما غیرت داریـــم.
حسین
| Germany |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بخدا راست نمیگویید جرات چاپ نظرها را هم ندارید من که چندین بار نظر داده و به هیچکس یا مقامی هم توهین نکردم ولی چاپ نشده.
عبدالرسول
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جناب عبدالبها
فارسی خوب می نویسی ولی دین تو و ما ایرانی ها یکی نیست . اخلال در نظام افقتصادی کشور با افزایش گوشت و مرغ و چیز های دیگر کار همان کسی است که تو را اجیر کرده تا همیشه اولین پیام را روی هر خبری بگذاری ولی مردم امروز تو دهنی درست و حسابی به تو و اربابان صهیونیستت دادند . مرگ بر بهائی مسلمان نما و ایرانی نما که قبله گاهش در حیفا است
داود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بولتن مستند میخواهی من مستند زنده 12سال بامدرک لیسانس دارم توشهرداری کار میکنم اولین بار سایت شمارو میبینم اخلاقا وجدانا قرانا به هرکی اعتقاد داری بیا کار کن من مستند واقعی وزنده ایی هستم که مستاجرومتاهلم هرچند تونیز مثل بقیه دولتی ها هستی ولی ببینم چقدرصادقی وروراست یا علی 0936440045شماره تماس منه حالا نگی چرا ی شماره کم گذاشتم اگه مطلب منو زدی بهت میدم بخدا خیلی مردی اگه کمکم کنی
مدیر پایگاه برادر عزیز بازهم نفرمودید مشکل شما چیست اما چشم نظر شما را تایید می کنیم انشاالله بتوانیم کمکی بکنیم
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
جناب ناشناس گرامی مطمئنا شما تنها کسی نیستی که از قیمت بالای همه چیز خبر داشته باشد ولی حتما نویسنده های بولتن در ایران زندگی نمیکنند که مدرک میخواهند حتی بقالی کوچه آقای احمدی نژاد هم اجناسش گران شده است . کو چشم بینا و گوش شنوا .
مدیر پایگاه آقا رضا متاسفم نمی دانم چرا پاسخ ما را بدقت نمی خوانید اگر ما از ایشان مدرک و مستنداتی خواستیم در خصوص گران شدن مرغ و تخم مرغ و خودور و مسکن و مواردی که همه ما در آن درگیریم نبود ما مستندات را در خصوص مطلب ایشان در خصوص ندادن حقوق کارگران و ندادن عیدی و اینکه امسال به آنها گفتند عیدی نمی دهیم بود اتفاقا اگر ایشان مستندات خودش را در این مورد اعلام می کردند و یا آدرسی می دادند که خبرنگار بولتن بتواند با ایشان تماس گرفته و با وی مصاحبه کند می توانستیم در این خصوص پیگیری خبری کرده و ضمن ارائه اخبار آن در سایت مسئولین بالاتر را به این ظلم در صورت اثبات آگاه کنیم
حميدرضا ع
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
حالا كه هويت و اسم مي خواهيد اسم من حميدرضا ع هست من خودم سند حرفم هستم اگر برادراي عزيز بولتن زحمت بكشن يه سر به كارگاه متروي مشيريه بزنن متوجه حرف بنده مي شن. 5 ماهه كه با قرض دارم زندگيمو مي گذرونم چون حقوق ندادن ديگه روم نمي شه تو صورت همسرم و تنها پسرم نگاه كنم چقدر بايد وعده سر خرمن بهشون بدم. اون عزيزي كه نوشته همه چيز نان نيست بايد بهشون بگم اتفاقا همه چيز نان هست خود شما اگه تونستي دو ماه با اين شرايط دووم بياري نامردم اگه پنج ماه حقوقمو نگرفتمو بهت نبخشم. خجالت بكش برادر من بيچاره شديم رفت حالا شما گير دادين ليلا حاتمي با يه مرد غريبه دست داد. داد كه داد به من چه كه دست داد . اگه كسي آدرس دقيق خواست همينجا بگه من براش اي ميل ميذارم با هم بحث كنيم
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
این حاج آقا بولتن 1جوری صحبت میکنه انگار همه خبرهاش مستنده!!!!!
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بولتن عزیز پس کی دربارهء مسئلهء مترو گزارش تهیه میکنید؟

.......
مدیر پایگاه خانم چکش شما گزارش خودتون را بدهید در ضمن اگر می توانید ایمیل خودتان را هم اعلام بفرمایید انشاالله روی گزارش شما کار می شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
شما اگر اجازه دارین درباره حقوق نگرفتن کارگران نساجی مازندران خبر چاپ کنید . یا از گرانی شب عید بگین. لیلا حاتمیو چیکار دارین. مشکل ما لیلا حاتمی نیست
احسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
371
461
چند بار باید گفت؟در سینمای ما حیا جایی ندارد.یک دلیل این که زنی باید به مرد های نامحرم مختلف روزانه اظهار کمال عشق و علاقه بکند و علاوه بر آن این کار را با حس و حال انجام دهد انگار او شوهر واقعی اوست تا فیلم طبیعی شود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ادب در مقابل خدا حکم می کنه که به حکمش تن بدی.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
صدتا + براي ناشناس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
990
1083
خوب كه چي؟ به شما و ما چه ربطي داره؟ دلش خواسته. ادب حكم مي كنه كه دست بده اگه دست نمي داد كه بي فرهنگي بود. كشتيد خودتون با اين افكار مزخرف.
مدیر پایگاه همین ادب شما ما را کشته !
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ناشناس جان
خوب بله ادب خیلی چیزها رو حکم میکنه بدون قاونونی ومحدودیتی
آزادی عمل در حد جنگل و حیوانات جنگل

راستی ادب حکم میکنه وقتی یه چیزی ازت در این دنیای آزاد خواستم منو جواب نکنی

لطف میکنی از نوامیسی که داری شماره هاشون رو برام بفرستی تا به رسم ادب باهاشون آشنا بشم و احیاا به رسم ادب و تمدن باهاشون دست بدم

به خدا از این جهل ها و نادونی ها و عقل های خاموش که نمیدونم چطور شستشوی مغری شده اینقدر دلم درد میاد که از غصه تا مدتها حالم خرابه

یعنی غیرت نگو بگو یه گونی سیب زمینی

برهرچی بی غیرت کثیف بی خانواده ای که همه چیز رو آزاد میدونه و از اخلاق و ادب مایه میذاره لعنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقای با ادب پس خیلی مواظب خودش باش!!!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ناشناس یعنی عجب حرف چرتی زدی!!!!
وای خدا مردم از خندهD:
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
یه بارکی ماچشم می کرد تا باادب تر!!!!! با شه .هر هر هر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سه هزار میلیارد تومان کجارفت اون دست مال خودشه بیت المال چی شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سرباز 0 وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ناشناس این فرهنگ وتجدد که شما از آن دفاع میکنی .چه فرقی با فحشا داره .
وقتی ادب حکم میکنه دست مرد تامحرم را گرفته و فشار و بازوی خود را در اختیارش قرار بدی آیا همون ادب بتو وامثال توحکم نمیکنه ، هرگاه دیدی ناموس ویا مادر وخواهرشما در حال ارتکاب عملی قبیح تر ویا گناهی شنیع تر با نامحرم هستند . آنرا شتر دیدی ندیدی فرض کرده و به فرهنگ دیگران یعنی هرزه گی وفحشا معترض نشده و از روی ادب کاری بکار شون نداشته باشید و فرهنگ خود را تقویت کنید؟
با این حساب بنده اعتراف میکنم که خانمهای ... و مراکز فحشا و کازینو های امریکا از همه شما بهتر حکم ادب را بجا می آورند.
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اگر شما واژه غیرت واست تعریف نشده واسه ما خوبم تعریف شده کاملم تعریف شده.
اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
برادر مجید مازندرانی یه دفعه بگو مرگ بر همه به غیر از خودم و خیال خودت و بقیه را راحت کن .
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
از لیلا حاتمی خواستند دست بده اگه نده بی ادبیه/ معتمد آریا رو خواستند بوس کنند اگه بوس نده بی ادبیه/ از گلشیفته خواستند لخت بشه و...اگه گوش نده بی ادبیه .والا اگه زن خنثی باشه و دستمال دست هر کسی بی ادبی تره منتها عاقلان دانند
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بسيار عالي بود سركار خانم م سادات موسوی. اگر عقلي براي انديشيدن وجود داشته باشد.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اگر خواهر خودت بخواد ادب به خرج بده ناراحت نمیشی ؟
محمود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
این که به دین ما توحین کردی جرمش معلومه
اما تعجبم از بولتنه لطفا ادای ازادیی بیان رو در نیار
این نظرات رو باید سانسور کنی
نه نظر من رو که بارها سانسور کردی
متوجه شدین که چی گفت؟
افکار مزخرف ینی چی؟
ما اینو از خودمون در آوردیم یا حکم خداس؟
اما ناشناس که البته ناشناس نیستی افکارت برام اشناس لطفا فرهنگ بالات رو برای خودت و خانوادت و ناموس خودت نگه دار
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
اینا به دست دادن زن با مرد میگن فرهنگ!!!
آشنا ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
میگم شما با فرهنگها و با ادبها اندر خم یک کوچه اید.خیلی عقب هستید
آخه یکعده هم تو امریکا و اروپا خیلی وقتکه این فرهنگ و ادب شما رو ارتقا دادن و پس از تکمیل لایحه همجنس بازی تو قوانین پارلمانی کشورشون مصوب کردند. حالا دیگه بعضی از این با فرهنگها که ادبشون بیشتر از شماست(البته طبق معیار شما)با همجنس خود قانونی ازدواج میکنند. الان شما با تعریف خودتون از اونها بی ادب تر و بی فرهنگ ترید

چرا چون هر کاری دلشون خواسته انجام دادن وبه کسی هم ربط نداشته .بابا جون چرا خودتونو میزنید به اون راه . تخم مرغ دزدی آخرش به شتر دزذی می انجامه.توکه میگی بما چه و همراه شدن با فحشا را فرهنگ میدونی و همراه نشدن را دور از ادب معرفی میکنی ،باید یک روز جواب پس بدی ها . اول به خودت و خانواده ات بخاطر حرفی که زدی و دوم سر پل صراط و میزان عدل خداوندی که در قرآن و کتب پیامبران همه انسانها را از فحشا نهی فرموده. زمستان بگذر و رو سیاهی بر ذغال ماند. از ما گفتن بود و از شما اختیاردر اندیشیدن
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
به شما چه ربطی داره دختر مردم زن مردم چطوری میگرده
چشم خودتون رو اصلاح کنین ............
مدیر پایگاه چرا به مردم ایران هم مربط می شود و می توانند از ایشان محترمانه انتقاد کنند ،مگر اینکه خدای ناکرده وی بگوید من از مردم ایران نیستم .
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
33
62
خدا بگم این اسکارو چیکارش نکنه، یه دو روز دیگه طول بکشه فکر کنم باید شاهد آشتی کنون سیمین با نادر و قادر و اکبر و اصغر و توماس و ... هم باشیم.
سرباز ......
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
858
430
یعنی شما نمی دانید هدف لیلا حاتمی دختر زری خوشکام مستهجن ترین هنرپیشه زن سینمای قبل از انقلاب ایران چیست ؟! او می خواهد بگوید ما کار خودمان را می کنیم به هیچکس هم مربوط نیست او می خواهد به ریش همه مردم ایران بخندد او می خواهد همه ارزشهای ما را به سخره بگیرد او می خواهد انتقام خانه نشینی مارد و همه هنرپیش های فاسد ایران قبل از انقلاب را از انقلابیون بگیرد او می خواهد فساد و بی بندوباری را عادی کند او .... دیگر چه بگویم از این هنرمندان بی سواد و عاشق فساد دنیا
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سرباز صفر وطن عزيز! برادرم! واقعا انتظار چنين پيامي را از شما دوست فهيم، بصير و انقلابي كه از خواندن پيام‌هايتان هميشه لذت برده و مي‌برم نداشتم. از بولتن هم متعجبم كه چرا اين پيام‌ها را تاييد نموده است!.

برادرم! آيا به راستي برملا نمودن گذشته زري خوشكام دور از تقوا نبود؟

اعتراض به خبط ليلا حاتمي درست و به حق، ولي بيان سابقه‌ي زني كه از سال ١٣٥١ به بعد و پس از ازدواج با علي حاتمي و تولد ليلا ﴿با وجود درآمد سرشاري كه از آنگونه بازي‌هاي خود داشت و در عرض زماني كوتاهي به ستاره بدلش كرده بود﴾ را كنار گذاشت و ديگر در هيچ فيلمي ظاهر نشد درست است؟.

تنها بازي پيش از انقلاب او، بازي در سريال "سلطان صاحبقران" به كارگرداني شوهرش، علي حاتمي بوده كه نمي‌دانم چه نقشي در اين سريال داشته است. پس از انقلاب نيز هيچگاه به طور حرفه‌اي وارد سينما نشد و تنها چند صحنه‌ي كوتاه در يكي دو فيلم شوهرش ﴿مثل سريال هزار دستان﴾ و چند نقش درجه چندم در سريال "تختي" و يك فيلم سينمايي را بازي نمود كه به قدري حضورش كمرنگ بود كه اصلا كسي متوجه او نشد.

حتي وقتي "محمدمهدی دادگو" ﴿نام اين تهيه كننده را مخصوصا گفتم كه دوستان به ياد داشته باشند كه چه كساني هنوز در ياد سينماي قبل از انقلاب له‌له مي‌زنند و در تلاش براي زنده نمودن آنند﴾ در سال ١٣٨٦ تصميم گرفت نسخه‌ي پس از انقلابي "سلطان صاحبقران" را بسازد، "زري خوشكام" ﴿كه پس از انقلاب، نام خود را نيز تغيير داده است﴾ شديدا با آن مخالفت نمود و چنين اجازه‌اي به او نداد.

نمي‌خواهم بگويم او را تطهير كنيم ﴿كه شواهدي براي جواز اين امر وجود ندارد﴾ و نمي‌خواهم بگويم كاملا آدم حسابي شده است، ولي همين كه ٤٠ سال است ديگر به آن كثافتي گذشته‌اش نيست، نبايد احتمال توبه‌اي نصفه و نيمه را براي او قايل شويم و گذشته‌اش را برملا نكنيم؟

بله! اگر خودش كاري كرده بود يا قرار بود نقش مهمي را بازي كند يا قرار بود به مقامي فرهنگي برسد يا در امري فرهنگي وارد شود و غيره و غيره، در آن صورت رجوع به گذشته‌اش كاري بايسته و لازم بود، ولي علم كردن گذشته دور ننگين يك نفر به واسطه حال ننگين دختر او، آيا فكر مي‌كنيد كار درستي بود؟

نمي‌دانم! شايد بنده اشتباه مي‌كنم. راستش را بخواهيد، مردّدم! ولي به واسطه‌ي اين شك، بنده هيچ وقت حاضر نبودم چنين كنم، به ويژه آنكه او ٤٠ سال است كوشيده است فراموش شود و اين تلاش، نه براي يافتن مجال جهت فعاليت زيرزيركي و پشت پرده، بلكه ظاهرا براي فرار از گذشته شرم‌آور خود است.
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
تکذیییییییییییییییبببببببببببببببییییییییییییییییه!!!
دوست عزیزم، مرتضی.ام شاید اگر بیشتر دقت می کردید متوجه تشابه اسمی و امکان خطا می شدید.
پیامی که مورد نقد شما قرار گرفته اصلا مربوط به من (سرباز صفر وطن ) نیست، بلکه از طرف شخص دیگه ای که عمدا یا سهوا از اسم سرباز برای گذاشتن کامنت استفاده کرده. در ضمن لازم میدونم یادآوری کنم که قبلا هم مشابه این اتفاق برای کاربرای دیگه از جمله آقا مجید (مازندرانی) و خانم سهیلا (اصلیه) و خود جنابعالی و ... هم افتاده بود که به نظر من نمیتونه اتفاقی باشه. مثلا کامنت هایی که با عنوان هایی مثل سرباز، سرباز واقعی ولایت و عنوانهای مشابه میبینید به هیچ عنوان از جانب بنده ارسال نشده.
ضمنا من هم مثل شمابا غیر اخلاقی بودن افشای گذشته افراد موافقم. البته در مورد مطالبی که دربارهی گذشته سینمایی این فرد گفتید خیلی موافق نیستم. والسلام.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ممنون از پيامتان برادر! خيالم را راحت نموديد.

ايكاش ايرادي كه بر پيام بنده وارد دانسته بوديد را نيز مطرح مي‌فرموديد تا اگر اشكالي در سخنم بوده است، در آينده توجه بيشتري به آن مبذول داشته و برطرفش مي‌نمودم.

ضمنا آنجا كه گفتم "تنها بازي پيش از انقلاب او"، منظورم پس از سال ١٣٥١ و به دنيا آمدن ليلا مي‌باشد.
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
آقا مرتضی به خدا من صبح میخواستم بگم که کار ، کار انگلیس هاست ، چون ادبیات برادرمون سرباز صفروطن با این بنده خدا فرق میکرد اما نمیدونم چرا نگفتم .

باید بیشتر از پیش حواسمونو جمع کنیم منم معتقدم این تشابهات اسمی اتفاقی نیست و همه اش برمیگرده به یک جگر سوخته و جزغاله شده .
ناشناس
| United States |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
سیستم احمدی نژادی : بی مدرک به مردم تهمت زدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
470
502
بابا ول کنید دیگه لیلا مسئول اعتقادات شخصیه خودشته شما هم مسئول امور زندگی خودتون
بنابراین کاری به زندگی و آخرت مردم نداشته باشید
مردم ماهم اینقدر فهیم هستند که این چیزهارو می فهمند فقط شما هستید که مدام چوب لای چرخ مفاخر کشور می ذارید
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
بابا فهیمده بابا فهیم
شما اگه نامست بخواد هرغلطی دلش بخواد بکنه و با هرکی دست بده و هر رابطه آزادی داشته باشه به نظرش احترام میذاری و میگی هرکی زندگیش و تصمیمش به خودش مربوطه ؟؟؟؟

یعنی خاک بر سر هرچی نفهم بی غیرت کنند
وارش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
مفاخر...!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
لیلای شما میتونه تو خونش تو مهمونیاش بدتر از اینم باشه اصلا بره رو بوسی هم کنه
اما وقتی نام ایرانی و شیعه رو به دوش میکشه دیگه واسه خودش نیست
وقتی اون نمیچه شال رو سرشه یعنی من ایرانی هستم
من شیعه هستم
من نماینده مردم ایران هستم
و ما چنین نماینده بی حرمتی رو نمی خوایم
ناشناس
| United States |
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
احمد هر وقت تو ایران همچین کاری کرد شما بیا گلوی خودتو پاره کن مثل همین کاری که همیشه ازادانه پرچم اتیش میزنین جیغ و داد میکشین تو خیابون !
شما نخواه من و خیلی های دیگه قبولش داریم
مرتضي.ام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
95
205
مگه بار اولشه؟! رفتن به شبكه تلويزيوني فرانسه را يادتون رفته؟ عجيبه كه دليل پخش آن توسط خودش را متوجه نشده‌ايد! ترويج فساد، وظيفه اين حضرات است.
کریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
36
82
شخصی خودش بود
شخ
صی خودشه یا نماینده یک زن ایرانی
واقعا اگر حرکت را انجام نمیداد خود ش
ما بیشتر به او افتخار نمیکر
دی ناشناس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
115
75
فرق شخصیت حقیقی و حقوقی یعنی همین . یعنی یک کسی مثل حسن آقای بقال شخصیت حقیقی اجتماعی دارد(منظورم اقتصادی نیست) حالا هرکاری که بکند به خودش مربوط است البته تا آنجاکه قوانین اجتماعی را زیر پا نگذارد ولی کسی مثل ایشان که یک شخصیت حقوقی اجتماعی دارند کاری که میکنند فقط به خودشان مربوط نیست .
سينا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
48
79
از مسئولين امر انتظار داريم من بعد اين هنرپيشگان را و فيلمهايشان رذا به خارج نفرستد كه اينگونه افتضاح ببار بياورند
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
ما از مسئولين محترم مي‌خواهيم به آنها جايزه و تشويقيه و لي‌لي به لالا گذاشتن ندهند، چيزي كه برادر عزيزمان سينا گفت، پيشكش‌شان.
ملانصرالدین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عصر حجر گذشته !
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
نه جناب ملانصرالدين! شما پشت و رو روي الاغت نشستي. سر و ته شده تا خودت ببيني كه عصر حجر تازه داره مياد!
ناشناس
| United States |
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
عصر حجر خیلی وقته بین عده قلیلی از مردم ایران ریشه دار شده!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
27
64
دو سمبل فراماسونری جهان
آشیانه بر فوتبال و آشیانه بر سینماست
هر دو از شاخصهای جریان انحرافی است
-آزادسازی درآمد هنگفت فقط فوتبالیست ها
-آزادسازی و جهانی سازی صنعت سینما و حمایت از سمبل های سینما که میتوانند مقبولیت جهانی پیدا کنند از قبیل سینماگران سکولاریست و زنان هنرپیشه و یا مردان سمبل خشونت برنامه ریزی شده.
اینها طبیعی است. در دنیا بگردید هرچیز که شاخص توانمندی دولتهای غربی است الگوی جریان انحرافی نیز می باشد. دستاویز داخلی جریان انحرافی خدمت کردن و ابراز وجود موانع خدمت است این موانع نظام، مجلس و قانون و افراد هستند که معتقدند بایستی اصولشان را نابود کرد و این کار را هم انجام می دهند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
85
78
از زن علی مصفا این کارا....... چه باک؟؟؟؟؟
م سادات موسوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
9
57
ترس دشمن از "رنگها "یک روز از لباس سبز سپاه/ یک روز از لباس خاکی بسیج/یک روز از سرخی خون شهدا/ یک روز از چادر مشکی خانمها/ یک روز از کیک زرد نیروگاه وجمعه هم از جوهر آبی انگشتها
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
فردا 12 اسفند روز کوبیدن مشت بر دهان دشمن ،هر انگشت آبی ما، یک تیر است بر چشم کم سو ی دشمن.
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
کوبیدم و خوب هم کوبیدم اینجا ایییییییییییییییییییییرانه
دای تقی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
84
105
بابا مال خودشه دوست داره بده مگه شما فوضولین؟؟؟
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
نه مال خودش نیست مال منم هست چون به اسم منم تموم میشه پس حق نداره بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
85
86
به افتخار شوهرش باغیرتش یه سوت بلند...راستی چرا آقاداماد عروس خانم را همراه نکردن .....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
می خواسته عروس راحت باشه.
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
184
176
واقعا برای این خانوم و امثال این خانوم را که بی حجابی و بی عفتی رو تمدن و فرهنگ می دونند متاسفم پس العان خانم جنیفر لوپز که به گفته علی استون نماد سکس را در امریکا و بقیه کشور ها داره ادم فوق العاده با تمدن و با فرهنگیه !!!!!!!
خوش به حالش ما که همین جور بی فرهنگ و متحجر موندیم!!!!!!!!
اذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
141
106
اقای عزیزبروحیا را ازاخوندگلستانی یا ازاخوند حسینی یادبگیرکاری به لیلاحاتمی ومصافحمه اونداشته باش
دختر ایرونی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
39
114
سلام میکنم اما به زنهای باحیا و مردهای باغیرت ایرونی
به اونایی که فکر نمیکنن که همین غیرت و حیای مردم، ایران رو روی پاهای خودش استوار نگه داشته(ناشناس و ناشناس ها)باید بگم که من یک دختر جوونم و ارزش حیا و عزت رو من میفهمم نه آقایی به این غریبگی
چی میشه درمورد چیزایی که آگاهی ندارید حرف نزنید؟
پاسخ ها
* MAN *
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
درود بر شما
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
117
142
به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید
در جواب کسی که حکم خداوند متعال را بی فرهنگی و مزخرف می خواند ، می گویم : فاصبر ؛ فإن حزب الله هم الغالبون .
اندکی صبر ، سحر نزدیک است ...
اللهم عجل لولیک الفرج بالقرآن و احفظ وانصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای حفظه الله تعالی .
لعنت خدا بر این شیاطین انس . ( خناس ؛ من الجنه و الناس )
خواهرشهيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
205
351
كارليلاحاتمي باكارهاي گلشيفته قابل مقايسه نيست گلشيفته حتي ديگر درچشم غربيها هم ارزشي ندارد!اما من به ليلا خانم و ديگر اشخاصي كه درجايگاه هايي كه غربيها و... آن رادربوق وكرنا مي كنند قرار ميگيرند مي گويم ما ايرانيها ياد گرفثه ايم ارزشمند ترين نشان وتنديس هارابه حافظان دين وآبرويمان بدهيم نه كساني كه براي به دست آوردن دل اجنبي قلب هموطنانشان رابه درد مي آورند!!ديگه هم خواهشاجايزه روپيش خودتون نگه دارين و به ماتقديمش نكنيد...!!!
پاسخ ها
سربازصفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
*>*>*>*>*آنکه از تن بگذرد، جانش دهند.*
mohammad
|
United States
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
1
2
مجیدجان شماره حسابتو بده خوشم اومد ازت چند میلیارد؟
پاسخ ها
من
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
میخوای من شماره حساب بدم؟!
میلیارد نمیخوام فقط چند ملیون ناقابل
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
مشکل شما اینه که فکر میکنی هرکسی رو میشه با میلیارد و دلار و اینها خرید و هر کی هم مثل من اینجور مینویسه یه خشکه مقدس جوگیره که داره شعار میده وگرنه از همه حریص تره به ثروت!!!

جناب آقای محمد
نمیخوام حرفهای شعاری افرادی رو بزنم که در لباس بچه حزب اللهی ها و مومنین در اومدن و و با دلی کرم زده از آفات دنیا یقه هاشون رو بستن و با یه وجب ریش پول بیت المال را به حرام خوردند و رفتند تا من وامثال من دیگر نتوانیم از ته اعتقاداتمان بگوییم چون اگر بگوییم جو زده هایی هستیم که داریم شعار میدیم تا مثل اون آقایان ریش دار یقه بسته سه هزار میلیارد به جیب بزنیم !!!
همان آقایانی که امروز بر مناصب دولتی نشستهاند و گردانندگان فتنه هستند فتنه ای که خداوند در قرآن فرمود : الفتنه اشد من القتل

اما جناب محمد

خودم رو نمیگم اما هستند کسانی که علیرغم زندگی در دنیا و بهره بردن از زیبایی های حلال همین دنیای فانی آخرت خود را نیز حفظ کردند و از عذاب خدا در دنیا و آخرت ترسیدند

هنوز هستند کسانی که از قهر خدا میترسند و از شبهه ناک بودن روزیشان ترس دارند تا مبادا تبر عدالت خداوند یکتا در دنیا با امراض و بلاها و در آخرت با آتش جهنم یقه شان را بگیرد

همین ترس ها و آموزه های دینی مانع آنست که خیلی ها نه به هزار میلیارد که حتی به هزار تومانی هم که از راه حرام بدست می آید دل نمی بندند.

مشکل شما اینه که نگاهت به دنیا و آخرت با من فرق داره وگرنه به همین راحتی از میلیارد و میلیون برام نمیگفتی

امام حسن مجتبی (علیه السلام ) چه تعبیر زیبایی دارند از جمع دنیا و آخرت که نه دنیا زده شویم و نه آخرت را فراموش کنیم و دنیا پرست شویم
ایشان فرمودند : برای دنیایت چنان کار کن (روزی حلال ) که گویا صد سال در این دنیا خواهی بود و برای آخرتت چنان کار کن که گویا ساعتی بیش در این دنیا نخواهی بود .

آقای محمد ، پول و مقام و شهرت وسوسه ای است که همه فرزندان حضرت آدم را به طمع میاندازد مگر کسانی که شکم هاشان از لقمه حرام خالی است و علاوه بر زندگی در دنیا گوشه چشمی هم به آخرت دارند و با اعتقادات خود زندگی می کنند
آنان همان مخلصینی هستند که خداوند در وصفشان فرمود :
أُوْلَئِكَ عَلَى هُدًى مِّن رَّبِّهِمْ وَأُوْلَئِكَ هُمُ الْمُفْلِحُونَ ﴿5﴾
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
عالي بود مجيد جان!

وقتي پيام زيباي شما را مي‌خواندم، بي‌اختيار ياد آن صحنه‌ي فيلم جذاب "آواز گنجشك‌ها"ي مجيد مجيدي افتادم كه مرد، هزارتومان حلال خود را با هزار تومان حرام در هم آميخت و دو هزار تومان گوجه سبز خريد، غافل از اينكه اين بار مخلوط به حرام، به منزل نخواهد رسيد و مابين راه، كيسه‌ي گوجه‌سبزها پاره شد و بي‌آن كه او خود بداند، آن حلال نيز به آتش آن حرام به باد رفت!.

يا آن صحنه كه مرد، درب چوبي را خسيسانه از همسايه‌اش پس گرفته بود و مي‌برد و دوربين با هوشمندي خارق‌العاده‌اي تا بينهايت بالا رفت كه بگويد: فراموش نكيد هر عمل شما زير نظر خداست و كسي از بالا ناظر اعمال ماست.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
کاربر بابصیرت آقای مجید...:

مسلما دیدگاه شما و امثال شما با خیلی ها متفاوته!
توجه شما رو به این لینک:

www.bultannews.com/fa/news/74817

و آخرین پیغامی که به من دادید جلب میکنم.

افرادی هستند که من اگر نعوذ بالله آیه هم بیاورم به دنبال حداقل غلط املایی در آن میگردند. باکی نیست و نقد در اینجا آزاد است.

ولی جالب این است که این حق حق گویان پیوسته به هم، اگر من نوعی خود حق مسلم هم باشم سکوت میکنند مبادا به همذات پنداری با من متهم شوند! باز هم باکی نیست و نقد نکردن و نظر ندادن هم آزاد است.

ولی شخص جنابعالی که شماتت و مذمت مجسم این سایت هستید (سایه تان مستدام)تشریف می آورید و نه تنها رو بر نمیگردانید و سکوت موزیانه نمیکنید که هیچ و نه تنها نظر من و اتهام کاربری فهیم تر از خودتان نسبت به من را نقد و بنابراین نوعی قضاوت نمیفرمایید،بلکه شروع میکنید به تحقیر و تضعیف و تضییع من بدون اینکه کوچکترین اشاره ای به موضوع بحث داشته باشید.

حق الناس فقط محدود به آنچه از بر کرده اید نیست. لطف کتید و مجددا به آن لینک مراجعه کرده و تکلیف خود را با خیلی چیزهایی که همیشه دم از آن میزنید مشخص کنید.
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
خانم چکش :
اینکه گفتید هیچ وقت اگر حق مسلم باشید از شما دفاع نمی شود ، نخیر اشتباه میکنید خود من و خانم مهسا و کاربرهای دیگر این سایت چند باری در مورد نظری نظر موافق با شما دادیم یا تایید کردیم . در ثانی مگر در صورت موافق بودن با شما حتما باید بگوییم خانم چکش من خیلی خیلی با شخص شما موافقم ؟؟؟؟ تایید نظر شما یا حتی سکوت و پاسخ ندادن به نظر شما یعنی نظر شما اشکالی نداشته چرا که اگر چنین بود مطمئن باشید جواب میدادیم

چه بسا بارها پیش آمده دوستان خوب این سایت که خیلی برایم محترم هستند و از نظرات قشنگشون بهره میبرم نظری در مورد نظرات قشنگشان ندادم .مگر قرار است جلوی هر نظری من تایید کننده یا منتقد باشم .

اینکه گفتید من مذمت و شماتت سایت هستم خود شما که روی مارو سفید کردی و باید به این دو واژه واژه توهین کننده مکرر سایت را هم اضافه کرد با آن همه توهین و فحش و کلمات رکیکی که نصیب من و بچه های دیگر کرده اید .

ضمن آنکه شما ببینید من چه کسانی را یا چه افکاری را مذمت و شماتت کردم و شما چه کسانی و چه افکاری را ؟؟؟

منظور شما این نیست که علی هم کشت و معاویه هم کشت پس هردو به جرم قتل قاتلند و گنه کار و باید قصاص شوند !!!!

در عاشورا امام حسین (ع) با 72 تن از یارانش کشته شد و عاشورای به این عظمت پدید آمد و 1400 سال میگوییم مرگ بر یزید که اینجور در حق امام حسین ظلم کرد از آنطرف حضرت علی (ع) هم در نهروان چنان نهروانیان را تارومار کرد که ده نفر هم زنده نماندند بازهم میگوییم مرگ بر نهروانیان و درود بر حضرت علی (ع)
چی شد ؟؟؟؟؟ هردو که به نفع ما شد هم وقتی کشتیم هم وقتی کشته شدیم !!!!

از شما بعید است اینقدر ساده انگارانه به قضیه نگاه کنید بنابراین دوباره تکرار میکنم شما ببینید من چه کسانی را برای چه افکاری و چه چیزهایی را نقد و مذمت و شماتت و حتی لعنت کردم و شما چه کسانی و چه افکاری را ؟؟؟؟؟

والسلام
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آقای مجید مازندران بهتر است همینجا یک بار کدورت های فی مابین را حل کنیم تا جا برای نقد و تبادل نظر فی مابین باز شود.

شما از کلمهء اول تا جملهء (مگر قرار است جلوی هر نظری من تایید کننده یا منتقد باشم)
به نظر من اضافه بود. چون من در نظرم به همینهایی که شما فرموده بودید اذعان داشتم. و عرض کردم که نقد کردن و نقد نکردن آزاد است.
ولی از آن قسمت که به شخص شما اشاره کردم مستقیما به شما مربوط میشود. پاسخی که به من دادید نشان دهندهء این بود که شما به لینک مزبور نرفته اید و یا رفته اید ولی قصد دارید با کلی صحبت کردن و فرافکنی توجه را از نقطهء تمرکز کامنت من که دقیقا همین لینک و کامنت شما در آن است منحرف کنید.
لطفا به آن لینک بروید و در مورد نظری که دادید روشنگری بفرمایید. (نمیدونم چرا دارم دوباره تکرار میکنم)

میفرمایید توهین کنندهء مکرر سایت هستم. به جر یک کامنت که خطاب به همان کاربر مشخص است چه توهینی به چه کسی کرده ام؟ آن کامنت هم عبارتی داخل پرانتز داشت که اگر همان را بخوانید و بفهمید کفایت است.

اگر قصد داوری بین چند نفر را دارید بهتر است پروندهء مابینشان را نیز مطالعه بفرمایید. برای مثال همین کاربر ... یا خانمی که به آن اشاره کرده اید. لطفا ایمیلی به من بدهید تا آرشیو نظرات بین من و این دو کاربر را برای شما ارسال کنم و یا اگر بولتن اجازه دهد همینجا این کار را انجام دهم تا یک بار برای همیشه خیلی چیز ها روشن شود.

تا من تیم فوتبال یا جناح سیاسی خاصی ندارم که هوادار و طرفدار کسی یا چیزی باشم. این را بارها در همین سایت به زبان فارسی سلیس گفته ام. لیک شما طرفدار عقاید خاصی هستید که شما را (گاهی) دچار تعصب کور میکند.

بارها به بعضی کلمات که من به کار بردم حساسیت نشان دادید.(همین تعصی کور مثلا) هر بار من به شما یا هر کس ذیگری صفتی اطلاق کرده ام حداقل 3 سطر قبل و بعد از آن توضیح مفصل داشته است. (توضیح مفصل به معنای توضیح درست نیست لیک از پرتاب نیزه در تاریکی و بدون کوچکترین توضیح و استدلالی بهتر است)

بنده را در همین سایت به منافق و ضد انقلاب و ضد وطن و ضد دین هم متهم کرده اند. بنده هم دفاعی نکرده ام چون هرگز ادعایی نداشته ام.لیم شما به شدت مدعی مسلمانی و همچنین ولایتداری هستید. در مورد شخص شما موارد بسیاری وجود داردکه هیچ ارتباطی با آنچه اسمش ولایتمداری است ندارد. انشاأالله تقدیم حضور خواهم کرد.


تاریخ اسلام چیزی است که تقریبا همه آن را از بر هستند. همه جا نهروان نیست و همه علی نیستند. بالا کارمندی که حقوق نگرفته حق ندارد فریاد وااسلاما سردهد چون شما میفرمایید؟ همه دم به هم داده اید تا او را بکوبید و به او انگ تضییع نظام هم میزنید؟ شما که حزب اللهی هستید چطور غیرتتان قبول نمیکند که زنی با مردی دست بدهد ولی عین خیالتان نیست که کسی گرسنه باشد؟ تازه دم هم نزند که اسمش سیاه نمایی است؟ طرفداری شما از هر چیزی بیشتر شبیه دوستی خاله خرسه با آن چیز است.

آقای مجید...

البته که من و شما تفاوت بسیاری داریم.

این لینک و کامنت من خطاب به شما و تمام کامنتهای خودتان خطاب به من را مقایسه بفرمایید.خیلی چیزها دستگیرتان میشود.
http://www.bultannews.com/fa/news/74293
مدیر پایگاه خانم چکش شرمنده اما شما اول نظرتان به آقا مجید می نویسید بیایید کدورتها را رفع کنیم اما در ادامه سعی می کنید با دادن نسبتهایی از جمله داشتن تعصب کور ! (فارسی سلیس صحبت کردن (که این خودش یک بی احترامی غیر مستقیم به مخاطب است)) ولایت مدار نبودن ! انگ زدن ! به آتش اختلاف بجای رفع کدورت دامن بزنید براستی چرا ؟
بنده از آقا مجید خواهشمندم در پاسخ به این نظر سعی بفرمایند مطلب کشدار و شخصی نشود ممنون می شوم
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
بولتن عزیز البته که شما صحیح میفرمایید ولی نه من بلکه مطمئنا آقای مجید هم نمیتوانند کشکی بگوییم ببخشید کدورتها رفع شد و تمام شد. شاید هم آقای مجید کلا چنین نیتی نداشته باشند ... باید بحث شود تا اختلاف نظرها به حداقل برسد هرچند صد البته که اینجا جای کش دادن و درج مطالب شخصی نیست پس من شخصا این موضوع را کوتاه میکنم و از سایر کاربران عذر میخواهم.

اما بولتن عزیز آیا من اینجا حرف ناحق و بی پایه ای زدم؟ کدامیک؟ این درست نیست که شما چند کلمه از بین کلمات متن من پیدا کنید و آن را در جهت القای کینه توزی من به کار ببرید چون همان طور که عرض کردم نیت من بحث برای شفاف تر شدن موضوعات است. و نیت اصلی من در همان لینک آخری که به آقای مجید سفارش بازدیدش را کردم مشخص شده.
مدیر پایگاه کاربر محترم آیا من چیزی خارج از متن ارائه شده را در پاسخ به شما درج کردم ؟! نمی خواهم وارد بحثی شوم که می دانم احتمالا به طولانی شدن آن منجر خواهد شد اما فقط عرض می کنم کلماتی که می نویسید بعضا با نیت شما همخوانی ندارد یعنی همان نیتی که مدعی هستید برای رفع کدورتها دارید در جملاتی که در قالب نظرتان ارائه می دهید بجای اینکه بنحوی پاسخگوی نقد کاربران دیگر باشید آنها را بنحوی تحقیر کرده و یا به آنها نسبتهایی می دهید که موجب ناراحتی آنها می شود می دانید حس شخصی بنده این است که شما هم مانند خود ما فکر می کنید فقط تفاوت ما میان عنب گفتن یا انگور گفتن است البته شما دلخوریهایی دارید که بنحوی بسیار ماهرانه سعی می کنید بنحوی سیاستمدارانه آنها را مطرح کنید اما عیبی ندارد شما هر نقدی یا تحلیلی دارید در قالب نظر برای ما بنویسید تا آنجایی که بتوانیم نظرات شما را تایید می کنیم اما شما هم اجازه بدهید دیگر کاربران هم نظرات شما را نقد کنند شما هم نظرات آنها را نقد کنید اما سعی کنید افراد منتقد خودتان را تخطئه نکنید البته این تقاضا از دوستانی که نظرات شما را نقد می کنند هم هست به هر صورت همه ما چه مخالف یا موافق یک خانواده هستیم با طرز فکر های متفاوت فقط باید سعی کنیم به اعتلای کشور و موفقیت جمهوری اسلامی و مایوس کردن دشمن از طمع کردن به ایران عزیزمان و انقلاب بزرگمان فکر کنیم . برای همه کاربران عزیز سایت سلامتی آرزومندیم
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
تایید کننده و پاسخ گوی محترم:

باز هم که به صحرای کربلا زدید و بحث سیاست و غیره را پیش کشیدید!

بسیار خوب من از این به بعد دنبال آقای مجید راه میافتم و فقط به به و چه چه میگویم و (هر چیزی که ایشان به من نسبت میدهند) را به دیدهء منت قبول میکنم و اینطوری رفع کدورت میشود.
از اینکه مثل یکی دو ماه قبل لال نیستم عذر خواهی میکنم.
مدیر پایگاه خواهر گرامی منظور این نیست که به به و چه چه بگویید خودتان هم می دانید منظور ما این نیست فقط می گویم نقد منطقی کنید سعی نکنید بجای نقد طرف مقابلتان را تحقیر کنید یا با نسبت دادن به چیزی که توهین محسوب می شود دیگران را به واکنش مجبور کنید البته این خواسته من از همه دوستان نظر دهنده این سایت است .
ما افتخار می کنیم سایت بولتن کاربران محترمی دارد که در عین نظرات مخالف و ارزشهایی که ما بدان اعتقاد داریم بولتن را می خوانند و نظرات خود را مودبانه ارائه می دهند همین ادب و احترام هرچند نقادانه و تلخ برای ما موجب افتخار است چون از سویی دیگر کاربران ارزشی و انقلابی ما در فضایی نقادانه به نقد مخالفین می نشینند پس سعی کنیم این فضا را با بی احترامی به یکدیگر آلوده نکنیم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
سركار خانم چكش! مي‌دانم با اين سخني كه مي‌خواهم بگويم، ممكن است بنده را به خيلي چيزها متهم نماييد و بنده هم اصلا مايل به ورود در اينگونه بحث‌ها حتي در مورد خودم هم نيستم، ولي اين سخن را بايد مي‌گفتم.

خواهشمندم هر فكري مي‌كنيد، حداقل ديگران را احمق فرض نفرماييد. هركس اين دو پيام شما را بخواند دقيقا همان برداشتي كه بولتن در دو پيام خود برايتان مرقوم نمود را خواهد نمود.

اين واقعا توهين به شعور ديگران است كه تصور بفرماييد ديگران قادر به درك منظور شما نيستند و شما مي‌توانيد مفهومي وارونه براي بيانتان بتراشيد.
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
خانم چکش (کاربر ناشناس سایت آقا یا خانم محترم از هر کجای کره خاکی و با هر نیتی )
سیاه نمایی و دروغ و توهین و به اشتباه انداختن دیگران با حرف های قلمبه سلمبه و ندای مظلومیت سر دادن با افکار معلوم ، کاری بوده که همیشه تاریخ انجام شده و تا زمان ظهور حضرت نیز این شیطنت ها وجود دارد .

شما در نظراتتان سعی میکنید با تخریب وجهه من و خوب و مظلوم نشان دادن خودتان از واقعیتی فرار کنید که همگان واقفند چه کسی باطل می بافد و چه کسی ساده و بی پرده از اعتقادات شخصی اش میگوید .
شما یه سر به لیست مخافان خود که از کاربران فهیم سایت هستند بزن و نظر مخالفان با من را نیز بخوان ( لحن برخوردها و صحبت ها ، حکایت از همان واقعیت و خورشیدی دارد که شما سعی میکنید رو آن خاک بپاشید ولی متاسفانه جواب برعکس میگیرید
اتامرون الناس بالبر و تنسون انفسکم ...؟؟؟؟!!!)

نمیدانم با چه هدف و نیتی میخواهید من را توهین کننده و شماتت کننده و چیزی نشان دهید که بیشتر لایق خودتان هست و هنوز تاکید و تکرار میکنم لیست توهین ها و تحقیرها و حرف های کوچه بازاری و چاله میدانی شما اینقدر زیاد هست که بگم بنازم خدای قهاری را که چه زیبا فرمود : مکرو و مکر الله والله خیر الماکرین

خانم چکش ، شما هی سعی میکنید لینک بدهید تا خوانندگان نظرتان را به مسیری هدایت کنید که مد نظرتان است ولی بهتر است بدانید اولین بار که بحث فی ما بین ما شروع شد ریشه اش به این لینک بر میگردد و امیدوارم دوستان با خواند این لینک ببینید شروع کننده توهین و بی ادبی در قبال جواب محترمانه ای که از سوی من داشتید چه کسی بود :
http://www.bultannews.com/fa/news/72397/

خانم چکش :
شمایی که اینقدر ادعای خوب و دقیق خوانی نظرات را دارید دیگر چرا ؟؟؟؟ اتفاقا نظر من در بخش اولی که شما از آن گذشتید جواب خودتان بود دوباره بخوانید !!!!

شما نوشتید : "افرادی هستند که من اگر نعوذ بالله آیه هم بیاورم به دنبال حداقل غلط املایی در آن میگردند. باکی نیست و نقد در اینجا آزاد است.

ولی جالب این است که این حق حق گویان پیوسته به هم، اگر من نوعی خود حق مسلم هم باشم سکوت میکنند مبادا به همذات پنداری با من متهم شوند! باز هم باکی نیست و نقد نکردن و نظر ندادن هم آزاد است. "

من هم از قول خودم نگفتم از قول خودم + همه گفتم . به جمع بستن افعال توجه کنید !!!!
" اینکه گفتید هیچ وقت اگر حق مسلم باشید از شما دفاع نمی شود ، نخیر اشتباه میکنید خود من و خانم مهسا و کاربرهای دیگر این سایت چند باری در مورد نظری نظر موافق با شما دادیم یا تایید کردیم . تایید نظر شما یا حتی سکوت و پاسخ ندادن به نظر شما یعنی نظر شما اشکالی نداشته چرا که اگر چنین بود مطمئن باشید جواب میدادیم ..."

و اما اینکه گفتید :

" میفرمایید توهین کنندهء مکرر سایت هستم. به جر یک کامنت که خطاب به همان کاربر مشخص است چه توهینی به چه کسی کرده ام؟ آن کامنت هم عبارتی داخل پرانتز داشت که اگر همان را بخوانید و بفهمید کفایت است."

این هم لیست کوچکی ( یک در هزار ) از توهین ها و تحقیر های غیر مستقیم و حتی مستقیم شما فقط نسبت به من و البته کاربران دیگر :

" ایشون هم که تقریبا مانند شما قدرت درکشان از ظاهر کلمات بالاتر نمیرود

ادای ناشیانهء سه نقطه رو در میارید که باز صد رحمت به ایشون! اصلا شماها همینجوری ادامه بدین

با عرض معذرت شما خیلی بی جا میفرمایید که وقت ما رو با اباطیلی مانند این مبگیرید و بحث خاله زنکی شروع میکنید:

برای کم شدن بیشتر روی جنابعالی که انگار با ادب و احترام حتی تکان هم نمیخورد:

خانم مهسا طوری صحبت میکنید که انگار خیلی مقید به حق الناسید! جو سازی ها و بل گرفتنهای شما رو فقط خواجه حافظ شیرازی نمیدونه. بسه بابا.

چه کسی این طرز فکر رو به شما القاء کرده که با خودی ها نباید بحث کرد مبادا دشمنان خوشحال شوند؟ مثل بز افخش سرمون را تکان بدیم که کسی چیزی نگه؟ "

خانم چکش حرف های چاله میدانی یک استاد دانشگاه !!!! اینهاست :

" . این رو عرض کردم که بگم: آقای مجید شما درست میفرمایید بنده غلط کردم!

خدا روزیتونو جای دیگه حواله کنه.

خانم چکش که میفرمایید :

"بلکه شروع میکنید به تحقیر و تضعیف و تضییع من بدون اینکه کوچکترین اشاره ای به موضوع بحث داشته باشید. ...حق الناس فقط محدود به آنچه از بر کرده اید نیست.

این هم لیستی از سیاه نمایی و تخریب شما درمورد من که میفرمایید با کلی گویی سعی در تخریب شما دارم . شما خودتان چطور ؟؟؟!!!!
این هم جملات دیگر شما :

" گاف بزرگی دادید آقاس سیاه نما. البته این اولین بار نیست.

حیف که این خبر رفته بایگانی وگرنه خیلیا چهره واقعی جنابعالی رو فقط قصد غرض ورزی دارید میشناختند. "

شمایی که اینقدر دم از مسلمانی و نقد نظرات میزنی چرا واژه های سیاهنمایی و غرض ورزی و ... را به من نسبت میدهید

تازه اگر قرار بود همه توهین های شما و حرف های چاله میدانی شما در بخش نظرات به دیگر کاربران را جمع کنم ( که البته کار اصلا سختی نیست و فقط یه چرخ زدن تو نظر دهی شما میخواد ) مثنوی هفتاد من می شود .

و ام اینکه گفتید :
تا من تیم فوتبال یا جناح سیاسی خاصی ندارم که هوادار و طرفدار کسی یا چیزی باشم. "
جواب این را دیگر میگذارم با خوانندگان دیگر این سایت و خود بولتن

البته شما به این میگویید زرنگی یعنی حرف را بزن دفاع بکن تخریب چهره مخالف را انجام بده ولی اسم از جناح و سلایق و حزبی که به آن وابسته ای نیاور و بعد بگو من با کسی نیستم!!!!
نخیر خانم یا آقای زرنگ دوره این زرنگ بازی ها تمام شده

شما با حزب یا گروه خاصی نیستی و فقط حق میگویی ؟؟؟ البته نظرات شما غیر این را نشان میدهد هرچند وانمود به چیز دیگری کنید.

میگویند رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون البته برای شما باید گفت نظر شما خبر میدهد از حزب درون!!!!

در پایان خانم یا آقای محترم که سعی میکنید دیگران را ناشیانه به دروغ و تهمت و سیاه نمایی متهم کنید و از صفتی که دارید نقش آن را بازی میکنید فرار میکنید ، این را بگویم تا بدانید :

بی کمالی های انسان از سخن پیدا شود ( نه از ادعا و مدرک و تعریف از خود )

پسته بی مغز چون لب وا کند رسوا شود .
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
آقای مجید:
طوماری که نوشته اید بسی جالب و کامل بود. فقط یک چیز مهم را کم داشت. ایکاش کامنت هایی که من پاسخ شان را به این نحو داده ام را نیز مینوشتید... همین نشان دهندهء نیت شما از تخریب بی فایدهء بنده است. ایکاش شما کاسهء داغ تر از آش نمیشدید چون سوابق جدل من با آن دو کاربر محترم را خودشان بهتر میدانند لیکن شما چندان باخبر به نظر نمیرسید که اینچنین لعت یابی کرده اید. نیز من از شخص شما حلالیت خواسته بودم چون فکر نمیکردم مانند برخی دیگر نیت غرض ورزی داشته باشید.

برادر عزیز شما نسبت هایی را خطاب به من میفرمایید که شخص بولتن یک ماه قبل به طور مفصل توضیح داده است. صبح به خیر!!!!
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
مجید جون الحق و الانصاف این جمله رو خوب گفتی ( حرف های کوچه بازاری و چاله میدانی ) . انصافا " بعضی وقتها با خودم میگم این طرز حرف زدن در شان یه خانم هست ؟

خانمی که خود نیاز به تعریف و تشریح واژه ادب داره و دیگران رو متهم به بی ادبی میکند .

سخن کوتاه میکنم .

مجید جان یک بار به مرتضی .ام گفتم این بار به تو میگم و از گفتنش پشیمان نیستم و نخواهم شد حواست جمع باشه داداشم . با رو دربایستی و معذور قرار دادن شما و خریدن (احترام اجباری) شما و اینکه اگه من آیه بیارم غلط املایی میگیرند مبادا اعتقاداتت تضعیف بشه مبادا مهر تایید بزنی به باطل برای خوشایند باطل . این همون چیزیه که این دسته از افراد میخوان .

ایه قران داریم ( الفتنه اشد من القتل ) مبادا ناخواسته با فتنه همراه بشی .

و در آخر دعا میکنم تو آمین بگو

اللهم اشغل الظالمین بالضالمین.

خدا حفظت کنه .
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
عزیز دالم سه نقطه عزیز و بزرگوار

ممنون از لطفی که به من حقیر داشتی منم به دعای خوبت آمین میگم و از خداوند طلب عاقبت به خیری میکنم

داداشم همیشه از خدا خواستم کمکم کنه تا در هیچ برهه ای از زمان یاریگر و تایید کننده باطل نباشم

البته منظور من از باطل کلام و عمل باطل است نه شخص باطل گو

ممکن است گاهی حتی منافقین و کفار هم حرفی بزنند که باطل نباشد و به اصطلاح معروف عدو شمود سبب خیر اگر خدا خواهد
آنجا که سر دشمنی و مخالفت من آغاز میشود کلام باطل و افکار و عقاید و اعمال باطل است ..

مثلا همین خانم چکش که فرمودید در این خبر :
http://www.bultannews.com/fa/news/75783

نظری داده که به نظرم درست بود و تاییدش کردم ولی این به معنای این نیست این رودربایستی یا رفاقتی میاورد که هر چیز باطلی نه از ایشان بلکه از هر کس زده شود من موافقت کنم .

دکتر احمدی نژاد در دولت نهم یه جمله خیلی قشنگی میگفت که مضمونش این بود : ما همیشه آدم ها رو (وزرا و هیئت دولت ) فدای انقلاب مکنیم و انقلاب رو فدای آدم ها نمی کنیم .

داداش گلم از حساسیت به جا و بحقی که به برادر کوچک خودت داشتی ممنونم

موفق و موید و پیروز باشی انشالله
...
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
خدا خیرت بده مجید جون . همینو میخواستم بشنوم . داداشمی تا قیامت
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
44
پدر من جزء بازنشسته های شرکت ذغال سنگ هستند یه برج حقوق شان را خوردند الان سه ماه یا چهار ما از قضیه میگذره.شرکت فولاد ذغال سنگ طبس زیر نظر شرکت فولاد مبارکه اصفهان.این هم سند محکم و قوی .از آقایون سوال کنید چرا؟
پدر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
0
13
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد و لله الرب العالمین الرحمن الرحیم
مالک یوم الدین ایاک نعبد وایاک نستعین
..... ولاالضالین
محسن
|
Germany
|
۰۴:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
21
10
در مجامع عمومی و خانوادگی همیشه از متانت سینمایی و سریالی لیلا حاتمی حرف زده میشد . افسوس وتاسف برای این هنرمند که اینگونه فریفته فرهنگ غربی شد.
جاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
3
19
كا بي خيال همه ميدونن سه داره سهميه بنزين نوروزي چي شد؟
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
43
به نام خدا
با عرض سلام و خسته نباشید
در جواب کسی که حکم خداوند متعال را بی فرهنگی و مزخرف می خواند ، می گویم : فاصبر ؛ فإن حزب الله هم الغالبون .
اندکی صبر ، سحر نزدیک است ...
اللهم عجل لولیک الفرج بالقرآن و احفظ وانصر قائدنا و مرجعنا الخامنه ای حفظه الله تعالی .
لعنت خدا بر این شیاطین انس . ( خناس ؛ من الجنه و الناس )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
من مثبت دادم ولی اشتباه کردم
درسته اون کسی که اسلام را زیر سوال برده کم دینی یا بی دینی خودش رو ثابت کرده ولی فکر می کنم ما حق نداریم هر گمراهی را لعن کنیم.
آقا مصطفی اگر طرف قبل از مرگش توبه کنه باز هم لعن کردن ما درسته؟
سعادتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
76
5
لیلا حاتمی تربیت یافته دامان مادریست که پرونده ای بس ننگین و کثیف از خود بجای گذاشته است .رقاصی و پرونو بازی زری خوشکام با آلزایمر هم شک دارم فراموش شود! آیا از دست دادن این خانم با نامحرمباز هم تعجب می کنید؟جای شکرش باقیست به همین اکتفا شد!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
32
22
این دختره به ننه زریش رفته
از قدیم گفتن دختر رو می خواهی بشناسی به مادرش نگاه کن
aydin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
25
3
واقعا برای این خانوم و امثال این خانوم که بی حجابی و بی عفتی رو تمدن و فرهنگ می دونند متاسفم البطه دست اندر کاران این مملکت هم بی تقصیر نیستند بماند... این افراد به اسم این که ما داریم کار فرهنگی انجام میدیم پولهای هنگفتی به جیب می زنند قرادادهای کلان میبندند معلوم است که پول زیادی انسان را به تا مرزبی حیای بی بندباری هرزگی میکشد ما نه باید بها به کارهای اینچنین افرادی بهابدیم به جای دنبال این حرفا را گرفتن به نیازهای جامه بپردازیم ما وقتی که از طرف دولت مجلس و بزرگان این مملکت دروغ میشنویم این چیزها را باید هم در مملکت ببینیم شاید شما بگین که چه دروغی مثال نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تحصیل ایثارگران ،دانشجویان جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، آزادگان و فرزندان شاهد، فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد و بالاتر، حافظان کل قرآن و دانشجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی موافقت کردند ولی تا هنوز این برنامه اجرا نشده و هر وقت مراجه کردیم میگن که این برنامه اجرای نشده اگه اجرایی نمیشه پس چرا تصویب میشه
حسین
|
Germany
|
۱۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
44
4
تنها کاری که به عنوان یک مسلمان میتوانیم در مورد لیلا حاتمی انجام دهیم این است که او را خواهر خطاب نکنیم بلکه خانم خطابش کنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
110
216
درود بر لیلا حاتمی به نظر بنده و اکثر ایرانیها بر اساس ادب و احترام این کارو کرده و خیلی هم خوبه البته میدونم نظر منو منتشر نمی کنین ولی همین قدر که نظر من شمارو عصبانی کنه کافیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
یهودی صفت . غیرت نداری دیگه . اینم یک دلیل که ایرانی نیستی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
پیوندت با شیطان مبارک ناشناس جان درود شیطان بر تو که خدا را از وجود خود جدا کردی عصبانی شدی ؟آخی
daneshjoo
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
baba b gheyrati ham haddi dare
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
هم تو ایرانی هستی کافیه...
همین امثال تو هستن که با این افکار کرم خورده و پوسیدشون گند زدن به مملکت...
در ضمن به ادیان الهی توهین نکن.
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
جناب ناشناس

اینی که گفتی از ته دلت بود یا به قول خودت گفتی تا به خیال خودت اعصاب کاربرهای دیگه رو خرد کنی ؟؟!!!

یعنی اگه جای لیلا حاتمی یکی از نوامیس خودت بود و اونجور میرفت تو بغل اون تهیه کننده اجنبی و باهاش روبوسی میکرد بازهم همین نظر رو میدادی

قبل از جواب اول اگه ذره ای غیرت تو وجودت مونده این صحنه رو برای خودت تصویر کن بعد جواب بده
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
عجب ! به رسم ادب مردم چه کارها که نمیکننند !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
35
27
چه ربطی داره حالا خوبه تو خارج دست داده ها !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
nafi 3
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
4
faghat mitoonam begam khak bar sare oghdeishon konan.hamashon kharaban.
سربازصفر وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
5
این مصداق ذلته که ادم بوسیله قرار دادن خودس در معرض خواسته دسمنان کشورش بخواد به شهرت و اعتبار برسهس
فردا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
5
5
لیلا هرکسی هست که هست به ماچه
کسی که برای خود ارزش قائل نشود و با نامحرم دست بدهد دو گناه برای او نوشته می شود اول یگ گناه به خاطر اینکه برخلاف دستور خدا عمل نموده دوم یک گناه بزرگتر که با این کار دست دادن با نامحرمها را آسان و بی اشکال جلوه داده
در هر حال از خدا برایش طلب عفو مغفرت می نمایم
چراغی از اسلام اباد غرب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
4
6
سلام دوست عزیز
من خواهش دارم چیزهای الکی از خودتان ننویسید امروز انتخابات در اسلام اباد بود من مطمئن هستم بیش از 90 درصد پای صندوقهای رای رفتن من کرد هستم وقطعا ایران را از جانم بیشتر دوست دارم مشکل ما حکومت اسلامی نیست مشکل این جامعه اجرا نشدن دستورات اسلامیه مشکل این است که خدا در مسائل مد نظر نیست.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
كاملا با شما برادر عزير موافقم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
0
2
دست دادن رو محکوم کردیم! بدرود.......
یک نفر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
4
23
این بازیگرها را اینقدر بزرگ نکنید.

اینها خیلی کوچک و بی ارزشند.

کی شود دریا ز پوز سگ نجس !
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
2
2
عجیبه که خبری از چکش نیس
پاسخ ها
صادق
| Denmark |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
دسته‌اشو شكوندن، رفته تعميرگاه.
چکش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
چه متلک با مسمایی بود آقای صادق.

اتفاقا پنجشنبه صبح به تعمیرگاه خواهم رفت! شاید که جان سالم به درببرم...
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
انشاالله كه قرار نيست دو سر چكش شويد؟! :LOL: =))

از شوخي گذشته، اميدوارم خداوند شفاي عاجل به شما عنايت فرموده و سالم برگرديد.
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
من هم برای شما کاربر محترم آرزوی سلامتی و شفای عاجل دارم

انشالله در پناه حق و در کنار دیگر اعضای خانواده همواره سالم و تندرست باشید
ناشناس
|
United States
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
21
2
خداوند مارو یک لحظه به خودمون وا نگذارد . واقعا حال ادم از این همه بی فرهنگی و دم دست بودن به هم میخوره.
ما اصلا امثال خانوم حاتمی رو ایرانی نمیدونیم . ایرانی یعنی دینداری .یعنی اصالت / نه هرزگی و بی دینی!!!
بهرنگ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
7
6
چه جنایتی کرده این لیلا حاتمی! چطور باید ببخشیم اش؟ تازه خودش هم عکس جنایت اش رو پخش کرده. وقاحت تا چه اندازه؟ کاش همه ی جنایت کارها مثل لیلا جرات داشتند و عکس جنایات شون رو به نمایش می گذاشتند.
پاسخ ها
حسين
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
رنگ خان اگر به هر رنگي که ديدي در نيامدي بهرنگي ور نه بي رنگ و ديگران رنگت مي کنند .
يه هالو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
4
3
آقاي تولتن
گيرم كه اين خانم با يكي دست داده تويي كه داري اونو پخش مي كني گناهت كمتر از او نيست. بعدش هم اسلام كه زور زوركي نيست به تو چه كه فلاني چيكار مي كند. عجب اوضاعي شده ها تو كار همه فضولي مي كنن بعد هم مي گن ما داريم اسلام رو پياده مي كنيم. بهتره بريد و سنت و سيره پيامبر رو يه مطالعه بكنين
اسما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
21
2
نميدونم اين بازيگراي ايراني چرا وقتي ميرن خارج ديونه ميشن و عقل از سرشون ميپره.حيا و غيرت و خوردند يه آب سردم روش.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
متاسفانه اين مشكل اكثر هنرپيشه‌ها و فوتباليست‌ها و خواننده‌ها صرفا به وقتي كه به خارج مي‌روند، معطوف نيست.

مي‌گويند ناصرالدين شاه يك بار تلخك را فراخواند و گفت: "مصرع شعري را سروده‌ام و در مابقي آن مانده‌ام. مي‌تواني كمكم كني؟".

تلخك گفت: "در خدمتم قربان!".

ناصرالدين شاه گفت: "ديوانه شوم من، در ماه محرم".

و تلخك بلافاصله گفت: "در ماه صفر هم، ده ماه دگر هم!".
شکيب مهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
4
23
متاسفم براي صنف سينما که هنوز با گذشت 30 سال از انقلاب شکوهمند اسلامي هنوز نتوانسته عواملي را در خود جاي دهد که در يک هيجان خود باخته نشوند و در باور بند بند وجودشان شرف و غيرت داشته باشند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
33
58
بابا بسه دیگه انقدری که به هنرپیشه ها کارگردانها گیر دادین واقعا مطالبی هم در مورد جایزه اسکار و گلدن گلوب و فواید دریافتش نوشتین؟یا فقط دوربین ها منتظرن تو این مراسم یه گافی از این بیچاره ها بگیرن
افق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
22
5
ای بابا تو فیلمش راست راست جلو چشای همه دست به نامحرم میزنه !!
وطن پرست
|
United States
|
۰۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
18
3
دوستان!دوستان!آرام باشيد،بأرهاگفته ام وباردگرهم ميگويم که فاتحه سينماوآرتيستهاي مونث ومذکرش راديروقتيست که خوانده ايم وحال برسرگوري آواي گريه راسرميدهيم که نيک ميدانيم که گورتهي ازمرده است،آرتيستهاي مونث سينماي ماچون پأبه کشورها وبلاد غرب مينهند ديگراصالت وباورها رأبدست فراموشي به امانت ميگذارند وبه عشق وحال خويش ميپردازند وبيشترمتعجبم أزأين که شوهران اين عزيزان سفرکرده به بلأدغرب چقدربيغيرت وبيخيالند،ودرآخربسي اميدوارم که خدأوندجان وخرد من حقير وهمه رابه صراط مستقيم هدأيت نمايد،انشاألله وتعالي.
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
5
21
خدا رو شکر که آدما تو روز قیامت قرار نیست حکمی بدن خدا که خداست ستارالعیوبه
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
28
69
شما با بزرگنمایی این حرکات هر جند غلط سعی در پنهان کردن مشکلات اساسی مملکت دارید که همفکران شما برای کشور درست کردند.مدیریت غلط که نیازی به مستندات ندارد .
مدیر پایگاه فکر می کنم مستند ندارید که اینطور می گویید
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
دوست عزيز! مي‌شود بفرماييد كدام بخش مديريت كشور در دست همفكران ما بوده است و به اوج موفقيت نرسيده است؟

هرجا گندي مشاهده مي‌نماييد، آنجايي است كه در دست مخالفان تفكر ما است!

اربابان اقتصاد كشور كساني هستند كه بانكداري بدون ربا را نمي‌فهمند؛ انداختن هزينه‌ي سفرهاي خارجي خود بر گرده‌ي ملت را مباح مي‌دانند؛ و مردم را پاپرهنگان خارج از آدمي مي‌بينند كه حتي اگر مرگ موش هم به رايگان بدهند، در صف مي‌ايستند و غيره و غيره و غيره.

اربابان فرهنگي كشور كساني هستند كه براي اسكار، قلبشان از سينه بيرون مي‌زند؛ رسما پشت تريبون مجلس مي‌گويند "سينما بدون ابتذال معنا ندارد"؛ از دست دادن با دختركان ايتاليايي افتخار مي‌كنند و غيره و غيره و غيره.

مي‌خواهيد نتيجه افتادن كار در دست همفكران ما را ببينيد؟ به عليمحدي‌ها و شهرياري‌ها و احمدي روشن‌ها و قشقايي‌ها و رضايي‌نژادها نگاه كنيد كه جان مي‌دهند تا كشور سرافكنده نشود؛ كساني كه خود آقاي خاتمي نيز صراحتا اعتراف مي‌كند: "پيشرفت‌هاي هسته‌اي كشور را مديون كساني هستيم كه هنوز بدن‌هايشان از تركش تيرها و خمپاره‌هاي جنگ، پر است".

مي‌خواهيد نتيجه افتادن كار در دست همفكران ما را ببينيد؟ كافيست نگاهي به كاظمي‌ها بي‌اندازيد كه براي به اوج رساندن موسسه رويان، از كارشكني همفكران شما آنقدر حرص مي‌خورد كه در نهايت با سكته قبلي به ديدار پروردگارش مي‌رود، ولي از پاي نمي‌ايستد و هدفش را به سرانجام مي‌رساند.

مي‌خواهيد نتيجه افتادن كار در دست همفكران ما را ببينيد؟ كافيست نگاهي به صنايع نظامي‌مان بي‌اندازيد كه همفكران شما هيچگاه نتوانستند مديريت آن را به دست بگيرند تا اين همه پيشرفت در اين عرصه، از هوا فضا گرفته تا باتري نور و صنايع خانگي صاايران و صنايع الكترونيك و غيره را ببينيد.

بله اخوي! هركجا كه در دست همفكران ما بوده است، رشد و پيشرفت در آن مثل روز هويدا است. مي‌خواهيد عرصه فرهنگ و اقتصاد هم شكوفا شود؟ لطفا دست همفكرانتان كه اختاپوس‌وار بر اين عرصه چمبره زدن‌اند را گرفته و به پيش فرهادي‌ها برويد تا ببينيد، چگونه در كمتر از سالي، اين عرصه‌ها هم شكوفا خواهند شد.

حتي اگر نرويد نيز ما اين عرصه‌ها را شكوفا خواهيم كرد. طول مي‌كشد، ولي بالخره ما پيروزيم. پيروزي از آن حزب‌الله است و ما در آن شك نداريم، چون در قرآنمان شك نداريم. چون به خدايمان شك نداريم.
امید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
در جواب دوستمان مرتضي.ام:
خب آیا کل سیستم،در مجموع، در اختیار به اصطلاح همفکران شما نیست؟؟
آیا صدا و سیما(نمونه کاملا حکومتی) در دست همفکران شما نیست؟
آیا نظام آموزش و پرورشی دولتی که در اختیار همفکرانتان است را بررسی کرده اید؟همه میدانیم که حتی در پایه ای ترین مباحث آموزشی کشور ضعف عمده وجود دارد.
آیا کمی به برنامه های سازمان هایی دولتی مانند سازمان ملی جوانان(یا اخیرا وزارت ورزش و جوانان) نگاه کرده اید؟
آیا به سیستم جلوبرنده تفکر شیعی(حوزه های علمیه) به عنوان مسیول به روز رسانی و مدافع تفکر نگاه کرده اید؟برای مثال آیا این بخش توانسته از تفکرات شیعی مانند ازدواج موقت دفاع کند؟
آیا همفکرانی که در راس دارید نباید بر زیردستان خود نگاهی بیاندازند؟
به نظر شما وقتی یه اختلاس صورت میگیرد باید،مردم باید به نظام کلی معترض باشند یا سیستم اقتصادی،مسلما سیستم کلی اعم از اقتصادی،نظارتی،اطلاعاتی،امنیتی،قضایی،... وحتی دولت زیر سوال میرود.
به امید آنکه روزی به دور از تعصبات بیهوده و به مدد اعتقادات راستین ایرانی شکوهمند داشته باشیم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
خدمت آقا اميد عزيز عرض كنم كه نخير، نيست!

اولا كه كل سيستم، صرفا يك حرف است. ما از يك دستگاه آب‌ميوه‌گيري يا چرخ‌گوشت صحبت نمي‌كنيم كه با ذكر عبارت كل سيستم، به نتيجه برسيم. اين سيستم، يك نظام فكري است و نه يك ماهيت فيزيكي.

در نتيجه، شاكله‌ي كلي سيستم بي‌شك بي‌عيب است و هرچه مشكل مي‌بينيد، در چرخ‌دنده‌ها و بدنه‌ي اجرايي آن ناشي مي‌شود كه عملا، در دست جمهوريت اين نظام بوده است.

اتفاقا به مثال‌هاي خوبي اشاره فرموديد كه به خوبي پاسخ شما را مي‌دهند:

آيا شما فكر مي‌كنيد وقتي نزديك به ٨٠ درصد كلّيت صدا و سيمايي كه شما حكومتي مي‌خوانيدش، به خط فكري موسوي راي مي‌دهند، در دست همفكران ما است؟

آيا شما فكر مي‌كنيد كلّيت آموزش و پرورشي كه خط تفكّر ناب اسلامي و هر آنچه با روح لائيتيسه و غير خدايي منافات دارد را از كتب درسي حذف و به جاي آن، آموزش كنترل جمعيت و تفكرات لائيك و سكولاريته را قرار مي‌دهد، منطبق با خط فكري همفكران ما است؟

آيا شما فكر مي‌كنيد برنامه‌هاي سازمان ملي جوانان و اخيرا وزارت ورزش و جوانان را همفكران ما تنظيم نموده‌اند؟ آيا واقعا باور داريد كه مديريت سازمان‌هاي مهم فرهنگي و اقتصادي در دستان همفكران ما بوده است؟ مثلا اكبر گنجي‌ها كه مسئوليت مبارزه با بي‌حجابي را در دست داشتند و بهزاد نبوي‌ها كه مسئوليت نظام اقتصادي را در دست داشتند و سازگاراها كه معاون نخست وزير همه كاره‌ي مملكت بودند و مهاجراني‌ها كه رئيس جمهور مملكتمان او را تاج سر دولتش مي‌دانست و كرباسچي‌ها كه دست راست رئيس جمهور وقت خود بودند و هزاران هزاران مورد ديگر، از همفكران ما هستند؟

حتي در حوزه‌ها هم كه نگاه كنيد، دقيقا از آنجايي ضربه خورده‌ايم كه در خط فكري ما نبوده‌اند: از منتظري‌ها و سيد مهدي هاشمي‌ها و موسوي خوئيني‌ها و كديورها و …

اينكه باعث شده است شما افراد و منصب‌داران حكومتي را به صرف منصب داشتنشان جزو همفكران ما بدانيد اين است كه با تفكري حزبي و قبيله‌گي به موضوع نگاه كرده‌ايد. نخير! همفكران ما، قبيله‌گرا نيستند. برادرشان هم از اصولشان عدول كند، او را كنار مي‌گذارند.

بگذاريد نشانه‌هاي همفكران خود را برايتان بگويم تا كارتان راحت شود؟ به شهيد ديالمه‌ها نگاه كنيد كه ٧ روز پس از آنكه گفت "اگر اكنون جلوي آقاي موسوي را نگيريم، ٣٠ سال ديگر از او ضربه" خواهيم خورد و ٧ روز بعد ترور شد؛ به شهيد بهشتي‌ها نگاه كنيد كه امام در موردش گفت: "من از شهادت او غمگين نيستم، از مظلوميت او غمگينم"؛ به آويني‌ها نگاه كنيد كه گرچه توسط همان مسئولان مافوقش بايكوت شده بود، باز هم از پاي نه ايستاد و يك تنه، كار كرد كارستان كه اكنون تنها سند دفاع مقدس مااست؛ به شهيد مطهري‌ها نگاه كنيد كه جان خود را بر سر تدوين ايدئولوژي فكري نظاممان گذاشتند؛ به دكتر كاظمي‌ها و شهيد احمدي روشن‌ها نگاه كنيد كه با خون و همّت خود، چرخ علم و تكنولوژي كشور را به چرخش در آوردند.

آنان كه خدا برايشان از خودشان ارجح‌تر است، همفكر ما هستند.

آنان كه به تأسي از عاشورا مي‌ميرند، ولي حاضر به دست‌بوسی و پا لیسی دشمنان دين و مملكتشان نمي‌شوند، همفكران ما هستند، نه آنان كه عهدنامه‌ي تركمنچاي هسته‌اي مي‌بندند و دست خاويرسولانا را ذليلانه مي‌ليسند!

آنان كه به تأسي از مولايشان علي، مسرف در توليد و زاهد در مصرف هستند، همفكران ما هستند؛ نه آنان كه در توليد، زاهدند و در مصرف، چاه ويل را از رو برده‌اند!

آنان كه ماه به ماه همسر و فرزندان دلبندشان را نمي‌بينند تا براي هدفي بزرگ‌تر، از جان مايه بگذارند، همفكران ما هستند؛ نه آنان كه زنان را با وعده‌ي استخدام، در تور هوس‌بازي‌هاي خود مي‌اندازند و دايما از زمين و زمان نيز طلبكارند.

آنان كه از جانشان بيم ندارند و براي نظارت بر حسن وظيفه‌شان، مقام و منصب سرداري و سرلشگري سرشان نمي‌شود و خودشان پاي كار حاضرند و نمي‌گويند منفجر خواهد شد و خواهيم مرد، و منفجر مي‌شود و شهيد مي‌شوند، همفكران ما هستند؛ نه آنان كه ماموريت زمستان‌هايشان رفتن به جزاير قناري و ماموريت تابستان‌هايشان عشق نمودن در آنتاليا است.

در يك كلام، آنان كه عهدنامه مالك اشتر را امضا نموده‌اند، همفكران ما هستند.

يك جا را مثال بزنيد كه در دست همفكران ما بوده باشد، و به اوج موفقيت نرسيده باشد؟ هيچ كجا نيست! ابدا!
منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
3
3
خطاب به کسانی که دلسوز این انقلاب ونظام شدند کمی واقع بین باشید ومنصف ، خواهر و مادر کدامیک ازشما حاضر است درفیلم ویا سریالی بازی کند تاجذبش کنیم به خدا انصاف هم چیز خوبی است !! آیا میشود در کشور ما نه فیلمی ساخته شود ونه هنرمندی بتواند مانند بقیه زندگی کند ... عزیزان هنرمند هم یک انسان است خطا دارد اشتباه میکند ، میخندد ،گریه میکند و... اما افسوس شما ها نمی گذاریداو هم مثل شمازندگی کندچه بگویم مثل اینکه برای بعضی ها این حرفها فایدهای ندارد
سارا
|
United States
|
۲۱:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
2
0
سایت اوباما جدیده؟
محمود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
3
اينهمه اتنقاددرست اماآيادرميان دست اندركارانسينما وفيلم نبايد واحدي باشدبراي حفظ وتربيت بازيگران آخه خانمي كه درفيلمي در صحن آقا امام رضاآنطوري معنوي ظاهر ميشودرا نبايدحفظ كرد؟
سرباز...
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
4
12
خانم سهیلا و آقا مرتضی واقعا برایتان با این قضاوت عجولانه شما متاسفم اما خانم سهیلا یعنی چی این کار انگلیسیهاست آیا چیزی که گفتم خلاف واقعیت است آقا مرتضی از زری خوشکام گفتید آیا گوگوش را یادتان رفته است 20 سال در سکوت بود چون جامعه ایران اجازه ترکتازی بهش نمی داد وقتی با کمک مهاجرانی از ایران خارج شد دیدید که توبه گرگ مرگه و امروز شبکه من و تو نمونه ای از فعالیتهای اوست زری خوشکام با ازدواج علی حاتمی از انظار پنهان شد مثل ازدواج گوگوش با مسعود کیمیایی اما همین خانم در فیلم هزار دستان با اولین بازیش تنها زنی بود که سربرهنه کرد اما همان زمان معتمدین بشدت به فیلم اعتراض کردند امروز لیلا حاتمی در واقع انتقام مادرش را از انقلابیون ایران می گیرد این اعتقاد من است انشاالله توبه کرده باشد اما لیلا حاتمی در حال ترکتازی است خودتان را گول نزنید سینمای امروز ایران فاسد است آنهم به مدد علی مصفا و لیلا حاتمی و دیگر اعضای باند مافیایی در سینما که مسعود ده نمکی از وجود آنها در فیلم اخراجیها استفاده کرد و بنحوی سعی کرد آنها را تطهیر کند اما فسادسینمای امروز مدیون بازیگرانی است که انتخاب علی مصفا و .... می باشد این حقیقت تلخ برای مردم ماست ثمره زحمات انقلابیون ایران و خون شهدا دست مایه مفسدینی قرار گرفته به نام هنرمند اما من و امثال من که جوانیمان را برای انقلاب گذاشته و امروز موهایمان سفید شده در مقابل آنها می ایستیم اما تلختر این است که با قضاوت عجولانه شمایی که ادعای دین داری دارید و با خواندن نظراتتان دوستتان می داشتم تهمت انگلیسی بودن هم می خوریم اما عیب ندارد من از شما می گذرم چون شماها از سر جوانی قضاوت عجولانه و ناعادلانه کردید اما زمان بازهم به شما ثابت خواهد کرد که لیلا حاتی و دیگران در قشر هنرمرند چه ضربه هایی به این انقلاب خواهند زد و علتش هم می تواند آن چیزی باشد که من گفتم
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
فکر میکنم سوءتفاهم پیش آمده و مسببش کسی نیست جز خودم . معمولا وقتی با دوستان مزاح میکنم از کلمه ( نیشخند) استفاده میکنم که گویا بعد از جمله ی کار ، کار انگلیس هاست فراموش کردم ( عذر تقصیر) . استفاده از کلمه انگلیس ها نه به خاطر شما بلکه به خاطر فردی ست که با نام کاربران دائمی اینجا کامنت میزاره والا قصد جسارت نداشتم و به احترامتون تمام قد می ایستم .

در مورد زری خوشکام ضمن اینکه ما هم با فساد بازیگران ( البته نه همشون ) انتقاد داریم فکر نمیکنم برادرمون جناب آقا مرتضی حرف بدی زده باشند .
مدیر پایگاه بخاطر آی پی ایشان بود
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
اگر جنابعالي پيام‌هاي بنده را تاكنون مطالعه فرموده باشيد، حتما نظر بنده در مورد سينماي كنوني و هنرپيشه‌هايش را نيز به خوبي مي‌دانيد، بنابراين اينكه فرموديد بنده با اين حرف مي‌خواهم خودم را گول بزنم، واقعا بي‌انصافي است.

در پيامم هم عرض كردم، تا وقتي زري خوشكام به گذشته خود بر نگشته است، نبايد قصاص قبل از جنايت نمود. اگر برگشت، حق با شما است و مجازيم به او حمله كنيم، ولي اكنون چطور؟ اگر اكنون خطايي علني از او سرزد، صرفا به اندازه‌ي همان خطا مجاز به تخطئه اوييم، آن هم به شرطه‌ها و شروطه‌ها.

لطفا يكبار ديگر شما پيام بنده را دقيق بخوانيد. به تمام مواردي كه در اين پيام خود به آن اشاره فرموديد آنجا پاسخ داده بودم: هم به اينكه بايد حواسمان جمع باشد كه اگر خواست وارد عرصه فرهنگي شود، چنين اجازه‌اي به او ندهيم و به او بتازيم تا به قول شما مثل گوگوش، چوبش را نخوريم اشاره كرده بودم و هم از اينكه نبايد او را تطهير كرد و كلا گذشته‌اش را فراموش كرد گفته بودم.

تنها سخن بنده اين بود كه ما به درون افراد راه نداريم و صرفا قضاوتمان بر مبناي ظاهر افراد شكل مي‌گيرد، پس تا وقتي آشكارا به آن گذشته غيرقابل دفاعش برنگشته است، ما حق نداريم عملكرد ظاهري افراد ﴿حتي اگر دروغين باشد﴾ را نپذيريم، ولي البته در عين حال بايد هوشيار هم باشيم كه خدا را شكر، هستيم ﴿منظورم امت حزب‌الله است و نه مسئولين﴾.

بنده مجددا پيام خود را خواندم تا اگر توهيني در آن به شما نموده بودم، اصلاحش كنم، ولي خوشبختانه هيچ موردي نيافتم. از شما نيز عاجزانه خواهشمندم دعا بفرماييد تا ادعاي دينداري بنده كه فرموده بوديد، به عمل خالصانه بدل شود كه آرزوي هميشگي بنده همين است و بس.
سرباز ......
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
سلام
سهیلا خانم و آقا مرتضی بنده به هر دوی شما ارادت دارم شاید در بعضی مواقع بسیار اندک مثل این موضوع اختلافی در نظرات ما وجود داشته باشد اما در اکثریت نظراتی که شماها می دهید بنده از نظراتتان لذت می برم و می دانم بعضی ها می خواهند با اسامی مشابه تقریبا نظرات خوب دیگران را تحت الشعاع قرار دهند اما بنده خود را جای سرباز صفر وطن که ایشان نیز از نظردهنده گان بسیار خوب این سایت هستند جا نزدم ایشان نامشان سرباز صفر وطن است بنده سرباز.... پس قصد بنده به نام ایشان نوشتن نبوده است نظرات بنده هم اگر جایی نوشته ام کاملا مشخص است به هر صورت ممنون از پاسخگویی شما .
اما بازهم بنده معتقدم زری خوشکام آب ندیده واگرنه شناگر قابلی می باشد که نمونه آن تربیت لیلا حاتمی است نمونه اینگونه موارد در گلشیفته سمیرا مخملباف و بسیاری از آقازاده های هنرمندان سینما به وفور دیده می شد امروز سینمای ما بسرعت از سینمای ارزشی و اعتقادی دوران بعد از انقلاب در حال فاصله گرفتن است شمقدری آدم این کار نیست جناب ضرغامی هم توان لازم برای مدیریت انقلابی بر سیما را ندارد می دانید مشکل ما کجاست مشکل ما این است که انقلاب را ادامه ندادیم فکر می کردیم با رفتن شاه همه چیز تمام است اما تفکر غرب که در شاه وجود داشت در همه ارکان حکومت رسوخ داشت ما با همان آدمها کشور را اداره کردیم اما آنها که از ترس انقلابیون و امام عزیزمان سر در لاک فرو کرده و جرعت آشکار شدن نداشتند به مرور شروع به فعالیت کردند در هرجایی که فکرش را بکنید نمود بسیار شکارش در صدا و سیما و سینما و عرصه فرهنگ و هنر می باشد از دل اینها گلشیفته و شجریان لاکانی و صدهها نفر دیگر بیرون می آیند چون ما انقلابی عمل نکردیم بنده به جرس قاطع می گویم شمقدری انقلابی نیست شاید مسلمان خوبی باشد اما انقلابی نیست مانند بسیاری دیگر از مسئولین کشور که آدمهای خوبی هستند اما انقلابی نیستند امروز دشمن در جنگ نرم از همه این آدمها استفاده می کند و آنها به خاطر ساده بودن اسیر جنگ نرم دشمن شده اند
شهاب حسینی شاید خودش نداند اما امروز سرباز جنگ نرم دشمن شده است چرا چون انقلابی نیست انقلاب و اهداف انقلاب را درک نمی کند او بخاطر دفاع از همکارش ارزشهای دینی و اعتقادی کشورش را با یک نامه به تاراج می دهد و موجب شادی و شعف اردوگاه جنگ نرم دشمن می شود شما همه نظرات تایید شده بولتن مخالفین را که تازه با ادب ترینشان است را ببینید پشت نظراتشان یک اعتقاد دینی و اخلاقی وجود ندارد پشت حمله به سردار جنگ نرم انقلاب در حوزه سینما یعنی آقای سلحشور را ببینید نظرات مخالفین بسیار سخیف و بچگانه است صحبت از حسادت و و... زده ی شود اما نمی فهمند بحث حسادت نیست بحث نگاه عمیق اوست که می فهمد درد را می شناسد مشکل را می بینید و تنها برای رضای خدا فریاد می زند اما او را مورد انواع هجمه ها قرار می دهند .
ببخشید ظولانی شد اما درد زیاد است کاش انقلابمان تمام نمی شد کاش انقلابی می ماندیم مانند شما مانند احمدی نژاد مانند این رهبر عزیز و از جان عزیزترمان که مصداق واقعی یک انقلابی تمام عیار در جهان معاصر است. خدا حفظتان کند
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
برادر عزيز، با بخش اعظم سخنان شما ﴿به ويژه در مورد صدا و سيما و مسئولين سينمايي-فرهنگي﴾ كاملا موافقم و تنها يك بخش سخنانتان مرا واداشت جسارت كرده و علي رغم كوچكي‌ام، مرقومه‌اي بر پيامي شما بزرگوار بنگارم و آن اين كه فرموديد "کاش انقلابمان تمام نمی‌شد".

برادرم، انقلاب ما تازه دارد اوج مي‌گيرد! كجاي انقلاب ما تمام شده است؟ نگاهي به اطراف بي‌اندازيد!

بسياري از همين عزيزاني كه در همين سايت، مرد و مردانه پيام‌هايي افتخارآميز مي‌گذارند، فرزندان همين انقلابند كه چه بسا امام را نيز نديده باشند.

مگر فتنه‌ي عظيم ٨٨ را كسي جز همين جوانان در نطفه خفه كرد؟ به همين انتخابات اخير نگاه بفرماييد. آيا از لبيك غرورآفرين ملّت غيور ايران به نداي رهبر عزيزتر از جانمان، بوي مرگ انقلابمان به مشام مي‌رسد؟

مي‌دانم از برخي نامردي‌ها دلشكسته‌ايد؛ كه خود دلشكسته‌آم.

مي‌دانم وقتي شمقدري‌ها، مرعوبانه به بي‌ريشگاني چون فرهادي‌ها پيام مي‌فرستند، چطور دلتان مي‌لرزد؛ كه خود دلي لرزيده دارم.

مي‌دانم از الگوسازي گلشيفته‌ها و لاكاني‌ها و شجريان‌هان به دست ظاهرا خودي‌ها چقدر دلتان خون است؛ كه خود سال‌ها است دلم خون است و ساليان مديدي است كه هميشه علنا با شجريان مخالفت مي‌كردم و در عوض، نسبت‌هايي همچون حسود و عقده‌اي و نافهم موسيقي و غيره و غيره را به جان مي‌خريدم.

مگر انقلاب‌هاي منطقه، شعاع كوچكي از انقلاب ما نيست؟ آيا يك انقلاب مرده مي‌تواند چنين تلالويي داشته باشد؟

برادرم! تا ولايت هست، انقلاب ما زنده است و خدا را شكر كه هم ولايت هست و هم مردم ولايمتدار؛ بهترينش هم هست: هم وليمان بهترين ولي و نور جمال علي ﴿عليه‌السلام﴾ است و هم ولايتمدارانمان بهترين علي‌مدارانند.

نمي‌گويم دلشكسته نباشيد، كه مرد را دردي اگر باشد خوش است، درد بي‌دردي علاجش آتش است. فقط به عنوان برادري كوچكتر خواهشم اين است كه در اوج دردتان، نگذاريد شياطين ياس را بر خلاف واقعيت موجود، بر شما مستولي كنند كه تمام هنر آنان و آخرين تير تركششان همين است.

ما تا آخرين نفرمان پاي انقلابمان هستيم و ما هنوز هستيم و فردا، فرزندانمان جايمان را خواهند گرفت. زن و مرد، پشت در پشت هم.
هم ولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
2
2
خدمت جناب مجید از مازندران
دوست عزیز قطعا مهمه که افراد سرشناس به عرف و موازین رایج در کشور اهمیت بدن
اما شما هم احترام دیگران رو مدنظر قرار بده و مدام پاسخ های کیلویی تحویل دیگرنظردهندگان نده
یه سوال اگر بنده اعتقادی به شریعت متعالی و مترقی اسلام نداشته باشم و اعتقادات خاص خود را داشته باشم و طبق این اصول عمل کنم اشکالی داره؟ شما از کجا میدونید که خانم حاتمی به اسلام اعتقاد داره؟
مدام می فرمایید اگر ناموس خودتان اگر دختر خودتان اگر... ببینید اگر بنده طرز تفکری مانند آقای مصفی(همسر خانم فرهادی) داشته باشم و به اسلام اعتقاد و التزام عملی نداشته باشم قطعا برای من مساله ای نیست که همسرم چنین رفتارهایی داشته باشد
البته به نظر می رسد تنها کار شما شده کامنت گذاشتن و بیان قیاس هایی نه از جنس مع الفارق که از جنس مع داخل
پاسخ ها
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
مي‌گن يه نفر خوابيده بود داشت آب مي‌خورد.

بهش گفتند: "خوابيده آب نخور"
گفت: "چرا؟"
گفتند: "عقل را كم مي‌كند".
گفت: "عقل چيست؟
گفتند: "بخور بابا با تو نبوديم!"
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
برام خیلی جالب بود که جواب سوال خودتان را خودتان همان اول دادید و این دقیقا همان چرایی نظرات من بود
لیلا حاتمی و شما ممکن است در هر کیش و آیینی باشید و اصلا به هیچ اصول اولیه انسانی و اخلاقی و دینی معتقد نباشید ولی جمله خودتان کفایت میکند از برای جواب دادن بنده :
" قطعا مهمه که افراد سرشناس به عرف و موازین رایج در کشور اهمیت بدن "

هم ولایتی جان افرادی که برایشان نظر میگذارم دوحالت دارند یا ناموس و غیرت برایشان معنا دارد که در اینصورت سوال درستی پرسیده ام چون تلنگری میشود برای وجدانشان که چطور میشود خودم برایم ناموس مهم باشد ولی نظراتم خلاف این را نشان دهد

یا اینکه به قول شما کسانی هستند که مثل علی مصفا و لیلا حاتمی ناموس برایشان مهم نیست که در اینصورت هم باز غلط میکنند که میخواهند نظر کاملا اشتباه و غلط خود را به زور به خرد دیگران بدهند و جالب اینکه نظر خودشان را موجه نشان دهند

خطبه معروف جهاد حضرت امیر امام علی (ع) را نشنیده اید :
" آنان در باطل خویش استوارند و شما در حق خود استوار نیستید "
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
جناب هم‌ولايتي!
شما به اين حضرات بفرماييد از پوست يك ايراني مسلمان در آيند، آن وقت بنده هم مي‌آيم و به اين پيامتان مثبت مي‌دهم.

حكايت حرف شما، حكايت آن پدري است كه دم مرگ به فرزندش نصيحت مي‌كرد كه دخترم! عرق مي‌خوري بخور، كار منافي عفت مي‌كني بكن! جلوي دوربين لخت مي‌شوي بشو!، براي گرفتن يك عروسك، ريز و درشت فواحش را مي‌بوسي ببوس! مملكتت را به لجن مي‌كشي بكش! و غيره و غيره و غيره، ولي تو را به خدا قسم مي‌دهم مسلمان باش!

نه برادر من! يا بايد از توبره خورد، يا از آخور!. يا خربزه، يا هندوانه! هردووانه نداريم! ما خفت هردووانه خورها را خواهيم گرفت! كوفتشان مي‌كنيم.
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
آقا مجيد با اين Copy & Paste كردن خودت مي‌دوني منو چقدر ترسوندي؟! ;)

اولش كه اين پيام را ديدم، فكر كردم اشتباها به جاي گذاشتن اين پيام براي "ارش ايراني"، آن را اينجا گذاشتم.

بعد ديدم بالاش نوشته "مجيد ﴿مازندران﴾"، يكهو هري دلم ريخت. گفتم اينبار هم اسم را كپي زدند، هم متن را. خلاصه چند دقيقه‌اي گيج گيج مي‌زدم تا بالاخره حالم جا اومد و فهميدم موضوع چيه!

اخوي يكهو سكته مي‌زنما! ;)
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
آقا مرتضی گل و نازنین

شرمندم بابت این کپی پیست های زیاده از حدم بدون رعایت قانون کپی رایت (نیشخند )

ولی هدف اصلی من از کپی پیست کردن مطالب مخصوصا نوشته های زیبای شما سه چیز است :
اول تنبلی از نوشتن چیز جدیدی که شما کاملتر و زیباتر آنرا با ایجاز کلام بیان فرمودید

دوم تایید نظر زیبای شما و اینکه قطعا در آن لحظه نظری زیبا تر از نظر شما نمیتوان بدهم به همین دلیل با کپی پیست نظر شما موافقت خود را با نظر شما اعلام میکنم

سوم هم اینکه میخواهم با تکرار گفته شما تاکید بر شخص شما و نظر شما کنم بدین منظور که نظرات را به سمت نظر دهنده اصلی سوق دهم و تمرکز افراد بر روی نظر شما بیشتر شود از بس که جالب و خواندنی بیان فرمودید.

باور کنید اگر جا داشت به همین سه دلیل تمام نظرات زیبای شما را کپی پیست میکردم تا دیگران بدانند چه کاربر فهیم بصیر و هوشمندی چه بیان زیبایی فرموده

داداش گلم وقتی شما به این زیبایی نظر میدهید چه نیازی به حرف یا گفته ماست . بنابراین ترجیح میدهیم خاضعانه و از سر تسلیم فرمایشات شما را کپی کنیم.

برادر کوچک شما مجید
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
دشمنتان شرمنده باشد. شما بزرگواريد.
ارش ایرانی
|
United States
|
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
19
6
واااااااااااااااای وااااااااااااااااااای . عذاب الهی در راهه. دیگه بهشت نمیره. واااااااای. خندم میگیره. دست داده که داده. احترام به طرف مقابل گذاشته
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
مي‌گن يه نفر خوابيده بود داشت آب مي‌خورد.

بهش گفتند: "خوابيده آب نخور"
گفت: "چرا؟"
گفتند: "عقل را كم مي‌كند".
گفت: "عقل چيست؟
گفتند: "بخور بابا با تو نبوديم!"
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
18
به نام خدا
سلام به همگی از جمله دوست ناشناسم
در پاسخ به اعتراض شما که فرموده بودید که لعن کردن کار صحیحی نیست در قبال این افراد باید عرض کنم که : لعن از خود ذات اقدس اله شروع شده و ذات باری تعالی کسانی که حجت درونی ( عقل و فطرت ) و حجت بیرونی ( پیامبران ) را نادیده می گیرند و تکذیب می کنند و تن به عبودیت شیطان می دهند را لعن فرموده است . آیا این عمل تکذیب و دهن کژی به ذات اقدس اله و پیامبر عظیم الشأن اسلام و أئمه ی معصومین ع و اصجابشان تا این زمان ، که زجرها کشیدند برای اعتلای دین خدای تبارک و تعالی نیست ؟!
از این گذشته ؛ اساسأ حال فعلی افراد حجت است نه گذشته و احیانأ آینده اشان !
و اساسأ لعن چیز بدی نیست . لعن یعنی : من از فرد خاطی و عمل شنیعش تبری می جویم و سخت دلگیر و ناراحتم آنقدری که او را شایسته نفرین خداوند تبارک و تعالی می دانم . خب این نظر منه و می تواند این گونه نشود .
در اصل لعن کردن یک نوع تلنگر است ؛ به خود و جامعه و شخص خاطی .
و پیام این تلنگر اینست که : بدانم و بدانید و بدان که بازیچه ی شیطان شدن به همین سادگی است و شاخ و دم هم ندارد !!
اصلأ می دانیم که شیطان کیست ؟
بعضی ها فکر میکنند که اسم اون کسی که رانده شد شیطان است ! نه اسمش ابلیس است و از جنیان بود که خلقتشان ظاهرأ قبل از خلقت ما بوده و آنقدر بندگی خداوند تبارک و تعالی را کرده بود که به درجه ای رسیده بود که با فرشتگان الهی همنوا شده بود در تسبیح و ستایش ذات اقدس اله . ولی چون شیطنت کرد و تکبر ورزید مورد لعن خدا قرار گرفت . حال سوالی که پیش می یاد اینست که آیا خداوند تبارک و تعای از هدایت شدن ابلیس ناامید شد که او را لعن کرد ؟!
در حدیثی آمده روزی حضرت عیسی ع از خداوند تبارک و تعالی اجازه خواست که وساطت کند تا خدا شیطان را ببخشد ، خداوند تبارک و تعالی فرمود اگر برود و به قبر آدم ابوالبشر ع سجده کند او را می بخشم ! که شیطان باز هم تکبر ورزید و گفت خدا باید از من عذرخواهی کند که از من چنین کاری را خواسته ؛ چون مرا از آتش آفریده ولی آدم را از خاک ! و آتش از خاک بالاتر است ! بازهم تکبر ورزید . و احمق به این نیندیشید که : و نفخت فیه من روحی ...
یا : انی جاعل فی الأرض خلیفه ...
یعنی اینکه من از روحی که می تواند خلیفه من شود بر روی زمین در کالبد آدم دمیدم !!
می دانید که خداوند تبارک و تعالی والاتر است از اینکه کار بدون حکمت انجام بده . پس این اتفاق ( ملاقات حضرت عیسی ع و ابلیس ) نشون میده که هر کس عمل ناشایستی شود مورد لعن خداوند تبارک و تعالی است تا زمانی که به سوی خدا برگردد و توبه کند و جبران کند آنچه ضایع کرده . اگر هم بر نگشت که با این لعن وارد دوزخی که خود پیشتر برای خود محیا کرده می شود . ( . . . هم فیها خالدون . )
و شیطان کسی است که شیطنت می کند و با حرف و عمل خود کسانی که مکلفند ( انسان ها و جنیان ) را از راه حق گمراه می کند . حال چه متوجه باشد که دارد این کار را می کند و چه نباشد . البته جاهل قاصر از این قضیه مستثناست .
و چنین عمل کثیفی گمراه کننده است . چرا ؟ چون به صورت نمادین و آشکارا و در مراسمی که شخص خاطی به عنوان یک نماینده بهش نگاه میشه این کار صورت گرفته ! ( البته چون منی چه این فرد این کار را انجام نمی داد و چه حالا که انجام داده ، هرگز معتقد به نماینده بودن این افراد و هم صنفی هایشان نیستم ، چون اساسأ شما جامعه ی خودمون و مردم فهیممون را نگاه کنید ، چقدر به این ها شبیه اند ؟ آخه نماینده باید عصاره ی یک جمع باشه . حالا این شخص و هم صنفی هاش چقدر شبیه ما مردم و فرهنگ و دینمون هستند ؟!! ) می بینید خیلی ها تقدیر کردند از این حرکت ! لاأقل در ذیل همین خبر ، در قسمت نظرات . بماند که چقدر شبه افکنده و به گمراهی کشیده نفس های نامطمئن جامعه را .
و چقدر - حتی برای لحظه ای - همراه کرده و با خود آنها را .
ببینید ؛ یک بار من یک گناهی را در خلوت انجام می دهم ، که خودم شخصأ مسئولم . ولی یکبار من در ملع عام مرتکب گناهی می شوم !
دقیقأ مثل بی حجابی . بعضی ها میگن آقا ما بی حجابیم به خودمون مربوطه ! اما پاسخ این افراد اینه که شما دارید جامعه را به گمراهی می کشید ! این آزادی نیست ؛ بی بندوباریه !
مثالشم اینه که آقا یه نفر سرما خورده و دائم توی صورت شما عطسه می کنه ! اگه شما بهش اعتراض نکنید که شما هم سرما میخورید!!!
آخه بعضی بیماریها مسریه ؛ باید از پخش شدنش جلوگیری کرد والا همه را گرفتار میکنه !
این ها اعلام جنگ با خداست ، چون مردم خانواده ی خدا هستند .
در قران آیه ایست به این مضمون :
کسانی که راه خدا را بستند و مردم را به گمراهی کشیدند لعن و نفرین و عذاب سخت الهی بر آنها باد .
پس هرکس که در روند آفرینش انسان شیطنت کند ، شیطان است و مورد لعن خدا . ( . . . الخناس * الذی یوسوس فی صدور الناس * من الجنه و الناس . )
إنشاالله موفق باشید .
والسلام علی من اتبع الهدی
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
احسنت بر شما دوست عزيز
هم ولایتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
5
تصحیح
آقای مصفی همسر خانم حاتمی هستند
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
1
3
چرا اینقدر با هم بحث می کنید؟!
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
2
85
با سلام به نظرتون دیگه وقت اون نرسیده از مداخله در مسائل شخصی افراد دوری کنیم ؟؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
3
4
سلام
به نظر من همه اين كارها به خاطر جلب توجه واينكه چند تا غربي بهش بگن روشنفكر . ولي اگر با لباس هاي اصيل ايراني اونجا ظاهر مي شد وفرهنگ ايراني نشون مي داد هم براي خودش بهتر بود وبراي هرايراني
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
اخوي اون وقت ديگه جايزه‌اي در كار نبود!.
قلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
9
39
سلام برادران و خواهران
لیلا حاتمی با کی دست داده...چه کار ناپسندی...ولی یادمان باشد تجسس در امورات شخصی مردم و بی آبرو کردن انها از هر عمل زشتی بدتر است...پس ای برادر و ای خواهر گرامی سعی کن آداب اولیه اسلام را رعایت کنی....
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
اخوي يك من تنباكو سوخته، تازه شما مي‌پرسي كي مرده؟

تجسس در امورات شخصي مردم اصلا مي‌دوني يعني چي؟
مصطفی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
به نام خدا
قلی جان سلام
سخت در اشتباهی ، به چند نظر بالاتر رجوع کن ؛ جوابتو میگیری !!!
متعجب
|
-
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
0
متعجبم. ومتاسفم برای تمام افراد بالا.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
4
1
جناب بولتن:
شیخی به زنی فاحشه گفتا مستی هر لحظه به دام دگری پابستی
گفت:شیخ هر انچه گویی هستم
لیک توآنچنان که مینمایی هستی
امیدوارم بفهمید!!!!!!
مدیر پایگاه بله عزیز دل برادر می فهمم و می فهمیم اما شما هم می فهمید
پاسخ ها
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
اينكه آن زن فاحشه چه گفت، شايد براي شما ملاك رفتاري باشد، ولي ما مقلد فاحشه‌ها نيستيم و براي ما حرف خدا ملاك است.

آن زن فاحشه دو جرم دارد: يكي جرم فاحشگي و شكستن فرمان خدا و ديگري جرم شكستن قبح فاحشگي و ترويج هرزگي كه حق‌الناس و حق‌الله به صورت توام است.

گيريم آن شيخ هم فاحشه باشد در خفا ﴿فرض محال كه محال نيز﴾. در اين صورت بر او تنها يك جرم است و آن صرفا جرم فاحشگي و شكستن فرمان خدا است و چون فقط خدا مي‌داند و بس، هزاربار از آن فاحشه‌اي كه شما مقلّد اوييد توبه‌اش ساده‌تر پذيرفته خواهد شد.

بله عزيز من! حتي شيخ فاحشه هم بر فاحشه‌ي فاحشه ارجح است، چه رسد به شيخي كه صرفا ممكن الخطا است و بس.
مجید(مازندران)
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
علی جان درسته حافظ فرمود :
واعظان کین جلوه در محراب ومنبر میکنند
چون به خلوت میروند آن کار دیگر میکنند
و شما همین را خواستی بگی

اما برادر من اینجا صحبت فقط کوبیدن آن زن فاحشه و مست و پاک جلوه دادن خود نیست .

اینجا نقد زشتی افرادی است که به اسم ایران ، به اسم ایران اسلامی میروند و در انظار جهانی چهره ای دیگر از واقعیات ما نشان میدهند . اگر امروز من خطایی کنم و گناهی که منکرش هم نمیتوان بود دو چیز مرا از لیلا حاتمی مجزا میکند :
اول اینکه من به اندازه او شناخته شده ، بعضا طرفدار دار و الگو ودر چشم دیگران نیستم

دوم اینکه خطاو گناه من به پای کس دیگری نوشته نمیشه جز خودم ولی خطا و اشتباه ایشان یعنی خطا و اشتباه ایران

ضمن آنکه حتما بهتر از من میدانید یکی از گناهان بزرگ و کبیره گناه اشاعه گناه است . اشاعه فحشا خودش گناه بزرگ دیگری است .

بله برادر من شاید آن شیخ گناهی کند ولی حداقل در خفا انجام میدهد نه در ملا عام و در انظار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
1
3
شما دوستان عزیز چقدر بیکارید پس که کار میکنین ؟
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
0
5
سلام
ما جمعی از کارمندان شکرت خدمات فرودگاهی هما هستیم
هنوز قراردادهای ما تبدیل وضعیت نشده شرکتی هستیم
فرق بین ما که کارمندیم و کارگران آنجا وراننده های آنجا چیزی نیست جز اسم آن
حقوق و سابقه و مزایا و رتبه و حکم نداریم
حقوق ما که کارمندیم عین کارگر و راننده است
حقوق بهمن رو 12اسفند ریختن
اگه ممکنه پیگیری بفرمایید
پاسخ ها
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
ثواب داره بولتن کمکشون کن البته تایید این نظر خودش کمک بزرگیه ولی فکر میکنم مثل تخریب امام زاده ها باید سنگ تموم بزاری . ممنونم
مرتضي.ام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
كاملا با سركار خانم سهيلا موافقم.

هم در مورد آن عزيز كارمند مترو متاسفانه مي‌تونه اين مطلب صحت داشته باشه ﴿با توجه به اختلافي كه مسئولين مترو با دولت دارند، هيچ بعيد نيست كه از اين موضوع به عنوان اهرم فشار و ايجاد نارضايتي استفاده كرده باشند كه اين موارد مسبوق به سابقه است﴾ و هم اين عزيز كارمند خدمات فرودگاهي صحيح مي‌فرمايند.

البته بولتن جان اگر در مورد كارمندان شركتي هما خواستيد تحقيق كنيد، در مورد ثوابق روساي اين شركت‌ها و اينكه قبلا چه مسئوليتي در هما داشته‌اند و اينكه الان ارتباطشان با هما چگونه است و چه مبلغي مي‌گيرند و از آن ميزان، چه حقوقي به كارگران مي‌دهند و غيره هم تحقيق كنيد بد نيست. مطمئنا به حقايق شگفت‌انگيزي خواهيد رسيد!!!
سهیلا *
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
بولتن جان اگه زحمتی نیست در مورد اخاذی های اخیر تلفن همراه هم یه مطلب بزاری شاااااااااااااااااید خدا خواست و یکی پاسخگو بود .
در دو سه ماه اخیر پیامی با ای مضمون برای کاربران ارسال میشه :
مشترک گرامی سرویس آوا انتظار شما در ساعت فلان ) مورخ ( فلان ) تمدید و مبلغ 5000 ریال از اعتبار شما کاسته خواهد شد .در صورت عدم تمایل تا زمان مذکور ، عدد 5 را به 8989 جهت قطه سرویس ارسال نمایید .

* بارها و بارها این عدد 5 بصورت پیامک ارسال شده اما ظاهرا این شرکت خودشو به ندیدن میزنه و بعد از دو سه روز این پیامک رو براتون ارسال میکنه :

( مشترک گرامی سرویس آوای انتظار شما به مدت 30 روز تمدید و مبلغ 5000 ریال از اعتبار شما کاسته شد .

پی نوشت :
حسابشو بکنید چند کاربر از تلفن همراه اول استفاده میکنند، همه را ضربدر 5000 ریال کنید .

خدا بده برکت .
sadegh
|
United States
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
2
ایشون قبلا هم که برای مصاحبه با شبکه فرانسه رفته بودن با مجری مرد شبکه مصافحه کردند.
دای تقی بچه قم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
46
بابا چقه گیر الکی میدین وال لا بده بل لا بده بی بی نم مگه شما فوضولین عزیز من اصلاً مال خودشه دوست داره بده به کسی هم مربوطه؟؟؟!!! نمی ذارین آدم هیچی نگه مگه این ضعیفه اختیار مال خودشو نداره؟؟؟(( دستشو می گم))
البته یه چی دیگه هم هست که این ضعیفه خبر ندیره
هر دست بده
از همون دست میگیره
اگر چه اینور نه بالاخره 100 درصد اونور عوضشو بشون میدن
آره جگر
آره تصدق
آره عزیز
آره هولو
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
0
0
این یعنی چی ؟ یه خبر دیگه رو به عنوان خبر دوباره منتشر میکنی؟
فواد سلطانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
2
4
کسی که در سینمای ایرن دارد کار میکند ودرامدش از همین مردم است باید به اعتقادات مردم احترام بگذارد برای خانم لیلا حاتمی متاسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
4
3
آفرین آفرین به بولتون و همه هم فکرات،
حالا شماها برید بهشت با بقیه چی کار دارید !! همه رو که تو یه فبر نمی برن!
بسیجی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
2
2
بازیگرا اکثرا" اینجوری هستن
jamshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
1
3
ما ایرانی هستیم ما مسلمان ایرانی هستیم ماایرانی مسلمانیم ماتا حالا با دادن هزاران شهید ازدین وکشورمان در مقابل تهاجمات مختلف دفاع کرده ایم شهیدان این مرز و بوم همیشه میگفتند خواهرم حجاب تو کوبنده تر از خون من است .بخدا این مملکت جایزه اسکار نمیخواهد درازای دادن حرمت وناموس مسئولین سینمائی کشور چرا خوابند چرا در مقابل این حرمت شکنی ها سکوت میکنند.چرا میترسند از شرفمان دفاع کننددر حالی که دختران محجبه را از دانشگاه های خود بیرون میکنندوبه قران ودین اهانت میکنند این نرمش وسکوت بوی خیانت میدهد به خون تمام شهدا.
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
1
0
میخواستم بدونم هر نظری بدیم میاد تو دید عموم یا نه اینجا هم سانسور میکنن؟
يه دوست با يه دست ياري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
با عرض سلام و تشكر از همه اونهايي كه به نوعي نظرشون لااقل به اين ماجرا جلب شده مي خوام يه نكته اي رو عرض كنم از آزادي زنان در غرب كسي به اين توجه كرد كه تو اون ميهماني رسمي هيچ مردي نيست كه با پيرهن آستين كوتاه باشه يا قسمتي از بدنش به صورت نا متعارف معلوم باشه؟ مي دونين چرا؟ چون ادب غرب حكم به چنين چيزي ميكنه اما آيا شما توجه دارين كه هيچ زني نيست مگر اينكه قسمتي از بدنش معلومه يا ژيرهنش بدن نماست؟ اين هم ادب غربه كه شده معيار ما براي پيشرفت .خواهشا به من جواب بدين كه آيا اين به خاطر اين نيست كه مردها با ديدن بدن زنان هم به نوعي خواسته خود رو برآورده مي كنن؟وغرب مدعي آزادي خودش داره از زن به عنوان يك جنس و متاع كالايي استفاده مي كنه ؟آيا الگو گرفتن از چنين فرهنگي از حمق نيست؟
يه دوست با يه دست ياري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۱
0
0
با كلاسهاي عالم بدانند كه اگر بدون لباس بودن فرهنگه و اگر لخت بودن فرهنگه پس زنده باد خر زنده باد الاغ زنده باد بز.چرا كه همون با كلاس هاي غربي شما هميشه دنبال اين بودن كه خودشون رو به يه طريقي از زندگي حيواني جدا كنن و به اصطلاح خودشون با فاصله گرفتن از زندگي حيوانات وحشي براي خودشون حاشيه امنيت درست كنن و خودشون رو با كلاس معرفي كنن.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین