کد خبر: ۷۱۸۶۰
تعداد نظرات: ۴۹ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍

بیانیه دانشگاه شریف درباره پسر احمدی‌نژاد

روز گذشته روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف با انتشار بیانیه ای اخبار منتشر شده در خصوص هزینه تحصیل مهدی احمدی نژاد را تکذیب کرد.
روزنامه ایران:

در این بیانیه آمده است: در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه 20 ملیون تومان در هرترم، باطلاع می رساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه  تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین تر می باشد.

ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه بویژه خبرگزاری ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می نماید. همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی های کذب را برای خود محفوظ می دارد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۴۹
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
12
8
مبلغ کمتر رو چرا اعلام نکردن؟
یعنی 19.99 میلیون بوده و خبرگزاریها اشتباه کردن گفتن 20 میلیون؟!
مدیر پایگاه چرا دانشگاه شریف بجا شفاف سازی طوری تکذیبیه می دهد که جای سوالات بیشتری را در ذهن مردم ایجاد می کند؟!
در ضمن حق این آقاست که هر جا دوست دارد و با هر مبلغی که دوست دارد درس بخواند فقط نباید از رانت استفاده کند و دانشگاه باید حالا که پا جلو گذاشته باید این سوالات را برای مردم مشخص کند و این باید فرهنگ سازی بشود که مسئولین بدانند مردم به همه چیز حساسند و دوست دارند کسانی را که دوست دارند از هر آلودگی مبرا باشند اما متاسفانه بعضی ها با دفاع غلط یا عملکرد غلط ضربه های سنگین تری به اعتماد مردم می زنند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
اگر حــــــق این آقازاده میدانید که هرجا و با هر مبـــلغـــی درس بخواند، چرا همگیتان از گسترش دانشگاه آزاد نگران بودید و آنرا عاملی از عوامل فساد در کشور معرفی میکردید؟ پس اینهمه شعار که رییسجمهور درباره ی ساده زیستی سر میدادند چرا در فرزند خودشان تاثیری نداشته است؟ مردم با مدیریت چندرغاز یارانه میتوانند هم سطح این آقا بدنبال تحصیلات بروند؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
بولتن یا شما اشتباه میکنی یا من یا خبری که دیشب از صدا وسیما پخش شد اشتباه بوده - بیانیه مذکور اینطور بود جمع کل هزینه تمامی ترمهای نامبرده در مقطع کارشناسی ارشد کمتر از 20 میلیون مباشد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
دوست داشتن برای یک مسئول و یک مسئول زاده باید به اندازه دخلش باشد نه بیشتر . فرزند آقای ریس جمهور ساده زیست که تا چند سال پیش در اقل وضعییت مالی بودند نمیتواند با شهریه 20 میلیونی ادامه تحصیل بدهد چرا که ایین استطاعت حلال را نداشته و ندارد . خبر یا کذب است یا راست اگر کذب باشد نباید به آن دامن زد و اگر راست باشد عدل علی ع . فرزندان امام خامنه ایی باید برای همگان خصوصا مسئولین الگو ی ساده زیستی و تقوا باشند
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
8
8
خبرگزاري‌ها اكثرشون اگه اخلاق اسلامي داشتند كه ديگه خبرگزاري نمي‌شدند!
پاسخ ها
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
تو قاموس شماها بله.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
یعنی چی؟
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
آقا مرتضی انصاف رو رعایت کنید..یعنی میفرمایید اخلاق اسلامی با خبر گذاری در تعارض است جوری صحبت نکنید که باعث پوزش طلبی از قشری خاص شود احیانا دوباره!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
1
11
اصلا شهریه بین الملل دانشگاه صنعتی شریف هر ترم چقدر است ؟ من که فکر می کنم بیش از اینها است . لطفا توضیح دقیق بدهید .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
7
8
با با جون چراحرف در میارید.اقا مهدی کارش درست تر از این حرفاس.باباش رئیس جمهوره .اون موقع شما میگید با تکماده قبول شده.یالعجب..........
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
3
8
فرزندان مسئولین باید مواقعی حتی از حقوق قانونی خویش نیز بگذرند تا بهانه ای به فرصت طلبان ندهند . ضمن اینکه در مواقع بسیاری تخلفات به استاد قانونی انجام می گردد . عالم و آدم در مورد تخلفات گسترده فرزندان آیت الله هاشمی می دانند و اظهار می کنند اما خود ایشان همواره انها را قانونی می داند
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بچه هاشمی هر کاری اگه کرد با زن و مادر زنو سایر بستگان پا نشد بره همراه باباش نیویورک. فعلا که متواریه و آقا زاده ی عصر ما پسرای احمدی نژادن.
مدیر پایگاه طنز جالبی بود
علیرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
9
4
اگه حقشونه از رانت استفاده نکنن واسه چی با باباشون رفتن نیویورک؟!! این سایتو زدین واسه ماسمالی کارای آقازاده ها؟
مدیر پایگاه با اجازه دیگر کاربران عزیز
آقا علیرضا ، صادق ، فاطمه و دهها اسم دیگر که در نظرات مختلف هم دفاع از آمریکا می کنی و هم بر ضد بهترین نیروهای اصولگرا و ارزشی انقلاب نظر می گذاری واقعا شما مدافع هاشمی هستید یا بنحوی مثل مرعشی و نوبخت که در مناظرات تلویزیونی در تخریب جناب هاشمی کار کردند قصد تحریب ایشان را دارید ؟
به نظر می رسد کسی که ماموریت تخریب رئیس جمهور و تبلیغ جناب هاشمی را به شما داده در انتخاب شما بشدت اشتباه کرده است
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
ببخشید بولتن هر کاری میکنم نمیتونم هیجاناتم رو از پاسخی که دادید قورت بدم . خواهشا یه چند تا آیکون منجمله آیکون سوت بلبلی اینجا بزارید که این جور مواقع ازش استفاده کنیم . باتشکر
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
داداش علیرضا ضایع شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
3
5
این دروغ دونگها را در می آورند تا گند کاریهای آقازاده های دیرین که نه توجیه پذیر و نه قانونی ونه قابل ماست مالی کردن است را بپوشانند.امان از روزی که دارایی وفرزندوقدرت دنیاسودی ندارد
دکتر آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
4
7
ایکاش ریاست جمهوری بعدی هم در اندازه های احمدی نژاد و صداقت سیاسی او باشه بنده خدا -با این خیل منتقد صادق که یکیش خود من بودم و این همه ائتلاف سیاسی جهانی و تسویه حساب های داخلی و حب و بغض های کهنه و این جو مسموم سیاسی که براش درست کردند . الحق و انصاف اگه نمره عالی بهش ندم . از ترس اونیکه ناظر همه بنده هاشه بخودم احازه نمیدم بهش نمره کمتر از 15 بدم البته در مقایسه با نمره پائین دوره های پیشین و عملکرد دولتها ی قبلی
پاسخ ها
سربازصفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
بنده ضمن تایید نظر جناب دکتر آشنا وموافقت کامل با نظر منطقی ایشان ضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضضض ضمنا یک انتقادی به بولتن دارم و اون اینکه چرا متن خبر را دقیقا مطابق با بیانیه دانشگاه شریف ارائه نمیکنید و در صورتیکه دومین پاسخ به نظر اول همین موضوع را شخضی با نام ناشناس و متن (بولتن یا شما اشتباه میکنی یا من یا خبری که دیشب از صدا وسیما پخش شد اشتباه بوده - بیانیه مذکور اینطور بود جمع کل هزینه تمامی ترمهای نامبرده در مقطع کارشناسی ارشد کمتر از 20 میلیون میباشد )ذر تاریخ 13 بهمن ساعت38: 17 پاسخ نداده اید و از کنار موضوع رد شده اید . از شما توقع نداشتم. لطفا پاسخ قانع کننده برای اعتماد سازی کاربران داشته باشید ممنون از زحمات شما عزیزان
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
5
2
راستش رو بخواهید من این آقا رو اصلا دوست ندارم! با این حال اولا به نظر من کسی که رئیس حمهوره باید هم درآمد شخصی بالایی داشته باشه. این اصلا هم تجمل یا اشرافی گری نیست چطور خودمون اگه یه شرکت خصوصی داشته باشیم فرق حقوق مدیر عامل با مثلا آبدارچی شرکت رو خیلی خوب میدونیم؟ ایشون هم اگر حقوق مناسبی میگیرند باید هم هزینهء زن و فرزندشون بکنند.
مدیر پایگاه خواهرم از اینکه شما خیلی ها را دوست ندارید کاملا در نظراتتان مشخص است و البته این حق شماست که ایشان را یا هر کس دیگر را دوست داشته باشید یا نداشته باشید اما از استدلال شما نیز بسیار ممنونیم اما در عین اینکه این حق را به رئیس جمهور می دهیم ولی سنت دینی ما بر این است که حاکمین باید طوری زندگی کنند که موجب تلخی برای قشر محروم جامعه نشوند شما بخوبی می بینید که مردم همواره طرفدار مدیران و حاکمینی هستند که اسیر شهوات و قدرت و ثروت و باندهای مافیایی نمی شوند و ساده زیستی آنها همواره الگوی نسلها می شود نمونه آن شهید عزیز رجایی می باشد و اتفاقا یکی از دلایل رویکرد مردم به رئیس جمهور عزیزمان شعار مردی از جنس مردم بود یعنی از خود ما از مردمی که محرومیتها را درک کرده و با آن دست و پنجه نرم می کنند پس با اینکه این حق فرزند ایشان و هر مسئول دیگر با توجه به تمکن مالی است اما بشدت باید مراقب حساسیتهای مردم باشند
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
یعنی حتی مثل خود مردم عادی و قشر محروم هم زندگی نکنند؟ شاید این رئیس جمهور عزیزتان شام و ناهار نان و پنیر میخورند که بچه شون بره شریف درس بخونه؟! کاری که خیلی از خانواده ها انجام میدن ! این دیگه حساسیت نیست و نام دیگه ای داره. اگر روزی پورشه خرید بله اون میشه دادن یک حس تلخ به مردم. باتشکر از احترام به حقوق بنده و توجهتان به نظر من. :)
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
اگه رییس جمهور در آمد شخصی بالایی داشته باشد صداتون درمیاد که آهای تو کشور فقیر داریم که شب نون و پنیر میخوره پس چرا رییس جمهور.. اگه نون وپنیر بخوره هوار میکشید که ای وای به خانواده اش نرسید..
در ضمن انتقادی که میکنید سعی کنید احیانا اگه سازگاری نداره باهاتون منطقی باشه چه ربطی داره من اصلا این آقا رو دوست ندارم!! دوست داشته باشید یا نداشته باشید این آقا رییس جمهوره منتخب 25 ملیون آدمه، حال بفرمایید راستش بخاین من غیر از خودم از هیچ کس رو دوست ندارم...که جای تعجب نداره!
تبر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بولتن جان به این تیکه حرف خانم چکش خواهشمندم دقت فرمایید: باتشکر از احترام به حقوق بنده و توجهتان به نظر من!!!!!
دیگه خودت بگیر...
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
از کجا معلوم شاید رئیس جمهور محبوب هم شما رو دوست نداشته باشند که البته ایشون هم حق دارند شما رو دوست نداشته باشند.

با همین بغض و با همین غلظت سرنگونی دولتش رو پیشگویی کردی ؟

حالا یه سوال ؟ چی شده که شما با این همه نفرت حق استفاده از امکانات رو به ایشون دادی ؟

دست بردار از
دکتر هوشیار
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
آقا یا خانم بولتن محترم شما از موجبات تلخی برای قشر محروم صحبت میکنید و دائما از صذاقت و موضع بیطرفی خودتان میگید .آیا شما یک بار متن دقیق بیانیه دانشگاه را خواندهاید که اینگونه در جهت شایعات کوچه بازاری و ساخته منافقین و گروه فتنه صحبت میکنید .شما بجای یکی به میخ و یکی به تخته کوبیدن ، اصل متن بیانیه دانشگاه شزیف را با( تایپ قرمز) از نوع نظرات بولتنی درح کنید تا همه بتوانیم نسبت به صحت وسقم نظرات و موضع حق و نا حق یکدیگر قضاوت صحیح داشته باشیم .ممنون ،منتظر اقدام و پاسخ شما هستیم.
مدیر پایگاه دکتر جان شما هم یکبار دیگر هم متن خبر و هم نظرات را بخوانید حتما متوجه می شوید که ما قصدمان تنویر افکار عمومی و مخالفت با شانتاژبازی می باشد .
ملانصرالدین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
7
3
بولتن سانسورچی
اگر حقش است هر جا درس بخواند ، پس چرا مهدی هاشمی حق ندارد انگلیس درس بخواند و اون محکوم است ؟ ولی این حقش است هر جا و با هر مبلغی درس بخواند !
پاسخ ها
* MAN *
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
شما یا خوابی یا عمدا خودت رو به خواب زدی مهدی هاشمی خلافکار و تروریست اقتصادی رو با این شخص یکی میکنی ؟! همین بخاطر امثال افراد باهوش و بامنطقی مثل شماست که مملکت هیچوقت درست نمیشه !
ایران وطن من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ایول به #MAN# حرف خیلی از. ماها هم همینه
سرباز واقعی ولایت
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
4
3
بوتن عزیز امروز رهبری عزیز در نماز جمعه گفتند یکی از آسیب های نظام افتادن در زندگی اشرافی است،
ملاک برای یک مسوول قبل از رسیدن به مسوولیت و بعد از آن است که چه تفاوتی در زندگی وی ایجاد شده است،
رییس جمهور با ان مخارج و بردن همراه به نیویورک و نیز این خبر به نظر میرسد راه درستی رو در پش نگرفته،

شمنا بولتن عزیز بردار آقای احمدی نژاد که یک فرد ولایتی است به جرم انتقاد از دولت حذف شد ، بزرگترین اختلاس کشور هم در این دولت اتفاق افتاد، گرانی و تورم زیاد هم که وجود دارد و در سال جهاد اقتصادی بر خلاف منویات رهبری این اتفاقات افتاده است

به نظر شما اینها اتفاقات قابل دفاعی است؟
مدیر پایگاه کاش خدا را در نظر داشتید!
ریشه های اختلاس و گرانی و تورم و .... در خیلی جاهای دیگر هم هست از زمانهای دور و اشرافی گری بعد از انقلاب برای همه مشخص است از چه زمانی رواج پیدا کرد و اگر باید انتقادی شود باید کلا روح اشرافی گری و عمل اشرافی گری و تورم و گرانی و اختلاس و.... کوبیده شود و باید مصادیق آنها در زمانهای مختلف را در نظر گرفت اما قصه این بنده خدا کجا و قصه اون بنده خدای انگلیس نشین کجا ؟ و شما چقدر راحت از اون می گذرید و به این می پردازید و برای این می خواهید مو را از ماست بکشید و اما اصل اشرافی گری و روج تکبر را که در اقازاده هایی که حیاط خلوت خانه هایشان انگلیس و کاناداست را نمی بینید . انصاف و عدالت و خدا را در نظر داشتن وصیت ما هم به شماست و هم به خودمان
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
بولتن عزیز از اینکه پاسخ میدهی بسیار ممنونم و واقعا خوشحال می شوم که وقت میگذارید و پاسخ میدهید، بله حرفهای شما درست است ، من اصلا با این حرفها قصد دفاع از کسی که در دلالی اسلحه میلیاردها پول به جیب زد را ندارم،سخن نا امید شدن جریانی موسوم به سوم تیر است که به امیدی به احمدی نزاد رای داد ولی ایشان باعث نا امیدی شان شد، البته بولتن عزیز مسلما اشرافی گری وصله ای نیست که به احمدی نژاد بچسبد این رو قبول دارم ،ولی انسان چیزهای میبیند مثل گماردن بستگان به مناصب دولتی، بیکاری، گران شدن اجناس آن هم در دهه فجر آن هم در آستانه انتخابات که واقعا باور کنید انسان دچار استیصال می شود آیا واقعا جریانی در حال بدبین کردن مردم به نظام است؟البته دلایل بسیاری وجود دارد که یه فرموده آقای فتاح در برنامه دیروز امروز فردا عدم استفاده ایشان از کارشناسان است و آقای صفار هرندی هم خوشبختانه روشن گری هایی دارند،
البته ما پیرو رهبری هستیم و نا امیدی در ما جایی ندارد
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
با عرض معذرت که دخالت میکنم ولی (شاید) منظور سرباز واقعی ولایت این باشه که در دولت آقای احمدی نژاد نباید این اتفاقات میافتاد یا این حرف و حدیث ها پیش میاومد.
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
جناب سرباز بی بصیرت احیانا سخنان رهبری مبنی بر القا بحران را شما نشنیدید یا مانند شیختون به خواب اصحاب کهف رفتید..
اصلی فرعی کردن امور رو هم بلد نیستید..
سرباز واقعی ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
ای کاش بولتن مطلب من رو تایید میکرد تا شما دوست عجول پاسخ میگرفتید،
من نمیدونم منظور از شیخ کیست ولی فکر میکنم در آستانه ی انتخابات و در دهه فجر و گرانی اقلام ضروری مردم نظیر برنج، چای، جز مسائل اصلی کشور باشد که در این مقطع حساس اتفاق میافتد، وقتی رهبری دز نماز جمعه میگویند مقصود از سال جهاد اقتصادی جرکت جهادی بود چه معنی میدهد این گلایه؟
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
جناب سرباز بی بصیرت منظور از شختون همونه که مثل شما غیر از منافع خودش و اسائه ادب نباشه اما جلوتر ازنوک بینیش رو بیشتر نمیبینه و چون عادت داره بگه کارشناسان میگن مثل شما فقط بلده نقاط ضعف رو ردیف کنه فکر کنه خیلی هنرمنده، میدونی چرا چون همتش کمه و تنبله نمیتونه در مسیر سخنان رهبر مثل علم و...حرکت کنه قبلا بهش میگفتن شیخ اصلاحات ، سارکوزی میگفت شجاع، جدیدا شده ....
بی خیال دیگه کافیه سرباز بی بصیرت ..
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
جریان شما وزنه ای ندارد و جریان فراماسونری مخرب با روشن گری نابود شد ، بیش از این جریان رو باز نمیکنم و به موقع با جریان مخرب برخورد میشود، فعلا در حال مدیریت شدن است
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
امان از روزی که بولتن بخواد برای کسی جو بسازه!
بولتن عزیز و گرامی چرا گرو کشی میکنید؟ چند هموطن از شما راجع به قضیه نیویورک سوال کردند چرا به جای سکوت یا دادن نظر خودتون در این مورد قیاس میفرمایید؟ انگلیس نشین شناخته شد و تمام شد و رفت نظام یا باهاش برخورد میکنه یا نمیکنه دولت های قبلی هم همه برکنارند و سود و زبانشون به مملکت مشخصه چرا هر سوال یا انتقادی از دولت فعلی مشه شما جبهه میگیرید و پای دولت های گذشته رو وسط میکشید؟
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
از اینکه گفتم با نام سرباز واقعی ولایت نظر نذار دلیلش رو خودت گفتی بهتره بجای اینکه دنبال وزنه کشی جریان ما باشی در پایبندیت به نظام تجدید نظر کنی که طنابش خدایی نکرده داره پوسیده میشه بخاطر بعضی از دلخوریها که ناشی از بی بصیرتیته این هم دلیل از زبان خودت:
ولی انسان چیزهای میبیند مثل گماردن بستگان به مناصب دولتی، بیکاری، گران شدن اجناس آن هم در دهه فجر آن هم در آستانه انتخابات که واقعا باور کنید انسان دچار استیصال می شود آیا واقعا جریانی در حال بدبین کردن مردم به نظام است؟
خودت بگیر..
سرباز واقعی ولایت
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
در دوران هاشمی رفسنجانی ، کسی مثل امیر عابدینی (استاندار هاشمی) و علی پروین دزدیدند و بردند و الان هم گله ای از نوچه دارند، تالار و مغزه ها دارند ،چرا دست اینها از فوتبال کوتاه نمیشه؟ از هوادرها می ترسند؟
دیگه گروه امیر منصور آریا وفتی عابدینی رو به مدیریت تیم داماش میگذارد مشخص است که این بند فساد ها در کجا ریشه دوانده،
متاسفانه محافظه کاری در دوران سازندگی و حتی الان باعث شده با ریشه های فساد، اشرافی گری برخورد نشه
مه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
سرباز بی بصیرت:
مواظب طناب ولایتمداریت باش اخطار میکنم دارم پاره میشه..
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
2
4
اگه یه زمانی این اتفاق افتاد که پسر اون کارگر ساده یا دختر یه سوفر شهرداری این توانایی مالی رو داشته باشه که به شعب بین المللی دانشگاه ها بره اون وقته که رفتن پسر آقای احمدی نژاد یا هر مسئول دیگه هم مشکلی نداره.در غیر این صورت به نظر شما این چیزی جز نرسیدن کشور به عدالت اجتماعی نیست.همون چیزی که امام خامنه ای بارها به اون اشاره کردند. والسلام علی من اتبع الهدی
جعفری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
1
1
باسلام خدمتتان عرض کنم که این موضوع تخریب و تهمت زدن به کسی نیست این کاری است که خود آقای ریس جمهورپیش گرفتند و حجب و حیایی که برای بزرگترها و پیش کسوتان با هر سلیقه وخطی مد نظر بود را شکستند و طاقت این که برای کسانی که ایشان رابه جاهائی رسانده اند احترام بگذارند را نداشتند واین شد که مملکت خراب و رو در روی هم قرار گرفتند ؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
1
2
انتقادی به بولتن دارم و اون اینکه چرا متن خبر را دقیقا مطابق با بیانیه دانشگاه شریف ارائه نمیکنید و در صورتیکه (ذر تاریخ 13 بهمن ساعت38: 17 دومین پاسخ به نظر اول همین موضوع شخضی با نام ناشناس و متن (بولتن یا شما اشتباه میکنی یا من یا خبری که دیشب از صدا وسیما پخش شد اشتباه بوده - بیانیه مذکور اینطور بود جمع کل هزینه تمامی ترمهای نامبرده در مقطع کارشناسی ارشد کمتر از 20 میلیون میباشد )ذر تاریخ 13 بهمن ساعت38: 17 پاسخ نداده اید و از کنار موضوع رد شده اید . از شما توقع نداشتم. لطفا پاسخ قانع کننده برای اعتماد سازی کاربران داشته باشیدضمنا متن تکذیبیه دانشگاه شریف به همراه لینک مربوطه را جهت اطلاع کاربران به شرح زیر است(تکذیبیه اخبار در خصوص جذب آقای مهدی احمدی نژاد

تکثیر یک خبر جعلی، در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ی 20 ملیون تومان در هرترم، به‌اطلاع میرساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه‌ی تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین‌تر می‌باشد.

ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می‌نماید.
همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی‌های کذب را برای خود محفوظ می‌دارد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف)(تکذیبیه اخبار در خصوص جذب آقای مهدی احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
با سلام
اولا تو تکذیبیه اومده که کل هزینه کمتر از 20 میلیونه
ثانیا این آقا عضو هیات علمیه یعنی کی داده کی گرفته
ثالثا هرکی پسره لزوما نباید خرجش رو باباش بده حتی اگه پسر رییس جمهور باشه ،پسره ولی برای خودش مردیه ها
بالاخره بعضیا باید یه چیزی برای جنجال پیدا کنند دیگه!!
علی
|
UNITED STATES
|
۱۶:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
1
0
دانشجوی ارشدم پول یک لب تاب رو ندارم بخرم گذاشتم واسه تابستون برم کارگری بعد بخرم چه روزگاری است ؟؟
مدیر پایگاه واقعا روزگار بدیه بعضی از آقایان دلشون هم درد بگیره یه سر به کانادا و انگلیس می زنند اگر حوصله شان سر برود جزایر هاوایی در انتظارشونه و حالا جوان دانشجوی ما پول نداره یک لپ تاپ بخره واقعا ...کاش کسانی که اشرافیت نوین را پایه گذاری کردند به فکر تحصیل و امکانات آموزشی مردم بودند
اخسان خسینی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
3
1
این آقا رییس جمهوره منتخب 25 ملیون آدمه، حال بفرمایید برا تحصیل پسرش چکار کنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
دوست عزیز کسی که با تابلوی ولایت وارد میدان میشود باید ساده زیست باشد ، البته ایشان به گفته آقای شریعتمداری از قطهر 3 تیر پیاده شد و میتواند هر کجا میخواهد فرزندش رو ثبت نام کند حتی دانشگاه آقای مشایی در کیش!!!
مدیر پایگاه می دانید برادر من سرباز واقعی ولایت اینچنین قرص و محکم در مقابل رئیس جمهور کشورش موضع نمی گیرد و از هر منفذی استفاده نمی کند که رئیس جمهوری که حقیقتا خدمات بزرگی در حق کشور کرده مورد اتهام قرار دهد برای همین بعضی از کاربران نسبت به عنوانی که شما انتخاب کرده اید کمی اعتراض دارند البته ما هم به بعضی از مسائل اعتراض و نقد داریم اما الحق به عنوان کسی که بشدت مسائل سیاسی و اتفاقات اجتماعی را دنبال می کند می گویم رئیس جمهوری با اینهمه فعالیت و اثرگذار در صحنه جهانی و به شخصه ساده زیست و .... ندیدم البته منکر حرفها و حدیثها در خصوص جریان انحرافی نیستم اما در خصوص این جریان باید با استدلال و مستند صحبت کرد تا خدای ناکرده اجحافی در حق کسی نکرده باشیم ما همچنان با شما همراه هستیم
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
حرف و حدیث؟!!!!!! تمام عقلا و بزرگان کشور دارند راجع به دولت و جربان انحرافی صحبت میکنند. اسندلالها و تحقیفات رو کرده اند و حالا دنبال راه چاره اند اونوقت شما صورت مساله رو حرف و حدیث عنوان میکنید؟
مدیر پایگاه خانم چکش شما در خصوص جریان انحرافی برای ما با استدلال و مستند مطلبی را بنویس ممنون می شویم
واقعا می خواهیم بدانیم حضرتعالی در خصوص جریان انحرافی بعد از اینکه همه در خصوص آن دارند حرف می زنند چقدر اطلاعات دارید
مهسا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
ممنون بولتن راست میگه چکش خانم خیلی خوبه که شما نگران حلقه انحرافی شدید..
امان از حزب باد....
سرباز00000000000000 وطن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
0
0
بولتن مید ونی معنی تحریف چیه ؟ بنظرم همین کاریکه شما با بیانه دانشگاه شریف عمدا و یا سهوا انجام دادی مصداق تحریفه بیانیه شریف این نیست که شما با جعل تیتر آن و تغیر در محتوای آن معرفی کردی . اگر اژ صداقتی که دائما از آن دم میزنید عملا بر خوردارید. نظر من ومتن دقیق بیانیه را از سایت دانشگاه شریف درج کنید و دلیل تفاوت آنرا برای کاربران توضیح دهید. یکی از نمونه های ادعایی که من در تحریف خبروکوبید ن رئیس جمهور ازبولتن دارم اینستکه ،در بخشی از بیانیه دانشگاه شریف آمده (جمع کل هزینه تمامی ترمهای نامبرده در مقطع کارشناسی ارشد کمتر از 20 میلیون میباشد ) یعنی مبلغ زیر 20 میلیون تقسیم بر مثلا 4 ترم در کارشناسی ارشد که دانشگاه شریف دقیقا برای پاسخ به ابهامات و شایعات بیانیه صادر و شما (بولتن نیوز) با همان تیتر ولی در جهت همان شایعات وابهامات(بدلایل عمدی یا سهوی و نیاوردن اصل بیانیه وتعویض کلمات هر ترم بجای تمامی ترمها)مطلب اشتباه ارائه میکنید. لطفا صادقانه پاسخ ودر جهت اعتماد کاربران از سایت خوبتان که بنده یک پای ثابتش هستم از خود دفاع کنید .
مدیر پایگاه برادر سرباز صفر وطن بنده مجددا اطلاعیه دانشگاه شریف را دیدم متن خبر دقیقا همان چیزی است که در اطلاعیه آمده و ما هم همان را قید کرده ایم.

تکذیبیه اخبار در خصوص جذب آقای مهدی احمدی نژاد

تکثیر یک خبر جعلی، در پی درج خبری مبنی بر تحصیل آقای مهدی احمدی‌نژاد در واحد بین الملل دانشگاه صنعتی شریف با شهریه‌ی 20 ملیون تومان در هرترم، به‌اطلاع میرساند: ایشان ضمن طی فرایند معمولی و باگذراندن آزمون مربوطه در این واحد پذیرفته شده است و هزینه‌ی تحصیل در مقطع کارشناسی‌ارشد با احتساب تخفیف مربوط به اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها در کل مدت تحصیل ایشان به مراتب از مبلغ اعلام شده پایین‌تر می‌باشد.

ضمن تکذیب این خبر مخدوش اصحاب رسانه به‌ویژه خبرگزاری‌ها را به رعایت اخلاق اسلامی و حرفه‌ای و پرهیز از دروغ پراکنی و شایعه سازی دعوت می‌نماید.
همچنین دانشگاه صنعتی شریف حق پیگیری قضایی این خبرسازی‌های کذب را برای خود محفوظ می‌دارد.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف
محمودرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
0
من یکی از طرفداری اقا محمودم
ولی احساس میکنم عوض شده
قبول دارم که زندگی شخصی هر کسی به خودش ربط داره.ولی اقا محمود نماینده ما و زیر ذره بینه .وبه عنوان فردی ساده زیست چنین انتظاری ازش نمیرود. میتونست پسرش یه سال پشت کنکور بمونه و دانشگاه خوب تحصیل کنه.
واقعا دارم از سیاست زده میشم.
واقعا الان که دارم تایپ میکنم احساس بدی دارم.
شاید برم حوزه درس بخونم تا خودمو از این همه الودگی زندگی ای که دین در ان فراموش شده نجات بدم.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین