کد خبر: ۷۰۷۸۲
تعداد نظرات: ۱۱۳ نظر
تاریخ انتشار:

بهزاد فراهاني:رفتاردخترم به من مربوط نيست

رفتار دخترم به دليل جدا زندگي كردن ما و نظام هاي متفاوت حاكم در داخل و خارج به من مربوط نمي شود.

بهزاد فراهاني بازيگر تئاتر، سينما و تلويزيون و پدر گلشيفته فراهاني، در گفتگوي با  باشگاه خبرنگاران درخصوص پخش تيزر جشنواره سزار و برهنگي گلشيفته گفت: من در ايران زندگي مي كنم و او در اين كشور نيست، ما جدا زندگي مي كنيم و اين مسائل به من مربوط نمي شود.

وي تصريح كرد: نظامي كه ما در آن زندگي مي كنيم جمهوري اسلامي است و آن ها در يك نظام سياسي ديگري زندگي مي كنند، به همين دليل اين قضايا به من مربوط نمي شود.

'گفتني است وي پيش از اين طي اظهاراتي گفته بود تصوير برهنه منتشره از گلشيفته فتوشاپي است.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۵۶
کسری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
44
36
منطقیه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
از قشر روشنفكر بيش از اين انتظار نيست
خودمان لباس گلشیفته باشیم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
بهتر است خودمان آبروی هموطنمان را حفظ کنیم چراکه هیچ کسی این کار را برایمان انجام نمی دهد... از همه خواهش میکنم با کمی صبر و بدور از شتابزدگی، این آتش را شعله ور تر نکنند. بیایید خودمان لباس گلشیفته باشیم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
جناب لباس :
می شه بگی چی داری می گی؟ حضرت امیر (ع) فی فرماید رعایت حق کسی که برای حقش حرمت قایل نیست یک نوع بردگیه... فسق و فجور طرف آشکار و عیانه ما چگور به جای برائت جوییی از طرف لباسش باشیم؟؟؟ چطور ما لباس همچین آدمی باشیم و قتی خودش لباسش رو در میاره به زور که نمی شه جی میگی آقا؟
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
منقی نیست. اگه تو حجابت واسه زوره آره منتقیه اما اگر برای خداس نه. گناه همه جا گناهه چه ایران چه آمریکا تو همو آمریکاش کلی مسلمون دارن با حجاب و رعایت همه مسائل شرعی زندگی میکنن تو ایرانشم الان تا شیطلن پرستم داریم
خودت وقتی رفتی خارج میزاری ناموست اوجوری بگرده؟!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
اون وقتی که روی جلد مجله خانواده سبز عکس با ژست و پز انداختد خانوادگی و با فونت درشت زیرش زده بود : من پدر شقایق و گلشیفته ام ...یادشون رفته ؟؟ ایشونم با خانواده محترم! با سوابق خیلی درخشان تشریف ببرن راحت ترن....
احسان یزدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
11
38
باسلام
به نظر من این مسئله در حد زیادی به این خانواده ضربه زد بنابراین مسئله ایشان را از خانوادهاش باید جدا کرد تا مایه اذیت بی گناهی هرچند بستگان او نشود.
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
چشم . در مورد دروغگوئی و انکار اول و طلبکاری بعد را هم امر بفرمائید تا انجام دهند مردم .
محمود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
تا حدی موافقم به هر حال مساله ایشون از دخترش جداس چه تو تر بیتش کو تاهی کرده باشه چه نه الان دیگه بالغه کارهشم به خودش مربوطه نه خانوادش
سهیلا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
44
32
تا دیروز به شما و همسرتون مربوط میشد . تا دیروز حنجره پاره میکردید و سینه چاک میکردید حالا که گندش در اومده به شما مربوط نمیشه ؟ اصلا چه ربطی به فضای جداگانه داره ؟ مگه این دختر از صلب شما نیست ؟ مگه شما پدر و مادرش نیستید ؟ به جای محکوم کردن این حرکت زشت و خارج از اخلاق دخترتون ، بهتر نیست شونه خالی نکنید ؟ آدم حیرت زده میشه از این همه بی غیرتی بابا . چه لقمه ای خوردید مگه ؟ بی صفتی تا چه حد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
لقمه حزب توده کیانوری و کی جی بی .
ناشناس
| CANADA |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
داستان پسر نوح رو بلدی یا برات بگم؟ خط آخرت حرفت یعنی: نوح (ع) ... ، نوح (ع) لقمه ی .... خورده بود....نوح(ع) بی....بود!! رشد کنیم بد نیست!
یاس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
ناشناس دومی !حضرت نوح غیرت داشت وحق پرست بود وپسرشو طرد کردنه دفاع الکی یا سلب مسئولیت از خود
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
خب دخترشه ! از سر وابستگی عاطفی انکار میکرده ولی حالا که اطمینان داره درستش همینه که گفته. از این اقدام اعلام برائت کرده. بعضی ها تا سر خودشون نیاد نمی فهمن این یارو الان چی میکشه. ملت باید دست از سرکوفت زدن بردارن.
فتا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
باهاتون کملا موافقم
چطوره تا دخترا از رانت پدراشون استفاده میکند و معروف میشند بهشون مربوط میشه ولی حالا که گندش دراومده بهشون مربوط نمیشه
اینم شده حکایت هاشمی رفسنجانی , ا دختر و پسرش از رانتش استفاده کردند و تمام پست خا رو گرفتند و مجلس رفتند بهشون مربوط بود ولی حالا که گند سیاسیش دراومده میگه کارهای دخترم بهم مربوط نیست
عجب رسمیه ... عجب!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
18
33
فرمایش جناب فراهانی کاملا صحیح است/
اصولا فرزندان بالای سن قانونی مسئول رفتار و کردار خویش هستند و ارتباطی به خانواده ندارند /
گنه کرده در بلخ آهنگری....!!!!
به شوشتر که نمی زنند گردن مسگری!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
ما با دختر ایشان دیگه کاری نداریم با دروغ مرد هفتاد ساله چی اصلا ما مردم به چی باید کار داشته باشیم . باید بشویم هر کسی کار خودش بار خودش اتیش به انبار خودش ؟؟ ایران و همه داشته هایش هم به انبار هرکی زورش زیادتر و چشم هایش ابی تر بود ؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
آقای کار خودش! اگه کار داری با قیمت سکه داشته باش. اگه مردی
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
ناشناس سومی به قیمت سکه هم کار داریم ... هرچیزی جای خودش...اقتصاد و ورزش و سینما و.......
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
يكي مي‌شه به من بگه تا وقتي كسي نخواد زنش را طلاق بده يا زنش مهرش را نخواسته، اين سكه اصلا چه نقشي توي زندگي عادي مردم داره، حتي اگه بشه ١٠ ميليون تومن؟! اصلا درب كل طلا فروشي‌هاي مملكت را ببندند چه اتفاقي مي‌افته؟! اونايي كه دنبال بهانه مي‌گردند كه نق بزنند، از سوراخ ديوار هم كه شده چيزي براي نق زدن پيدا مي‌كنند!
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
چه جالب آقا مرتضی منم دیروز داشتم به همین موضوع فکر میکردم . گران شدن سکه فقط باعث بالا رفتن مهریه ما خانم ها میشه که حتما به عشق همسر میگیم فدای یه تار موت . البته اونهاییکه مشکل دارن با هم حتما آقای همسر گوشه زندان به سر میبرند . اما یه دسته دومی هم هستند این وسط که دندان طمعشون رو هنوز نکشیدند و کسبو کارشون خرید و فروش سکه هست . اونها اعتراض نکنن ما اعتراض کنیم ؟
ahmad
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
12
27
خاک بر سر این دختر که اینجوری سرشکستگی رو برای خانوادش آورده
آخه دختر 15ساله هم نیست که بگیم باباش میتونه بره بیاردش خامه جوونه!!!
و البته معلومه که تربیت این دختر از همون اول اشتباه بوده و این به من ربطی نداره که فرهانی گفت حتما توی دوران کودکی و جوانی گلشیفته هم گفته چندین بار که شد این و شد مایه سرشکستگیش
محمد معظمی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
14
24
پس بهش بگین حرف بیخود نزنه و تکذیب نکنه من تازه رسیدم مجله رو هم گرفتم خوده خوده خودش بود دوست داشتید مجلشو ارسال کنم واستون . ابروی ما ایرانیایه با غیرت رو کامل برد
پاسخ ها
محمد معظمی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
نه واقعا غیرت داری؟
من
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
الان کی به کیه ؟ شما خودت واسه خودت نوشتی ؟
من
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
12
24
چطور قبلا که براش طومارطومار دفاعیه صادر میکردید به شما ربط داشت ؟! بنده خدا فکر نمیکرد دخترش اینجوری باشه
سهیل بشردوست
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
14
15
پدر به این نجابت، دختر به این ...
بیچاره پدرش چی می کشه
پاسخ ها
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
یک پدر نجیب کار زشت دخترشو نکوهش میکنه نه اینکه با گفتن رفتار دخترم به من مربوط نیست ماست مالی کنه و غیر مستقیم تاییدش کنه . کدوم نجابت برادر من ؟
هادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
15
16
آقای فراهانی درسته که مردانگی به سیبیل مانند سیبیل شما نیست اما به منظور مخالفت با کار دخترتان ،سیبیل هایتان را کوتاه کنید.
شاید دخترتان کمی دلش به حال شما بسوزد
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
14
12
خانم قاضی شارح سهیلا شما برو مواظب زندگی وبچه خودت باش به 2دلیل اسلامی :اولا نقل از معصوم که هرکس مسول اعمال ونفس خودش میباشد دوما حضرت رسول میفرمایند هرکس شخصی را مذمت کند به خوردن شیر سک .نمیرد ان شخص تااز همان شیر سگ نخورد .حالا شما که برای هرکس یه نظر میدی حکم صادر میکنی مواظب باش که خودت گرفتار نشی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
گلشیفته اگر به خاطرخودش مانند زنان دیگر که برهنه شدند نه به خاطر اعتراض به جمهوری اسلامی برهنه میشدحرف شما درست بود، به خودش مربوط بود، اما حالا که در مقابل جمهوری اسلامی ایستاده و به نشانه ی اعتراض برهنه میشود به تمام ایرانیها مربوط میشود که اظهار نظر کنند و کار وی را بسیار زشت بدانند
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
من بیشتر نگران امثال شما بی غیرتها هستم که خودشونو پشت احادیث و معصومین پنهان میکنن . به نظر شما برهنگی یه دختر نباید برای پدرش شرمندگی داشته باشه .اگر دختر شما در انظار عریان بشه شما کلاهتو میزاری بالاتر ؟ این چه استدلالیه که از احادیث و اهل بیت مایه میزارید تا دهن مردم رو ببندید ؟ بهتر نبود میگفتید خدا و رسولش هم از این حرکت گلشیفته ناراضی هستند ؟ لطف میکنید اگه در این رابطه هم حدیث بفرمایید تا بنده مستفیض بشم . (شما که به برهنگی عادت دارید و این حرکت سخیف رو موجه میدونید عادت کردید پشت خدا ، پیغمبر و اسلام پنهان بشید). کار ایشون از نظر شما درسته اما مذمت کردنش نادرست ؟
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
سهیلا: عمل اون خانم البته که مستحق مذمت هست ولی به نظر میاد آقای علی دارن راجع به مذمت (پدرشون)صحبت میکنند. همه شانس داشتن فرزند خلف رو ندارند مثل آیت ا... خزعلی. همه هم مثل ایشون قدرت اعلام برائت از فرزند رو ندارن. زندگی بازیهای زیادی داره.
مدیر پایگاه خانم چکش متاسفانه فرزند آیت الله خزعلی فرزندی ناخلف از اب در آمد که عاق پدر مجاهدش شد و اعلام برائت آیت الله خزعلی می بایست درسی برای بعضی دیگر از بزرگان باشد که تلاش کنند فرزندان ناخلف خویش را از خود رانده و سعی نکنند با تمام وجود از فرزندات متخلفشان پشتیبانی کنند .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
حانم سهیلا چرا تا کسی از شما انتقاد میکنه یا اصلا توهین میکنه و صد درصد هم ناحق میگه در جواب از کلمات نه چندان مودبانه و توهین متقابل و متلک استفاده میکنید؟ اگه جای من بودید قاتل میشدید لابد! ;)
از شما که بسیار مقید به اسلام به نظر میاید بعیده.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
علي آقا جهت اطلاع جنابعالي بايد بگم اين سخن درستي كه شما گفتيد، معنيش باري به هرجهت شدن و بي‌تفاوتي در مقابل منكر ديگران نيست. خوشبختانه خود معصومين اين سخن را معني كرده‌اند كه يعني چه.

مذمّت، با اعلام برائت دو چيز جداگانه است.

در مذمّت، شخص از كرده‌ي بد ديگري با اين ديد انتقاد مي‌كند كه من از تو بهترم، چون عاقل‌ترم، بيشتر مي‌فهمم و مرتكب اين عمل نشده‌ام و لذا تو لايق نكوهشي.

در برائت، شخص از كرده‌ي بد ديگري با اين ديد انتقاد مي‌كند كه وظيفه‌ي اوست در مقابل منكر به ايستد و ناخشنودي خود را ابراز نمايد، بي‌آنكه در دلش، خود را برتر بداند و همواره نيز به خدا پناه مي‌برد كه اگر اكنون اينگونه نيست، در آينده اينگونه نشود؛ هرچند خوشحال و شاكر است كه حداقل هم اكنون مطيع خداست و در مقابل او نايستاده است.

بنابراين اولا در نگاه اسلام، چيزي به نام "به من چه" يا "اين مشكل توست، نه من" ﴿كه متاسفانه صدا و سيما با فيلم‌ها و سريال‌هايش شديدا سعي در ترويج آن دارد﴾ نداريم و تك تك مسلمانان در مقابل اعمال علني و آشكار سايرين مسئولند و حق ندارند بي‌تفاوت باشند و از كنار آن بگذرند. در ثاني، هميشه به خودتان نگاه كنيد كه نكند خداي نكرده سخن شما نيز از نوع مزمّت باشد و نه اعلام برائت.
رضا
|
UNITED STATES
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
10
15
لطفا کمی منطقی فکر کنید این پدر ومادر رو اینقدراذیت نکنین خدا خوش نمیاد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
گرچه من در اين سخن آقاي فراهاني ابدا نكوهشي در باب عمل شنيع دخترش نمي‌بينم، ولي كاملا با شما موافقم. تا وقتي ايشان عملي در راستاي حمايت مصرّانه از دختر هرزه خود صورت نداده‌اند و مادامي كه حتي براي ظاهرسازي هم كه شده خود را از دخترشان جدا مي‌كنند، هيچكس حق ندارد او و خانواده‌اش را به يك چوب براند.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
چه عجب برادر مرتضی ؟! (مزاح )بسیار خرسند شدم از این نظرتون و بسیار بسیار متشکرم.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
به قول خانم‌ها: واااا! عجبش كجا بود؟ ضمنا! اينطوري كه شما تشكّر كرديد، ظاهرا بايد بنشينم تا صبح فكر كنم ببينم مگه كجاي حرفم اشتباه بود =))))) ﴿بنده هم شديدا شوخ هستم﴾
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
اشکالی ندارد برادر من . عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. فکر کردن که چیز خوبی است؟!(مزاح منظور دار)!!!!
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
آقا مرتضی دوستانه سفارش میکنم در مورد این (مزاح) حواستونو جمع کنید . دشمن در کمین است . بعضی ها بدشون نمیاد امثال شما رو با خودشون همسو کنند . راهتونو سوا کنید برادر جان . مراقب باش
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
... عزیز شما خیلی باهوش هستید. من یک دشمن فتنه گر نفوذی هستم که میخوام آقای مرتضی.ام رو با خودم همسو کنم ! ایشان هم که نشسته اند تا من چنین عملی انجام بدم. به خدای خودم قسم میخورم که برای اولین بار دهان منو به نفرین باز کردید برای اولین بار از ته دل از خدا میخوام سنگینی شوم شخص شما و امثالتون که به سایه خودتون هم شک دارید و باران تهمت و افترا به سر هر کسی که از کنارتون رد میشه ولی مثل بز افخش سرشو تکون نمیده میبارید از سر مملکتم و دینم کم بشه.شما رو حلال نمیکنم.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
چرا پاسخ منو به توهین و تهمت این ... تایید نکردید؟ به خدا گاها فکر میکنم خودتونید.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
خودتون هم میدونید منظورم کدوم پاسخ بود.باشه بولتن عزیز. لابد صلاح نبوده دیگه !
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
3
10
اقای فراهانی خدا بهت صبر بده
اره خودتو بزن به اون راه داداش
بلکه فرجی حاصل شد
تبادل نظر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
3
6
ایکاش والدین گلشیفته مانند حضرت آیت الله خزعلی که از فرزندشان برائت جستند،آنها هم برائت خویش را اعلام میکردند تا حد اقل آبروی خودشان حفظ شود . مانند نوح نبی که فرزند منحرف خود را رها کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
میخوای فراهانی شخصیت شجاعت و پاکی یک آیت الله رو از خودش نشون بده؟؟ نیمگم نمیشه ولی قبول کن قابل مقایسه نیست سینما یعنی هرزگی حالا درجش در بین هنرمندان!!!!!!!!!!!! فرق میکنه
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
8
7
به عنوان یک هموطن امیدوارم خداوند شماتتگران گرامی را با فرزندان ناخلف سورپرایز نکند!
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
شماتتگران ؟ یعنی شما با کارش موافقی ؟ ضمنا من اشتباهی بهت مثبت دادم .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
کاملا آشکاره که این خانم با والدینش رابطه خوبی نداره .شرح مفصلی نوشته بودم که تایید نشد ولی دقت کنید بعد از اینکه آقای فراهانی اعلام ناباوری کردند میتونست سکوت کنه ولی بلافاصله گفت خودم بودم! اصلا اگر رابطه ای بود فراهانی میتونست یک تلفن بزنه و بپرسه تا حداقل خودشو ضایع نکنه . اون خانوم در واقع رسما خانواده ش رو هم کوبید الان هم این (به من مربوط نیست) ها کاملا نشانه نوعی بیزاری غیر علنی داره. بولتن اگه صلاح بود!!! تایید کنید لطفا.
داس
| UNITED STATES |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
چکش جان سورپرایز یعنی چه ؟؟ من بیسوادم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
به ما چه که کی با خانوادش مشکل داره ..ما میگیم چرا این حرکت دخترش را تایید میکنه بیاد بگه دخترم کار غلطی کرده تموم بشه بره .....
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
مثل اینکه مطلب رو نگرفتید ناشناس برای چی باید به جای کس دیگه ای حرف بزنه؟ اصلا فرزند؟ اونم اون فرزندی که دفعه بعد اعلام کنه بابام غلط کرده ؟!
ضد توپ
|
UNITED STATES
|
۰۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
3
6
اقای رضا محترم


:
مسئله اذیت نیست چطور ایشان زمانیکه حتی فیلم دخترش منتشر شد با توپخانه پر از دروغشان گفتند نه دختر من اهل این خود نمائی ها و برهنگی نیست و از توپخانه خودشان بما شلیک کرده که حرف مفت نزنید شما دختر من را بهتر از من نمیشناسید یعنی دارید حرف مفت میزنید ولی وقتی بر خلاف روال ریاکاران که همیشه میگویند کی بود کی بود من نبودم ایشان امد و بر خلاف ادعای اقا و خانم فراهانی گفت کی گفته من نبودم خود خودم بودم و توپخانه ایشان را منهدم کرد حالا امده اند و از ما طلب کار هم شده اند که در دنیا این همه مشگل هست چرا بند کرده اید به چهارتا استخوان تکیده دختر من کار گلشیفته مورد نظر نیست این جا وقاحت ایشان است که حیرت اور است مسئله اکنون این است مضافا اینکه ایشان با گفتن این مطلب کار دختر خود را هم تائید کرده است که برای من جای تعجب ندارد مشخص بود که رفتار گلشیفته را باید در ایشان دید و بر خورد اینگونه ایشان اثبات این حقیقت است . جناب فراهانی چقدر بشما بدهکاریم صورت حساب را بدهید تقدیم کنیم یادتان نردو انکار قوی خود و همسرتان را از کل بدهی کم کنید تا مابقی را تقدیم حضور مبارکتان کنیم .
عیرت فاتحه
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
7
دوستان همه فکر می کنیم چیزی نشده در حالی که این درسینمای استراتژیک یک تهدید فرهنگی و اعتقادی است ایران و ایرانی رو با این کارا تهدید کردتد و می گنند دقت کنید در فیلم بین تمام اون بازیگرا فقط خانم فراهانی تن شو لخت می کنه وبازم بین اون بازیگرا خانم فراهانی صحبت نمز کنه اگه از سینمای استراتژیک مطلع بودید می فهمیدید که این یک خطر بزرگ فرهنگی و اعتقادی وحتی امنیتی است خدا کند که بفهمیم
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED STATES |
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
افرین نگرانی ما بیشتر از هر چیز همین مطلبی است که شما به درستی بیان کردید و بیشتر از مردم که بیش از اظهارنظر کار دیگری نمیتوانند انجام دهند مسئولان هستند که باید از خواب خوش بی خیالی بیدار شوند و کاری کنند اینها همه اثرات تلاش همان ناتوی فرهنگی است که در کنار خواب بودن یا خود را بخواب زدن برخی صورت میگیرد و باور کنید اثرات تخریبی ان از توپ و تفنگ هم به مراتب بیشتر است که مرگ ارزشها با خشت و سنگ و شیشه باز یافتنی نیست و اگر مسیحا نفسی بتواند انرا احیا و زنده کند قرن یا قرنها زمان خواهد برد ایا گوش شنوائی هست که رهبر ما سالیان سال است که این ناتوی فرهنگی را فریاد میزنند و در مورد ان هشدار میدهند دو گل شکفته ناتوی فرهنگی همین کار گلسیفته و دیگری جدائی سیمین از نادر که نمیدانم چرا فرهادی انرا جدائی نادر از سیمین نامیده !!!؟؟ که شماره 2 بدون دخترم هرگز منهتی اینبار بعد از سی سال در داخل ایران نه در هالیود توسط سلی فیلد صهیونیست بلکه به همت خانم حاتمی و غضنفر شینمای ایران فرهادی ایا همه اینها زنگ خطر نیست کاش سهراب سپهر زنده بود و اینبار بجای شعر چشم ها را باید شست شعر گوشها را باید باز باید کرد را میسرود برای برخی که پنبه در گوش کرده اند و چشم هایشان را هم نه شسته اند . .
سحر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
4
5
اره بابا بيچاره پدر و مادر چيكار كنن اخه؟!درسته ها پدر و مادرم كاملا بي نقش نيستن ولي خب هركسي اختيار داره هركاريم ميتونه بكنه هم ميتونه بالاتر از فرشته ها باشه هم ميتونه بد تر از حيوانات بشه كه متاسفانه گلشيفته دومي رو ترجيح داده.
خدا كمك خونوادش كنه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
1
7
بسمه تعالي :
مردي نبود فتاده را پاي زدن
گر دست فتاده اي بگيري مردي
متأسفانه نوعي رفتار غلط و بدون ملاك و معيار ديني و اخلاقي دير زماني است كه در جامعه ما نهادينه شده كه مثل سكه دو طرف دارد ! يك طرف اين سكه اين است كه در بعضي موارد اشخاصي را بي جهت و خارج از حد و ميزان ارزش و ظرفيت آنها بزرگ ميكنيم و در فضايي صرفآ احساسي به اوج ميرسانيم ! چون اين رويه فاقد منطق و واقع گرايي هست طبعأ شخص مورد نظر كه خارج از استعداد و ظرفيت كافي و صرفأ بر اساس علاقه و فوران احساسات ما اوج گرفته به يكباره از بالا فرو مي ريزد و سقوط ميكند . و در اين شرايط است كه آن طرف سكه رويه و رفتار غلط خود را رو ميكنيم ! در اينصورت چنان به شخص مورد نظر هجمه ميكنيم و او و همه اطرافيان او را به خاك مذلت مي نشانيم كه انگار نه انگار اين همان شخصي است كه خود او را بزرگ كرده و به بلنداي شهرت رسانده ايم و اين شهرت هم نوعأ كاذب وبي منطق بوده ،اما هرچه بوده كار خود ما بوده است ! پس بايد قبول كنيم خود ما هم به نوعي عامل و شريك لغزش و سقوط آن شخص هستيم ! اميد كه از اين اتفاقات تلخ و ناگوار درس بگيريم و در رفتار و احساس و علائق و رويه خود تجديد نظر كنيم . اما گلشيفته فراهاني محصول و يكي از مصاديق بارز و روشن اين واقعيت تلخ است . خود كرده را چه تدبير ! مگر ما يا حد اقل آن تعداد از اهالي سينما و رسانه هاي مرتبط و دوستذاران اين وادي يعني سينما رو ها در گنده كردن و رشد بادكنكي خارج از ظرفيت گلشيفته فراهاني سهيم و دخيل نبوده ايم ؟! مگر خود ما و رسانه ها و مسئولين ذي ربط سينما از گلشيفته فراهاني سوپر استار نساختيم ؟! پس چرا امروز همه اين عوامل ، افراد و مسئولين ذي ربط يا خود را به بيراهه زده و سكوت كرده اند و يا ژست مخالف كرفته اند ؟! عده اي هم در اين قمر در عقرب و آب سربالا يا بهتر ، تف سر بالا ، دست به تخليه عقده هاي خود زده و بدون سعي در فهم و درك يك عمل خلاف اخلاق و آزار دهنده از سوي گلشيفته فراهاني ، به ارضاي كينه هاي خود پرداخته و اين كار زشت را با عنوان هر كس مسئول اعمال خودش است و آزادي و عالم هنر و صد مزخرف گويي ديگر سعي در ماست مالي و توجيه موضوع دارند !!! حقيقت اين است كه اتفاق ناگواري رخ داده اما اين دليل منطقي و اخلاقي نيست كه در اين شرايط همه ديوارها را بر سر پدر و خانواده گلشيفته فراهاني خراب كنيم ! اين رسم اخلاق و جوانمردي و مسلماني نيست ،هر چند توضيح خواهم داد كه آقاي فراهاني و همسر ايشان هم كم مقصر نيستند . اولأ گلشيفته فراهاني اولين فرزند ناخلف يك خانواده كه باعث آبروريزي بزرگي شده ، نبوده و قطعأ آخرين آن هم نخواهد بود ! همه بايد اين واقعيت را بپذرند كه گلشيفته فراهاني محصول مزرعه خزان زده و فضاي معيوب و مسموم سينما و دنياي بازيگري امروز ماست . و عجيب اينكه اهالي سينما و بخصوص بازيگران زن كه در برخي موارد سخت مدعي رعايت حريم آبرو و احترام خود هستند و در مقابل بعضي انتقادات آشفته ميشوند و بسيار حق به جانب بيانيه صادر ميكنند در دفاع از پاكي سينما و شخصيت والا و مبرا از هر خطاي زنان بازيگر ، در مورد اين فضاحت بوجود آمده توسط يكي از همكاران خود سكوت كرده اند !! اميد واريم اين سكوت از سر شرم و خجلت باشد نه نوعي تأييد بر كار زشت گلشيفته فراهاني ! بايد به همه خانمهاي محترمه و تمام آقايان محترم هموطن كه از سر غيرت و تعصب منطقي از اين كار زشت و شرم آور آزرده خاطر و نگران شده اند عرض كنم كه گلشيفته فراهاني به هيچ وجه نه نماينده و سمبل زنان و دختران ماست و نه ناموس مملكت و كشور ما تلقي ميشود ، او اصلأ بسيار حقير تر و بي ارزش تر از اين حرفهاست . باز هم نادانسته عمل نكنيم و او را مهم تلقي نكنيم ! شايد او بر اساس يك بيماري رواني همين را بخواهد ، اينكه با وقاحت و بي حيايي مطرح شود . قطعأ اگر قرار باشد كسي شرمنده اعمال خلاف و خجالت آور گلشيفته فراهاني باشد ، مطمئنأ ملت بزرگ و فهيم و دينمدار ايران نخواهد بود . چنانچه گفته شد گلشيفته فراهاني محصول مزرعه آفت زده و عرصه بي در و پيكر سينماي ماست ! پس او ميتواند فقط نماينده قشر و طايفه سينما باشد و همانها بايد اكنون پا به ميدان بگذارند و موضع خود را نسبت به اين عمل كثيف و شرم آور همكار و هم صنف خود مشخص كرده و اعلام نمايند . به نظر ميرسد اين قشر هميشه طلبكار اينبار بايد يك بدهي بزرگ به ملت ايران را پرداخت كنند و آن اينكه اعتراف كنند به فضاي بيمار كاري خود ، و از ملت عذر خواهي كنند . موضوع فقط فراهاني نيست ! گرچه كار او بد ترين و مشمئز كننده ترين بود ، اما تعداد قابل توجهي از زنان بازيگر سينما پيش از اين مرتكب اعمال و رفتاري شده اند كه به هيچ وجه مناسب با فرهنگ و عزت و اعتقادات ما نبوده است . از كشف حجاب بازيگران در خارج و به دفعات مكرر تا حرفهي مزخرف و شرم آور معتمد آريا و ليلا حاتمي ، همه زشت و وقيحانه و غير اخلاقي بوده است . به نظر من فاصله آنها با گلشيفته فراهاني فقط يك قدم است ! چناچه عرض شد وقت فكر و چاره اي اساسي است ، البته براي مسئولين سينمايي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم كمي احساس شرم و خجلت ضرورت دارد . اما در اين شرايط ناخوشايند و آزار دهنده روا نيست ، يعني از جوانمردي به دور است كه به خانواده گلشيفته فراهاني به عنوان مقصرين اصلي هجمه شود بخصوص با الفاظ توهين آميز ! نبايد سقف زندگي آنها را بر سرشان خراب كرد ! آنها قطعأ اكنون در شرايط سختي به سر ميبرند ،كافي است فقط يك ليظه خود را به جاي آنها تصور كنيم و خيال كنيم گلشيفته دختر يا خواهر ما بوده ! چه حالي خواهيم داشت ؟ اين براي خانواده فراهاني كفايت ! هيچ پدر و مادري حتي اگر پايبندي عملي به دين و شرع هم نداشته باشند هرگز دلشان نميخواهد فرزندشان در چنين ورطه نابود كننده اي بيافتد .حتمأ بايد بيشترين بار و تقصير فرزندي كه راه كج و مسيري بد فرجام را بدون مراعات آبروي خود و خانواده اش انتخاب ميكند ، به گردن خود او انداخت . خود او و فضايي كه او را مستعد اين عاقبت بد ساخت . توقع اين بود كه اگر گلشيفته فراهاني به همه چبز و همه كس پشت پا زد ، حد اقل به خانواده و پدر خود كه حق بر گردن او دارد جفا نميكرد و حيثيت آنها را لگد مال اميال منحرف خود نميكرد . پس با اينكار او حساب خود را از خانواده و مملكت خود جدا كرده است . او بدون شك قدم در راهي گذاشته كه فقط با اميد به فضل و كرم خداي توانا و مهربان و خطا پوش و البته توبه ميتوان در باره بازگشت و آينده زندگيش حرف زد . اما آقاي بهزاد فراهاني و مادر محترم گلشيفته ! هيچ بنا ندارم در اين لحظات با اعصاب و روان پريشان و ناراحت شما بازي كنم ! و همچنان اعتقاد دارم نبايد همه كاسه كوزه ها را بر سر شما شكست ! اما هرچه تلاش كردم نتوانستم از بيان چند نكته من باب تذكر و درد دل خود داري كنم ! آقاي فراهاني از شما با آن سابقه و شناخت از مسير و سرزميني كه دخترتان قدم گذاشت بعيد بود تا دقيقه 90 و حتي وقتهاي اضافه !از او همايت كني و توجه نكني كه چه خطراتي در انتظار اوست . هيچ كاري نكردي و در عوض حمايتهاي ناموجه و احساسي ! حمايت از كسي كه فرزند شما بود ولي ذره اي به فكر آبرو و موقعيت و سابقه شغلي شما نبود !دفاع غير منطقي و دور از حقيقت !گفتيد گلشيفته حرف دارد اينجوري در باره اش فكر نكنيد و حرف نزنيد !! گلشيفته حرف داشت ، چه حرفي ؟!حرفهايش همين بود كه نشان داد ؟! يا مادر محترم ايشان با ژست روشنفكري بگويد من دخترم را آزاد گذاشته ام تا خودش خوب و بد را تجربه كند !! آيا اين تجربه خوبي بود ؟! اما گفته اند جلو ضرر را از هركجا كه بگيري منفعت است . در توبه و بخشش الهي هم كه باز است ، به جاي عصبانيت و انكار هاي غير منطقي و بي مايه و قاطي كردن مشكلات و مسائل دنيا از گراني دلار و سكه و و اينكه مگر ما مشكل ديگري نداريم يا اينهمه مشكل در دنيا وجود دارد چرا چسپيديد به مشكل دختر من و يا كار دخترم به من مربوط نيست !! فكري عقلايي بكنيد چاره اي بيانديشيد ،واقع بين باشيد ، به جاي موضعگيري احساسي و عصبي اجازه ندهيد دخترتان بيش از اينها تباه شود ،اگر هنوز در دل مهر پدري نسبت به او داريد كه داريد ! توكل كن و به فضل و عنايت خداوند اميدوار باش .
مدیر پایگاه ممنون از اظهار نظر کامل و منطقی شما تشکر می کنیم
پاسخ ها
پدرام.م
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
مرسی و زحمت کشیدی ولی ای کاش اینقدر طولانی نبود اخه بعضی از دوستان حوصله خوندن این متن طولانی رو ندارن و با خودشون میگن طرف نعشه بوده. حالا خارج از شوخی نعشه بودی
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
پدرام.م همون بهتر که افرادی که شما بهشون اشاره کردید نظرهای تحلیلی (حال از هر موضعی) رو نخونن. چون یا کلا چیزی نمیفهمند (که عیب نیست) یا به معانی دلخواهشون میفهمند (این یکی عیب است) مهم تر از همه اینکه خوندن عطش یادگرفتن میخواد که هر کسی ازش نصیب نداره.در ضمن جسارتا نشئه درسته.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
جناب ناشناس عزيز، بنده هم از متن جامعتون ممنونم و لذّت بردم. فقط يه خواهش ازتون دارم. لطفا در متن‌هاي طويل، هرچند خط يكبار بين انتهاي خط قبل و ابتداي خط بعد يه خط خالي قرار دهيد كه چشم با ديدن متني يكسره و به هم چسبيده، هول نكنه و خسته نشه.
احمدنیا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
2
7
بنظر من ما با پرداختن به هرزه گیهای کسانی مانند فراهانیها صرفا اب به اسیاب انها میریزیم . چون انها دقیقا میخواهند با اینگونه کارها افکار بقیه را بسمت خودشان جلب کنند پس وقتی اینگونه هرزگیها با بی توجهی روبرو شوند قطعا مهره ای قابل مانور برای بازی بیگانگان نخواهند بود و یا لااقل بازی کردن با اعتقادات و ابروی ملتشان برای انها ارمغان گرین کارت و یا عنوان نخواهد داشت
محمد سعید صالحی فیروزآبادی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
13
3
کاشکی مردم کشورمان به جای لخت شدن گلشیفته فراهانی لخت شدن مختلسین 3000میلیارد تومانی را دیده بودند.گلنوش فراهانی با لخت شدنش در برابر دوربینها حق خداوند را در مورد رعایت حدود زیر پا گذاشت.اما مختلسین 3000 میلیارد تومانی و مختلسین دیگر و رشوه دهندگان و رشوه گیرندگان و دروغ گویان با لباسهای ظاهر الصلاح خود به راحتی حق الناس و حق مردم را نابود می کنند. گناه کدامیک بیشتر است ؟گناه لخت شدن گلشیفته فراهانی یا گناه لخت نشدن مختلسین 3000 میلیارد تومانی؟در صورت توبه امکان بخشیده شدن کدامیک از آنها توسط خداوند بیشتر است؟بیشتر از این ماجرا را زیر ذره بین نگذاریم.
پاسخ ها
...
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
گلشیفته درسته عزیزم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
چه دقتي داري شما؟؟؟؟؟؟؟؟؟
گلنوش فراهاني نمنه؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
گلشيفته فقط حد خود را زير پا نزاشت !!
ناشناس
| UNITED STATES |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
جناب گلشیفته رفته در یک کشور دیگر در یک لحظه کشف لباس کردهو تمام شده رفته چه ربطی به جنایتکاران چاولگر در بند فانون دارد که باید با وسعتی که این پرونده دارد تمام زمان لازم را ببرد تا دادگاه رای کامل و در خور جنایت بدهد اگر در عرض یک هفته دادگاه رای نهائی را داده بود هوه و خود شما اول از همه وامصیبتا میکردید که دیدی فوری ماله کشی کردند تا از سر نظام انرا باز کنند کاری که در دست بررسی و تحقیق فانون است راد چگونه میتوان با کج رفتاری فردی که کاری غیر اخلاقی کرده در یک کشور دیگر مقایسه کرد شما میخواهید مغالطه کنید و این دو را با هم در دو کفه ترازو بگذارید که به قول دوستان افغان ما شدن نه مه تانه . ایا قوه قضائیه جمک نهائی را داده و چپاولگران را بی گناه و حکم به ازادی انها داده ؟؟ همه ما منتظر صدور رای برای غارتگران بیت المال ملت ایران هستیم اجازه دهید مراحل قانونی را طی کند اگر دادگاه حکم به بی گناهی انها داد فریادهای بی امان ما را خواهید شنید ولی شما در درجه اول صبر داشته باشید و دوم دوغ و دوشاب را با هم مخلوط نکنید که این دو موضوع کاملا بی ربط بهم بوده و مقایسه انها یا غرض ورزی است یا نا اگاهی . به امید صدور رای برای غارتگران در اینده نزدیک و نظاره گر بودن گرفتن رای نهائی که انان را به اشد مجارات محکوم کرده اند باشیم .
محمود ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
در اینکه گناه اختلاس بسیار غیر قابل بخشش است شکی نیست، لیکن موضوع گلشیفته موضوع شرافت و حیثیت انسانی است.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
4
4
دشمنان با جنگ نرم قصد نابودی دین و مذهب و فرهنگ ما را دارند و همه ما در معرض این خطر هستیم شاید این اتفاق به سر ما آید و فقط باید از خدا ممد جست و به دیگران اینقدر سرکوفت نزنیم.
فتا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
3
6
راست میگه بنده خدا به اون مربوط نیست
به من مربوطه که این جور بد تربیتش کردم دختره گیس بریده رو
علی اصغر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
1
6
آقای فراهانی :فقط این سخن امام علی را میگویم که فرمودند مرد مسلمان اگر از غصته بمیرد روا است .واقعا براتون متاسفم دیگر فکر کنم همه دوستان هم داستان این جریان که امام علی(ع) این سخن را فرمودند بلد باشند
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
0
7
در واقع میخواد اینو بگه که تو هر جایی رفتی مث جماعت اونجا بشو.اگه همه نجیب و با حیا بودن توام همونجور باش.اگه همه آتیشپاره و حیوان صفت بودن توام همونجور باش.لابد این تزشه.
جلال
|
NETHERLANDS
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
5
2
با سلام.به نظرم باید با دقت وبررسی بیشتر نر داد چه بسا ممکن است فتوشاپ باشه.بهرحال اون اینو می فهمه که خانواده اش ایرانند ومهمتر اینکه پدر وخواهرش در سینماو تلویزیون ایران فعالیت دارند وهمچنین معروف هستند واگر این کار را بکنه برای اونا دردسر درست میکنه پس اول باید بررسی کرد بعد نظر داد
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
اخوي يه تن تنباكو سوخته، تازه شما مي‌پرسي كي مرده؟!

باباش گفت فتوشاپه، خودش رفت مصاحبه كرد و گفت، بابام غلط كرده اينو گفته. خود خودم بودم!. تازه فيلمش هم هست كه بي‌حياتر از عكسشه! اين زنكه‌ي هرزه كارش از فتوشاپ موتوشاپ و جلوه‌هاي ويژه گذشته. بگذريم كه اگه فتوشاپ هم بود، باز فرقي نمي‌كرد. شما حاضري يك عكس رسمي ازتون بگيرند و بعد با فتوشاپ، لباس‌هاتون را در آورند و بزنند روي مجله؟!! يه چيزهايي مي‌گيدا!
احسان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
1
5
با سلام
متاسفانه بی تدبیری و فکر نکردن به عاقبت یک کار همین است دیگر نمی دانم چه فکری بعد از این دارد این خانم بازیگر نتوانست در خارج از مرزهای ایران زیاد دوام بیاورد و به شخصیت خودش توهینی کرد که نه تنها عواقبی برای خودش دارد بلکه معنی آزادی را هم زیر سوال برد
با این کارش هم پایان گلشیفته بود هم شروع گلشیفته!!

در رابطه اظهار نظر پدرش مگر می شود پدری به دخترش ربطی نداشته باشد نمی دانم چرا بعضی ها دوست دارند کاری را که شده بگویند هیچ اتفاقی نیفتاده و همه چیز خوب است باید بدانیم اگر کسی آبروی خودش برای خودش مهم نیست و با صراحت می گوید که این عکس من است دیگر بقیه چه بگویند ولی باز هم اینکه پدر گلشیفته این شهامت را داشت و خود را از کار دخترش جدا کرد خوب است ولی چه کنیم بعضی ها باز هم سکوت می کنند از کارهای فرزندانشان شاید بتوانیم این کار او را از سر حماقت بدانیم نمی دانم با چه کسی سر لج داشته که این کار را که دور از انسانیت است انجام داده علت کارش را باید از خودش بپرسیم چرا باید به این مرحله برسی که در جلوی دوربین ها بیایی و انسانیت خودت را زیر سوال ببری.اینکه بخواهیم کار این بازیگر را توجیه کنیم زیاد نمی تواند جالب باشد به جای اینکه دنبال توجیه باشیم برای این کار خانم فراهانی دنبال این باشیم که بتوانیم از این دسته بازیگران را پرورش ندهیم
موفق باشید
محمود ن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
1
6
موضوع شاهکار! گلشیفته یک موضوع سیاسی نیست که نبود ایشان در کشور ، عذر موجهی برای انجام آن باشد. بحث بر سر مسایل اعتقادی و اخلاقی و شرافت انسانی است که تابع زمان ، مکان و نظام سیاسی نیست. (و گلشیفته به هیچکدام پایبند نبود)
چو تو نفسی ز سر تا پا کجا دانی کمال دل * کمال دل کسی داند که مرد راه دین باشد (عطار نیشابوری)
پاسخ ها
محمود ن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
بنده قبلا" با نام محمود کامنت مذاشتم که با توجه به پیدا شدن چند دوست همنام ، حرف اول فامیلی خودمو (ن) به آخر اسمم اضافه کردم. با تشکر محمود ن
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
5
4
به من مربوط میشه ایها الناس آخر عاقبت دیدن فیلمهای پورنو همینه دختره می گه خدایا میشه روز منهم .... اگه سی دی هاشو را شکسته بودی الان بعد از سی سال کار هنری مثل عقب افتاده ها نمی گفتی بمن مربوط نیست با معذرت از جامعه نا توانهای ذهنی
مدیر پایگاه برادر من خدا را در گفتن هر کلامی در نظر داشته باشید تا خدای ناکرده به گنام تهمت دچار نشوید
پاسخ ها
امید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
فقط عصبانی بود و گفتار پدرش عصبانی تر م کرد فقط خواستم یه جوری عکس العمل نشون داده باشم منظورم هزل بود نه تهمت توضیح دادنش سخت منظورم این بوده که اگر بخواهیم اینقدر راحت از وظیفه شانه خالی کنیم نمونه اش می شود همین گفتار زشت من از همه عذر خواهی می کنم فقط یه ذره درک کنید
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
پس از زن، خشم مهم‌ترين ابزار شيطان براي جهنّمي نمودن انسان‌ها است. بياييم در كنترل اين دو بيشتر كوشش كنيم.
احمدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
6
3
شايد اعمال ما از اين خانم هزاران برابر در پيشگاه خداوند بدتر باشد.هيچ مي دانيد غيبت از زنا بدتر است؟ميدانيد دروغ گو دشمن خداست؟حال به احوال خودمان رسيدگي كنيم بهتر نيست تا اينكه خطاي ديگران را ترويج كنيم؟خدا همه ما را به راه راست هدايت فرمايد.
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
آقاي احمدي عزيز! حرف شما كاملا درست است، ولي به شرطه‌ها و شروطه‌ها. اولا ابتدا غيبت را معنا كنيد كه يعني چه؟ با اين تعريفي كه شما از غيبت نموديد پس شيعه دايما در حال غيبت شمر و يزيد و معاويه و غيره است! غيبت يعني بيان عمل خلاف يا ثوابي كه شما مي‌دانيد و ديگران نمي‌دانند و خود فرد هم از اينكه ديگران از آن مطلع شوند راضي نيست. نه عمل اين زنكه‌ي هرزه كه هم علني بوده است و هم خود اصرار دارد كه بله من چنين كرده‌ام.

ثانيا! آيا مي‌د‌انيد زناي در خفا گناهش از تظاهر به زنا در منظر عموم كمتر است؟ در اين كه نبايد اين موضوع پخش مي‌شد با شما موافقم و تمام افرادي كه در گسترش اين خبط نقش داشته‌اند، در گناه اين زنكه‌ي هرزه شريك هستند ﴿نه از باب غيبت، بلكه به دليل ترويج منكر و فساد و ريختن قبح اينگونه اعمال و در اين بين بولتن هم استثنا نيست. چون نشر اين خبر هيچ سودي براي كسي نداشت و جز ترويج منكر، ابدا هيچ خاصيت ديگري ندارد؛ نه از شري جلوگيري مي‌نمايد و نه مفسده‌ي بزرگتري را مانع مي‌شود﴾.

ولي اكنون كه ديگر فقط خواجه حافظ شيرازي از آن بي‌خبر است، اعلام برائت از آن براي همه‌ي ما ﴿حتي اگر گناهي بزرگتر از او، ولي غير علني داشته باشيم﴾ يك وظيفه است. هم اين يك وظيفه است و هم شرمنده بودن از گناه غير علني خودمان و هيچ كدام دليلي بر عدم عمل به وظيفه ديگرمان نمي‌گردد.
معصومی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
5
45
گنه کرد در بلخ آهنگری - به شوشتر زدند گردن مسگری
---------
سلام
این موضوع چه ربطی به آقای فراهانی داره؟ ایشون سابقه روشنی دارند و نمی توان به دلیل مشکلات دخترشان، ایشان را سرزنش کرد.(پسر نوح با بدان بنشست و ...)
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
2
4
پس سرتو بذار زمین
محمدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
1
4
بچه ها امشب تو سریال عکاسخانه بهزاد فراهانی یه دیالوگی گفت که من اتفاقی شنیدم چون اصلا این سریالو نگاه نمیکنم.به یه آقایی که فکر کنم دامادش بود گفت اگه دختر آدم کاری کرد که باعث سرافکندگیش شد چشمش کور دندش نرم باید تحمل کنه اما اگه دامادش این کارو کرد به کی باید شکایت بکنه.نمیدونم کسی این قسمتو دید یا نه اگه کسی دیده حرف منو تایید کنه.
پاسخ ها
آرمین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
منم اون صحنه رو دیدم.
انقدر برام تعجب آور و جالب بود که فکر کردم کلیپشو حتما تو اینترنت گذاشتن.
الان که سرچ کردم تو صفحه اول فقط نظر شما رو دیدم!
بی نام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
3
3
آخه تو که میگی روشن فکر تو چی میدونی از روشن فکری چرا ما اینقدر بدون اطلاعات نظر میدیم گند زدین رفته متاسفم برات
پریسا
|
NETHERLANDS
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
4
7
خانم گلشيفته فراهاني نباید از یاد ببرن که از کجا با چه ملیت و فرهنگ و اجتماعی معروف شدند ، توسط کارگردانانی چون رسول ملاقلی پور دستشون گرفته شد و به بالا کشیده شد به نظر من این کار نه تنها از نظر ملت ایران پسندیده نیست بلکه برای ملتی که دم از آزادگی اینچنینی می زنند نیز پسندیده نیست ولی با این حال کارهای خود گلشیفته فراهانی به ایشان مربوط می شود و بس
افق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
3
5
آقای فراهانی: شاید اگر کمی همانند چارلی چاپلین دخترت را به نجابت دعوت میکردی, کار به اینجا نمیرسید و تعریف نجابت از نگاه تو باید فراتر از نگاه چارلی عزیز میبود. چرا که چارلی در قلب آمریکا درخشید و در سینمای ضد اخلاقی هالیوود ستاره ای بی نظیر بود اما پایبند به ابتدایی ترین تعهدات انسان به خالقش بود . چارلی در نامه به دخترش می نویسد: **برهنگی ، بیماری عصر ماست ، و من پیرمردم و شاید که حرفهای خنده دار می زنم .اما به گمان من ، تن عریان تو باید مال کسی باشد که روح عریانش را دوست می داری .**

آقای فراهانی عزیز !! میدانم که باز هم میگویی مسائل او به من ارتباطی ندارد اما یک سوال اگر جان او نیز همانند روح اش گرفتار مصیبت میشد بازهم میگفتی مسائل او به من ارتباطی ندارد!!!!!!!!!
بی خیال
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
2
7
وقتی سینما گران ایران هر ننه قمری رابه خاطر نسبت فامیلی ونمی دانم دختر فلانی می آورند به عنوان هنر پیشه فلان فیلم وسریال بازی می دهند یک شبه سوپر استار می شه عاقبش همینه.
پاسخ ها
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
ولی این خانم ننه قمر از لحاظ بازیگری بد نبودن اگه این اشتباه رو نمیکردن همینجا میتونستن واقعا یک سوپر استار باشن.
hana
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
3
5
به نظر من این موضوع ممکنه برای هر ببدر و مادری اتفاق بیفته البته منکر این قضیه نیستم که خانواده مسوول تربیت فرزنده اما گاهی اوقات بیش میادمثلا ایت الله خز علی که برائت خودشون رو از فرزندشون اعلام کردن.ولی الان خودمو جای خونواده گلشیفته میزارم و واقعا حسه تلخشون رو درک میکنن.غیر از خونواده محیط و اجتماع هم اثر زیادی روی افراد میزاره.من شخصا تلاش خودم رو برای تربیت دخترم میکنم و بقیه اش رو میسبرم به خدای رحیم.امیدوارم که همه هدایت بشیم.
آزاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
1
11
من فقط یک حرف دارم و اون اینکه اگر پدر و مادر ها با عشق و محبت اهل و اهل بیت و مسجد و حسینیه و عزاداری اهل بیت تربیت کنند و مال حلال بهشون بدهند و توی فکر اونها بیشتر از کارهاشون باشند این مصائب بوجود نمیاد به امید اینکه خدا بهمون توفیق بده
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
احسنت بر شما. كم ظرفيت‌ترين چنين بچه‌هايي حتي اگر در سخت‌ترين شرايط قرار گيرند نيز بي‌شك اينقدر كج نمي‌روند.
سهیلا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
با شما موافقم . به شدت معتقدم فرزندان با تقلید از پدر و مادر بزرگ میشن . بچه ای که پدر و مادرشو در حال خواندن نماز ببینه با بچه ای که پدرمادرشو مقابل شبکه های آنچنانی ماهواره و میهمانی های آنچنانی ببینه بی شک فرق خواهند داشت .
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
در اکثریت بله. از قدیم میگن فلانی شیر پاک خورده ست یا.... و همه اینا ریشه در اعتقاد مردم ما به این امر داره. ولی خب از آنجایی که اکثریت به معنای همه نیست شخصا استدعا دارم که الله حتی دشمنم رو با فرزند ناخلف امتحان نکنه.که عمری بگرده دنبال اشتباهی که شاید هم هرگز ازش سر نزده. پدر و مادر سالم عاشق بی ادعا هستند. عشق فرزند تنها عشق(مادی)یه که هرگز به نفرت واقعی تبدیل نمیشه .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
4
3
خدا وکیلی اب نیست والا شناگران خیلی ماهر تری از گلشیفته خانوم داریم
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
به همين خاطر است كه اين همه توي اسلام تاكيد شده مراقب دوستتون باشيد، مراقب كسي كه باهاش رفت و آمد مي‌كنيد باشيد، مراقب محيطي كه توش مي‌ريد باشيد و غيره و غيره. حالا بعضي‌ها فكر مي‌كنند فرشته‌اند، هرجا مي‌رند، هركاري مي‌كنند، هرچي مي‌خورند، هرچي مي‌بينند و نتيجه‌اش هم اين مي‌شه كه شيطان سوارشون مي‌شه. اميدوارم اين تجربه بشه كه سعي كنيم حرف خدا رو گوش كنيم و هيچ وقت آب نبينيم، تا خداي نكرده دلمون هواي شناكردن به سرش بزنه.
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
5
بولتن جان سرعت تاييد پيام‌هات صاعقه‌اي شده‌ها...ممنون...تا حالا چندتا از پيام‌هام و از جمله پيام بالا را در عرض چند دقيقه تاييد كردين. يك بار حتي نصفه شب پيام گذاشتم، ايكّي ثانيه تاييدش كردين. :))
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
0
1
آقا مرتضي سلام !
بنده هم از ابراز محبت و لطف شما بي نهايت ممنون و سپاسگزارم . از راهنمائي جنابعالي در مورد نحوه درج مطلب و رعايت فاصله گذاري هم خيلي تشكر ميكنم ، چشم حتمأ رغايت خواهم كرد .
از بابت طولاني بودن نظرم نيز از همه كاربران عزيز بولتن عذر خواهي ميكنم . منظور اين بود به موضوعي حساس كه باز تاب خاص خودش را در جامعه داشته است ميبايست همه جانبه و عادلانه پرداخته شود ، چون تنها در اين صورت است كه ما ميتوانبم در چهار چوب و قواعد اسلامي عمل كنيم ، اميد وارم اين حقير در حد خود به اين وظيفه عمل كرده باشد .
از آقا يا خانم چكش هم تشكر ميكنم به خاطر غلاقه ايشان به يادگيري و آموختن سپاسگزاري ميكنم . ( راستي چكش ! عجب اسم جالبي انتخاب كرديد ! ) انگار به موقع هم فرود ميايد ! احساس مسئوليت و تعهد شما قابل تقدير است ، اما سعي كنيد عصباني نشويد !
ضمنأ به آن دوست و هموطن عزيز پدرام توصيه ميكنم : دوست گرامي ! شما مختار هستيد به نوشته ، مطلب و يا هر موضوعي به اندازه حوصله و نياز خودت بپردازي و توجه كني ! اگر شما به يك بند از عرايض بنده توجه و استفاده كرده باشيد كفايت ميكند . در ضمن خوب است ما در همه حال رعايت ادب و اخلاق را بكنيم و ياد بگيريم به يكديگر احترام بگذاريم حتي اگر با هم تضاد فكري داشته باشيم .
قطعأ اداي واژه نشئه ، حكايت از ادبيات لمپنيسم است كه به هيچ وجه شايسته و در شآن ما نيست . آنچه تقديم دوستان شد ، نوشته اي از پيش آماده و ويرايش شده به سبك مقاله نويسي رايج نبود ، پس حتمأ كاستي هم داشته و از اين بابت عرض پوذش دارم . ودر پايان از حسن توجه و بذل محبت بولتن هم بسيار تشكر ميكنم ، من هم از شما ممنونم . موفق باشيد .
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
بابا بولتن جان اين چه كاريه آخه؟ مگه لعنت فحشه؟ همچين برداشتي نقطه‌چينش كردي كه هركي ندونه فكر مي‌كنه چي گفته بودم. به جاي اينكه كلّش را نقطه كني، حداقل مي‌كرديش لع..ت يا لع.. يا ل..ت.
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
عجب! اين پيام بايد زير اون پيام پاييني بنده نوشته مي‌شد، چرا اومده اينجا؟!!!
مرتضي.ام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
1
سلام ناشناس عزيز. راستش عرضي نداشتم. فقط چون جواب سلام واجبه اين را نوشتم (خدا .....كنه آقاي ضرغامي را كه از وقتي اومده، توي تمام سريال‌هاش داره كاري مي‌كنه مردم جواب سلام همديگر را ندهند﴾.
چکش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
0
1
ناشناس عزیز باتشکر از شما امیدوارم رسالت خودتون رو در نشر اگاهی ها و دانش تایید شده توسط علم و اسلام فراموش نفرمایید.
T.M
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
1
گلشیفته خودش با دستهای خودش خونشو در قعر جهنم ساخت البته در توبه به روی همه بازه الگه لیاقت داشته باشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
0
1
1- رفتار دختر به پای پدر نوشته نمیشود
2- فاسق علنی حرمت ندارد و دفاع از فاسق علنی گناه بزرگتر از گناه خود فاسق است .... اگر امکانش بود کلا قضیه مخفی بشه باید مخفی میشد ولی حالا که علنی شده باید با گلشیفته فراهانی مبارزه کرد تا گناه و هرزگی عادی نشه
reyhaneh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
0
1
roshan fekri bish az had valedein aghebatesh
hamine dige
سارا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۷
2
0
به نظر من رفتار هر کسی به خودش مربوطه پس خواهشا بعضیها نظر بیجا ندن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
1
1
اینجا خداست آنجا خداست همه جا خداست عمر خودتون رو تلف نکنید آدمی که به راحتی لخت بشه بگو بهش خدا کیه؟ بهت میگه :شما چیزی گفتی؟ تازه به گوشم خورده دلیل بیچارگی وبدبختی بی آبرویی ما اینه که همه چیز تو زندگیمونه جز خدا (من اعرض عن ذکری فان له معیشه زنکا) همه برای غریبی خدا گریه کنیم که باید مارا تحمل کند
ajskssss
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۴
2
0
حال کردم
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۶/۰۷
1
0
من نظرشخصي خودپيشنهادميكنم،ودليل اين نظراينه كه من به چنين بازيگري عشق داشتم بابازي زيباي گيس بريده.باورندارم فكررفتارش عذابم ميده.واگه روزي ازرفتارخودش پشيمان شدهرچندديگه فايده نداره كاش به ايران اجازه ورود،داشته باشه،شايد
نسیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۱
1
1
براش متاسفم
عرفان
|
ROMANIA
|
۰۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
1
1
چه افسوس و چه دریغ که انسانهایی که ادعای دین و شریعت و حرمت و خدا و اسلام را دارند، به جای خدا مینشینند و به کاری که به اونها هیچ دخلی نداره تفسیر به رای میکنند!
جناب آقایان محترم! آیا در روز حساب شما رو با خانم فراهانی توی یک قبر قرار ميدن؟
دست بردارید از رفتارهای بی شان و شخصیتی که دارید! ما کی میخوایم از جهان سوم بودن خارج بشیم؟
تا کی باید رفتارهای با عرض پوزش خاله زنکی از خودمون نشون بدیم!؟ به من و شما چه مربوط برادر من؟
شما برو جلوی خانم و بچه ی خودتو بگیر نه یه هنرمند که داره اونور دنیا فعالیت سینمایی انجام میده!
عیسی به دین خود، موسی به دین خود! شما برو از خدا بترس که میخای حرمت یه دخترو تو کشور خودت خراب کنی!
مدیر پایگاه عجيب است ! گاهي بعضي به قول معرف از آن طرف بام مي افتند ! بله تنگ نظري و دخالت در امور خصوصي افراد كار نادرستي است ولي فردي كه يك كار زشت را نه يك  بار بلكه چند بار انجام مي دهد وبه باورها و فرهنگ جامعه خود  بي اعتنايي مي كند به صورتي كه حتي بسياري از افراد آن طرف آب بر او اعتراض مي كنند نبايد مورد انتقاد و سرزنش قرار گيرد ؟ او اگر ايراني نبود و در يك كشور مسلمان در فيلم ها و سريال هاي مختلف بازي نمي كرد قطعا از ايرانيان حساسيتي به او نشان داده نمي شد ولي با اين مقدمات وي در واقع به فرهنگ وجامعه ايراني توهين كرده است و جا دارد كه اعتراض كنيم و سرزنش نماييم بلكه دست از اين كار زشت بردارد .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین