کد خبر: ۶۸۶۹۳
تعداد نظرات: ۷۳ نظر
تاریخ انتشار:

یارانه نقدی تمام دهک ها حذف می شود

در فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید یارانه نقدی تمامی دهک ها حذف و تمرکز بر حمایت از تولید باشد.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر حذف یارانه نقدی تمامی دهک های جامعه گفت: در فاز دوم هدفمندی یارانه ها باید یارانه نقدی تمامی دهک ها حذف و تمرکز بر حمایت از تولید باشد.

شکور اکبرنژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سوال که مباحث مطرح در خصوص حذف دو دهک بالایی جامعه از پرداخت یارانه نقدی را چگونه ارزیابی می کنید، گفت: دولت در تخصیص یارانه های حمایتی از تولید و مردم به درستی عمل نکرده و در شرایطی که اقتصاد کشور با تورم و رکود مواجه است همه تمرکز برسیاست های حمایتی باید به سمت تولید باشد .

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با اشاره به نرخ بیکاری موجود کشور تصریح کرد: قدرت رقابت اقتصادی کاهش یافته و بیکاری نیز به تبع شرایط نابسامان تولید افزایش یافته است و در این شرایط پرداخت یارانه اندک به مردم تاثیری دربهبود وضعیت آنها ندارد و مناسبتر آن بود که تمرکز پرداخت یارانه ها بر تولید بود.

وی ادامه داد: این در شرایطی است که تولید کنندگان در فاز نخست هدفمندی یارانه ها مورد حمایت قرار نگرفتند و دولت نیز براین امر اذعان داشته است.

اکبرنژاد اظهارکرد: من از ابتدای مباحث هدفمندی با پرداخت یارانه نقدی مخالف بودم و در آستانه اجرایی شدن فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها با پرداخت نقدی یارانه به مردم مخالفم.

وی تصریح کرد: حمایت از اقشار آسیب پذیر جامعه که تحت پوشش نهادهای حمایتی جامعه هستند باید در قالب طرح جامع تامین اجتماعی پیگیری شود و شیوه فعلی پرداخت یارانه ها به مردم اتلاف منابع است.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: اگر نیمی از یارانه نقدی که به مردم پرداخت شد به تولید اختصاص می یافت در حمایت از تولید وخلق فرصت های شغلی جدید موثر بود.

وی در پاسخ به این سوال که چه دلایلی موجب عدم تخصیص یارانه ها متناسب با پیش بینی برنامه شد، گفت: متاسفانه اولویت قراردادن پرداخت یارانه نقدی و غفلت از تولید موجب شد تا حمایت های تولیدی به فراموشی سپرده شود.


منبع: پانا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۷۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۱۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
3
51
اگر اجرا بشه فاجعه است . توی کشور ما جنسی که گران شد دیگه ارزان نمیشه . حالا که به خاطر یارانه ها اجناس گران شده می خواهند یارانه را بردارند .
مجید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
10
30
یارانه نقدی کار بسیار خوبیست وخواهشمندم ادامه داشته باشد چون صرفه جویی ها بیشتر میشه
پاسخ ها
حزب fcb
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
چرا؟؟؟؟
خودتی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
14
7
تیتر خبر بسیار مغرضانه ومخالف متن خبر بود! دم خروس زد بیرون
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
2
10
نوشتم بعد پاك كردم كو گوش شنوا؟
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
3
29
ما که یک کارمند هستیم و اگر یارانه را ندهند نصف اخر ماه چه کار کنیم. ما کشتی شکستگانیم و دل خوش به یارانه داریم . نگاه باید کلی باشد.و سبکبالان ساحل ها از غم کشتی شکستگان بی خبرند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
11
9
معلومه جزء دهک های 9 و 10 هستی که میسوزی نکنه یارانت را قطع کنند.
حمیرا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
31
عضو کمسیون شکر خورد با کل طرفدارانش
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
10
آقای شکور اکبرنژاد نظر شما کاملا درست اما اصلا مهم نیست :-)
(البته در شرایط فعلی:-) )
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
1
27
ایشان حرف مفت زده اند قابل توجه مردمی که به این بنده خدا رای داده اند این آدم نشان می دهد تفکر دوره سازندگی بدجور هنوز در ذهنش وول وول می خوره ، اینا دنبال له کردن مردم محروم هستند خدا به خیر بگذرونه با این تفکرات بشدت ضدمردمی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
بنام خدا
با سلام
عزیزان شک نکنید:
1- نظام جمهوری اسلامی ایران و دولت خدمتگزار و مردمی دنبال فشار اقتصادی و تنبیه ملت خود نیست آنچنان که دولت سازندگی بود!. دولت مردمی بدنبال جلب رضایت مردم در توجه به معیشت و اشتغال خانوارهاست نه فرصت طلبی برای قشر 1% مافیای هزار فامیل.پس شک نکنید هدف طرح تامین رضایت قاطبه ملت بویژه اقشار مستضعف و هدفمندی یارانه هاست و نه حذف آن از سبد مردم .
2- متمولین و سرمایه سالارهای از جنس ...... و نوچگان! بسیار نقشه کشیدن که با بزرگ نمایی از احیانا مشکلات اجرایی طرح ،اولا ملت را در مقابل دولت مردمی خود قرار داده و سپس رهبری را بزنند که چرا شما از چنین دولتی حمایت کردی و بعد تسویه حساب با رهبری نمایند اما شکر خدا چنین ترفندی نقشه بر آب شد.
آنان سه محور برای توطئه جدید علیه نظام را بکار بستند که با حضور و حمایت شما مردم عزیز و توجهات امام عصر (عج) ،فقط رو سیاهی عایدشان شده است:
- محور اول سوء استفاده از مشکلات اجرایی طرح هدفمندی یارانه ها و بسیج افکار عمومی علیه دولت
- دادن سیگنال به آمریکا و هم پیمانانش در تهدید جدی نظامی ایران بزرگ و قدرتمند، که هر از چند گاهی هاشمی ........ و ......... هم میشدند آژیر وضعیت قرمزش!!!
تا آنجا که یکبار محسن رضایی در شبکه دوم حتی روز حمله را هم معلوم کرد!!!!
-افزایش تحریم ها و فشار به ملت توسط آمریکا جنایتکار و هم پیمانان مرعوبش و بازتاب داخلی و بحرانی جلوه دادن وضعیت کشور توسط عمال داخلی آنان و ایجاد نارضایتی مردم از دولت و مقصر جلوه دادن دولت در سیاست های خارجه و موضوع هسته ای
اما نتیجه این سه محور تهاجمی ، حمله به خیمه نظام - رهبر معظم انقلاب- بعنوان حامی جدی دولت خدمتگزار و تهم کردن معظم له به سوء مدیریت یا ناتوانی در مدیریت کشور است که در پی آن و فشار بر رهبری دو هدف عمده دنبال می شود:
- عزل رهبری با روی کار آوردن شورای رهبری
- یا تحمیل قائم مقام رهبری به ایشان که محتملا گزینه ......... باید باشد!
اما بحمدلله تا کنون اعمال این جبهه نفاق مصداق " و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین" شده، چرا؟! چون صاحب این مملکت امام مهدی(عج)ارواحی له الفداء است و آن حضرت به طرق مختلف عنایاتش را مبذول می کنه.فقط باید کمی با دقت تحولات را نگاه کنیم و البته پا در رکاب سید الحسینی آقا سید علی خامنه ای باشیم.
راهش این است و شک نکنید.
عزیزان شک نکنید امتحان و فتنه بزرگتر در راه است و معواویان و عمروعاصها، زبیرها، طلحه ها ،عمامه به سرهای از جنس ........ ،یقه 5 سانتی هایو... و حتی آنهایی که سابقه سرداری دارند! در مقابل علی زمان خواهند ایستاد و اینجاست که بازهم عنایات ولی الله الاعظم (عج) را خواهید و خواهیم دید.پس یا اهل بصیرت به سر انگشت اشارت آقا توجه کنید و فراموش نکنید میدان مجاهده برای بستز سازی حکومت امام " مهدی (عج)" تماشاگر ،اهل سکوت و مماشات و فرصت طلب سیاسی کار نمی طلبد.
صلی الله علیک یا مولای یا صاحب الزمان
عالی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
15
بعد از هدفمندی یارانه ها قیمت حامل های انرژی که سر به فلک کشیده وقیمت مایحتاج مردم هم که سیر صعودی ونجومی پیدا کرده واقشار آسیب پذیر جامعه واقعا له شده اند واگر این یارانه های نقدی حذف شود فاجعه بار خواهد بود من فکر میکنم ایشان از روی عناد ودشمنی با نظام وجهت ایجاد تنش در جامعه این صحبت ها را زده اند در ثانی ایشان می خواهند مشکلات واحدهای تولیدی را از جیب این مردم حل کنند در صورتی که باید در دولت حل شود و با تدابیر دولت ومجلس وصنعت حل وفصل گردد0
لیندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
14
7
سلام .با پرداخت یارانه هاتون بیشتر مردهای ما را تنبل بار اوردید از این طرف تمام هزینه هارا بالا بردید.چرا یک برنامه ریزی درست نمی کنید که حالا هم تورم به وجود بیاد .هم تنبلی مردهای ما
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
تو ناراحتی نگیر ...
ناشناس
|
KUWAIT
|
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
1
17
سیر از گرسنه خبر ندارد
هیچوقت حال امثال من کارمند را درک نمی کنید
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
چرا درك نمي‌كنند؟! اگه درك نمي‌كردند كه با اين همه فوريت دنبال مادام‌العمر كردن حقوقشون نمي‌رفتند. لطفا تهمت نزنيد!.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
شما کارمندید یه آب باریکه دارید من بازاری چه کنم که 2 ساله نمیدونم جواب مردم رو بابت گرانی اجناس چی بدم. یه روز فروش داریم 29 روز باید مگس بپرونیم. سرمایه مون رو باد هواس.
x
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
1
11
اقای رئیس جمهور با اینکه یارانه میدهید همه مردم تحت فشار دارن زندگی میکنن حالا اگه شما بخاین این یارانه هم رو قطع کنین چه به سر مردم می آید؟با این رویه که پیش میروید همایت مردم را از دست میدهید هر نظام و هر کشور برای رشد و قدرت و پیشرفت رضایت و پیشتیبانی مردم را میخواهد هیف این کشور و نظام است که از دست برود بیشتر به مردم فکر کنید این کار هایی که میکنید (در مورد یارانه ها)باعث بی اعتمادی مردم به شما شده چون از ابتدا تنها چیزی که هدفمندی برای مردم داشته کم شدن قدرت خرید مردم برای رفع احتیاجات ضروری میباشد لطفا بیشتر به این حمایت و رضایت مردم اهمیت بدهید این حرف تمام کسانی است که من در موردش با اینان صحبت کردم.دارید مردم را نسبت به خودتان بی اعتماد میکنید و این یعنی فاجعه.{کسانی که با ما موافقند کلمه x را تایپ کنند}
ازاصفهان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
16
باعرض سلام
من فكرمي كنم گوينده نفسش ازجاي گرم بلند مي شه خبرازحال مردم نداره
نمي دونه كه اكثرمردم حقوقشان زير 500000 هزارتومان است وخودش ماهي 4الي5 ميليون تومان به جيب مي زنه بايد نظربده آخه آقانماينده است
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
1
11
سلام این تصمیم باید قبل از افزایش قیمتها گرفته میشد نه الان که گرانی بیداد میکنه همه چیزرا گران کردید خیالتون راحت شد یارانه راهم قطع کنید خدایا خودت یه نظر لطفی به این بنده هات بکن.
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
2
9
جناب آقای اکبر نژاد هنوز نمیدونندکه یارانه رو دولت پرداخت نمی کنه بلکه فعلاً مردم هستند که به دولت وبه شما نماینده ی محترم که باید حافظ منافع مردم باشی نه خودت یارانه پرداخت می کننداگه باور نداری برو از خروس محلتون بپرس .
داریوش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
4
7
اصلا تصور نمی کردیم درنظام جمهوری اسلامی هم برخلاف نظرمسوولان بیشترمردم به نان شبشان محتاج باشند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
فقط LCD خودتو بفروش، تا چند سال از نان بي‌نياز مي‌شي! تجملتون را بگذاريد كنار، ديگه مجبور نيستيد اينقدر دري وري بگيد.
چکش
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
ناشناس واقعا فک میکنی همه گله مندا از اون دسته ای هستند که صحبتشو میکنی؟ واقعا نمیدونی که افراد محتاج به نان شب هم داریم؟
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
چكش‌جان منم با شما موافقم كه هستند كساني كه به نان شبشان محتاج باشند. توي خود قرآن هم گفته شده كه به واسطه وجود همين آدم‌ها است كه ثروتمندان مي‌توانند به خدا تقرب پيدا كنند، وگرنه ثروتمندان ذره‌اي براي خدا ارزش ندارند.

با اين وجود اين حرف آقا داريوش هم كه گفته‌اند "اكثر مردم" به نان شب محتاج هستند هم انصافا نامردي است و اكثر مشكلات از تجمل گرايي و چشم و هم چشمي و عدم پايبندي به دستورات شرع و عدم رعايت حرام و حلال برايمان به وجود آمده است.
حسین سوری
|
UNITED STATES
|
۲۲:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
2
5
یه بنده خدایی میگفت : خودروهای تولید داخل استاندارد نیست... جاده ها هم که استاندارد نیست ... رانندگی مردم هم که استاندارد نیست ... جایگاه و مقر فرماندهی ما هم استاندارد نیست ... تمام خودروها جاده ها رانندگی ستاد همه و همه باید تا آخر ماه استاندارد شوند... حالا من یه سوال از این بنده خدا دارم : ببخشید جناب استاندارد شما از اول ایجاد ستادتون کی قدمی برای استانداردسازی برداشتی که این حرف هاتو باور کنیم ؟؟؟ یارانه نقدی درسته درد آنچنانی از جامعه دوا نمیکنه ...اما من الاغ ندارم که پیاده نرم حالا شما صحبت از استاندارد خودرو من میکنید!!!!
safa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
3
چه خوب بود راههای جدیدپیشنهادمیشد ؛نه گله وشکایت ؛ همه اعضای یک پیکریم
پیداکردن راه چاره باهم یه مشکلات وفشارهای بیگانه و سرمایه داران فرست طلب کاربسیار سختیه که بایدبه صورت کاملاسنجیده عمل بشه پس راه حل هرکسی محترم تامیتوانیدنظردهیدشایدنظرشمادوست گرامی راه حل جدید وکارامدترباشه فقط تمامی اقشاراعم ازدارا وندار رادرنظربگیریم
ندا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
9
بچه ها ناراحت نباشید اینا چرت و پرت زیاد میگن
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
2
3
آقای نماینده جنابعالی و رفقاتون اگر عرضه داشتید روز اول جلوش می گرفتید نه حالا که بخاطر این اقدام نسنجیده تورم چندین برابر اضافه شده
ولايتي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
7
اين همه به توليد كنندگان كمك شده آيا در اشتغال تاثير گذار بوده كه اين كمك ها ادامه پيدا كند
پا برهنه ی بی سواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
7
قطعاً این آقا جزو «مرفهین بی درد» است. شک نکنید منظورش از بخش تولید هم همان کسانی هستند که با پول آنها آراء مردم را جمع کرده و حالا باید از خجالتشان در بیاید!
jamali
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
8
ایشان خیلی بی خود کرده است این حرف را زده ایشان بجای دلنگران بودن برای مردم دنبال منافع خودشان است.
بجای اینکه توی مجلس بر سر گرانفروشان و شرکتهای دولتی که اجناس خود را روز به روز گرانتر می کنند فریاد بکشند بر علیه مردم شمشیر از رو بسته است
خدا نیامرزد کسانی را که بر علیه مردم و مصالح مردم نقشه می کشند .
ما فقط بخاطر حمایت رهبرمون چیزی نمی گیم واگرنه هرگز در مقابل ان گرانفروشیها ساکت نمی نشستیم و مدیران زورگو و ضدمردمی را در هرکجا بودند از اریکه قدرتشان به پایین می کشاندیم
کارشناسی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
4
راست می گه این درصورتی عملی است ودردی ازجامعه کم می کنه که همان بخش تولید هم دزد از آب درنیان وبده بستانهای پشت پرده صورت نگیره
پاسخ ها
مرتضي.ام
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
كاملا موافقم. يادتونه يه بار توي اخبار بيست و سي پاكت شيرهايي را نشان داد كه توش آب بود. بعد هم مسئول وزارتخانه مربوطه اومد و گفت ما بررسي كرديم ديديم دستگاه اشكال فني داشته و اين اتفاق افتاده! با اين حرف در واقع خود وزارتخانه اعتراف كرد كه دستگاهي كه بايد شير توي آب مي‌ريخته خراب شده بوده و براي همين هم پاكت فقط با آب پر شده!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
1
3
حرفش خیلی جالبه و خنده داره !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
4
کاش می شد ما هم می تونستیم با دو دلار توی کانادا خوانه دار بشیم اینجا که نمیشه دیگه بلکه بریم اونجا بشه آخه ماهم مغزیم داریم فرار می کنیم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
نرو اخوي! بري مغزت از آكبندي در مي‌آدا، گفته باشم!
یب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
2
3
آقا ما کارشناسی ارشد داریم بیکاریم یعنی نمیدونیم جه غلطی بکنیم سن مون هم رفته بالا حوصله هیچی کار تو شرکت های خصوصی رو هم نداربم با دوزار پولی که به ما می دن یعنی فاجعه هزار بار خودمو دارم فحش میدم چرا اینقدر درس خوندم
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۶:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
1
6
اين يارو حرف مفت زده,امكان نداره حذف بشه
افشین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
6
خودت اینقدر خوردی و ..... که خبر از گرسنه ها نداری اقای وکیل!
مدیر پایگاه سعی بفرمایید مودبانه نظر بدهید با استدلال نظر ایشان را رد یا مورد تایید قرار بدهید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
6
اقای اکبرنژاد برای شما چه فرقی میکنه نه خودت کم داری نه بچه هات بیکارمی می مونندپس فکر مردم خواهشمند است نکن
اين نيز بگذرد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
4
بااجازه حضارمحترم...نماينده محترم.خواهشا حرفهاي مردم رو بخوانيد اگر سودي برايتان نداشته باشه ضرري هم نداره.شماوشماها مدافه حق وحقوق مردميد.درهربيست وچهار ساعت از عمرتان.5دقيقه هم بفكر دنياي پس از مرگ باشيدو5دقيقه هم به اين موضوع فكر كنيد براي چه بروي ان كرسي مجلس لم داده ايد وازدرامد كدام .......وكدامها حقوق بالاي خط فقر دريافت ميداريد. شماوشماها روي شانهاي كدام دسته از مردم ايستاده ايد
جعفر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
3
0
حرف درست میزنه
احمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
3
lمتاسفم بيش از 32 سال از عمر انقلاب ميگذرد و در مملكت ما مسئولين تصميماتشان از روي باد معده است ؟ پس اين نظرات كارشناسانه كه دائما دم ميزنيد چرا نتيجه اش را خودتان رد ميكنيد؟ ميخواستيد كراني را ترويج كنيد و...حالا ميگوييد اشتبا كرديم پرداخت نقدي كار درستي نيست؟
چرا با مردم اينقدر بازي ميكنيد؟
نتيجه اين تصميمات نابجا را بايد نظام پرداخت كند؟ اين انقلاب به سادگي بدست نيامده كه شماها انقدر با آن بازي ميكنيد؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
اینکه این پیشنهاد را داده نماینده مجلس است و مسئولیت دیگری ندارد جز تشویش افکار عمومی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
1
1
با این شرایط سخت هر چیزی ممکنه
نادان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
0
2
اصلا بیان این اقایان ییلان بدهند دراین دوره 4سال جز نطق و خطابه تخریب خود ودیگران وهزینه کردن از محبوبیت رهبر عزیز نزد مردم چه خدمتی به ملت کرده اند که این اخر کار این عزیز در مورد یارانه ها قند خورده اند و شکر مزه کردهاند بولتن گرامی اگر استقلال داری سانسور نکن.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
3
3
ازقدیم گفته اند جلو ضرر را هروقت بگیری منفعت است لطفا قیمتها را مثل اول برگردانید وبعدا یارانه ها راقطع کنید متشکرم
داود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
2
شمارا به خدا به اين مردم رحم كنيد به خدا از گراني زياد ديگه بريدم من يك كارمند هستم داريد باپنبه سر ميبريد به خاطر اين شهدا رحم كنيد شرمنده برادر شهيدم هستم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
1
3
اگر توانستید قیمت ها را به روز اول برگردانید یارانه ها را هم قطع کنید . با یک حرکت بدتر مردم را بدبخت تر نکنید خواهشاً .اگه میشه .
محرومی از محرومان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
3
همه را شنیدم و میشنوم .
خدا فقط به مردم رحم کنه که بدتر بدترشو نبینن.
امید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
3
آیا سندی دارید که اگر صرف تولید بشه درست از آب در میاد؟
فکر نکنید ما از وام های میلیاردی که شرکت های بزرگ تولیدی میگیرند و بعدا موقع پس دادن پول رو میپیچونن خبرنداریم.
اصلا خودش گفته اگر نصف یارانه ها رو صرف تولید کنید... خب به اندازه همون نصف یارانه دارا ها رو قطع کنید،والله این مردم گناه دارن.چرا فراموش میکنید که حق الناس چقدر اهمیت داره ، ...
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
2
اولاًنظرمرامنعكس نميكنيدثانياًاگرمنعكس كرديددمرديدوامانظر:خجالت بكشيدبااين نظريات كه روزبروززندگي رابرمردم مشكلترميسازيدكداميك ازشمانظريه پردازان تابحال صف كپسول گاز،نفت،نان و......بوده كه دردمردم رابداندشماكه همه چيزتان آماده تحويلتان داده ميشودچرانظريه پردازي نكنيد؟خداازشمانگذرد
حدیث
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
3
ای بابا هموطنای عزیز نگران نباشین بچه ها رزق و روزی دست خداست نه دست دولت هر کاری میخان بکنن شما توکلتون به خدا باشه حله
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
2
باسلام يارانه رو برداريد خيلي خوبه هدف اينه ولي در جامعه كار باشه بي كاري نباشه پول باشه انرژي از اين مملكت مفت و مسلم با دست قاجاقجي خارج نشه
اميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
2
باسلام يارانه رو برداريد خيلي خوبه هدف اينه ولي در جامعه كار باشه بي كاري نباشه پول باشه انرژي از اين مملكت مفت و مسلم با دست قاجاقجي خارج نشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
1
2
من شاید نیازمند نباشم ..اما یارانه ام را میخوام چون حقمه ...حقی که 30 سال تو جیب امثال همین اقای نماینده رفت ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
1
1
ای اقا. مرگ یکبار شیون هم یکبار هر کار می خواهید بکنید..کاری از دست مردم بر نمی اید.یا زیر چرخ زندگی کمر خم می کنند یا چرخ را بلند میکنند.
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۶
0
0
سلام لطفا دست نگه دارید و هرگز از حذف یارانه ها سخن نگوییدبه چنددلیل:
1-مردم به امیدگرفتن یارانه ها بادولت همکاری کردند واگر به این سرعت ازحذف یارانه هاسخن بگویید،امیدی برای همراهی مردم درطرح های آتی باقی نخواهدماند.
2-خیلی هادرآمدی غیرازیارانه ندارندیااگردارندقابل ذکرنیست اگریارانه آنهاقطع شودبسیارملال آورخواهدبود.
3- لطف کنیدبه خاطر پایین آمدن تورم وکمبود بوجه به جای حذف همه یارانه ها،یارانه گرامیانی که بیش ازیک میلیون می گیرندحذف کنید.لطفاازنماینده ها ووزراومدیرکل ها واستاندارهاو....هم شروع شود.وچندشغلی ها راتک شغلی کنیدو...
راستی چرابرخی هابایدحقوق چندمیلیونی ویایک میلیونی بگیرندولی برای کسری بوجه وتورم و....ازحذف یارانه پابرهنگان سخن گفته شد؟ ارادتمند نظام ورهبری وانقلاب اسلامی
مدیر پایگاه جناب مدعی فدایی رهبر
البته این که مشخص است شما فدایی رهبر نیستید بیشتر نیش می زند به مردم تا حرف دل مردم را بزنید در واقع بنوعی سعی می کنید تبلیغ مخالف بر علیه رهبری عزیز ما داشته باشید.
شما به مردم توهین می کنید مردم آنقدر فهیم و با شعور هستند که دلیل انتخابشان را خدمتگذاری کسی که کاندید شده بدانند و مردم در آن مقطع با حس اینکه دولت و شخص کاندید شده خدمتگذار خوبی برای مردم و انقلاب است به وی رای دادند
اما در خصوص حذف یارانه ها این تنها یک نظر و از دید ما نیز یک نظر غیرکارشناسی و غیر منطقی بود که اگر قرار است نظری داده شود باید مستدل و منطقی در باره آن بحث شود.
حميد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
1
جناب شكور چطوره به خاطر توليد، كلي پول بي زبان و بلاعوض بدهند به توليد كنندگان عزيز كه بيشتر جيب مردم را خالي كنند؟ يه نگاهي به اين كارخانه ها و كارگاههاي توليدي بياندازيد ببينيد چطور دارند كارگر بدبخت رو به استثمار ميكشند و كارگر بدبخت رو از اخراج مي ترسونند شما آدمهاي بي اطلاع هستيد كه با غرض يا بي غرض فاصله طبقاتي ايجاد ميكنيد مثلاً نماينده مردم هستند. صاحب شركتي كه با وامهاي زود بازده هر روز يه ماشين مدل بالا عوض ميكنه بعد كارگاهش رو عمداً به تعطيلي ميكشه تا كارگر رو اخراج كنه و به گفته يكي از همين كارگرها كه اخراج شده و حق وحقوقش ضايع شده ،سوله اي كه با آهن پاره هاي داخل همان كارگاه ساخته ميشه و توسط همان كارگران رنگ ولعاب ميشه فقط براي گرفتن وام . شما كه اينقدر بي اطلاع از وضع جامعه هستي پس بهتر است اظهار نظر نكني ...
aa
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
در صورتی که به بخشی از مردم یارانه تعلق گیرد و بخشی دیگر از مدار دریافت یارانه خارج شوند به نظر میرسد حداقل مشکلات ذیل حادث شوند:
- عدم توانایی دولت در شناسایی دهک ها و طبقات مختلف.
- ایجاد قطب بندی در جامعه.
- ایجاد نارضایتی اجتماعی.
- تشویق افراد به عدم فعالیت اقتصادی به دلیل دریافت یارانه.
- تلاش بخش عمده ای از جامعه جهت قرار گرفتن در کفه دهک های مشمول دریافت یارانه.
- ایجاد امکان استفاده از رانت و باند و رابطه بازی و سوئ استفاده بخشی از ارکان دولت .
- تورم شدید به دلیل نقدینگی بالا در جامعه به ویژه اقشار مصرف کننده.
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
اولا به آن خدایی که می پرستیدفدایی رهبرم .جانم شک نکن؟
دوم این که اصلا قصدنیش زدن ندارم چرا به مردم نیش بزنم ؟ خوددولت محترم هم بارهاازهمراهی مردم بسی تشکرکردندوجای تشکرهم دارد.بحث هم درموردیارانه است نه حوزه های دیگردولت.
ازجنابعالی چه پنهان بنده به دکتراحمدی نژادرای داده ام و هرگزبه به هیچ اصلاح طلبی رای نداده ام .اصولا بحث روی رای دادن نبود سخن درحذف یارنه همه دهک هابود.که بنده مخالفم.
بر ادرم یارانه که هیچ اگردرشعب ابی طالب هم محاصره شویم و...هرگزازنظام ورهبری جدانخواهیم شدوبه لطف خدادرهمه انتخابات هاشرکت کرده ام وخواهم کردوطبق نظرجامعه مدرسین وروحانیت معزز رای داده ام ورای خواهم داد.
امااین که نظرم کارشناسی هست یانیست خودنیازبه ارزیابی دارد .لطفاتهمت نزنید.جانم فدای رهبر.
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
ازتهمتی که زدیدبسیارناراحت شدم انشاالله بماندبرای قیامت
مدیر پایگاه دوست عزیز خودتان در نوشته تان دقت بفرمایید واقعا چه برداشتی دیگر می شود داشت و انشاالله نیتتان خیر بوده باشد و ما انشاالله اشتباه کرده باشیم که در این صورت عذرخواهی می کنیم
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
عیب است بزرگ برکشیدن خودرا

وز جمله خلق برگزیدن خود را

از مردمک دیده بباید آموخت

دیدن همه کس راوندیدن خودرا
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۷
0
0
از آن جهت به تهمت ، بهتان گفته مى شود كه افراد پاكدامن ، با شنيدن آن نسبت ها، بهتشان مى زند.
تفسیرنور استادقرائتی
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
سلام
1-نوشته ام اگریارانه هاحذف شوندمردم بادولت همکاری نمی کنند: به نظرشمااگربعدازکلی سخنرانی وخبررسانی برای پرداخت یارانه واین که حق هرکسی توی جیب خودش می رودحامل های انرژی گران شود و اجناس هرکدام کم یازیادقیمتشان بالابرودو...ازحذف یارانه همه دهک هاگفته شوددرصورتی که دولت محترم بخواهدطرحی ملی دیگری به اجرابگذاردآیامردم به وعده های دولت مردان دل خوش می شوند؟یامی گوینداین هم مثل یارانه هاست وبعدازچندصباحی قطع می شود؟
2_نوشته بودم برای کنترل تورم یارانه کسانی که حقوقشان بالاست قطع کنیدکه بااین کارخللی درزندگی آنهاایجادنمی شود.وچندشغلی هاتک شغلی شوند آیااین نیش زدن به مردم است؟
3-شماهمکاری نکردن بادولت رابابریدن ازنظام وانقلاب ورهبری یکی گرفته اید که این هرگزموردنظربنده نبوده ونیست ماهرگزانقلاب رابرای شکم ویارانه نکرده ایم تاباقطع شدن آن بانظاممان قهرکنیم ودردامن اوبامابیفتیم .نه هرگز حاشاوکلا
4_جواب شما مثل نامه ی آیت الله هاشمی سلامی نداشت وجواب سلام نداده بودیداین هم باشدطلبم ؟
5_بعداز سوگندی که یادکردم فدایی رهبرم بازنوشته اید«انشاالله نیتتان خیر بوده باشد و ما انشاالله اشتباه کرده باشیم »برادرم چرابایدبه دروغ قسم بخورم؟نکنداطرافیانت دروغگو و به دروغ قسم می خورند؟
جانم برادرم اسلام شیعی وانقلاب امام خمینی ره و حمایت ازشخص ممتازوبی بدیل ولی فقیه فعلی امام خامنه ای دام ظله الوارف باخون وپوستم عجین شده است وعقل وشرع وتمام سلول های بدنم می گویند جان دادن برای ارزش های اسلامی ونایب امام زمان «عج الله »بسی توفیق می خواهد.
الهی توفیق داشته باشید دلی رانشکنید که اگرمومن باشدگناه شکستن آن بیش از200بارتخریب خانه خداست. موفق باشید.
جانم فدای رهبر جانم فدای رهبروجان فدای رهبرم
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
خوش بود گر محك تجربه آيد به ميان
تا سيه روي شود هر كه در او غش باشد
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
اگر بر آب روي خسي باشي و اگر بر هوا پري مگسي باشي ، دل بدست آر تا كسي باشي (خواجه عبدالله انصاري)
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
درروستای مابرخی ازبستگان کوخ نشینمان که ماهانه شش 45 هزارتومان یارانه می گیرندباهمین مبلغ هرماه تمام تلاششان این است بزغاله ای بخرندوبه لطف خداتاکنون این کارراکرده اندوزندگیشان دارد جان می گیرد .
کرایه 300تومانی روستاتاشهراکنون 1000تومان شده است. شما که ازحذف یارانه نوشتیدبه یادآن کوخ نشینان وبخشی ازجامعه افتادم که هرروزباآنهاسروکاردارم .به یادآنان نوشتم وتیزی زبان شمارابه خاطرآنها چشیدم.
فدایی رهبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
0
توی نوشته من ازکمبودبودجه وتورم هم نامی برده شده بود گرچه دکترای اقتصادندارم ولی این راازحاج آقادکترمصباحی مقدم ودکترتوکلی و...یادگرفتم که جناب مصباحی مقدم فرمودنددولت یارانه هارابه صورت تن خواه برداشت کرده است واکنون بدهکارست .اگراین رانیش دانستیدو...بنده حاج آقامصباحی مقدم راکارشناسی وارسته ودلسوزمی دانم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۱
1
0
امیدوارم قطع بشه
مهسا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۳۰
0
0
اگه یارانه ها قطع بشه باید قیمت ها به حالت اول برگرده آآآآآآی مسئولین باشمام
hamalbalooch
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۹
0
0
یه بنده خدانظرشخصی خودش رو ابراز کرده شما ÷ای دولت ننویسین گیریم که اون اقا عضو کمیسیون فلان مجلس باشه نظر ایشون دولت رو مجاب به حذف یارانه ها نخواهد کرد مگر اینکه خود دولت .............
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین