کد خبر: ۶۲۶۱۰
تعداد نظرات: ۲۰۱ نظر
تاریخ انتشار:

فراماسون مهمان ناخوانده شبکه 2+عکس

چند وقتی است که برنامه "جمع ما" با اجرای "آزاده نامداری" از شبکه 2 سیما بر روی آنتن می رود. این برنامه با خمیرمایه اجتماعی و از گروه فرهنگی و اجتماعی شبکه دو پخش می شود.


در لوگو و تیتراژ ابتدایی این برنامه نکات قابل توجهی به چشم می خورد که توجه شما را به آنها جلب می کنم.

قبل از پرداختن به محتویات لوگو و تیتراژ این برنامه به معرفی تعداد معدودی از علائم و نشانه های ماسونی اشاره کوتاهی می کنیم.

در این برنامه از حلقه و پلاس(+) به وفور استفاده شده است

استفاده از صلیب و حلقه توسط فراعنه رایج بوده است.
صلیب مصری یا آنخ را در دست الهه ایزیس مشاهده می کنید

تکامل شکل صلیب از آنخ مصری به صلیب کاتولیک (صلیب همراه با حلقه)

کلاه پاپ و کاردینال مسیحیان با علامت پلاس (+)

ترکیب حلقه و پلاس
علامت پرستندگان خدای اودین

خدای اودین کیست؟

اودین هم خدای جنگ و مرگ است و هم خدای جامه و خرد.

دو کلاغ به نامهای هوگین (اندیشه) و مونین (سرشت) هر روز گرد جهان ژرواز کرده و برای او رخدادهای جهان را بازگو می کنند.

اودین تنها یک چشم دارد

در روز نبرد فرجامین (آخرالزمان) اودین بدست گرگ غول پیکری کشته خواهد شد

تصویری از فیلم هالیوودی ثور Thor))
که درباره خدای اوین ساخته شده است:


odin's cross یا Sun cross یا Woden’s cross

آیا ما باید اودین پرست شویم؟!!!


نشان رسمی صلیبیون هم ترکیبی از حلقه و پلاس است


در سال 2001 جرج بوش رسما اعلام کرد که جنگ صلیبی آغاز شده است!!!

علاقه هیتلر به حلقه و پلاس

تمام مدال های نازی ها ترکیبی از حلقه و پلاس است

پلاس علامت همیشگی نازیسم و نئونازیسم


تصرف جهان، آرزوی ناتمام هیتلر و وارثان صهیونیست او!!!

آیا براستی اینان در تحقق این آرزو موفق خواهند شد؟


آیا "جمع ما" می خواهد "ارباب حلقه ها"ی برنامه های اجتماعی سیما باشد؟!!!


در این تیتراژ همانطور که ملاحظه می کنید "حلقه و پلاس" نماد همبستگی مابین تمام اقشار جامعه اعم از دانشجو (قشر روشن فکر جامعه)، رفتگر(قشر متوسط جامعه)، قهرمان رالی (قشر ورزشکار جامعه)، یک خانم چادر(قشر مذهبی)، کودکان، سالمندان، راننده تاکسی و .... می باشد.

آیا براستی حلقه و پلاس که همان نماد صهیونیست ها و پلاس که نماد مسیحیت می باشد، عامل همبستگی بین اقشار مختلف ایرانیان است؟!!!

در ادامه تیتراژ، پلاس روی گهواره که با حرکت گهواره در تقاطع خطوط تشکیل صلیب میدهد.حلقه های پشت سر فردی که گهواره را تکان میدهد هم قابل توجه میباشد.

1. پلاس قرار گرفته روی کتابها کاملا تشکیل صلیب داده.طرز قرار گرفتن پلاس روی کتب طوریست که قسمت بالایی پلاس از پایین کوتاهتر شده و تشکیل صلیب داده.

1. پلاس در دست دانشجوی دختر که نماد قشر روشن فکر میباشد؛ با بالا رفتن پلاس روی سر دانشجو کلاهها به بالا پرتاب شده که نماد فارغ التحصیلی و تکمیل دروس میباشد.

2. پلاس روی کاپوت ماشین قرار گرفته که جلوی آن طرحی شطرنجی قرار دارد که نمادی از حرکت در فراماسونی میباشد.

3. رنگهای بکار رفته در درختان از چپ به راست دقیقا رنگهاییست که در پرچم همجنسبازان بکاررفته.

صورتی یا بنفش، آبی، زرد خورشید، قرمز، نارنجی و سبز که پشت سر رفتگر نیز محو میشود.

و اما لوگوی برنامه:


لوگوی برنامه از سه بخش تشکیل شده.

بخش اول علامت + ،بخش دوم ما و بخش سوم حلقه دور بخش اول و دوم.

تلفیق بخش اول و دوم تشکیل علامت آنخ را میدهد.

متاسفانه باید گفت که این روزها هیچ نظارتی نیست

مطمئنا نتیجه این مقاله تحلیلی، ماسون بودن دست اندرکاران "جمع ما" نیست اما چرا نباید به اینهمه علامت ریز و درشت توجه داشت؟!!!

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۰۱
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۱۴۵
محمدرضا عاششششششششوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
156
269
واقعا خیلی بیکارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
اگه این بیکارها نبودن که تا حالا شما با کارها گند زده بودید
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
با با تورو قران اين چرندياتو ول كن بولتن اين قدر اسمون ريسمون نباف مشكل ما اينا نيست به خدا اگه راست ميگي جواب بده
ahmad
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
پس چیه مشکل ما؟؟؟؟
چرا تا کم میارید تا مخالف عقاید مسخرتون حرف میزنند حرف تکراری و پوچ مشکل ما این نیست رو میکشید وسط؟؟؟
وقتی از بی اخلاقی بازیگر می گن میگید مشکل ما اینا نیست ...
از فساد می گن میگید مشکل ما اینا نیست...
از فرهنگ بی فرهنگ می گن میگید مشکل ما اینا نیست...
پس مشکل چیه؟
مگه انحراف کم مشکلیه؟؟
پس حتما مشکل ما وضعیت گربه های بی خانمان توی کوچه است که از سرما دارن یخ میزنند یا
نبود تیغ ابرو مناسب برای اصلاح ابرو های خوشگل پسر های مامانیه؟؟
malihe
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
در جواب به اقای احمد باید بگم بله...مشکل ما لوگوی برنامه ی جمع ما نیست.مشکل ما اشتغال جووناست.مشکل ما فقر و گرسنگی هست که بخاطر فقط یه لقمه نون ادمایی هستن که حاضر میشن تن فروشی کنن...کجای ایران زندگی میکنی که از درد هموطنت بی خبری؟تو از فرهنگ چی میدونی که به خودت اجازه میدی در مورد دین الهی مثل مسیحیت توهین کنی...در حالی که خداوند در سوره مریم از نجابت حضرت مریم و حضرت عیسی سخن گفته.روشن فکری این نیست که فقط نوک بینی خودت رو ببینی روشن فکری اینه که به نظر همه احترام بگذاری
امير
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
خانوم مليحه، مشكلات ما يكي دو تا نيست. مشكلي بي پولي و بيكاري و فقر و گراني هم مشكليه كه نبايد ازش غافل بشيم ولي به نظر بنده نبايد به خاطر فرياد زدن مشكل بيكاري و بي پولي و فقر از مسائل مهمتر غافل بشيم، كسي به دين مسيحيت يا دين حضرت موسي توهين و جسارت نكرد، موضوع فراماسون فراتر از اين مذاهبه و فراماسون و صهيونيسم هيچ اعتقادي به مسيحيت و يهوديت و ديگر مذاهب خدامحور ندارن و بر اساس شواهد و قرائن اينها به شيطان و جن پرستي اعتقاد دارن و براي نزديك شدن و تقرب به شيطان و معمار اعظم حاضرن هر كار شيطاني رو انجام بدن، صحبت كردن از فقر و بي پولي و بي كاري و مشكلات مادي در همچين بحثي در اصل غافل شدن از اين موضوعه در حالي كه ما مطلقا منكر اين مشكلات نيستيم ولي باور بفرماييد ديدن مشكلات مردم كه اتفاقا خود من هم از همين مردم مشكل دار هستم آزارم ميده... ولي از اونجايي كه مسائل مهمتري از دغدغه هاي خورد و خوراك و پوشاك و اينها هست ما رو به اينجا ميكشون كه در مقابل اين مسائل دغدغه مند باشيم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
تو بیکار تری که اومدی خوندی.
میثم رسولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
113
102
دوست گرامی محمد رضا جان
شما خودتون پاک سرشت و دیندارید و خبر ندارید که این فرامسونرها و بهاییت این علامات رو به اسم خودشون ثبت کردند و با استفاده ناآگاهانه ما از این آرم ها اینها را جزو افتخارات خودشون بحساب میارندو پیش طرفدارانشون ما هارو جور دیگه ای تصور میکنن .
درست که با داشتن این علامات ما تبلیغ اونها را نمی کنیم اما مگر نه این است که به قول اهل بیت صلوات الله و علیها عاقل باید از معرض تهمت و افترا دور باشد .پس ما با استفاده نکردن از این آرمها یک تو دهنی به دشمنان اسلام می زنیم
ناشناس
|
Iraq
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
93
140
خدا وکیلی خیلی علافید. خسته نشدید از بس همه چیز رو به هم ربط دادید و چیزی هم ازش در نیومد؟
نمیدونم این توهم توطئه کی کنار میره.
یه گرافیست نشسته یه چیزی اتود زده، نه از این چیزهایی که شما میگید سر میاره، نه چیزی. بنده خدا فقط توی فکر این بوده که تهیه کننده محترم کی پول از شبکه کذایی میگیره تا باهاش تصویه کنه.
تو رو خدا بیخیال شید و به چیزهای مهمتر برسید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بخواب که داری خوابهای خوب میبینی
روشن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
http://masonyab.blogfa.com/ به این سایت سر بزنین و مقاله مربوط به پارلمان اتحادیه اروپا رو بخونین تازه میفهمین چه خبره
صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
اگه فکر میکنی آمریکاییها و صهیونیستا با توپ وموشک به جنگ کشور ما میان از باغ پرتی ناشناس!تمام ابزارشون همیناست فکر کردی اونا بیکارنشستن که پیشرفت مارو ببینن ؟حالا تو بگو ما توهم داریم
Vahid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
دوست عزیز آقا صادق.
اتفاقاً با نظرت کاملاً موافقم که اونها بیکار نشستن تا پیشرفت ما رو ببینن.
من به اینکه فراماسونری وجود داره شک ندارم اما اونها برنامه ریزی میکنن با این کاراشون کاری میکنن که امثال من و شما سرگرم اینا بشیم و اسممون رو بزارن جهان سومی.
موفق باشی.
raha6369
| United Kingdom |
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
بله تو طئه اس اما اما از صهیونیستها.اونایی که خدا و دین سرشون نمیشه این ظر شماست که همه چیزرو سطحی میبینیدو اتفاقی و تصادفی تلقی میکنید. پیشنهاد میکنم برید فیلم دجال زمان (فراماسونری) ساخته ارکنار نورئگا و عبد الله هاشم رو ببینید تا بدونید اطرافمون چه خبره و هر چیزی که طراحی شده اتفاقی نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
21
98
اگه میخواهید از فراماسونری حرف بزنید به این علامت های مسخره گیر ندید سری به مشایی بزنید
پاسخ ها
سعید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
اتفاقا اونها به شدت به نماد هاشون وابسته هستن.
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
58
139
مردم رو با این مزخرفات درگیر نکنید
پاسخ ها
صادق هدایت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
مزخرف چیه نشناس.صهیونیسم همه چی رو گرفته بد بختها.همه تون خودتون رو به خواب زدید انگلیس ما رو سرگرم شغل و پول کاردنیا کرده از چیزی خبر نداری الکی تمسخر نکن بیچاره باید هوشیار باشی که آلت دست صیونیست ها نشی بخاطر لذت دنیا.از من گفتن بود مرگ بر انگلیس
دلون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
77
19
خبر جالب و مفيدي بود... ولي تو دهني زدن با بيشتر استفاده كردن از اين نمادها به وجود مياد تا كم استفاده كردن .. اين نمادها براي مومنان بدون تاثير هستن... مطمئن باشيد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
41
28
ربط دادن .... به شقییقه تخصص شما و زاییده یک ذهن بیمار است.
یکی از تستهای مهم و معتبر روانشناسی نشان دادن تصاویر نا مفهوم و درهم برهم به بیمار و تفسیر برداشت بیمار از آن تفسیر است.
به نظر شما در ذهن بیماری که لوگوی روزنامه تهران امروز را زنی رقاصه میدید چه میگذرد؟
محمدرضا عاششششششششوری
|
United States
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
28
15
اون ناشناس که میگه تا حالا شما با کارها گند زده بودید میخوام بهش بگم مگه الان خیلی تو کشور ما همه چی رو رواله که ما گند بزنیم . به این آقا میثم میگم کهشمن مثل شما نیستم که فکر کنم همه دنیا بیکارند میخوان علیه ما توطئه کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
60
70
من هم نفهمیدم چی شد، به نظرم خود نویسنده هم نفهمید چی شده، بهتره بجای این توهمات به سراغ واقعیات بروید، واقعیاتی که در جای جای جامعه وجود داره اما نمی بینید و شاید هم . . .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
53
44
کسی که با عنوان ناشناس پیام دادید بدانید توطئه توهم نیست. ما را به خواب غفلت میزنند و ما هم بدون هیچ پنداری هم پایشان می شویم. ان گرافیست چطور اصول کار خود را میداند اما کاری را که انجام میدهد را نمی داند و اسف بارتر اینکه جستجویی هم نمی کند. اما براستی که این علامات به قدری واضح اند که یک اهل هنر در عرصه یقینا میداند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۸
معلومه که میدونند چکار میکنند و اما فرق بین توطئه و توهم رو هر کسی نمیتونه بفهمه سواد میخواد مطالعه میخواد این جناب ناشناس و ناشناس های امثال اون به قول معروف قرنی یه خط هم نمیخونند چه توقعی داری از اینا؟؟ اینا نگن توهم آمریکاییها و صهیونیست ها که میدونند چکار دارند میکنند بیان اعتراف کنند تا اینها بفهمند؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
20
20
دمتون گرم بولتن جان
عجب نکته ای گفتی . احسنت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
معلومه که خودت یکی از انشاء نویسهای سایت والایی ! بولتونی
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
28
31
خداوند برای تغییر رنگهای رنگین کمان هم یک فکری بکند تا منحرف نشویم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
29
96
احتمالا الان خود سازنده تیتراژ این برنامه از تحلیل شما کپ کرده
به نظرم باید درس ریاضی رو از برنامه درسی مدارس خارج کنیم، چون توش (+) زیاد داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
27
29
واقعا گمراهید وتلاش در گمراهی دیگران دارید انصافا پیدا کردن +پلاس در هر تصویری امکان پذیر نیست؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
28
85
عزیز دل تو هر کاری افراط و تفریط غلطه ، اینطور که شما میگی پس ما باید علامت جمع رو از ریاضی حذف کنیم چون دمش بکشی میشه صلیب!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
ولی خداییش من هم قبل از اینکه این متنو بخونم به مسخرگی و بی ربطی لوگوی برنامه جمع ما فکر کرده بودم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
15
16
غیر قابل انتشار: 0
لابد ما بوقیم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
ايول ناشناس من تاحالا چنددفعه نظر نوشتم ولي نظرم را منتشر نكرده بعد زده غير قابل انتشار 0 حداقل بزنه (ا) خيلمون راحت بشه كه نميخواهد منتشر كنه
عرفان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
37
25
واقعا ملت شانس اوردن که قدرت دست امثال تا حد شما نیوفتاده وگرنه هرچی طالبان و القاعده هستو می کردین زیر دستتون .خدایا واقعا عجب مخلوقاتی رو کردی هم وطن ما باعث شرمساری در قرن 21 و این ادمهای بیش از حد فیلسوف !
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
علامه جان شما ببخش اینها رو اصلا فراماسون زاییده ذهن بیمار جهانیانه شما هموطنانت رو ببخش به حق اون ای کیو و دانش عمیقت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
10
15
این علامتها برای ماسونها تبلیغه ، اما وقتی ما اونا رو بشناسیم ، نه تنها فریب نمیخوریم بلکه اعتقاداتمون هم بیشتر میشه
پاسخ ها
حدیثه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
اره عزیزم منم باحرفت موافقم اعتماداتمون بالای بالا می ره.
Vahid
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۲۹
علامت هایی هست که برای فراماسونها باشه، اما نه اینها!
شما رو به خدا و اعتقاداتون قسم میدم که دست بردارید از این همه دلایل و مستندات الکی.
در روز شاید خیلی چیزها به نگاه ما بیاد اما ما متوجه نشیم.
اون وقت گیر دادید به یه سری مسائل واقعاً پوچ!
دارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
7
32
چشمها را باید شست.
با عرض سلام خدمت نویسنده محترم
اگر بخواهیم اینگونه به اطراف خود بنگریم و به اشتباه ربز بین باشم که سنگ روی سنگ بند نمی شود.
بهتر است کمی هم این دید زشت و اشتباه را کنار گذاشته و مثبت بنگریم.
من به چند مثال دیگر اشاره میکنم:
اگر به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بنگریم، در مرکز آن نام الله با شکلی خاص و دلنواز رسم شده است ولی هیچگاه به دلیل تشابه آن با نماد سیک ها ، ایرانیان را سیک نمی دانند.
اگر به تفنگ اسباب بازی کودکان نگاه کنید اکثراً از حلقه و پلاس به جای نوک مگسک استفاده شده ولی هیچکس، هیچکس را فراماسون نمی نامد (شما را نمی دانم!)
اگر به مناره مساجد بنگریم بدلیل شباهت به ابلیسک (خصوصاً در مساجد اهل سنت) هیچکس مسلمانان را شیطان پرست نمی داند.
اگر به دور و بر خود نگاه کنیم هزاران شی و نماد مختلف خواهیم دید که شباهت به نمادهای بد و حتی خوب دارد ولی قیاس کردن آنها و نسبت دادن آنها به یکدیگر اشتباه محض و نمونه ای از تندروی در افکار است که در دین مبین ما مسلمانان به شدت نسبت به پرهیز از آن امر شده است. (ان شاء الله که مسلمان واقعی باشیم!!!)
پاسخ ها
Vahid
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
سلام دارا جان.
من واقعاً ازت تشکر میکنم بابت متن زیبات.
امیدوارم که خوانندگان و همینطور خود بولتن هم منظور شیوای شما رو متوجه شوند.
موفق باشی.
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
همینه دیگه راست میگه مگه این علامت ها تاثیری تو زندگیمون گذاشته؟ من خودم الان دقیقا همون طرز فکر هارو دارم که قبل از دیدن این لوگوی مسخره داشتم رو من که تاثیری نداشته ولی مثل اینکه واسه یه عده بیکار دغدغه فکری درست کرده
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
11
22
با تشكر
مدتهاست كه بنده نيز با اس ام اس چندين دفعه به همين برنامه پيغام دادم و در باره استفاده از نماد صليب اعتراض كردم ولي به هيچ چيزشون حساب نكردن.تازه خانم مجري برنامه هم دائما مي گه چقدر تايم ؟؟؟ داريم به جاي وقت . اين راهم تذكر دادم ولي تكرارش بيشتر شد. جالبتر اينكه با صوتي هايي كه در برنامه دادن مثل آوردن مرد چند زنه وافتادن خانم مسئول از صندلي وغيره .... شدن مضحكه خاص وعام و برنامه ساز براي برنامه من وتو ؟؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
تازه اصلاً نمیشه پذیرفت که شکستن پایه صندلی آن خانم اتفاقی بوده! تا حالا کی نشسته رو صندلی بعد یهو پایش شکسته!!! واقعاً چند درصد احتمال هست که یک صندلی نو وقتی نشستی روش یکهو پایش بشکنه!!!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
32
26
زبان برنامه نویسی ++c هم برای فراماسون هاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
امیر جان از دیدگاه خیلیا گروه های خونی مثبت هم برای فراماسونهاست.
اصلاً هر کی گروه خونیش + فراماسونه!!!!!!!!!!
يك دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
5
12
بولتن جان روي نماد كالاهاي فراماسونري وصهوينيستي كه به راحتي در ايران هم در دسترس است يك نگاهي بنداز ومقاله بنويس يك نمونه هم خودم معرفي كنم معروفترين نوشابه كه كوكاكولا نام دارد اگرحروف انگليسي اش را كه با حالت زيباي نوشته از پشت بخوانيد كلمه لا الله لا محمد در مي ايد منبع : مي توانيد همايش فراماسونري كه در قزوين برگزار شد را گوش دهيد
پاسخ ها
Vahid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
یک دوست سلام.
یه چیزایی از فراماسونری شنیدی اما خوب تحقیق نکردی یا اینکه یه چیزی گفتی که خالی از عریضه نباشه.
یک دوست حداقل یه دونه نوشابه کوکاکولا بخر خودت بخون.
ننوشته لا ا.. لا محمد
بلکه نوشته لا محمد لا مکه.
البته شاید هم مثل خیلیای دیگه از یه منبع غیر موسخ شنیدی!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
21
20
واقعا اگر این تشخیص دقیق بولتن نبود الان فراماسون ایران رو نابود میکرد:دی
کشف این موضوع نشانه توانایی خبرنگاری شما و قابل تقدیر است!
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
تمسخر شما نشانه ی چی/با ادب بودن مشکل جامعه ی ماست
محمد معظمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
5
13
سلام کی میخوان این نامداریو پرت کنن بیرون اه صداش واقعا میره رو مغز ادم خیلی بد صداست فرزاد حسنی میندازین بیرون اخرش میشه این دیگه
شادی خاچیكیان
|
United States
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
25
15
مدت هاست نماد گرایی سیاسی در غرب از مد افتاده و تنها جنبه ی اجتماعی و تجاری دارد و در هنرهای تجسمی بكار میرود كه یكسره موضوعی مرتبط به گرافیك دیجیتال از پس جنگ های بدوی صلیبی قرن ها پیش تا پیش از انقلاب صنعتی بوده است.
دیگه هیچ سیاست مدار درست و حسابی نیست كه نسبت به این نماد گرایی های بدوی ارزشی قائل باشد و اونرو جز ایده های هنری چیزی فراتر بداند. و این تفكر باطله ی نماد گرایی تنها در سینما كه گاها گره با افسانه ها دارد كاربردی دیگر نداشته است.
بولتن نیوز این حرف ها و این نمادها در حال حاضر حتی برای بیشتر رجال سیاسی كشورهای غربی ناشناخته است.
بنظر میرسد اندیشه ی عزیزانی كه بزور سعی و قصد اثبات ارتباط نمادگرایی با فراماسونیزم و ایده ی مخالفت آن با اسلام و تئوری توطئه ی جهانی دارند در هزار و اندی سال قبل در جنگ های بین مسلمانان عرب و امپراتوری راشدون (روم) گرفتار آمده و قادر به درك سپری شدن تاریخ مصرف اینگونه اسطوره سازی ها نیست و خصوصا این روزها بجهت تقابل سیاسی حكومت های ایدئولوژیك اسلامی با غرب به كرات در موضع گیریهای سیاسی اجتماعی در اذهان عمومی این سرزمین ها دیده میشود. رونق در بحث نمادگرایی كه غالبا در معماری بخاطر اشكال متفاوت و متكامل هنری در مهندسی سازه در سرتاسر دنیا ناخواسته توزیع شده میباشد جنبه ی سیاسی و اندیشمندانه ندارد و غالبا خالی از گرایش های سیاسی و مذهبی است و این روزها ارائه ی انواع و اقسام نمادها بعنوان نشانه ی دشمنی عینی غرب با اسلام در ایران و یا در كره ی شمالی و بخش هایی از چین راهكار گریز از مركز حقیقت همسانی دنیا در ارتباط میان تمدن ها و دشمن تراشی های جاعلانه ی معدود اندیشمندانی منزوی است...

در نتیجه بس كنید بولتن نیوز از پخش نغمه اراجیف عقیدتی پوچ. آخر عقل هم خوب چیزیست.
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
20
14
آخه توهم توطئه تا چه حد
من منم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
21
14
ای خاک بر سره بولتون کنن
فرض کنین یه بچه مدرسه ای داره 2+2 میکنه بعد معلمش که از تبار بولتونیاست میاد بچرو به جرم پیروی از عقاید فراماسونری به پلیس ارجاش میده .
پاسخ ها
علي اصغر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
يه خورده كلاس اخلاق بري بد نميشه من چند بار نظرات شما وديگر دوستان را خوانده ام اگر مخالف بعضي چيزها هستيد مودبانه هم ميتوانيد اعتراض كنيد با توهين ها فقط شخصيت انسان نشان داده ميشود ببخشيد قصد جسارت نداستم فقط خواستم تذكري بدهم اميدوارم ناراحت نشي از دستم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
منم منم داری که بی ادب وبی منطقی
علیرضا محمدی از بیجار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
7
8
باسلام عالی بود خداشر ماسونها را از نظام دفع فرمایید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
21
14
بابا تو چه بیکاری هستی که این همه اراجیفو سر هم کردی!
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۳۰
3
3
یکی از شاخصه های مهم فراماسونری اعتقاد و احترام به علائم خود می باشد ، که این علائم در گروه خود دارای جایگاه می باشد و بصورت یک تابو درآورده اند ، به نظر من با فراگیر کردن این علائم و ترکیب آن ، حالت قداست خود را از دست خواهد داد و دیگر نمی تواند بعنوان نماد یک گروه مطرح شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۱
3
10
گذشته از این حرف ها، برنامه جمع ما برنامه مسئله داری است. یک خانمی
را که جز ظاهرش آن هم نصفه نیمه و
مضحکانه دیگر هیچ بخش منش و کردارش شایسته نیست، گذاشته اند وسط صفحه به عنوان مترسک که مثلاً جاذبه بصری برای برنامه های صدا و سیما ایجاد کند و هی لوند بازی در بیاورد و با لحن و حرکات سخیف مثلاً برای برنامه های تلویزیون مخاطب جذب کند به هر قیمتی. بهانه هم غالباً یک سری موضوعات بیهوده اند که معمولاً با بحثی پیش پا که معمولاً بی نتیجه رها می شوند. به خدا حجاب فقط چادر نیست. اینو یک نفر به این صدا و سیمایی ها که این روزها دیگه گندشو در آوردند بگه. از این مجری های این مدلی این روزها کم نیستند توی صدا و سیما. جذب مخاطب به هر قیمتی؟!!! واقعاً رفتار این خانم بدآموزی نیست برای مخاطبان؟! با چیزهایی که خودم تا حالا از این برنامه دیدم، اظهارات بولتن بعید به نظر نمی رسه. مثل یک قورباغه انداختنمان توی آب سرد تا یواش یواش داغش کنند و بپزندمان!
farzad
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۳
2
4
اتفاقا جیز خویو متذکر شدند چون را به را از این موارد زیاد میشه (فراماسونری)
سید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۴
12
8
فکر کنم بهتر به آموزش و پرورش و وزارت علوم بگیم که بجای + و - و x و تقسیم که ظاهرا از علائم فراماسونی هستند یه چیزهای دیگه پیدا کنن تا این آقایون پرکار نشینن اینطوری به برنامه های تلوزیونی گیر بدن. بجای این کار برو تو محتوای برنامه ببین چیز بدرد بخوری برای ملت و کشور توش پیدا میشه یا نه ؟
سهیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۸/۰۸
4
4
زیاد خوشم نیامد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۱
2
3
حالا یعنی چی؟من خودم همش دنبال علامتای فراماسونم اما خدایی این یکی دیگه خیلی بیخود بود چون اگه بخوای اینجوری نگاه کنی هر دایره"بعلاوه"صلیب"چشم"مثلث"سوزن"قیچیو...همش میتونه نماد فراماسون باشه میخوای کلا زندگی رو بیخیال بشی؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۲
2
11
به عزیزانی که اطلاع چندانی از فراماسون ندارند توصیه میکنم درگوگل علی رفیعی یا علی اکبر رائفی پور رو سرچ کنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۷
9
5
این حرفها به شما نیومده!با چرت و پرت نوشتن و توهماتت اصل مسئله رو خدشه دار میکنی
سرباز منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۸/۱۸
1
10
چگونه میتوان از کنار فعالیتهایی گذشت که از زمان حضرت یوسف البته کمی بعد از اون شکل گرفته وتا اکنون دنیا را در قبضه ی قدرت خود گرفته اند وتا زندگی مردم رسوخ کرده اند وتا حد توان بر ضد خدا و دین و خصوصا حضرت مهدی فعالیت میکنند.والسلام
الله پرست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
14
3
متاسفم که 98٪ جوونای ایرونی کوته فکرن و راه رو برای fm ها باز میکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۲
قربونت فكر كنم تو جزو 2% هستي و بسيار هم بلند فكر
حدیثه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۳
2
21
خیلی جالب بود من که کلی اطلاعات بدست اوردم ممنون.
124
|
United States
|
۱۵:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۰۸
1
5
یکم بیشتر فکر کنید بعد تصمیم بگیرید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۹ - ۱۳۹۰/۰۹/۱۹
1
4
سلام
خیلی خوبه که حواسمون جمع باشه که از این کلاههای گشاد سرمون نره اما فکر کنیید اگه همه بخوایم اینطور به اطرافمون نگاه کنیم چی میشه؟
رامین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۰
1
5
به نظر من تو این زمونه به غیر از نماز خوندنو ذکر و یاد حق کردن بهترین کاره به امید حق اگه ظهور بشه همه چیز درست میشه
احمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۹
1
19
اسم و تیتراِِژ برنامه کپی برنامه ی پلاس ما در شبکه ی من و تو است.تقلید.... واقعا ذمتاسفم.از مجریش هم بدم میاد
سوگند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۱
2
6
ممنون.خیلی جالب بود.تاحالا دقت نکرده بودم
قائم مقام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
2
21
قابل توجه دوستان
لوگوی این برنامه کاملا از روی برنامه من و تو پلاس از شبکه من و تو 1 کپی شده باور ندارید برید ببینید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۳
20
9
به خدا بیکارید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sadegh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۶
1
7
تاریخ انقضای ماسونها سر اومده دوستان! لطف کنید جلوی کالاهای اسرائیلی رو بگیرید!
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
بچه ها هر چی نوشته شده درسته اونایی که باور ندارن برن تحقیق کنند و به مغز اکبندشون یه فشاری بیارن مشکلات دولت هیچ ربطی به اینا نداره فکر می کنی امریکا با توپ و تانک بهتون حمله میکنه اگه این گفته هارو باور ندارین برین یه چرخی بیرون بزنین ببینین چه خبره بیهوده نگین دورغه یا کلا بی خبرید یا ...
صالح
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۴
2
6
زیاد به نظرات منفی توجه نکن خیلیها نمیدونن داره چه بلاهایی سرشون میاد شما که بر ضد این شیطان پرستا مینویسید سربازای اسلامید و اجرتون با خدا هستش یا الله
فراماسونری و پاورچین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۸
0
6
سلام
فراماسونری در سریال پاورچین
فراماسونری در سری جدید قهوه تلخ (26)
فراماسونری در سریال ساختمان پزشکان
فراماسونری و ...
آ.ر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۹
1
11
سلام میخوام بگم اونا که به شما میگن بیمار حق دارن چون ادم نادان وقتی چیزی رو نمیدونه فکر میکنه اون اشتباست غافل از نادانی خودش چطور میشه یه برنامه شانسی شانسی همه کاراش روعلامت ها و نمادهای اونا می چرخه؟انقد ازاین تبلیغات کردن که مردم ما باورشون شده این علامتها عادیه.توروخدابیدار شین دارن فکرو عقاید مارو نابود میکنن وشما میگین خبری نیست؟؟؟؟؟؟
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۲
0
3
مممممممننوووووونننننن... من خیلی دنبال این فرقم. امیدوارم یجوری فک اینارو بیاریم پایین. ممنون
نگار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۶
1
37
عزیزم نماد گرایی در غرب تازه مد شده. ما ایرانیها هنوز یاد نگرفتیم کاری رو بی علت انجام ندیم. امکان نداره که یک گرافیست!!!!!!!! نمادها رو نشناسه. مشکل ما اینا نیست؟ مشکل ما فقط فقر فرهنگیه! بی سوادیه! اگه نبود که وضعمون این نبود. بچه ها سعی کنید فقط یه کم آگاه تر باشید. جنگ جنگ که میگن توپ و تفنگ نیست. نذارین ناخودآگاه عقلتون رو بدزدن... از ما گفتن بود!!!
پوریا بهشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
0
8
انشا الله باظهور موعود امم ریشه فراماسون کنده شود.
mahdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
6
اين ها ميگن ما خدا هستيم وبراي خودشون خدا درست مي كنند اين اشتباه است ما بچه شيعه ها بايد جلوي عقاييد نادرست اين فراماسونري هارا بگيريم.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
0
0
ماشالله همینطوری ادامه بدین دا چشم ام ساله من بیشتر باز شه تا ببینیم کجای این دنیا وایسادیم تا مثل من برای چهار نفر دیگه تعریف کنه
نصیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۹
0
1
آقا یا خانم ناشناس امیدوارم یا یک روز از خواب بیدار شی یا برای همیشه نا شناس بمونی
علی از اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
0
4
بخدا اینا واقعیه دوستان؛ به سایتای فراماسونها مراجعه کنید؛ واقعا دیوانه وار نمادگران؛ لعنت برشیطان یه خورده حواستونو بیشتر جمع کنید یامهدی
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۳
0
7
خدا به هممون رحم کنه
علی ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
0
1
خدایش راست میگه نه تو این برنامه بلکه تو خیلی از فیلم های و برنامه های دیگه داره این علامت ها استفاده میشه نمونش تو فیلم قهوه تلخ باور ندارید تو گوگل سرچ کنید
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
0
دوووو
مهسا خ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
2
3
ببینید من خودم گرافیستم و میخوام بگم ما تو کارمون از فرم های هندسی زیاد استفاده میکنیم و از نماد ها و مطمئنا در اینجا منظور از پلاس ما هست و دایره برای ایجاد فضا های مثبت و منفی و نه شیطان پرستی و.. میتونید سواد هنری تان را بالا ببرید و بفهمید که در هنر ایرا استفاده از فرم دایره خیلی مورد استفاده بوده (از گذشته های دور) مثل استفاده از گنبد در معماری و به نظرم لوگو این بر نامه میتونه کاملا اتفاقی باشه اما استفاده از فرم مثلثی در معماری مجلس نه . من نمیگم شیطان پرستی و فراماسونری نیست اما خیلی چیزا اتفاقی است و اگه بخوایم این جوری ادامه بدیم حتما به جنون میرسیم
saghar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
2
1
خوبه حواستون جمعه ولی بهتره دچار توهم و بدبینی بیش از حد نشین.
م.م
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
1
1
ممنون از مطلب خوبتون.مشکل ما اینجاست که اکثر برنامه های ساخته شده در کشوربه تقلید از برنامه های ماهواره ساخته میشن وبدون تحقیق از اینکه پشت این برنامه یا لوگوی خارجی چه نیتی هست با یه کم تغیییر به اسم برنامه سالم ایرانی به خورد ماداده میشن حالااین برنامه میتونه برنامه کودک فیلم سینمایی یا برنامه آشپزی یا...باشه.هرچی که شبیه به خارجی ها باشه خوبه همین
s
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
0
1
سلام دوست عزيز
تا اينجايي كه من ميدونم ماسون ها نمادهاشون رو بدون تغيير ميارن و شكلش رو عوض نميكنن.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
2
1
اگه کسی از شما میدونست نظم نوین جهانی چیه، هدف امریکا چیه،صهیونیست کیه... ولش کن اینهمه در مورد این چیزا صحبت میکنید فقط براتون جالبه؟ خیرو شر همیشه بوده مهم اینه که شما کدوموری باشین. زیادم تلاش نکنید چیزایی که فهمیدینو به زور به دیگران بگین. مهم اینه که خودت فهمیدی. اونایی که عمق فاجعرو درک کردن میفهمن من چی میگم.
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
1
1
دوستان عزیز هدف اصلی یهودی ها بنای دوباره ی معبد سلیمانه (مکان فلستین) که در اونجا بتونن بر جن حکم رانی کنند که به گفته خودشون شیطان بعد از ساختن معبد... اونجا ظهور خواهد کرد و همین حالا هم می تونیم ببینیم که دارن برای هدفشون خودشونو به آب وآتیش میزنن و ایرن داره موزاحم میشه و کمک می کنه به فلستین پس میان چیکار می کنند حمله میکنند به ایران از هر راهی که بشه که دیوارو بردارن برای رسیدن به هدف شون اما می بینیم که به بم بست خوردن و نتونستن از راهای فرهنگی یا به استلاح جنگ نرم به جایی برسند پس میان حمله ی نظامی میزنند مطمئن باشید که 2012 حمله میزنن
نگی که الان 2012 است اما کو جنگ تا 6 ماه بعد می بینی که دنیا دست کیا می چرخه ..... شما هم به آخر دنیا نزدیک هستین پس بیاید تو به کنید چون نمی دونید کی خواهید مرد الان ; فردا...............
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
5
با سلام و تبریک سال نو خانم نامداری 1 فروردین در جواب مهمان برنامه که گفت 22سالگی ازدواج کرده با تعجب گفت چه قدر زود ! ! ! در حالی که همه کارشناسان در صدا و سیما و کتب مختلف این سن را برای ازدواج خانم ها دیر و یا حداقل به موقع می دانند لطفا به مجری های محترم بگویید نظر شخصی خود را اعلام نکنند زیرا موضوع سن ازدواج بسیار مهم و دقیق است و ازدواج نا بهنگام معضلات زیادی به همراه دارد مانند : طلاق و از دست دادن گزینه های مناسب چون متاسفانه مردم به حرف مجری ها بیشتر از کارشناسان اهمیت می دهند و ممکن است نظرات شخصی مجری که اشتباه هم هست تبدیل به فرهنگ شود
مدیر پایگاه متاسفانه ظاهرا شورای نظارت در صداوسیما و مسئولین نظارتی این روزها در خواب و یا در مسافرت تشریف دارند .
محمد ثمره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
2
یک حدیثی است که می فرماید :
((هیچ فتنه ای بزرگتر از دجال نیست.))
ببینید تا وقتی زندگی در رفاه نباشه کسی به این چیز ها فکر نمی کنه چون اینقدر مشکلات داره که اصلا طرف این چیز ها نمی افته ، نگید که دارم حرف الکی میزنم که خودتونم ته دلتون حرف منو باور دارید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۲
0
2
عالی
pegah
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
0
1
به نظر من کاملا درسته و حقیقت داره. لطفا کاملا مطالغه بفرمایید و بعد نظر بدید.وقتی علمشو نداری راجبش حئف نزن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
آفرین.
پس لطفاً خودتون هم سکوت اختیار کنید.
آريايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
0
7
خيلي سخته وقتي كسي حرف حقيقتو ميگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آياواقعاواست سخت نيست كه 1روزي كساني كه كل جمعيتشونو جمع كنن به اندازه تهران نميشه به 2333333برابرخودشون فرمان بدن وبقيه مثل عروسك برقصن تااوناخوشحال بشن؟؟؟؟؟
پس غيرت آريايي تون كجا رفته؟
مگه نياكان من و شما هانبودن كه افتخارالان ما شدن؟
توروخدا1كم به خودتون بياين لطفا.
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
0
4
نظام سلطه وجود داره
مراقب باشیدلطفا
پاسخ ها
سجاد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۸
بابا متفکر. مطمئن باش دیگراان عقلشون میکشه که چخبره تودنیالازم نیست شما بشین استاد جامعه .بابا آریایی
یه بیکار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
5
0
مثل اینکه شما هم مثل من بیکارید
میلاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
2
2
سلام
دمت گرم با فعالیت های شما ما به اطرافیانمون هوشیارتر میشیم
iceberg
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۴
2
0
بابا توروخدا من آخرش هم متوجه فراماسون و فراماسونر نشدم . لطفا یکی به زبان ساده به من توضیح بده
آقا رضا گل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
1
0
بیخیال زندگی خودتو بکن
الف.ت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۱۱
0
1
THE END IS NEAR
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
0
2
احساس میکنم یه جورایی داریم سرگرم میشیم که از اصلش جا بمونیم امیدوارم خیلی خوب منظورم رو بفهمی.
هموطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۱۸
1
0
اصلا گیرم همه این حرفا درست باشه!اگه شاکله فکری آدم درست باشه هیچ علامت و حرف و مدل و برنامه ای هرچند جذاب نمی تونه روش تاثیر بذاره،اگه هنر اینه که ما بدی ها رو به خوبی تبدیل کنیم.شاید یه هدف برنامه ی مذکور این باشه که میخواد بگه نماد بد با تغییر مکان تغییر هویت میده و به نماد خوب بدل میشه.شایدم نظر نویسنده درست باشه. شایدم... الله اعلم! به هرحال هرچیزی رو میشه از جنبه های مختلف بررسی کرد ولی نباید تا چیزی ثابت نشده کسی رو محکوم کرد. امیدوارم همه ی ما تک بعدی فکر نکنیم و بتونیم همه چیزو مد نظر قرار بدیم.
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
0
اامان از دست شماهااااااا هرکس باید حافظ عقاید خود باشه گول نخورید
roghayeh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۰
0
0
من كه استفاده كردم كاملا هم باهاتون موافقم ولي واقعا نميدونم مسولا خوابن يا خودشونم اينكارن نميدونم به كي ميشه اعتماد كرد ديگه.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۴
0
0
سلام خدمته دوستان هر کی یه نظری داشت و این نشون میده که حساب وکتابه افرینشه خدا الکی نبوده چون انسان رو از حیوانات جدا ساخته وبه اون ها قدرته تفکر وشعور داده حالا که صحبته علامت و نشان شده باید توی این چرخه یه چیزایی رو فهمید اون اینکه گروه های فراماسون واسه اهدافشون چقدر برنامه ریزیه زیرکانه ای انجام دادن که ما حتی باورشونم واسمون سخته ونکته جالب ترش اینه که این گروه به شدت مذهب ستیزی میکنن در حالی که خودشون کاملا به اون مذهبی که با اینکه اشتباهه پایبندن وبا علايم واشکال که برگرفته از شیاطینه به کارشون ادامه میدن اما ما که کاملترین دینه عالمو داریم واسه اون چیکار کردیم اصلا هر دینی که داریم واسع اون چیکار کردیم توی این دنیایی که با شیاطین اداره میشه فقط باید پناه برد به خالقه یکتا راستی قبله رفتن من نه ادمی هستم مذهبی فقط اینو فهمیدم که نباید به دنیا با دیده بسته نگاه کرد که خدا گفته هیچ کاری بدونه حکمت نیست
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۶
0
2
واقعا از نظرات بیشتر لذت بردم تا متن ...
انصافا همه نظرات جالبی داده بودن
بحث بسیار جالبی بود
اما چنین فرقه هایی خیلی زیادن که امروز میان و فردا از بین میرن
مطمئنا طبق گفته قرآن کریم خدا تنها از حق حمایت می کنه
مطمئن باشید به زودی همه این فرقه ها نابود خواهند شد ...
یا حق
برادر ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۷
1
1
به جای این که به شبکه های ایرانی گیر بدهید بهتر نیست به شبکه های خارجی که دشمنان آشکار ما هستند گیر بدید؟
ما ایرانی هستیم باید از هم حمایت کنیم نه این که زیراب هم دیگر را در یک شبکه ی جهانی(اینترنت)بزنیم
لطفا اصلاح شود
دمت گرم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۴/۳۰
0
0
اره بعضی هاش درسته ولی واقعا چطور میتونید بگید که کیا شیطان پرست و کیا خدا پرست. اولین نکته اینه که فراماسون ها از کتاب راز ها محافظت می کنند که اون رو هم داخل سنگ گوشته توی شمال شرقی ساختمون هاشون و بوسیله گونیا و پرگار میذارن. کتاب راز ها هم به قول یکی از فراماسون های ارشد تورات انجیل و قرآن هستش. دین ما بیشترین نماد رو داره و ما هم بیشترین نماد پرست های دنیا هستیم. ایران هم خیلی زیاد فراماسون داره. این رو هم بازگو میکنم که واقعا کسی نمیتونه بگه اون ها شیطان پرست هستند یا نه.
مسلم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۵/۰۱
0
0
دوستان فراماسون یه پدیده منحصر به امروز نبوده.تو این دنیا کنه ما زندگی میکنیم پر از ایده های متفاوته اما ما بجای این حرفها مشکلات خودمون رو حل کنیم بعدش بریم سراغ اونا.تا حداقل با دست خودمان تو گرابشون نریم.جونها رو از بیکاری و فقر دریابید
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۱
0
0
سلام.ما داریم یه جورایی سرگرم میشیم تا از اصلش جا بمونیم ولی نه بوسیله اینجور متن ها بلکه بوسیله ی فراماسون ها که با تبلغات و حرفهاشون طوری روی مخ شما رفتن که حتی حاضر نیستی یه مطلب ضد اون ها رو بخونی و تحمل اون رو نداری-چیزی که هست رو باید گفت اونهم فقط مربوط به عصر حاضر نیست ،فکر میکنید که این نماد ها رو برای چی بکار میبرن؟کسانی که میگید این نمادها هست که هست،چه تاثیری روی ما داره؟عزیزم چند سال دیگه که فراماسونها خواستند نظم نوین جهانی رو اعلام کنند میفهمید چه تاثیری داره،وقتی کلیپ هایی از علامتهای خودشون توی همه ی دنیا از 2500 سال پیش تا الان رو نشون دادن و گفتن که ما نو ظهور نیستیم از ابتدا در سراسر جهان بین شما بودیم و برای شما تصمیم گرفتیم و...( چه تصاویر مربوط به نقاشی ها و چه علامتهایی که توسط انسانهای قدرتمند جهان از رئیس جمهور ها گرفته تا هنرمندان ،بازیگران،فوتبالیستها و...) اونوقته که میبینی جوونای ابلهی مثل... زود دست و پاشون رو گم میکنند و در نتیجه راهشون رو.
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۵/۱۴
0
0
ببخشید من تازه وارد بحث شدم.چند تا سوال دارم:
1) اصلن فراماسونر یعنی چی؟کی؟
2) فراماسونر بودن خوبه یا بد؟
3) به فرض صحبتهایی که در مورد نمادهای فراماسونری و تبلیغ اون نمادها هم میشه درست. خوب که چی؟
ایا کسی با دیدن این نمادها فراماسون میشه؟
اصلن چند درصد مردم میدونن فراماسونر چی هست و عقایدشون چیه؟
به فرض بسیاری از افراد و برنامه ها که فراماسونن یا برچسب فراماسونری می خورن فراماسون باشند،چه نیازی دارند که با نشان دادن سمبلهاشون خودشونو لو بدن.
حتا اگه اینا بخوان به همکیشای خودشونم بفهمونن که ما فراماسونریم.خب چه اشکالی داره.

مگه غیر از اینه که زنهای ما هر روز با سر کردن چادر و روسری نشون میدن مسلمانند. ایا این جز نماد چیز دیگه اییه.
شیعه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۴
0
0
محتاط باشید................ هرچیزی رو به سخره نگیرید
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۵
0
1
من نظری در مورد بیانات شما ندارم فقط به عنوان یه پیرمرد خدا را شکر می کنم که جوان ها حواسشون جمع و بیداری اسلامی یعنی همین.
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۵/۲۸
0
0
نظر نویسنده در خصوص علامتها بسیار درست است ولی ذکر این نکته لازم است که تهیه کننده برنامه ممکن است ندانسته از این نشانه استفاده کرده وخود اطلاعی از ان علامت نداشته که مربوط به چه فرقه ضاله ایه ولی چون مردم ایران مردمی با اعتقاد هستند و ممکن است از این علائم اطلاعاتی نداشته باشند استفاده از اونها زیاد مسئله بغرنجی نیست در هر حال من از شما نویسنده تشکر میکنم بابت حس مسئولیت و خبر رسانی در این راستا.
علی
|
Australia
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۲
0
0
ببینم مردم که متوجه نیستند ولی نکنه شما هم ماسونین که بنا به مصلحت فکر مردم رو روی علامتتاتون متوجه می کنید این یک جور تبلیغ از بازیجه ها یا آلت دست صهیونیست ها نیست که آرمشون رو به مردم می شناسونیدش؟
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
1
0
آخه مگه با انتشار همچین علامت ها و رمز گشایی شما اثری توی زندگی مردم گذاشته یعنی قراره مردم با دیدن یه لوگو که اونم نمیدونن چیه ییهو متحول میشن؟ جمع کنین بابا اینا همش انحراف افکار عمومیه اگه راست میگی چرا خبر نمیدی گرونی جامعه رو فلج کرده و مجلس هم ککش نمی گزه؟!!!!!
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۰
0
1
سلام
من خیلی حرف دارم اما پام رفته توی گچ و الانم خیلی داره میخاره... خلاصه میگم
فریب ها تمامی ندارد, زمانی فریب می خوریم و یا اثرش به ما می خورد که چشم ها بسته باشد.
چنان که در مسیر خود حرکت می کنیم به محیط اطراف خود نمی توانیم بی تفاوت باشیم که تاثیری به بخش نیاز و مسائل همه ی ما دارد...
خودمم نفهمیدم چی گفتم, خودتان فکر کنید
آخ پام...
سبحان
|
United States
|
۱۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۲
0
4
باسلام.امشب میخوام دیدگاه خودمو راجع به یه جریان بهتون بگم.جان من ساده از کنارش رد نشین .تمام این حرفا سند و مدرک داره ,به خدا از خودم نمیگم. همینطور که میدونین کلیه سیاستمداران اسراییل و آمریکا فراماسونر(شیطانپرست)هستند.عدد مقدس اونها 11وضریب های اون هستش مثلا11ضربدر2=22یا11ضربدر3=33.حوصله تون سرنره دارم آماده تون میکنم واسه حقایقی.درجه آخر و بلند مرتبگی فراماسونری هستش.این فراماسونرها از اسلام و مسلمان و شیعه میترسن و سعی در نابودی اونا دارن.اگه توجه کرده باشین تا حالا اسراییل کل کشور های اسلامی رو زده مثلا لبنان,فلسطین,لیبی,مصر,کویت,افغانستان,پاکستان,عراق و....الان توو دهن مردم چه حرفیه?ما رو هم درجریان دفاع مقدس زدن وما با دادن کمترازسیصدهزار شهید پیروز جنگ شدیم.من درسال 2000میلادی سه سالم بود ولی شنیدم میگفتن توی اون سال دنیا نابود میشه و زمین از مدار خارج میشه وهلند میره زیر آب و آبر کامپیوترها از کار میافتن ولی هیچ کدوم اینا اتفاق نیفتاد ولی در سال2001به عراق حمله کردند وبیش از ششصدوپنجاه هزار شیعه شهید کردند وهیچکس اوف نگفت چون در اون لحظه شما جنگ کوچیک توو یه کشور رو به نابودی جهان ترجیح میدادین.الان چی?ببین تحقیق کنین همه جا هست که دربیست و یکم ماه دوازدهم(دسامبر) سال 2012دنیا نابود میشه.حالا 21+12=33.همه چیز شیطانیه.همه میگن نوستر آداموس پیش بینی کرده ولی اون غلط میکنه.همونطور که گفتم به همه کشور های اسلامی درچندسال اخیر حمله شده.اگر به کانال های سیاسی ماهواره نگاه کنین میبین هر روز بحث روی حمله به ایرانه.همه از نابودی دنیا میترسن ولی به آشوب یک کشور راضی اند در واقع ما رو به مرگ میگیرن تا به درد راضی بشیم پس با توجه به گفته های من صحبت های اخیر در شبکه های سیاسی در 21/12/2012به ایران حمله خواهد شد.
نفوذی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۸
1
1
عضو جدید نمیخواد نفوذی برم تو سازمان واقعیت را بفهمم وبه همتون بگم اون تو چه خبره
احمد از کرج
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
0
1
در جواب آقا سبحان باید بگم منم باهاش موافقم.اکثر جوونای ما ازموضوع فراماسون اطلاعی ندارن یا یه تحقیق کوچولو هم نمیکنن و هر وقت هم نفهمن به اقتصادو گرونی گیر میدن.بهشون توصیه میکنم مستند 52 قسمتی ظهورو ببینن که چندتا جوون لبنانی با آمریکایی ساختن اونوقت به تمام رموز 11ستامبر و حفاری اسراییلی ها زیر مسجدالاقصی واصلاح نژاد جهانی بدست فراماسوناودروغ حمله فضاییها و... پی میبرن.درسته کشور ما اقتصاد داغونی داره اما این دلیل نمیشه هرموقع از واقعیتهای جهان صحبت کنیم بحث و به وضع مردم ربط بدیم.
بهار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۸
0
2
من بانظر شما کاملا موافقم ما باید هوشیار باشیم ممنون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۵
0
1
دنيا امروز داره به اخر زمان بيشتر از هميشه چراغ سبز نشون ميده و عقايد و مزاحب صلاح امروز دنياست نه بمب و موشك و تانك.بيايد با شناختن نمادها و نشانه هاي اخر زمان مسير درست رو انتخاب كنيم وافراطي نباشيم اگر هر شخصي اشتباه ميكنه بيشتر از اين لجبازي نكنه و مسير مناسب رو براي سربلندي در برابر خداي واحد انتخاب كنه
یخ فروش جهنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
0
0
عاااااااااااااااااالی بود
بابای مهربان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۳
0
0
من که سر در نمیارم
ضد فراماسون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
0
0
ببخشید که میخوام بگم خیلی آدمای عوضی هستن
ولی به نظرتون اینا کجای جهنم میرن؟
امیرررررررررررررررر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۶
0
1
دوست دارم خدا حالشون رو توی همین دنیا بگیره
امیرحسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
0
0
سلام دوست عزیز و گرامی.
سایت شما طرفدارن نسبتا زیادی رو جمع کرده. من خیلی خوشحال میشم که باهم به پیشرفت هم کمک کنیم و به همین سبب می خواستم پیشنهاد بدم که وبلاگ منو هم به پیوند هاتون اضافه کنین. من هم همین کار رو می کنم. اگر این کار را می کنید، حتما بهم بگید.

با تشکر فراوان
مدیر وبلاگ our-dangerous-world.blogfa.com
مدیر پایگاه درخواست خودتان را در بخش تماس با ما مطرح کنید
سحر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
0
6
به نظر من فراماسونری به طورزیرکانه ای داره توی کشور اسلامی ما پیشرفت میکنه...ازتمام جوونای کشور خواهش میکنم که انقدر همه چیز رو به مسخره نگیرید؛نذارید خون شهداپایمال بشه..

سایتتون عالیه ممنون
پاسخ ها
اشکان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۱/۱۰/۳۰
اینا فقط توی کشور ما و یا دیگر کشورهای اسلامی نفوذ نمی کنند.یه تهدید جهانی برای کل دنیا و دین های الهیه
وحيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۲
2
5
سلام
بابا ايولا
اولين باره ميبينم يه موضوع اينقده مخاطب به خودش جذب ميكنه.
اهاي هموطناي عزيز بيدار شيد اينا چرنديات نيست.فرماسونها داران دنيا رو دستشون ميگرند.بزرگترين مشكل ما اينه كه نميدونيم و نميدونيم كه نميدونيم.قدرت دست فراماسون هاست.رسانه دست فرماسون هاست و سرمايه هم به همين شكل دست فرماسون(يهود).تمام سران و افراد معروف از بازيكن و بازيگرو خواننده جز لژ فرماسونن.هركي هم بخواهد باهاشون مخالفت كنه محوش ميكنن.دانشگاهي كه من دارم توش درس ميخونم از درو ديوارو محوطش علائم فرماسوني به تابلوترين شكل ممكن داره ميباره خيليها اون علائم رو نميبينن چون نميدونن.عزيزان هشدار:اين ها فقط علامت نيست بلكه هر علامت نشون دهنده وجود يكي از اونهاست(فرماسونها) كه داره درون ما و اطرافيانمون نفوز ميكنه.از كساني كه اين مطلب رو ميخونن تقاضا دارم همين 15 دقيقه از وقتشون رو به سرچ در اين زمينه تو اينترنت بكنن و به مطالب عكسها و كليپهاي موجود يه نگاهي بندازن.شايد براي شما هم جالب باشه
اشکان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۳
0
1
این لوگو یه تقلید از لوگوی برنامه من و تو پلاس برای شبکه من و تو هست غافل از اینکه چه چیزایی پشت این چیزا پنهون شده ! مسئولین که این همه میگن مردم بصیر باشن بهتر نیست سعی کنن تا ازین گاف ها ندن !؟ شبکه هایی مث من و تو و ... دقیقا میدونن چی دارن میکنند اما صداوسیما هنوز تکلیف خودشو نمیدونه !
در ضمن مسئله فراماسون ها ربطی به هیچ دینی نداره ! حتی خود هیتلر هم داشت باهاش بطور جدی مبارزه میکرد و الا با فلسطین اون زمان رابطه محکمی نمی داشت ! دوستان یخرده اطلاعاتتونو تکمیل کنید
holygirl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۲۴
0
1
با سلام از قدیم گفتن آدم خواب رو میشه بیدار کرد اما کسی که خودشو به خواب زده نمیشه بیدار کرد تمام گفته های شما درسته منتها گوش شنوا میخواد مهم نیست کی گوش میده کی مسخره میکنه وظیفه شما گفتن حقیقت بود آدم نادان زیاده مهم اینه که زنگ خطر برا داناها باشه
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۱
0
2
داداشم دمت گرم همینجوری به کارت ادامه بده و نا امید نشو راست میگی امروزا تو همین شبکه های خودمون پر شده از علامت های ماسونی این نظراتی هم که علیه تو نوشتن واسه اینه که نمیدونن ماسون چیه و در باهاشون چیکار میکنه فقط واسه اونایی که نمیدوونن بگم که ماسونا یه هرم دارن که اون ردیف اخرش واسه ما ادمای معمولیه و میگن شما گوسفندین به دنیا میاین غذا میخورین واسه ما کار میکنین و میمیرین پس بیاید گوسفند نباشیم به امید نابودی ماسون ها
ادانوش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۸
0
2
این ها همه واقعیت دارند من مطلبی درباره ی
ماسون ها خوندم که دربارهی همین ها بود
عبد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۱۲/۲۰
0
3
شک ندارم که تمام بدبختی انسانها زیر سر صهیونیست و مزدورانشون آمریکا و انگلیس پلیده که با به ارمغان آوردن فقر و فلاکت برای کشورها، مسیر را برای اهداف شوم خود (حکمفرمایی شیطان) هموار میکنن. حضرت علی میفرمایند:فقر که از درب خانه وارد شود از درب دیگر، ایمان خارج میشود
میلاد
|
Germany
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۱/۱۶
0
0
سلام لطفا یه نگاهی به ساختمان بانک مرکزی قوامین بندازید
سها
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
0
مرگ بر ماسون ها......میلاد اگه سخنرانیای استاد رایفی پورو شنیده باشی ایشون گفتن ساختمان قوامین ایراداتی داره ولی ماسونی نیست.
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۶
0
1
سلام یکی از نمادهای ماسونها R و C هستش که روی تمامی کالاها و اجناسی که توسط کمپانی های متعلق به ماسونها تولید میشه وجود داره من امروز یه چیپس چاکلز خریدم که روی اون علامت R بود که ساخت ایران بود تازه چند تا چیز دیگه هم دیدم که ساخت ایران بود و این علامت ها روش بود ایران هم ...
پونه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۷
0
1
تروخدا بلاخره حرف كيو قبول كنيم بگيد ديگه.من ك كلا فه شدم از فراماسون ها بنويسيد ك دارن دنيارو خرابش ميكنن.
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
مشکل اصلی امریکاست !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۵
0
0
اون پرچمه که رنگ های رنگین کمونه
روانشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۷
0
0
کسایی که علاقمندی شدید به مباحث عجیب و غریب دارند رو ما تو دسته ی اختلالت شخصیتی به نام اسکیزوتایپی طبقه بندی میکنیم.
و کسایی که بدبینی شدید مسایل رو دارند تو دسته ی پارانویا .
برای یک روانشناس افرادی مثل صاحب این وب مورد خوبی برای اسکیزوتایپی پارانویا هستند.
توصیه ی من برای کسایی که عقیده های شبیه مطللب موافق وب فوق هستند مراجعه به یک روانشناس هستش
پوریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
0
0
با عرض سلام بهتون بگم که بگم که الان تو دنیا فقط یک جنگ وجود داره اونم جنگ ماسون وشیعه هست وائ اقایی که میگه مشکل اصلی امریکا هست نه عزیزم از این خبرا نیست کشور خودت اونقدر ماسون هست که فکرشم نمیکني .خیلی هم جالبه چشم راستش هم کوره!!!!
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۸
0
0
سلام به همه هم وطنانم که که چه موافق و چه مخالف این مطالب را خواندند. نظر من هم بشنوید. سخن قرآن: تمام سخنان را گوش کن و بهترین را انتخاب کن
مهم فهمیدن هدف اونا و خود ما از زندگی کردن است. هدف اونا ابتدا پرستش نفس خود ما و سپس لشکر شیطان است اما اگه هدف خودمون را مشخص و اعتقاد مستحکم در این راه داشته باشیم و خدا هدایتمون کنه تمام عالم متحد بشه اعتقادمون و افکارمون از راه الله جدا نخواهد شد حتی اگر تمام مردم چه خانواده دوستان و ... ما را دیوانه یا ساحر خطاب کننو وجود و سخن حق روی زمین خاموش شدنی نخواهد بود هر روز همه با هم صبح ها از الله
با خشوع و تواضع می خواهیم. اللهم عجل الولیک الفرج
امير مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۰
0
1
علاوه بر اين تو سريال كلاه پهلوي اگه ديده باشيد توي يكي از قسمت ها توي ميدون شهر يه آبليسك ميذارن و مردم دور اون مي گردن
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۱
0
0
این چیزا را جای دیگه نگین قرار نیست که هر جا توی یه دایراه یه پلاس گذاستن(تازه اون هم با کلمه های دیگر) ما بگیم کار ماسون هاست بابا به خدا اون ها اینقدر هم بیکار نیستند که بیان لوگو نصفه کاره بسازن بذارن تو یه برنامه که به جزئ دو سه نفر هیچ کس نبینه الان همین ماسون و شوالیه های معبد دارن دنیا رو کنترل می کنند(شوالیه های معبد تنها گروهی هستن که بدون داشتن کشور قانون اساسی یا ملیت و با 12000عضو از سراسر جهان تو سازمان ملل متحد به رسمیت شناخهت شندند و حق رای دارند)اونوقت فکر می کنید میان وقت و هزینه شون رو صرف این کار ها می کنند.تازه ماسونی با شیطان پرستی فرق داره اون ها یه گروه مخفی هستند که خواستار نظم جهانی هستند نه یه گروه دینی مسخره جدید مثل وهابیت یا بودایی غیره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
1
1
سلام. ببخشید که وارد بحث داغتون شدم.
فقط میخواستم بگم هیتلری که توی صحبتهای بالا بش انگه فراماسونی زدن که همون کسی بود که داشت نسل یهودیا رو که فراماسونری رو ساختن رو ور میداشت تو هلوکاست حالا سر چه حسابی میگید هیتلر فراماسونه.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
0
0
خدا عاقبت بخیری بده خلاص
امير مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
0
0
تو برنامه اي كه آزاده نامداري مجريش باشه همچين چيزايي بعيد نيست
انتی666
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
0
0
سلام .به هم حمله نکنید بیاید باهم دوست باشیم در میدان مبارزه هستیم به هم مشکوک نشویم.به افق بیش رو بنگر روشنای تو را میخواند...
saman
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۱
0
0
یا امام زمان من شرمندتم به خدا.کجایی پس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
0
0
سلام داداش گلم فراماسون یعنی صهیونیسم یعنی امریکا زاده دست انگلیس یعنی ملکه انگلیس وروئسای جمهورامریکا غیراز۳نفرشون یعنی نوادگان فرعون که ازمریدان شیطان شدنمادهای فراماسون درهمه شهرهای دنیا هست وهمه رادارن برای ورود شیطان به دنیا آماده میکنند از هالیوود گرفته تاسینماهای همه کشورهای دنیا خودرابه شیطان ولذات دنیوی وزندگی شیرین وپوچ پرازشهوت فروخته اند دوستان به فکر آخرت خود باشید وشیطان رالعنت کنید وبه ائمه وقرآن خدا تمسک جویید من خودم دراین رابطه زیادتحقیق کردم ومسافرتهای زیادی به نقاط مختلف جهان داشتم وهیچ دینی راازاسلام زیباتر ندیدم بخاطراینکه به یقین قلبی رسیدم وخدارادراویافتم رحمان ورحیم همه شما را بخدا میسپارم امیدوارم راه درست راانتخاب کنید خدا عشق است
zion
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۴
0
0
تعریف شما از فراماسون با آنچه واقعیت است خیلی فرق می کند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
0
0
من با فراماسون ها رابطه داشتم والان اونا دنبال من هستند
مجتبی
|
United States
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
0
0
عزیز من هر دایره ای یا هر پلاسی که نشانی ای از فرماسون ها نیس که...
شما حرفی از فقر فهشا و فرهنگ چند هزار ساله ی ما ایرانی هارو که العان زیر و سوال رفته و ی کشور جهان سومی محصوب میشیم نداری اومدی به چی گیر دادی
deniz
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
0
0
تو آمریکا پوره چندتا خواننده خارجی هم هستند مثل avril _one direction_katy perry
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۱
0
0
بیروزی از ان رهروان خداست..و در ضمن این مسائل از قبیل فراماسون حقیقت دارد و مقابل با ان ها سرشت باک انسان را نمایان میکند
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
0
0
ببخشید نظرات خیلی بودن منم همه رو نخوندم.من میگم بد ترین نوع کلاه گذاری اینه که ادم سر خودشو کلاه بذار. داداش من اگه دست اندرکاران این برنامه ها ماسون نیستند پس ماسون کیه؟؟؟؟طراح آرم شبکه های استانی کیه؟؟ این همه نماد تو سطح شهر واسه چیه؟؟
چقد بگیم اتفاقیه؟؟؟؟اینه کلاه گذاری سر خودمون. پس منتظر باشیم ببینیم کی چوبشو میخوریم
raha6369
|
United Kingdom
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
0
0
به همه اونایی که این مسئله رو جدی نگرفتن و براشون عادی بود و به همه دوستانی که میخوان درباره فراماسونها برنامه ریزیاشون اهدافشون و کلا هر چیزی مربوط به این مسئله بیشتر بدونن فیلم فراماسونری ساخته عبدالله هاشم رو از سایت بیداری اندیشه دنلود کنین ببینید بعد نظر بذارید
arshiya
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۹
0
0
1-اسم این فیلم به انگلیسی چیه؟
2-کی گفته اینا توهمه جنگ نرم جنگ نرم می کنن همینه بابا دقیقن همین نماد ها و... داخل برنامه های تلوزیونی ایرانی و خارجی و فیلم ها و ویدیو کلیپ ها
مخصوصا کلیپ های مدونا و dark horse هست وکشتی کج و... هست اینهاهم توهمه یکم مغز نداشتت رو بکار بنداز بعد اقایی که ..... نداری اسمتو نمینویسی اگه به ما میگی بیکار پس خودت چرا اینجا بودی؟ داخل خود ایران ساختمان ها و ... هم این نماد ها است پس فکر نکن ایران امنه.
روح الله
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۱
0
0
آخه تا کی اتفاقی برادر و خواهر گرامی به نظر من اینایی که بدون هیچ دلیل منطقی این موضوعات رد می کنن فکر می کنند خیلی حالیشونه در حالی که خیلی هم عقبند نمیدونممشکل ما بیکاریه تن فروشیه گرسنگیه و ازاین حرفا خوب بیچاره فراماسونیه که نمی خواد تو پیشرفت کنی توباید از انسانیت دورباشی تو یه بار جلوشون سال ۵۷ وایستادی حالا دارن اذیتت میکنن اگه می خوای میتونی تسلیم افکارشون بشی ولی بدون این مشکلات تا زمانی ما شرایط برای ظهور امام زمان عج آماده نکنیم هست پس تا میتونیم باید دجال آخرالزمان رو بشناسیم وآماده ی ظهور بشیم
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
0
0
من کار به نماد و ازین جور حرفا ندارم بالاخره قبول دارم اثباتش سخته اونی که نخواد قبول کنه نمیکنه طرفدار سیاه نمایی و ربط همه چیز به ماسونها هم نیستم ولی میزان سیطره ی صهیونیستا به آمریکا که به اعتراف خودشون اولین کشور با اعتقادات فراماسونی هستن (جرج واشینگتون رسما اعلام میکرد فراماسونه)رو ببینین تو جنگ اخیر غزه بیش از هفتصد کودک زیر پنج سال تو فلسطین مردن و آمریکا حتی یه بار از اسراییل نخواست حتی به صورت صوری که مناطق مسکونی و حتی پناهگاههای سازمان مللو نزنن .ولی همین مدعیان حقوق بشر نگران کودکان کار در ایرانن .شما تو یه کشور با مجموعی از مذاهب زندگی میکنید که جز بهاییت و وهابیت که مذهب نیستن بلکه فرقه هستن مابقی مذاهب آزادی دارن حتی نماینده تو مجلس.هر زمان رژیم نژاد پرست و زیر حمایت مدعیان حقوق بشر به شما به عنوان یه غیر یهودی اقامت داد من قبول میکنم که دنیا چشمشو رو همه ی اشتباهات صهیونیستا نمیبنده.آقایون کنترل دنیا دست فراماسوناست و مطمعن باشید تو دنیا فقط شیعیان جلوی اینارو خواهند گرفت.دقت کنید تکاپوی دنیا رو واسه مقابله با کشورتونمتوجه میشید
منتظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
0
0
سلام.دوستان مطمئن باشیداگه این نمادهامهم نبوداینقدراون روتبلیغ نمیکردندحتی رووسایل بچه های ماهم استفاده شده.حتی رووسایل مذهبی مثل سجاده نماز یاروچادرخانمها.این علایم اثری روضمیرناخوداگاه مامیذاره.من کلیپ های اقای رائفی پورکه یک پژوهشگراسلامی هست رودیدم وبه این باوررسیده ام که کوچکترین نمادیاعلامت انها باهدف خاصی طراحی شده.پیشنهادمیکنم شما هم کلیپ های اقای رائفی پورروببینیدیه مجموعه کامل درموردشناخت فرقه فراماسونری.حتی همین فرقه شیطان پرستی توکشورمون هم کلی طرفدارداره که متاسفانه خیلی ازاین طرفدارن جوونای ماهستند.خیلی ازاین جوونای کشورمون باهاشون مصاحبه کردن حتی ازمراسمی که دارن هم فیلم گرفته شده خیلی خیلی وحشتناکه .ان شاالله خداهرکی روکه دشمنه اسلامه رواگه قابله هدایته -هدایت واگه غیرقابله هدایته نیست ونابودکنه امین
ناشناس
|
Germany
|
۰۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
1
0
این فرماسون و امثال اون چرندیاته و سرکاریه که ما خودمون رو با این چیزا سرکارمیزاریم آخه اصلا شیطان پرستی هم باشه مگه قرار تمام آدمها شیطان پرست بشند این خزولات در تمام عصر زنئگی بشری بود و خواهد بود به جای این اراجیف برید درست زندگی کنید و انسان باشید خدمت به خلق خدا کنید که تمام پیامبران الهی فقط یک هدف در تمام اعصار مختلف با نامهای متفاوت داشته اند.
taranom
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۱
0
0
اگه اينچيزا مهم نبود روز بهروز اين علامتا جلو چشممون ظاهر نمي شدن كسي نميتونه منكر مشكلات اجتماعي باشه اما نماد هايي كه اگاهانه نمايش داده ميشن جاي نگراني داره .
اما اين وسط برخي افراد جوگير براي تشنج دار كردن محيط اجتماعي از هر سلول كاه يه كهكشان كوه ميسازن . قرار نيست هر + با دايره اشاره به فراماسون ها داشته باشه .
بهتره جلوي برخي افكار مبهم خودمون رو بگيريم تا اينكه با انتشار اون باعث ايجاد تشنج بشيم .
سارا
|
United States
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۲
0
0
سلام به دوستان عزیز
چند نکته را مینویسم تا کمی تعمق کنیم...
مدیر پایگاه نظرات بلند اينجا منتشر نمي شوند .
ناصر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۴
0
0
من گيچ شدم
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
0
0
بابت اطلاعاتی. که دادید ممنونم
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
0
به نظر من طراح های این نمادها فل بدائه اینارو نمیسازن اگه دقت کنید روز ب روزنمادهای منتصب به ماسون ها زیاد میشه...اونا دارن از نماد هاموجود دنیا الگو میگیرن و یه شباهتی بهشون میدن تا بیننده با دیدنش سریع اونو به ماسون یا شیطان پرستی ربط بده ...در اصل با فکر ما بازی میکنن و مارو به اجبار به سمت نماد وماسون سوق میدن
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
0
0
به نظر من طراح های این نمادها فل بدائه اینارو نمیسازن اگه دقت کنید روز ب روزنمادهای منتصب به ماسون ها زیاد میشه...اونا دارن از نماد هاموجود دنیا الگو میگیرن و یه شباهتی بهشون میدن تا بیننده با دیدنش سریع اونو به ماسون یا شیطان پرستی ربط بده ...در اصل با فکر ما بازی میکنن و مارو به اجبار به سمت نماد وماسون سوق میدن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۵
0
0
اره ماسونه ٢٠٠٠ سال رازشو مخفي نگه داشت بعد شما همشو فهميدين
هه خيلي تو فيلمين
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۵
0
0
در بناه حق سربلند باشید
بارااان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۳
0
0
از همتون کمال تشکر رو.دارم،
ممل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۷
0
1
کاش همه بفهمید چه خبره .زود دیر نشه بخاطر نا فهمیمون
جواد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
خداییش میگن شما برای تک تک حرفایی که میزنین فردا باید حساب پس بدین هه بعد به طرف میای میگی دارن به اعتقاداتت تو هین میکنن میگه این مشکل ما نیست
بابا معلوم دیگه دارن رو نا خوداگاه ها تون کار میکنن که شما کم کم نسبت به دین تعصبتون رو از دست بدین
اونایی که میگن چرته اقا این فیلما هیچی
اهنگا چی
برین یه سر تو گوگل سرچ کنین برگردان اهنگ بنیامین و...............
ببینین چی میشه
خاکبرسر من جوون کنن که دارن الان رو دینم فردا ناموسم پس فردا امامم بی تعصب میکنن
نکنین و نگین این حرفارو فردا جواب امامتون رو چی میخوان بدین
Ali ensaf
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
0
0
که چی هرچقدر تبلیغ کنن هرچقدر حرف بزنن هرچقدر قدرت داشته باشن ولی ما قوی تریم پشتیوانه ما اهل بیت و خداست هرچقدر هم تو این دنیا قوی باشن اون دنیا کنیزان ما هستن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
0
0
فراماسون هارو الکی بزرگشون نکنید
هرکی اعتقاد به خدای احد و یگانه داشته باشه به دام هیچکس نمیفت
الناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۶
0
0
داستان فراماسون مال قرن 21 نیست به بیشتراز هزار سال پیش برمیگرده که اون زمان چون مردم خرد امروزو نداشتن گوش به فرمان امیر بودن و هر مخالفتی سرکوب میشد... اما امروز به اسم مسیحیت مدرن و یهودیت تحریف شده به خورد مردم میدن که بیشتر با مردم اروپا و آمریکا درگیر هستن و با مردم شرق آسیا خیلی کاری ندارن چون اونها هنوزم همون بت پرستای ده قرن پیشن فقط یکم مدرن و امروزی شدن ! اکثر جمعیت خاورمیانه ام مثل ایران مسلمان هستن و باید غیر مستقیم تاثیر گذاشت که ازمثلا یه لگوی کوچک شروع میشه و بعد تبدیل میشه به نماد جدید میدان .. و تغییر نظام آموزشی و دستکاری در کتب درسی از اول دبستان تا آخر دانشگاه ، که از ریشه و آرام آرام طوری که حس نکنیم عقاید عوض بشه ! شمایی که میگی فراماسون نیست یا این حرفا الکیه ، باید خدمتت عرض کنم که آدمایی مثل نوریگا و ارکنار بیکار نبودن یا از جونشون سیر نشده بودن که مستند جنجالی و افشاگر ظهورو در سال 2008 ساختن و بعداز اون سال تا الآن هم کوچکترین ردو اثری ازشون نیست !؟ شما یا سرتو مثل کبک کردی زیر برف و از دنیا بی خبری یاهم از همه چی خوب خبر داری و نیتت چیز دیگس !!!مرسی بولتن نیوز
ناشناس
|
United States
|
۱۷:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۳۰
0
0
ما کرمانج ها با یک نوع گیاه که نامش آنخ است با آن چایی درست میکنیم فکر کنم ما هم ماسون هستیم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۴
0
0
منم با نظر سعید موافق هستم الان دو سال از نظرات گذشته و ماسون همه جارو گرفته اینا آماده سازی هایه آرماگدون هست که بگن هستیم و نیروی فعال میخوایم مثله کلیپ جدید آرش omg
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
0
0
سلام
سخ بیاقا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۰
0
0
همه نظم نوین جهانی رو پذیرفتن شما دیگه کاری از دستون بر نمیاد.حالا هی گیر بدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
0
0
دوستان عزیز مردونه برین یکم تحقیق کنید بعد بیایید بحث فلسفی سیاسی کنید ،،،،،هیچی از حرفاتون در نمیاد ،،،،،،،فراماسون شماها گندش میکنید با صحبت کردن در موردش ،،،،،اونا اون ور دنیا دارن زندگی میکنن
مهیار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۵/۲۰
0
0
کاش به رنگ قرمز داخل م کلمه ما هم دقت میکردین
باور کنید اینا اتفاقی نیست و برنامه ریزی شدس
یه تحقیق کنید میفهمین
مثلا سریال ظهور رو ببینید که از سلطه جهانی فراماسون میگه با مدرک
و ضمنا بودن مشکل تو جامعه دلیل نمیشه که از خیلی چیزا غافل بشیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
0
0
ای کاش به جای تحلیل های وقت گیر، کمی به اساتید واقعی و صاحب نظر مراجعه می کردید...
زهره
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۱
0
0
یه کم دقت کنید که در این حالت میشه جور دیگه ای هم فکر کرد که به فرض که مشکل اساسی جامعه همین چیزهاست ایا با این همه علامت های اشکار قصد این نبوده که ذهن من و شما رو درگیر کنن وگرنه این نشانه ها رو باید خیلی نا محسوس برای پیشبرد کارشون میزاشتن البته که شما دانا تر هستید
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۲۲
0
0
بسیار مفید بود
پروین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۱۲/۱۹
0
0
سلام و ممنون از مطلب زیباتون . بله متاسفانه انقدر این اندیشه ها نفوذ کرده که یک عده به اصطلاح روشنفکر اما وابسته به فراماسون که نفوذ فکری زیادی روی جامعه دارند و الان هم از وضعیت بد اقتصادی و معیشتی دارند حسابی ماهیگیری میکنند حسابی ملت رو شستشوی مغزی میدهند و به سردمداران نظم نوین جهانی کمک میکنند و به بقیه هم برچسب جاهل و عقب مونده و خرافاتی بودن میزنند . ام وقتی به خیلیاشون میگی ایلومیناتی چیه ؟ کابالا رو میدونی چیه ؟ ریشه فراماسون از کجاست ؟ چرا محتوای جلسات بیلدربرگ مخفی هست و هزار چرایی دیگه اصلا نمیدونن از چی حرف میزنی و ناآگاهی خودشون رو با برچسب خیالاتی بودن و متوهم بودن بقیه توجیه میکنند . اما ظهور نزدیکه ان شاالله
Bayan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۱۲/۲۲
0
0
خیلی ممنون بخاطر اطلاعاتیکه در خدمت انسان های خاموش و پرت ازدنیا و فرار از واقعیت فقط بخاطر ترس و خرد عقلی گذاشتین
من همش یه ماه میشه اسم فراماسون و شنیدم و راجبش تحقیق کردم ومیخامم بیشتر راجبشون بدونم چون حق همه ی ماست که از همه چیز دنیا خبردارشیم شاید با بالا رفتن اطلاعات تاحدودی بتونیم ازخودمونو اطرافیانمون دفاع کنیم هر چند قدرت ما دربرار اون جدال و ظالم مث قدرت مگس در برابر قوی ترین ابزار دنیاس ولی باز با متحد شدن میتونیم کاری کنیم به خیلی از اهدافشون نرسن الان من دقیقا احساس میکنم توی ه فیلم بازی میکنم اونم درنقش بی گناه و مظلوم ترین انسان
ناشناس
|
India
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۱/۲۸
0
0
کاملا موافقم.
اصلا اگه به نمام لوگو های شبکه های ایران نگاه بندازید میبینید که تک چش(یا همون چشم جهان بین)که نمادmasonery
است.
کارت عالی بود داش احمد به حرفایه چهارتا گوشکوب بلانصبت بعضیا توجه نکن
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
واقعا که همشون میخان ادیان ابراهیمی رو از هم بپاشن البته صحیو نیست ها با یهودی های بد بخت خیلی خیلی فرق دارن واقعا مطالب عالی بود عزت زیا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین