کد خبر: ۶۰۶۶۶
تعداد نظرات: ۱۶۳ نظر
تاریخ انتشار:

آیا اینها هنرمندان ایران اسلامی هستند+عکس

بولتن: اینها هنرمندانی هستند که برخلاف باورها و اعتقادات دینی و اعتقادی و هنجارهای رایج در کشور در محافل رسمی و غیر رسمی حضور پیدا می کنند غافل از اینکه اینها با استفاده از امکانات و فضایی که کشور و مردم در اختیارشان گذاشته اند به چنین جایگاهی رسیده اند و ادب و عقلانیت حکم می کند هنرمند سعی کند بر اساس باورها و اعتقادات عرفی ، شرعی و قانونی مردمی که به او ارج گذاشته و او را مورد تکریم قرار داده عمل کند اما متاسفانه بعضی از هنرمندان ما به هیچ وجه عمق جایگاه خود را در میان مردم نمی دانند متاسفانه بعضی از آنها باعث گسترش بدحجابی و مسائل دیگر می شوند که می تواند اثرات بسیار زیانباری برای جامعه ایرانی داشته باشد و چه بسا در گناه جوانانی که آنها را مورد الگو قرار داده اند شریک و غیر از اینکه بخاطر اعمال خودشان مورد عقوبت قرار می گیرند شریک گناه آنها نیز خواهند بود.
 
داستان بد پوششی در سینمای ایران را گویی پایانی نیست.
باز هم بد حجابی در یک جشن مبتذل در سینمای از هم فروپاشیده ایران!







































شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۶۳
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۴۱
زلزال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
28
47
بسمه تعالی
چکیده وصیت شهید نسل سومی مجتبی بابایی‌زاده:

به ریسمان الهی ولایت و حجاب چنگ زنید که راه اساسی در برابر فرو غلتیدن در انحراف است.
آری حجاب بی رنگ و کم رمق شده واکسینه شدن زن امروز ایرانی است در برابر ارزشهای ناب الهی ، که انقلاب اسلامی و ولایت خواهان احیای آن در کاملترین و زیباترین شکل است.چهره های مطرح سینما ، هنر و ورزش سنگر بانان و خط مقدم شکوفایی ارزشها و کرامت انسانیند اگر حجاب و ولایت را جوشن خود قرار دهند و گرنه سراشیبی سقوط فراهم و مهیاست تا جوانان و نوجوانان و سایرین را در کام خود فرو بلعد.

به هوش باشید
و
به هوش باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
48
58
اينها رواج بي بند و باري و بي عفتي ميدن مردم را از اصالتشون دور ميكنن از خدا بترسيدو استغفار كنيد
سحر گیتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
36
48
وقتی مسئولین مملکت نمی توانند جلوی بدحجابی این تعداد معدود را بگیرند چه انتظار دارید که وضع جامعه را اصلاح کنند اینهمه تاکیدات امیرالمومنین در رابطه به اینکه اگر مسئولی توان انجام کاری را ندارد از مسئولیت خود کنار گیری کند فقط بلدیم کلام امیر و ائمه را بخوانیم ولی اجرای انرا............
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
66
46
خب به تو چه بولتن نیوز که تو هر کاری سرک می کشی مگه تو فضولی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
انتشار چنین کامنتهایی از سوی بولتن نمایش اعتقاد راسخ انان به راهی است که در پیش دارند بولتنیها با این رفتار کریمانه اینگونه به مخالف خویش و موافقان خویش می اموزند که نیازی به تشویق و تحریم ندارند انان در عرصه رسانه از پاکباز ترین و صادق ترینها هستند لطفا در سایر سایتها کامنت بگذارید تا متوجه منظورم شوید البته دوستان عزیز استفاده از ادبیات بد شایسته نیست و من به نویسنده چنین کامنتهایی ارزشی قایل نیستم
yaser
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
manam gablan mesle shoma fek mikardam vali az vaghti ke didam nazaraye mano nemizaran naomid shodam.nazar ham na tohin bud va na khatte germez shekan vali nemidunam chera nemizaran :(
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
ببین برادر کار خبرنگار اینه که خبر رو بده

اینها واقعیات جامعه است و آدم نباید چشمش رو ببنده
اینها بازی با اعتقادات مردم شیعه ایران اسلامی هست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
39
32
یه مقدار نه الکی گیر دادی برادر . دقت کن کجایی این ها بی حیایی است چرا چهار تا خواننده برا خودت نمی ذاری بولتن
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
یعنی الان تو خواننده نیستی ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
46
20
با همين كارهاي اينا ظهور امام زمان عج به تأخير مي افته
پاسخ ها
رضا
| United States |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
عجب مخه بی خاصیتی تو داری بخدا:))))
نیک نام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
10
31
بولتن عزیز سلام
بخش هنر سایت وزین بولتن در انتخاب تیتر خطا کرده اند و عنوان مناسبی انتخاب نکرده اند / عبارت بی حیایی در سینمای ایران عنوان مناسبی نیست که به هنرمندان کشور اطلاق گردد / من فکر میکنم با توجه به حجم کار و تلاش عزیزان سایت جای هر اشتباه تایپی وجود دارد لذا
خواهشمندم ضمن بررسی چنانچه این ایراد برادرانه این حقیر را وارد میدانید نسبت به اصلاح تیتر اقدام گردد.
بولتن نیوز خانه هنرمندان و همه دلسوزان به فرهنگ و انقلاب اسلامی است من این تیتر را به بولتن منتسب نمیدانم و ان را اشتباه تایپی مینامم/ با احترام
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
این بنده خدا چقدر مودب حرفشو زده اما بهش منفی هم دادن این نشون میده فرهنگ بالاتری از عربها داریم!!
مصطفي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
43
32
سينماي ايران نه.................دفتر بي بي سي و هاليود در ايران اسلامي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
20
16
احسنت
حال كريم بابا
ايول ج.ا.ا
hossein
|
Switzerland
|
۱۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
8
19
بابا شما دیگه کی هستین؟
شهروند ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
37
20
چقدر بی شرمی و بی حیا یی اینها سبب می شوند بسیاری از هنرمندان عزیز که در جامعه اسلامی خدمت می کنندکم ارزش نمایند شما را به خدا به فکر سینما باشید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
مثلا" کدوم هنرمندان عزیر؟
ناشناس
|
United Kingdom
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
16
25
اینها بعدش کجا می خواستن برن..................؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
؟
محمدرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
43
24
به نظر من که شما ها بیخود دارین گیر میدین در ضمن من اگر جای این هنرمندان بودم از شما شکایت می کردم. به خاطر انتشار عکسهایشان بدون اجازه
مدیر پایگاه از دیگر نظراتتان هم مشخص است برای شما اینگونه مسایل اصلا مهم نیست!
پاسخ ها
jaky
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
هنرمندان!!!! کی گفته اینها هنرمند هستند هنرمند امین تارخ و سایر هنرمندان بزرگی چون نصیریان مجید مجیدی حاتمی کیا هاشمی و... اینها رو کنار کی قرار میدی / کسانی که واسه بازی تو فیلم شناسنامه شون جا خالی نداره.....!!! سینما شده سینمای تین ایجری چشم رنگی و ....
انتشار این عکسها برای انان مسئولیت دارد نه سایتهای خبری جناب وکیل !!!!!
اینها دارن دست هالیودی ها رو از پشت میبندند فردا اگه با بطری شامپاین هم امدند روی صحنه حتما مشکلی نداره ....!!!!
تو یه فیلمی که من دیدم هنرپیشه امیر حسین صدیق رو به گلزار میکنه میگه تو یخچال ابکی مابکی هم خواستی هست!!!!
وقتی سایتها سکوت کردند استمرار حرکت را با تست غیرت انقلابی ازمایش میکنند چرا دولت نظارتی ندارد /
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
مسائل خیلی مهمتری هم هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
دوست گرامی فرمودید مسائل مهمتری هم هست
نه برادر مسائل مهم زیاد هست و اولویت مسائل دینی و اعتقادی و معنوی هست
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
ببخشید جناب؛ چی از این مهم تر که دارن حیثیت یه عمر مردونگی مردای انقلابو با این به اصطلاح روشن فکری هاشون به باد میدن؟؟؟
امين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
27
38
آخ آخ اسلام به خطر افتاد و بولتن نيوز و جميع وبسايت هاي ارزشي نگران شدن ! محض اطلاع و استحضار اين عكس هاي مبتذل رو ما هميشه توي اين وبسايت هاي مطلع ميشيم شمام سرتون رو مثل كبك تو برف نكنين چون شمام بدتون نمياد كه اينطوري مخاطب جذب كنين
مدیر پایگاه شما هم مثل اینکه بدتون نمیاد ما سرمونو مثل کبک تو برف بکنیم و وضعیت فساد و بی بندوباری و .... را رصد نکنیم و به اطلاع مردم نرسانیم اما شما دوست عزیز هر چی دلتان می خواهد بگویید ما یاد گرفته ایم به تکلیفمان عمل کنیم و از گفتن حقایق تا جایی که از دستمان بر می آید نهراسیم.در ضمن همه این تصاویر در یک جلسه و جشن عمومی گرفته شده است پس برای اینگونه هنرمندان اصلا فرقی نمی کند تصاویرشان پخش بشود یا نشود
پاسخ ها
امين
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
جناب بولتن نيوز خان ارزشي ! نخير قربان بنده و امثال بنده از اينكه شما و امثال شما مثل كبك سرتون رو در برف كنين خوشحال نميشيم ،‌اما اينكه به بهانه ي گفتن حقايق تصاوير آنچناني اوباش اخلاقي سينما رو منتشر كنين كار مفيدي نكرديد ، اولا اينكه اين افراد اتفاقا براي اين افراد خيلي هم فرق مي كنه تصاوير شان پخش بشود يا نشود !!! و از اين بابت كه بيشتر ديده شوند و به اين طريق تصاويرشون از فيلترينگ تصاوير غير اخلاقي هم عبور كند از كمك شما خيلي هم ممنون هستند ، ثانيا اينكه اين مبارزه شما با فساد و بي بند و باري عملا هيچ اثري مثبتي رو در بر نداره چون هيچ وقت اين افراد بخاطر اين تصاوير ممنوع الفعاليت نميشن مگر اينكه احيانا حرمت تصاوير مثبتي كه در سريال هاي رسانه ي ملي ازشون در ذهن مخاطب بوده رو با اين كار از بين ميره كه اينهم اتفاقا مورد خواست اين اوباش هست... والسلام / حالا باز بيا توجيه كن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
خوبه خودتون میگید جشنه نه عزا!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اسلام به خطر نمی افته اما حیا به خطر می افته نادان تو امریکا اینجوری نمی رن رو سن اونم با این لباسهای مجلسی !!!!!!
سحر گیتی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اقا امین کجای کار بولتن اشتباه بوده بفرمایید ایا گفتن واقعیت ناراحت کننده است اینها که عکس فتوشاپی نیست در باره اینکه فرمودید اینجور عکسها را در وب سایتهای دیگر میشود دید درست میگویید ولی ایا عکسها به همراه نقد اینگونه رفتار بوده بله در وب سایتهای خودشان شاید عکسهایی از این بدتر هم باشد چون از اینگونه عکسها وجود دارد نباید نقد شوند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
امین ته حرفهاش یه جورایی از سر دغدغه و دلسوزی هست اما در نوشتار انچه در دل دارد را نمیتواند بر کیبورد بنوازد و کمی بی سلیقه است اخه پسر گلم جملات کبک و... جنبه انتقاد سازنده نداره متین و زیبا بنویس گلم
رضا
| United States |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
بنده هم موافقم شما برای جذب مخاطب هر کاری می کنید احسنت به شما کاربر با هوش
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
آقا امین
بجای اینکه به رسانه ها گیر بدین باید به اون هنرمندای بی اعتقاد و بی دین تذکر بدین و بحث جذب مخاطب نیست بحث حقایقی هست که باید چاره ای برایش اندیشیده شود
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
گفتی تکلیف و کردی کبابم!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
14
کاش عکس با لباس احرام خانم افشار هم در کنار این عکس ها می گذاشتید تا مسیولین ارشاد بفهمند سهمیه ی مشتاقان واقعی زیارت خانه ی خدا را چگونه حرام می کنند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
7
10
منظورتون کدوم ایران اسلامیه
مگه اسلامی هم مونده
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
با وجود امثال شما شاید دیگه نمونه اما ما اینجاییم که این اتفاق نیفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اینان بی هنران حاصل از عدم نظارت مسئولین و مردم اند اینان هنرمند نیستند هنری که آخرت آدم رو تباه کنه نباشه بهتره
سهیلا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
10
آخه بدبختی آرایش کردنم بلد نیستن . آدم اوغش میگیره به اینها نگاه کنه . خصوصا اونی که یه مدت ممنوع التصویر بود . اون که دیگه آخرشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
موافقم دخترای مسن و آرایش غلیظ
ادم حالت تهوع میگیره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اِوا خواهر!
یک ایرانی مسلمان وبا غیرت
|
Seychelles
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
5
بسم الله الرحمن الرحیم
چی بگم ما از دیگران هم بکشیم واز شما هم به قول معروف :
هرکس به طریقی دل ما می شکند
بیگانه جدا دوست جدا می شکند
بیگانه گر می شکند هیچ ملالی نیست
از دوست بپرسید که چرا می شکند
آره این بی دین های به نظرمتفکرو متمدن فقط این فساد وهزگی رو از بیگانه ها یاد گرفتن وفکر می کنن اگه این کثافت کاری هارو بکنن متمدن وبا کلاس شدن اما نمی دونن که خود بیگانه ها هم عامل جلو گیری از پیشرفت بیشتر شون همین چیزا می دونن
آخه من نمی دونم برای فیلم های آبکی و پر از فساد که بازی میکنید جای چه تقدیری وجود داره که حالا این کار رو کردیدواین همه پول بیت المال رو حروم کردیدواقعا متاسفم برای شماخیلی بی فکریدخیلی آخه.................................................................................................................................................................................................................
شما فردا باید جواب بدیدقبل از اون دنیاباید توی همین دنیا به همهی مردم ایران جواب بدیدجواب بدیید که وقتی رسانه این بهترین سلاح زمان حال در دست شماست چه کردیید چی به جوانان وطن یاد دادید کدوم فرهنگ غلط را برانداز کردییدها ها ها جواب بدیید.
دعا می کنم انشا الله خدا شما خدا شما رو هدایت کنه ولی اگه قابل هدایت نیستید خدا شما رو همچین نیست ونابود کنه که گویی مادرانتان هرگز شما رو به دنیا نیاورده بودند تادیگر نتوانید آبروی ایران و ایرانی واسلام ومسلمین رو ببرید .
سيد مرتضي
|
United States
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
4
2
بولتن جان بايد بچه مسلون هاي هنرمند تو حوزه سينما و تئاتر بيان وسط. چاره كار اينه .اين جوري فقط مثل پيرزنا غر مي زني.همين خانم جواهريان كه در اين عكس از سوي شما مورد انتقاد گرفته اند هنر خودشان را درطلا ومس نشان داده اند.رهبر عزيز هم از بازي ايشان تمجيد كرده اند.اگر قرار است فضا عوض شود بايد هنرمند واقعي تربيت كرد و توليد هنري داشت.اما بچه حزب اللهي هاي ما در عرصه تئاتر و سينما خيلي عقب و ضعيف هستن.مشكل اونجاست.در هنر نمي گوييم بي بند وباري بايد باشد اما كمي مهربانتر باشيد.دنياي هنرمندان ذاتا مسائلي با خودش مي آورد.اين عكسايي هم كه شما گذاشتيد در درجه اول مايه لذت شخصي بينندگانتان را فراهم مي آورد.بولتن جان بچه حزب اللهي بايد فيلم و تئاتر و سريال ارزشي با كيفيت توليد كند.چيزي كه مردم براي ديدنش سر و دست بشكنند.فعلا حزب الهي هاي ما آن قدر در وادي سهل و آسان و پر از كيف
مچ گيري هستن كه توليد انديشه و فيلم و موسيقي و فرهنگ از يادشان رفته.تا آن موقع بذاريد از هنر مديري و عطاران و جواهريان لذت ببريم و از ديدن جمال مهناز افشار و هانيه توسلي سبحان الله بگوييم و به كار و زندگي مان برسيم.
سيد مرتضي
|
United States
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
4
3
بولتن جان بايد بچه مسلون هاي هنرمند تو حوزه سينما و تئاتر بيان وسط. چاره كار اينه .اين جوري فقط مثل پيرزنا غر مي زني.همين خانم جواهريان كه در اين عكس از سوي شما مورد انتقاد گرفته اند هنر خودشان را درطلا ومس نشان داده اند.رهبر عزيز هم از بازي ايشان تمجيد كرده اند.اگر قرار است فضا عوض شود بايد هنرمند واقعي تربيت كرد و توليد هنري داشت.اما بچه حزب اللهي هاي ما در عرصه تئاتر و سينما خيلي عقب و ضعيف هستن.مشكل اونجاست.در هنر نمي گوييم بي بند وباري بايد باشد اما كمي مهربانتر باشيد.دنياي هنرمندان ذاتا مسائلي با خودش مي آورد.اين عكسايي هم كه شما گذاشتيد در درجه اول مايه لذت شخصي بينندگانتان را فراهم مي آورد.بولتن جان بچه حزب اللهي بايد فيلم و تئاتر و سريال ارزشي با كيفيت توليد كند.چيزي كه مردم براي ديدنش سر و دست بشكنند.فعلا حزب الهي هاي ما آن قدر در وادي سهل و آسان و پر از كيف
مچ گيري هستن كه توليد انديشه و فيلم و موسيقي و فرهنگ از يادشان رفته.تا آن موقع بذاريد از هنر مديري و عطاران و جواهريان لذت ببريم و از ديدن جمال مهناز افشار و هانيه توسلي سبحان الله بگوييم و به كار و زندگي مان برسيم.
سيروس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
6
2
سلام
يك وجهه ديگر اين مراسمات مفاسدانه اين است كه مانتوهاي جديدي كه معلوم نيست از كجا آمده و بسيار هم ضايع است و تبليغ كنند !!!
yaser72
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
7
وجود سایت هایی همچون بولتن ، رجانیوز و ... و کلی سایت افراطی که همیشه دنبال خود شیرینی برای ......... هستن همین شما ها جوونا رو محدود میکنین همین محدودیت ها نتیجه اش اینه حالا دارین ... میشین که میگین :آیا اینها هنرمندان ایران اسلامی هستن؟؟؟ فکر کنم فقط شما یه شبکه خاص از رسانه میلی رو میبینین لطفا بسه دیگه نکنه میخوان دیگه تو همه چیز ما رو عقب بندازین نمونه اش ازنظر سرعت اینترنت ما تو دنیا بین 170 کشور با افتخار 170 هستیم با وجود افراد تاریخ مصرف گذشته ای چون شما ها .
مطمئنم ثبت نمیکنین حتی تو ی غیر قابل انتشار هم نمیزارین....
پاسخ ها
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
با سلام به آقا یاسر.

متاسفم از این همه بی بصیرتی شما.آیا اگر ما با حجاب بودیم و حریم محرم و نامحرم را رعایت میکردیم یعنی پیشرفت نمیکردیم؟

جالبه بدانید در قرون وسطی ما پیشقراول علم و فناوری در دنیا بودیم اتفاقا هم با حیاتر بودیم هم با حجاب تر.

هیچ میدانی چرا عطر در فرانسه معروف شد؟چون از بس حمام و دستشویی نداشتن بوی بد همه وجودشان را میگرفت.حتی در درون سطل دستشویی میکردند از بس بی فرهنگ بودند.به خاطر همین به سمت عطر رفتند.میتوانی تحقیق کنی در این مورد.

ما بعد از انقلاب به شدت پیشرفت کرده ایم در زمینه علمی.آیا این چیز کمی است؟در زمان شاه ملعون که فساد ترویج میشد فقط 1 روستا گاز داشت؟آیا ان موقع عقب افتاده بودیم یا الان؟

کمی انصاف خوب است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
پسرم یه چیزی بگو که ربط داشته باشه!
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
6
13
كلمه ي بي حيايي كه به بازيگران شاخص سينما اطلاق مي شه حرف نادرستيه ، اگه الان خيابانونا رو نگاه كنيد پر از اين تيپهاست و افكار يك فرد رو نميشه نسبت به دين با تيپ يه بازيگر عوض كرد البته منكر الگو پذيري نميشم
بايد ببينيم چي داديم ، چي مي خواييم .
با اينكه منم مخالف همچين حجابي هستم ولي بايد به جاي گير دادن به بازيگراي زحمتكش سينما ، ريشه كار بشه
اينم از يادموون نره كه همين بازيگرا و كارگردانهاي جوون ما هستند كه اين اثرات خوب مثل جدايي نادر از سيمين رو از خودشون به جا مي ذارند . حالا نبايد به خاطر يه حركت ناپسند مورد حمله و ناسزا قرار بگيرند . البته اين نظر منه ، نظراي همتون رو خوندم . ممنون
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اتفاقا ما به خیابونها نگاه میکنیم و متاسفانه همین مردم از امثال این بازیگران جوونی که شما ازشون یاد کردید ، الگو برداری کردن . به نظرم اخراجی ها اثر ماندگارتری شد ، اینو فروش این فیلم میگه .
وطن پرست
| United States |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
صهیونیستها که از اثر خوب جدایی نادر از سیمین خیلی خوششون اومده بود.
شایان
| United States |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
جوونی که از امثال اینا الگو برداری میکنه برای....................خوبه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
شاید از این نظر که شما میگی باید از ریشه درست شه، حرفت درست باشه آقا نادر! ولی اگه همش باید به فکر ریشه بود و دائما سر هر مساله ای خودمونو مقصر بدونیم، خدا نمیگفت امر به معروف و نهی از منکر...همه باهم واجبه.دیگه همه چی که ربط به ریشه نداره که!
ادیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
10
چه ژست هایی گرفتن!!...وجدانا چرا عکس امین تارخ رو گذاشتید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
اینا نگذاشتن ندای انقلاب گذاشته
مینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
6
من نمی فهمم که چرا این حرفا زده میشه؟؟!!؟؟!!
مگه هنرمندان خانم و بازیگران دل ندارند که بخان اراسته باشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
آراستگی با بد حجابی فرق میکنه .
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
آراسته؟ مثلا اگر یکنفر بخاد لخت عور بیاد بیرون آیا واقعا باید اجازه داد؟
فلسفه حجاب اینست که خانم ها به ترویج شهوت در جامعه نپردازن وگرنه آراستگی خوبه اما نه ارایش غلیظ که توجه مردان را جلب میکند یا پوشش تحریک امیز.

جالبه بدانید در یک دانشگاه معروف انگلستان یا امکریکا هم محدودیت هایی برای پوشش خانم ها قرار دادند چون معتقد هستند باعث انحراف فکر از سمت علم به مسایل جنسی میشود.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
مینا جون سعی کن یکم مطالعاتتو درباره آراستگی بیشتر کنی...زشته بابا!
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
6
7
ممنون به خاطر نگرانیتون برای ضد ارزشهایی که روز به روز دارن ارزش میشن. جای خوشحالی که هنوز مثل شماها پیدا میشه که به این بدحجابیها واکنش نشون بده.باتشکر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
5
4
خدائی یکی خدمت هنرپیشه هارو به مملکت برای من توضیح بده اینا بیشتر به نفسشون خدمت میکنن تا به مملکتشون خدانکنه که توی جمعشون باشید که از آدمیت خودتون پشیمون میشید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
3
2
حیا , عامل مهم زندگی اجتماعی است . که اگر از بین برود و آنهم به بهانه حقیقت ؛ لایه و طبقات دیگر جامعه ریزش و فرو ریختگی مهمتری را شاهد خواهد بود .
جوامع انسانی نشان دادند برای بدست آوردن چیزی ، مسائل مهمتر یا فراوانی را از دست می دهد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
10
2
dorod bar bulton khodajo
ناشناس
|
United States
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
15
12
شماها بی حیا هستین که این اندازه راحت به یک عده انسان تهمت و اهانت می کنید بدون اینکه از عاقبت این رفتار خودتون شرم داشته باشین
پاسخ ها
حبیب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
شما که توآمریکا وبین آن همه حرام زاده هایی که پدرشان معلوم نیست کیه زندگی ننگین خودتو داری می کنی حق اظهار نظر در خصوص حجاب که مختص متدینین با غیرته نداری...
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
آقای ناشناس میشه حیا رو معنی کنی ؟ با تشکر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
ببخشید مثلا چه اهانتی؟؟؟
تهمت؟؟؟؟
دیگه این که عکسه خودت داری میبینی قربونت برم!
تاحالا فرهنگنامه که دیدی؟ برو بخون ببین ذیل تهمت و اهانت چی نوشته؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
6
4
بولتن نیوز اینکه تمامی نظرات را درج می کنی که بعضا بنظر میرسد برخی نظرات اساسا بر خلاف مشی شما است نشانه دید حرفه ای و احترام شما به آزادی عقیده است را گرامی می دارم اما اینکه به پاسخگویی مستقیم به برخی نظرات می پردازی را نمی پسندم زیرا شما در جایگاه یک رسانه هستی نه یک بازدید کننده از سایت - اما در خصوص سینما خوب این پدیده یک پدیده وارداتی است و البته فکر می کنم نظام مقدس جمهوری اسلامی تاثیر شگرفی بر آن داشته است ماهیت آدمها را نمی توان دگرگون کرد بجای آن کمک کنید بچه حزب الهی ها نظیر ده نمکی در فضای سینما با عزمی راسخ شروع به فعالیت نمایند
مدیر پایگاه ممنون از اظهار لطفی که در حق بولتن دارید اما حقیقتا ما همه نظرات را تایید نمی کنیم ما نیز بایدها و نبایدهای خودمان را داریم اما سعی می کنیم نظراتی را که قابل نقد و تحلیل بوده و در ضمن بار منقی و استدلالی هم دارد را تایید کنیم اما در خصوص پاسخگویی ما به نظرات با عرض پوزش ما نظر شما را قبول نداریم و معتقدیم یک رسانه مثل بولتن که یک سایت تحلیلی و خبری می باشد نسبت به نظرات باید بسیار فعال برخورد کند در طول مدیریت بر سایتهای مختلف خبری ما به این نتیجه رسیدیم که پاسخگویی خود یک رفتار رسانه ی و مبتکرانه و در تعامل با نظر دهنده می باشد ما نظرات بسیاری در تایید این کار داریم و اتفاقا معتقدیم رسانه های دیگر نیز در خصوص نظرات باید فعال تر برخورد کنند و خود این موضوع می تواند مخاطب را با خبر و نظرات درگیر و آنها را در مطالعه خبر فعال تر کند اما به هر صورت از نصیحت صددرصد مشفقانه شما ممنونیم
پاسخ ها
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
من با بولتن موافقم.معتقدم حضور بولتن باعث گرم شدن نظرات میشود.
نیما
|
Switzerland
|
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
7
14
خداوند متعال هرچه سریع تر شفایتان دهد!
مدیر پایگاه انشاالله خداوند همه را شفا بدهد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
ای بولتن دغل خوب تیکه میندازی
مهسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
11
4
جامعه است دیگه!!!همه جامعه دارن وما هم...
اینا که مثلا باید سر مشق باشن این طورین وای به حال بقیه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
کی گفته اینا باید سرمشق باشند.خانم پریسا یا شاید هم آقا!فکر کنم فرهنگ لغت دهخدا در مورد کلمه سرمش اطلاعات خوبی داشته باشه.توصیه میکنم حتما یک مراجعه داشته باشید.
دانش آموز
| United States |
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۳
به هر حال کلمه سرمشق تشکیل یافته از دو کلمه ی سر و مشق میباشد.و در کل به این معنی است که سرت به درس و مشقت مشغول باشه.(فرهنگ مهسا)
تام کروز
|
United States
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
2
1
عزیزان من دارم از یک سرور ایرانی به شما پیام میدم البته اگه CIA بدونه شاید بهم جایزه هم بده. اگه کارگردانها و بازیگرای ایرانی همینطور ادامه بدن میتونن روی هالیوود رو سفید کنند. آفرین ما پشتیبان شما هستیم و از شما حمایت میکنیم.
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
به نیکول جون سلام برسون
hossain
|
Taiwan, Province of China
|
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
9
12
اینها خیلی خوب حجاب و لباس پوشیدند.از نظر شما اینها بی حجاب هستند از نظر ما ،خیلی هم خوب حجاب را حفظ کردند.شما میگوید که چگونه باید لباس بپوشند؟بگین ما هم بدانیم.منتظر جواب هستم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
حجاب چیزی نیست که به نظر من و تو باشد یا نباشد. حجاب اسلامی معیارهای مشخص و خدشه ناپذیری دارد. حال اگر کسی نمیخواهد رعایت کند، حداقل خودش را به حجاب و اسلام نچسباند.
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
حجاب پوشش سر نمازهست دوست عزیزم . اگه غیر از این باشه اشکال داره . حالا دونستی ؟
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
در حدیثی از پیامبر هست که میفرماید (نقل به مضمون):...خداوند لعنت کند زنانی را که در آخرالزمان پوشده و لخت هستند؟(ساترات عاریات) اصحاب گفتند یعنی چه؟مگر میشود هم پوشیده بود هم لخت؟پیامبر فرمودند :زنانی که لباس های تنگ و چسبان میپوشند که بر امدگی های انان مشخص است.

حجاب و نوع حجاب در رساله ها امده است بخوانید متوجه میشوید.اما بدانید صرفا پوشش به معنای حجاب نیست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
برادر حسین!
برن تو خونه خودشون، تو مهمونی، تو جاهای خصوصی دیگه هر مدل دلشون میخواد بگردن. نه به اسم سینما و رسانه و دغدغه فرهنگ و هنر یه به اصطلاح جشن را بندازن که بیشتر شبیه سالن مد و دختر برتر ساله!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
1
2
په نه په هنرمندان هالیودین
هیچکس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
5
1
همه اینهارو من میشناسم .الان برای جایزه اومدن اینجا تیپ زدن.اما فردا میبینی رفتن حج برای استغفار یا دارن تو یه فیلم نماز میخونند
جواد نعمتی مشکین شهر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
13
4
اینا یه مشت اراذل و اوباش بیشتر نیستند..اینقد پول مفت و الکی خوردند که اعتقادات پیششون معنی نداره..
ص كشاورز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
4
4
اينها نه ااراذل و اوباش هستند و نه نمايندگان زنان و دختران محجوب ايران . بهتر است بگوئيم اينها خودشان هستند مثلا" هنرمند و هنرپيشه فقط دعا كنيم الگوي فرزندان ما قرار نگيرند . فرض كنيد هنرپيشه هاي خارجي هستند كه زبان فارسي را خوب بلدند .
از طرف ديگر بايد قبول كنيم كه اينها در همين مملكت رشد كرده اند و بايد دنبال پاسخ اين سئوال باشيم كه پرتقال فروش كجاست !!!!؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
4
7
چرا نظر منو پخش نکردید ،چون موافق شما نبودم اگه من جای این هنر پیشه ها باشم میدونم چه بلایی سرتون بیارم
پاسخ ها
یکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
مثلا چی کار میکردی ؟
hasan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
3
1
ta key bayad az in honar pisheha benalim baba shoma nokhbegan keshvar eslami hastin to ro khoda aberoye nezam ro narizid
غیور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
9
11
خجالت بکشید تو سال 2011 یکم ظرفیت داشته باشید!بخدا دنیا داره بمون میخنده
پاسخ ها
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
دوست غیور
خندیدن دنیا به ناله های ما از بی بند و باری و فساد اون هم در راس فرهنگ قصه امروز نیست........
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
تو باید خجالت بکشی که طوق بی غیرتی انداختی گردنت . فکر کردی خیلی روشنفکری ؟ تو شاید نگران این نباشی که خواهر - مادر و یاحتی همسرت بزک کرده برن بیرون اما ما نگرانیم که مبادا فرزندانمون از اینها الگوبرداری کنن و مثل ماهی از دستمون لیز بخورن .
آنتی غیور
| United States |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
غیور حرفات نشون میده که خیلی اعتماد به نفست پایینه دنیا واقعا به امثال تو میخنده
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
اقای بهتره بگم بی غیور.متاسفم برات که خنده و اخم غربی های بی فرهنگ برات مهمه.بابا پیامبر اگه میخاست به این چیز ها توجه کنه که اصلا اسلامی باقی نمی ماند.
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
4
6
واقعا جز تاسف به حال این فرهنگ هیچ چیز دیگه ای ندارم.
یکی بیاد مسئولین فرهنگی ما رو بیدار کنه...................
اگه البته واقعا خوابیده باشند......
م ن ع
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
2
0
بیست امتیاز برو مرحله بعدی :D
maryam hn
|
United Kingdom
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
3
2
b onvan 1 honarmand vaghean moteasefam
محراب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۴
8
4
مصداق بارز بي حيايي و بي شرمي
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
6
4
اینها هنرمندان ما نیستند باور کنید
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
5
3
اگر هنر و هنرمندان با تمام ظرفيت به كمك انقلاب و ترويج ارزش هاي ديني آمده بودند الان كشور ما از همه لحاظ در دنيا سرآمد بود و جهان به سمت اخلاق گام برمي داشت. كاش هنرمندان رسالت اصلي هنر را دريابند.
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
فعلا که از کنار این انقلاب دارن عقده های روانیشونو ارضا میکنن . و عقده های فروخورده شونو با این شکل و شمایل قی میکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
6
2
حالم ازشون به هم خورد مبتذل های احمق عقب افتاده فکر میکنند با این کاراشون محبوب هستندږ
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
4
7
خیلی خوب شیک پوشی تنوع و رنگ و زیبایی کاش در انتخاب پوشش آزاد تر بودیم
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
یعنی ولنگارتر از اینا بودیم ؟
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
کاش معنای آزادی را میدانستی.چقدر این کلمه مظلوم است.
اقا یا خانم ناشناس آیا اگر کسی خواست بدون لباس بیرون برود آیا ازاد است؟یا ولنگار و بی فرهنگ است؟آیا اگر هر کس هر جور خواست بیرون بیاید آیا آزاد بودیم ؟
به خودتان بییایید.
ساحل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
4
9
مي خواستين سر تا پا مشكي بپوشن و يك چادر سياه بگيرن دورشون وفقط چشماشون معلوم باشه.
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
معلومه یه همچین کسانی بد زدن تو برجکت رفیق
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
آیا واقعا نمیشود با حجاب بود؟آیا نمیشود با چادر هنرمند خوبی باشیبم؟
arash
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
6
5
من يه سوال دارم آيا اينها كه اينطور حجاب دارند اصلا قرآن رو قبول دارند يانه. قرآن صراحا حكم حجاب رو گفته و اين حكم بشري نيست و حكم خداست اگه قبول دارندبايد رعايت كامل حجاب را انجام دهند و گرنه نبايد ناراحت شوند كه بايشان بگوييم دشمن خدا هستند.
amir
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
3
2
دوستان خوبم...
با قبل انقلاب فرقي داره پوشش هننننننرمندان رووووووووووشن فكر؟
الهه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
6
6
چون مثل شما فکر نمیکنن بد هستند
اصلا شاید به اسلام اعتقادی ندارن به شما چه؟
چقدر بدبختیم که لباس پوشیدمون هم باید به سلیقه کسی دیگه باشه
پاسخ ها
محد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
ما میگیم باید احترام جامعه و عرف رعایت بشود؟آیا این درست است که هر کس هر طور خواست بیرون بیاید؟آنهم انسان های معروف و شاخص؟ما که نمیگیم اعتقاد داشته باشند به اسلام .میگوییم رعایت کنند.
در زمان پیامبر یهودیهای قلعه خیبر به پیامبر تعهد دادند اما وقتی زیر تعهدشان زدند با انها برخورد کرد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۵
به ما چه؟؟؟
خوب این عزیزان نماینده کشور و فرهنگ منن مثلا!
رضا
|
United States
|
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
5
8
حال کردم منفیهارو نگاه کنید پس معلوم میشه بولتن جون خودتم بکشی طرفدار نداری:)))))
پاسخ ها
الهه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
دست میبرن تو منفیها وگرنه همین قدر هم طرفدار ندارن
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
پس تو اینجا چه کار میکنی ؟
حبیب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
7
4
بخاطر خدا بنویسید خدا مهم است نه چیز و کس دیگر .اگر نوشته هایت دل امام زمان را شاد کرد سعادت دنیا و اخرت نصیبت خواهد شد
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
شما اگه مخالف این خبر هستی بگو مخالفم چرا پشت امام زمان قایم میشی ؟ پناه بر خدا آدم یاد مشایی می افته .
محمد مهدي پ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
3
1
سلام، از دغدغه‌ي شما بسيار ممنونم ولي دوستان عزيز، اشاعه فساد و فحشا از خود فساد و فحشا بدتر است و در قانون و شرع هم مجازات سنگينتري دارد! حيف وقت و انرژي كه براي چنين افراد بي بندباري صرف شود!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
4
4
اينها بويي از انسانيت نبرده اند اگر لخت بودن باعث فرهنگ وتمدن است در اين قسمت حيوانات از همه متمدن تر هستند
نادر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
2
4
با سلام آیا مشکل مملکت ما فقط بد حجابی است من که تو این عکسها بد حجابی ندیدم بهتر نیست به اینجور مسایل با دید مثبت نگاه کرد مگر غیر این است که انسان آزاد آفریده شده است .
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
تو تقصیر نداری . آدمی که خودشو زده به خواب که نمیشه بیدارش کرد . قبل از اینکه به خواب عمیقتر فور بری ، بین این جماعت بدحجابی نمی بینی ؟ از این خانم ها سوال کن سر جانمازتون (!) با همین قیافه جلوی خدا می ایستین ؟ ضمنا عزیزم انسان آزاد آفریده شد اما ولنگار آفریده نشد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
3
3
بولتن جان انتشار همین تصاویر به منزله اشاعه فحشاست
اگر هنر دارین بدی و فحشا و بدحجابی رو طوری نشون بدین که خودش باعث اشاعه فحشا و منکر نشه
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
مثلا چه جوری ؟
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
4
2
جای تعجب نداره وقتی اینقدر به این افراد سبک مغز میدان داده میشه آخرش میشه این. این افراد با دهن کجی به خدا و رهبری و خون شهدا ته دلشون دارن به ما میخندن. بعد هم به یه بهونه میرن اونور و میگن اینجا با ما بد رفتاری میشد.
عباس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
4
2
یه مشت مغرور و نادان در امنیتی که به قیمت خون شهیدان به دست اومده با دهن کجی به ارزشها جلوه نمایی میکنن. روزی سر عقل میاند که دیگه دیره.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
4
2
و خدائی که در نزدیکی آنان است، شیطان است. خدای پاسدار خون شهیدان خدای حق است. بر شیطان تکیه کنید و بر او پشت نمائید که هیزم جهنم را بکشید. عزت فقط از آن خداوند حکیم است و غیر ممکن است بر تن فروش و خودفروش اعتنائی داشته باشد.
علي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۷
5
2
خدا لعنت كنه اينها رو كه روي شيطان رو سفيد كردن. چرا پول مملكت رو ميدن به اينا كه منجر به فساد ميشن؟
ايد از صد و سيما و ارشاد به اصطلاح الامي بيرونشون كنن و برن تو بيابونا غاز بچرانن بخدا . چي هنري دارن جز بدحجابي و بي حجابي!
امین اسدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
3
1
واقعا بگم خدا چیکار کنه این بازیگران رو
مهرداد20
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
2
2
ببین اقا یا خانم بانام کاربری مهسا//توانگاربجزخودت کسی را قبول نداری یا خیلی بیکارو وراج هستی؟جمع کن باباهر کسی عقیده ای داره که واسه خودش محترمه اگه توراست میگی وقتی تیتر این عکسها رو دیدی اصلا چرا نگاهشون کردی که اینقد بخوای حرف بزنی ؟انگار خیلی برات راحته دیگران را به راحتی متهم کنی وانگ بچسبونی تومواظب خودت باش کلاتو باد نبره
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
شما اگه اینجا مهسا دیدی سلام ما رو هم خدمت ایشون برسون . ضمنا اگه مهسایی کشف نشده به این عکس ها نگاه کنه محرمه شما چی ؟
گوگولی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
3
1
آره واللا چه قدر این حامد بهداد بی تربیته چرا روسری سرت نمی کنی حامد؟
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
2
2
بسم الله
توی این به اصطلاح هنر که حضرات هی پشت سر هم آن رو بکار میبرند مطالب و مسائلی هست که آدمی شرم از گفتن ۀن دارد این که در علن این هست دیگه شما خودت حدیث مفصل را بخوان از این مجمل
ببینید تا آدم , آدم نشه و در شهوات و امیال شما دست وپا بزنه همینه بهتر از این هم نمیشه که روز به روز بدتر هم میشه. افرادی از این دست فساد در اعتقادات دارتد که گندشون عالمی رو به گند می کشه. هنرمند در این دوران یعنی بی حیاتر بی دین تر بی... تر و قس علی هذا. اینها به نظر بنده از کم حواس برین افراد بشر هستند و از بی هنر ترین آنها و از اینها توقعی نیست ما چرا دنبال اینها افتاده ایم و لک لک کنان برای آنها هورا می کشیم وای بر ما و ما بلاید روزی نزدیک جواب گوی خدای تبارک و تعالی باشیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
2
3
وای چقد شماها کوته فکرین
پاسخ ها
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
ببخشید قد فکر شما چقدره ؟
سیاوش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
ناشناس تو کوته فکری رو چی معنی میکنی
ع.ش. قربانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
2
1
مشکل از مونیتور هاتونه :D آرایش نکردن
محمد صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
2
3
در سال هایی که کشور عزیز ما در جنگ بود بعضی از خانم هایی که در شهر های جنگ زده بودند در داخل خانه هم با وجود نبودن نامحرم با حجاب کامل بودند.
وقتی از انها سوال شد که چرا اینگونه هستید پاسخ دادند "هر لحظه ممکن است که خانه ما هدف موشک بعثی قرار بگیرد ما نمیخواهیم در آن حال جسم مجروح یا بی جان ما را در حال انتقال به مراکز در مانی کسی بدون حجاب ببینند"
این تذهبون؟
لعیا اعتمادسعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
3
2
خسته نباشید.من که هر چی در مورد عفاف و حجاب بیشتر پیش می رم به این نتیجه می رسم که ذات سینما و تئاتر و غیره با حجاب و عفاف همخوانی نداره و در تعارضه.lما یا باید همه این ها رو تعطیل کنیم و خیال خودمون رو راحت کنیم یا این که پسوند اسلامی رو از کنارشون برداریم.قطعا یک خانم عفیف و با حجاب واقعی بازیگر نمیشه.
فرهاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
2
1
شهرت پول محبوبیت و..........
بعضی ها رو مجبور میکنه که متفاوت باشند و براشون مهم نیست که این تفاوت به چه قیمتی به دست میاد
این عکسها بیشتر شبیه مانکن های یک شو لباس هستند تا هنرمند!
ایرانیان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
0
3
به جای اینها عکس سید جواد هاشمی نقی زاده جعفر دهقان و دیگر بازیگرای متعهد را بگزارید اگه راست میگین
یه مرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
2
2
اینها همان هیزم جهنمیان هستند و غافلین امت اسلام چه بسا دین را هم به سخره بگیرند چون هنرمندن چون مقابل دوربین ادا در میارن و تو خودشون میلولن و پول بیت المال به جیب میزنن خرج حال و کیف خودشون میکنن و جوون های بیچاره رو از راه بدر میکنن چون الگو هستن و بیچارهن چون آی باصطلاح هنرمند آخرین مد کفن است
وسواس الخناس هستن
تو خودشون خیلی جای شیطون خالی نیست
هنرمند کسی است که حیا و تقوا با روحش ممزوج شده باشد
نه همین لباس زیبا ست نشان آدیمت
یه مرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
2
2
اینها همان هیزم جهنمیان هستند و غافلین امت اسلام چه بسا دین را هم به سخره بگیرند چون هنرمندن چون مقابل دوربین ادا در میارن و تو خودشون میلولن و پول بیت المال به جیب میزنن خرج حال و کیف خودشون میکنن و جوون های بیچاره رو از راه بدر میکنن چون الگو هستن و بیچارهن چون آی باصطلاح هنرمند آخرین مد کفن است
وسواس الخناس هستن
تو خودشون خیلی جای شیطون خالی نیست
هنرمند کسی است که حیا و تقوا با روحش ممزوج شده باشد
نه همین لباس زیبا ست نشان آدیمت
شادی خاچیكیان
|
United States
|
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
2
2
بولتن نیوز ؟ بی وجدان متن من كو ؟!
بزنم توی اون چشمت و سروری كه روش هستی رو دی فیس كنم تا بفهمی شادی خاچیكیان یعنی چی ؟!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
2
3
متاسفانه اين هنرمندان ميخواهند الگو نسل جوان شوند
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
3
3
واقعا چقدر عقده ای هستید جواب اونایی رو که باهاتون هم عقیده نیستن باخط قرمز جواب میدید کم نیارید اسم سایتتون بذارید عقده نیوز
مدیر پایگاه آزاده خانم آخه چه ربطی داره این خود برنامه سایت هست که پاسخ به نظرات را با قلم قرمز برای جدا سازی بهتر بین نظر و پاسخ قرمز می کند ! واقعا قضاوت شما همیشه اینطوریه!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
خوشم اومد بولتن!
سحر
|
United States
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
3
4
چقد افراطی هستین شماها!!!!!!!!
پاسخ ها
محمد صادق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
اهان پس اسلام دین افراطی است؟
فردی نقل میکرد یک زن اروپایی گفته بود اخیرا از (تقریبا) بیستمین مرد زندگیم جدا شدم. پس به نظر شما آنها معتدلند درسته؟
سهیلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
داشتن غیرت و تعصب اسمش افراط نیست .
نازيلا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۹
شما خوبيد روشنفكر...
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
2
2
سلام
عموی من زمانی به شهادت رسیده که من یکسال بیشتر نداشتم و نحوه شهادت ایشون رو تو عکسها و تعاریف هم رزمان جانبازش شنیدم.او و جمعی از همرزمانش رو دستانشان را بریدند و در کلبه ای چوبی سوزاندن.وصیت نامه ها و نامه هایی که برای پدرم فرستاده بود تماما توصیه به ولایتمداری و رعایت حجاب بوده.اونها برای این رفتن.حالا عده ای تو لباس هنر دارند .....
غش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
2
4
اگربی حجابی تمدن است حیوانات متمدنترند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۰
2
2
برويم مقصران را بيابيم آب از سر چشمه مي گندد با خودمون چرا تعارف داريم از وقتي روكش مصلحت وارد فرهنگ اسلام شد نتيجه اش همينه كه همگي فيض برديم دومين چيزه محسوس از خود باختگي فرهنگي است نهادهاي فرهنگي ما خود بدتر اين هستند اين تصاوير قطره اي از درياي بيكران مسئولين فرهنگي ماست وقتي نانها به نرخ روز خورده شود و همه چيزمان يعني همه چيزمان سياست زده شود آشه خاله است نخوري بخوري برات نوشتنش عزيزان فرهنگ ما بايد در دست باسوادان باشد نه سياسيون بي درد مرفه نشين كه فقط براي حفظ نظام اومدند نه براي حفظ اسلام حقيقي
زواري
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۲
1
1
بايد زنها ومردهاي بازي گر خدا و قيامت را در نظر داشته با شند
پگاه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۰
0
2
این هنرمندان خیالی چه کردند که اینقدر گیر میدید؟فقت یکم زشت آ؛رایش کردن وای وای وای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پ ب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
0
0
لا اكراه فى دين..................:::
لا تجسسوا فى.......................
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
0
حالا یعنی الگوی ما هستند خدا ب داد نسل جدیدمون برسه. .
parvaz65
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۸
0
2
با عرض سلام به نظرم بهترین کار نشون دادن راه حل هستش بجای گفتن نظرات و احساساتمون خوبه که فکرکنیم و یه راهکار ارائه بدیم اگه برای اصلاح این افراد کاری از دستمون بر نمییاد باید کار دیگه ای کرد نظرم همش از خودمون شروع میشه اگه ما تو کوچه و خیابون به افراد با حیا و با حجاب احترام و ارزش بیشتری قائل بشیم کم کم همه چی عوض میشه اونا ههم تغییر میکنند من در درجه اول خودم رو مقصر میدونم
حجت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
0
0
واقعا"اگه پیشرفت ما در سینما به این چیزاست باید تاالان ما دها اسکار رو میبردیم واقعا"برای خودم وجوونای این مملکت متاسفم که چه الگوهایی داریم!
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
0
0
ای کاش یه عده ای پیدا میشدند این بازیگرای بی حیا و بی عفت که فقط دنبال برهنه شدن هستن را....... اینها ابروی ایران و ایرانی را بردن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۵
0
0
چرا کسی جلوی اینارو نمیگیره اخه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۴
0
0
آخه وقتی زندگی و متاسفانه افرادمسئول همش بی بند وبارند وبچه هاشون اون ور آب زندگی میکنند همینه دیگه خدا ازسر همشون مسئول هنرپیشه و همه وهمه نمی گذره که بااسم اسلام خیانت به اسلام میکنند اللهم عجل لولبک الفرج
شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
0
0
پناه بر خدا.خدا به دادمون برسه با ظهور امام زمان.خیلی حساس هست اعمال خودمون هم.بدی ها پر رنگ و گسترده شده اما باید زرنگ باشیم و در عصر نزدیک به ظهور بسیار از اعمال خودمون هم مراقبت کنیم تا قافله دو نبازیم.دنیا خراب شده.آدم ها خراب شدن.شاید مانده فرصت کوتاهی باشه با تمام وجود مراقب خودمون باشیم رستگار باشیم و شرمنده نشیم.التماس دعا
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین