کد خبر: ۶۰۵۴۰
تعداد نظرات: ۱۲۹ نظر
تاریخ انتشار:

پیشینه نتانياهو لو رفت

بنيامين نتانياهو سوداني‌الاصل بوده و نام اصلي وي عبدالرحمن شائول است.
به گزارش ايسنا به نقل از سايت اينترنتي فلسطين اليوم، شبكه دو تلويزيون رژيم صهيونيستي در خبري اعلام كرد كه بنيامين نتانياهو، نخست‌وزير اين رژيم در سال 1949 در شهر حالوف واقع در شمال سودان به دنيا آمده است.

اسم واقعي نتانياهو، « عبدالرحمن شائول» است و شناسنامه سوداني دارد. بر اساس اين گزارش، نزديكان نتانياهو پوستي تيره همانند آفريقايي‌ها دارند و خانواده وي از خانواده‌هاي متمول و ثروتمند سودان بودند كه اراضي زيادي در سودان دارند.

خانواده نتانياهو در زمينه تجارت، واردات و صادرات شهرت زيادي دارند. زماني كه جعفر المنيري، رئيس‌جمهوري سودان شد، خانواده نتانياهو مجبور به مهاجرت به اراضي اشغالي شدند چرا كه المنيري خريد و فروش الكل و مشروبات را منع كرد.

برخي از افراد خانواده وي نيز تصميم گرفتند به آمريكا بروند. نتانياهو در زمان نوجواني و در سن 15 سالگي به اراضي اشغالي مهاجرت كرده و نام خود را تغيير داد و در زماني كه جذب ارتش شد، زبان عربي را به خوبي فرا گرفت.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲۹
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۹۹
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
22
75
آقا چرا چرت و پرت می بافین؟ بنیامین نتانیاهو متولد بابل در مازندران بوده تا اوائل کودکی هم همونجا بزرگ شده خیلی از بابلیهای قدیمی هنوز او را به یاد دارند
پاسخ ها
درخت بنجامین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
شما اشتباه میگی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
راست میگه!منم بابلی م،یکی و میشناسم که همکلاسی ش بوده تو دبستان.
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
پدر من تو دبستان سعدی شهرستان بابل باهاش همکلاس بود و ایشون می گفت که اوون سال با خانواده اش مهاجرت کردند و رفتن اسرائیل
تقریبا سال 1337
سبحان
| Germany |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۶/۳۱
بله منم بابلیم
کاملا درسته من احل چاله زمینم پدرمم یادشه اونو تازه عمه اش هم توی محله برج بن زندگی می کنه که نزدیک به 90 سال داره
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
10
93
سلام.درسته.نتانیاهو متولد بابل تا 12سالگی اونجا بود بعد با فراخوان رژیم غاصب برای تشکیل کشور اسراییل صهیونیستی اون بامادرش به اسراییل رفتند.اما پدرش که به ابراهیم یهودی تو بابل معروف بود درایران موند.درسبره مدون قدیم بابل مغازه داشت.از بابلیهای قدیمی بپرسید بهتر اطلاع دارن ممنون.
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۸
درسته من تا 15 سال پیش در یهودی محله بابل یه کار ساختمانی داشتم اون موقع 13سالم بود و یکی از اهالی اون محله خونه نتانیاهو وخیلی از سران اسرائیلی رو به من و پدرم نشون داد. اون موقع خانهاشون هنوز بود ولی الان شهرداری مثل اینکه مصادره کرده و همه رو ساختمان ساخته فعلا هیچ اثری از معماری خانهای یهودی در اون منطقه وجود نداره.عید 93 پیشاپیش تبریک میگم.
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
7
23
سلام.درسته.خواهر نتانیاهو هم تا جند سال اخیر در قید حیات بود.بعدفوت کرد
محل سکونتش شمشیرگرمحله بود. .
پاسخ ها
من
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
اشتباه میگی دوست من
سجاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
سلام راست می گه داداششم با بابای من دوست بود البته در حد سلام علیک. اصلا کی گفته رفتن اسرائیل هنوز تو بابل زندگی می کنند
نغمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۷
10
14
بله منم شنیدم انقدر خالی نبندید اینم بچه ای که تحویل جامعه دادین
مهدی صدقی از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۲
5
26
سلام
من از دبیر تاریخمون شنیدم این آقا تا کلاس 5ام بابل بوده.
اما در مورد اینکه چطور و چرا خودشو سودانی جا زده برید از برابچ اطلاعات اسراییل بپرسید.
یا مهدی
حسین
|
Poland
|
۱۱:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
13
8
تازه من شنیدم محمود عباس رییس خود گردان فلسطین اهل اصالت ایرانی دارد .
مهدی صدقی از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
19
17
دوستان لطفا نظراتتون رو ی کم مستند کنید.
حتما4روز دیگه یکی شبیه حسین اقا میفرمان آبراهام لینکون بچه دهات اطراف بابله!
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۱۸
مگه نيست؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۳
5
29
نه این یه مورد دیگه واقعیت داره که بابل بوده بچگیش ، منطقا باورنکردنی مثه خیلی از شایعات مسخره ی ایرانی ها، اما من خودم بابلیم و این قدیمیای بابل همه آمارشو دارن ، پدرشم می شناسن، مدرسه بدر بابل هم درس می خونده پروندشم هست هنوز اونجا (البته من نمی دونم فامیلیه اصلیشون چی بوده!) . حالا اگه سخته باورش ، باور نکنید ، حق دارین خوب!
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
3
23
سلام منم امروز از یکی از استایدمون شنیدم که بابلی بوده و همکلاسی دامادشون بود
پاسخ ها
بب
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۸
عجب افتخاری!!!!!!!!!!!!!!!!!حالا خوبه نصف اسراییلی های یزدی اند.
محمد حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۲۱
5
19
من خودم بابل نیستم اما پدر بزرگم تو بابله همیشه هر وقت میاد تو تلویزیون میگه بابلیه
شمعون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۱
6
17
سلام. نتانیاهو بچه بابل هست و شکی در آن نیست.خونشون توی یهودی محله بابل بوده و با پدر بزرگ من همبازی بوده.
ابراهام لینکلن هم میگند از روستای فیروز جاه بابل بوده(اینو شوخی کردم)
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۵
4
13
اینا خوبه که من شنیدم اولین شهر تاریخ بابل خودمون بوده بعد دست استکبار اومد اونو به نفع خودش نام گذاری کرد
ماشا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
1
18
بابا اون از مشاهیر ماست . نذارین بدزدنش ( غش غش ) !
حسین
|
United States of America
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۶
3
3
جالب بود.منم با نظر اقا مهدی موافقم. طرف ایرانیه یا فقط تو ایران درس خونده؟
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
1
16
آقا منم بابلیم خیلی این چیز هارو شنیدم ولی این که تو بابل یهودی فراون بده رو همه میدونن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۲
2
11
آره بابا بچه خوده بابل،حلا را میگن بچه تل آویو هست؟
بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۰۹
3
16
پدر دوستم هم کلاسش بوده ، در ضمن اگه به ایران حمله کنند بیاین بابل چون پارتی مون کلفته!!!!!!!!!!!
sa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
67
7
لطفا چرت و پرت نگيد بابلیهای محترم
شما یه ويکيپديای جدید دارید میدید بيرون نتانياهو تاخالا اسم بابل رو هم نشنيده
بزرگترين شخصيت بابل "هرمز شجاعی مهر" بود و تمام
پاسخ ها
دانشجوی بابلی در اردبیل
| United States of America |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
دوست عزیز،لطفا محمل نبافید!!!
در اینکه نتانیاهو اهل بابله هیچ شکی توش نیست!می تونید یه سر برید بابل از هر کی که دلت خواست نه،از آدمهای دور و ور حمزه کلا ، باغ فروس یاازریش سفیدهای ساروی بپرسید.جوابتونو میگیرید!
در ضمن آقای شجاعی مهر فقط یکی از بزرگان شهرستان هستن!
لطفا مطالعه کنید!
دانشجوي بابل
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
بزرگترين شخصيت بابل آقاي سید حسین فلاح نوشیروانی هستند
درضمن وقتي بابلي هاي قديم اين مرتيكه نتانياهو و خانوادشو ميشناسن ديگه همه چي مشخصه . ويكي پديا و اين سايت هايي كه دمشون وصله به نتانياهو چرت ميگن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۰
حالا این نتانیاهو حروم زاده خیلی آدم مهمیه
محدثه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۴
6
9
سلام
من امروز رفتم توسایتها درمورد نتنیاهواطلاعات بیشتری کسب کنم ولی درکمال ناباوری دیدم نوشته متولد نل اوویودرحالیکه .من از افرادموثق شنیدم که تا پنجم ابتدایی توبابل بوده.البته به نظرمن همه باید خوشحال باشیم که حتی تو ویکی پدیا هم حرفی از بابل نزده چون لکه ننگ بزرگی برای ما محسوب میشده.پس اینقدر تقلا نکنید که اثبات کنید این آقا در بابل زندگی کرده.بزارید پیش خودمون محفوظ بمونه.
مازیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۱ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۶
1
10
اتفاقا ما از سه نسل قبلی بچه ی شمشیر گر محله (یهودی محل بابل)، جالب اینجاست شایعه شده نتنیاهو بچه محله ماست و... در حالی که بزرگان محل فقط می گویند ایشان بچه بابله و ... اصلا نمی دونند اسمش چی بوده و... داستان همون صف حلیمه ...!!
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
5
8
وای مردم از خنده=)) این آقاهه اصرار داره به همه بگه اشتباه میگی ،اینهمه آدم ،همه ی بابلیا،بابای من،همکلاسیای دیگه اش، اشتبا میکنن، تو راست میگی ،باشه :))
ناشناس
|
United States of America
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
15
8
اگه بابلیا اصرار دارن نتانیاهو بابلیه,یه درصد احتمال بدن تشابه اسمیه , یا اگه سواد انگلیسی دارن برن سایتهای مختلف بگردن به چه دلیل باید بگن ایرانی نبوده , درصورتیکه خیلیای دیگه که ایرانین تو بیوگرافیشون زده ازایرانن اونوقت خود نتانیاهو واینهمه آدم دارن دروغ میگن بابلیا یه درصدم اشتباه نمیکنن,منطقم خوب چیزیه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۵
3
5
یهودی ایرانی فت وفراوونه،اونا که دیگه آمار همدیگه رو دارن، فقط بپرسین ایرانیه یا نه،بابلی بودنش پیشکش
hunter
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۰۲
0
10
بابا بیخیال..چه حاصل از اینکه نتانیاهو بچه کجاست!از این نباید غافل شیم که تاریخ تمدن سرزمینمون حتی از تو کتابها هم داره محو میشه!!!ولی خدایی نتانیاهو بچه بابله و یه مدت هم تو مدرسه بدر تحصیل میکرد..تازه چند وقته که داره شایعه میشه که باراک اوباما هم اصالتا بچه موزیرجه!!!
امیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
0
5
من دقیقا نمیدونم درسته یا نه، ولی کسایی که براشون عجیبه یه سر به ویکیپدیا بزنن، شائول موفاز وزیر دفاع سابق اسرائیل و موشه کاتسو رئیس جمهور هشتم اسرائیل به نقل از ویکی به ترتیب زاده تهران و یزد هستند.پس این قضیه نمیتونه خیلی بیراه باشه
ساداتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
2
9
اسرائیلی ها مسئولین مسن و پیر خود را متولد اسرائیل می دانند تا برای اسرائیل پیشینه درازتری ثبت کنند ولو به دروغ .
سیّد علی اکبر اقابابایی بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۴
1
7
جناب آقای بنیامین نتان یاهو اهل یهودی محلّه ی شهر بابل هستند.این رو اکثر بابلی های قدیمی تایید میکنند.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
2
2
.ستانی که حرف از ویکی پدیا میکنن یه سر به این آدرس بزنن:
http://fa.wikipedia.org/wiki/%D8%A8%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%AA%D8%A7%D9%86%DB%8C%D8%A7%D9%87%D9%88#.DA.A9.D9.88.D8.AF.DA.A9.DB.8C_.D9.88_.D8.AC.D9.88.D8.A7.D9.86.DB.8C
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
1
4
اقا پرونده اش تو مدرسه شاپور وامام امروزی موجود هست
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
2
5
بله حقیقت داره من از قدیمیای بابلم عکس هایی از دبستانم دارم در دبستان بدر می خواهید نشان بدم بعد از کلاس ۵ به امریکا و دانشگاه پنسیلوانیا رفت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
دوست عزیز اگه عکسی رو که میگید اسکن میکرید و به مدیریت سایت ارسال میکردید برای شفاف سازی بد نبود
شاهد دارم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
9
3
راسش من شنیدم اصفهانی بوده ...
محمدابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۷
2
12
ماصد نسل بابلی هستیم .شک نکنید این لجن بچه بابل هست.ازپدربزرگم شنیده بودم فامیلش خوشنود بود.سندداریم.
اشکان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
3
16
بچه هر کجا هست لعنت بهش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
2
13
امروز از استاد انقلابمون شنیدم بابلی بودنش راسته! باور کنید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
5
4
اشتباه میکنید درمحله تیرون اردکان یکی از شهرستان های یزد بوده بابای اون به نام شمعون که مردم اردکان به اشتباه شبون مینامیدن وسایل اتیقه خریدوفروش میکرده وتا14سالگی در شهر ما زندگی میکرده تا غیبش میزنه فکر کنم اونیکه دربابل بوده تشابه سمی است ویا از 14سالگی به بعد درانجا زندگی کرده این از منابع موثقی سرچشمه گرفته من به طور خلاصه توضیح داده ام وگرنه خبلی طولانی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۱
دوست عزیز فکر میکنم اونی که شما میگی موشه کاتساو باشه که هشتمین نخست وزیر اسرائیل بوده و اسم اصلیش هم موسی قصاب بود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
4
2
ایشون در محله تیران اردکان یزد بدنیا اومدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
13
16
من قائمشهری هستم در همسایگی بابل می خواستم بگم این بابلی ها هر کسی راکه نخست وزیر اسرائیل میشه می گویند بابلی است ...تا دیروز می گفتن که شیمون پرز بابلی بوده و همه هم می گفتند با او همکلاس بودیم..من فکر می کنم یا اسرائیلی ها بابلی هستند یا بابلی ها اسرائیلی
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
5
8
سلام به نظر من هم اگر آدمی حروم زاده مثل نتانیاهو را اهل بابل معرفی نکنیم بهتره
رييس جمهور آينده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
5
9
واقعا متاسفم يك فرد بي لياقت اينقدر بزرگش ميكنين براي من بابلي ننگ كه همچين فردي حتي 1ساعت در بابل باشه چه برسه زندگي كنه تازه افتخار ميكنين بابليه آبروي بابلي بردين واقعآ كه؟
پاسخ ها
حسین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
تو الآن به من بگو کی به بابلی بودن اون افتخار کرد؟؟؟
علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
4
3
چیزی که من میدونم خودش یبار تو تلوزیون گفت من بچه محله جنگل شهر یزدم
تمنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۸
0
1
.سلام هموطنان. . . تازه یه چیزجالب...!
هیچ میدونستید فرعون همعصر موسی نبی (ع) مهاجری از فلات ایران(کشورایران کنونی) بوده! که به مصر مهاجرت میکنه وبه تدریج وبه علت نبوغ بالا به دستگاه سیاسی وارد شده و رفته رفته سراز مقام سلطانی درمیآره!... اینرو از یکی ازبرنامه های چندسال پیش تلویزیون خودمون شنیدم!
آریانا
|
United States of America
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۳
0
7
همه ملک جهان در تحت فرمانروایی ایران است و بس. بنابراین نمتیجه میگیریم در هر درکی متولد شده تحت امر ایران است و بس. زنده باد ایران و ایرانی.کوروش بزرگ، داریوش دراز دست، آریوبرزن و قوم لر
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۶
5
5
یادش بخیر چقد با نتانیابووووووو یه قول دو قول بازی میکردیم یادش بخیر الانم تو محله ماست محله ی شورتی های بابلی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
1
6
بله کاملا درسته کودکی شو بابل بوده . حتی پدرش به شهر کاریز - تایباد -واقع در خراسان رضوی سفر داشته ...
پرنیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۳
0
8
ی فرد موجه ک خوب میشناسمش گفت پدرش ک حدود 66 سالشه میشناسدش!
از هر کی پرسیدم گفت جریانش درسته!
اون فردیم ک این حرفو زد بابلی بود!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
0
9
سلام دوستان متاسفانه این موجود خبیث بابلی بوده و پدر بزرگ من دقیقا میشناسدش ، هنوز که هنوزه پرونده تحصیلیش در دبستان بدر ( bader ) بابله در ضمن بابل شخصیتهای خیلی خیلی بزرگتر داره مثل زنده یاد نوشیروانی ، بیژن مرتضوی و ...... به سلامتیه همه ایرانیهای افتخار آفرین . زنده باد ایران و ایرانی
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
5
4
والا من شنیدم نهاوندی بوده ....
یکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
10
1
من که شنیدم از یهودی های کرد نزدیک سنندج بوده کردها یهودی مهاجرت کرده به اسراییل زیاد دارن
امير
|
Singapore
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۳
1
4
بابا راست ميگن بابليه، بابابزرگ من بابلى بوده ميگه اونجا بوده و كفتر بازي ميكرده سگ بازيم ميكرده.
بابا بزرگ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۹
1
4
بچه های عزیزم نتانیاهو همونطور که از قیافش پیداست اهل شه ما هستش اینقدر باهاش بازی کردم زنگ منزلارو میزدیم فرار میکردیم.
احسان شهلايي
|
Germany
|
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
9
0
بنیامین نتانیاهو در سال ۱۹۴۹ میلادی در شهر تل اویو متولد شد. مادر او زیلا و پدر او پروفسور بن‌زیون نتانیاهو است. او در اورشلیم بزرگ شده است، و خانواده او بین سال‌های ۱۹۵۶ تا ۱۹۵۸، و دوباره بین ۱۹۶۳ تا ۱۹۶۷، مدتی در ایالت متحده آمریکا زندگی کردند.
در سال ۱۹۶۷ به اسرائیل بازگشت و به عضویت در یگان تکاوری فوق ویژه ستاد کل فرماندهی و عملیات ارتش اسرائیل به نام یگان سایرت متکل پیوست. او دوباره در سال ۱۹۷۲ به آمریکا بازگشت و تحصیلات خود را در مؤسسه فناوری ماساچوست آغاز کرد.
هنگامی که یوم کیپور در سال ۱۹۷۳ آغاز شد، او به اسرائیل بازگشت و به نیروهای جنگنده کانال سوئز و ارتفاعات جولان پیوست. پس از اتمام جنگ، به بوستون بازگشت و کارشناسی خود در رشته معماری را به پایان رساند، کارشناسی ارشد در رشته مدیریت اجرایی دریافت کرد، و سپس به تحصیل علوم سیاسی در دانشگاه هاروارد پرداخت...
پاسخ ها
بجه بابل
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۴
احسان جون سخت در اشتباهی
تازه ما با خواهر زاده هاش فوتبال دستی بازی میکردیم
نام علی لقب عقاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
1
5
من بابلیم . هر کی شک داره نتانیاهو بابلی بیاد بابل بعد شیر خورشید کنار دکه روزنامه فروشی.من خونشو نشون بدم.
پاسخ ها
مازندرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۰
بعد از هلال احمر 2 تا دکه داره کدومشو میگی؟
یاسمن
|
Kazakhstan
|
۰۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۸
5
5
بابا اسرائیل که کشکی کشکی یه آدمو رئیس جمهور نمیکنه حتما یه انسان مغز متفکری بوده این نتانیاهو که به اصطلاح جذبش کردن
حالا هر چی مغز متفکر هست بابلیه
من که اسالتا بابلیم بابا بزرگ بابام هم یهودی بوده و توی محله یهودی نشین های بابل زندگی می کرده فکر کنم یه تورایی با نتانیاهو فامیل شم دلتون بسوزه...(هه هه هه...)
ابن مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۳
1
0
شاید خیلی مهم نباشه که یک ... کجا به دنیا اومده ، خیلی مطالب مهمتر از محل تولد این ... وجود داره که باید دقت نظر رو اونها داشت ، چون ارتباط خیلی نزدیک با همه ما شیعیان و محبین اهل بیت پیدا میکنه !! مهم فهم عمق ... بودن و نیت کثیف و کینه اون هاست نسبت به اهل بیت و محبین اونها....
مدیر پایگاه متاسفانه برخ تصور مي كنند اگر كسي دشمن است موقع خوبي است كه به او دشنام بدهيم و الفاظ ناشايست بكار ببريم در حالي كه اين فقط به حسن بيان خودما لطمه مي زند و هيچزياني هم به او نمي رساند ، مثلا برخي فكر مي كردند كه راجع به دختر صدام چون دختر صدام است مي توانيم ناشايست ترين الفاظ را نسبت به او بكار ببريم در حالي كه واقعا چنين نيست و بدترين دشنام ها فقط سطرها و ادبيات ما را خراب مي كند ،آيا واقعا چون دختر صدام است مي شود كلمات سخيف و... را اينجا براي او بكار برد ؟
ابن مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۴
2
0
تبریک به بولتن نیوز عزیز که آنقدر با ادب است که !!! از اهل بیت و ائمه معصوم هم جلو زده !! پدر جان ، این لفظ......
مدیر پایگاه عجب ! شما از كجا به اين حقيقت پي برده ايد!؟ مثلا ممكن است ديده باشيد يا چهار شاهد داريد !؟ اصلا فرض كنيم ادعاي شما درست باشد خوب نقل آن در سايت ما چه دردي را دوا مي كند؟ ائمه ما منطق داشته اند و اگر چنين نسبتي به كسي داده اند با علم بوده است و در مواجهه و درجنگ بوده است ... در هر حال ما به هيچ كس حتي دشمنان فحاشي را درست نمي دانيم كه خداوند حتي دشنام به بت هاي بت پرستان را نفي فرموده اند . البته مثلا اگر بگوييم ناتانياهو جنايت كاراست هم حرف درستي زده ايم ، هم فحش نيست و هم اتفاقا اثر دارد ..
مانا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۵
6
4
اتفاقا بروجردی ها هم میگن نتانیاهو بروجردی است.داستان پرونده تحصیلی و اینکه یکی گفته همکلاسی من بوده را هم میگن.حالا این یارو کیه که همه شهر ها ادعای مالکیت روش دارن!!
002
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۲
3
2
بابا اين يارو تومحله ما مجيديه بوده.
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
3
0
ای بابا دعوا نکنید هم بازی من بود ، تو محله ی ما بود الانم گاهی اوقات میاد سرمیزنه ماهم خیلی باهم دوستیممم
سهیل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۹
0
3
با سلام خدمت دوستان عزیز.اینکه این مردک اصلاً ارزش بحث کردن نداره کاملاً درسته.ولی اگه از نگاه تحقیقی به قضیه نگاه کنیم ایشون بابلی است متأسفانه و در دبستان بدر درس خونده.با عموی من همکلاس بوده.
حقیقت
|
Germany
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
1
دیگه بسه اره واقعا شرم داره که نتانیاهو احل بابله
ولی این حقیقتیه که باید بپزیرید عمشم توی برج بن یهودی محله هست من خودم بابلیم بیاین از خود عمش بپرسید من دیدم عمشو
شایعه درست نکنید دیگه شما میخواید اینا رو درست کنید تا بابلو کوچیک کنید و جلوی پیشرفتشو بگیرید چون حسودیتون میشه ما توی مازن تکیم کل مازنم اینو میدونن ما داشتیم سال 67 مرکز استانم میشدیم که نذاشتن یادتون نیست؟ حالا داد بزنید حسود نیستید ولی همه بابلیا میدونن دانشگاه پزشکی ما که تو مازن تکه دانشگاه فنی ما که تو مازن تکه ..
مهدی حسینی بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۱
1
2
والا من نمیدونم این دیگه چه وعضشه بابل داشت استان میشد که یه عده اومدن گفتن نه ...
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
1
4
پرچم بابل بالاست
بترکه چشم حسود!
محمد رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۵
2
1
این که نتانیاهو بابلی هست و یا نه اصلا افتخار نیست. اگر باشه که باعث سر به زیری ما میشه. این مردک بچه هر جای این دنیا باشه باید یادمون نره که واقعا آدمخواره و بس. بابلی بودن ایشون واقعا باعث شرم ماست. امیدوارم که بچه همون دیار گور به گور شده خودش باشه.
آردوشان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۱/۰۷
0
1
منم شنیدم میگن نهاوندیه چون نهاوند بعد شیراز و اصفهان و همدان بیشترین یهودی رو داشته از گذشته های دور .
سینا بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۲
0
2
سلام.هر کی دوست داره میتونه بره مدرسه بدر بابل پروندشو ببینه تا بهش ثابت شه بابلیه
الکی هم نتانیاهو رو به شیراز اصفهان یزد همدان و... نچسبونید
عباس
|
Netherlands
|
۰۱:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۵
0
1
نتانیاهو بچه کاردرکلا بابله. فامیلیشم جدیدا عوض کرده .قبلا فامیلیش بنیامین نتانیاهو کاردر بوده.حذف کرده .والا
رضا
|
United States of America
|
۱۴:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
1
0
اهل کشور سودان
رینجر
|
Germany
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۳۱
0
2
سلام دوستان عزیزم
من یه ساروی هستم و برای بابلی ها احترام میذارم. ما ساروی ها خودمون میدونیم که بابل شهر کهن و اصیله ایرانه و باعث افتخار مازندرانه
رنجر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۲
1
0
اقا ارنولد بازیگر هالیود هم بچه محل ماست
دکتر محمددارایی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۴
0
1
مسلما نتانیاهو یا زاده نهاونده یا بابل چرت نگو
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
0
1
دوستانه عزیز نتانیاهو و خیلی از سران اسراییل ایرانی الاصل هستند اما زادگاهشون در ایران نیست و شخص نتانیاهو در تل اویو بدنیا اومده اما اجدادش ایرانی هستند بابل اصفهان بروجرد وخیلی جاهایه دیگه ایران پر از یهودی بوده امازادگاه دانیال پدر بزرگه نتانیاهو در نهاوند در استان همدان میباشد کمی دقیق تر که نگاه کنیم خواهیم دید ایرانیان در زمان یزدگرد سوم به دین یهود رو اورده بودن که وقتی سپاه اسلام به ایران اومد یهودیان نهاوند در دشته نهاوند با هاشون روبرو شد و شکست خورد سرکردگانه سپاه یهود اجدادسران کشور اسراییل هستند .ضمنا ارامگاه استرمردخای هم که یکی از زیارتگاههایه اسراییلیها هست در شهر همدان واقع شده
یه بابلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
0
1
من از افراد کاملا موثق وتحصیلکرده که بعضیاشون بابلی هم نبودن شنیدم که نتانیاهو بابلیه واسمشم جهانگیر خشنود بوده،عمه اش هم تاچندوقت پیش زندخ وتوبابل بوده،برادرش جهاندارم بعداز گرفتن دیپلمش توبابل رفت اسرائیل
وحید بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
1
0
آره هم بازی گت پرم بود تازه تابستونا بینج تاشی هم میرفت.
صالح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۰
1
0
داره به کشور اصلی خودش یعنی ایران دشمن شده
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
2
1
یادش بخیر باهم سیگار می کشیدم عجب حرام زاده ای بود یه کبریت از توی خونشون می ورد بیرون بدون اینکه ننش بفهمه وحتی یادم یه روز باهم رفتیم سرجیب باباش تا پول برداریم بریم باهم سیگار بکشیم عجب حرام زاده ای؟
این حرف ها خیلی مهمه که نتانیاهو توبابل بوده وبه هش افتخارم میکنید اگر واقعا مدرکی دارید ارائه دهید وگرنه گزاف نگویید وابروی ملت شریف ایران رانبرید ایران همیشه یار ویاور مظلومان بوده ولی این حرام صفت نه تنهایار یاور مظلومان نبود بلکه با کمال بی شرمی به مظلومان غزه دستور حمله صادر نمود
در ضمن در جواب اون آقا باید که گفته بود زنده باد کورش باید بگویم بله ولی ایشان الان که تو خونه نشستند این امینت را مدیون کی هستند کورش یا شهدای عزیز وبرزگوار ایران یا مدیون تدابیر رهبری انقلاب کورش ایرانی بود درست اما انقدر کارش مهم نبود مثلا ایشان چه کاری انجام دادند قبل ز ایشان هم خیلی ها ایرانی بودند پس باید با انها هم افتخار کنیم درست نیست انقدر ایشان را برزگ کنیم که حاضریم یک جمله از ابشان یادبگیریم اما حاضر نیستیم جمله ای از امیرمومنان علی (ع) بیاموزیم
برای نابود اسرائیل ونتانیاهو کثیف صلوات مهدی پسند ختم کنید
شهید مظلوم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
0
1
برادر تو شهیدا رو ب خودت نچسبون
ایران فداییان زیادی داشته
کوروش و میلیون ها ایرانی در راه این آب و خاک جان فدا کردن
شهیدای معاصر مظلوم واقع شدن ..
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
0
1
بچه بابل بوده مدرسه سعدی درس خونده دو یا سه سال قبل انقلاب از ایران رفتن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۰
0
2
آره منم شنیدم ایرانیه و بچه بجنورد ه برین از بجنورد یهای اصیل بپرسید جوابتون رو میدن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۷
1
0
سودان چرا از خودتون هویت اختراع می کنین چرت و پرت نگید
سرباز کورش کبیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۴
1
0
نتانیاهو سگ کی باشه،،حیف ایران نیست که میگیم نتانیاهو ایرانی هست..نتانیاهو حرام زاده ای بیش نبوده،،
محمد از بابلسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
1
نتانیاهو بچه بابله و مدرسه سعدی درس خونده هنوز خیلیا تو بابل هستن که اونو یادشونه اون صد درصد بابلیه
پارسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
0
1
عجب!!اینکه نتانیاهو محل تولدش نهاوند بوده یانه نمیدونم ولی قطعا دوران کودکیش نهاوند بوده ومن ازدو سه تا ازقدیمی های شهرنهاوند‌سوال کردم تایید کردن ویکیشونم گفت که همکلاسیم بوده حالا اینکه چطور بابلی یاهرجای دیگه ای شده نمیدونم:))اینکه افتخارهست یانه کاری به اونش ندارم؛فقط لازم دیدم بگم بجای حرفای من دراوردی یه خورده تحقیقتون بیشتر کنید...
ابو لولو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۲
1
0
نتانیاهو نهاوندیه بهتر بقیه بجای شایعه پراکنی الکیو بعضا دروغ وچرت گفتن کلاس بیخود گذاشتن یه خورده تاریخ مطالعه کنن من حاضرم قسم بخورم نتانیاهو حتی اسم بابل یابروجرد و نشنیده:))
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
0
0
این ملعون اهل بابل هست و قبل از انقلاب در بابل یهودیان زیادی زندگی میکردن
yasi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۶
1
0
این آقا بابلی بوده یعنی اینکه در بابل زندگی میکردن تاکلاس پنجم.عمه های ایشون متولی های کنیسه یهودیان در شمشیرگرمحله بودند.که عمه کوچکشون حوا در دهه80از بابل رفتند به اسراعییل.یک آدمی با همچین مقامی در کشور اسراعییل معلومه که پیشینه ایرانیه خودشو پنهان میکنه.
سبزعلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۳۱
0
0
اشهد ان لا اله الا الله اهل سودان نیست مال خود اسرائیل هستش خودم دیدمش پوستش هم تیره نیست.بچه خيلببيي خوبیه.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۲
1
0
چرا خبر به این دروغی رو پاک نمی کنی
parisa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۷/۱۱
0
1
من خودم بروجردی هستم و چون در قدیم نصف بیشتر بروجرد یهودی بودن این اختلاف نظر پیش اومده ک شارون هم بروجردی بوده و شک ندارم ک فقط ی حدس و با توجه به نظرات دوستان بابلی باشع چون در اینجا زیاد سند و مدرکی نیست که ثابت کنه بروجردی باشن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
0
0
سلام..واقعا نتانیاهو کسی نیست که بخوایم مثلا افتخار کنیم که بابلیه و توبابل زندگی کرده..نه..ایشون نه باعث افتخاره..بلکه باعث ننگ بابلی ها میشه..من خودم بابلی ام تو هنرستان شاهپور قدیم..امام خمینی حاضر دیپلم گرفتم..مدرک دیپلم آقای نتانیاهو رو من خودم شخصا دیدم که از همین هنرستان گرفتن..و رشته حسابداری مدرک گرفتن..دروغ که نداریم بگیم ..افتخار هم نیست..ننگه خداشاهده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
1
0
بابا این بنیامین نهاوندیه من خودم عکسشو دیدم توی نهاوند پدرشم یکی از بزرگای نهاوند بوده در ضمن من خودم نهاوندی نیستم که بخام بچسبونمش به شهر خودم حتی یک نفر از سران اسرائیل شمالی نیستن یا همدان نهاوند اصفهان یزد
مریم از بابل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
1
0
اینقدر بحث نکنید.سرم رفت.اصلا برید از خودش بپرسید کجاییه.هر چند که پدر من که فرهنگی باز نشسته ست و تقریبا هم سن این آقاست چندین سال پیش گفته که نتانیاهو رو از قدیم میشناخته و اینکه تو بابل زندگی میکرده.البته اونم یه روزی باید از مسند قدرت کناره گیری کنه و بره و جاشو به یکی دیگه بده.پس شخص نتانیاهو به نظر من اصلا مهم نیست که میرید لای پرونده ها کنکاش میکنیدو دنبال رد پاش توی بابل یا هر شهر دیگه ایران هستید.بلکه مهم برای من شهرمه که به خدا قسم با هیچ کجای دنیا حتی مرفه ترین شهرهای غربی هم عوضش نمیکنم.من به عنوان بک بابلی اصیل که حتی پدر بزرگها و مادربزرگهای منم توی خود شهر بابل به دنیا اومدند به بابلی بودن خودم افتخار میکنم.در بابل به دنیا اومدم.بزرگ شدم و زندگی کردم و امیدوارم در شهر خودم از دنیا برمو روزی قسمتی از خاک شهر عزیزم بابل بشم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۵
0
0
متن و پاسخ شایعه


متن شایعه

"نتانیاهو متولد بابل هست. تا کلاس پنجم اونجا بود و با تشکیل اسراییل مهاجرت کرد. .از بابلیهای قدیمی بپرسید بهتر اطلاع دارن .
دوست داییم بوده ...
همکلاس پدربزرگم بوده ...
همه خبر دارن ...
و ... ."

پاسخ شایعه
1. در تمامی منابع رسمی ، بنیامین نتانیاهو متولد 21 اکتبر 1949 در شهر تل آویو معرفی شده است .
http://edition.cnn.com/2013/01/01/world/meast/benjamin-netanyahu---fast-facts/
2. در گزارشی که منابع اولیه آن چندان معتبر نیست ، او را سودانی الاصل دانستند که اثبات هم نشد .
http://www.isna.ir/fa/news/9006-20739/
3. ویکی پدیا بدلیل اعمال سلیقه کاربرانش در محتوا ، منبع چندان معتبری نیست ؛ اما در این مورد نظر نویسندگانش ، نظر منابع رسمی است !
http://en.wikipedia.org/wiki/Benjamin_Netanyahu
4. در گزارش منتشره از ایرانیان مهاجر و دارای سمتهای سیاسی در سایر کشورها ، علیرغم نام بردن از چند مقام ارشد رژیم صهیونیستی ، نتانیاهو در این لیست قرار ندارد .
http://www.mehrnews.com/news/1746574
5. روزنامه کانادایی تورنتوسان در گزارشی موفاز را به عنوان نفر دوم کابینه اسرائیل و معاون نتانیاهو یک ایرانی الاصل معرفی می کند اما اصالت ایرانی برای نتانیاهو قائل نشده است .
http://www.asriran.com/fa/news/216801
6. تمام ادعاها در این مورد با ارجاع به اشخاص ناشناس و غیر معتبر بوده و فاقد هر نوع استنادی می باشد.
در نتیجه نتانیاهو متولد فلسطین اشغالی و شهر تل آویو است و با وجود شایعات زیاد ، ایرانی و متعلق به شهر بابل نیست .

حق جو و حق طلب باشیم
حسین خاکی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۴/۳۰
0
0
این ک بابلیه ک شکی نیست ولی بخاطر این من احساس حقارت میکنم من ی بابلیم ولی قبلش مازندرانی و قبل مازندران ایرانیم.و دوستان اگه ی خورده تحقیق کنید میفهمید بخاطر این ک اون اهل بابله اکثر مردم بابلی هارو ب چشم تروریست میبینن و سال 67 یکی از دلایلی ک بابل مرکز استان نشد بابلی بودن این شخص کثیف و حرومزاده بود و اینم مطمعنم ک اگر رهبر اجاره بده مردم با غیرت بابل اسرایل و اسراییلیرو از روی کره زمین بر میدارن و محوشون میکنن .پاینده رهبر سر افراز ایران
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۵
0
0
ما ایرانی ها سر چی بحث میکنیم . خداییش . عقل هم خوب چیزیه . به درک که اهل کجاست
شهرام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۸
0
0
آقا جون من سند دارم نتانیاهو مشهدیه. خونشون همسایه داییم بوده. خاله شم الان مشهد زندگی میکنه. از یهودیهایی بودن که قبل از انقلاب به اسرائیل مهاجرت کردن. بابلی نبوده که ..دروغه همش
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۰۴
0
0
چطور در سودان متولد شد و تا ۱۵سالگی انجا بوده و زبان عربی بلد نبود و در اسرائیل زبان عربی اموخته ؟این نشان میده که او سودانی نبوده و اگر هم رنگ پوستش سیاه بود شاید باور میکردیم
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۶ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
0
0
دوستان سران رژیم صهیونیستی اصالتی یزدی دارن
مثلا خود نتانیاهو تا دوسال پیش طبقه پایین ما زندگی میکرد
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۷/۰۳/۲۱
0
0
چرا از خودتون حرف میزنین؟نتنیاهو بچه ساریه نه بابل.شما بابلیا همه چیزای خوب رو گرفتین واسه خودتون.اصلی ترین اداره و مهمترین اداره تو هر استان اداره مخابراته.مخابرات رو گرفتین هر چی اداره اشغال بود رو دادین ساری.شهرو الکی شلوغ کردین.حالام نوبت عمو نتانه؟عمرآ من نمیذارم.نتانیاهو ساروی ه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۷
0
0
جمع کنید بینم نتانیاهو بچه دهات ما الکی مچسبونیتش به خودتون بچگی کلی باهم دیگه چوپانی کردیم .یادش بخیر یه بار دعوامون شد سرش رو کردم تو پهن گاو کلی خندیدیم .هیی پیر شدیم رفت .البته اون دستش به خون هزاران هزار انسان آلوده خدا لعنتش کنه .حقه یبار دیگه سرش رو کنم تو پهن گاو
سامیه
|
Germany
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
حالا پدر شوهر من میگه همدانی بوده و برادرش هم محله اونها بوده و منطقه یهود نشین همدان بودن
ادریس مازنی
|
United States of America
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۸
0
0
اهل بابل به مامطیر قدیم هست و شمرون هم بابل است بابل هنوز یهودی دارد که رفت امد زیادی به کشور اسرائیل و مامطیر دارند
zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۷/۱۲/۰۷
0
0
ای بابا این حرفا همه اش چرته هر کی میگه همشهری من بوده من شنیده ام نهاوندی بوده یکیم میگه مشهدی بوده بیخیال
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۳۱
0
0
بابلی بوده درسته تو یهودی محله همشون زندگی میکردند ارامگاهشون تو کوچه دارالشفاست شخصی بنام شاهپور رزاق تو بابل از دوستهای کودکیش بوده که حتی چندین سال پیش اومدند شاهپور را بردند ازش یه سوالهایی کردند ودیدند که باهم ارتباط ندارند.
جواد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۰
0
0
دیشب باهاش حرف زدم گفت قابلمه های ننه ام جامونده بده تعاونی ۱۵ بیار پولشم کارت به کارت میکنم.
امیرقلی
|
Canada
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۶
0
0
اون قسمت نوشته تون خیلی جالب که میگه پوست تیره داره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
دوستان سلام نتانیاهو اصلا بابلی نیست تو ویکی پدیا نوشته متولد تل آویو هستش ویکی پدیا معتبر است
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۳/۰۲
0
0
لعنت خدا بر نتانیاهو و هرچه یهودیه صهیونیسته
Turkish Master
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۴/۲۶
0
0
. برادر من، بنده یه عموی پیری دارم که در دوران جوانی در دانشگاه ام آی تی ایالات متحده همکلاسی بنجامین نتانیاهو بوده و اصلا اونطور که گفتید نیست. ویکی پدیا رو بخونید. اون حرف های شناسنامه ای نتانیاهوست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
چقدر چرت پرت میگید در باره این بنده خدا ايشان اصل نسبش ترکه وتا سن15 سالگی هم در یکی از روستا های اردبیل به نام تازه کند زندگی می کردند بعداز15 سالگی به شهر اردبیل برای ادامه تحصبل مهاجرت کرد بعداز گرفتن دیپلم درشهر اردبیل راهی اسراییل شدند و هر سال هم تعطیلات تابستانی در سرعین میگذراند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
0
0
جو بایدن هم قبلا مستاجر ما بودن تو گرگان حالا ریس جمهور شده ناقلا هرکی میخواد رئیس‌جمهوری بعدی امریکا بشه بیا خونه ما مستاجر بشه راست میگم
امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۵
0
0
نتانیاهوهرکی بوده، حرام زاده ای بیش نیست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
0
0
مرگ بر اسرائیل
سپاس از درج پیام بنده کمترین
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین