کد خبر: ۵۷۰۰۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۸
پس از انتشار خبر برکناری کنسول عربستان در استانبول؛
روزنامه سبق سعودی به شدت به خبرگزاری رویترز پس از اینکه ان خبرگزاری خبر برکناری کنسول عربستان در استانبول را به نقل از این رسانه نقل کرد، حمله کرد.

به گزارش بولتن نیوز ، روزنامه سبق عربستان به شدت به خبرگزاری رویترز حمله کرد.

این رسانه سعودی با صدور بیانیه ای به خبر رویترز درباره برکناری محمد العتیبی کنسول سعودی در استانبول از سمتش که رویترز به نقل از روزنامه سبق اعلام کرده بود، واکنش نشان داد و اعلام کرد: رویترز در اشتباه حرفه ای و اخلاقی افتاده است! خبرگزاری معروف در دام گمراهی افتاده و خبر جعلی را به روزنامه سبق نسبت داده است! از خوانندگان می خواهیم که اخبار از مناطق موثق دنبال کنند.

شایان ذکر است که رویترز اعلام کرده بود که محمد العتیبی کنسول عربستان در استانبول از کار برکنار شده است.

منبع: خبرگزاری مهر

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :