کد خبر: ۵۵۲۸۰
تعداد نظرات: ۱۷۵ نظر
تاریخ انتشار:

آیا ایران امن ترین کشور دنیا است؟ + بررسی آماری

علی برزگر

بولتن نیوز : طی چند روز اخیر سایت ها و شبکه های ضد انقلاب و متاسفانه برخی از دوستان ناآگاه پس از انتشار اخباری چون قتل روح الله داداشی، ماجرای اسیدپاشی بر یک زن و دختر، ماجرای ضرب و شتم طلبه ناهی منکر و ... دست به تولید مطالبی علیه مردم عزیز کشورمان زدند و جامعه ایران را متهم به انواع اتهامات از جمله بالا رفتن میزان جرم و جنایت، افزایش میزان خشونت، بی اخلاقی و امثالهم کردند.

در این میان رسانه های ضد انقلاب چون بی بی سی و دویچه وله که مترصد به وجود آمدن چنین مسائلی هستند سعی کردند با دمیدن در آتش این موضوعات چنین جلوه دهند که نظام جمهوری اسلامی باعث پدید آمدن این مسائل شده است.

 
 

البته در اینکه در پاره ای از مردم کشور این موضوع وجود دارد شکی نیست و یقینا همین میزان هم برای جامعه دینی چون ایران خوب نیست اما وقتی نگاه به آمار و ارقام موجود از وضع ارتکاب جرائم و نوع و شدت و حدت آنها می اندازیم می بینیم که اتفاقا بنا به گفته آن مسئول محترم، ایران جزو یکی از امن ترین کشورهای دنیا است. برای اثبات این مدعا، در زیر تنها به گوشه ای از آمار جرائم و فجایعی که هر روز در کشورهای مثلا متمدن و پیشرفته دنیا رخ می دهد اشاره می کنیم:

8 کشور اول دنیا از نظر جرائم

بررسي آمارهاي مراكز معتبر جهاني نشان مي دهد در طول 2 دهه و از سال 1981 تا 2000 برخي جرايم در بعضي كشورها، افزايش قابل ملاحظه اي داشته و در برخي نيز كاهش داشته اند؛ اما از بالاترين جرايم مي توان به 6 مورد زير اشاره كرد:

سرقت از مجتمع هاي مسكوني، سرقت خودرو، سرقت هاي سازماندهي شده و گروهي، قتل، تجاوز و خودكشي كه اين موارد در 8 كشور جهان بيشتر از بقيه ديده مي شود و اين كشورها عبارتند از: انگلستان، آمريكا، استراليا، كانادا، هلند، اسكاتلند، سوئد و سوئيس. آمارها عموما با بررسي عوامل جرم، تعداد و نوع جرايم و قربانيان در زمان خاص به دست مي آيند.

ميزان خودكشي در آمريكا در طول 2 دهه گذشته، بيشتر از ديگر كشورهاي جهان است و دليل آن، نارضايتي فردي و اجتماعي افراد در اين كشور است.

تجاوز نيز تا سال 2000 بيشترين آمار خود را در آمريكا داشت؛ اما حالا در كانادا بيشترين ميزان را دارد و در كشورهاي آسيايي و خاورميانه، كمترين تعداد را به خود اختصاص داده است.

هر سه روز يك زن فرانسوي توسط شوهرش به قتل ميرسد

كميته رفع تمام اشكال تبعيض عليه زنان (cedaw) طی گزارشی در سال 2006 با ابراز نگراني از افزايش چشمگير خشونت به ويژه در خانوادهها اعلام كرد، تحقيقات اخير نشان ميدهد كه هر سه روز يك زن از سوي همسرش قرباني خشونت منجر به مرگ ميشود.

هر 16 روز نيز يك مرد از سوي همسرش قرباني خشونت منجر به مرگ ميشود،در نيمي از موارد زن قبلاً از سوي همسرش متحمل خشونت بوده است. همچنين از هر 10 مرگ يكي غيرعمد بوده و در دو سوم موارد خشونت قبلاً ميان زوج وجود داشته است.

در قانون اساسي كار فرانسه نيز تعريفي واضح از خشونت جنسي وجود ندارد، كميته از اينكه تنها 3 درصد شكايات توسط زنان و در موضوع تبعيض جنسيتي مطرح شده است ابراز نگراني كرده و بيان داشته است اين امر ممكن است ناشي از فقدان منابع مالي و انساني كافي در دادگاه مربوطه باشد.

آمار بارداريهاي ناخواسته در فرانسه نیز بیداد می کند به نحوي كه يك سوم بارداريها ناخواسته (بخوانید نامشروع و حرام) است. نيمي از اين بارداريها نیز به سقط جنين داوطلبانه منجر ميشود.

 
 

400 گروه جنایتکار در ایتالیا!

روند افزایش ضریب جرم تا انتهای دهه 1980 ادامه داشت تا اینکه در سال 1991 ضریب افزایش جرم به بالاترین حد ممکن طی سالهای اخیر به 5000 جرم در هر صد هزار نفر رسید.در طول این سالها به استثنای قتلهای انجام شده که در واقع افزایش قابل ملاحظه ای یافته ، یک افت محسوسی در تعدادی از جرایم کم اهمیت همانند ضرب و جرح و تهدید دیده می شود و این در حالی است که جرایمی مانند سرقت ( ساده و همراه با تهدید )جرایم اقتصادی و جرایم موادمخدر افزایش ویژه ای پیدا کرده است.

تجزیه داده های سالانه جرایم بر اساس گزارش های ارائه شده توسط پلیس به مقامات قضایی در ایتالیا در طول سالهای 1991 تا 1989 افزایش آشکار در ارتکاب جرم را نشان می دهد که بر این اساس در سال 1989 در مجموع 522/053/2 میلیون جرم ، در سال 1990 در مجموع640/501/2 میلیون جرم و در نهایت در سال1991 در مجموع 741/647/2 جرم به وقوع پیوسته است.

در سطح جغرافیایی نیز در ایتالیا پدیده جرم و جنایت با توجه به مناطق مختلف شهری متنوع است. ضریب جرم در بین 10 شهر از استان های بزرگ ایتالیا همانند تورین ، میلان ، جنوا ، بولونیا ، فلورانس ، رم، ناپل ، باری ، پالرمو و کاتانیا همواره متغیر است اما تحلیل ضریب جرم در 4 منطقه از این کشور بسیار برجسته تر از دیگر مناطق است. این مناطق جرم خیز عبارتند از: puglia، campania، calabria، sicily.

قتل، سرقت همراه با آزار ، اخاذی ،بمب گذاری، تربیت گروههای جنایتکار از جمله جرایمی است که در این چهار شهر رخ می دهد. بررسی داده های جنایت در این چهار شهر جرم خیز بیانگر آن است که از 1255 قتل ارتکاب یافته در سال 1991 در ایتالیا 557 مورد آن در این چهار شهر اتفاق افتاده، به علاوه 22282 مورد سرقت در این چهار منطقه گزارش شده که در مقایسه با آمار بقیه شهرهای ایتالیا تعداد آن 16294 مورد سرقت است، از 417 گروه جنایتکار که در ایتالیا وجود دارد 407 مورد آن در این مناطق شناسایی شده اند.
 

انگلیسی ها، وحشی ترین مردم اروپا

حال و روز جزیره انگلیس بدتر از همه کشورهای اروپاست و حتی جهان است. بر طبق اسناد منتشر شده، جرم با چاقو، پس از سرقت و تجاوز به عنف، رایجترین جرم در لندن گزارش شده است. طبق گزارشات رسمی کنترل شهر لندن، بدون کمک دوربین های متعدد پیشرفته شهری و گشت های نیروی پلیس اسکاتلندیارد امری غیرممکن است.

آماری که اتحادیه اروپا منتشر کرد، نشان می دهد که انگلستان بیشترین آمار جرم و جنایت در اروپا را دارد. در این آمار انگلیس سه رتبه بالاتر از جرائمی که در رقیب فرانسوی اش دارد را داراست. در واقع انگلیس پایتخت جرم و جنایت در اروپاست.

چند ماه پیش، روزنامه گاردین ضمن افزودن یک ستون خبری ویژه در اخبار خود برای جنایت با چاقو می نویسد: 4 نفر از هر 10 نوجوان انگلیسی از چاقو استفاده می کنند. چاقو رایج ترین اسلحه در میان نوجوانان انگلیسی است. علیرغم اینکه بسیاری از کسانی که در انگلیس به ضرب چاقو ، جنایتی را مرتکب شده اند اکنون در زندان به سر می برند جدیدترین گزارشها در اروپا حاکی از این است که انگلیس هنوز هم بالاترین میزان جرم و جنایت را در میان کشورهای این قاره داراست.

دولت انگلیس، افزایش میزان خشونت و جنایت در کشور را تکذیب نمیکند و با هدف متقاعد کردن جوانان این کشور به اینکه حمل چاقو و ارتکاب جرم با استفاده از آن، عواقب ناگواری خواهد داشت، طرح هایی را به اجرا درآورده است.

 
 

آدم کشی و ضرب و جرح با چاقو سالهاست که به معضلی حل نشدنی برای جامعه انگلیس تبدیل شده. پلیس انگلیس برای کاهش فشار اجتماعی حاصل از حمل سلاح سرد و قتل و ضرب و جرح ناشی از آن، علاوه بر به کارگیری دوربین های بدن نما، به ناچار اقدام به نصب دستگاه های تشخیص دهنده و گیت های بازرسی بدنی در سطح شهر کرده است و به وسیله بازرسی بدنی نوجوانان، روزانه تعداد زیادی چاقو از سطح شهر جمع آوری می کند.

بنا بر گزارش العربیه ؛در حالی که پلیس انگلیس از کاهش میزان خشونت و جنایت در سال جاری نسبت به سال گذشته به میزان 5 درصد خبر میدهد، یک گزارش در اروپا اعلام میکند: انگلیس بالاترین میزان خشونت و جنایت را در میان کشورهای اروپایی دارد.

العربیه میگوید: مقامهای انگلیسی از ثبت بیش از یک میلیون و 100 هزار عمل مجرمانه یا تجاوز یا اخلال در امنیت عمومی در سال خبر میدهند. بر اساس این گزارش، کشورهای اروپایی بر اساس میزان ارتکاب جرم و خشونت طبقه بندی شده اند که انگلیس با 2034 مورد جنایت به ازای هر یکصد هزار شهروند در صدر این فهرست قرار دارد.

بر اساس این گزارش، انگلیس در رده چهارم جهان از نظر میزان خشونت و جنایت قرار دارد به گونهای که بیش از 500 مورد سرقت به ازای هر یکصد هزار شهروند در این کشور ثبت شده است. این گزارش می افزاید انگلیس از نظر حالتهای تجاوز و حمله در رده پنجم جهان قرار دارد.

همچنین کشته شدن نوجوانان و جوانان در انگلیس در درگیریهای خشونتآمیز به ویژه بر اثر ضربات چاقو روند نگران کنندهای را در این کشور به خود گرفته است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته ، از سال 2006 دختران جوانی که در میان آنها حتی دختران 10 ساله هم وجود داشته اند ، حدود 60 هزار جرم از قبیل دزدی، به بار آوردن خسارت، انجام حملات خشونت آمیز، دزدی از مغازه ها و ایجاد بی نظمی های عمومی را مرتکب شدهاند و این آمار به معنای افزایش 25 درصدی جرایم در میان دختران در انگلیس و ولز به شمار می رود.

اینها همه در حالی است که به خوبی می دانیم کل جزیره انگلیس فقط به اندازه یکی از استان های شمالی ایران است. یعنی کشوری به این کوچکی چنین میزان بالایی از جرم و جنایت را به خود اختصاص داده است.
 

افزایش 300 درصدی کودکان روسپی در هلند!

بر اساس تخمین سازمان دفاع از حقوق کودکان در هلند، آمار کودکان روسپی در این کشور به نحو نگران کننده ای افزایش پیدا کرده است. به نحوی که در طی چند سال از 4000 نفر به 15000 افزایش پیدا کرده است.
 

سوئیس، بالاترین تراکم روسپی خانه ها

کشور سوئیس که همواره از آن به یکی از امن ترین و بهترین کشورهای جهان تعبیر می شود نیز دارای بیشترین تعداد وجود مراکز فحشا است. به گزارش روزنامه بلیک چاپ زوریخ، کشور سوئیس در مقایسه با دیگر کشورهای اروپایی، از بالاترین میزان تراکم در تعداد فاحشه خانه ها برخوردار است، به طوری که ساکنان این کشور احساس می کنند به واسطه تعدد این مراکز غیر اخلاقی مورد تهاجم قرار گرفته اند.
 

صادرات زنان بدکاره توسط اسرائیل!

پلیس اسرائیل آن چنان با معضل زنان فاحشه گرفتار است که چندی پیش اعلام کرد که این رژیم سالانه 3000 زن اسرائیلی را به منظور روسپی گری به خارج صادر می کند. متوسط سن این زنان 22 سال است اما دختران زیر 18 سال را هم مصون نگاه نداشته است. در اکثر روزنامه های اسرائیلی نیز همواره تبلیغات ثابتی برای این تجارت غیر اخلاقی وجود دارد.

آمار جرم و جنایت و کشتار در جامعه رژیم صهیونیستی روز به روز در حال افزایش است بگونه ای که هر ماه دهها مورد قتل در داخل سرزمینهای اشغالی اتفاق می افتد.

ناامنی و بی ثباتی، جنایات و کشتار در جامعه صهیونیستی در چند سال گذشته روند صعودی داشته است بگونه ای که بیشتر صهیونیستها از زندگی در سرزمینهای اشغالی احساس امنیت نمی کنند.

 
 

صدها هزار زن در معرض تجاوز در آمریکا

با توجه به آمار سال 2005 ميزان جرم و جنايت هاي امريکا 2/2 درصد زيادتر شده است که اين افزايش از سال 2001 بي سابقه بوده است. جين وگتلين رئيس بنياد بين المللي جرم و جنايت در اين خصوص مي گويد: «افزايش جرم و جنايت معضلي است که بايد بر روي آن تمرکز بيشتري داشته باشيم بسياري از آژانس هاي پليسي از کمبود نيرو و بودجه رنج مي برند و توان کافي براي مبارزه با جرم ها را ندارند.» چه در شهرهاي بزرگ و چه در شهرهاي کوچک آمار جرم و جنايت از ژانويه تا ژوئن نسبت به 6 ماهه اول سال 2005 ، 7/3 درصد افزايش داشته است. در6 ماه اول 2005 در شهر نيويورک 26 نفر بيشتر از همين دوره در سال گذشته به قتل رسيده اند. اين در حالي است که در دهکده کوچکي به نام نورمن آمار خودکشي از صفر به 3 نفر رسيده است.

آمار اوليه حاکي از آن است:

- افزايش 4/1 درصدي قتل، افزايش 2/1 درصدي اقدام به قتل و افزايش 7/9 درصدي دزدي. آمار مربوط به تعرض يک درصد کاهش داشته است.

- دزدي از خانه 2/1 درصد افزايش داشته اما ماشين دزدي 3/2 درصد کاهش و ساير دزدي ها 8/3 درصد کاهش داشته است.

مرکز تحقیقات موسسه وین اعلام کرد که: اطلاعات ارائه شده توسط مرکز ملی زنان آمریکا، حکایت از آن دارد که همه ساله بالغ بر 683000 زن بالای هجده سال در این کشور مورد آزار و اذیت قرار می گیرند.

این مرکز همچنین اعلام کرد 84 درصد زنانی که مورد تعدی قرار می گیرند به دلیل ضعف قانون و ترس، آن را به پلیس گزارش نمی دهند.
 

اعضاء دائم شورای امنیت، بی امن ترین کشورها

یکی از سایت های خارجی (www.nationmaster.com) که به تهیه گزارش در زمینه جرم و جرائم کشورهای مختلف می پردازد نیز آمارهای قابل توجهی ارئه کرده که در نوع خود جالب است و می تواند ما را در رسیدن به حقیقت نزدیک تر کند. نکته قابل توجه اینجاست که جمهوری اسلامی ایران تقریبا در تمامی موارد یاد شده به جز دو مورد هیچ گونه رتبه ای نداشته اما بالاترین نرخ جنایات مربوط به کشورهای غربی و اروپایی است که در زیر به آنها اشاره شده است:
 

تجاوز به عنف

رتبه ها:

1- آمریکا            

2- آفریقای جنوبی           

3- کانادا              

4- استرالیا                     

5- هند  

6- مکزیک          

7- انگلیس         

8- آلمان            

9- فرانسه

10- روسیه        

ایران در بین 84 کشور ایران هیچ جایگاهی ندارد

ضرب و جرح

رتبه ها:

1- آمریکا

2- انگلیس

3- افریقا

4- مکسیکو

5- هند

6- کانادا

7- آرژانتین

8- استرلیا

9- المان

در این جدول ایتالیا جایگاه 24 را داراست و ایران در بین 78 کشور جدول جایگاهی ندارد

قتل

رتبه ها:

1- هند

2- روسیه

3- کلمبیا

4- افریقا

5- امریکا

در بین 83 کشور اول ایران جایگاهی ندارد

امار زندانیان

رتبه ها :

1- آمریکا

2- چین

3- روسیه

4- هند

5- برزیل

6- تایلند

7- اوکراین

8- آفریقای جنوبیی

9- مکزیک

10- ایران

11- رواند

12-پاکستان

13- اندونزی

14- هلند

15- انگلیس

16- آلمان

قتل با سلاح گرم

رتبه ها

1- آفریقای جنوبیی

2- کلمبیا

3- تایلند

4- آمریکا

5- فیلیپین

6- مکزیک

7- اسلواکی

8- السالوادور

9- زیمباوه

10- پرو

ایران در بین 46 کشور بررسی جایگاهی ندارد
 

و اما در نهایت آمار پرجنایت ترین کشورهای دنیا با توجه به معیارهای یاد شده در تمامی کشورها به شرح زیر اعلام گردیده است. در این میان جمهوری اسلامی ایران در بین 82 کشور پرجنایت دنیا هیچ جایگاهی ندارد. نکته قابل توجه این است که رتبه های یک تا پنج پر جنایت ترین کشورهای جهان مربوط است به همان کشورهای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل که مثلا قرار است امنیت را در جهان برقرار کنند در حالی که حتی عاجز از برقراری امینت در کشورهای خودشان هستند. این آمارها بدین شرح است:

1- آمریکا

2- انگلیس

3- آلمان

4- فرانسه

5- روسیه

6- ژاپن

7- آفریقای جنوبی

8- کانادا

9- ایتالیا

10- هند

 



 

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۷۵
در انتظار بررسی: ۲۱
غیر قابل انتشار: ۱۰۷
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
61
71
واقعا تو این چند روزه داشتم به این فکر میکردم که چرا کسی نمیگوید درشت کردن موارد اینچنینی چقدر به ضرر ماست در حالی که ایران از بسیاری از کشورها امن تر است اما به خاطر مسایل ژورنالیستی احساس امنیت در آن از بسیاری از کشورها پایین تر است.
خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
دست شما هم درد نکند که موارد اینچنینی را یادآوری و گوشزد میکنید.
پاسخ ها
lo
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
واقعا راست می گی
مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
از كجا معلوم مسئله ژورناليستي است و از گور همين كشورها آب نمي‌خوره|!
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
داداش شما یه سر بزن به شهر سبزوار میفهمی امنیت چیه توشهر مااگه شونت به شونه یه ادم قوی بخوره چاقومیکشه وتازخمیت نکنه ولت نمیکنه
مدیر پایگاه اين خواننده البته اغراق فرموده اند .
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آقا محسن یه کمی اغراق نفرمودند خیلی خیلی اغراق فرمودند ما در طی مسافرتی که داشتیم شب رو در چادری که داشتیم در پارک سبزوار خوابیدیم صبحم یه گونی انار به قیمت کیلویی دو تومن خریدیم
چون مهمان بودیم به این قیمت دادن
ما که ازشان راضی هستیم
قاسم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
34
45
فقط وفقط مسئولین قوه قضائیه باید احکام اسلامی را هرچه سریعتر اجرا نمایند. تا انشاء الله شاهد چنین حوادث خونباری نباشیم
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
55
70
این آمارها باهیچ منطقی سازگاری ندارد جرایم سیاه در ایران بسیار زیاد میباشد بهمین دلیل آمار جرایم در ایران مشخص نمیشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
منظورت از جرایم سیاه چیه؟
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
عزیز من همیشه با سند حرف بزن.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
22
58
آمارارائه شده سایر کشورها واقعی وبه دور از مصلحت اندیشی است .آیادرکشورماهم تمام تجاوزات و تخلفات جنسی وغیره گزارش وآمار آن اعلام می گردد؟
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
آهـــــــــــــان!
همه کشورها از اونجایی که این امار باعث افتخارشونه درست می دن الا ایران!!!!!
مــــــــــــــینو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
35
58
ایران تو لیست نیست چون آمار نمیده و مثل کشورای دیه صادق نیست
ضمنا کشورای دیگه (غربی) که مثل ایران از لحاظ جنسی محدودیتی ندارند که آمار تجاوز داشته باشد!!!!!!!!!!!!!!
هرکی با هرکی خواست میره(البته میدونم این بی بندوباریه- گفتم فکر نکنید موافقم)
پاسخ ها
شتاب
| Netherlands |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
اتفاقا در اون کشور ها هم تجاوز زیاده/توی آمریکا طبق همون گزارش بالا حدود 600000 زن در سال
saber
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
به نقطه ظریفی اشاره کردید اون رابطه ای که شما می گیدو آمار نشون می ده اکثر دختر بچه های غربی یک بار حاملگی رو تجربه می کنند جداست.این آمار تجاوزهایی است که طرف مهاجم به زور این عمل شنیع رو انجم می ده و بقول شما هر کی با هرکی نمی خواد می ره !!!!
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
چرا آمریکا را بزک میکنید که راستگو هستند.اگر از آمار اصلی که توسط نیروهای اطلاعات ما از آمریکا به دست آمده خبر داشتید،ناراحتی قلبی پیدا میکردید.
محمدرضا عاششششششششوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
100
35
بابا پاچه خاری آخه تا کی چرا شما ها از اینا دفاع میکننین بسه دیگه کجا ایران امن ترین کشور دنیاست
پاسخ ها
محمد
| United Kingdom |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
کاملا حق با شماست , افغانستان , عراق , مصر , لیبی , سوریه و ...(اینا همسایه هستن و بهتر از حالشون خبر داریم وگرنه بقیه دنیا هم همنیه) از ایران بسیار امن تر هستند,میخوای برو اونجا زندگی کن
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
پاسخ به محمد: برای کسی که VPNدارد بی بند و باری امنیت است.
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
ببخشید اشتباه کردم فکر کردم محمدرضا VPNداره.
monsef
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
14
4
khahesh mikonam shomaha dg mesle asriran nabashid.dar nazar sanji das kari nakonid plz.vagarna khanandeganetuno az das midin.
روانشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
30
33
جناب علامه که در سایت بولتن نشستی اول برو مرکز آمار رو درست کن بعد مقاله انتقادی بده چیزی که ما
در جامعه لمس میکنیم ترکیب افسردگی
پرخاشگری انواع بزهکاری دروغگویی در تمام سطوح ولایه های جامعه هست
پایین اومدن سن سکته رشد نگران کتتده سرطان و... حالا تو میخوای دهان
مارو ببندی که چاپلوسی کنی حرف دیگری است
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
دلیلی نیست اون چیزی که شما یا دوستان تون لمس می کنن فضای کلی جامعه باشه. چرا من همچین چیزی لمس نمی کنم؟؟؟؟!!!!
مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
متاسفانه بخش عظيمي از مشكلات رواني مردم ما از همين روانشناس‌ها است كه اكثرشون دوزار دين سرشون نمي‌شه و سوادشون را هم فقط از غربي‌هاي سرتاپا مبتلا به مشكلات رواني گرفتند و مي‌خواهند همان نسخه را در كشور خودمون هم اجرا كنند. كه خب! اينجا مشكلات رواني اونقدر نبوده و نيست كه اين حضرات بتوانند نانشان را تامين كنند و لذا كار اولشون شده رواني كردن مردم تا بعد بروند روانپزشك!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
جناب روانشناس داری نون دونی درست می کنی واسه خودت؟ میخوای مشتری جذب کنی؟ نه عزیزم اینجا جاش نیست,ضمنا حتما یه سفر برو فرنگ تا یه کم اطلاعاتت نسبت به غرب بیشتر بشه نه اینکه پشت ماهواره صم و بکم بشینی هرچیزی خواستن بریزن توی مخت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
موافقم
ناشناس
| United Kingdom |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
روانشناس عزیز مدرکت کال کجاست؟؟؟ شما از یه حای معتبر داری آمار میدی
؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
6
14
در مورد تجاوز متاسفانه امارها كسر كمي از رخدادهاست
هامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
4
22
متاسفانه در کشور ما زندانیان موادمخدر زیادن.
به نظر من معتار بیمار نیست.. مجرم است.
پاسخ ها
مرتضي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
هر آدم عاقلي همين نظر را دارد، مگر روانشناسان كه نونشون توي تكذيب اين حرف است.
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
علت بالا بودن تعداد معتادان در ایران همسایگی با افغانستان تولید کننده ی 99 درصد خشخاش دنیاست
نیما
|
Canada
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
9
26
ای و الله مطلب بجایی بود واقعا !
سهيل بشردوست
|
United States
|
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
20
22
لعنت بر نويسنده و گزارشگري كه براي سير كردن شكم كارد خودش آبرو مملكت عزيزمون رو مي بره و از كاه كوه مي سازه...
JAVAD
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
14
27
این آمار از کدوم سایت معتبر به دست آمده !
بعد آمار به تعداد یا نسبت گرفته شده؟
آمار کلاه بردای و رشوه خواری رو هم می زدید
پاسخ ها
محمد
| United Kingdom |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
واقعا آدم میمونه که شما از چی که ایراد نمیگیرید,خط به خط آدرس و منبع داده بعد ایشون میگه این آمار از کجاست
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
20
21
دم بولتن گرم که حسابی زد به خال
ناشناس
|
-
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
14
34
بدون ذکر هیچ منبع و ماخذ ، آمار دادن بسیار راحت و بی دردسر است و از زیر پاسخهایش هم می توان راحت در رفت!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
شتاب
| Netherlands |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
.........نشونی سایت رو هم داده
سید
|
Switzerland
|
۲۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
14
12
آقای پرفسور فرهنگی استاد ارتباطات دانشکده مدیریت دانشگاه تهران می گفتند بیش از 80 درصد دختران دانش آموز کلاس 6 ابتدایی مدارس public در ایالت اوهایو رابطه غیرقانونی و غیر شرعی داشته اند.
دیریافته
|
New Zealand
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
4
16
جامعه ایران بیشتر از اینکه خودش مشکل داشته باشه به وسیله دیگران چه خارجی چه دست نشاندههای انها مریض نشان داده میشه.مثال اون داستانی که شاگردها با تلقین بیماری به معلم کلاس درس را تعطیل کردن
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۴
4
11
بهتراست افرادبجای اینکه یک نظری رابه بادانتقادبگیرنداگربرایشان مهم است روی ان موردتحقیق کرده وبعدنظربدهندواین راهم بدانیم که همیشه مرغ همسایه غازاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
10
6
hamash dorughe
پزشک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
11
24
اقایی که نشستی این مقاله رو نوشتی حرفهای مارو هم گوش بده: میدونم که چاپ نمیکنی ولی شما آمار معتادها رو انکار میفرمایید!ایا از آمار معاونت سلامت خبر ندارین که چند میلیون معتاد داریم؟میخوای یه خیابون توی همین تهران ببرمت که یه فرد غیر معتاد پیدا نکنی؟
از طوفان موج سوم ایدز برات بگم یا از بحران طلاق؟
آمار دختران فراری تهران هم که شد 100نفر! میخوای اصلا" از ارزونی بنویسم که چاپ کنی چرا عادت دارین واقعیتها رو با تکذیب جواب بدین چرا دهن همه رو میخوای ببندید؟آره در بحران قرار داریم من:تو:بچه هامون همه توی بحرانیم:بد نیست که بدونی بالاترین مصرف کننده مواد مخدر در جهان طبق تایید وزارت محترم بهداشت: "ایران" است
بله آمار طلاق چند برابر شده پول شوئی رواج داره چکهای برگشتی به بالاترین حد خودش رسیده سن ازدواج خیلی بالا رفته سن سکته پایین اومده سرطان چه در اطفال چه در بالغین بیداد میکنه و فساد اخلاقی چند برابر شده جامعه پرخاشگر وافسرده ومضطرب شده امنیت شغلی وجودنداره گرانی وتورم هم که خودت میدونی:به این میگن "بحران سقوط یک جامعه".در ضمن بد نیست یه نظر سنجی اینترنتی کنید ببینید چند نفر به آمارهای مرکز آمار اعتماد دارن.
پاسخ ها
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
آقای پزشک!
در این مقاله آمار ایران انکار نشده که جنابعالی می فرمایید.
بله، بنده هم قبول دارم که این مشکلات در ایران هم هست اما وقتی نگاه می کنیم با آمار کشوری مث انگلیس که به قول نویسنده به اندازه یه استان کوچولوی ماست تازه متوجه می شیم که اوضاع در ایران خیلی بهتره.
پزشک
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
جناب حسن اقای گل: طبق آمار ستاد مبارزه باموادمخدروزارت بهداشت ایران بالاترین مصزف
کننده موادمخدر درجهان است طبق گفته مسئولین انتظامی کشورمتوسط زمان پیداکردن ماده مخدر10الی20دقیقه است:برادر نمیشه بالاترین مصرف کننده موادباشی بعد آمار اینی باشه که در این مقاله اومده این محاله چون مصرف مواد با قتل سرقت وخیلی چیزهای دیگه مترادفه که ازهم جداشدنی نیستند بنابراین هرگز ایران رو با جای دیگه براساس این آمارمقایسه نکنید که فقط باعث صلب اعتماد قشرآگاه از وضع موجود میشه وبی اعتمادی عمومی روبالامیبره.
m.sh
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
سلا بر دوستان*
قبل از اينكه نظرمو بدم از مدير سايت و تمام دوستان خواهش ميكنم اگر حرفي به روايت يا سخن كسي ميزنيد تمامي منابع خود را قيد كنيد(حتي شما!!)توي اين زمونه با اين همه .... نميشه به هيچ كس اعتماد كرد؟؟؟؟
اولا خدمت پزشك عزيز، كه كافر همه را به نيك خويش پندارد!! ببخشيد منظورم اين نيست كه شما كافريد منظورم اينه كه هركي تو هر محيطي كه زندگي ميكنه مطابق همون محيط شكل ميگيره وديدش بامقياس اون محيط انجام ميگيره كه احتمالا شما هم از اون آدماييد يا پزشك ترك اعتياديد يا پزشكي كه با اينجور چيزا سرو كارداره پس حق ميدم اينطوري فكر كنيد و براي اينكه درست تصميم بگيريد پيشنهاد ميكنم از دو طرف ماجرا نگاه كنيد وعادلانه تصميم بگيريد نه يك طرفه وجبهه اي!!!
دوما كو اون خيابوني كه همش معتادن لطف كنين آدرسشو به ماهم بدين تا ماهم از اوضاع مملكتمون آگاه تر شيم وهم مسئولان بدونن چنين خيابوني است سر خيابونش يه نگهبان بزارن يه وقتي فردا روزي بچتون توي اون خيابون رد نشه خدايي نكره پاك بره جور ديگه اي برگرده بدشم شما شروع كني مسئولين به فهش كشيدن كه چرا فلان كوچه رو نگهبان نزاشتن به خاطر خودت ميگم!!!!!!!!
سوما بد نيست كه بدوني كه مرز كشورمون تو مسير قاچاق مواد مخدر چند تا از كشورهاي بزرگ توليد كننده مواد مخدره جهانه اونوقت ميخواي معتاد نداشته باشيم!!!! اونم چي تازه ما ممنوع كرديم اينطوري هستيم، ميدوني اگه كشورمون بخواد مجوز تردد كانتينر هاي قاچاق از مرز كشورمونو بده سالانه چقدر در مياريم اونم فقط عبور اما ما حرام خور نيستيم كه حالشو ماببريم بدبخنيشو يه ملت اونور مرز ببينه!!! براي ما كاري نداره همونطوري كه مسير قاچاق سوخت يه كشورو بستيم چطور به .... افتاد@@
درضمن كشوري كه تو تحريم باشه فكر نكنم وضعش بهتره از اين بهشه اونم چطور تحريمي اگه يه كشوري بخواد يه سود چربي بكنه يه چيزي به ما بفروشه فرداش داد يه سري كشورا در مياد شما قانون تحريمو شكستيدو ..... ها ،بدبخت اون كشور رو هم تحريم ميكنن كه آدم بشه ديگه با ما تجارت نكنه !!!!!!!!
دوست
|
Spain
|
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
10
15
خبری که بدون منبع باشه یه قرون نمیارزه
فقط کافیه یه سرچ بکنین
هیچ جا نگفته هر سه روز یه زن فرانسوی کشته شده
آمارایی که بوده حداکثر ۲ تا زن در هفته تو فرانسه و اسپانیا با هم
یعنی رسما اومدین آمار و هر جوری میلتون کشیده دست کاری کردین
نکته جالیم که باید در نظر داشته باشیم
این آمار مال ❊مردم❊ کشور
آمار کشتار دولتم بذارین ببینیم کی دست به کشتنش بهتره:)
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
اگر قرار است بخواهیم کشتار دولتی ها در نظر بگیریم با کشتار در عراق -افغانستان - لیبی - بحرین - یمن - جنگ ویتنام - جنگ اول و دوم جهانی و.... لذا غربی ها خیلی مشکل دارند عزیز دل برادر
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۳:۱۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
کشتار در امریکای جنوبی و افریقا یادتون نره
kave
|
Belgium
|
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
3
19
برای ایران اسلامی و انقلابی هم همین مقدار جرم زیاد است.
پاسخ ها
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
انشاا..به زودی به امنیت بالاتر از این دست پیدا میکنیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
11
19
به نظر دروغ مياد. با يه نگاه ساده ميشه فهميد كه وقتي اسم كشور ژاپن در هيچ كدام از آيتم ها نيامده است چطور ممكنه كه در رده بندي نهايي جايگاه ششم نا امن ترين كشورها باشه ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
حتی من یه جا خووندم ژاپن جز امنترین کشورهاست
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
یه جا بعنی کجا؟آقا رضا؟
ناشناس
|
Malaysia
|
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
5
17
در بعضی موارد درست به نظر می آید ولی در بیشتر موارد جایگاه نداشتن ایران به دلیل عدم ارائه آمار است (مثلا آیا کسی می داند در ایران سالانه چند تجاوز اتفاق می افتد و چندتای آنها به پلیس گزارش می شود)
پاسخ ها
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
اولا گزارش نشدن تعداد اندکی از تجاوز ها به خاطر وجود حیا است.دوما شما آمار درست را میدانید ولی نیروهای اطلاعاتی دشمن نمی دانند؟
آیدین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
آقا حسین لطفا یک ارزش رو (حیا) جایگزین یک بی ارزشی( ترس) نکنید. زنان مملکت ما به خاطر ترس از آبرو!!!شکایت نمیکنن. در ضمن تجاوز مصادیق زیادی داره . مثل اجبار زن به برقراری رابطه توسط شوهر. اما زنان با توهم به اینکه زندگی مشترک را حفظ کنن یا حتی از تجاوز بودن چنین چیزی اطلاع ندارن، شکایتی نمیکنن
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۵
7
15
ای کاش می تونستید یه کم به خاطر دروغ گفتن از خودتون شرمنده بشید
jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
15
6
آماری که داده شده 100درصد درسته.
اونایی که می خوان بدونن این امار درسته یا نه ، به این نکته خوب فکر کنن ایا بعد دفاع مقدس کشوری به ایران حمله کرده ایا ایران به کشوری حمله کرده یا نه ایا جز این نیست که ایران یاور کشور های مظلومی چون فلسطین و لبنان و... بوده پس چطور به خود این اجازه را می دهید چنین فضاوت کنید
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
چی میگی تو هی لبنان غزه فلان بسار......این همه پول و نیروی انسانی رو صرف فلسطینی ها میکنیم آخرش هم هیچی نمیشن.....
حسنعلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
مستر ناشناس....
ببینم جناب جنتلمن فقط و فقط به خیالته که تو انسانی و حق زندگی داری......
اون برادر فلسطینی من هرجا که بهش ظلم بشه بازم مثه داداشمه...
تو اگه دلت سنگه، به بقیه چه دخلی داره؟؟
اعلی حضرت... دوست داری چند نفر جونشونو فدات کنن؟؟!!!؟
تو اول بچتو بفرست فلسطین... بعدش ببین بچت هیچی میشه یا نه؟...........
طاهر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
چه دلیل محکمی برای درست بودن آمار!!!؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
8
36
آیا ایران امن ترین کشور دنیاست ؟ + بررسی آماری

دستتون درک نکنه کلی خندیدیم بخصوص به اون بررسی آماریش :))))
نازنین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
38
12
واقعا از حق نگذریم در برخی موارد ایران امن ترین کشور دنیاست دیگه اون هم بخاطر فرهنگ ما است.
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۷
3
22
سلام
این امارهایی که شما جمع اوری کرده اید به کل اشتباست .به نظر من ایران امن ترین کشور دنیا نیست..وقتی که من روزنامه میگیرم و به صفحه حوادث میروم انتظار دارم که دیگه قتل و دزدی و تجاوز به عنف و قتل با سلاح سرد کمتر شده باشد میبینم به به روزی چهار یا پنج تا از این موارد وجود دارد.
ناتشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۸
3
5
حتما همه جریان طرف مثل کبک سرشو زیر برف کرده را می دونند حالا ما گیج تشریف داریم و دیر می گیریم مسئله دیگری است پس بهتره مشکل بندازیم گردن اجانب و شبها هم راحت بخوابیم و بگیم همه چیز آرومه
حمید
|
Belgium
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
2
43
بنظر من این نوع مقایسه اشتباه است . هر کشوری دارای ویزگیهای خود در تعیین مصادیق جرم و جنحه است . مثلا من خودم برای بلندتر کردن سیمم یک وسیله الکتریکی در خانه ام و استفاده از نوار چسب برای اتصال ان به عنوان بی توجهی به احتمال بوجود اوردن اتش سوزی ناشی از اتصالی برق از طرف پلیس مورد مواخذه قرار گرفتم . یا مثلا بر اثر عدم پرداخت بموقع جریمه اتوموبیل به داد ستانی فراخوانده شدم. مثلا این دو مورد از تشکیل پرونده بوده است. ایا میتوان مثلا در کشور ما برای چنین مواردی تشکیل پرونده داد ؟ طبیعتا نه . بنا بر این نباید به تبلیعات منقی توجه کرد و دست به دفاع نا موجه زد .هر کشوری را باید با توجه به موقعیت تاریخی خاص خود مورد بررسی قرار داد
ایران عزیز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۰۵/۰۹
3
14
بااین همه ایرانم رو خیییییییییییلی دوست دارم
شیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
1
مرتضی برادر شما حتما به یک روان شناس مراجعه کن این همه موضع و نفرت نسبت به یک حرفه ی بشردوستانه عادی نیست برادر
ناشناس
|
United States
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
3
12
شما که راست میگین !!!! ولی بر هرچه دروغگو لعنت
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۵/۱۰
7
8
درست می گی ایران امن ترین کشوردنیاست اما نمی دونم چرا من وقتی پلیس کشور خودمو می بینم می ترسم!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۳ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۴
1
5
قطعاً که درسته!!! ولی معلوم نیست چرا من تو یکی دو ماه اخیر که دارم در مورد این موضوع تحقیق میکنم حتی مراجع تحقیقاتی و آماری جمهوری اسلامی آمارشون با شما فرق داره تو این آماری که شما میدین چرا نسبت جمعیتی رو در نظر نمیگیرین؟ چرا شرایط فرهنگی رو در نظر نمیگیرین؟ چرا منع قانونی رو تو ایران در نظر نگرفتین؟ خیلی وقتا جرایمی هست که توی قانون ما وجود داره و از نظر دولت اینا جرم نیستند ...!!!
sara
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۹
0
9
دوستان عزیز این امارکاملا نسبیه وبه نظر من درسته.هیچ جای این امار ذکر نشده تجاوز دزدی قتل.....توایران وجود نداره.ایران بین این همه کشور رتبه 84روداره که حتی این رتبه هم برای ایران که یه کشور اسلامیه مناسب نیست.اما این که ازامریکا وهند وانگلیس والمان ....امن تره واقعا حقیقت داره ومن که به این کشور هارفتم اینو درک می کنم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۹ - ۱۳۹۱/۱۰/۰۱
9
5
ایران ازهرلحاظ بهترینه انصاف داشته باشین اگر یه مقدار مسولین جلوی فقر رو بگیرن وتورم رومهار کنن بهترین کشوره
mohammd
|
Brunei Darussalam
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۱۰/۱۳
1
24
همهی ایران سرای من است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۴
3
14
آمار قتل با سلاح سرد رو مینوشتید به نظرم ایران یه رتبه خوبی می آورد!!!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۴
0
5
با سلام.من با دقت آمار کاری ندارم. اما اگه غیر آماری هم بخوایم صحبت کنیم این جرمایی که گفته شده واقعا تو کشورای مدعی حقوق بشرمثل آمریکا و انگلیس اسفباره.یه عنوان مثال فیلمایی که هالیوود میسازه به نظرتون چند درصدشون خالی از هر نوع صحنه ی غیر اخلاقین؟ هیچ جایی کشور خودمو ن نمیشه دوستان.
ایتان
|
Germany
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۱/۱۲/۰۸
4
4
دوستان این مطلب دروغ محضه کافیه یه سری به سایت اصلی بزنید
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۲
0
6
بابا دولت زمین ثبتی پدری منو گرفته توش خیابان کشیده و آب و برق رد کرده قاضی بدلیل نبود مصادیق مجرمانه حکم به نفع دولت داده و حق اعتراض تو هر محکمه دیگر رو از من صلب کرده .... چجوری باید احقاق حق بکنم؟
satar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
5
1
هر چی گفته راست بوده چون بیشتر اقوامم در سایرر کشور ها هستند و همیشهه میگن قدرر ایرانو بدونین
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
4
1
انصافاً در ایران امنیت است، ولی مشکل بیشتر به فقر جامعه و مشکلات آن و همچنین توقع بیش از حد مردم از دولت و خود مردم مربوط می شود.
پاسخ ها
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
دقیقا درست گفتید آقا سعید.مردم ایران 20 برابر کشور چین که جمعیتی چند برابر ایران دارد انرژی مصرف میکند.
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۵
نه بابا اینطور هم نیست که شما میگید. چین از نظر مصرف انرژی در جهان اول است.
کاپیتان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۲۴
2
4
در ایران به نسبت خیلی کشور های دیگه امنیت بالاست اما نه اونقدر مثلا" 17 یا 20 جهان نه اول !!!
بعد امارتون ضعیف است این که تعداد زندانیها در امریکا خیلی زیاده دلیل نا امن بودن نیست خب تعداد زندانیها در پاکستان خیلی کمه پاکستان امنه! نـــــــــــــــــــــــه پلیس آمریکا فعاله و دادگاهشم همینطور پس مجرم سریع دستگیر شده و به زندان میافته و در موارد قتل هم حبس ابد و این امار زندانی ها رو کلی همین حبس ابدی ها بالا میکشند اما مثلا" در پاکستان که زندانی کمه واسه اینه که همه مجرم هستند و آزاد! کسی نیست بندازشون زندان
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
0
4
نویسنده مقاله اگر یه سر به زاهدان و کرمان بزنه احتمالا نظرش عوض میشه !!!
توزیع امنیت در ایران یکنواخت نیست و از طرفی ایران امارهای خود را به مراجع بین المللی ارائه نمی دهد و به همین دلیل در برخی از جرایم جایگاهی ندارد.
دخترایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۳۱
0
5
من فقط میخوام یه چیز بگم:حتی اگه از ایران بدتون میاد وبه نظرتون بدتربن کشور دنیاس،به محض اینکه پاتون به اونور رسید ازش بدنگین؛بذارین اعتبار واحترام خودتون که ایرانی ایدوکشورتون حفظ شه...ممکنه از ایرانی بودنتون ناراحت باشین و به نژادای غربی حسودی کنید امابه هرحال نمیتونید براش کاری کنید،پس سعی کنید ایرانو "بیشتر"بسازید تا اعتبار بیشتری کسب کنیم...
یاعلی...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
3
4
این آمار به درد خودتون میخوره ...
پاسخ ها
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
به درد آدم های با بصیرت میخوره.نه امثال شما.
مسلمان ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۴
0
9
آمار سایتی که گفتید:
قتل:رتبه 39 مال سال 2009
تجاوز: اصلا جز کشورها رتبه بندی نشدیم و نکته جالب
اینه که کشور آخر رده بندی 116 هست با آمار تجاوز 0
پس یا تو کشور ما تجاوزی صورت نگرفته یا....
آمار زندانیا رو درست گفتید
آمار خودکشی فیلتر بود
آمار قتل با سلاح گرم هم مثل آماره تجاوز بود یعنی کشور آخر که رتبه اش 45 بود صفر بود و اصلا ایران توی رتبه بندی نبود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
1
6
خییییییییییییلی خنده دار بود.ممنون از امار وبررسی......
اردشیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
9
باید به فکر بود دلیل قتل و غارت دزدی همش فقره به گفته امام علی فقر وبی پولی جنایت وگناه نیز با خود خواهند اورد
مهتاب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
0
6
به نظر من نباید به کشورها توهین کنیم هر کشوری برای خودش چیزهای خوبی رو داره که خیلی از کشور ها ندارن
پاسخ ها
حسین313
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۰
کسی به کشور ها توهین نکرده که شما این حرف را میزنید.این آمار در جواب حرف آن اشخاصی است که میگویند ایران نا امن است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
1
7
مردیییییییم از خنده....بازم ازین مقاله ها بذارین...:))))))))))
حسین
|
Romania
|
۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۱
0
9
اگه دقت کرده باشین ایران تو خیلی از لیست ها نیست
این نشون دهنده اینه که هیچ آمار دقیقی از ایران نیست یا بهتر بگیم هیچ گونه آمار دقیقی از سوی مسئولین ارائه نمیشه
متاسفانه سایت های خبری رسمی و غیر رسمی ایران سابقه چندان خوبی در ارائه دادن آمار وارقام درست ندارن!!!!!!
حسام
|
United States
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
5
2
واقعا کشور ما یکی از امنترین کشورهاست ایشاله مشکلات اقتصادی رفع بشه تا کشورمون سربلندتر از همیشه بشه.
پاسخ ها
محسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
بروبخواب دادامعلومه تو ایران زندگی نمیکنی...
واقع بین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۰
0
4
ایران امن ترین کشور دنیاست!!!!! اگه تونستید یه بار بیاید بروجرد حتما به محله ی خاقانی که معروف به قانی ی سری بزنید یا محله ی جعفری یا طالاقانی تا امنیت از نزدیک ببینید یا شبا برید دوراهی بروجرد تا زنای تن فروش از نزدیک ببینید واقعا که امنیت ارامش خیلی زیاد ز ررررررررشک
رکسانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۲
3
1
ایول به ایران خودمون
soheila
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۶
0
5
ممکنه منابع این آمار رو ذکر کنید؟
هم وطن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۰۸
0
2
ده كشور اول فهرست امن‏ترین كشورهای جهان به ترتیب شامل نیوزلند، دانمارك، نروژ، ایسلند، اتریش، سوئد، ژاپن، كانادا، فنلاند و اسلوونی است.
23 معیار مهم در تعیین شاخص صلح جهانی مطرح است كه از جمله آنها می‏توان به درگیری و جنگ‏های خارجی، منازعات داخلی، رعایت حقوق بشر، تعداد جنایات، تعداد زندانیان، تجارت اسلحه و وضعیت دموكراسی اشاره كرد.
حمیدن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
3
0
آمارتقریبا صحیحه.این آمار،آمارکشکی نیست من تواین زمینه تحقیق کردم.سبک زندگیمون فعلاپاکه،اگرجوانان سمت ازدواج برن همین جرمهای کم به حداقل میرسه.صادق باشیم یه سری ازخیابونای امریکای جنوبی کاری میکنندکه مردای ایرونی توی خونه این کارونمیکنن ،یعنی تومنششون نیست یاعلی
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۸
4
2
ایران امنترینکشوردنیاست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۵
3
2
هیچ کشوری مدینه فاضله نیست ولی ایران در مقایسه با کشورهای دیگه امنیت بیشتری داره اگر مناسب با فرهنگ خودمان رفتار کنیم مطمنا مدینه فاضله خواهیم داشت اگر در مقابل هجوم فرهنگی غرب مقابله کنیم خوی وحشی گری و بی عاطفگی در مردم ما نفوذ نمیکند که منجر به قتل و جنایت بشود.پس خود ما مسئول امنیت و یا عدم امنیت در کشور هستیم
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
5
2
ایران از هر لحاظ امنه قوربونش بشم درود بر ایران
خوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۹
0
5
نسبت مردمي كه از نظر روحی و روانی مشکل دارن زياد شده میتوانید از روانشناسان بپرسید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۳۰
2
1
احتیاج به آمار نیست چیزی که خودشان تو فیلمهاشون نشان میدن کاملا گویاست وبیشتر در فیلمها دقت کنید میبینید جرم و جنایت برای آنها خیلی عادیه ودر ضمن به جای انتقاد و تشویش اذهان کمی با خودمون خلوت کنیم ببینیم ما برای ایرانمون چیکار کردیم و کمر همت رو ببندیم تا مشکلات رو رفع کنیم چون سیاه نمایی فایده ای نداره و حربه دشمن برای سست کردن و بی تحرکی ماست تا به خواسته های خودش برسه
میرداماد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
1
1
سلام آدرس دست اول و معتبر این آمارها را لطفا بنویسید نیاز دارم
HOSEIN
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۵
0
0
امار زندان ده ولی تو هیچ اماری نیستیم میشه بفرمایی انقد زندانی از کجا اومده اول درست پرس و جو کن بعد امار بگیر امار اشتباه و یه طرفه هم به مردم نده خواهشن
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۷
4
2
ایران امنترین کشور دنیاست
ناشناس
|
United States
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۰۲
1
4
میشه رتبه ایران را از نظر آزادی هم بگید؛
بهنام
|
United States
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
1
3
تو رو خدا ایرانو با این همه امکانات طبیعی و بومی با کشورهای همسایه مقایسه نکنید معلومه که باید از کشورهای منطنقه تو مسئله ی امنیت جلوتر باشه....
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۷
1
0
سلام من برای یک کار تحقیقاتی نیاز دارم به امار سه جرم خودکشی قتل و تجاوز در جهان می تونم این امارو از کجا گیر بیارم؟ کسی می دونه کمکم کنه
مقتول بالفطره
|
United States
|
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
6
پس این قتل و غارتی که تو در و همسایه ما رخ میده جزو آمار نیس؟
تو همین 3 هفته ی اخیر فقط. 5 تا قتل تو ملا عام و ی تجاوز توی جنگل تو شهر کوچیک ما ) گرگان( اتفاق افتاده
حالا چقد گزارش نشده هست اللهُ اعلم
سمیرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۸
3
3
به نظر من متاسفانه دروغگویی در ایرانیان شایع است. یه آدم راستگو پیدا کنید؟ اکثرا با سیلی صورت خود را سرخ نگه میدارند. این یعنی آبرو داری برای این کشور.یعنی یه جور دروغ.
محمد مهدی زارع
|
Australia
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
1
واقعا چرا جوونای ما هرچی امریکا میگه رو باور میکنن ؟؟؟ ایران امن نیست؟ واقعا خودتون جواب این سوال رو ما داریم توی نا امن ترین منطقه جهانی یعنی خاورمیانه زندگی میکنیم با این حال امن ترین مرزها و امن ترین کشور رو داریم و فقط بخاطر اینه که خود رهبری کل قوای نظامی دستشونه وگرنه اینم اقازاده هایی مثل ....میومدن خرابش میکردن
آزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
5
1
اونايي كه از ايران عزيز بد ميگن يه نگاه به خودشون بندازن بنداز يه نگاه بنداز ببين خودت چكار برا ايران كردي عزيز من اگه همه مثل شما بودند اون وقت چه طور بود.عاشقتم ايران وبراي سربلندي و آينده و اقتدارت مانند برادرم جانم را نيز خواهمداد.
از تهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
0
3
منبع خبر در جایی از گزارش مشاهده نمیشه.به ویژه که آمارها نشان از یک تحقیق بین المللی داره در جایی که یک محقق ایرانی قطعا دسترسی نداشته.
به نظر میرسه گزارش تحلیلی و محصول تفکر نویسنده است. نه یک تحقیق جامع و مستند.

بهرحال اگه درست باشه خوشحال کننده و در غیر اینصورت عوام فریبی است.

لطفا اگر منبع دارید حتما اعلام کنید.


ضمنا دفاع از متن توسط برخی خوانندگان محترم بسیار جانبدارانه و غیر محترمانه است.

این عدم تحمل نظرات مخالف خودش یکی از مبانی بروز خشونت در جامعه است.
پاسخ ها
عاطفه شاه آبادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
من هم در ایران سالها زندگی کرده ام هم در انگلستان و امنیت تهران بیشتر از لندن دیدم.این آمار واقعیت داره تا اندازه ای در لندن بی امنی است که شب ها پارک ها بسته هستند وسرقت و دزدی و چاقو کشی در بسیاری از محله ها موج میزنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
0
امارها دقیق باشند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
2
2
ایشاالله کشورمون همیشه سربلند باشه....ایشاالله
سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
3
4
خدا رو شکر که به این شکل هستش..ولی کاش آمار اختلاس ها رو هم میذاشتن..که احتمالا ما بین ۳ کشور اول بودیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
1
6
آمار کاملا غلت و ساختگیه
تمام دنیا میدونن یکی از امن ترین کشور های دنیا کاناداست
پریتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
1
ازلحاظ امنیت درسته امابین مستکبرومستضعف خیلی فرق گذاشتم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
5
0
به نام خدا
خدا قوت انشاءالله موفق باشید
حقوقدان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۷
2
1
به احترامت سکوت میکنم، فرزند دلبندم . خیلی هم عالیست. خدا قوت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
4
راستی اختلاس جایگاهش کجاس؟
اماری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
9
1
توی کشورای دیگه بچه مدسه ای که از خونه میره مدرسه، معلوم نیست ظهر که برمیگرده سالم باشه یا چاقوکشی کرده باشن، دزدیده باشنش یا بهش تجاوز شده باشه یا... اما واقعا شماها بچه هاتونو راحت میفرستین مدرسه. و این موارد خیلی به ندرت در ایران دیده شده که نشان از امنیت کشور داره. همچنین خودتون و یا همسرتون
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
احساس نمی کنی کمی چاخان می کنی؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
3
3
من کاری با امار ندارم ایران را دوست دارم انشالله امار درست باشه دوستت دارم ایران اسلامی
مرد ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
5
2
من کاری به درست یا غلط بودن این تحقیق ندارم ولی نظرات همه رو خوندم فکر میکنم بعضی ها دلشون از یه جایی پره تو نظراتشون تاثیر گذاشته در اینکه ایران امن هست شکی نیست واگر فکر میکنی که امنیت نداری مسبب را در خودت جستجو کن که چ کار کردی که از پلیس کشورت میترسی
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۰۶:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
من از پلیس نمی ترسم چون کاری نکردم که بترسم اما از اراذلی که در محلات جنوب تهران پرسه می زنند وکسی هم به آن ها کاری نداره خیلی می ترسم.
اسیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
4
1
به نظر بنده هیچ جاایران نمیشه.
خودم به یکی ازکشورهایه خارجی سفر کردم.بخدااونجا قدر ایرانو دونستم.
زاگرس نشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
2
4
درسته ایران خیلی امنتر از کشورهای دیگه ست اما ی کشور اسلامی باید امنتر از اینها باشه. چون با اعتقاداتمون و مذهبمون جور در نمیاد و دور از شأن ی کشور اسلامیه. ی سری از پلیسای کشورمونم از لباس و جایگاهشون واقعن سوء استفاده میکنن و قانون ما باید در این قضیه سفت وسخت تر برخورد کنه. بیشتر نارضایتی مردم ما از پلیسمون به همین مربوط میشه.
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
0
6
به نظر من ایران امن ترین کشور هاست البته شب که همه خوابن روز ی کم نا امن میشه دوباره شب امن میشه البته اگه سارقین عزیزمون خسته باشن روز پر مشغله ای داشته باشن شب خستن دیگه شب برا ما امنه بعدش نوبت مختلسین عزیز میرسه که شب سیستما خاموشه نمیتونن کاری بکنن صبر میکنن تا صبح بیدار که شدن میرن تو فکر اینکه چه طوری ی کلاه سر مملکت بزارن و در برن.
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۹
2
2
ما برای آنکه ایران.....خون دلها خورده ایم
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۰
4
1
خوشم میاد کسانی که با متن بالا مخالفند یعنی قبول دارند که وحشی هستند آدمکش ، متجاوز به عنف ،قاتل
درضمن بعضی از دوستان که اضهار نظر کردند یا به کشور های خارجی نرفتند یا به عنوان توریست رفتند .
می دونید بعد از غروب آفتاب هیچ خانواده ای جرات نداره بیرونبره ؟
میدونی اگه یک مهاجر باشی هر آن پلیس احتمال داره با تپانچه جیبش بدون دلیل به تو شلیک کنه ؟
آذرخش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
0
4
این گونه مطالب، مطالبی صرفا احساساتی و خارج از دلایل منطقی و آمار علمی است
چراکه با توجه به وسعت، جغرافیا، تعدد نژاد ها، میزان آزادی ها در قوانین مدنی...
این مطلب غیر حرفه ای است...
ايران از نظر وسعت جغرافیا و..قابل مقایسه با کشورهای نام برده شده نیست پس دليلی بر قرار گرفتن در بالای جدول نیست و اینکه نا استدلال کنیم چون در بالای جدول نیستیم کشور امن و گل و بلبلی هستیم غیر منصفانه و غیر منطقی است

توجه کنید در همان کشور ها متناسب با بالا بودن جرم و جنایت تعداد زندانی ها هم بالاست...
کاملا درست است
حساب دو دو تا چهار تاست....
جرم بیشتر زندانی بیشتر...
ضمن اینکه ما از ریز قوانین مدنی این کشور ها مطلع نیستیم و قطعا نویسنده هم نا مطلع بوده ما قانون اساسی مملکت خود را نميدانيم... چه برسد به...


کاملا موافقم که امنیت کشور ایران با تلاش نیروهای متعهد و بنیان اخلاقی مردم امنیت بالا و کاملا قابل دفاع و مثال زدنی در بین کشورهای منطقه و حتی جهان است اما اینکه نویسنده مطلب کشور های پیشرفته دنیا را به عجز در برقراری امنیت متهم میکند خنده دار است...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
1
4
آماراختلاسها راهم بدین بدنیست اینجان که ماحرف اول میزنیم...ایران ای مرزپرگهر
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
6
1
جانم فدای وطنم و رهبرم و من خوشحالم که یک ایرانی هستم و ما ایرانیها امنیت و ازادی رابه راحتی به دست نیاوردیم و خونها برای امنیت این کشور ریخته شده ومن به شخص خودم تا آخرین قطره خونم برای امنیت کشورم و ناموسم می جنگم .جانم فدای ایران.
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
عزیزم عشق به وطن را تبدیل به تعصب نکن.
ایرانی الاصل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
2
2
راست میگن دیگه کجا ایران میتونه امن ترین کشور دنیا باشه وقتی این همه وطن فروش داریم،اینهمه عاشق چشم و ابروی غربی داربم،اینهمه افرادی رو داریم که براحتی ففط به خاطر خوش آمد دشمن پاشونو میزارن روی خون صدها هزار شهید این کشور و رد میشن، آقایونه عاشق و دیوانه ی دشمن این مملکت بدونن صاحب این کشور غربال برداشته و داره جدا میکنه، و هر کی رو توی سبد خودش میریزه لااقل این سالهای بعد انقلاب تاریخ نشون داده وطن فروش و دوستدار دشمن و ... کجاها رفتن و از دامان کیا سردرآوردن ،ایران چه امن باشه و چه به خاطر عده ای ارازل و وطن فروش ناامن باشه ،مهم اینه که دست بیعت به استکبار نداده و ان شالله مصلح کل خواهد آمد و مرزها رو مشخص خواهد کرد.
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
من کاری به بقیه ندارم.من خودم عاشق کشورم هستم,اما عشق به وطن نباید تعصب باشه.اما وضعیتی که در کشورمون هست خصوصا در زمینه های اقتصادی و فرهنگی افتضاح است که خود می تونه ناامنی در زمینه های دیگر رو هم فراهم کنه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
5
1
به نظر من که خداییش امنیت خوبه
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
در ایران الحمدالله امنیت نظامیوسیاسی نسبتا خوبه,اما امنیت اجتماعی چندان خوب نیست,امنیت اقتصادی هم داغونه واز همه مهمتر امنیت فرهنگی,متاسفانه در ایران فرهنگ غنی ایرانی از بین رفته است.
محمد
|
United States
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
4
1
الحمدالله ایران امنترین کشور دنیاست چون دست امام زمان و رهبر پشت سر ماست و حاج قاسم جون...
قضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۹
0
4
ایران در قسمت زندانیان رتبه دهم دنیا را دارد. معلوم نیست نویسنده چرا نخواسته است بگوید این رتبه چطوری به دست امده است و جرم این ها چه بوده. در صورتی که امار ایران نیز به درستی اعلام شود شاید به باشگاه ده تایی های جهان بپیوندیم.
سونیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
3
1
بله شاید باور نکنید که ایران به لطف خدا بسیار امن هست در نیویورک از غروب به بعد هیچ زنی تنها نمیتونه بیرون بره توی کیف خانمها دستگاه الکتریکی کوچکی هست برای دفاع شخصی .در اروپا و امریکا هر خانواده ای حتما باید در بدو ورود اتومبیل بخرند چون حتی با خانواده خانمها از شر مستها در شب راحت نیستن .معضل مستها رو در کشورهای به اصطلاح پیشرفته یا دیگران تحقیق کنید.اونوقت روزی هزاربار خدا رو شکر میکنید
اگر دست از سرمون بر میداشتن و دائم تحریم و جاسوسی و جنایت علیه ما
نمیکردن میدیدیم که چطور کشورمون در دنیا میبالید
پاسخ ها
جلال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
یکی از اقوام من در اروپا است پس اگر اینطور بود برای او هم بود.
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
3
این آمار و ارقام به معنای این نیست که ایران نمی تونه امن تر هم باشه.من فکر می کنم این آمار فقط برای پوشاندن کم کاری بعضی ازمسئولین می باشد.
یه بنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۱
3
1
خدا وکیلی ایران از امنیت کافی و حتی بیشنر هم برخورداره حداقل گروه تروری توش فعالیت نداره.ژاپن یو.جی داعش عراق سوریه.ولی جنگ ایران با داعش مثل اینه که ایرانیا اب بخورن......
ابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۵
1
3
چرا مردم رو این همه گول می زنین.امنیت که همه اش اینا نیست
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
0
6
.چطور میشه ک ایران تو همه جرایم جز 80 کشور نباشه انوقت تو رتبه بیشترین زندانی رتبه دهم باشه؟؟؟ینی مجرمای ایران چیکار میکنن اگه جنایت قتل و تجاوز نمیکنن ولی انقد زیادن؟حقیقتو درست ب گوش مردم برسونید لطفا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
1
5
یه هویی بنویسین ایران بهشته دیگه مردمو سر کار گذاشتین !!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
1
4
حتما اینایی ک تو زندان هستن همه سیاسی هستن و ما از بقیقه ی جرمها معاف هستیم
ramin
|
Armenia
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
1
6
ما جرم و جنایت نداریم!!رتبه ی ۱۰ برای زندان به خاطر تشویقیه که مردم برای اخلاق خوبشون میگیرن!!!!به عنوان پاداش میفرستن انفرادی!!!!
یعقوب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۳
1
6
آره ما خیلی امنیت داریم!!! خیلی!!!
ناشناس
|
Canada
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۵
1
2
اخه عزیزم چرا دروغ میگی
من نمیدونم لابد بالا شهر تهران زندگی میکنی بیا پایین شهر تا ..
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
0
دوست عزیز اومدی از سبزوارتون تعریف کنی بگی شهرتون خیلی روداره .باید. بگم خوب نبود عزیز
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۹
0
0
دوست عزیز اومدی از سبزوارتون تعریف کنی بگی شهرتون خیلی روداره .باید. بگم خوب تعریف نکردی عزیز
دانیال
|
United States
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
1
3
بیشتر نظراتو خوندم ... نصفشون میگن دروغه و باور ندارن چون مطالب نوشته هیچ منبع دقیق و ادرس دقیقی نگفته ... (برای مثال فقط گفته به گزارش فلانی و ب گفته ی فلانی .... برادر من کدوم گزارش ؟ منبع درست و حسابی بده )
یا حد اقل یه لینک درست بره بریم ببینیم ...
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۳
4
3
ایران واقعا امنه
ati
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
3
3
باید برید زندگی کنید تا بفهمید چخبره من خودم ده سال امریکا بودم واقعا وضع زندگی افتضاحه
نمیگم تو ایران همه چی عالیه هیچ اتفاق بدی نمیفته یا همه خوبن ن اصلا ولی امنیتش خیلی بالاتر از کشورایه دیگست.....
ممنون از اطلاعات خوبتون.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۶
لایک برات
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
1
3
اینایی که گفتن من خودم امریکا بودم یا خارج رفتم اینجوری بود اونجوری بود قدر ایران بدونید ۹۹درصد شون دروغ میگن .کنتور که نمیندازه دروغ ..
کاوه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۹
0
2
سلام دوستان....تاحدودی نظراتتون دو مطالعه کردم.دیدم که بیشترتون دارید از یه سوراخ کوچیک به قضیه نگاه میکنید.امنیت یک کشور فقط به چاقو کشی و معتادش نیست...به امنیت اقتصادی واینده ی کاری وحتی امنیت روحی ادمها هم مربوط میشه...اخه چطور میشه باور کرد ایران بادیگر کشورهای اسلامی که باوجود اینهمه گروهک های تروریستی وحکومت های استبدادی و دیکتاتوری که فقط در روز نزدیک به هزار زنو کودک وجوان غیر نظالمی زیر اتش و تعصبات مذهبی و فتنه و وحشیگری جون میدن...این سایت اومده ایران و کشورهای اسلامی رو جزو 82کشور جنایی قرار نداده؟؟؟
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۶/۳۰
0
4
سلام خدمت دوستان گرامی،اماری که در اینجا مشاهده میکنیم تفاوت بسیاری با واقعیت دارد،اگر قصد دارید امار دقیق رو مشاهده کنید به سایت http://www.numbeo.com مراجعه فرمایید.با تشکر
سایه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
1
1
اگه ایران امن ترینه پس چرا این همه ادم از ایران میرن به کشور های خارج؟ شما ها یا نمیدونینن یا فقط میخواین بگین ما از هر لحاظ برتریم... به جای اینکه هی از کشور های دیگه ایراد بگیرین وآمارشون رو در بیارین یکم به کشور خودتون نگاه کنین. البته امنیت ایران از کشور های همسایش و عقب مونده دنیا مثل افغانستان و پاکستان و عراق بهتره...
صداقت داشته باشید
کرمانشـاهـان گهواره تمدن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
0
2
ایران اگه اینجوری پیش بره و آمار بیکاری در تمام شهرهای کشور اینگونه بالا باشه متاسفانه روزی برسه در همین کشورعزیزمون ایران آدم آدم می خوره...
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۸
0
1
عه چه جالب پس چطور به همه ی خارجیا اروپا و امریکا بگید مهاجرت کنن ایران اقامت ایرانو بگیرن تا زندگی بدون فساد و مشکلات رو تجربه کنن!!!!جمع کنید این امار ابکی کشورای اسکاندیناوی که سالی چند بار دادگاه هاش باز میشه کانادا و انگلیس و ... که مرفح ترین کشورای جهانن رو با ایران مقایسه میکنید که فقط گشت ارشاد و سازمان اطلاعاتش ده برابر نا امنی تو اروپا هاس؟
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
0
2
میشه لطفا بگید این امار را از کجا اوردید؟من در یک کوچه بن بست کوچک در خیابان میرعماد زندگی میکنم.همین چند روز پیش خونه همسایه ما را دزد زد.روزه روشن شیشه ماشین همسایه را شکستند ضبطشو سرقت کردند و........یک نفر در این کشور پیدا نمیشه که به نوعی نا امنی را تجربه نکرده باشه.منظورم توهین.درگیری.سرقت.کلاه برداری و غیره است.لطفا امار تصادفات جاده ای.اختلاص و رشوه خواری را هم لحاظ کنین حتما جایگاه ایران از اینم بهتر میشه.این دروغهای شاخدارو میگین که چی بشه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۶
0
0
مگه ما آمار داریم یا تجاوز مهم است؟
سجاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۵/۱۷
0
0
چرا وقتی نشون میداد درصدو اقا فردوسی پور میخند.چرا دیر نشون داد درصد چرااااااااا
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۷/۲۱
0
0
ما نباید خودمونو با امریکای جنوبی افریقا یا خود آمریکا و اروپا مقایسه کنیم ما قدیمی ترین تمدن روی کره ی زمین هستیم تنها ملتی که برده داری نکرد و با صاحبان ادیان دیگر سر جنگ نداشت همین امار جنایت در کشور ما هم خیلی زیاده ما نباید خودمونو با سیاهان و سفیدان وحشی مقایسه کنیم ما باید بهتر از اینکه هستیم باشیم
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
0
0
سلان ایکاش پی نوشت داشت که علمی تر و قابل استنادتر میبود
پاندا ووود کنان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۶
0
0
ووووووووو پانداستان
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین