کد خبر: ۵۳۶۱۰
تعداد نظرات: ۳۰ نظر
تاریخ انتشار:
‍‍‍ پ پ ‍‍‍
بزرگنمایی کلام شیطان به وسیله نیروهای مذهبی؛

وقتی خودمان مبلّغ فراماسونری می‌شویم

متأسفانه پرداختن به نمادهای فراماسونری و شیطان‌پرستی و زیرمجموعه‌های‌شان آنچنان به دل مشغولی برخی از دوستان ما تبدیل شده که گویی اصلی‌ترین مسئلۀ فعلی کشور، ترویج گروه‌های انحرافی در کشور است. این عزیزان جوری از شرایط موجود صحبت می‌کنند و به سیاست‌گذاری محصولات فرهنگی‌شان جهت می‌دهند که انگار خیل عظیمی از مردم ما...

بولتن نیوز: چند وقتی است که در فضای فرهنگی کشور و به خصوص تولیدات فرهنگی جریان حزب‌الله، شاهد جهت‌گیری خاصی هستیم که جای تأمل دارد. در این جهت‌گیری و سیاست‌گذاری، تولیدات فرهنگی به سمت بررسی و پرداختن محتوایی هستند که موضوع‌اش نمادهای فراماسونری، شیطان‌پرستی، مسیحیت و سایر جریان‌های انحرافی در بین جامعۀ اسلامی ماست.

این مسئله غیرقابل انکار است که گروه‌های منحرف مختلف در تلاش‌اند تا قلوب مردم ما را از اسلام به سمت اعتقادات مشکل‌دار بکشانند و برای این کار، همۀ آنچه که در چنته دارند را رو کرده و متأسفانه توفقیاتی نیز یافته‌اند. در نتیجه باید در مقابل این انحرافات ایستاد و جامعه را در برابر این خطر حفاظت کرد. اما مسئلۀ تأمل برانگیز این است که چرا خیل عظیمی از نیروهای جریان حزب‌الله، صرفاً بر این قضیه تمرکز کرده‌اند و مسائل مهم دیگری که در کشور وجود دارد را مورد چالش قرار نمی‌دهند؟ آیا حجم فعالیت‌هایی که برای مقابله با این انحراف انجام می‌شود، متناسب با حجم انحرافات موجود است؟

در جواب باید گفت: خیر. متأسفانه پرداختن به نمادهای فراماسونری و شیطان‌پرستی و زیرمجموعه‌های‌شان آنچنان به دل مشغولی برخی از دوستان ما تبدیل شده که گویی اصلی‌ترین مسئلۀ فعلی کشور، ترویج گروه‌های انحرافی در کشور است. این عزیزان جوری از شرایط موجود صحبت می‌کنند و به سیاست‌گذاری محصولات فرهنگی‌شان جهت می‌دهند که انگار خیل عظیمی از مردم ما یا مبتلا و مروج عمیق‌ترین افکار انحرافی‌اند و یا در شرف این ابتلا هستند.

البته دو عامل را باید در غلیظ شدن صبغۀ این جور فعالیت‌ها در نظر گرفت. عامل اول، وارد شدن بعضی پژوهشگران، محققان و فعالان برجستۀ فرهنگی ما به حوزۀ چنین مباحثی است که سبب شده وابستگان فرهنگی ایشان نیز، در این راستا اقداماتی داشته باشند. و عامل دوم، مسائل روی داده در این سال های اخیر است. نظیر فتنه 88 و پروژه جنگ نرم علیه جمهوری اسلامی و جنبش سبزها و حتی همین جریان انحرافی.

برای مثال نگاهی بیاندازید به انبوه سایت‌ها و وبلاگ‌هایی که در فضای سایبر، فعالیت می‌کنند. کلی مطلب و مقاله و یادداشت و بیدارباش و هشدار داده‌اند که وا اسلاما، جوانان ما چرا بجای سلام کردن، مثلاً روی دست هم می‌زنند و باید ایشان را در قرنطینۀ اعتقادی قرار داد تا آدم شوند.

در فضای تولیدات مکتوب و کتاب نیز چنین چیزی دیده می‌شود. البته شاید هنوز در این بخش اوضاع حاد نشده باشد، اما نگرانی آنجاست که بعضی از این کتب، توسط افرادی نوشته شده که یا اصلاً تخصصی در این حوزه ندارند و یا توقع ورود به این عرصه از ایشان نمی‌رود. از آنجا که ممکن است به برخی از ایشان بربخورد، از ذکر نام معذوریم.

همچنین کلی همایش و سخنرانی در کشور برگزار می‌شود برای تبیین دقیق‌ترین و جزئی‌ترین نکات شناخت فراماسونری و شیطان‌پرستی. به عنوان مثال نگاهی بیاندازید به مجموعه سخنرانی‌های جناب آقای دکتر روا زاده که تخصص‌ ایشان در پزشکی و طب اسلامی است. اما در بخشی از صحبت‌های مفید ایشان ناگهان با تحلیل و تفسیر شعر اتل متل توتوله مواجهیم و کلی نقشۀ از پیش تعیین شدۀ دشمن از کنه آن بیرون می‌آید. معلوم نیست وسط مباحث پزشکی، صحبت از این جور موضوعات چه جایگاهی دارد؟

خدا را شکر که رسانۀ ملی ما و کلاً تولیدات تصویری در این باره، آسیب کمتری دیده. اما باز هم جای تعجب دارد در شرایطی که کلی سوژۀ کار نکرده و ضروری برای فیلم و سریال ساختن وجود دارد، چرا باید اولین سریال شبکۀ ویدئویی کشور یعنی «قلب یخی» با آن هزینۀ کلان و تکنیک‌ها ناب سریال‌سازی، بر روی این موضوع تمرکز کند؟

همانطور که در ابتدای این نوشتار هم گفته شد، قرار نیست این مسئله کاملاً به کناری رفته و دستی دستی باعث رسوخ آن در بین آحاد مختلف مردم شویم. اما باید بین خطر موجود و هزینه‌ای که برای رفع آن می‌پردازیم تناسب وجود داشته باشد زیرا در غیر این صورت، نه تنها خطر موجود رفع نمی‌شود بلکه ممکن است بر عمق و تأثیرگذاری آن افزوده شود. به عبارت دیگر، وقتی ما به هر تریبونی که می‌رسیم و شروع به اعلام خطر در این باره کرده و بعد به معرفی نمادها و افکار انحرافی می‌پردازیم، نه تنها این کار ما خاصیت درمانی ندارد، بلکه نوعی ترویج غیرمستقیم چنین چیزهایی هم هست. زیرا عموم مردم از این مباحث آگاهی ندارند و حتی تصور نمی‌کنند که مثلاً برج‌های بانک قوامین، یکی از نمادهای فراماسونری است و یا علامت ایکس، از مظاهر شیاطن‌پرستی‌است. اما وقتی در هر مکانی صحبت از این باشد که فلان چیز نماد بسار عقیده است، بدون اینکه مقابلۀ عملی با آن صورت بگیرد و از آن مهمتر، بدیلی برای نماد موجود ارائه شود، این می‌شود که آن نماد بیشتر تبلیغ شده و خیلی‌ها که تا دیروز نمی‌دانستند این چه چیزی است، از فردا با آگاهی از آن استفاده می‌کنند و این چنین خودمان مفت و مجانی به اشاعۀ افکار دشمنان‌مان کمک می‌کنیم.

البته شاید تصور شود ما گرایش ضدآگاهانه داریم و نمی‌خواهیم که جامعه را نسبت به خطرهای پیش‌رو آشنا سازیم. اما باید گفت: بین آگاهی دادن و تبلیغ آگهی کردن تفاوت فاحشی وجود دارد که حتماً مخاطب محترم به آن واقف بوده و از توضیح آن خودداری می‌کینم. لازم توجه است که بیشتر فعالیت‌های این چنینی، از نوع تبلیغ است تا آگاهی دادن. زیرا مطالب ارائه شده مورد نقد و بررسی قرار نمی‌گیرند و جایگزینی برای آن معرفی نمی‌شود بلکه تنها این افکار و نمادها بر روی طاقچه قرار گرفته و در معرض دید قرار می‌گیرند و هزاران آدمی که شاید تا آخر عمرشان نمی‌توانستند با این چیزهای پیش‌پا افتاده آشنا شوند، به راحتی این‌ها را شناخته و شاید مجذوب آنها شوند.

در نتیجه این چنین است که وارد بازی دشمن شده و کاری را که آنها باید کلی برایش هزینه می‌کردند و وقت می‌گذاشتند، با کمترین خرج و زمان انجام می‌دهیم. همانطور که قبلاً گفته شده متأسفانه بعضی بزرگان ما نیز اعتقاد دارند زیاد شدن حجم فعالیت‌های این چنینی در بین نیروهای حزب‌الله، نقشۀ دشمنان ماست و اصلاً اینها بوده‌اند که باعث شدند توجه ویژه به شیطان‌پرستی و فراماسونری در بین ما زیاد شود تا به این طریق از حجم تبلیغ فوق‌العاده‌ای برخوردار شده و منافع‌شان تأمین شود. اگر بخواهد این فرضیه باشد، ما در دام معادله‌ای افتاده‌ایم که خروجی‌اش از آن دشمنان ماست و باید خیلی زود از این بازی خارج شویم.

به نظر می‌رسد با توجه به شرایط موجود، بهترین کار این باشد که از حجم تولیدات فرهنگی در مورد نمادها و عقاید شیطان‌پرستی و فراماسونری و جریان‌های انحرافی کاسته شده (دقت کنید، نباید این فعالیت‌ها قطع شود) و این نیروی عظیم صرف بازتولید معارف دینی‌مان شود. به عبارت دیگر، در حال حاضر کلی مباحث ناب، دست نخورده و ضروری در گنجینۀ معارف اسلامی وجود دارد که سالهاست خاک خورده و هیچ توجهی به آنها نمی‌شود و لازم است فعالان و تولیدکنندگان فرهنگی جریان حزب‌الله، بازگشت مناسبی به این موضوعات داشته باشند و با عنایت به زبان زمان این عصر، دست به بازتولید آنها بزنند.

سیدمجتبی نعیمی

 

 

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۳۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
هاشمی
|
United Kingdom
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
13
27
برادر عزیز نعیمی
پرداختن به ساختار و نخوه فراماسونی حساسیت بیش از این ها را میطلبد، موضوع کمی نیست و موضوعی بسیار جدی و خطرناک است که کلیه بحران ها در کشور را مدیریت میکند.
پاسخ ها
آملي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
اره كه
راست ميگه كه
ساروي
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۷
اره آ
راستميگه آ
reza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
1
14
برادر عزیز از تذکر شما ممنون
ولی آگاهی دقیق خواص فرهنگی و مسئولین نسبت به این حرکت را لازم می دانم
چرا که برخی از مسئولین فرهنگی معتقد هستند این جریانی است که ما بزرگش کرده ایم و اصلا مهم نیست!
ولی حرف شما را برای جلوگیری از ترویج این ضد فرهنگ قبول دارم. و لازم می دانم که برای عوام این مطالب به طور مستقیم گفته نشود بهتر است
الانسان حریص علی ما منع
بیانی
|
United Kingdom
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
7
10
سلام
متاسفانه تب پرداختن به آثار از این دست،
هنوز آرام نگرفته ...
حیف این ذهن های پاک و از همه جا بی خبر که چنین بمباران اطلاعات ناقص گرفتارشان کرده ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
ووو بومب بومب ووووبومب
ahmad
|
United States
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
2
7
انقدر این بحثها رو جدی نگرفتیم که حال و روز جامعه اینطوری شده که با کارهای ضربتی و به زور می خواهیم این انحرافات رو اصلاح کنیم . هیچگاه هیچکس به زور مسلمان نشده است . ما از نماد های فراماسونی و افرادی که حقیقتاً افکار فرامسونی دارند قافلیم و به کسانی که هیچ مدرکی از آنان نداریم آنها را متهم می کنیم. افرادی که با زیادخواهی به هر قیمت و وارد نشدن به سیاست و در عین حال در ختیار داشتن نیمی بیشتر از مملکت و روز به روز افزودن به آن این ها همه نشانه هایی از افکار فراماسونی است که احمدی نژاد با وارد شدن به این بحث ها خود را سپر بلاکرده است و این اتهام ها را به جان خریده است .برای مثال نگاهی به مشهد مقدس کنید خود قضاوت کنید
ناشناس
|
Albania
|
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
2
6
مناسفانه این هم مدلی از مدرنیسم است که وجهه به اصطلاح اسلامی اش است. منظورم این است که خیلی از ما به دنبال بحثی هستیم که "مد" گفتمان ها شده است. بعد هر کس سعی می کند همان لباس را بپوشد تا "معروف" شود یا ادعای "دانایی" کند.
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۳۳ - ۱۳۹۰/۰۴/۱۸
این پرچم کجاست؟؟
مشكوك
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۰/۰۴/۲۴
2
8
بنظرم نوشتن اين مقاله و نحوه برخورد با مسئله مشكوك است . نكند جريان فراماسونري از اين آگاهي و شناخت مردم لرزه به تنش افتاده و افرادي مانند ايشان نيز نا خواسته بنام توجه به منابع اصيل فرهنگ اسلام ، بخواهند اين حركت را كم رنگ كنند در حالي كه در خصوص توجه و كار بيشتر نسبت به منابع اسلامي هميشه و همواره احساس مي شود و تكليف است.در كل ادبيات مقاله مشكوك است.
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۰
1
10
مگه هرچی مورد حساسیت قرار بگیره بده ؟این چه طرز تفکریه که دست روی هرچی میذاری میگن بزرگش میکنی وقتی هم بهش نمیپردازی متهم میشی به بیخیالی و این چیزا!!!
پارسا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۵
1
6
صهيونيست خودش سالها رو اين مثاله كار كرده و حالا نوبت تبليغ شده حالا خودشون دارن كارهاشون و رو ميكنند ما هم شديم تابلو تبليغاتي تا به اينها نگاه كنيم و بگيم واي دنيا دست صهيون بوده و ما نميدونستيم چقدر نفوذ دارن اينها از قديم هم گفتن براي ترساندن هيچ تبليغي بهتر از ضد تبليغ نيست.
پس كمتر ريز بشيم بهتره
شهاب0937
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۰۳
1
5
من مخالف نظر شما هستم.مردم باید نمادهای فراماسونری رو بشناسن. برای همین موضوع مقالات متعددی توی وبلاگم گذاشتم.توی گوگل شهاب0937 رو جستجو کنید.
F3r3sht3h
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۰۶/۱۰
0
5
هرکس علاقه مند به پیگیری این بحث ها به طور عمیق و با بصیرته میتونه به این سایت مراجعه کنه...
www.antisemitism.com
حسینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۵
1
5
نعیمی جان نباید از پرداختن به آن كاسته شود بلكه باید كار در سایر موارد بیشتر شود
اما پرداختن به این امر هنوز پشیری از حق مطلب ادا نشده
gh
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۶ - ۱۳۹۰/۰۶/۲۷
0
9
کنفرانسهای دکتر رافعی پور را ببینید
m
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۰/۰۷/۰۶
0
4
بعضی هاعادت دارن فقط ساز مخالف بزنن حالا نتیجه اش چی میشه مهم نیست.حالاموضوع قلب یخی داستان یه عشق مزخرف بود میپسندیدید؟؟؟؟این قضیه انقد مهمه که این پیش گیریها خیلی کمه براش
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
1
7
باسلام گفتن از فراماسونری و اهداف آنها بسیار خوب است ولی نظر من هم مانند نویسنده مطلب می باشد چراکه اکنون برخی از بچه های ابتدایی در سلام و خداحافظی خود از نماد فراماسونرها استفتاده می کنند و این جای تاسف دارد.
مجید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۱
2
2
با سلام خواستم بگویم من با نظر نویسنده تقریبا موافقم چون ما با نشان دادن نمادهای ماسونی فقط داریم آنها را معرفی ودر اصل تبلیغ میکنیم چرا که نمایش دادن نمادها به تنهایی دردی دوا نخواهد کرد.ولی اینکه چرا سریالهایی مثل قلب یخی ساخته میشود با نظر ایشان موافق نیستم چون در این سریال چند نفر قصد مقابله با جریان فراماسونری رادارند واین امر به نظرم تبلیغ فراماسونری نیست.
حدیث
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۰/۰۹/۲۷
0
4
بیاین سطحی نگاه نکنیم اینا جزوی از دشمنان ما هستن و دشمن شناسی بر ما واجب
فراماسونری و پاورچین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۵
0
2
فراماسونری در سریال پاورچین
فراماسونری در سری جدید قهوه تلخ (26)
فراماسونری و ...
http://www.pavarchinfreemason.mihanblog.com/
ارمیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
0
2
سلام به نظر من مردم باید اگاه بشن از طریق این سایتها و در مرحله بعد روش مبارزه با این افکار که سعی در تخریب همه ادیان الهی از جمله اسلام رو داره یاد بگیرن متاسفانه ما از نظر تکنولوژی در حدی نیستیم که از طریق رسانه و ساخت فیلم به مبارزه بپردازیم ولی با اشنایی کامل وصحیح از برنامه ها و اهداف اونها می شه جلوی پیشروی اهدافشون رو بگبریم این بزرگترین اسیب به اونهاست همه ما مطمئن هستیم که اقا صاحب الزمان ظهور می کنن و پیروز می شن ما باید نگران نقش خودمون برای ظهور وهنگام ظهور ایشون باشیم وگرنه ایشون با ما و بی ما هم ظهور مکنن و هم پیروز می شن این وسط ما هستیم باید نقش خودمون رو پیدا وبه نحو احسن انجام بدیم
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
1
3
با سلام
باید بگم یکی از کارهای خوب و درستی که شما میتونید بکنید درست کردن و تکمیل کار نیمه کاره افراد زحمت کشی مثل نورگا و ارکناره
من فیلم قلب یخی رو کامل ندیدم
در سایت وعده صادق
اومده که الان دیگه فراماسونری داره اسناد قدیمیش رو رو میکنه چون سوخته شده اند
و درعوض الان فراماسونها دارند مکاتب عرفانی دروغین رو رواج میدهند
خوب این درست و باید هم تبلیغ بشه هم زوایای تاریک و مبهمش برای همه رو بشه
ولی توی همون مقاله هم تمام محتوای دی وی دی ظهور رو نفی کرده بود
به نظر من
درشتی و نرمی به هم در به است
چو رگ زن که جراح و مرهم نه است
اولا آدرس اون سایت و مقاله رو می نویسم
و بعد هم جواب خودم رو :
http://www.alvadossadegh.com/fa/article/42-freemasonry/15887-1390-11-14-09-53-05.html
و حالا نظر اینجانب:
آزاده
گیرم که این ها درست
واقعیت این هست ولی که فیلمهای 50 گانه ظهور برای من پرده رو از یک حقیقت دیگه کنار زد
من الان دیگه توی دعاهام علاوه بر آمریکا و انگلیس و اسرائیل از خدا نابودی شیطان رجیم رو هم میبخوام
از کودکی برای من سوال بود
که امام ره که فرمودند اینها برای 300 سال آینده نقشه میکشند
اون افراد یا فردی که عمرش اینقد طولانیه و پشت این قضایاست کیه؟
این فیلمها به من فهموند که باید با تمام قدرت به امام زمان پناهنده بشم و از آقای خامنه ای که نایب ایشوئن هستند و در مقابل جریانات منحرف ایستادن بیشتر دفاع و اطاعت کنم
هر روز برای ظهورحضرت مهدی دعاهایی رو بخونم
به وظایفم در عصر غیبت عمل کنم

من جواب این سوال همیشگی خودم رو هم گرفتم
بنی اسراییل دیگه نیستن
چرا خدا اینقدر روی اونها توی قرآن تاکید میکنه چرا همش اسم اونها رو میاره ؟
این فیلمها به من فهموند همون علمای کارشکن بنی اسراییل هنوز هم هستند دارند دنیا رو اداره میکنن انسان میکشند از سحر و جادو هم کمک میگیرند
من امروز سوره های قرآن رو از یک زاویه دیگه هم میخونم
اتفاقا خدا خیلی اشاره به همینها داره از آیه 102 سوره بقره قبل از اون بعد از اون
این به من فهموند چرا قرآن امروزی به ترتیب تنزیل نیست و چرا امامان هم دست به ایجاد ترتیب دیگه ای نزدند
یک خطر همه رو تهدید میکنه که از آغازین آیات قرآن روی اون تاکید شده خطر شیطان ملعون و فریب خوردن توسط او که در قرآن هم به قدرت خداداد او تاکید شده
و البته راههای مبارزه با او هم بیان شده
فیلمهای ظهور
یک چیز دیگه هم همیشه برایم سوال بود
چیزی که علما از بیان و اشاعه پادزهر ها الان دریغ میکنن
واون سحر و جادو بود
توی اهواز ما هست الی ماشاالله صبی (ستاره پرستها)ها ساحرهای قدری اند
بقیه انواع دعانویسها فالگیر ها سرکتاب بازکن ها که خودشون هم میگویند که با جن در ارتباطند
کارشون خوبه یا بد؟ از جن مسلمون کمک میگیرند یا کافر؟ در خلوتشون چه میکنند؟ چرا مردم نباید برن سراغشون؟ مگر کارهاشون چه ایرادی داره؟
اینها رو الان دیگه میدونم
باقرائن همه رو در کنار هم قرار دادم
میدونستم مرده بچه سال رو مثله میکنند میگفتند هم که با سیاه پوستها؟؟ عمل منافی عفت انجام میدند
اتفاقا جادوهاشون هم بعضا خیلی میگیره
اگر من این فیلمها رو نمیدیدم
الان از خریداران جادوها و دعاها بودم
ولی الان متوجه شدم که آنها با شیاطین فرزندان شیطان ارتباط میگیرند و جنهای خوب مداخله نمیکنند
آنها میخوان آبروی انسان ها رو ببرند تا برتری خودشون رو اثبات کنند و پاسخی به چرایی عدم سجده نخستین در برابر حضرت آدم ع بدهند
البته دی وی دی ظهور باید تکمیل بشه یک جاهاییش ترسناک بود
ما توی مفاتیح دعای رفع ابلیس داریم
توی صحیفه سجادیه هم دعای هنگام یاد شدن ابلیس رو داریم
توی مفاتیح ذکر دور شدن شیطان جنی و انسی رو داریم
قدرت زیاد شیطان رو قرآن برای ما توجیه کرده که همه اش برای آزمایش بشره
البته اونها نقشه هایی هم برای آینده دارند
شاید ظهور ملموسشون دوباره رخ بده که توی فیلم ملک سلیمان هم
بیان شد
شاید اونها الان هم پوست اندازی کرده اند(فراماسونها) و دارند کارهای دیگه ای میکنند:مثل عرفانهای نوظهور
شاید از این راه بخوان حضورشیاطینشون رو ملموس و مشهود و قابل پذیرش و مفید جلوه کنند؟
ولی به هر حال باید این فیلمها تکمیل و تبدیل به احسن بشه
توی خود فیلم هم همین رو میگفتند که بیاید به ما کمک کنید
فیلم بسازید
افشاگری کنید
به نظر من بد نبود
من شخصا حاضرم به شما از معلوماتم کمک کنم
ضمن اینکه در کتاب عرفان برابری آزادی
دکتر شریعتی در جلسه ای با حضور امام خامنه ای میگویند:
باید از جاذبه عرفان دینی برای جذب جوانها به حقایق راستین دین و وصال حضرت الهی استفاده بشه
خوب شما اهمال کردید مذهبی های ما مثل حجت الاسلام یا آیت الله؟؟دکتر؟ حیدری در اهواز کتابهای دکتر شریعتی رو جمع کردند و گفتند دکتر شریعتی کمونیست بوده است
حالا فراماسونها دارند از عرفانهای انحرافی و غیر مبتنی بر دین برای جذب جوانان به گروههای خودشان استفاده میکنند فراماسونها دارند این کارها میکنند
پس حتی اگر نقد شما درست باشه باید دست به دست بدید و کار سی دی ظهور رو تکمیل کنید
ضمن آنکه
من همیشه میگفتم دجال=آمریکا و سفیانی= اسراییل
چون کتب قدیمی و احادیث ظهور رو مطالعه کرده بودم
من حمله آمریکا به عراق و پیاده کردن نیرو در اون رو پیش بینی کرده بودم
وقتی بوش بزرگ حمله کرد منتظر پیاده کردن نیرو بودم
که نکرد
وقتی بوش کوچک این کار رو کرد
بر یافته ام مطمئن تر شدم
این دی وی دی به ما میگفت فراماسونری=دجال
که با یافته من تفاوتی نداشت
چونکه فراماسونرها و صهیونیستها برآمریکا حاکمند
و شاید هم همین گروهها برنامه داشته باشند فردی رو با همون عنوان هم معرفی کنند
خداهمشون رو هرچه زودتر از بین ببره
توی روایات هم هست که حضرت مهدی عج سر شیطان را از بدن آلوده و منحوسش جدا میکنند و این همان روز وقت المعلوم هست که خدا در قرآن به شیطان وعده فرموده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
0
1
فراماسونری و پهلویها ، فراماسونری و امیرعباس هویدا . قوم الشیاطین
آزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
0
0
فعلا تا قسمت 14 قلب یخی دیده ام
تا اینجایش واقعا مصداق مبلغ فراماسونری شدن است
گویا برای لوث نمودن سایر فیلمهاو تلاشهای سایرین ساخته شده تا درباره این فیلم طولانی و فیلمهای ارایوال و... یکحا یک حکم صادر شود
این فیلم بسیار تا اینجا نامتوازن بود
از فراماسونری مسائل ناکارا و ظاهری صرف را بیان میکرد بدون وارد عمق شدن
کسانی را هم که در نقابل قرار داشتند افرادی توهمی و غیر وجیه و گنگ نشان میداد
ضمن اینکه حجاب خانمهای مجاهد فی سبیل الله !و منششان اصلا ایمانی و اسلامی نبود
مگر به راحتی هر دختری حق دارد برای مبارزه با این جماعت دون دست به هرکاری بزند و به هیچ نتیجه ای هم نرسد
راستی دختر بالغ فیلم چرا کاملا بدون حجاب است
چرا اینقدر فیلم از صحنه های عجیب گرفته اند آنهمه دختر مانکن مدام در حال گذر از استیج؟
همه شان هم یا ازدواج میکنند در راه هدف مقدس یا صیغه می شوند
و آخر هم تعریف درستی از ماسونی نمیدهد تا مبلغ تمام عیار همان فرقه باشد
تا قسمت 14 که من این را دیدم
ضمن اینکه آقای استاد مذهبی شلخته دستور قتل هم میدهد
همان قتلی که یک دختر را در همان قسمت 14 آنقدر منقلب ساخته و حتی اگر حق باشد هم فیلم آن را زننده و نامناسب تلقی نموده
خدا به یاران خود قوت دهد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
1
0
بابا هركسي يه اعتقادي داره شما اسلامو تبليغ كنين بذارين اونام كارشونو بكنن
شهاب 0937
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
0
0
من تا حدودی با نظر شما موافقم/ اما به نظرم آگاه نبودن از این موضوعات خطرناکتر از همه گیر شدن اطلاعات موجود در این رابطه است . ما با آگاهی خودمون و جوانانمون میتونیم جامعه رو در این موضوع خاص واکسینه کنیم. مطالبی در این باره در وبلاگم گذشتم.
prancess
|
Germany
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۷
0
0
کسی دعانویس صبی سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم و جادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم...
مدیر پایگاه اين حرف هاچيست ؟ از نظر مذهبي برويد به خداوند توكل كنيد و خاضع و خاشع به درگاه او دعا كنيد ،در امور زندگي هم با تلاش وكوشش وتدبير و دوري از اوهام حتما به نتيجه مي رسيد و مشكلاتتان كمتر خواهد شد .آخر كمي پيش خود فكر كنيد اگر قرار بود امور جهان با اين مسايل بچرخد كه جادوگران موفق بودند و در زندگي نياز به كسي پيدا نمي كردند .از طرف ديگر اعتقاد به موهومات و طلسم و جادو خود نوعي سوء ظن به خداوند است . خداوند براي اين جهان قواعد و راهكارهايي گذاشته كه با فكر و انديشه و كار و تلاش مي شود برآنها چيره شد واگر بنا باشد كه طلسم و جادو در زندگي ها رخنه كنند پس عدل و رحمت و حكمت پروردگار را چگونه توجيه مي كنيم ؟
prancess
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۲
0
0
کسی دعانویس سراغ داره؟خواهش می کنم اگه کسی رو سراغ دارید کمکم کنید.برای باطلیه طلسم وجادو می خوام.کارم انجام شه 500 شیرینی میدم.فرنیا هستم
مدیر پایگاه چرا دعا نويسي !؟ دعا را خودتان با خلوص نيت بخوانيد و به خداوند توكل كنيد و بدانيد كه هيچ طلسمجادويي در كار نيست .
اسماعیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۸
0
0
ترویج فرهنگ های باطل در ادیان باطل مثل فراماسنری وغیره باعث شد که کار به جاهای باریک کشیده بشه
و جای شکر هست که در ادارات جمهوری اسلامی نفوذ زیادی نداشته اند اما سکوت مطلقی هم نباید ازطرف ما به جانب شاخ پرستان فرهنگ باطل برسد چون این موجب میشود که افراد بیشتری دچار فرهنگ فروشی شوند ... . .
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین