کد خبر: ۳۳۹۲۲۳
تعداد نظرات: ۸۴ نظر
تاریخ انتشار:

پراید اصل کره در آلمان یک میلیون تومان + تصاویر

یکی از شهروندخبرنگاران باشگاه خبرنگاران از شهر نورنبرگ آلمان تصاویری از پراید در این کشور برای ما ارسال کرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگار ما از شهر نورنبرگ آلمان تصاویری از پراید هاچ‌بک اصل کره برای ما ارسال کرده است.این خودرو با قیمت حدود یک میلیون تومان در این کشور معامله می‌شود.

پراید اصل کره در آلمان یک میلیون تومان + تصاویر 

پراید اصل کره در آلمان یک میلیون تومان + تصاویر

منبع:رسول صلح جو-آلمان(نورنبرگ)

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵
حسن ازساوجبلاغ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
30
صرفه نظرازصحت وسقم این خبر،مسئولان محترم توضیح دهند که واقعا چرا اینهمه به خودمان ظلم میکنیم؟؟؟
چرانرخ خودروهایی همچون پراید که کیفیت مطلوبی هم ندارند اینهمه بالاست ودرمقایسه با نرخ همین محصول درکشورهای هدف برای صادرات،واقعا سرسام آوراست؟؟؟
چرابه مردم خودمان اینهمه ستم میکنیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
چرائیش به وجدان های نداشته خودروسازان منفعت طلب وایادیشان برمی گردد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1 تومنم براش زیادیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
احتمالا قیمت اشتباه گفته شده!!!! این قیمت یعنی تقریبا 250 یورو که منطقی به نظر نمی رسه. چون حتی کفاف حمل و نقل خودرو از کره به آلمان را هم نمی دهد. مگر اینکه منظور خودروی دست دوم و با عمر طولانی باشد
رهگذر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
2
18
آخه کیلویی چند؟
خخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
با سلام،
جناب رهگذر!
شما دیگه چرا !
شما که کار و بارتان بیشتر در جاده ها رونق دارد ! بهتر از هر کس دیگری می دانید که حتی اگر این ماشین بصورت های "هدیه"! و"هبه"! و ... دیگر اشکال هم ارسال شده باشد قیمت اعلام شده (ده میلیون ریال) ، حتی هزینه های حمل ، شماره گذاری و دیگر هزینه ها مثل بازاریابی، خدمات پس از فروش و ... را هم پوشش نمی دهد...
نا گفته نماند که علامت تائیدیه "مثبت" اشتباهی وارد شده !؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
با سلام،
در صورت صحت خبر ، ریشه مسئله به جای دیگری بر میگردد چوم خود ماشین پراید 850 کیلو وزن داره که قیمت اعلام شده حتی قراضه وزنی آنرا پوشش نمی دهد !
مسافر جا مانده !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
14
خوش به حال ما !!!!!!
ناشناس
|
Portugal
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
3
15
خوب ما 30 میلیون میدیم که از صنایعمون حمایت کنیم.

ببین ما با این حمایتمون، صنایعمون کجاست و آلمان بدون حمایت جیب مردمانش صنایعش کجاست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
بیشتر از اینکه ما حمایت کنیم دولتها حمایت میکنن هم با ممنوعیت واردات خودروهای ارزان قیمت هم با اجازه به گرانفروشی کمک بهشون با همون مثلا بسته خروج از رکود و وام 25 میلیونی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
1
20
مال ما 20 میلیون تومن !
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
با سلام،
دارندگی و برازنده گی !
"خیر" اش را ببینید !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
علی من خودم پرایدم ندارم اصلا ماشین ندارم منظور از مال ما کشور ما بود
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۷
با سلام،
دعای خیری بود و تحفه درویش !
"خیر" اش را ببینید !
همون راننده
|
Slovakia
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
17
6
باید یاد اور بشم پراید کره بازهم از لحاظ کیفیتی خیلی بهتر از مدل ایرانی هست کلا در اتوبانهای المان اتوموبیل یا کشنده ای که استاندارد یورو 3 نداره حق تردد نداره
مدلهای ایرانی رو شاید پونصد هزار تومن بخرن تو جاده های روستایی کشاورزا استفاده کنن
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۲/۲۸
با سلام،
پراید در اصل به عنوان یک خودرو ی شهری و فقط برای استفاده در سطح شهرها تولید شد و باید از آن انتظارات یک خودرو ی شهری داشت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
14
این اتومبیل پراید نیست و هست . این فورد فستیوا است که اتومبیل ناموفقی بود وفروش نرفت . فورو اروپا هم امتیاز تولیدش را به کیای کره فروخت ، مقدار زیادی هم فروش نداشت و کلا در اروپا برچیده شد . صاحب خودروی عکس احتمالا باید در شرایط وخیم مالی قرار داشته باشد که این ماشین را خریده .
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
با قبول توصیفات شما و بدلیل بالابودن هزینه های تعمیر و نگهداری در کشور آلمان ، پذیرش موضوع ساده تر می شود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
19
2
همه این حرفها به کنار توجه داشته باشید صنعت خودروی ایران ملیونها کارگر وحقوق بگیر دارد که با حساب خانواده هایشان درصدی از جمعیت کشور را تشکیل میدهند . من خودروسازی افتضاح و مدی یتش ا تبرئه نمیکنم اما توجه داشته باشید برچیدن این صنعت نابودی منبع درآمد درصد دورقمی از هموطنانمان را در پی خواهد داشت ،.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
اخوی محترم!
عنایت فرمائید که نقد های دلسوزانه از سر امیدواری به اصلاحات امور است تا بر کاستی ها غلبه شود و لا غیر !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
14
باتشکر این مدل همانطور که میبینید نوع دودرب و ساده است که با موتور 1000 سی سی در اوایل دهه 90 میلادیبرای ارائه یک خودروی ارزان با قیمت 6500 دلار عرضه شد والبته توفیقی نیافت بعدها این خودرو با موتور 1300 سی سی و مجهز به کولر و رادیو پخش و البته چهار درب با قیمت تقریبی 8000 دلار عرضه شد . آن زمان یک خودروی عادی بیش از 10000 دلار بودجه نیاز داشت اما ظاهرا خریداران ترجیح دادند 10000 دلار را فراهم کنند تا به این خودرو بسنده کنند نهایتا مدل صندوق دار آنهم اضافه شد وکمپانی بعد از مدتی امتیاز تولید آن را به ایران واگذار کرد .یک میلیون تومان قیمت امروز این خودروست وعجیب نیست شما با اندکی بیشتر بنز هم میتوانید بخرید البته مدل و میزان کارکردش با خداست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
ضمنا در تائید فرمایشات این هموطن عزیز اشاره می نماید که هزینه های بالای نگهداری خودروهای قدیمی و فرسوده در کشورهای اروپایی ، توجیه اقتصادی استفاده از این گونه خودروها را شدیدا زیر سئوال می برد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
20
2
خودروسازی داخلی برای جوانان شغل ایجاد کرده نمیتوان که کلا صنعت کشور را تعطیل کرد .نمیتوانید رانندگی کنید چرا گردن سایپا می اندازید؟
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
هر چند که شدیدا موافق حمایت از صنایع داخلی در مقابل بی حساب و کتاب از کشورهای خارج هستم ولی این حق را هم برای خود محفوظ می دارم که "
بر اعمال هزینه های سوء مدیریت در صنایع خودروئی نسبت به استفاده کنندگان نهایی از خودرو
اعتراض کنم !
همون راننده
|
United States
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
19
1
جناب علی هیچ خودرویی فقط به صرف داخل شهری مطلق طراحی نشده و اگرم شده باشه باید حداقل امکانات بین شهری و جاده ای در اون لحاظ بشه وگرنه پلیس راهها در تردد بین شهری انرا جریمه و از رفت و امدش ممانعت بعمل می اوردند
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
مطلبی که آورده شده بر این اصل مبتی است که هر خودروئی مانند هر کالای دیگری از قابلیت ها و محدودیت های خاص خود برخوردار است ؛ اساس طراحی های این خودرو هم ، از یک استاندارد های ویژه خود برخوردار می باشد که اگر در فرآیند های تولید بنحو اصولی بمرحله اجر گذاشته شوند پاسخگوی نیازمندی های استفاده کنندگان از آن هستند.
ایراد اساسی از آنجا نشئت می گیرد که از این محصول انتظارات بیشتر داشته باشیم !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
جناب راننده عزیز !
بعنوان یک "راننده" هموطن ، استحضار دارید که که رانندگی در "بیرون از شهر" و رانندگی در "داخل شهر" ، ضمن اینکه از برخی از "اینهمانی" ها برخوردار هستند در همان حال از نظر مهارت ها و مراعات استانداردها از تفاوت های اساسی هم برخوردار می باشند .
غالب تصادفات بین جاده ای از عدم رعایت سرعت باصطلاح "سرعت مطمئن"ه ریشه می گیرد و برخی از رانندگان "همکار" ، از شرائط و عوارض جاده ها غافل می مانند و بنظرشان می رسد که در همه حال می توانند از حداکثر سرعت درج شده در صفحه کیلومتر شمار می توانند استفاده کنند.
ماشین پراید ضمن داشتن شتاب بالا، برای مسافرت های بین جاده ای از نظر سیستم تعلیق و ترمز ها محدویت هایی برخوردار است و یک راننده خوب باید آنرا کاملا در مد نظر داشته باشد.
همون راننده
|
United States
|
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
16
1
هر کشوری قوانینی برای رانندگی داره و حتی قوانینی نانوشته نیز در فرهنگ رانندگی هر کشوری دیده میشه مثلا تو ایران وقتی طی روز اتوموبیلی چراغهاش روشن باشه همه با تعجب به ان نگاه میکنند مخصوصا خودروهایی که تازه از تونل در اومده و یادشان رفته چراغهای خود را خاموش کنند ولی مثلا در کشور اتریش رانندگی با چراغ روشن در جاده ها طی روز چیزی عادی و تقریبا رایج هست یا مثلا در المان رانندگی خارج از عرف به ندرت دیده میشه و فرد خاطی توسط مردم به مراجع راهنمایی معرفی میشه و حتی لازم باشه با حضور در دادگاه هم بر علیه فرد خاطی در رانندگی شهادت خواهد داد
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
16
2
مخاطب ناشناس 00:38 و 02:59 باتشکر ازدلسوزی شمابرای صنعت واقتصادکشور همچنین جوانان اما نکته اینه این راهی که خودروسازان میرن خطاست وصبرمردم حدی دارد درمورداشتغال جوانان واقتصادکشور ایران 4 فصل پتانسیلهای زیادی دارد که مقامات متاسفانه کوتاهی میکنندمثلا بحث گردشگری به عنوان کردزبان درموردشهرمریوان ودریاچه زیباش اگرتوریستی شود خیلی درامدنصیب کشورمیشه یامثلا قلعه هاواثارباستانی کرمانشاه وکردستان وایلام ولرستان یا دربحث کشاورزی خلاصه مابایدازپتانسیلهاوظرفیتها درهمه مناطق درست استفاده کنیم
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
جناب امیر !
از قدمت تاریخی و زیبایی های طبیعی مناطقی که بر شمردید هر چه گفته و نوشته شود باز نمی تواند گوشه ای از واقعیات را منعکس کرده باشد ؛ ولی عنایت داشته باشید که این همه زیبایی ها فقط می تواند رضایتمندی های بخش بسیار کوچکی از گردشگران واقعی را بخود معطوف بدارد برای جلب طیف وسیعتر آنها لازم است زیرساخت های لازم را فراهم ساخت که قطعا برقراری تمهیدات لازم در آن زمینه جای درنگ فراوان دارد !
ناشناس
|
United States
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
12
چرا باید نان خوری خانواده . کارکنان سایپا از مردن نان اور خانواده ها تامین بشه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
ضمنا، به فرمایش شما اضافه می شود که باید به "نان آور" خانواده یادآور شده تا "ظرفیت" ها را مراعات کنند !
ناشناس
|
Germany
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
15
با ماشین جستجوگر در اینترنت برگرفته از کل آماررسمی انواع خودرو وکامیون.....در کشورآلمان از سال ۱۹۹۹ تا کنون حتی باذکر انواع مدل پیدا میشود که سهم پراید (باکلیک روی آن عکس خودرو و مشخصات کامل فنی و مختصر تاریخچه آن به چشم میخورد ).
پراید شماره شده در آلمان سال ۱۹۹۹تعداد4.814 وسال۲۰۰۰ تعداد4.309 وسال ۲۰۰۱ آخرین تعداد 64 خودرو ودیگر نه.
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
با تشکر از زحمت بخرج داده شده !
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
با سلام،
با توجه به قدمت ماشین و بالا بودن هزینه های تعمیر و نگهداری در کشور آلمان ، موضوع قیمت گزارش شده دور از ذهن نخواهد بود.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
0
14
توریست امری فصلی و صنعتی ضربه پذیر است . کافیست به دلایلی یک گروهی یک حرکت مخرب در یک منطقه توریستی انجام دهد تا توریسم رابه تعطیلی بکشاند یا کشورها مسافرت اتباعشان را به کشور مورد نظر ممنوع اعلام کنند. دیدید که با تمام زوری که در تحریمها زدند نتوانستند صنعت ما را به تعطیلی بکشانند . هدف از این تحریمها بیکار کردن کارگران وایجاد پتانسیل عظیم نارضایتی بود .به هر حال گفتم خودروهای نامناسب ومدیریت غلط خودروسازان داخلی را تبرئه نمیکنم اما توجه داشته باشید کشور ما مصلحتهایی بسیار بالاتر از این حرفها دارد .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
مخاطب ناشناس 23:30 بحث گردشگری هم داخلی وهم توریستهای خارجیست درمورد خارجی حرف شمادرسته اما داخلی نه مثلا ما کاربران اینجا فکرنکنم هیچکدام تمام زیباییهای ایران رادیده باشیم اتفاقا بافرهنگ سازی وتبلیغات صحیح میتوان گردشگران داخلی رابیشترازپیش کرد واز پول خودمان رادرکشورخودخرج کنیم ودریک جمله دست دردست همدیگردهیم ومیهن خویش کنیم اباد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۵
15
0
جناب ناشناس با پرچم امریکا همچین نوشتند که انگار خودروهای وطنی با استارت اول منفجر میشه .این کامنت یک پیام منفی تبلیغاتی اغراق آمیزه که عمدا طراحی شده .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
15
0
ناشناس آمریکایی عجب پیامی دادی . نفاق از سر و روی کامنتت میباره . اهل کجایی که دوست دار ی مردم ما به مسائل اینطور نگاه کنند ؟ بهتر بود از پرچم اسرائیل استفاده میکردی .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
16
همون راننده . اسکانیای 14000000 اسبت خیلی تند میره . با سرعت اس 300 از اسلوونی زدی از امریکا سر در آوردی .شاید موتور اف 16 مونتاژ ترکیه داره . یا اف 14 هایی که شاه خریده بود .خاک برسر من که از داستان فرارت تو ترکیه دفاع کردم ، مثل اینکه حق با اونهایی بود که بهت می تاختند .
همون راننده
|
Germany
|
۱۷:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
16
0
کسانیکه نمیدونن بدونن کشورهای اروپایی کوچیکن و همین اسلوونی ظرف دو ساعت میشه از ایتالیا بهش وارد شد و از سمت مجارستان یا اتریش خارج شد در ضمن سرور ارائه دهنده برخی کشورهای اروپایی بخاطر بعضی مسائل از امریکا ارائه میشه خلال دندون
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
16
2
امیر خان حرف جنابعالی درست، ولی اگر من بیایم فرضا دریاچه زریوار شما را ببینم ، آنوقت یک نفر آدم مریض با دولت یا کسی مثلاصاحب ویا سرمایه گذار محل خرده حساب داشته باشد ، یک حرکت عوضی بکند (متاسفانه این کارها تو کشور ما خیلی رایج است ) شما فکر می کنی بعد از من کسی بیاید ؟ در مناطق توریستی اهل محل می دانند حسابهایشان را طوری تسویه کنند که به کار لطمه نخورد .متاسفانه در کشور ما هنوز این مطالب جا نیافتاده و متاسفانه وبا تعجب اهالی مناطقی که جاذبه های توریستی دارد اهل کار نیستند ،گویا دوست دارند بیایند در خانه بگویند آقا این دوملیون تومن مال شما .بعد از آن یک چیز را بدان دست در دست ، خیلی ها نه تنها در خارج بلکه متاسفانه در همین داخل علا قه ای ندارند ایران را آباد ببینند . خارجی ها که مشخص است اما داخلی ها چرا نمی دانم .
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
جناب ناشناس 20:27 شما کل درنظربگیرید بعدش درامریکا یا اروپا که خودراکشورهای جهان اول وصاحب دمکراسی میدانند ادمهای به قول شمامریض پیدامیشه مانباید چنین مسائل کوچکی باعث عزم وتلاشمان درابادانی کشوربشه ما تک تک مسوولیم زیباییهای منطقه خودرابه همدیگرمعرفی کنیم مثلا من شما رادعوت میکنم مناطق اورامان کردستان تا گوشه ای ازتاریخ و طبیعت بکرایران زمین وهمچنین روستاهای پله کانی ببینید بعدخودتان درموردتاریخ مردم کردوزیباییهای این منطقه نظربدید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
1
9
البته دوست عزیز فکر نکنی من با حرفت مخالفم ، نه بهیچوجه حتی اینهایی که گفتی ایده خودمم هست و خودم هم علاقه زیادی به داخل ایران دارم و جاهایی رفتم که رفتنش معمول نیست .خدا وکیل دولت هم روی همین تبلیغ میکنه ومردم هم اونطورها که گفته میشه از داخل غا فل نیستند و خیلی ها هم از این راه نون می خورند اما رسیدن به اون توریست ایده آل که شما گفتی یک مقدار جای بحث داره و از شما چه پنهان من خیلی هم موافق نیستم ایران کشور توریستی بشه .چون واقعیتش رو بخوای به نظر من ما اصلا به توریست احتیاجی نداریم .واگر دقت کرده باشی عمداتا توریست مال کشورهاییه که عملا چیزی ندارند البته سوای فرانسه و اسپانیا وایتالیا .ما میتونیم با مدیریت درست که البته نداریم بدون توریست یک اقتصاد قوی و ملت مرفه داشته باشیم که البته ............
پاسخ ها
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
مخاطب ناشناس 20:41 گفتین ما اصلابه توریست احتیاجی نداریم ومخالفین شاید طرزفکرشما اینه کشورهای توریست مثلا ترکیه باید مکانهای فسادویاجاهایی داشته باشندکه بادین اسلام ناسازگاره امابدان توریست ازهرنوعی میتونه باشه مثلاتوریستهای که به اثارباستانی ومناطق منحصربه فردعلاقه دارندما میتوانیم باکمک هم وسفربه مناطق هم نه تنها مناطق دیدنی ایران ببینیم بلکه بالباس وکفش وغذا وفرهنگ ان مناطق بیشتراشناشد وپولمون را درداخل ایران خرج کنیم
خلال دندون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
14
یعنی جناب شما پشت فرمون هم مطلب میخونی هم کامنت میگذاری . بعد پریروز تهران بودی سریع رفتی آلمان بار زدی الان داری لابد تو بلغار میخونی ومیای . بابا تو نابغه ای .
پاسخ ها
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
با سلام،
اینو میگن سیر آفاق با فیلتر شکن دانلود شده !؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
0
0
معذرت میخوام ، یک نفر با پرچم کشور پرتغال کامنت گذاشته که ما سی ملیون میدیم پراید سوار شیم .ببینید چه هموطنان غیوری داریم تو کشور پرتغال همه ماشینها رو ول کرده سی ملیون داده بر ای حمایت از صنایع کشورش پراید خریده .بعدجالبه تو کشور پرتغال یورو را ول کرده پول ما شین را به تومان داده ، ببینید به این میگن ایرانی اصیل .
همون راننده
|
Germany
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
13
0
حناب علی مطمئننا مطلع هستید وقتی سخنی از خوروی خارج و داخلی به عنوان کاربری داخل و بیرون شهری میان میاد صرفا به عنوان صد در صد قطعا برای اون کاربری نیست به عنوان مثال پزشک عمومی هم توان تشخیص بسیاری از بیماریها رو داره که متخص داره
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
با سلام،
مطلب مورد اشاره شما بخشی از واقعیت را بیان می کند مضافا اینکه یادآوری می شود که بین راننده "داخل شهر" هم با "راننده بین شهر"ی از نظر حفظ قدرت تمرکز و ... تفاوت وجود دارد با این توضیح که هر چند "اینهمانی" های بسیار زیادی بین آنها می باشد همانند خودرو هایشان !
جان کلام در آنجاست که صفت ممیزه خود رو هایی که "عمدتا" برای استفاده های داخل شهری طراحی و عرضه می شوند غالبا کوچک ، پرشتاب با قدرت مانوری زیاد هستند و ... و در مقابل خود رو هایی که عمدتا برای استفاده های بین شهری در نظر گرفته می شوند جا دار ، سیستم تعلیق با صلابت بالا و مشخصا با باک پر حجم و ...
بدیهی است در طرح هایی که در عرضه آنها نسبت به استفاده از هر دو مشخصه مندرج بهگزینی صورت پذیرد انتخاب آنها اولی تر خواهد بود و گزینه چنین طرح هایی مطلوب استفاده کنندگان "عموم"ی است.
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
0
13
پیشنهاد میشود یک راننده ترک تهرانزیتی که خَیلیییییی وارده مثل امیر ترکه با یک راننده کرد ترانزیتی که خَیلیییییی ناوارده مثل امیر کرده باهم جرو بحث راه بیندازند تا به قول کو چولوی خودمان هیجان سایت از درو دیفال بزنه بالا بعد کم کم این امیرها خودشونو حذف کنن که خیلی تکراری شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
با سلام،
ظهور "امیر" های موصوف در فضای مجازی را می بایست از "فرصت" های مبارک تلقی کرد چرا که در عالم "واقع" به عیان و به همگان معلوم می سازد که چنین تفکرات واپسگرایانه مرتجع ، زائده چه منافع سوداگرایانه مرتبط با انحصارات بین المللی بویژه غارتگران نفتی که چشم طمع به ثروت های زیر زمینی و رو زمینی مردمان دارند می باشد.
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۷
با سلام،
فارغ از عنوان "امیر" ، استعارات بکار گرفته شده از سوی شما برای ایشان بدلیل القای اندیشه های "شوؤنیست"ی از همان مقوله تعابیر بکار گرفته شده برای "امیر" است و خیلی جالب بنظر نمی آید !
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
11
0
جناب امیر عزیز با تشکر فراوان از دعوت بی پیرایه شما، بله یقینا اورامانات یا به عبارت بهتر هورامان از زیبا ترین نقاط روی کره خاکیست و شخصا به عنوان یک هموطن به افتخار اینهمه زیبایی به شما سرور گرامی وتمامی سروران کرد تبریک عرض میکنم و مطلع باشید افتخار دیدار بخش کوچکی از آنهمه خرمی افسونگر کردستان را داشته ام .امیدوارم ازکامنت من سو تعبیر واهانت تلقی نکرده باشید، من بلا فاصله کامنت دومی هم گذاشتم که البته بیش از 24 ساعت بعد ظاهر شد والبته حق دارید ونسبت به کامنت اول من واکنش نشان دادید که صد البته محق هستید .ومطلع باشید افتخار دوستی با فرهیختگان کرد کرمانشاهی را دارم که از بابت آنان بسیار از کردستان و کرمانشاهان و مردمانش شنیده ام . سرور گرامی کرد ، شما مردمان کردستان و زیباییهای سرزمینتان مطلقا از نظر دادن من وهر کس دیگری بی نیاز هستید .متشکرم ، در پناه حق باشید .
همون راننده
|
Switzerland
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
12
0
خلال دندون جون اره اینجوریاس فکر کردی گاراژ دم کوچه تونه کامیونها برای یه مثقال بار یک هفته اتراق کنن در ضمن از مرز ایران تا بلغارستا کمی بیشتر از 24 ساعته کوچولو
همون راننده
|
Switzerland
|
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
12
0
چیه عباس پارسه
عباس چاخان جون خیلی رو مخی میدونی سیرابی
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
با سلام،
فکر کنم که جناب کاربر حاضر بترتیبی به آرشیو برخی از فبلم های مجوز نگرفته دهه چهل دسترسی پیدا کرده اند !؟
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
11
0
ناشناس 02:39 الان این پیامی که گذاشتی به تیتروموضوع چه ربطی داره!!!????نمیدونم چرایه عده ای میان اینجا وپیامهای الکی میزارن یادنبال اینن نظرات مخالف خودشون را بگن فقط یک کاربره!!!!اصلا این پیامها نه تنها کمکی به بحث نمیکنه فقط باعث تفرقه وارزش بولتن پایین میاره به نظرم بولتن بایدبه احترام جمع این پیامها راحذف کنه
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
1
7
باسلام خدمت شما وهموطنان گرامی اخه چرا پرایدودیگر اتومبیلهای ساخت ایران را با محصولات ساخت سایر کشورها مقایسه میکنید ? اتومبیل پراید سایپا خیلی خوب است اگر رهبر عزیزمان مساعدت نمیکردند باید برای یکدستگاه مبلغ ۴۰میلیون پرداخت میکردید بروید خدا راشکرکنید
S 300
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
1
7
کامنتهای متعدد با پرچم سوییس متعلق به تیم وابسته خارجی بوده واز به هم ریختگی شدید وعصبی شدن نفرات آن حکایت دارد . شخصی به نام همون راننده وجود خارجی ندارد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
0
11
عباس دیگه کیه ؟ این راننده مثل اینکه تو بلغار از اون ..
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
غیر از >> ایران آ< نوشتم تا فراموش نکنی کامیون استکانی ات ۱۴۰۰ اسب نداره ۱۴۰۰ خروس بیرون زده داره.
کآربر خآلی بند پآیه تخت یآهمون آقآ سآرآ!! که تنهآ کآربریست که بیشترین توهین هآ به ملت غیور ایران رآ در کآرنآمه خود دآرد همیشه تحت نآمهآی معروف خود مشغول است . چندمآه پیش بعد از مچگیری از آو,آو تحت نآم پآیه تخت مستقیمآ به من با عباس چاخان نوشتن توهین نمود ولیکن دوسته عزیزه!! کوچ آولوی مآ آینقدر کند ذهن و فرآموش کآر آست که تحت نآم رآننده بآ لهنی مستهجن بآز توهین خود رآ تکرآر کرد ودستش برآی انمین بآر روشد.حآلآ باز به دم خروست قسم بخور بآبآ من من من نیستم.بآرها نوشتم سه مآه سه ماه عقبی دوسته عزیز!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
10
0
عذر میخوام من برای جناب امیر کامنت گذاشتم و از دعوت ایشون تشکر کردم آنوقت یک نفر آمده به بنده منفی داده ممکنه خواهش کنم توضیح بدهند که به چه چیز منفی داده اند و اصلا به ایشان چه ارتباطی دارد ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
با سلام،
اگر تلاش شود که مباحثات از بحث های فردی خارج باشد مطالب برای عموم بازدیدکنندگان مثمر ثمر خواهند بود.
بعبارت دیگر افراد علاقمند هستند که نتایج مباحثات و گفتگو ها در این صفحه اجتماعی از برد اجتماعی برخوردار باشند.
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
مخاطب ناشناس 13:41 همینکه جناب ناشناس 22:28 ازبنده تشکرکرد بحث فردی شد ولی اینجادهها نفرپیام فردی میزارند وتهمت وتوهین که هیچ کمکی به بحث نمیکنه فردی نیست واونجاتذکری نمیدین!!!!اینجاست که باید مثله بزوگوسفندبه کاربرد
S 300
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
9
1
در مورد امیر .
توجه داشته باشید دو امیر وجود دارد ، یک امیر واقعی که بیانگر نظرات خود بوده و مغایر تفکر تیم اینترنتی خارجیست و امیر دوم که ساخته و پرداخته تیم خارجی برای قرار دادن در برابر امیر واقعیست . این شگرد رایج این تیمها بوده و در دوره های آموزشی آنان تدریس میشود .
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۸
10
0
اس 300{امیر عارف خلال دندون زانیار و...}
خودتو زدی به علی چپ یا چپ علی؟
راننده که جنابعالی هستی
همون راننده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
11
0
علی و یا شمس که هر دو خودت هستی پس بهتره بهت بگم شمسعلی اول جواب سوالت در مورد اتوموبیلهای شهری رو میگم همگان به یاد داریم اتوموبیلهایی چون کادیلاک و اریا و فورد با حجم موتور 3000 سی سی و بالاتر در ایران تردد میکردند و تمام خصوصیات خودروهای بین شهری را دارا بودند از جمله اندازه بزرگ حجم باک زیاد و بدنه ای محکم حال سوالی که دارم ایا نمیشد داخل شهر هم کمی تردد کنند؟ یا پراید فعلی خودرویی داخل شهریست ایا نمیشود مسیرهایی بین شهری ولو کم را طی کند؟
اما در مورد نظر دوم جنابعالی من احتیاجی به دیدن فیلم و جو گیر شدن ندارم بلکه کسانیکه منو میبینن جو گیر شده و یاد اون دورانها میفتن
s 300
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
3
0
این تیم خارجی بشدت با فدرالیسم سوریه مخالفت میکنه و نمیدونه که فدرالیسم و حتی تجزیه موقتی سوریه به عنوان پایان دادن به جنگهای سوریه امری نیکوست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۹
0
0
قربون ا ونها ماشینهای دهه هفتاد بودند با اون هیکل وموتورهای بزرگ که اونموقع بنزین جهانی مفت بود بعداز بحران نفت اون خودروها به شدت کوچیک شدند .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
0
این اس 300 هم مزدوریست برای تجزیه سوریه
sadi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۰
0
0
اینکه صنعت خودرو ایران انحصاری است و در حق مردم ظلم میشود شکی نیست.
اما دوستان لطفا کمی فکر کنید. یک میلیون یعنی 350 دلار یا پول یک شب هتلی مناسب.
کمی فکر کردن بد نیست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
0
ببینم یعنی الان شما فکر میکنید پراید باید یک ملیون تومن باشه .خوبه نوشته این ماشین مدل چند سال پیشه . کجای دنیا با 350 دلار ماشین میدن که اایران باید بده ؟چی دارین تو فکر مردم میندازین ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
1
اقا یا خانم sadiشما همونی که زیرخبر شهادت سردار شمس آبادی نوشته بودی :سوریه رفته بود چیکار ؟ حالا اینجا داری مخ میزنی.
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
0
ای بابا چرا اینقدر جنجال جواب این خبر فقط یه جمله است :

مملکت اونا صاحب داره
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۱
0
2
همین ،میخوای بگی مملکت صاحاب نداره . نه عمو به این حرفا نیست اگه مملکت صاحب نداشت الان داعش بسته بودت به گاری .
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
0
باز هم حرف من پخش نشد ایول
خوب مگه دروغ گفتم؟
دیگه روی پراید که نباید تعصب داشت مگه پراید هم خط قرمز شماست؟
ایرانی زخم خورده
|
United States
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
0
واقعا دولت دیگه ...اخه مگه نگفتید گرانی به خاطر تحریماس الانم تحریما برداشته شدن دیگه مشکل چیه ؟برای نخریدن ماشین تولید داخلی ماهارو خائن خطاب میکنید بعد پراید رو ب کشور عراق و سوریه ب قیمت 4میلیون صادر میکنید ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
مدرک بیار برادر
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۳
0
0
ایرانی زخم خورده ، تو آمریکا میخوای پراید سوار شی؟ بابا تو دیگه کی هستی . باید به تو و اون ایرانی مقیم پرتغال نشان افتخار ملی بدن .هموطنان غیور ما در آمریکا منتظر پرایدهاشون هستن اونوقت ما دوونیم ملیارد میدیم مازراتی وارداتی سوار شیم .از دولت محترم تقاضا میکنم از این بخش از ملت که در خارج نگران پراید هستند رسما تقدیر وتجلیل کنه .
مملی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
2
0
داعشی ها یه ضرب المثل دارند که میگه : "هیچوقت با کسانی که به هم وطن هاشون رحم نمی کنند و پراید یک میلیونی رو به سی 30 میلیون میفروشند جنگ نکنید!!!" انصافاً که راست می گن.
زنده باد سایپا و ایران خودرو!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۴
0
1
داعشی ها به قبر پدر نداشته اشان خندیده اند با هر کسی که برای ایران و ایرانی طرز فکر تعیین میکند .
بهنام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۵
0
0
نکنه اسباب بازیه؟؟؟؟
ایرانی زخم خورده
|
United States
|
۲۱:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۹
0
0
مردک من ب قیمتی که ب هم وطنام میدن بیست میلیون ناراضیم مگه حتما ادم باید تو ایران اعتراض کنه تو خارج از ایران حق اعتراض نداریم؟؟؟؟
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین