کد خبر: ۲۷۷۰۹۸
تعداد نظرات: ۹۰ نظر
تاریخ انتشار:
صبح امروز

تعدادی از معلمان مقابل مجلس تجمع کردند

تعدادی از معلمان امروز با هدف بیان مشکلات معیشتی و آموزشی خود مقابل مجلس شورای اسلامی در بهارستان تجمع کردند .
گروه اجتماعی، تعدادی از معلمان امروز با هدف بیان مشکلات معیشتی و آموزشی خود مقابل مجلس شورای اسلامی در بهارستان تجمع کردند .

به گزارش بولتن نیوز، دراین تجمع حدود صد نفر از معلمان بصورت پراکنده در اطراف میدان بهارستان و مجلس حضور داشتند که نیروهای انتظامی وامنیتی به علت نداشتن مجوز از تجمع آنها در مقابل درب مجلس جلوگیری و آنها را پراکنده کردند .
برخی از این فرهنگیان از شهرستانها و برخی از تهران بودند که در پی فراخوان شورای مرکزی تشکل های صنفی فرهنگیان در فضای مجازی این تجمع را برگزار کردند.
این معلمان به جایگاه و شأن فعلی فرهنگیان معترض بودند و از سالهای اخیر به عنوان خاطره ای تلخی در دوره کاری خود یاد کردند . حمایت نکردن نظام آموزش پرورش از جایگاه معلم ، مشکلات معیشتی از جمله حقوق پایین ،‌ نداشتن بیمه درمانی مناسب، وضعیت نامناسب بازنشستگان فرهنگی و مشکلات سیستم آموزشی از جمله نمره دهی توصیفی،‌ تعویق در اجرای رتبه بندی معلمان ، از جمله مشکلات و رفع آن مورد درخواست این معلمان بود.
عده ای از معلمان نمره دهی توصیفی را عامل تنبلی و بی انگیزگی دانش آموزان دانسته وگفتند: وزارت آموزش و پرورش بهیچ وجه حاضر به کنار گذاشتن این شیوه نیست .
آنها نمره دهی مدارس غیر انتفاعی را نیز غیر واقعی دانسته وگفتند: این مدارس نمره ها را بر اساس پولی که از والدین اخذ می شود می دهند.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۹۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۲
سيروان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
4
12
آخر كي اين مجوز صادر مي شود تا به صورت مسالمت آميز اعتراضها برگزار بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
معلم ها راهش رو یاد گرفتند تجمع. تابستون هم که کاری ندارند پس ما کارگران چی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
ناشناس آي گفتي
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
تنها قشری که بدون هیچگونه اعتراضی فقط و فقط کار می کنند کارگران زحمت کش هستند!!!
همچنین کارگران بخش خصوص که بخش عمده نیروی کارگری را تشکیل میدهندوضعیت نامناسب تری نسبت به کارگران دولتی دارند!!!
کاشکی اتحادیه های کارگری دوباره در ایران فعال بشه!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
جمع بندی

گروهی از مردم و مخاطبان همیشه از معلم طلبکارند و معلمین را قشری می دانند که کار کم می کنند تابستان و عید نوروز تعطیلند برف بیاید تعطیل می شوند همیشه مزد بیشتری می طلبند و بدتر از همه سیرایی هم ندارند.

من معلم مگر دست خودم است که تعطیلات زیاد دارم و مگر می توانم در آن ایام کار دیگری انجام دهم؟ گناه بچه من چیست که باید دائما در برابر خواسته هایش بگویم "ندارم"چون سه ماه تعطیلم خانواده ام حق رفاه ندارند؟باید روح و روانم آرام باشد تا بتوانم مهمترین خدمت جامعه یعنی تربیت نسل را انجام دهم یا نه؟
چون در بعضی جاهای دیگر هم به کارمند و کارگرشان کم حقوق می دهند نباید من اعتراض کنم؟
تاکی ببینم عده ای در جاهای دیگر با مدرک و تجربه ی پایین تر ازمن و سختی کار کمتر خیلی بیشتر حقوق بگیرند و زودتر از من صاحب خانه و زندگی و ماشین و سایر امکانات شوند وتازه خیلی هایشان هم مثل طلب کارها با من برخورد کنند.
به خدا قسم منی که با عشق وارد این شغل شدم و اولین انتخاب رشته ی انتخابی دانشگاهم که قبول هم شدم همین معلمی بوداگر کار دیگری که بشود با آن نان حلال بیشتری درآورم پیدا کنم عطای این معلمی را به لقایش می بخشم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
معلم عزیز خب گناه من کارگر چیست که حتی وقت بازی کردن با فرزندم را ندارم و در تاریکی هوا از خانه بیرون می زنم و در تاریک هوا به خانه برمی گردم!
شما اگر در مقابل خواسته های مادی کودکان تحت فشار هستید ، بنده پاسخگوی نیازهای مادی و عاطفی خانواده خود نیست!
به نظر شما با پایه حقوق 712000 تومان چه می شود کرد!
بنده ماهیانه 120 ساعت و بیشتر اضافه کاری دارم!
بنده به غیر ماه عسل ازدواجمان تا کنون مسافرتی نرفته ام!
بنده ........!!!
در حال حاضر هم در حال از دست دادن کارم هستم!!! امیدوارم فشارهای روحی من و امثال بنده را درک کنید!
در ضمن یک معلم نسبت به یک کارگر مسئولیت اجتماعی بیشتری دارد!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
کارگر عزیز گویا متوجه مطلب من نشدید.من کجا شما را گناهکار دانستم؟مگر من این شرایط را برای شما فراهم کرده ام که شما هم در عوض حق اعتراض را از من سلب می کنید؟شما خودتان حتما بچه دارید و می دانید که سر و کله زدن با آنها چقدر سخت و خطیر است.تصور کنید معلمی که باید با بیست یا سی یا گاها چهل دانش آموز چند ساعت در روز سرو کله بزند چه بر سرش می آید تازه بعد هم دیگران از او طلب کار باشند.بعضی والدین آنقدر از بچه ی خود عاصی اند که می خواهند برای چند ساعت هم که شده آنها را دست معلم و مدرسه بسپارند تا خود نفسی بکشند.معلم در این شرایط دارد کار می کند.شما خودتان در این محیط قرار بگیرید سرسام می گیرید.
متاسفم که ما خود را پیرو امامی می دانیم که فرمود "من علمنی حرفا قد سیرنی عبدا",کسی که به من یک حرف یاد دهد مرا بنده ی خود کرده است,ولی در جامعه برخورد و طرز فکرمان در مورد معلم این طور است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
5
18
متاسفانه بسیاری افرادی که درباره ی وضعیت معیشتی معلمان و سیاست های آموزش و پرورش مسولیت دارند نه معلم هستند و نه حقوق هایی که می گیرند در سطح حقوق معلم است بنابراین همان گونه که
سیر از گرسنه و سوار از پیاده خبر ندارد
آنها هم در قید تامین معلم نیستند.شد شد نشد نشد.
عارف حقیقت طلب
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
6
18
مسئولین به خواسته این قشر زحمتکش توجه کنند. آیا عدالت یعنی حقوق دهها میلیون تومانی پزشکان و حقوق 1/5 الی 2 میلیون تومانی معلمان؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
مسئولین فعلا ذوق زده هستن. یه چند ماه مهلت بدید می دونید که دلیلش چیه.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
الهی بمیرم واسه حقوق کمه 2 میلیونیتون با این کار کردن نیمه وقتتوتن. باب بس کنید ناشکری رو. برین از کارگرهای زحمتکش یاد بگیرین که حقوقشون 800 هزار تومنه و از صبح تا 8 شب باید کار کنن وگرنه کاخونه ها بیرونشون می کنن و یه بیکار دیگه که زیاده میارن جای اونها. هی می گین قشر زحمتکش معلمها، قشر زحمتکش معلمها ... از همه راحتتر و خوشبختر شمایید بخدا. خیلی دلتون می خاد پول در بیارین . خوب نصف روز که بیشتر سرکار نیستین نصف دیگه روزم مثل همه بندگان بیچاره خدا تو این مملکت برید شغل نیمه وقت بگیرید. برید کارگری کنید. برید فروشندگی کنید . نون حلال در آوردن به این روشها که عار نیست . نشستین راحت تو خونه و هی می گین وای دو میلیون حقوق واسه نصف روز کمه وای مشکل معیشتی ...
خبر دارین فوق لیسانسای این مملکت کارگری می کنن؟
پس لطفن دست از ناشکری بردارین. اگه خیلی حلال خور هستین یه ذره به بچه های این مملکت با جون و دل درس بدید نه از سر واکردنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
5
5
یادتان باشد در انقلاب فعلی که میراث خوارش هستیدمعلمان و اساتید وزنه ثقل بودند و این قشرجامعه را نمیتوان به خود و ناخودی تفکیک کرد و این تفکیک درجایی باید پایان یابد و به این نتیجه برسیم که حکومت بر پایه همین مردم استوار است
امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
6
11
معلمان تولید علم می کنند ومسولین دانش آموزان دیروز آنان هستند . واقعا از نظر معیشتی وضعیت مناسبی ندارند آنها را دریابید.
پاسخ ها
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
امیری .پس عمه منه تابستونا تالنگ ظهر توخونه بیکار.برف بیاد بیکار تعطیلات رسمی بیکار.چقد وضعیت سختی دارین ؟کدوم تولید علم اقا مگه دانشمندین ؟یه کتاب تو دانشگاه خوندین هر سال همون کتابو درس میدین .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
4
12
ای کاش برخی از این قشر زحمت کش هم کمی به فکر و کیفیت آموزش وتدریس به دانش آموزان هم این قدر تلاش می کردند بار علمی دانش آموزان وحشتناک است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
هزار در صد با شما موافقم !
ذختر من کلاس سوم ابتدایی هیچی از ریاضی یاد نگرفته بود . نه تنها دخترم که 37 دانش آموز .
معلم کلاس چهارمش میگفت اینها سال گذشته چه چیزی یاد گرفته اند پس ؟
به خدا با هزینه های گزاف مجبور به گرفتن معلم خصوصی شده ام .
لطفا همانقدر که گلایه و شکایت دارید همانقدر هم دلسوز فرزندانمان باشید .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
4
5
امیدواربودیم دراین دولت بیشتربه وضعیت معلمان که بنیان توسعه فرهنگ ورشد جامعه (بواسطه تاثیرگذاری مستقیم معلمان بر گروه زیادی از افراد جامعه که مادانش اموز مینامیمشان )بدست انهاست توجه بیشتری شودمتاسفانه امیدی واهی بود از حق که نگذریم بهترین دوران توجه به وضعیت معیشتی معلمان در سالهای 85و86بود که انصافا" هم شاغلین و هم بازنشستگان فرهنگی نفس راحتی کشیدند وتحول خوبی را شاهد بودند.ظاهرا"اکنون اراده ای برای توجه به این امر نیست گناه ما معلمان زیاد بودن تعداد مان نسبت به سایر شاغلین در دستگاههای دیگر است باید صبر کنیم تادولت تعدادبیشتری از یارانه بگیران مستحق دیگر را قطع کند یا سوخت راگرانترکند تا دو ریال به ما انفاق کند که ماهم به این روش راضی نیستیم . ای کاش فقط 10 نفر از این گردن کلفت هایی که اختلاس هزار هزار میلیاردی میکنند را میگرفتند انوقت مشکل همه مردم حل میشد تا قطع یارانه معلم 30سال سابقه کاری چون من .
امیدوار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
5
7
کسی منکر زحمات معلمان محترم نیست ولی به همون اندازه که یه معلم با هفته ای 24 ساعت موظفی در هفته و 3 ماه تعطیلی تابستان مستحق توجه و سامان دادن حقوقشه به نظر من بقیه کارمندان دولت با هفته ای 48 ساعت موظفی و کار در کل طول سال ( که احتمالا به همین دلیل وقت تجمعهای وقت و بی وقت تو بهارستان رو ندارن ) مستحق توجه و ساماندهی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
امیدوار عزیز چون شما از حق خود دفاع نمی کنید این دلیل نمیشود که بقیه از حق خود دفاع نکنند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
همچنین کارگران زحمتکش با حداقل ماهیانه 100 ساعت اضافه کاری در حدود یک میلیون دریافتی دارند باید چگونه اعتراض کنند!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
خیلی خیلی ممنون از نظر خوبتون.
ناشناس 18:46 . ما هم دوست داریم از حق خودمون دفاع کنیم ولی مثل شما وقت نداریم. دو روز مرخصی داریم اونم به هزار زور که باید بریم دنبال وام وقست و هزار تا بدبختی دیگه . ما مثل شما نیستیم که فروشگاه فرهنگیان و دفترچه ارزاقو وام معلمی و بیمه تکمیلی معلم ها و دسته چک برای ضمانتو اینا داشته باشیم. ما کارمند و کارگریم. وقت نداریم بیایم بهارستان تجمع کنیم. جونشم نداریم. چون از صبح تا شب کار یدی انجام می دیم. به خدا یا قد شما درس خوندیم یا بیشتر از شما . پس نگین درس خوندین که دیگه تو این مملکت تقریبا همه دانشگاه رفتن.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ناشناس 9/28 عزیز، همانند کشورهای پیشرفته دنیا باید کار فکری در آمد بیشتری از کار یدی داشته باشد تا کشور پیشرفت کند. بماند که با احتساب ساعات کار مفید (نه حضور صرف در محل) معلمان کارایی مناسبی هم دارند. نکته اصلی این است که زندگی تمام اقشار جامعه باید بچرخد و شما کارگر یا کارمند عزیز با کوبیدن بر سر من معلم وضعت بهتر نخواهد شد. یاد بگیریم که اگر کمک نمی کنیم سنگ اندازی هم نکنیم. در مورد مزایایی که فرمودین کاش سری به فروشگاه فرهنگیان بزنید و ببینید وضعیت را. و در پایان باز هم عرض می کنم "چون شما از حق خود دفاع نمی کنید این دلیل نمیشود که بقیه از حق خود دفاع نکنند".
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ناشناس 38/19 منظورتونو از کار فکری نفهمیدم. یعنی شما ها خودتون کتابو تالیف کردین یا کلی وقت می ذارین روی مطالبی که درس می دین یا کلی وقت می ذارین برای دانش آموزا و نمی گین بهشون برن فلان کتاب کمک آموزشی رو بگیرن سوال در بیارن بخونن و به خانواده ها نمی گین شب تا صبح برا بچه ها سوال طرح کننو نمی گین به ما چه که فلان بچه مشکل داره درس یاد نمی گیره و نمشینین رو صندلیتون بچه ها یا از رو کتاب درسو می خونن یا از حل المسائل پیشنهادی شما مسائلو حل می کنن . تو کشورهای پیشرفته هم کار معلما مثل کشور ما اینقدر فکری است؟ با فکرتون واقعا خسته نباشه. شاید شما جزء درصد بسیار کم معلمهای دلسوز باشین ولی الان ده پونزده ساله معلما دیگه بیخیال دلسوزی و بچه ها و آینده مملکت و سازندگی شدن. کم پیدا می شه معلمی که از ته قلبش دلسوزه بچه ها باشه. دورو ور منکه 28 نفر از این دلسوزان عزیز هستند که معلمی رو با دیپلم یا دیپلم ردی و پارتی شروع کردن الانم با این دانشگاه الکیا ادامه تحصیل دادن. اگه شما خوبین خوشبحالتون حداقل نون حلال می برین خونه
رجبعلی
|
Germany
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
5
9
به معلمان بایستی توجه کرد اگر وضع معیشت معلم خراب باشد بچه های محصل بیشترین لطمه را میبینند.
پاسخ ها
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
به اندازه ای که معلمان در ایران راحت هستن هیچ کجا نیست .همش تعطیل پشت میز نشسته از چی مینالن؟تازگی ها هم به بچه هاخوب درس نمیدن میگن برین دنبال معلم خصوصی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
تا حد زیادی با حنا موافقم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ببینید اینکه معلمان نسبت به حقوق خود اعتراض دارند قبول!
ولی خداییش اگر حساب کنیم یک معلم در سال 100 روز سر کار است و در مابقی ایام سال تعطیل است و حداقل می تواند در کنار خانواده خود باشد!
بند در صنعت مشغول و هر ماه 100 ساعت هم اضافه کاری دارم!
چند سال از آرزوی یک مشهد رفتن داریم اما انقد کار فشرده است که این امکان وجود ندارد! صبح علی طلوع بیرون می زنیم و شب خسته به خانه می آییم!
جمعه ها هم که اکثر سرکار هستیم!
حقوق و مزایای ما هم که کفاف هزینه های زندگی را نمی دهد!
از زن و فرزند هم فاصله گرفتم!
معلمی می گفت "لطفا مرا با یک کارگر مقایسه نکنید"!!!
عرض میکنم که بند کارشناسی ساخت و تولید هم دارم!
واقعیت اینست در شرایط کنونی جامعه معلمان نسبت به سایر اقشار وضعیت بهتری دارند!
همچنین بنده وقتی وضعیت معیشتی خودم را با نظامیان عزیز مرزبان مقایسه می کنم اجازه هیچ گونه اعتراضی را به خود نمی هم!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ناشناس 18:51
ساعات کار معلمان کم است قبول اما کار مفیدشان از امثال شما (که حدود نیم ساعت است) بیشتر است. موقعی که در کلاس هستند نمی توانند از سر کار در بروند یا کم کاری کنند. چند سال پیش یکی از مدیران شرکت های تابعه دولتی دو ساعت از کار روزانه کارگران را کم کرد و نه تنها تولید کم نشد بلکه هزینه آب و برق و ... هم پایین آمد که نشان دهنده وضعیت کاری شما عزیزان است.
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
کدوم کار مفید سر هر کلاس میرین فقط یه کتاب 50 صفحه درس میدین سخته ؟منطقی حرف بزن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ناشناس 16:44 شما تا کنون در یک محیط صنعتی بوده اید که اینچنین با اطمینان می گید "نیم" ساعت کار مفید!!!!!!؟؟؟؟؟
جالب است معلمان عزیز حاضرند هر تهمتی را وارد کنند تا کار خودشان را توجیح کنند!!!
دوست عزیز معلم باید قبول کنی که با 100 روز کار در سال نسبت خیلی از اقشار جامعه وضعیت بهتری دارید!!!
اگر قرار باشد که همه همانند شما اعتراض و تجمع را بیاندازند که دیگر سنگ روی سنگ بند نمی شود!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ناشناس 44/16، مطمئنم شما همونی هستی که ساعت 38/16 هم بالا پیغام گذاشتی. امیدوارم هرچه زودتر شما رو از کار شریف معلمیتون بیرون کنن تا مجبور بشی بیای کارگری کنی تا اینطور بی ادبانه به قشر کارگر توهین نکنی. معلمی که تو باشی خدا به داد بچه هایی برسه که زیر دستش تربیت بشن.
احتمالا همه باید مثل تو معلم بشن وگرنه اگه کارگر و کارمند بشن به قول تو نیم ساعت بیشتر کار نمی کنن. کار مفیدو شما می کنید که بچه های مردم همه دارن بی سواد بار میان. کم پیدا می شه مثل رجایی و دکتر حسابی. اونا اگه حرف از کار مفید می زدن قبول بود . لطفا شما این حرفا رو نزن برو تعطیلاتتو خوش باش تا ما اون نیم ساعت کار مفیدمونو به قول شما انجام بدیم...
محسن نوروزی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
7
9
درود بر معلمین آزاده
پاسخ ها
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
درود بر معلمین ... که همش تعطیل هستن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
احسنت حنا جون...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
حنا خانوم مثل اینکه بدجوری زخم خوردی؟؟؟!!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
ممنون حنا جون. آره وقتی معلما با وام و دسته چک شب تا صبح در حال خرید خونه و ماشینن. زخم خوردنم داره. از هر ده تاشون یکی شاید اینطوری نباشه. گذشت قدیما که معلمها پا به پای دانش آموزا بودن. الان وقت ندارن باید برن بهارستان تجمع...
افشین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
6
10
معلمها با این وزیری که روحانی به عنوان وزیر انتخاب کرد مطمئن باشید به او رای نمیدهند.حالا قدر احمدی نژاد را میدانند
مراد شادنیا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
3
2
مجلس مسئله معلمان به طور جدی پیگیری کند زیرا معلمان نمایندگان فعال در این زمینه را مشاهده می کنندودرانتخاب نماینده ی خود بیشتر دقت خواهند کرد.
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
2
1
در خبر نوشته اید: مدارس غیر دولتی نمره ها را بر اساس پولی که از والدین اخذ می شود می دهند.
مقداری انصاف داشته باشید و علمی بررسی کنید و ببینید کدام مدرسه دولتی نمره هوایی به دانش آموز نمی دهد که مدارس غیر دولتی استثنا باشند.
البته شاید برخی از مدارس نمره را بدون لحاظ کردن شاخص ها بدهند اما نمی توان این موضوع را عمومیت داد.
بعید می دانم معلمان برای سیستم نمره دهی اعتراض کرده باشند چون این یک مساله داخلی است و نیاز به حضور در خیابان ندارد.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
3
3
یه تعدادی رو هم متاسفانه بازداشت کردن.
مدیر پایگاه ولي بعدا اكثرشون آزاد شدند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
هر کی بگه گشنم .. .
کجوری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
5
5
دکتر جان محمود عزیزم
از تدبیر وامید صحبت نکردی ولی به معلمان توجه کردی ولی الان حتی شنونده نیست که پای حرفهایمان بنشیند.
دکتر جان اگر کاندید شوی باور کن رای می آوری فقط قسم ات می دهم که به فانی هیچ پستی ندهید ایشان نگران نیرومعلم نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
خداییش شما معلمی. این چه جمله بندی بود ؟ چی گفتی اصلا؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
3
4
این تجمع در اعتراض به بازداشت چند تن از فعالان صنفی آموزش و پرورش بوده .....
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
5
2
عزیزی که در مورد 48ساعت کار ادارات دیگر و 24 ساعت کار معلمان معترض است عرض میکنم هرگز استرس و دغدغه و مسئولیت کار معلمان را نمیشود با کار دیگری مقایسه کرد یادتان باشد خود شماهم محصول کار معلمید . نگاه کنید ببینید جایگاه معلمان در کشورهای دیگر دنیا چگونه است حتی کشورهای فقیر تر از ما. مهم اینه که نوع نگاه دولتمردان به معلم ضعیفه.
پاسخ ها
امیدوار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
محمد عزیز بنده خاک پای همه معلمان دوران تحصیلم هستم و خودم هم رو سفره پدر معلمم بزرگ شدم و کاملا به " استرس و دغدغه و مسئولیت " این قشر واقفم ولی اگه یه مقدار کلی تر نگاه کنی همه مشاغل موجود توی جامعه لازم و ملزوم همدیگه هستن اگه نونوایی نباشه که نون بپزه تا معلم بخوره ، اگه راننده مترو اتوبوس یا تاکسی نباشه نباشه که معلم رو سر کارش برسونه ، اگه کارگر اداره برق و آب نباشه که به خونه و مدرسه همون معلم آب و برق برسونه ووووو ....... خوب به نظرت بقیه کارمندای دولت استرس خاص شغل خودشونو ندارن ؟ گرانبهاترین چیز وقت و عمریه که یه کارمند در اختیار دولت میذاره پس اونا هم به نوبه خودشون دغدغه خودشونو دارن همونطور که جایگاه معلم تو کشورای دیگه از اینجا بالاتره برای بقیه کارمندای دولت هم همینطوره ... شما هیچ وقت شنیدی تا حالا کارگرای شهرداری ، کارمندان جهاد کشاورزی ، کارمندای اداره راه و ... همچنین اعتراضاتی داشته باشن ؟! این دلیل رضایت اونا از وضع موجودشون نیست بلکه فقط چون وقت همچین کاری رو ندارن هیچ موقع این اتفاق نمی افته ... تو سالای اخیر بیشترین توجه از بین کارمندای دولت به قشر معلم و آموزش و پرورش شده در حالیکه هیچ وقت برای بقیه کارمندا همچنین اتفاقی نیافتاده و تو این سالای رکود اقتصادی بیشترین فشار رو طبقه کارمند و کارگر بوده .... در هر صورت انشاا... که با اتفاقات اخیری که داره تو فضای بین المللی و به همت دولتمردان عزیز میافته وضعیت معیشتی همه کارمندان و حقوق بگیران بهتر بشه .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
جناب محمد شما کافی مدتی را در یک محیط کارگری حضور یابید تا انوقت استرس و دغده های خود را با یک کارگر مقایسه کنید!
کارگران که با این همه کار و درآمد کم هیچ لذتی از زندگی و خانواده نمی برند!
در ضمن شما تا کنون به آسیب هایی که به خانواده های کارگری وارد می شود فکر کرده اید؟!
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
محمد که میگی معلمان استرس دارند پس برادران نظامی ندارن؟که با جانشان سرکاردارن؟ پرستارها که با الودگی گریه مریض سر کار دارن و بقیه کارمندان بیمارستان انها استرس ندارن که با جان مریض دست پنجه نرم میکنند.محمد نمیدانستم یاد دادن اب بابا به بچه ها انقد استرس اش زیاده حتی ارزکارگر بالای ساختمون هم بیشتر.در امریکا هم حقوق معلمین کمه حرف منطقی بزن اقا..
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
نظرت چیه حنا خانوم که حقوق معلمل قطع بشه تا از کرسنگی بمیرن یا همشونو بسوزونیم؟ خیلی دوست دارم بدونم که نسل بعدیتون چطوری بار میاد؟ یه مشت و... .....
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
ناشناس نه که این نسلمون چجوری معلما بار اوردن؟ ما خودمون درس خون بودیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
0
3
من کارشناس هستم تو یه محیط صنعتی پر از مواد شیمیایی خطرناک با 44 ساعت کار در هفته و 16 سال سابقه کار و 1500000 تومان حقوق
من هم باید اعتراض کنم؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
آره عزیزم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
75 در صد انرزی جهان زیر پای ماست حق مون میخواهیم
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
ناشناس .وای چه انرژی ؟مگه انرژی هسته ای هستین ؟.مدرسه میرین بادیگارد بگیرین تورو خدا انرژی هستین مراقب باشین.کدوم حق حق اینکه تابستونا بیکار تو خونه هستین میخواین ؟ برو اقا
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
3
0
امیدوارجان سلام فرمایشات شمابدیده منت.نمیدونم شما فیش حقوقی یک معلم باکاشناسی ارشد و30سال سابقه کاررودیدید ایا این موضوع رابا کارکنان دستگاههای نظیر مدیریت و برنامه ریزی و بهداشت ودرمان و بانکها وصنعت نفت و گاز وپتروشیمی و...مقایسه کرده اید درحالی که باید بالاترین رتبه های کنکوربه رشته های دبیری تعلق بگیرد وهم بالاترین دستمزد زیرا تعامل با ادمها که بنیانهای مدیریت و اداره جامعه را در اینده به عهده میگیرند هرگز با نانوا و مکانیک و...که انسانهای بسیار شریفی هم هستند قابل قیاس نیست نه در این کشوربلکه در همه ی دنیا. به هر حال دغدغه شما رادرک میکنم امیدوارم دولت به قولش عمل کند وبتواند جایگاه هر یک از مشاغل را انطورکه شایسته است درک کند .ضمنااگه براتون مقدور بود مقایسه دستمزد ها را فراموش نکنید تا عدم وجود عدالت رابیشتر احساس کنید.ممنون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
محمد عزیز الحق و الانصاف روحیه عدالت طلبی شما ستودنی است و این از نام مبارکی که داری " محمد " پیداست بله در مقام قیاس دریافتیهای شرکت نفت و بانکها در مقابل سایر کارمندان دولت در سطح بسیار بالاتری قرار داره ولی معیار مقایسه ما باید معیار یکسانی باشه به عنوان مثال یه کارمند بانک یک زندگی صددرصد ماشینی داره از نظر مرخصی و وقت آزاد بسیار در مضیقه هستن کارمند بانک میشناسم که برای فوت خواهر زاده اش بهش مرخصی ندادن علی رغم تمام مزایایی که داره یه سیستمیه که فقط پول رو میشناسه ...در مورد شرکت نفت به نظرت اون مهندسی که لیسانس یا فوق لیسانسش رو از یکی از دانشگاههای معتبر گرفته و الانم داره تو جزیره خارک و گرمای بالای 45 درجه رو سکوی نفتی و اونم 15 روز بدون وقفه به دور از خانواده و هر گونه اثرات حیات شهری کار میکنه مستحق ماهانه چقد دریافتیه ؟ همونطور که یه معلم باید با آدمهاییکه بنیان مدیریت و اداره آینده جامعه رو بر عهده دارن تعامل داره کامند بانک هم روزی با دهها نفر آدم با روحیات متفاوت و دغدغه های متفاوت تعامل داشته باشه و راضیشون کنه اینا همه مقایسه های کیفیتیه که هر کسی از دیدگاه خودش می تونه روش قضاوت داشته باشه ولی یه معیاریکه که تو همه دنیا برای هر شغلی دارن ساعت کاری هست که کارمند یا کارگر در اختیار کارفرماشه و در قدم اول باید بر اساس همون حقوق و مزایاش تعریف بشه بعد شرایط سختی محیط کار و سایر دغدغه هاییکه شما می فرمایید .... تو شهر ما اکثر کسانیکه تو شورای شهر یا سایر پستهای اجتماعی هستند معلمند چرا؟؟ چون وقتشو دارن
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
محمد معلمان کار زیاد معجزه ای نکردن که شغلمان را مدیون انها باشیم وظیفه شان بوده درس بدن مجانی که درس نمیدادن اقا.پس چرا از وضعیت کشاورزان چیزی نگوییم که اگر انها نبودن گندم از کجا شما معلما میاوردین نون میکردین میخوردین .حرف منطقی نمیتونی بزنی
عبدالرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
5
1
اقای کارگر که نظر دادید موقعی که ما داشتیم زحمت می کشیدیم شماداشتید دنبال خوش می گذراندید ...بعدش وضع معیشتی معلمان را درست کنند ماتابستان هم سرکار می رویم ....خلایق هرچه لایق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
کسی منکر زحمات شما نیست ولی در حال حاضر اگر در مقام مقایسه قرار بگیریم معلمان به غیر از یک قشر خاص دولتی و شرکتهای نفتی و پتروشیمی نسبت به ، پرستاران ، نظامیان ، محیط بانان ، مرزداران ، کارگران ، و.... وضعیت بسیار بهتری دارند!
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
عبدالرضاوضع معشیتی شما بیکاری بیش از اندازه شماست که همش تعطیل هستین حقوق هم میخواین؟تابستان از دارایتان هست که سرکار نمیروین. بولتن پیام هامو همه رو خواهشن درج کن وگرنه میدونم حرف حق قبول نداری
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
زحمت چی رو می کشیدید؟
وضیفتون درس دادن به بچه های مردمه. اینقدر از درست درس دادن طفره می رید که مردم بیچاره باید برای بچه هاشون کلاس تقویتی بردارن...دست بردارین از مظلوم نمایی...
برادر من مدیر هنرستانه تو تهران، دعوا که می شه بین بچه ها تو مدرسه ، خودشو معلمای عزیزش می شینن کنار تا بچه های مردم خوب همدیگرو له کنن بعدشم زنگ می زنن پلیس بیاد. پس وظیفه مدیر و معاون چیه؟ بابا ما از نزدیک داریم خوشیای شما رو می بینیم. به خدا خجالت داره این همه اعتراض . مثل اینه که خودتونو باوزیر و وزرا مقایسه می کنین که می گید حقوق و مزایاتون کمه و بیچاره اید. خودتونو با همسطح های خودتون مقایسه کنید. تو این مملکت نصف کارگرا فوق دیپلمو لیسانس دارن باز ور نداری بگی ما داشتیم زحمت می کشیدیم شما خوش بودی. نه عزیز شما با پارتی رفتی معلم شدی ما بدبختا با مدرک فوق لیسانس داشتیم کارگری می کردیم نق هم نمی زدیم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
هر کس عرضه داره بره اعتراض کنه چرا به عرضه معلما حسادت میکنید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
باز هم معرفت کارگران!!!
ظاهر فقط معلمان "ننه من قریبم" راه میندازن!!!
چرخنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
1
5
به نظر بنده هر فعلی که موجب خدشه به نظام مقدس باشد محکوم است. این عده دیگر شورش را در آوردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
با این همه حجم اختلاس و لابی رانت خواری این همه حجم فحشا و مواد مخدر ادم به سلامت عقل شما شک میکنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
5
1
آقای ناشناس خودت میگی با مواد شیمیایی سرو کار داری . معلم با روح و روان انسانها آنهم معصومترین انسانها سر و کار دارد. من در یک خانواده فرهنگی بدنیا اومدم . به همان مقدساتی که همه میپرستیم . والدین من گاهی از استرس بچه هایی که در خانواده های نابهنجار زندگی میکنند شب نمیخوابند .والله در حقوق و مزایای اندک خود . دانش آموزان بی بضاعت را هم شریک میکنند. نه تنها والدین من که دیگر فرهنگیان شریف این مرز و بوم هم همینطورند.. قدر این سرمایه های ارزشمند را بدانیم و کمکشان کنیم...یاعلی
-
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۶
چه کمکی؟ یعنی الان یه صندوق بزاریم برای قشر زحمتکش بالای یه میلیون در آر معلم و از حقوق 800 هزار تومنی کارگرا برداریم بریزیم تو اون صندوق تا شما و خانوادتون بعدا بیاین به خانواده های نابهنجار کمک کنید؟
حالا خدا پدر و مادرتو نگه داره خوبه شما کمک می کنی بقیه قشرتون که اگه روز معلم بچه ها براشون کم بزارن یه جوری نگاهشون می کنن که انگار بچه مردم گناه کرده...
اینا که می گمو دیدم که می گم بس نگو همه فرهنگیان شریف این مرز و بوم مثل پدر عزیز شما هستند. کم پیدا می شه یه نفر مثل پدر شما در این قشر. وگرنه اکه اینطوریه معلمه که وقت دارن بروند تجمع ، دو سه تا پلاکارد هم برای کارگرها بالا ببرند . کارگرها که می دونید کی هستند پدرهای همون دانش آموزایی که شما می گید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
3
1
خانم چرخنده.
اگر حرف حقی باشه و راهی هم جز اعتراض برای ابرازش نباشه اونوقت چی؟؟
کفر نگید لطفا.
برای چی به نظرتون شورش رو در آوردن؟؟؟
برای اینکه اگر بفهمید طاقت مردم هم در مسائل مختلف به سر اومده.واین به خاطر اینه که امثال شما شورش رو در آوردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
حالا از کجا فهمیدی خانومه؟؟؟
ترکمن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
3
اینجور که معلوم یاهمه با معلما سرسازش ندارن یاخاطره بدارمعلماشون دارن که تا هرچی میشه ساعات تدریس اونارو باساعات کار بقیه افراد مقایسه میکنند
معلم بازنشسته 93
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
2
3
متاسفم برای دولت تدبیروامیدکه یاامیدمارونامیدکرد یا به ما امیدواهی داد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
2
1
فانی جان اسمت به کارات میاد همه شون فانی ان
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۷
1
4
دوست خوبمون خوب اشاره کردند...معلمهای محترم تابستانها بیکارند خوب باید یه کاری برای وقت گذرونیشون انجام بدن.......معلم پسرم ناراحتی اعصاب وروان داشت...کارای عجیب وغریبی سرکلاس انجام میداد حالا توهین وفحش وکتک وغیره به کنار....من با کمک اولیای دیگه شکواییه تنظیم کردیم بردیم نزد یکی ازمدیران ارشد اموزش وپرورش...فک میکنید چی پاسخ دادند...گفتند به گفته روانشناسان اموزش وپرورش اگر بخوایم عمل کنیم نصف بیشتر معلما رو باید...مدیر مدرسه پسرم میگفت این خانم معلم ناراحتی شدید اعصاب وروان داره منم نمیتونم کاری بکنم....بهمین راحتی....پسرم وکه با ارامش تربیت کردم سپردم دست این مدارس دولتی....گاهی فک میکنم خودم معلمش باشم بهتره
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
3
0
خدمت همه ی انهایی که مطلب خبری بولتن در مورد اعتراض معلمان باعث شد گپ وگفتی با هم داشته باشیم سلام دارم .وضعیت در کشور ماطوریه که هر وقت در کابینه هر دولتی وزیری نفوذ بیشتر داشته باشد یا بتواننددر اینده از ان بهره برداری تبلیغاتی ببرند در ان حوزه فعالیت بیشتری میشود مثال قضیه طرح سلامت است که بخش مهمی از هزینه های ان از محل قطع یارانه ها انهم از افرادی که مستحق قطع ان نبودند میباشدمستنداتی هست که افراد زیادی با درامد میلیونی در روز هنوز بهره مند ار یارانه اند این نشان میدهدکارها در کشور هیجانی وبدون برنامه مشخص است پرداخت حقوق کارمندان هم از این قاعده مستثنی نیست گاهی سیاستمداران ما ژست مثلا"هدایت کردن کشور به سوی توسعه و پیشرفت میگیرنددر حالی که ابتدا بایدآرامش روانی و روحی در محیط های کاری حاکم باشد که چنین نیست هر کدام از ما به نوعی دغدغه داریم از شانس ما وزیر ما هم رضایت خاطر همکارانشان در هیئت دولت برایشان مهمتره تا همکاران فرهنگیشان.به خدا قسم به جزدهه ی هشتاد معلمان از نظر معیشتی جزء طبقه پایین جامعه کارمندان بودند اکنون با تفاوت دریافتی با خیلی از کارمندان دوباره چنین شرایطی بوجود آمده .24 یا48ساعت کار معلمان یا سایر کارمندان به نسبت دستمزدیه که میگیرند. شماهم پولی که به معلمان میدهندمیگرفتید بیشتر توقع کاراز شما نداشتیم اگرچه این امر مانع عدم پایبندی ما به تعهد حرفه ای و اخلاقی نیست .حرف مهم من اینه که با همین شرایطی که همه ماداریم جایگاه معلم در کشور در نزد دولتمردان بسیار ضعیفه.یادمان باشد در هر صنفی ادم مشکل داروجود داره خوب نبودن یک نفر موءید مشکل دار بودن همه نیست . (در جواب عزیزی که از مشکلات معلم کودکشان گله مند بودند)
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
2
1
سلام وقتی حقوق برادرم که دبیر است با 5سال سابقه (یک و نیم میلیون تومان) با حقوق مستخدم دانشگاه پیام نور با 7سال سابقه(بیش از دومیلیون تومان) و با کارمنددانشگاه پیام نور بابیش سه ونیم میلیون تومان نتیجه گرفتم واقعا عدالت وجود دارد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
چند تن از دوستان بنده در دانشگاه مشغول هستند و این که شما فرمودید با آنچه که بنده مشاهد کردم مغایرت دارد در حال حاضر وضعیت اساتید از معلمان بدتر است!چه بسد به مستخدم دانشگاه!
حنا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
حسن نسبت به بقیه شغل های کشور حقوق برادرت خیلی هم زیاده تابستان بیکارین حقوق میگیرن دیگه چی میخواین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
کدوم دانشگاه پیام نور؟ لطفا از خودتون آمار ندیدن. مستخدم اون دانشگاه هم بنده خداست . همچین اسمشو با حقوقش گفتین انگار نوکر دم در خونه برادر شماست و بیشتر حقوق می گیره. اولا که معلوم نیست میزان حقوقشوراست گفته باشین دوما اون بنده خدا از صبح تا شب اونقدر کار می کنه که این حقوقو کمش هم هست. برادر شما هم از صبح تا ظهر کار می کنه و حرف می زنه. خیلی خسته می شه بخدا براش نگرانم با حقوق یک و نیم میلیون. من اگه با فوق لیسانسم تا 8 شب هم اضافه کاری کنم اینقدر بهم نمی دن می گن بودجه نداریم می خواهی وایسا می خواهی برو. بن و وام و دسته چکو بیمه تکمیلی و ... هم ندارم. حالا وضع کی بدتره؟
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۸
2
1
بهترین روش ممکن اینه که حقوق معلمین رو بر اساس بازدهی آنها تعیین کنند به طور مثال تمام امتحانها بصورت کشوری یا حداقل استانی برگزار شود و معدل نمرات دانش آموزانی که زیر نظر معلمی آموزش دیده اند بعنوان ضریب انتخاب کنند و حقوق آن معلم را براساس ضریب بدست آمده پرداخت کنند. مثلاً برای معدل 20 بالاترین ضریب بطور مثال 5 تعیین کنند و این ضریب را به پایه حقوق 1.5 میلیون تومان ضرب کنند که میشود 7.5 میلیون تومان و همینطور الی آخر.
البته برای تعیین بازدهی یه معلم ممکنه روشهای بهتری هم وجود داشته باشه من فقط مثال زدم.
ناشناس
|
Germany
|
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
3
معلم های قدیم مثل شمع فروزان میسوختند تا راه را برای دانش آموزان روشن کنند ولی بعضی از معلم های امروزی مثل شمع بوش هستند جرقه میزنند تا محیط را منفجر کنند .
پاسخ ها
پایتخت
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
آدم وقتی میخواد به گذشته بره باید همه ی عواملی که بکار میگیره واسه گذشته باشن، شما معلم های قدیمی رو مثال زدید ولی دانش آموزان قدیمی رو فراموش کردید!
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
2
توروخدا ازمعلمان امروزی البته نه همشون...چیزی نگید که بهم میریزم...سه ساله نماینده فعال مدرسه پسرم هستم وبخطر معلمین عزیز خیلی کارها انجام دادم اماچون نماینده بودم هوای پسرمو داشتند اما بچه های طفل معصوم دیگرو اکثر معلما کتک میزدند خیلی راحت فحش میدادند....انگار هرچی دق دلی ازدست شوهر وبچشون ویا برعکس خانمشون داشتند...سرصبح روی این بچه های معصوم خالی میکردند....بعدش درودیوار مدرسه پربود ازعشق معلم وادب معلم و.....بخدا قسم اگر نماینده نبودم ونمیدیدم بخداوندی خدا دست وپای معلمین رو میبوسیدم.....اما این وضع مدارسه؟؟؟؟بعدش خروجی مدارس وببینید...معتاد مواد یا معتاد جنسی...خلافکار...بیکار وبی حوصله وبدون انگیزه...پرورش حس انتقامجویی ونفرت و....
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۹
0
2
ببخشید اینقدر دلم پره که هرچی بگم کمه...البته معلمین دلسوز هم داریم اما کمند......گاهی بچه های بی ادب رو بخدا یک معلم میتونه عاشق خداکنه...قدرتی که یک معلم دارد پدرومادر ندارند....معلم خوب میتونه معرفت حقیقی رو بچشونه وخدا هم به همون درامد کمش برکت میده؟؟؟وبه تنش عافیت میده....چرا خدارو نادیده گرفتیم وفقط به دنبال پول بیشتر هستیم....خداوند خودش وعده داده تلاشتو بکن ودرامدتو حلال کن بقیش بامن.....معلمی که ازوقت کلاس میزنه...دیر میاد زود میره...به بچه ها که مثل گلند ناسزا میگه...خدا میخواد بهش چی بده؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
2
پسرمو بردم مدرسه ...بچه ها صف بودند یکی از بچه ها ی کلاس دوم داشت با دوست پشت سریش حرف میزد...خدا شاهده ناظم مدرسه ازکنار سکو اومد این پسر طفلی رو گرفت پرتش کرد روی زمین وشروع کرد به لگدزدن...که من تا اموزش وپرورش رفتم برای شکایت ازاین ناظم واشک ریختم برای اون بچه معصوم که همه فکر میکردند بچه من بوده...تنها کاری که کردند این ناظم عصبی رو منتقل یه جای دیگه کردند......بچه ها باید محبت ببینند یا این رفتارهای خشن وتوهین امیز رو؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
حرفتونو کاملا قبول دارم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
اونها هم عقده شون سر بچه های مردم خالی میکنند
نجات
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
1
0
باسلام من معلمم روش توصیفی در ابتدایی داره نظام اموزش وپرورش رو از هستی ساقط میکنه وکرده تورو خدا اگر به فکر جوانان وفرزندانتان خودتونید از مسوولین بخواهید این روش رو بردارند چون کسی به حرف ما معلمان که گوش نمیده نسل اینده واقعا بیسواد خواهندبود راجع به مسایل اقتصادی هم که عیان است مگه اطرافیان خودمونو در ارگانهای دیگر نمیبینیم واختلاف فاحش در یافتی ها وامکانات را نمیبینیم معلم فقط به دنبال عدالت است وبس در ضمن به کارگران عزیز هم بسیار ظلم میشود
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
بولتن جان ،اخرین نوشتار من را درج نکردی چرا؟
مدیر پایگاه بايد اشاره مي كرديد كه پيامتان چه بوده است ؟ تا توضيح مي داديم .
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
0
این حقوق هایی که دوستان ذکر کردند یه کم باورش سخته! شاید منظورشان پایه حقوق باشه، حقوق دریافتی مهمه نه پایه حقوق. آخه مگه میشه کسی حاضر باشه با یک و نیم میلیون تومان در ماه کار کنه؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۰
0
2
حقیقت اینست که معلمان از هر نظر نسبت به کارگران ، نظامیان ، بهیاران و پرستاران و ... در رفاه بیشتری هستند !! اما جوی که از سالهای قبل به راه افتاد است معلمان بیشترین اعتراضلات را نسبت به معیشت خود دارن!!
خیلی دوست دارم کارشناسی ارشد تبدیل انرژی که ماهیانه 800 هزار تومن درامد دارد را به ایشان نشان دهم!
دوست دارم مهندس فارغ تحصیل از پلی تکنیک که شبه و بعد از کار در خانه مسافر کشی میکند را به شما نشان دهم!!!
متاسفانه معلمان همیشه معترضند!!
کاشکی من هم کمی به اندازه شما وقت اضافه داشتم و می توانستم مطالعه کنم ، فیلم سینمایی ببینم و در کنار خانواده ام باشم!!!
حقوق اضافی نمی خواهم فقط فراقت می خوام !!!
خســــــــــــــته ام ، میفهمی؟؟!!!!
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین