کد خبر: ۲۷۴۸۶۲
تعداد نظرات: ۶۶ نظر
تاریخ انتشار:
مجتبی راعی: مسئولان سینمایی پای مجوزشان بایستند

فراخوان تجمع اعتراضی علیه فیلم رستاخیز +عکس

مجتبی راعی از فضاسازی علیه فیلم رستاخیز در شبکه های مجازی انتقاد کرد و گفت: مسئولان سینمایی باید پای مجوز فیلم رستاخیز بایستند
گروه سینما و تلویزیون: در حالی که در روزهای اخیر برخی از تند روها به اکران فیلم رستاخیز واکنش نشان داده اند مجتبی راعی کارگردان سینما در مصاحبه ای تاکید کرد فیلم سینمایی «رستاخیز» از مجرای قانونی مجوز اکران دریافت کرده و لذا باید اکران مناسبی داشته باشد.

فراخوان تجمع اعتراضی علیه فیلم رستاخیز +عکس

به گزارش بولتن نیوز، در روزهای اخیر برخی افراد در شبکه های مجازی مثل تلگرام و فیس بوک به شدت به اکران فیلم رستاخیز حمله کرده و خواستار توقیف این فیلم شده اند همچنین عکسی در شبکه های مجازی منتشر شده که نشان می دهد عده ای قصد تجمع در مقابل وزارت ارشاد علیه این فیلم را دارند.

در همین حال مجتبی راعی کارگردان سینما و کارگردان فیلمهای ارزشمندی چون تولد یک پروانه و عصر روز دهم، درباره لزوم اکران فیلم «رستاخیز» به کارگردانی احمدرضا درویش با موضوع قیام عاشورا به ستاد خبری فیلم رستاخیز گفته است: در آستانه اکران فیلم شاهد این موضوع هستیم که بیشترین هجمه علیه فیلم در فضاهای مجازی شکل گرفته و متاسفانه به این فضاهای نوظهور بیش از اندازه اهمیت داده می شود.

فراخوان تجمع اعتراضی علیه فیلم رستاخیز +عکس

این کارگردان افزود: در حال حاضر در فضاهای مجازی درباره هر اتفاقی این جریانات راه می افتد و افراد درباره موضوعات مختلف نظرات موافق و مخالف می دهند. 

کارگردان فیلم «تولد یک پروانه» ادامه داد: این فیلم از مجرای قانونی مجوز اکران دریافت کرده و نباید شرایطی ایجاد شود که این فیلم در اکران دچار مشکل شود.

فراخوان تجمع اعتراضی علیه فیلم رستاخیز +عکس

وی در پایان تاکید کرد: ضمن اینکه مسئولان سینمایی که به فیلم «رستاخیز» مجوز اکران داده اند باید پای مجوزی که داده اند بایستند.

انتهای پیام/ 
منبع: بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۶۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۸
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
29
36
وقتی وزارت ارشاد محکم و مقید به خط قرمزها نباشه مردم خودشون مجبورند جلوی شما کند روهای دوغ و ماست فراوان خورده بایستند!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
جالبه از کسایی که فیلم رو ندیدن دعوت به تجمع میشه.
بقول مولانا: خلق را تقلیدشان بر باد داد // ای دوصد لعنت بر این تقلید باد
ناشناس
| Germany |
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
فروختن صوفیان بهیمهٔ مسافر را جهت سماع.
اصل شعر اینست که حکایت و شکایت نفس میکند صاحب خر که خود خر شده است از طرف صوفیان.
مرمرا تقلیدشان بر باد داد ( نه خلق را)
ای دوصد لعنت بر این تقلید باد
چون ایشان فیلم را دیده اند از ایشان۲۲:۰۰ جهت ارشاد و رهنمود دعوت کنید!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
18
36
نوشتيد: «در حالی که در روزهای اخیر برخی از تند روها به اکران فیلم رستاخیز واکنش نشان داده اند»
عزيز جان مراجع معظم تقليد هم با اكران اين فيلم مخالفت كرده اند، آيا مراجع هم جزء اين تندروهايي هستند كه فرموديد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آره تواین دولت هرکس اعتراض کنه تندرو هست دیگه مراجع وغیرمراجع که فرقی نداره ما اعتراض کنیم میشیم تندرو
دختر محجبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اره این جماعت هر کسی که به مقدسات پایبند باشه میگن تند رو... اینا عادتشونه. کسی که میگه اینا همش دنبال اعتراضن بدونین ما اگه اهل اعتراض بی مورد بودیم چرا برای فیلم مختار امام علی امام رضا اعتراض نکردیم چون اونا داستانشون درست بود نه این
کریمی
|
Canada
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
25
34
شما چه کار به موضوعات مذهبی دارین اقا مردم فیلمتونو نمیخوان به اجبار میخوابن فیلم تخیلیتونو به مردم تحمیییل کنین ..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
آقای کریمی لطفاً از طرف مردم حرف نزن .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
با جناب کریمی موافقم
در این فیلم آمده است که حضرت علی اصغر 4 ساله ست و عملا حرمله لعنت الله علیه حذف فیزیکی شده است این یعنی تحمیل تخیلی که جناب کریمی فرمودند
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس به تعداد مثبت ها نگاه کنی میبینی مردم نمیخوان
امیر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگر مردم فیلمو نمی خوان چرا اینقدر دلواپس اکرانش هستید؟ خب اکران میشه و کسی نمیره ببینه دیگه :-)))))))) ،
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
10
26
این آقای راعی کی باشن که اینجوری راج به اعتقادات مردم نظر میدن؟؟؟مراجع هم اعتراض کردن ما هم اعتراض میکنیم
ساناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
12
28
فقط میخوام بدونم اینایی که این فیلم رو ساختن و مجوز دادن روز قیامت جواب فاطمه زهرا و دو دست بریده خضرت عباس رو چی میخوان بدن؟!
عبدالکریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
8
17
بخشی از بند "م" وصیت‌نامه سیاسی – الهی حضرت روح الله خطاب به امت حزب الله:

"…اکنون وصیت من به مجلس شورای اسلامی در حال و آینده و رئیس جمهورو روسای جمهور مابعد و به شورای نگهبان و شورای قضایی و دولت در هرزمان ، آن است که نگذارند این دستگاههای خبری و مطبوعات و مجله ها ازاسلام و مصالح کشور منحرف شوند. و باید همه بدانیم که آزادی به شکل غربی آن ، که موجب تباهی جوانان و دختران و پسران می شود، از نظر اسلام و عقل محکوم است . و تبلیغات و مقالات و سخنرانیها و کتب و مجلات برخلاف اسلام و عفت عمومی و مصالح کشور حرام است . و بر همه ما و همه مسلمانان جلوگیری از آنها واجب است . و از آزادیهای مخرب باید جلوگیری شود. و ازآنچه در نظر شرع حرام و آنچه برخلاف مسیر ملت و کشور اسلامی و مخالف با حیثیت جمهوری اسلامی است به طور قاطع اگر جلوگیری نشود، همه مسئول می باشند و مردم و جوانان حزب اللهی اگر برخورد به یکی از امور مذکورنمودند به دستگاههای مربوطه رجوع کنند و اگر آنان کوتاهی نمودند، خودشان مکلف به جلوگیری هستند…
آریا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
9
18
به نظر من وزارت ارشاد صلاحیت نداره راجع به اینگونه موارد که هیچ تخصصی درباره اش نداره اظهار نظر کنه یا مجوز بده.تخصصشون در حرکات موزون و تئاتر های آنچنانی و کنسرت های مختلطه، پس بهتره در باره همون ها نظر بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
تک خوانی زنان از قلم افتاد جناب آریا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
6
20
طنز در حاشیه توهین به جامعه پزشکان تلقی شد و جلوش و گرفتن این فیلم با اینهمه تحریف توهین به اعتقادات مردم خدا میدونه چند میلیارد هم هزینه برای ساختش شده اونوقت جلوی این فیلم و نباید بگیرن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
شبکه قران ویژه برنامه گذاشته بود!! برای تشکر از کارگردانش!! خوب چه باید کرد؟ وای به روزی که ..
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
10
5
با همین رویکردها پدر سینما کشور همین آدما تند رو درآوردند تا خواست فیلم اکران شه شلوغ بازی درآوردن تا اون سر دنیا هر فیلم مزخرفی رو بر علیه اسلام و کشور بسازن.نمیدونم کی میخوان بفهمن هر کس تو حیطه کاری خودش نظر بده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
وقتی کسی که توحیطه کاریش کاری نمیکنه مردم بای جلوشو بگیرن تاوقتیم که سینما به ساخت مزخرفات پوچش ادامه بده وضع سینما ازاینم بدترمیشه (گفته خود بازیگراست)من الآن چندساله نرفتم سینما برای پوچ وبی محتوابودن خیلی از فیلم های سینمایی
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
ای بابا شما برین از بازیگران محبوب و کاربلد که در حوزه ی هنری خود حرفی برای گفتن دارند بپرسید که نظرشان راجع به این سینما چیست؟
کدامشان از وضعیت سینما راضی هستند؟همه شاکیند و از سطحی بودن نمایشنامه ها و نقش ها گلایه مندند!
آنوقت شما به جای ایراد وارد کردن به جریان حاکم بر سینما به خاطر بازده نامطلوب سطح هنری بخوانید بی هنری خود،به مردمی که دلشان نمی خواهد و سلیقه شان بر نمی تابد دیدن فیلم های بی محتوا و سخیف و مثلث عشقی و یا سیاه نمایی و یا رویداد تاریخی تحریف شده را، به تماشاگر ایراد می گیرید؟
سید مهدی تقوی
|
Romania
|
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
5
14
سلام علیکم

وای بر این صدا و سیما و این وزارت ارشاد

سینما دیگه شورش رو درآورده
خانوم ها که حجاب رو تعطیل کردن . وزارت ارشاد در دادن مجوز چیکارس؟ تو فیلما رقصو بزنو بکوبو ...
اینجا کشور شیعه ی امیرالمومنینه. اگر نمیتونن تحمل کنن تشریف ببرن هالیوود هرچقدر دلشون میخوام بزننو برقصن.

حالا هم دست گذاشتن روی اعتقادات مردم. اونم چی؟ عاشورا!
مگر شوخیه. باید جلوش رو بگیرند.
فیلم مختارنامه حضرت اباالفضل العباس رو آوردن با یک من سبیل! این ها چه فجایعیه؟ در سیره ی اهل بیت و حضرت عباس که تالی تلو معصوم بود کجا بلند کردن سبیل آمده؟ در روایات همش تاکید فراوان بر کوتاه کردن و بسا از ته زدن سبیل هست. رسول خدا فرمودند شفاعت من به کسی که سبیل خود را بلند کند یا کوتاه نکند نمیرسد. آن وقت تالی تلو معصوم (یعنی کسی که عملش همچون معصوم است) قمر منیر بنی هاشم رو با یک من سبیل آوردند. خوب شد جلوش رو گرفتن اما مشکل بعدی این فیلم رستاخیز شده.

در پناه خدا
یا علی
پاسخ ها
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
آقای تقوی فیلم رو دیدی؟
باقر
|
-
|
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
7
4
چرا کپی واجب است؟ مگر شما مجتهد هستید که فتوا می دهید؟
پاسخ ها
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
مگه نمی دونستی ؟؟؟؟
هادی شعبانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
15
4
سلام اولا نباید قصاص قبل از جنایت کرد هنوز فیلمو ندیده دارید ضبحش میکنید!دوما اقایونی که میگید علما با فیلم مخالفن به عرض میرسونم اقای درویش خودش از خانواده معظم شهدا وهمچنین متدینه واگر یه کم منصف باشید وصبور میتونید برید به سایت رستاخیز ونظرمراجع رو که خود ایشون پسش کردن رو ببینید!!!!یادتون باشه این قضیه رو اونقدرخلاف شرع نشون ندیم که کسی دیگه جرات نکنه در مورد اهل بیت فیلمی بسازه!!!!!!!!!!!!آلت دست جماعتی نشیم که باجهلشون دارن تیشه به ریشه دین میزنن!!!!!!!!!!بعدشم اینهمه فیلمهای دری وری با موضوعات دست پائین اکران میشه غصه نمیخوریدحالا که یه فیلم از اهل بیت میخواد بره روپرده حالتون بد شده و غصه اسلامو و وصیت امام رو میخورید؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اولا فیلم دیده شده در پخش جشنواره فیلم فجر سال 92 دوم اینکه ذبح و اینجوری مینویسن سوم اینکه عضو خانواده شهدا بودن با عالم دینی بودن فرق داره کسی نگفته ایشون متدین نیست حرف از اینه که فیلمی به دور از واقعیت حادثه کربلا ساخته شده چهارم اینکه اتفاقا کسی مخالف ساخت فیلم در مورد اهل بیت نیست با فیلمی که صحنه هایی غیر واقعی داره مخالفن پنجم اینکه مراجع تقلید مطمئن باشید که بیشتر از من و شما غصه ساخت فیلم در مورد اهل بیت و میخورن و بیشتر از من و شما خواهان ساخت فیلم در مورد اهل بیتن مخالف تحریف تاریخ واقعه عاشوران مخصوصا در مورد صحنه هایی مثل شهادت طفل 6 ماهه کربلا حضرت علی اصغر و سایر صحنه های مورد دار فیلم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
داداش اینکه طرف جزء خانواده شهدا ومذهبیه که نشددلیل...الآن احمدجنتی روحانیه ولی کاراپسرشو ببین آقامیره کنسرت خواننده زن!!!!
حالا بگو مگه داریم؟؟؟مگه میشه؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
اگه رفتیم فیلمو دیدیم و خواستیم قصاص کنیم حق داریم کل سینما رو با سازنده فیلم و مجوز دهندگان به این فیلم ..........
نمیدونم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
3
6
مگه جریان فیلمش چیه؟
هادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
3
5
سید مهدی منم موافقم با حرفت
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
8
3
امروز تجمع روبروی سینما شکوفه باعث شده بود کل خیابون مجاهدین تا سرچشمه ترافیک شده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
ن حالا هیچ وقت ترافیک نیست تعجب کردی آره؟؟
بیتا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
14
6
نمیدونم اونایی که این همه فریاد وا اسلاما سر میدن نسخه اصلاح شده این فیلم رو دیدن؟مطمئنا ندیدن.پس چرا این همه داد وفریاد میکنن.این فیلم حتما باید نقد بشه اما اجازه بدین بعد از دیدن این فیلم بشه.اونم نقد عاقلانه.چرا کار رو به آبروریزی میکشین که آدم خجالت بکشه از کارهای امثال شما.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
اتفاقا این مائیم که از کارهای غیر عقلانی شما در جامعه اسلامی خجالت می کشیم
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
غیر عقلانی نظر شماست که بدون اینکه منو بشناسی یا کاری ازمن ببینی داری باچشمای بسته قضاوت میکنی.
ساسان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
جماعت عجیبی داریم طرف مداحه درباره فیلم نظر میده درباره سیاست نظر میده درباره ورزش درباره هنر و هر چیزی که در اون تخصص نداره
دختر محجبه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
بیتا وقتی فیلم پخش شد دیگه اعتراض چه فایده چه دردی دوا میکنه . ما هم از شما خجالت میکشیم که حرف عقلتان یکی نیست میگی فیلم پخش بشه بعدش اعتراض کنیم اونموقعه دیگه چه فایده نوش دارو بعد مرگ صحراب.برو فک کنم بعدش نظر بده
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
9
5
نباید چهره ای حضرت ابلفضل میذاشتن درست
ولی تند رو ها کلا سیاست خصمانه و بدی رو همیشه دنبال کردن
این فرد قصدش از ساخت این فیلم نشان دادن چهره مظلوم و واقعی اسلام بوده
شیعه همیشه باید هم از خودی بخوره هم غیره خودی
این کارای تند رو ها رو میشه خیلی راحت با گروه های تندروی خارجی که به اسلام خیلی جنایت هارو میکنن
از شما دوستان
از همتون یه سوال دارم؟
کدوم کشور که پیروی اسلام واقعی هست( حالا چه شیعه چه اهل سنت) درگیر جنگ و خشونت نیست؟
اون از انتشار مطالب شما تندرو ها راجب زنان عزیز و فهیم در رابطه با قضیه ورود به استادیوم والیبال
احترام به اسلام بر پایه احترام متقابل هست
حالا چه مرد به زن
چه بیننده یه فیلم(مخاطب فیلم و بیننده فیلم)
چه من به شما تند رو ها چه شما تندرو ها به امثال من میان رو
یا حق
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
با خلط مبحث سعی در نتیجه گیری مطلوب به نفع خودتون نباشید . زنان اخلاق مدار خودشان وارد مکان هایی از این دست نمیشوند . شما مردان اگر راست میگید در رانندگی ، حرمت بانوان را حفظ کنید .
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
1
12
هر بچه ابتدایی هم میدونه حضرت علی اصغر شش ماهه بودند و توسط حرمله لعنت الله علیه شهید شدند ولی آقای درویش بعد از هشت سال تحقیق حضرت رو پنج ساله نشون دادند و حرمله هم وجود نداره....فقط یه عیب از هزاران اشکال فیلم سراسر توهین رستاخیز...ما نخواهیم در مورد آقا و مولای ما فیلم ساخته بشه کی رو ببینیم...سلام بر حسین سلام بر اولاد حسین سلام بر اصحاب حسین...اگه شیعه بودن تند رویه اگر حمایت از آرمان عاشورا تندروی هست اگه جلوگیری از تحریف عاشورا تندرویه ...
مدیر پایگاه مسلما در هیچ کجای این فیلم توهینی متوجه عاشوراییان نشده که همه فیلم در جهت تعظیم شعائر کربلاست ،چیزی که محل بحث است نشان دادن چهره اصحاب و بستگان امام حسین (ع) است که علما و مراجع هم در حکم این مسئله اختلاف دارند .درضمن اگر هم مشکلی در این فیلم باشد اینکه برخی از وقایع را بنابر برخی روایات نقل کرده باشد که توهین نیست ، اختلاف در جزییات حادثه عاشورا در روایات بسیار است ونقل برخی از آنها توهین نیست . کما اینکه همین الان هم در بسیاری از کتب موجود و حتی مقاتل این اختلاف ها و جود دارد و هیچ کس کتاب ونقل دیگری را توهین فرض نکرده است . از همه اینها گذشته فعلا که اکران فیلم متوقف شده است واین بحث ها بلا موضوعند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۶
نمیدونم! یکی از اساتید ما هم میگفت در تاریخ به دختر خردسال امام حسین اشاره ای نشده اما نمیشه و نباید این مساله را برای همه مردم مطرح کرد ...
راستش آخرین بار آواز خوانی بهاره رهنما با نام مقتل خوانی برای رقیه من را به یاد حرف اون استاد انداخت!
ساسان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
16
3
علمایی که نظر دادید این سوال منو جواب بدید لطفا
آیا حضرت عباس معصومند مگه؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن ما تصویر این همه پیامبر رونشون دادیم
مثل یوسف و خیلی های دیگه که فیلماشون رو ساختیم
آیا شان پیامبران پایین تر از حضرت عباس بوده؟؟؟
اونجا دلواپسی پیدا نشد؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
انتقادات به این فیلم فقط بخاطر تصویر حضرت ابوالفضل نیست شهادت حضرت علی اصغر در فیلم تحریف شده و غیرواقعی طواف امام حسین در مکه و سخنان امام در مکه تحریف شده در معرفی یاران امام عبدالله بن عمر که اصلا در حادثه کربلا حضور نداشت جز یاران امام معرفی شده اونم توسط حضرت عباس و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
ناشناس 20:10 بولتن جواب حرفاتو داده
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
ساسان من نظر دهنده بالایی نیستم که بولتن جوابم و داده باشه ننوشتم که در فیلم توهین رخ داده اون کاربر معتقد به توهین بود نظر من روی تحریف بود خب وقتی فیلمی از یه حادثه مهم تاریخی ساخته میشه نباید این اندازه تحریف درش باشه اثری از هانی بن عروه در فیلم نیست از اونطرف عبدالله بن عمر که اصلا نه در کوفه و در کربلا حضور نداشت یار امام حسین معرفی میشه اونم از زبان حضرت ابوالفضل
مدیر پایگاه اینها هم مصداق تحریف نیست ،تحریف آن است که کسی عمدا حادثه ای را آنطور که خود می خواهد تغییر دهد ، نه اینکه بر اساس روایتی دیگر به نقل حادثه بپردازد .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۸
بولتن اتفاقا دقیقا مصادیق تحریف چون روایت رو اونطوری که دوست داشته نویسنده مطرح کرده میدونید چقدر مایه تمسخر الازهر و علمای عرب اهل سنت میشیم بابت تحریف نقش عبدالل بن عمر و خواهند گفت شیعیان پسر خلیفه دوم رو به دروغ وارد ماجرای عاشورا کردن همینطور دستکاری در خطبه امام حسین در مکه هم مصداق بارز تحریف تحریف دیگه شاخ و دم نداره هنوز یکسال از واکنش الازهر به فیلم محمد رسول الله نگذشته سوژه جدیدی دستشون دادیم
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
15
5
همیشه ما کارشناس هستیم! در مورد همه چی! جلوتر از کارشناسان واقعی!
در جنگ صفین فریاد خوارج این بود «لا حکم الا لله». آنها قرآن ناطق را داشتند اما چه کردند؟ خد بهتر می دانید...
عبرت بگیرید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۹
شما یادداشت انتقادی حجه الاسلام ثمری رو بخون در مورد فیلم رستاخیز ببین کارشناسان دینی نظرشون چیه اونوقت ببین کی باید عبرت بگیره
Maryam
|
Iraq
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
19
0
دوستان عزيز كارگردان كه الكي اين فيلمو نساخته بالاخره چندماهي ياچندسالي با تحقيق و جستجو دركتابهاي تاريخ و غيره شروع به ساختنش كرده،،،حالا شماها چون عبدالله پسرعمر توواقعه كربلا حضور داشته ناراحتين خوب حقيقت داره ديگه. خود يزيدهم كه سرامام حسين بريد پسرعمويش بود و شيعه،،،حالا دليل نميشه كه هركه فقط شيعه و يافقط سنيه ادم خوبه باشه،،،،اگه علي اصغر هم٤/٥ساله نشون داده شده. خوب حتما اينطور بوده،،،،،،،ودراخر من بادوست بالايي موافقم. وقتي عموي پيامبر(حمزه) و يوسف كنعان،،،حضرت عيسي و ،،،،غيره رانشون ميدن ،،چرا با نشان دادن حضرت عباس ناراحتين،،،خوب مقام پيامبران كه بالاتر بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
مشکل کامنت شما مرسم خانم یکی دوتا نیست .شما کلا میدانید شیعه و سنی و کافر و مشرک ویا مسلمان و مومن فرقشان چیست؟
لغت و لقب شیعه و لغت و لقب سنی را چه کسانی روی چه کسانی گذاردند.
اگر شمر شیعه باشد لابد پادشاه کشور چین و ماچین هم سنی بوده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
خانمMaryam از اقلیم کردستان عراق اگه حرف زدن بلد نیستی حداقل ..عبدالله بن عمر اصلا در حادثه کربلا حضور نداشت در زمان یزید در هیچکدوم از 3 جنگی که اتفاق افتاد شرکت نکرد و خودش رو کنار کشید این حقیقت رو از کجاآوردی یزید کی شیعه بود یزید سنی بود و پسر معاویه بود که شما خیلی بهش ارادت دارید حضرت علی اصغر هم 6 ماهه بود تو تمام روایات و مقاتل به جا مانده از واقعه کربلا ضمنا ما ناراحت نشان دادن عکس حضرت عباس نیستیم نگران شبهه افکنی سنیهایی مثل توییم که دانسته سوء استفاده میکنید
ناشناس
| Romania |
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
پس طبق منطق تو همه کارگردانهایی که تا حالا فیلم ساختن در مورد عاشورا چند ماه یا چند سال تحقیق نکردن فقط این یه کارگردان تحقیق کرد و فیلم ساخت که صدای کارشناسان دینی شیعه رو درآورد بعدشم تو چیکار به ایران داری مگه کشورتان کشورتان راه ننداخته بودی چرا ول کن ایران نیستی و در مورد همه چیزما اظهار فضل میکنی تو خودت واسه یه بیانیه که در سایت بولتن منتشر شد علیه رییس اقلیم که بیانیه دهنده هم بولتن یا ایران نبود و بولتن فقط انعکاس دهنده خبر بود ناراحت بودی (برای انتشار یه بیانیه واقعی) انقدر برات حرمت داشت بارزانی نظرت این بود که چرا این بیانیه رو بولتن منتشر کرد از پشت مونیتور کم مونده بود همه ما رو قورت بدی حالا میگی ما چرا از اینهمه دروغ در فیلم ناراحتیم اونم با حرفهای من درآوردیت؟
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
11
0
ولی اینا راحت بدون هیچ مجوزی تجمع میکنن و خیابون می بندن و هیچ کس هم کاری بهشون نداره.اونم بخاطر یه فیلم.
خب مردم این تبعیض ها رو می بینن و ناراضی میشن.
متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
پزشکان تجمع کردن برای درحاشیه اشکالی نداشت متاسف نشدی برای خودت متاسف باش
دختر محجبه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۱
منا پس شما دردتان امام حسین نیست دردتان ابنکه دوس دارین به هر بهانه اعتراض کنین .برو بریز تو خیابان دلت پر است ..
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
7
1
بولتن:
وقتی نصف نظر منو پاک میکنی دیگه بقیه اش رو هم نذار برای اینکه هیچ مفهومی نداره.
واقعا زشته......
مدیر پایگاه این کار زشت نیست ،حداکثر تلاش ما برای انتشار پیام هاست و واقعا این مقدار مقدورمان هست .البته ما که روزانه در کار خبر و پیام ها هستیم به اطلاع این خواننده محترم می رسانیم که پیام شما کاملا مفهوم است و همه نکلت آن را متوجه می شوند .
منا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
6
0
اگه نظر من مفهوم بود پس این پاسخ ناشناس به نظر من چه ربطی داره؟؟؟
اگه منظور منو فهمیدن پس این حرف چیه؟؟
سطح شعورش رو هم نشون داده البته!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۱
شعور تو هم تو همون کامنتت مشخص بود اینا راحت بدون مجوز تجمع میکنن فعلا اولا فراخوان تجمع بود در ثانی پزشکان هم بدون مجوز تجمع کردن
سید مهدی تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
4
1
سلام علیکم

بنده کمی قبل تر نظرم در همینجا منتشر شد

برای خودم و امثال خودم متاسفم که ندیده و نشناخته درباره یک فیلم مقدس نظر دادیم.
همین جا از خداوند طلب عفو میکنم.

چند آدم بی وجدان اومدن و درباره اشتباهات این فیلم یک کلاغ چهل کلاغ کردن و ساده لوحی مثل من هم باور کرد بی دلیل و مدرک.

دوستانی که نظر سوء نسبت به فیلم دارند واقعا تا فیلم رو ندیدن نظر ندن که حق الناسه و طرف حساب هم خود امام حسین علیه السلام
فردا روز چطور جواب قمر بنی هاشم علیه السلام رو بدیم؟

صحبت های آقای درویش رو درباره اشتباهات پخش شده درباره فیلم گوش بدید. در سایت رسمی فیلم رستاخیز هست.

باز هم اعتراف به حماقت و اشتباه بزرگ خودم میکنم که ندیده و نشناخته نظر سوء دادم درباره فیلم مقدس رستاخیز.
خدا ببخشید با دعای شما
یا علی
سید مهدی تقوی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
3
0
حضرت علی اصغر در فیلم طبق آنچه شنیدیم از منبع کاملا موثق شش ماهه هست. کی گفته چند ساله است؟ از خدا بترسید

بازیگر نقش حضرت ابوالفضل هم خواننده نیست.
معلوم نیست کی این دروغ هارو چسبونده به فیلم

در این شرایط با این فیلم های سینما، یکی پیدا شده فیلم درباره عاشورا ساخته اشتباه کرده؟

حالا خدا نکنه فیلم محمد رسول الله مجید مجیدی تحت الشعاع شایعه قرار نگیره.
یا علی
منا
|
United States
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۲
4
0
ناشناس ۱۰:۵۱
میگم شعورتو نشون دادی برا همینه.
واسه اینکه من اصلا راجع به تجمع پزشکان هیچی ننوشته بودم .متن اصلی من چیز دیگه ای بود که چون بولتن نصفش رو حذف کرد شما دچار اشتباه شدید و از روی این قضاوت اشتباهتون توهین هم میکنید و مصمم هم هستید.
اینا نشونه های چه آدمیه؟؟؟
Maryam
|
Iraq
|
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
5
1
ناشناس محترم١٨/٣٠. به نظر من چهارتا كتاب بخوني به نفعته،،،،همين كارا ميكنيد هميشه اختلاف بين شيعه و سني ميوفته،،،،يزيد و شمراز بستگان نزديك امام حسين بودند(حتما اينوبپرس)،،،،حالا بگذريم كار به شيعه و سني ندارم الهي خدا به همه ي ماها مهربوني ،گذشت ،دل پاك صداقت، صلحه رحم و،،،،عطا بفرمايد،،،اونا كه همه معصوم و پاك بودن و ازدنيا رفتند. ما به فكرعاقبت خويش باشيم
پاسخ ها
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
مریم خانم چون عموزاده وفامیل بودن یعنی یزید شیعه بوده؟
اگر شیعه بوده پس چرا دستور قتل امام حسین علیه السلام رو صادر کرد؟ چرا اصلا در تلاش بود از امام حسین بیعت بگیره؟مگه شیعه و پیرو نبوده، چطور از رهبر و امامش می خواسته برای خودش بیعت بگیره؟!
مدیر پایگاه فاميل بودن دليل شيعه بودن نيست .
ناشناس
| United States |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
خدا به همه درک حقیقت رو بده.به حق محمد و آل محمد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
اتفاقا این و میخواستم به شما بگم که حتما مطالعه کنید چون اونچه که باعث اختلاف بین شیعه و سنی میشه همین عدم مطالعه است بله از بستگان بودن ولی شیعه نبودن کاملا خط فکریشون جدا بود مخصوصا یزید شمر ابتدا شیعه بود و بعد برگشت شما هم مطالعه کنید ببینید یزید شیعه بود یا نه همینطور چند تا کتاب بخون ببین عبدالله بن عمر چند سال بعد واقعه کربلا زنده بود و زندگی عادیش و میکرد تا دیگه حقیقت داره نگی چون تو منابع اهل سنت هم گواهی بر مرگ عبدالله بن عمر چند سال بعد از واقعه کربلا میده حتما این و سوال کن تا ببینی اون حقیقتی که میگی وجود نداره اصلا منظور این نبود که شیعه بهتر از سنی یا سنی بهتر از شیعه است هم شیعه بد داریم هم سنی بد منظور این بود که مورد تمسخر الازهر بخاطر تحریف در نقش عبدالله بن عمر و ...قرار نگیریم شیعه بد داشتیم و داریم ولی یزید شیعه نبود البته شما شیعه میدونیدش و اکثریت به گواهی تاریخ شیعه نمیدوننش نه خودش و نه پدرش از هرکی میخوای سوال کن
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین