کد خبر: ۲۷۲۰۴۰
تعداد نظرات: ۲۱۴ نظر
تاریخ انتشار:

احمدی نژاد: رسانه هادروغ می گوینذ

محمود احمدی‌نژاد : بنده و جمعی از دوستان پس از یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده‌ایم که در این مقطع از زمان، به جز بازخوانی و تبیین اندیشه حاکم بر انقلاب که همان اندیشه امام راحل، اسلام ناب و حقیقت توحید و عدالت است، هیچ مسئولیت و تکلیف دیگری نداریم.

محمود احمدی‌نژاد طی سخنانی در مراسم ضیافت افطار با شماری از مسئولان دولت‌های نهم و دهم، بر اهمیت و ضرورت بازخوانی مجدد آرمانهای انقلاب و تبیین خط نورانی امام خمینی (ره) تاکید کرد و افزود: بنده و جمعی از دوستان پس از یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده‌ایم که در این مقطع از زمان، به جز بازخوانی و تبیین اندیشه حاکم بر انقلاب که همان اندیشه امام راحل، اسلام ناب و حقیقت توحید و عدالت است، هیچ مسئولیت و تکلیف دیگری نداریم.

به گزارش گروه دریافت خبر محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور سابق کشورمان در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) گفت: از خدای بزرگ می خواهم که برای شما عزیزان و ملت ایران و عالم انسانی بهترین سرنوشت را در شب های قدر رقم بزند و آن چیزی نیست جز تعجیل در ظهور امام عصر (ع) و استقرار حکومت جهانی توحید و عدالت که پیام آور و برپا کننده همه زیبایی ها و لطف خداست. ان‌شاء‌ الله توحید و عدالت، محبت و کرامت، عزت و همبستگی و رفع غم ها، حزنها،کدورتها، تحقیرها، فقر، تبعیض و همه این ها در آن حکومت محقق خواهد شد و باز از خدا می خواهم که شما را از بهترین یاران امام عصر (ع) قرار بدهد.

رییس‌جمهور سابق کشورمان در جمع دوستان قدیمی خود خطاب به آنان گفت: البته اکثر شما می دانید که ما اینجا سرگرم چه کاری و دنبال چه برنامه هایی هستیم. بعضی دوستان اطلاع نداشتند و خواستند توضیح بدهیم تا همه بدانند.عده ای از دوستان در اینجا از سراسر کشور در حال برنامه ریزی برای تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و بازخوانی مجدد خط امام راحل (ره) هستند. البته شما می دانید که فشار بر جمع ما برای حضور در برنامه های سیاسی مثل انتخابات مجلس و دولت و چه و چه زیاد است. من می خواهم خدمت آن دسته از عزیزانی که اطلاع ندارند عرض کنم که ما در اینجا به طور مطلق هیچ برنامه‌ و علاقه‌ای برای فعالیت های انتخاباتی نداریم.

هیچ برنامه‌ و علاقه‌ای برای فعالیت های انتخاباتی نداریم

وی افزود: ما و جمعی از دوستان، بر اساس یک بررسی دقیق به این نتیجه رسیده‌ایم که مهمترین کاری که می توانیم انجام دهیم، بازخوانی خط نورانی امام خمینی (ره) است. خوشبختانه مقام معظم رهبری در سالگرد امام راحل، این امر مهم را مورد تاکید قرار دادند و اعلام کردند که همه باید به آن توجه کنند. بحث هم خیلی روشن است. ما هرچه داریم محصول یک انقلاب است . هر دستاوردی که داریم، از ناحیه انقلاب اسلامی به دست آمده است. اندیشه حاکم بر انقلاب، همان اندیشه امام راحل یعنی همان اسلام ناب و همان حقیقت توحید و عدالت است. امروز دشمنان ، از همه جهات بسیج شده‌اند تا نام، یاد و راه امام و اندیشه های امام را به محاق ببرند. کسانی که اهل تحلیل و بررسی جریانات فکری و تبلیغی در دنیا هستند، به خوبی متوجه این نکته هستند که تمرکز تبلیغات خبیثانه دشمنان بشریت بر محو نام و راه امام قرار گرفته است.

به گفته وی، طبیعی است که اگر خدای ناکرده آنها موفق شوند روزی نام و یاد و راه امام را حذف یا از صحنه اندیشه و باورهای ملت ایران و سایر ملت ها خارج کنند، ما دیگر چیزی نداریم و پشتوانه ای نداریم و حتی نظام پرقدرت جمهوری اسلامی ایران، نقطه اتکایی ندارد.

احمدی‌نژاد خاطر نشان کرد: ما هرچه داریم از ناحیه خط امام است و رهبر عزیزمان به درستی روز چهاردهم خرداد تاکید کردند و خودشان تبیین را شروع کردند و حتی واژه بازخوانی را بکار بردند و گفتند که این کار اساسی باید ادامه پیدا کند. اهمیت این کار هم روشن است، برای اینکه افراد گوناگون و جریانهای مختلف در داخل و خارج به نام امام و اسلام و البته بسیاری از آنها، در نقطه مقابل اسلام ، امام و توحید و عدالت ، فعالیت می کنند و ما بر این باوریم که مهمتر از بازخوانی دوباره آرمانهای انقلاب و خود انقلاب و خط امام هیچ کاری نیست و مهمتر از آن، کار دیگری نداریم. هر چه هست محصول این است.

وی از تشکیل کارگروه‌هایی شامل کارگروه اندیشه، رسانه، تجزیه و تحلیل و کارگروه استانها خبر داد و اظهار داشت: در استانها یک سازماندهی دارد انجام می گیرد، فقط با هدف بازخوانی خط امام، تببین آرمانها و مبانی انقلاب اسلامی و باورهای نابی است که پایه خیزش ملت ایران و حرکت انقلاب اسلامی بوده و ان‌شاءالله در آینده، پایه خیزش همه ملت ها و برپایی حکومت جهانی توحید و عدالت خواهد شد.

احمدی‌نژاد افزود: متاسفانه در رسانه ها ، حرف های دروغ و بی پایه و اساس در رابطه با ما زیاد می زنند . ظاهرا فعلا "رفع القلم” است. ظاهرا همه آزادند که هرچه می خواهند از دروغ و تهمت و افترا علیه دولت های نهم و دهم و اینجانب و دوستانم بگویند، بنویسند و منتشر کنند. خبرهای جعلی را در بولتن ها، سایت ها و روزنامه ها منتشر می کنند و حتی به داستان سرایی می پردازند. یکی از دوستان امروز متن مفصلی را از یک روزنامه نقل کرد که از صفر تا صد آن کاملا ساختگی بود . ابتدا خبرهای دروغ را منتشر می کنند و سپس برپایه القاءات سوء، درباره آنها به داستان سرایی می پردازند. این وضعیت خیلی بدی است که برای مواجهه با آن و پاسخ به دروغ‌پردازیها، نیاز به استخدام دهها کارمند است تا تمام این رسانه‌ها را رصد کرده و هر روز مطالب آنها را تکذیب نمایند و آنها هم حتی تکذیبیه ها را منتشر نکنند! و البته ما هزینه انجام این کار را نداریم.

وی گفت: در مورد تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و خط امام، من خدمت مقام معظم رهبری، برنامه را عرض کرده‌ام و تشریح نمودم و ایشان هم بزرگواری فرمودند و راهنمایی و سفارش و تاکید کردند. کار ما در اینجا فقط تبیین مجدد و بازخوانی آرمانها و مبانی انقلاب و خط امام و آن وظایفی است که انسان در مقابل ارزشهای الهی بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه به کار سیاسی معمول هم، نه علاقه و نه انگیزه‌ای داریم، تصریح کرد: جلساتی که در اینجا برگزار می شود، همانطور که گفتم در زمینه بازخوانی خط امام، مبانی انقلاب، آرمانها و ارزشهای انقلاب است. مطلقا راجع به مسائل دیگر اینجا بحثی نیست. البته شما من را می شناسید. اگر تصمیم یا تکلیفی داشتم که کاری را انجام دهم، در آن صورت خودم صراحتا به ملت اعلام می کردم. بنده با سیاسی کاری هایی که معمولادر گروه های سیاسی مطرح است میانه ای ندارم ، اما تشخیص بنده و جمعی از دوستانمان این است که مهم ترین کار برای ما الان بازخوانی خط امام است .مشغول همین کار هستیم و هر کس بخواهد در این برنامه مشارکت کند، قدمش روی چشم ماست. تشریف بیاورید اینجا برنامه هایی تدوین شده است ، نظر می دهید و با مشارکت هم ، ان‌شاء‌الله کارها را جلو خواهیم برد.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۲۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳۶
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
52
57
تو که راست میگی. 8 سال تمام تکه کاغذی که اسامی مفسدان اقتصادی درآن بود از جیبت بیرون نیامد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
اگه اون تیکه کاغذ رو در میاورد همین امثال شما باز میگفتید دروغ میگه !
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
هاله نورش فکر کنم واقعی بود چون این تیکه کاغذ دست ناشناس 06:36
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
... 8 سال تمام تکه کاغذی که اسامی مفسدان اقتصادی درآن بود از جیبت بیرون نیامد...
جناب کاربر لیست را در نیاورد و دو گروه اصلاح طالبان و کارگریزان به خون او تشنه اند و فتنه گران و وطنفروشان 88 مملکت را تا مرز هرج و مرج خواستند پیش ببرند و هنوز ول کن نیستند .حالا حساب کن اگه لیست را درآورده بود و مثلا خیلی آقازایده ها و وزیران پناهنده دوران قبل مثل آقازایده وزیر ارشاد اصلاحات...در آن لیست بودند اکنون برای قتل احمدینژاد جوایز میلیونی تعیین کرده بودند.
حالا هم که یکی درمیون داره اسامی بیرون میاد البته یکی هاش فقط درمیون ی هاش هنوز عیبه در بیاد.
ادلاید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
ناشناس المانی فعلا که اسامی وزرا و کابینه محمود داره میاد بیرون
ناشناس
| Germany |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
ادلاید|۱۸:۴۷ - ناشناس المانی فعلا که اسامی وزرا و کابینه محمود داره میاد بیرون...
ادلاید آلمانی گفتم که یکی در میون فعلا یکی هاش بعد که رئیس جمهور بعدی اومد در میون هاش در میاد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
لیست را بیرون نیاورد؟؟؟؟
برو فیلم یکی از از اون مفسدان اقتصادی که در حال صحبت برای رشوه دادن است را تو یوتیوپ ببین!
اگه با اون برخورد شد با بقیشون هم برخورد میشد...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
بله که راست میگه
چطور اسم مفسد اقتصادیمون رو به گفته ننه جونش انتخاب کرده بود اون حاله نور نبود
از قدیم راست گفتن که: گر خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو
احمدی نژاد همرنگ جماعت مفسد نشد رسوایی به راه انداختن خودشون گرونی و فساد به بار اوردن گفتن تو دوره احمدی نژاد شد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
تیکه کاغذ نبود اقایون محترم اون منظورش دفترچه تلفن خودش یود :)))))))))
همش هم تو موبایل اش بود کلک :)))))
کبلایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
55
50
محمود جان از این به بعد حنا ت رنگی نداره برو با هسته البالو گیلاسها بازی کن گمان کنم توافق دارد حاصل میشود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
میگن شاهنامه آخرش خوش . بزار اعلام کنن توافق شده بعد شما با دم مبارکتون گردو بشکنید !
ناشناس
| United States |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ظاهرا تو بولتن که حناش رنگ داره حالا چه رنگی بولتن میدونه
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگر توافقی حاصل بشه نتیجه مقاومت مردم و دولت در 8سال هست و اگر نبود الان آقایون باید به جای پیروی از ایستادگی مردم و رهبر ، راهی رو میرفتند که دوران اصلاحات رفتند..
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
راستی متعجبم تو خونه به شما نزاکت یاد ندادند؟ نگفتن با بزرگترت چه جوری صحبت کنی؟ خیلی بده ها! خیلی!!
انتقاد و توهین خیلی باهم متفاوته ، منم با دولت فعلی و رئیسش تو خیلی مسائل مخالفم اما توهین نمیکنم! زشته باعث تاسفه

البته از طرفی هم خیلی باعث افتخاره که همچین افرادی با همچین شخصیتی با احمدی نژاد دشمنی دارند.
ناشناس
| Germany |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
۰۰:۱۱جناب کبلائی البته رهبر معظم انقلاب خیلی نظرشون با نظر شما تفاوت داره ها ایشون سفارش دیگری و وظیفه دیگری برای آقای احمدینژاد در نظر گرفته اند. شما متون بالا را نخواندی؟
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس المانی به تو چه وظیفه ای در نظر گرفته شده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
یادتونه که در زمان اصلاحات تسلیم شدیم اما باز هم محور شرات معرفی شدیم و تحریم ها ادامه داشت...
حالا خوبه که بادستاوردهای اون 8سال به قول خودتون ویرانی احمدی نژاد تونستین به توافق برسین وگرنه چی برای معامله داشتین؟ نمک نشناسی صفت بارز بعضی هاست ...
به هرحال، حالا ببینم این توافق توافق که میگید چه گلی به سر ما مردم میزنه.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس قدر احمدی نژاد رو بخاطر برداشتن یارانه بدونیم یا تحریم نفتی یا بخور بخورهای کلان یا تورم 50 درضدی یا چندین برابر شدن قیمت دلار ؟ اول کمی فکر کن بعدا اظهار نظر کن لطفا قرستادن میمون به اسمون دردی از جامعه دوا نمیکنه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
سرابی جان اونی که باید اول فکر کنه بعد حرف بزنه تویی. احمدی نژاد یارانه نقدی را آورد برنداشت. اینجوری هرکسی به اندازه مصرفش از سهمش یارانه اش هزینه میکرد....
بقیه ادعاهات هم انقدر تکرای است که حوصله جواب دادن ندارم. چون اگر گوش شنوایی داشتی دوباره نمیپرسیدی.
تو از اون دسته آدمهایی هستی که فقط دوست داری بحث کنی و حرف آخر را بزنی. حتی اگه کاملا بی ربط باشه!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
یارانه نقدی رو اورد و چند برابرشو با افزایش قبوض از جیبها برداشت من اگه طرف مقابلم حرف منطقی بزنه باهاش بحث نمیکنم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه زمان احمدی نژاد هزینه قبوضت بیش از یارانه نقدیت بوده بدون تا قبلش داشتی از سهم یارانه دیگران استفاده میکردی! حق دیگران را میخوردی...
اگه در دورران روحانی هزینه قبوضت بیشتر یارانه نقدیت شده بخاطر این است که مرحله دوم هذفمندی را بدون افزایش یارانه نقدی اجرا کردن. پس ازکه مینالی؟
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
متاسفانه وقتی کم میاری بااتهام زدن مسیر بحثو عوض کنی دیگه دولت روحانی نمیتونست یارانه ها رو برگردونه بحث اینه که من با اعداد و ارقام دلیل میارم و شما بدون ارقام بحث میکنید یارانه ها تنها مربوط به قبوض نبود میشه بگی در روز چقدر نان میخرید؟بول کرایه تاکسی؟فکر کردی احمدی نزاد درست مبلغ 45 تومن رو که داد همون مقدار مساوی یارانه واقعی بوده؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
احمدی نزاد نون را گرون میکرد یارانه نقدیش را میداد. این شمابودید که با شعار خزانه خالی نون را 2 براب کردید بدون این که یارانه نقدیش را بدین ...
مشکل شما این است که ملت را ساده فرض میکیند. فقط بلدین بگین احمدی نزاد ال و بل..
هرجا هم جواب منطقی میشنوید مظلوم نمایی میکنید و با شعار بیسواد و دلواپس و داعشی و بقیه صفاتی که برازنده خودتوته به دیگران حمله میکنید!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بله این ما بودیم نون 12 تومنی رو کردیم 150 تومن بیش از 12 برابر؟واقعا شماها فکر میکنید مردم ساده هستن؟ملت گول امثال شماها رو نمیخوره برید تو ونزوئلا سرمایه گذاری کنید
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس حیف سربازان گمنام و دولت محترم که در مرزها شبانه روز داره با تروریستها جنگ میکنه تا امثال تو راحت بخوابی شبها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نه عمه من بود که نون 700 تومنی را کرد 1500 تومان! اونم بدون افزایش یارانه نقدی!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اونم حاصل تحریم نفتی احمدی نژاد و دار و دسته شماست
بازری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
14
25
با ز خوانی خط امام وارمان شهدا ؛ خیلی خوب است ۰ اگر عملی باشد خوب است ملت حمایت می کنند
مجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
51
30
دکتر برگرد تو 96 مردم باید اشتباهشون در انتخاب این دولت جبران کنن.دولت بعدی دولت دکتر احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| United States |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
اگه احمدی نژاد تایید صلاحیت بشه باید شک کرد.
الدورادو
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
واقعا دوسداری دلار دوباره بره بالا و تحریمها تشدید بشه؟
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس| United States | ۱۲:۴۹ -
استاد ما بیصیرانه منتظر توضیحات شما هنوز هستیم ها .عنایت بفرمائید روشنگری بفرمائید.
بسطام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نا شناس المانی دوباره داری نظرات مردم رو سمباشی میکنی؟نکنه فامیل محمود هستی؟
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس المانی در حضور اساتید بین الملی و نابغه سیاسی اقثصاددان چون شما ما خاموشیم
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
بسطام| | ۱۱:۴۶ -نا شناس المانی دوباره داری نظرات مردم رو سمباشی میکنی؟نکنه فامیل محمود هستی؟...
کاربر آلبانی نظراتی که با سمپاشی از بین بروند مشخص است ریشه و بنیاد واساس ندارند .اگر نظری محکم باشد با هیچ سمی از بین نمیرود زیرا در جان شنونده مینشیند . حالا لطف کنید شما نظر محکم و مستدل بدهید و از سم نترسید.
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ویجویی| | ۱۷:۱۷ - ناشناس المانی در حضور اساتید بین الملی و نابغه سیاسی اقثصاددان چون شما ما خاموشیم .
عزیز بزرگوار,آلبانی خاموشی شما بعلت اینستکه تخت گاز رفتی فیوز پروندی .ربطی به علم اقثصاددان ی ندارد .با تعویض فیوز هم نگرانی وهم خاموشی شما برطرف میشود.
ناشناس| United States | ۱۲:۴۹ -
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس با پرچم آلمان ،عاقل را یک اشارت کافیست.
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
من با سرعت نرمال میروم این شمایید هاله نورتان را در جاده نور بالا گرفته اید و تخته گاز میروید
اسطام
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
نا شناس برچم قشنگ دلایلمو میارم جواب بده چرا ایران تحریم نفتی شد چرا دلار قیمتش 5 برابر شد چرا تورم 50 درصد شد چرا یارانه ها حذف شدن چرا تو دولت قبلی بخور بخورهای کلانی شد کشور داره درست میشه به خواست خداوند مهربان و شما نگرانید
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۴
ناشناس| | ۱۲:۴۹ ناشناس با پرچم آلمان ،عاقل را یک اشارت کافیست.
بله قطعا همینطور است وقتی اشارت عاقلانه باشد .
ناشناس
|
Germany
|
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
7
37
ناشناس| ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
اتفاقا بحث بسیار جالبیست همین پریروز به فکر افتاده بودم ای دل غافل مذاکرات به نقطه حساس خودش رسیده و یکطوری بایستی مردم را از تمرکز بر مذاکرات و نق زدنها دور کنیم و مطلب جدید برایشان درست کنیم .اول احمدینژاد بخاطرم آمد با خطاهای تاریخی !!! بعد یک جنجال از ذی با کلام را هم بد ندانستم و برای سومی هم دارم فکر میکنم یک خاطره !! یادم بیاد ...صبر کنید آها همین دوهفته پیش نبود ایران در زمان احمدینژاد به مرض هاری پوتر دچار شده بود؟.
پیشنهاد من ایستکه هم روی مطلب امروز فکر کنیم و نظر بدهیم هم دقیقا گوش به زنگ جنجالی زیبا و یا خاطره ای زیبا باشیم زیرا با بحث دیدن بشقاب پرنده و شئِ نورانی خیلی آدمها جذب نمیشوند.
منتظر جنجال بعدی . .................
پاسخ ها
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
باسلام خدمت دوست ناشناس با پرچمGermany،
تجربه نشون داده که شما در اکثر مواقع رکورد دار مثبت گرفتن از ما کاربران بولتن هستید، اما در این میون یکی دو نفر هستند که با شما مشکل شخصی پیدا کردند و احتمالا با تغییر اسم خود در کامنت های متعدد میخوان جوری نشون بدن که انگار چند نفرند و البته این حقه ها در این محیطها امکان پذیره ولی از نحوه نگارش و ادبیات طرف حقیقت مشخص میشه ، اما این دوست کوچک شما، شما رو به صبوری و بی محلی به این افراد دعوت میکنه که بعضی مواقع پاسخ ندادن (بی محلی) به برخی موجودات زنده بزرگترین و موثر ترین جواب برای آنهاست، با تشکر ، یکی از دوستان بولتنی شما .
ناشناس
| Germany |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جناب رضا ط| ۱۰:۲۵ - بزرگوار عزیز و علیکم السلام و رحمه الله .با تشکر از کامنت زیبای شما این از بزرگواری شما و سایر دوستان در بولتن هست که به بنده کمترین عنایت دارند .پر واضح استکه اکثر قریب به اتفاق دوستان ( البته به جز همان فردیکه دوسه اسم برای خودش انتخاب کرده )حتی آنهائیکه سعی میکنند با توهین و فحاشی شعارهای سیاسی را بعنوان سند و مدرک ارائه دهند , مملکت خود را دوست دارند و فکر میکنند حزب و دسته مورد نظر خودشان بهتر از دیگران میتواند ایران را نجات دهند . پس همه ایراندوست هستند و این نقطه مشترک ماست.ولی این کل کل ها طبیعیست و چاشنی کارهای سیاسی زیرا هنوز سیاستمداران ما نتوانسته اند با هم کنار بیایند که ما از آنها الگوبرداری کنیم .و انشالله رفته رفته این هم درست میشود .جدا عرض میکنم من به همه علاقه دارم حتی مخالفینی که در نظراتشان صادق باشند و به نیروی ایران اسلامی وایرانی ونه خارجی معتقد باشند و حیف است به افراد پاسخ داده نشود زیرا گفته اند جواب هر نوع سلامی علیکی از همان نوع است .بعضی مواقع ما شرمنده بولتن میشویم که این بزرگواران چرا بایستی این همه نظرات مخدوش را غربالگیری نمایند. بازهم از تذکر جنابعالی تشکر نموده و تقاضامندم حتما شما در نظرات مثل همیشه فعالانه شرکت داشته باشید. بالاخره روزی فرا خواهد رسید که همه با هم دوست خواهیم شد.مانند روزهای انقلاب .
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
دلوابسان نام اوران
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
رضا ط نکنه تو زمین 1000 متری تو از احمدی نزاد گرفتی و توش داری گوجه خیار میکاری اینجوری شدی کاسه داغتر از اش
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
سلام بر دوستان گرامی، با نظر جناب رضا ط کاملا موافقم، موفق و پیروز باشید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ویجویی !!

بهترین نشونه برای درست بودن حرکت دلواپسان همین سوز و گداذ شماهاست که به اینجور افراد آلرژی حاد دارید ، این ینی اونها دارند راه رو درست میرن.
ویجویی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
نا شناس من به تفکرات نابخردانه الرژی دارم
مسلم
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
چه نوشابه هایی واسه همدیگه باز میکنید تو این ماه رمضونی!!!!!
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جناب مسلم ، دوست عزیز شما هم بفرمایید عزیز گرامی سفره باز هست نوشابه ها رو باز میکنیم و مینشینیم تا افطار شما هم دعوت هستی گرامی ، بسم الله.
دلواپس
|
-
|
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
26
33
احسنت برجراتت محمود احمدی نژاد که غنی سازی را به 20درصد رساندی اما حالا دارن ازترس همه را جمع می کنن
پاسخ ها
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
الان کسی نمیترسد محمود کشور رو بسوی جنگ و نابودی بیش برد تحریم نفتی کشور هم ثمره ایشون بود دلوابسان نگران جیب خودشونن نه مصلحت کشور یاد صلح هوشمندانه امام حسن ع افتادم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
جالب است شما غنی سازی 20 درصدی را می بینید ولی فلاکت 80 درصدی را نمی بینید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
یعنی با رفتن غنی سازی 20 درصدی فلاکت هم رفت؟ حتما با سبد کالا!
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
همونطورکه همه میدونن ماشین مذاکرات این دولت در مقابل غربیها رو دنده عقب قفل کرده بود تا وقتی که به دستور رهبری ترمز دستی رو کشیدند و زدند دنده یک!! والا امریکا و غرب میخواستند تا چپاول کامل مملکت پیش برن و جنابان هنوز با همون روش سابق خود در دولت اصطلاحات! (=دنده عقب)پیش میرفتند، موضع گیریهای اساسی رهبری در مورد زیاده خواهی غرب مخصوصا بحث جاسوسی از مراکز نظامی و دانشمندان و موضع گیریهای غیرتمندانه مردم و نمایندگان بسیار تو مذاکرات موثر بوده و مطمئنا اگر اختیار کامل و همه جانبه به دولت داده میشد الان به جای عقب نشینی امریکا، ما همچنان درحال عقب نشینی بودیم!

صلح هوشمندانه؟ اگر این مقایسه موضعگیری فعلی{نظام=رهبری} با امام حسن(ع) باشد قابل قبول است در غیر اینصورت مقایسه دیگران با ایشان کاملا غلط و دور از واقعیت بوده و فاصله از زمین هست تا آسمان، بهتره قبل از گفتن کمی هم فکر کنیم و فقط بلندگوی جمله های متناقض دیگرانی نباشیم که از همه چیز و همه کس برای بالا بردن خود بهره میبرند.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
حوبه کشور توسط افرادی مثل شما اداره نمیشه وگرنه ضزف 1 ماه کشور رو بسوی جنگ بیش میبرید الان هر کدومتون شدین یک سیاستمدار هیتلر با همه عظمتش نتونست در رویارویی با اجتماع کشورهای دیگه مقاومت کنه دوسدارین مثل مردم کره شمالی جلبک بخوریم؟ کمی تفکر هم بد نیست
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
البته الان هم کشور درحال جنگ هست و سختی جنگ سرد فعلی دست کمی از جنگ گرم نداره منتها باید با چشم باز نگاه کرد و دشمن را شناخت، امریکا و دوستانش اگر کمترین احتمالی میدادند که توان مقابله با ایران قدرتمند (که الان فقط یک کشور نیست) رو دارند لحظه ای در حمله کردن درنگ نمیکردند ،هیتلر از همون دارو دسته غربیهابود، روش و راه اونا با هم تفاوتی نداره ولی روش ایران متفاوته ، هیچ ایرانی با هیتلر قابل مقایسه نیست، ایران با زور جلو نمیره با فکر و ایمان جلو میره، کسی با مذاکره مشکل نداره به شرط آنکه مثل الان(با محدودیت های ایجاد شده از سمت رهبری) به درستی و با موضعگیری صحیح انجام بشه، دشمن تا وقتی بدونه شما ازش ترس داری با قدرت بیشتری جلو میاد ، به هیچ وجه نباید ضعف نشان داد، عقب نشینی نسبی امریکا هم فقط وفقط مرهون مقاومت چندین ساله مردم هست.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
امریکا رو زیر باهامون له میکنیم
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
اگر واقعا به حرفی که میزنیم ایمان داشته باشیم و براش تلاش هم بکنیم ، مطمئنا اتفاق میفته.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
من به حرفی که زدم ایمان دارم و لی خواهان جنگ هم نیستم وقتی میشه با سازش کاری رو بیش برد چرا جنگ
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
سیاست ایران بر مبنای ارزشهای دینی ،منطق، عدالت و احترام متقابل استواره ، به هیچ وجه جنگ طلب نبوده و نیست ، تا به حال هم خارج از این اصول اقدامی نکرده ، اما در مقابل زیاده خواهی و تهدید توسط کشورهایی که فکر میکنند همه مردم دنیا برده اونها هستند کوتاه نمیاد که اگر بیاد به معنای از دست دادن استقلالش هست، و این به معنی جنگ طلبی نیست به معنای حفظ ماهیت کشور ، خاک ، ناموس ، استقلال و امنیت و ارزشهایش هست؛ اما سازش به چه معناست؟ به این معناست که ما در تمام موارد بله چشم قربان گوی دشمنان بشیم؟ دشمنانی که درخواستهاشون از ما انتهایی نداره؟ این کار غلطه ، اصل معنای سازش هم این نیست ضمن اینکه شرایط ، موقعیت و جایگاه کشور در انتخاب روش برخورد با طرف مقابل خود بسیار اثرگذاره و به سادگی روشی انتخاب نمیشه همه مسائل مهم و اثر گذار در تعیین استراتژی بررسی میشه ، ایران هم سازش رو نپذیرفته مذاکره رو پذیرفته ، مذاکره فعلی شبیه به نوعی معامله هست که در آن باید حداقل به اندازه امتیازهای داده شده دستاوردی داشته باشیم که متاسفانه تا الان این اتفاق نیفتاده و اینطور که معلومه با این روند احتمالا توافقی هم حاصل نخواهد شد چون امریکا هر روز داره یه ساز جدید میزنه که با ساز دیروزش متفاوته.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
سازش به معنای کوتاه امدن از حقوق خود نیست مطمئن باشید داخل کشور اونقدر کارشناسان مسایل سیاسی داریم که هزاران برابر من و شما اطلاعات دارن و اگه راهی بهتر از مذاکره بود انتخاب میکردن
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بله قطعا همینطور هست که میفرمایید ، سالهاست مذاکرات(نه سازش) شروع شده ، و مهمترین مسئله نحوه مذاکره کردن و دستاوردهاشه .
انشا الله در مذاکرات هرچه که صلاح کشور هست پیش بیاد ، به امید رسیدن مردم و کشور ایران به بهترین جایگاه ممکن در دنیا.
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
کارشناسانی داریم که فکر همه جوانب مذاکرات رو کردن و بدونید دارن به نوعی جنگ میکنن برای گرفتن امتیازات بیشتر از غرب
ناشناس
|
-
|
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
21
23
به يزدان كه گر ما خرد داشتيم
كجا اين سرانجام بد داشتيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
به یزدان که گر ما خرد داشتیم

کجا این (احمدی نژاد) داشتیم؟ همه خلاف می گین الا این آقا !
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
به یزدان که گر تو خرد داشتی
پرانتز تو شعرت نمیگذاشتی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
آلمانی قرص بخور بابا، قرص بخور جانم ، قرص فراموش نشه !
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ناشناس با پرچم آلمان
به یزدان که گر تو خرد داشتی
شب قدرت رو به حراج نمی ذاشتی
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
بیتـــــا ۱۳:۰۳ - ناشناس با پرچم آلمان

به یزدان که گر تو خرد داشتی
شب قدرت رو به حراج نمی ذاشتی

خطاب به همکار گرامی بیتــــا :

به یزدان چه میشد خرد داشتی
چه بیتـــــا خودت را تو انگاشتی
شب قَــــدر قادر قَـــدَرَ میکند
مسلمان ز تهمت حذر میکند
تظاهر در این شب روا داشتی
به خلوت شدی , قهر, نی آشتی
سرودی تو شعرت به زور
ز صنع توازن به غایت بدور
اول مصرعش تو کپی داشتی
و مصرع دگر جمله بگذاشتی
و شعرت بود عاری از قافیه
دگر شـــاعری جان ما کافیه
ناشناس
| Germany |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
ناشناس - آلمانی قرص بخور بابا، قرص بخور جانم ، قرص فراموش نشه !

ناشناس آلبانی ۱۲:۵۷ التجربه فوق العلم . و چون از تجربه خودت داری دارو تجویز میکنی بایستی کم بیجا نباشه حتما درمان شدی و راضی بودی .فقط قرصها را قبلش میشستی و میخوردی ؟
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
1.کسی ادعای شاعری نکرده.2.طرفدارای احمدی نژاد هم عین خودش مطلب رو نمیگیرن میرن سراغ حاشیه.3.من تهمت نزدم ساعت نوشتنت مشخصه .آدم شب قدرشو صرف مسخره کردن بقیه نمیکنه.4.ساعت نوشتن من هم مشخصه وفکر کنم تو اصلا معنای تظاهر رو نمی دونی5.من همکارت نیستم.6.نه که شعر خودت پر از توازن وپر از مفهومه!!!شعری که دو روز طول کشیده فکر کنی اینه؟!7.حالا خودت گفتی یا سفارشیه؟
ناشناس ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
1-خداروشکر که ما طرفداران احمدی نزاد مثل شما دائما توپمون پر نیست
2-برای همین هم سر هر مسئله کوچیکی راه نمیفتیم تو خیابونها داد بزنیم
3-انقدرم از خود راضی و بی ادب و حق به جانب نیستیم
4-شب قدر دیگران به خودشون ربط داره کسی که ایمان واقعی داره (نه تظاهرگر) انقدر بی ادبانه به مسائل شخصی دیگران ورود نمیکنه.
5-بیتا ینی صاف ولی شما صاف نیستی تظاهر میکنی که صافی!

بازم1-درود بر احمدی نژاد و طرفداران مومن و فروتنش که باوجود بی سرو صدایی و سر به زیری همیشه بدخواهانشون در حال داد کشیدن هستند و دائما با خودشون درگیرند و چشمشونو میبندن و بی دلیل و بهونه به دیگران توهین میکنند، خوشحالم که این دسته آدمها بارها و بارها با رفتار و گفتارشون خودشون رو از صف طرفداران احمدی نژاد جدا کرده اند، والسلام.
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
در جواب ناشناس ایرانی
شما فکر نمیکنی که الان این شمایین که دارین تهمت میزنین.چرا فکر میکنین هر کسی از احمدی نژاد انتقاد کرده تو صف طرفدارهای موسوی و رفسنجانیه؟شاید بیشتر کسایی که به احمدی نژاد رای دادن (تاکید میکنم رای دادن نه اینکه طرفدارشن)مومن وفروتن باشن ولی کسی که مسخره میکنه اگه مومن باشه فروتن نیست.کسی که ادعای دینداری میکنه باید بفهمه که چه ساعتی داره کامنت میذاره چون لابد میدونه که مومن خودشو نباید در مظان اتهام قرار بده.احمدی نژاد هم هر وقت که کم میاورد دم از اسلام و ولایت وامام زمان میزد.و خب روی کسایی که دوستش دارن مطمئنا تاثیر میذاره.آدم مومن و فروتن با انصاف هم هست.شما یه نگاه به نظراتی که این آدم داده دقت کن.بعد قضاوت کن و بگو کی بی ادب،از خود راضی و حق به جانبه.من هیچ توهینی نکردم جز اینکه واقعیت رو گفتم.از اینکه به من تهمت زدی و گفتی میریزین تو خیابونا نمی بخشمت و برات متاسفم که طرفدار احمدی نژاد هستی ونه طرفدار حق.
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
در ضمن بیتا یعنی بی مانند .وقتی بدون مطالعه آدم کاری کنه نتیجش میشه............................
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۵
نام زنگی نهند کافور!
مخالفان احمدی نژاد همه تو یه دسته قرار دادن. اون دسته هم شامل چپ و راست و کار گزاره خانم بیتا خانم!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
26
29
درودوسلام بی پایان برمردنترس وشجاع دکتراحمدی نژاد
حسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
13
11
توافق اصلی بین احمدی نژاد وهاشمی شکل گرفته ،در آینده معنی این توافق را می فهمیم!!
ارش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
14
20
مثل اینکه بعضیها عاشق اینن تحریمها تشدید بشه و دلار بره بالای ده هزار تومن احمدی نزاد بت قرار دادنشبا بگم بگمهای ایشون جو گیر شدن و بت قرار دادنش بابا یه ادم بی سواد هم فهمید احمدی نژاد چیکار با ایران و ایرانی کرد
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ارش| ..۱۳:۲۹بابا یه ادم بی سواد هم فهمید احمدی نژاد چیکار با ایران و ایرانی کرد.. دقیقا حق با شماست چون فهمیدی کامنت نوشتی آفرین.
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس المانی افرین که ما رو از سوادت بهره مند میکنی امیدوارم در ان دنیا با محمود محشور شوی
ناشناس
| Germany |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
مسلمان| | ۲۱:۴۶ - ناشناس المانی افرین که ما رو از سوادت بهره مند میکنی امیدوارم در ان دنیا با محمود محشور شوی ...
جناب مسلمان !؟ من با آن قسمت محشور شدن مشکلی ندارم زیرا تصمیم با خداوند کریم است و ما انشاالله راضی به رضای خق ولی آن قسمتش که شما بادیدن پرچم آلمانی حکم ملیتی راندی را خود البته در مقابل خدا جواب حواهی داد جناب مسلمان! . بهرحال خداوند قلب شما را هم به زینت اسلام ناب بیاراید.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
این آلمانی در این دنیا که بدجوری باهاش محشوره!
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
اره نا شناس المانی بی سوادها هم فهمیدن ولی بعضیها گویا از بی سواد ها هم عقبند
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
منتظر دعای جنابعالی هستم ناشناس المانی کلا کائنات منتظر دعای شما بودند
مسلمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
خداوند دل شما رو از تهمت زدن و بر چسب بی سوادی زدن به دیگران الایش کنند و نیروی تعقل را به شما ارزانی دارند امین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
24
18
برادر محمود واقعا به بازخوانی نیاز داری! رییس دفتر منتخبت را مجبور شدی با حکم حکومتی برکنار کنی! معاون اول در زندان است! تعدادی از معاونان دیگر و منصوبین پرونده های قضایی دارند! و... خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند!
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
تازه کل کارهای مملکت را هم دو سال است خوابانده به بهانه و امید به رفع تحریمها ..ای وای ببخشید اصلا حواسم نبود چی نوشتم . این که به اینجا مربوط نمیشه .
خب حالا پولی نیست که دلار بالا بکشد.بعد از رفع تحریمها اینقدر دلارها بالا میکشند البته نسبت به ریال.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
نا شناس المانی دو ساله کارها خوابیده؟ درسته منظورت از کارها تورم زمان محموده دیگه شب میخوابیدی صبح میدی نرخ کالا دو برابر شده
ناشناس| United States | ۱۲:۴۹ -
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس با پرچم آلمان
ما نه به رفع تحریم ها دل خوش کردیم ونه به اومدن احمدی نژاد.نه از دارو دسته رفسنجانی خوشمون میاد و نه از احمدی نژادها.اگه میتونی یه جوری ازش دفاع کن که خراب کاریهای احمدی نژاد رو با خراب کاریهای بقیه مقایسه نکنی.همتون عین همین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس 1:25 نه به امریکا دلخوش کردی نه به هاشمی و نه به احمدی نژاد!!!
حتما برای اونی که تو حزبش فعالیت میکنی دلخوشی!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس آلمانی لطفا با عدد و رقم بفرمایید که چگونه دو سال است مملکت را خوابانده!!!
به قول خودتان : حرفی بزنید که محکمه پسند باشد!
نکنه فراموش کردی؟!
ناشناس
| Germany |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس| ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
ناشناس آلمانی لطفا با عدد و رقم بفرمایید که چگونه دو سال است مملکت را خوابانده!!!
به قول خودتان : حرفی بزنید که محکمه پسند باشد!نکنه فراموش کردی؟!
ناشناس آلمانی باپرچم ایران شما حقوق یو درآمد یکماه را بردارید و بروید بازار و باهاش خرید کنید بعد آمار و عدد و رقم دستتان می آید زیرا همین امروز نقدا میتوانید بصورت لایف تماشا کنید.گذشته دور نیست که مخدوش باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس آلمانی لطفا به چپ و راست نزنید!!
لطفا عدد و رقم های خود را بیان کنید که چگونه دو سال است "مملکت را خوابانده" است!!!
دلیلی بگو که محکمه پسند باشد و ما این را درک کنیم که با یک "باسواد" و کسی که اطلاعاتش از دو صفحه روزنامه "بیشتر" است روبرو هستیم!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس محترم 19:45 ، ما از "سر کوچه احمدی نژاد اینا" خرید می کینم ، پس نمی توانیم "نقدا" و به صورت "لایف" نظاره گر مشکلات باشیم!
همتنطور که مستحضر هستید سر کوچه احمدی نژاد اینا ارزانی غوغا می کند!!!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
بلایی که مشایی سوگلی دکتر سر میرات فرهنگی اورد یادمونه طرفداران تندرو و افراطی گوش شنوا ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
خوب خدا رو شکر که الان انقدر دم خونه شماها ارزونی است که دیگه لازم نمیدونید در مورد قیمت گوجه فرنگی تو رسانه ملی از رئیس جمهور مملکت سوال بفرمایید!
جناب سرابی چند نمونه از اون بلاهایی که مشایی سر فرهنگ آود نا ببر ببینیم به اندازه خدمات حزب محبوب شما به فرهنگ میشه یا نه؟
دیگه واقعا بعد 2 سال تکرار طوطی وار این حرفها به جای پاسخگویی در براب عملکرد خودتون تهوع آور شده.
این سخنان فقط به درد چند ماه اول انتخابات میخوره نه الان که یک سال چند ماه از عمر دولتتون باقی مونده و باید پاسخگوی غملکرد خودتون باشید.
نگو قبلی چی کار کرد بگو ببینیم تو چیکار کردی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس محترم دم در خونه شما و احمدی نژاد ي ها ارزونی که یه زمانی رییس جمهور مملکت در مقابل پرسش ، چرا بازار میوه و تره بار نوسان دارد و گوجه تا این حد گران شده گفت: "بیاید از محله ما خرید کنید گوجه ارزان است !
ما موافق دولت روحانی نیستیم و اتفاقا نقد های بسیاری رو به دولت داریم!
ولی دوستداران احمدی نژاد خود را وکیل و وصی هر کسی می بینند و حاظر به قبول اشتباهات ایشان در هشت سال ریاست جمهوری ایشان نیستند!!
شما نمی تونید از .. یک قهرمان بسازید!!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
جناب ناشناس تورم 50 درصدی رو 20 در صد کردیم و از دشمنی بیشتر کشورها با ایران کاستیم بروژه های احیای دریاچه ارومیه رو داریم راه اندازی میکنیم امار ورودی گردشگران دو برابر شده قیمت دلار و سکه ثابت و حتی شکسته و در مورد اقای مشایی1ابگیری سد سیوند و صدمه به اثار باستانی 2 کتیبه هخامنشی هارک3 حراج سر سرباز هخامنشی4ساخت مترو زیر چهار باغ اصفهان5 عدم تغییر در ورود و خروج
گردشگر به کشور 6 ماجرای غرامت گرفتن موزه های امریکا به نا حق از ایران کافیه یا بازم بگم؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
به قول آقای روحانی ملت از سفره هاشون این آمار را میفهمن نه اعداد و ارقام ...
حالا وقتی نون و آب ملت در عرض چند ماه 2 برابر شده شما هی بیا بگو تورم نصف شده!گردشگری دو برابر شده! آخه ما را با طلا و سکه چه ربطی است؟
به اضافه اینکه به گفته متخصصان مرگ دریاچه ارومیه بیش از 15 سال است که آغاز شده و سالها با تنفس مصنوعی زنده است و در حالی که شما روی دریاچه ارومیه مانور میدید دیگر منابع آبی کشور در حاشیه قرار گرفته از جمله دریاچه زریوار که زنگ خطرش نواخته شده...
به اضافه اینکه شما با اسنادت برو رسما از مشایی به قوه مربوطه شکایت کن تا بگیرنش و ....کنند. تا بیینم بعدش برای پاسخگویی به مردم از چه واژه ای استفاده میکنید!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس آلمانی که باید با سند و مدرک صحبت کند.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
بیشتر خشک شدگی دریاچه ارومیه تو دوران اقای احمدی نژاد اتفاق افتاد دریاچه زریوار از چشمه هایی که در ته دریاچه وجود داره اب خودشو تامین میکنه و بخاطر کم بارانی داره ابش کمتر میشه بحث اون با دریاچه ارومیه که بخاطر ساخت سدهای زیاد خشک شد فرق داره دردوران اقای روحانی با دستور فوری و ازاد سازی کمی از اب سدها و توقف سد سازی که در دوران اقای احمدی نزاد رشد شتابانی گرفته بود نون لواش 12 تومنی زمان دکتر شد 150 تومن این یعنی بیش از ده برابر نه به قول شما دوبرابرحالا قیمت نفت به 150 دلار رسیده بود ولی نتیجش تورم وحشتناک بود لازم نیست من شکایتی از کسی بکنم خداوند جواب ظالم رو خواهد داد هر وقت با ارقام حرف زدید من در خدمتم وگرنه بدون دلیل و منطق از روی تعصب کورکورانه به احمدی نزاد من خودمو خسته نمیکنم
وطن برست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
ناشناس مگه تو طلا نمیخری اصلا؟
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
جناب سرابی بحث کردن با اینها فایده نداره انکس که نداندا ولی بداند که نداند بهتر از انست که نداند و نداند که نداند
1
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
جناب ناشناس کافیه بری تو اصفهان و شیراز امار هتلها رو بازدید کنی هتلها جای خالی به ندرت دارن و همه شونم توریست خارجی هست چرا بیخودی عناد میکنی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
نه جونم ما مثل شما مرفهین بی درد نه با طلا سرو کار داریم نه هتل! ما مستضعفین با نون و آب و اجاره مسکن سرکار داریم که ماشالله قیمتش رشد چشمگیری داشته.
اصلا احمدی نژاد باعث و بانی عصر یخبندان و انقراض دایناسورها! شما چی؟
لابد نون و آب ما مردم را گرون کردید به جاش دریاچه ارومیه ا زنده کردید؟ زهی خیال باطل
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
نه نون و ابتو احمدی نژاد گرون کرد 12 تومن بود شد 150 تومن اره اگه دولت قبلی بود اجاره خونه رو دو برابر بیشتر میدادی بجای اینکه طرفداری کورکورانه بکنی برو کار کن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
کور تویی که ندیدی احمدی نزاد نون را گرون کرد یارانه نقدیش را داد. در دولت شما نون 100 در 100 افزایش قیمت داشت بدون افزایش یارانه نقدی ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
پس این جناب آلمانی چرا " اسناد " و "مدارک" خود را ارائه نمی دهد!!!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
واقغا 45 تومن بول گرون شدن نون اب برق گاز تلفن شیر بنزین برای یک نفر کافی بود؟ عقل که در سر نباشد جان در عذاب است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
10
9
بعضی ها چقدر به بالا فتن قیمت دلار حساس هستن! انگار که به دلار میخورن...
پاسخ ها
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
بله به دلار میخوری اون گندمی که وارد کشور میشه اون برنجی که وارد کشور میشه اون موزی که وارد کشور میشه تو داد و ستدهای بین المللی دلار بیشتر از همه بولها داد و ستد میشه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
پس چرا با کاهش قیمت دلار در دولت 11 قیمت نون 2 برابر شد؟
مگه نمیگی افزایش دلار باعث افزایش قیمت گندم است پس چرا کاهش قیمت دلار هم باعث افزایش قیمت گندم شده؟
راستی برق و گازمون وارداتی است یا صادراتی. چون اونم در هر حال همینطور داره میره بالا!
دیدی به دلار نمیخوریم
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
یادتان باشد نرخ برخی کالاها بصورت جهانی بالا رفت منجمله گندم در ثانی قیمت برق و گازی که که مصرف میکنیم اگه دولت صادر کنه با قیمت بالاتری صادر میشه
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
دولت اقای روحانی کارشو با خزانه خالی شروع کرد با تحریم نفت با کاهش قیمت نفت انصاف هم خوب چیزیه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
بی انصاف تویی!
چرا شما که مدعی هستید از جیب ملت باخبرید برای پر کردن خرانتون دست تو جیب ملت میکنید؟
با خزانه خالی حقوق کارکنان ریاست جمهوری افزایش یافت و جشن سعدآباد و همایش های توخالی و ضیافت افطاری با اصلاح طلبان و اصولگایان و مداحان و بازیگران و....برگزا میکیند؟
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
تو این منطقه نا امن که داعش در منطق نفوذ کرده تو امنیت کامل میخوابی میدونی تامین این امنیت چقدر هزینه اضافی به دولت تحمیل کرده؟سفرهای اقای احمدی نژاد خرج نداشت؟ایا حقوق معلمان و کارمندان و کارگران افزوده نشد؟کی از جیب شما برداشتی کرد لطفا نام ببر
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
همین که میگی نون و برق و گاز مردم باید گرون بشه چون خزانه خالیه یعنی دست کردن تو جیب مردم!
جناب سرابی شما با هر حرف جدید که میزنی حرف قبلی خودت را رد میکنی چون امثال شما فقط دنبال حزب بازی و توجیه و شعارید
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
جناب ناشناس افزایش بهای گاز و برق جهانی هست در ثانی بهای انرژی در کشور هنوز هم از اکثر کشورها بایینه وانگهی قیمتهای بایین در جامعه باعث شده تا بعضی از افرادی اسراف کنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
چه جالب! همه افزایش قیمت ها در دولت محبوب شما جهانی است اما افزایش قیمت ها در دولت احمدی نژاد از ناکارآمدی دولت!
جناب سرابی 4 تا کامنت بالاتر برای تخریب احمدی نژاد از برداشتن یارانه حامل های انرژی انتقاد کردی و این جا در مقام دفاع از روحانی از افزایش قیمت حامل های انرژی حمایت کردی!

گفتم که حرف زدن با شماها بی فایده است چون منطقی ندارید و فقط دنبال حزب بازی و تبلیغ برای حزب خودتون و تخریب رقبا هستید. مردم هم بهانه هستن...
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
افزایش حامل انرزی در دوران اقای روحانی 30 در صد بود نه 700 درصد به یکباره دولت روحانی روزی یک میلیون بشکه نفت اونهم با 50 دلار صادر میکنه نه روزی 3 میلیون بشکه با قیمت 150 دلار تازه زمان میبره تا دولت اقای روحانی خرابکاریهای دولت قبلی رو درست کنه این گرفتاریهایی هم که برای دولت اقای روحانی بیش امده میراث اقای احمدی نژاد هست
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
شما که منطقی هستید جواب بده توی دوران 8 ساله اقای احمدی نزاد درامد ایران از بابت صادرات نفت برابر با کل صادرات 100 ساله نفت بود چرا با اونهمه درامد ایران رکورد دار تورم در جهان شد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
والا ما مثل شما خواص از قراردادهای نفتی خبر نداریم ...
دوران احمدی نژاد اگه نون 700 برابر شد یارانه نقدیش را دادن تو دوان روحانی گرون شد بدون افزایش یارانه نقدی!
به اضافه اینکه نون تو سفره ی ما تو دولت روحانی 2 برابر شده بعد تو میگی 30 درصد گرون شده!
بقیه اعداد و ارقامت هم همینطوره!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
2 برابر شدن نون بهتره یا 12 برابر شدن؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
12برابر شد یارانه نقدیش را داد شما 100 در صد گرون کردید بدون افزایش یارانه نقدی!
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
یارانه 12 برابر شدن میشود 450 تومن نه 45 تومن
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
14
13
کشور داره درست میشه تورم کنترل میشه بخور بخورها تموم شده ولی مثل اینکه به مذاق بعضیها خوش نیومده حتما جیره شون قطع شده طفلکا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
تورم کنترل شده؟ پوست و گوشت ما که یه چیز دیگه میکه!
شما چون خودت جیره خوری فکر میکنی همه مثل خودت جیره خورن
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
1-بفرمایید تو این 2سال برای درست شدن کشور!! دقیقا چه اقداماتی انجام شده؟(بی مایه فتیره) اینجور که ما میبینیم همه کارها(مثل مسکن مهر، ساخت و ساز، راهسازی، عمران، پیشرفت علمی و صنعتی و..و..و..و..) خوابیده و چشمان بی وقفه و بدون پلک زدن به غرب خیره شده تا جاییکه شخص رئیس جمهور راه حل همه مشکلات اعم از مشکل آب!! رو هم در رفع تحریمها اعلام کرده!!!
2-شما احتمالا نمیدونی راه بخور بخورها از زمان چه کسانی باز شده و ریشه این قضیه کجاست؛از زمان امیر کبیر پیر ! که پایه گذار رانت بود.

تو 8سال قبل جیره کسانی قطع شده بود که خود را به آب و آتیش زدند تا مملکتو نا آروم کنند و اغتشاش ایجاد کردن و بدون توجه به وضع مردم با سرمایه و قدرت سیاسی خود به بالا رفتن قیمت دلار و به تحریمها دامن زدند و تو خیلی زمینه ها سورهای بزرگی به دشمنان زدند!!! و همه اینها فقط به خاطر این بود که از قدرت دور شدنده بودن و دستشان از بیت المال کوتاه شده بود ، احتمالا بودجه های شخصیشان قطع شده بود! بخور بخورها قطع شده بود ، اما ظاهرا الان انگار اوضاع خیلی آرومه!

البته کشور ما با وجود رهبر معظم انقلاب هماره به سوی پیشرفت و اصلاح در حرکت هست اما خب فعلا سرعتش بسیار کند شده و انشالله تصحیح خواهد شد.
ناشناس
| Germany |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
Rth ۱۲:۳۱
دیریست که دلدار پیامی نفرستاد
ننوشت کلامی و جوابی نفرستاد
خیر مقدم .سلام علیکم جناب Rth

از دولت امید به تدبیر پرسیدند چرا دوسال است کار نمیکنید و رکود سسراسر کشور را گرفته است . جواب آمد کارکردن برای ما بسیار آسسان است فقط خواستیم مردم عملا بصورت لایف ببینند در دولت قبلی اینطوری کار نمیشده !!!!!! چون با گفتن و توضیح ما مردم متوجه نمیشدند چطوری کار نمیشده گفتیم عملا نشان دهیم . حالاحالا ادامه دارد.
سرگروهبان در میدان تیر به سربازی گفت اه اه از 5تا تیر فقط 4 تاش رو زدی به خال بده من توفنگتو تا تیراندازی نشونت بدم و سرگروهبان از 5 تیر هیچ تیری را حتی به سیبل نزد .قیافه ای گرفت و به سرباز گفت حالا فهمیدی , 5 بار نشونت دادم چطور تیرت به سیبل نخورد تو اون یکیو اینطوری شلیک کردی که به سیبل نخورد.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نا شناس اولی بعضیها بی لیاقتی خودشونو به دیگران نسبت میدن چطور شده بعضیها که از نیروی تعقل بهره بردند صاحب درامدهای خوبی هستند
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
کاربر با نام انگلیسی جالبه کلی کنایه و انتقاد میکنی از وضع دولت وکشور اخر سر با یه جمله اونم بخاطر ترس داری تعریف میکنی خوبه ادم یک رو باشه
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
دوست گرامی جناب ناشناس محترم، علیکم السلام و رحمت الله ، با توجه به نوع خبر و نظرات برخی نا آشنایان دیدم خالی از لطف نیست که نظری بذارم، شما هم که همیشه سکان دار روشنگری بوده و هستید ، من هم شاگرد شما بزرگوار.
Rth
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ترس؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

قطعا شما اگر منظور منو متوجه شده بودید این حرف رو نمیزدید! معلومه تازه وارد هستید، خوش اومدید به بولتن.

پیداست جوابی هم برای سوالاتم نیست، ادامه بحث هم مطمئنا بی فایده هست.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ناشناس 20:04 از آلمان لطفا دلایل "منطقی" و "محکمه پسند" خو را برای اینکه دوسال است کشور کار نمی کند و رکود سراسر کشور ا فرا گرفته را بیان کنید!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
جناب سرابی این ادعای شما به دولت قبلی هم میگرده! یا فقط برای وقتی است که حزب محبوب شما بر سرکاره؟
امثال توا درد مردم ندارید شما سیاست باز
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
من با منطق حرف میزنم و شما با حس کاریزماتیکیتون به شخص مورد علاقه تون بس نتیجه مشخصه
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
ناشناس من طرفدار خزب حق هستم
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
و حتما خودت یا کاندید مود نظرت را هم معیار حق میدونی!؟
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
حق مورد علاقه منه نه علاقه شخصی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
چرا جناب ناشناس آلمانی دلایل "محکمه پسند" ارائه نمی دهد؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
مورد علاقه تو همون علاقه شخصی تو محسوب میشه.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
جالبه طرفداران اقای احمدی نژاد بدون ارقام بحث میکنند فقط با بحثهای بدون ربط از اصل موضوع دور میشن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اعداد ارقام تو منو کشته!
در دولت ما آب ارومیه چند وچب اضافه شده ...
در دولت ما چند پتو و لحاف به تخت جمشید اضافه شد و شکستگی دست مجسمه های هخامنشی هم گچ گرفته شد...
در دولت ما یوز پلنگ ها 4 قلو زاییدن!
در دولت ما نون 30 درصد گررون شد!!!!!!؟
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
بهتر از کارای شماست سرمایه گذاری در کومور ساخت مجلس برای جیبوتی ساخت خانه در ونزوئلا دادن وام به نیکاراگوا
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
نا شناس جواب سوالاتمو بده چرا بحثو میبیچونی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
جواب از اون واضح تر! دیگه چجوری بگم بفهمی؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
اقای احمدی نژاد بخاطر هوا کردن میمون ازت تشکر میکنیم بخاطر باج دادن به جیبوتی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
11
21
فعلا که این دولت تدبیر وامید مملکت رو زده خرابتر کرده به هرطریقی میخوان یه مذاكره و توافقي كنن براي انتخابات مجلس و دور بعد رياست جمهوري
علی از شیراز
|
United States
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
8
20
باید یک اصلی را در نظر گرفت و ان هم اسراییله چه کسی خار چشم یهود بو د .؟ احمدی نژاد . کی هلوکاست را زیر سوال برد .؟ احمدی چه کسی در میان مردم محروم جهان ارج و قرب دارد .؟ دوستان بازیچه نان بنرخ روز خوراتن نشوید .بغض و کینه مقدستان را برای دشمنی با صهیونیسم نگه دارید.مراقب باشید اب به اسیاب دشمن صهیونیست نریزید .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
برادر من اصلی رو که باید در نظر بگیری تقواست.یه خرده به کارهایی که تو این چند سال کرده و رفتارهاش دقت کن.اصلا بحث اقتصاد رو بذار کنار کاری به اون نداریم.به نظر شما فکر نمیکنی همه این کارهاش یه جور فریبکاری بوده؟اگرم فریبکاری نبوده احمقانه بوده.اینها رو از روی حدسیات یا احساسات نمیگم.بادقت توی رفتارهاش به خوبی میشه فهمید.اون خواسته با استفاده از همین اصطلاحاتی که گفتین خودشو بالا ببره.اون عاشق اینه که حرف بزنه بقیه بدون چون وچرا اطاعت کنن.دشمنی با صهیونیسم جای خودش ولی خواهشا مراقب باشین کسی از آرمان هامون سو استفاده نکنه.
morteza
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
کی دوروغ گویی را در کشور رواج داد؟
کی اختلاسها رو گسترش داد؟
کی تو مدیریتش بویی از برنامه ریزی و عقلانیت نبود؟
.
.
.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
گناه رواج دادن دروغ جداست گناه دامن زدن به دروغ هم جداست.
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
21
8
دکترای صلواتی و قهرمان ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
اونجایی که دکترای صلواتی میدن انگلستان است نه ایران!
علی
|
-
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
9
24
درعجبم ازاین همه دشمنی با دکتر احمدی نژاد
بااین حرف ها وحدیثها وتخریب او به محبوبیتش بیشتر کمک می کنید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
11
11
دکتر جون با این کارایی که کردی و برملا شده فکر کنم همین روزا یکی بیاد بگه تو زمان شما مملکتو کلا فروختین اینم سندش!! ملت شما هم کشورو تخلیه کنیدو بسلامت
پایتخت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
22
9
دوستان عزیز آخه کی قراره شما تجربه پیدا کنید؟ چند بار باید فریب بخورید تا بفهمید که همه ی اینا فیلمه و دست همشون تو دست همه!
بخدا وقتی میبینم که چجوری با احساساتتون دارن بازی میکنن خیلی ناراحت میشم، یکبار یا دوبار عب نداره آدم از یه راه فریب بخوره ولی فک کنم شماها صدها بار دقیقاً از یه روش فریب خورده اید و بازم میشه براحتی از همون روش فریبتون داد!!! من نمیفهمم علت این سادگیتون از کجاست، بخدا اگه دلیل اصلی سادگیتون رو کسی کشف کنه باید بش هزاران جایزه نوبل داد چون به جرات میشه اونو بزرگترین کشف تاریخ دونست.
بجای اینکه طرفدار اینو اون باشید طرفدار خودتونو تجربه هاتون بشید.
پاسخ ها
ناشناخته
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۸
چی میگه ؟
شهرستانی
|
United States
|
۰۱:۰۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
18
5
پایتخت ، اصل حرف را زدی .
اسلامی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
4
16
من موندم گفتن هاله نور بده یانشون دادن یک دسته کلید بارنگ بنفش وتخریب دیگران برای ساختن خود؟این روزا هم که آقایون منتظرن باهرقیمتی شده یک توافق نیم بندی بگیرن وکاروان راه بندازن وهیاهو کنن.حالا اگربعدازدو روزتحریمها خودکاربرگشت یاادای دیگه ای هم درآوردن اشکالی نداره.مهم اینه که توافق شده...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۴:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
جناب اسلامی توافق و مذاکرات بر اساس امکان سنجی و توانایی های داخلی انجام می شود.
سالهای درازی است که گرانی قیمت شیر را هم گردن تحریم ها می اندازند!!
همچنین هم اکنون که روسیه هم در حق ایران نهایت خیانت را به خرج می دهد بهتر است با غرب کنار بیاییم!
امیررضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
5
15
آخه یکی نیست بگه تکیه کاغذ رو درنياوردی اما 2 تا از معاونات بازداشت شدند،اگه کاغذ رو در میاوردی چی میشد؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
احمدی نژاد ابداع کننده سیاست "بگم بگم" و مکتب فلسفی "بگمیست" می باشد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
وجدانت را قاضی کن و بعد بگو ببینم یه گوشه از اون تیکه کاغذ را در نیاورد؟
به قول شما اگه کل کاغذ را میخوند چی میشد!؟
ناشناس
| Germany |
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
ناشناس| | ۱۳:۲۹ - احمدی نژاد ابداع کننده سیاست "بگم بگم" و مکتب فلسفی "بگمیست" می باشد.
و لابد شما ابداع کننده سیاست "نگم نگم " و مکتب فیل سوفی " نگمیست " هستید!
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
3
3
دیگ به دیگ میگه روت سیاه. سه پایه میگه صلی علی
کاربر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
7
7
درودبراحمدی نژادوروحانی هردوی انهاانقلابی هستندنبایدبه به اینهاتوهین بشه مرگ برضدولایت فقیه که هرچی میکشیم ازاین بوگندوهای همجنس بازه وگرنه تحریم اثرچندانی ندارد
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
10
5
متاسفانه برخی هواداران اقای احمدی نژاد بدون دلیل و ارقام بحث میکنند و من جواب منطقی به همه انها دادم و بحث اضافی با انها اب در هاون کوبیدن است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
دقیقا شما کجا با منطق و عدد و رقم حرف زدی؟
حتما همون یه جا که گفتی نون 30 درصد گرون شده. همین حرفت در مورد نونی که هرروز تو سفره مردم است اشتباه بودن حرفات را ثابت میکنه.
نون 2 برابر شده 2 برابر. اونم بدون افزایش یارانه نقدیش...
جناب خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
مــــــــــنطــــــق؟!!!!!!!!!!!!!!
ما میگیم سفسطه و مغلطه و بازی با الفاظ ، شما میگید مــــــنطــــــــــق؟!!!!!!!!!
ما میگیم زمین به آسمون بافتن و کورکورانه قضاوت کردن شما میگید مــــــــــنطـــــــــق؟!!!!!!!!!
شما خودتو میخوای گول بزنی؟ بزن بزن، منطقت!!!!!! از کامنتات میریزه!! :

-تو این منطقه نا امن که داعش در منطق نفوذ کرده تو امنیت کامل میخوابی میدونی تامین این امنیت چقدر هزینه اضافی به دولت تحمیل کرده؟(یعنی زمان احمدی نژاد امنیت هزینه نداشته!!!!)
-سفرهای اقای احمدی نژاد خرج نداشت؟ا(روحانی سفر نمیره؟!! اونم سفرهای پر اهن و تلپ)
-احمدی نژاد یارانه نقدی رو اورد و چند برابرشو با افزایش قبوض از جیبها برداشت/ جناب ناشناس افزایش بهای گاز و برق جهانی هست در ثانی بهای انرژی در کشور هنوز هم از اکثر کشورها بایینه!!(بلخره کدومش؟!)
-افزایش حامل انرزی در دوران اقای روحانی 30 در صد بود نه 700 درصد(700درصد دروغ محضه-مردم احمق نیستند)
-50 دلار شدن نفت برای روحانی افتخاره!!!!
جناب خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
رکود بی سابقه و خالی بودن دست مردم از پول و سیل چک های برگشتی و خراب شدن بازار و فقیر شدن مردم هم جزو افتخارات این دوره است؟ بعد با این رکوووووووووووووود شما به ثبات تورم مینازی؟ خب اگه دولت قبل هم میخواست اینجوری به قیمت بدبختی مردم تورم رو کنترل کنه که میتونست!
البته جدا از اینکه ثبات تورم فقط احساس شخصی دولتیهاست و در واقعیت دارن هی تیکه تیکه مجوز افزایش قیمت 6درصد 6درصد برای کالاهای اساسی(=نیازهای ضروری مردم) صادر میکنن و قیمت لبنیات به جایی رسیده که کمتر کسی شیر میخوره!! و سیاستشون اجازه نمیده دلار پایین بیاد و قیمت مسکن مهر رو در عرض 2ماه 3برابر کردند!!!(مردم بیچاره که همه دارو ندارشونو دادند مجبور به انصراف شدند) و بهای برق و آب هم در عرض یکسال 40درصد رفته روش(به اسم 30درصد) ، قیمت نان هم که دیگه بدون شرحه ؛ خلاصه روحانی رکورد هایی داره که تو تاریخ نظیر ندارن.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
واقعا بعضیها فقط به فکر منافع شخصی هستن شما با این وضعیت تحریم توقع دارین یارانه تونم بیشتر بشه؟ نکنه تو نون خشخاشی میخری 5 هزار تومن
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
بول نفت 150 دلاری چی شد؟ چرا رکورد دار تحریم شدیم؟ چرا یارانه ها رو برداشتین؟ چرا قیمت بنزین 7 برابر شد؟اقای روحانی چقدر باید جور دولت قبلی رو بکشه؟اگه اقای احمدی نژاد کشور رو به این وضع نمیکشید دولت محترم روحانی بهتر از این عمل میکرد
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
درامد نفتی زمان احمدی نزاد 10 برابر الان بیشتر بود اونم بدون تحریم نفتی و گرفتن اسون بول نقد12 برابر شدن رو نمیبینی 2 برابر شدنو چطور میبینی؟اقای روحانی تمام زحمتشو بکار گرفته وضعیت اقتصادی کشورو نجات بده
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
کافیه با قطار از تهران بسمت شیراز حرکت کنی قطار تا اباده سرعت خوبی داره از اباده تا شیراز با سرعت 40 یا 50 کیلومتر در ساعت گاهی هم کمتر حرکت میکنه میدونی چرا؟ بخاطر اینکه اقای احمدی نژاد فرصت نداد تا مسیر خوب اماده بشه و سریع دستور داد افتتاح بشه تا تو دولت خودش افتتاح شده باشه و این وسط فکر بقیه رو نکرد
واقع بین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
انقدر خودتو آزار نده بنده ی خدا چی از این دولت آیدت میشه که داری خودکشی میکنی؟ اصلا ارزششو نداره والا
این اعداد که همشون با عدد7 یه سنخیتی دارن رو دیگه از کجا دراووردی؟ 7برابر-17برابر-70برابر-77برابر-700برابر!!!!!!
بابا بیخیال ، مگه چقدر برگشتن احمدی نژاد منافعتون رو تضعیف میکنه که صبح تا شب دارید برضدش فعالیت میکنید؟ البته مطمئنا جواب برعکسی میگیرید بدونید هرچی اسرار کنید بدتر میشه.
مردم خودشون بهترین قاضی هستند نقاط ضعف این دولت هم قایم کردنی نیست همه میفهمنش ، لازم نیست چیزی رو که مردم میبینند رو بخواید چپه براشون تعریف کنید!
برای آرامش خودتم شده بس کن و انقدر با خصومت و دلخوری و لجبازی و نا به حق به احمدی نژاد و دیگران حمله نکن که چیزی جز رسوایی برات نداره.
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
واقع بین به نظر من تو بد بین و در برخی موارد خوشبینی من تنها جوش خودمو نمیزنم جوش امثال تو رو میزنم وگرنه من نه به کار و حقوق دولتی علاقه دارم نه جیره خور هستم مثل بعضیها
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
واقع بین اگه سواد داشتی همه اعداد به 7 ختم نشد به 12 هم ختم شد
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
واقع بین معلومه از بیامت عصبی شدی چرا چون جواب سوالات منو نمیتو.نی بدی بحثو میبیچونی رسوا اون میشه که دادگاه هر روز احصارش میکنه
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
جناب خان زمان احمدی نزاد داعش تو عراق و افغانستان حضور داشت؟ روحانی برای سفر به اروبا میره نه کومور و بولیوی و ونزوئلا این گرانی های این دولت کادوی دولت احمدی نژاده و تحریم نفت فرستادن میمون به فضا دردی از جامعه باز نمیکنه کمتر عوامفریبی بکنید
جناب خان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
گفتم که میخوای خودتو گول بزنی ، بزن ولی سعی نکن دیگران رو احمق فرض کنی و افکار ""قرضی"" خودتو به خوردشون بدی ، هرچند البته بخوای هم نمیتونی.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
انقدر سراب نبین دوست عصبانی که همش درحال پیچوندن نظرات دیگرانی و فرار کردن به جلو، بسته دیگه خبر پر شده از نظرات بی اساس و مغرضانت همه خسته شدن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
آخی! روحانی میره کشوهای باکلاس!؟
جناب سرابی جمع ضدنقض گویی ها و اعداد ارقام من درآوردیت را مشاهده فرمودی؟
کاملا مشخصه شما اهل مغلطه ای نه منطق. هر چقدر هم دیگران با منطقت جوابت را بدن حرفت خودت را خواهی زد.
نمیدونم شایدم بچه ای و تحت تاثیر...
به هرحال راحت باش ولی دیگران را بچه فرض نکن. زیادم حرص نخور ...
ناشناس22
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
دل آدم برای امثال سراب یی میسوزه ، طفلکی عقده های شخصیشو از دیگران داره اینجا خالی میکنه، آخی واقعا ترحم برانگیزه
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
وقتی من با ارقام و منطق دلیل میارم کم میارید و بحثو به توهین و حاشیه میکشید البته جز این هم از شما نتظار نیست
وطن برست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
چند روز قبل که اقای روحانی به حسینیه اومدن رهبری با اون عظمتشون بلند شدن و احوالبرسی کردن ولی احمدی نژاد سرشو انداخت بایین خودشو زد به ندیدن طرفداراشم خودشونو زدن به ندیدن
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
من نظراتو میبیچونم؟کدومتون تونستین جواب سوالی که چرا ایران با درامدهای بسیار بالای نفتی در دوره احمدی نژاد رکورد دار تورم شد رو بگید؟وقتی که بقال سر کوچه اقای احمدی نزاد الگوی اقتصادی ایشون میشه اقتصاد به این روز میفته
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
جناب خوان خب جواب سوالات سرابی رو نمیتونی بدی چرا توهین میکنی؟ راستس خیلی وقته زمان خان و خان بازی تموم شده
ناشناس ف
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
بنظر میرسه سرابی واقعا سراب میبینن!!!!!!!!
عبدالرحمن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
دمت گرم اقای احمدی نزاد براید 6 میلیونی رو کردی 21 میلیون احدی صداش در نیومد تو دولت اقای روحانی دو ساله قیمتش ثابت مونده و حتی کمی شکسته مردم ناراضیند
ارش
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
طرفداران اقای احمدی نژاد میگن مرغ یک با داره
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
دلت بحال خودت بسوزه که قوه فکر نداری که بدونی احمدی نزاد به چه وضعی تو رو انداخت
حصارکی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
اقای احمدی نژاد چرا هنوزم که هنوزه نگفتی؟اصلا چی رو میخواستی بگی؟چی داشتی که بگی؟
ناشناس
| Germany |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
امان از حسادت و کوری سیاسی وبی اطلاعی اگه یک بادکنک از دست یک بچه به هوا در بره همه روزینامه های زنجیری مینویسند برای اولین بار در ایران جوان ایرانی بدون نیاز به متخصصین خارجی بالن به فضا فرستاد. ودر جائیکه سومین موشک فضائی امریکا لحظاتی پس از برخاست منجر میشود و چندین میلیارد دلار تجهیزات دود میشود , این سراب دیدگان فرستادن موجودی زنده به فضا و بازگشت سالم آنرا به زمین چون قدرت درک این صنعت بسیار بسیار پیچیده را ندارند آنرا بیش از میمون هوا کردن و خرس به رقص آوردن تصور نمیکنند .بعد همین افراد منتظرند تا ما برایشان دلائل و اسناد بیاوریم . " منطذر دلاعل و اصناط باشید " !!!! برای شما فقط بایستی بادبادک هوا کرد بیشتر قدرت درک ندارید.
اینگونه افراد فکر میکنند احمدینژاد موشک را به هوا فرستاده و با گستاخی و بی ادبی و بی اطلاعی تمام حاصل سالها تلاش شبانه روزی دانشمندان و نخبگان و متخصصین کشور را با کینه و حب و بغض , از آن فقط میمون هوا کردن میفهمند و بیشتر قادر به تعقل نیستند .
و جای بسی افتخار و مباهات استکه ایندسته از افراد طرفدار و حامی احمدینژاد نیستند .
علی محمدنصیری لرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
16
4
داش محمود جون مادرت بااندیشه های امام راحل کاری نداشته باش،خواستی مدیریت جهانی کنی که خودمون منزوی شدیم،اندیشه های امام راحل کارامثال شما نیست،شما دستور ولایت رو پشت گوش انداختی،برادر من مهمترین اندیشه فقهی سیاسی امام خمینی مبحث ولایت بوده که شما توی اون رفوزه ومردودشدید
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
آحمدی نژاد: در مورد تبیین آرمانهای انقلاب اسلامی و خط امام، من خدمت مقام معظم رهبری، برنامه را عرض کرده‌ام و تشریح نمودم و ایشان هم بزرگواری فرمودند و راهنمایی و سفارش و تاکید کردند. ..

علی محمدنصیری لرستانی: داش محمود جون مادرت بااندیشه های امام راحل کاری نداشته باش.... مهمترین اندیشه فقهی سیاسی امام خمینی مبحث ولایت بوده که شما توی اون رفوزه ومردودشدید......

البته مهمترین اندیشه فقهی سیاسی امام خمینی مبحث ولایـــــت بوده که شما لرستانی با کامنت خودت هم اکنون تو اون رفوزه ومردودشدی...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
برای محکم کاری نام پدر را هم بنویس :)
رضا ط
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
شما که سنگ ولایت رو به سینه میزنی(تظاهر میکنی) میدونی چه کسی اقای احمدی نژاد رو همزمان با فراغت ایشون از ریاست جمهوری به عضویت ""مجمع تشخیص مصلحت نظام"" منصوب کرد؟ میدونی از نظر رهبری چه جور افرادی مناسب این طور پست های کلیدی و اثرگذار هستند؟ چه قدر ولی ما فرمودند که سیاه نمایی نکنید!! سیاه نمایی نکنید!! این همه نقاط مثبت رو نمیگید حد اقل سیاه نمایی نکنید!!!! بابا سیاه نمایی نکنید!!! اینا هیچی اصلا میدونی الان ولی ما چه کسی هست؟!!!! اصلا ولایت ینی چی؟؟ اصلا من درست نوشتمش یا نه؟؟
ای بابا.. ای باباااااا... ای بابااااااااااااااا ، مگه میشه؟!! آخه مگه میشه؟!!!!!! نه آخه میشه؟!!!!!! پایه اینهمه اعتماد به نفس شما کجاست؟
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
اونایی که منفی میدین چون جوابی ندارین منفی میدین.
بیتا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
ناشناس ایرانی کجایی؟نظرات طرفداران مومن و فروتن رو بخون.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
13
4
همه دروغگو هستند الا محمد احمدی‌نژاد، از جیب درآوردن اسامی خلاف کاران ،اتئسط حمدی‌نژاد همانند شهشیر از غلاف کشیدن فتحعلیشاه در مجلس صلح ترکمنانچای بود ، با2تفاوت 1- فتحعلیشاه شمشیر را تانصف از غلاف بیرون کشید ولی وی اصلا از جیب در نیاورد که نیاورد
2- فتحعلیشاه فقط در همان جلسه فرنایشی این کار را کرد ولی وی 8 سال آن را طول داد آخرش هم یک نوار صوتی زوار در رفته مبهم به مجاس ارایه کرد نا آن افثضاحش.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ولی نوار تصویریش کاملا واضحه. مشکل از چشم دل شماست!
آراد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اگه نمونه بارز فتحعلیشاه رو میخوای ببینی مذاکره کنندهای دولت قبل و این دولت رو مقایسه کن ، اونا سر توقف 20% چونه میزدوند اینها با التماس و تخته کردن در آب سنگین اراک و فوردو و اکسید کردن تا 3% و .... میگن تو رو خدا با ما توافق کنید که حزبمون رای بیاره
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
اراد توافق 20 درصد و 3 در صد شکمو سیر نمیکنه همون جور 20 درصدو کشیدیم افتادیم به تحریم
سرابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
6
2
تازه جیره من از دست خداوند میاد نه بنده خدا اون بدبختهایی که چشمشون برای روزی بدست انسانهاست محکوم به نابودی هستن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خدا شفات بده
سرابی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
خدا اونهایی رو شفا بده که فرق ورشکستگی اقتصادی رو با ثبات نسبی اقتصادی نمیدونن
اذری
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۲
ناشناس واقعا برات متاسفم نوع طرز فکرت شبیه...
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
10
1
جناب آقای سرابی
نظرات شما را در مجموع مثبت ارزیابی کردم اما در ارائۀ نظرات شما قدری هیجان وجود دارد و هیجان از منطق می کاهد.گذشته از خود آقای احمدی نژاد که بحثش طولانی است (بگم بگم، شاید روزی بگم) باید بگویم دولت ایشان در خیلی موارد نشان دادند که ناکارآمد هستند و با در دست داشتن منابع مالی و انسانی بسیار به اهداف برنامه های توسعه ششم و هفتم نرسیدند. اما آقای سرابی تجربه نشان داد این استدلال که قیمت حاملهای انرژی در جهان یا منطقه نسبت به ایران بالاست و نتیجه بگیریم که برای این که عده ای(فقط عده ای) اسراف نکنند باید آن را به قیمت بالاتر ارائه کرد صحیح نیست. یاد سخن آقای احمدی نژاد می افتم که فرمودند که اگر شیر گران شود همه می توانند از آن استفاده کنند! و شیر را گران کرد(یارانۀ آن را قطع کرد) آیا مصرف شیر بیشتر شد و شما می دانید که عدم مصرف شیر چه عوارضی را در آینده به همراه خواهد آورد. گرانی نان و گوشت و برنج و... نیز به همین منوال...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
عجب!ولی من حرف های سرابی و عبدالرحمن رو سرشار از تناقض می بینم یه بار دیگه مطالعه بفرمایید.
در ثانی میشه بفرمایید کدوم یک از رییس جمهورهای منتسب کارگزاران و اصلاح طلبان به برنامه های توسعه در زمان خود رسیدند و به آن جامه ی عمل پوشاندند که احمدی نژاد دومی آن ها یاشد؟در زمان کارگزاران که کاملا زاویه گرفتتند از برنامه های توسعه، اصلاح طلبان هم بماند!
همین برنامه ی هدفمندی یارانه ها باید خیلی زودتر توسط مدعیان اقتصادی کشور در زمان خودشان انجام میشد ولی از ترس کاهش محبوبیتشان و از روی ناتوانیشان مدام به تأخیر افتاد تا اینکه احمدی نژاد آن را استارت زد...اصلا دیگر امکان بستن بودجه را نداشتند و باید این اتفاق می افتاد...
ادلاید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۳
7
0
برداشته شدن یارانه شیر توسط احمدی نزاد باعث شده قدرت خرید اقشار کم درامد بایین بیاد و نتونن شیر بیشتر بخرن برای اقشار بر درامد فرق زیادی نکرد اقشار کم درامد متضرر شدن بخاطر گرانی نان و شیر و لبنیات و بوکی استخوان شایع شد
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۴
8
0
جناب ادلاید درست می فرمایید. قطع شدن یارانه شیر یک مثال است. در اصل ببینید چه اتفاقی افتاد. یارانه شیر به کارخانه های تولید لبنیات پرداخت می شد تا آنها بتوانند شیر را به «قیمت پایینتر» عرضه کنند. با قطع شدن این یارانه کارخانه های لبنی بایستی هزینه های ناشی از افزایش حاملهای انرژی و مواد اولیۀ خود را از طریق افزایش قیمت شیر و دیگر محصصولات جبران کنند. با هر بار افزایش قیمت در حاملهای انرژی به طور مستقیم قیمت لبنیات افزوده شد و چاره ای هم جز این نبود. خوب حالا این چه منطقی بود که «کارشناسان بزرگ اقتصادی» در دولت قدرت درک آن را نداشتند؟ پاسخ قدری ساده است. این کارشناسان بزرگ خود از اقشار آسیب پذیر نیستند تا درک کاملی از آسیب به اقشار کم درآمد داشته باشند.
اما جناب ناشناس! شما پاسخ خود را در نوشته تان داده اید. دولتهای قبلی ناتوان از اجرای دقیق این برنامه بودند و بستر را آمادۀ اجرا نمی دیدند و می دانستند که با اجرای آن معضلات بیشتری (به همین شکل حاضر) بوجود خواهد آمد. در این که هر دولت به دنبال کسب محبوبیت است که شکی نیست. مهم انجام کارها به شکل صحیح است. وقتی سازمان برنامه و بودجه با بیش از نیم قرن تجربه یک شبه تعطیل شود و تصمیمات خلق الساعه گرفته شود عوارض آن هم به همین صورت بروز خواهد کرد.
علی محمدنصیری لرستانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۳۰
0
0
لالالا،لالای لای،داش محمود باانتخابات میگه بای بای، اون باهمون زبون کوچه بازاری که توی محافل رسمی صحبت میکردی(پوپولیستی)داداش اون ممه رو لولو خورد،اگه دفعه دیگه توی آسمون سیاست ایران به بخشداری دورافتاده رسیدی،من سیبیل هاموخشک خشک میزنم،پایگاه اجتماعی نداری،پشتیبان نداری،اون چیزهایی که واسه ولش کن یه کلام ختم کلام،همین که نفس میکشی بگو شکر،بگم بگم،داش داش،برگه روبگم داش داش،توجیبمه،داش داش،جیب کتمه داش داش،برگه روچکارش بکنم،الکی خوشم،داش داش،برگموکردم لولو خورخوره،داش داش،
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین