کد خبر: ۲۱۵۲۰۱
تعداد نظرات: ۱۰۴ نظر
تاریخ انتشار:

ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!

شاید باورتان نشود ! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...
گروه حوادث، شاید باورتان نشود ! اما در همین کشور خودمان می‌شود با مراجعه به یک سایت به عنوان متقاضی «ازدواج یک ساعته» ثبت نام کرد، عجیب‌تر اینکه وقتی به سایت مراجعه می‌کنید با عباراتی مثل این در خوداظهاری برخی از زنانی که پیشتر ثبت‌نام کرده‌اند مواجه می‌شوید: خانم 39 ساله، عالی، رنگ پوست سفید، سالم، با تناسب اندام عالی و جذاب، با قد... و وزن...

به گزارش بولتن نیوز،
در این میان اظهارات زنی 24 ساله نیز جالب است که تنها مایل به ازدواج یک ساعته با مردان 50 سال به بالاست و می‌گوید که تحصیل کرده و متشخص است.

 تنها کافی است که کلمه «صیغه» را در یکی از موتورهای جستجوگر سرچ کنید و بعد از ثانیه ای با حجم زیادی از مطالب روبرو می شوید، برای باز کردن برخی از این سایت ها باید زحمت «ران» کردن فیلترشکن را به خود داد که عمدتا نیز بدون استفاده از نرم افزارهای تسهیل کننده باز می شوند و جالب است که عمده آنها شما را به استفاده از اینگونه ازدواج ها تشویق می‌کنند،‌ ازدواج های مقطعی و حتی یک ساعته! روابطی آنقدر کوتاه و برپایه پول؛ که به سختی می‌توان نام ازدواج بر آن نهاد.

به سراغ یکی از این سایت‌های ترویج کننده پدیده صیغه و متعه می رویم؛ نمای سایت که با قرار دادن اسامی خداوند رنگ و بوی عرفانی به خود گرفته، در وهله اول سبب می شود که شما این سایت را نسبت به سایر سایت ها تافته جدا بافته بدانید، اما بررسی کلی سایت نظرتان را تغییر خواهد داد.

این سایت براساس مطالب مندرجه از سالروز مبعث پیامبر تاکنون بیش از 100 بار مورد حمله بزرگ DDOS قرار گرفته است اما همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و تنها با قطع و وصل‌ شدن‌های مداوم موجب به زحمت افتادن طرفدارانش شده است.

گردانندگان این سایت قطع و وصل‌شدن را نشانه مظلومیت خود می‌دانند و معتقدند این قطع و وصل شدن‌شان نشانه حقانیت فعالیت محسوب شده و برای آن چیزی که خودشان «کوری چشم کافران» نام نهادند، با تلاش‌های شبانه‌روزی تیم فنی، حملات احتمالی آتی نیز خنثی می‌شود.

دامنه این سایت CF است که هر روز زحمت فیلترشدنش برعهده یک سازمانی می افتد اما دست اندرکاران سایت تنها با اضافه کردن یک عدد به آدرس‌ سایت، این امکان را به طرفدارانشان می دهند تا بدون استفاده از هرگونه فیلترشکن به محتوای سایت دسترسی پیدا کنند.

با اینکه بنابر گفته گردانندگان این سایت، محتوای این صفحه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران است، اما در بخشی از این سایت آمده است که این سایت «فقط فتوای کتبی مراجع اعظام تقلید جهان تشیع (مجوز شرعی) را کسب و هیچ‌گونه مجوزی از هیچ نهاد قانونی جز قانون اساسی، قانون مدنی و قانون حمایت از خانواده ندارد، لذا فعالیت این سایت به استناد ماده 21 قانون حمایت از خانواده، ماده 223 قانون مجازات اسلامی و براساس ماده 1071 و 1075 قانون مدنی ایران است.»

این سایت در دو بخش ازدواج موقت یک ماهه و ازدواج موقت ساعتی به فعالیت خود ادامه می‌دهد که افراد تنها با ارائه پیامک شامل شماره فیش واریزی و ساعت آن به جمع متقاضیان وارد می‌شوند.

مدیریت سایت را براساس آن چیزی که خودشان درج کرده‌اند، فردی به نام «ف.ش» که از قضا کارشناس حقوق قضایی نیز هست، برعهده دارد، حق معارفه در این سایت بین 50 تا 200 هزار تومان است و براساس آن چیزی که قید شده، این پول جهت تنظیم ملاقات و در ابتدا اخذ می‌شود و این هزینه‌ها تنها برای افزایش ضریب امنیت سایت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مسوول پیگیری و ارتباط با علاقه‌مندان را زنی متاهل و حدودا 50 ساله برعهده دارد که تنها در ساعت کاری مشخصی اقدام به پاسخگویی و ثبت‌نام از متقاضیان می‌کند، به صدایش که نمی خورد زنی 50 ساله باشه و بیشتر به نظر می رسد دختری 20ساله پاسخگوی ما است، به عنوان یک متقاضی و نه یک خبرنگار با او تماس گرفتیم و این زن در وهله اول با سوالی ما را شرمنده کرد:«شما متقاضی ازدواج یک ساعته هستید یا یک ماهه؟» و هنگامی که سردر گمی ما را فهمید گفت که برحسب تجربه اش پیشنهاد می کند تا در مرحله اول ازدواج یک ساعته و در صورت تمایل یک ماهه را تجربه کنیم»

او می گوید مدل ثبت نام برای زنان و مردان در سایت موجود است و باید طبق مدل ارئه شده ثبت نام کنیم؛ او در مورد تامین مسکن سوال می پرسد و هنگامی که متوجه می شود مسکنی برای ازدواج های یکساعته موجود نیست می گوید نگران نباشید می توانید از مسکن سایت استفاده کنید و هنگامی که در مورد مسکن سایت از او می پرسم می گوید که بنده مسئول ثبت نام و پاسخگویی به سوالات هستم و در مورد مسکن و آزمایشاتی که باید انجام دهید واحد هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت!

از او در مورد قانونی بودن و مجوزهای این سایت می پرسم و او که به نظر از سوال های به قول خودش غیرمعمول من خسته شده بود می گوید ما در حال حاضر مجوز قانونی نداریم اما ما برابر شرع فعالیت می کنیم.

خانم«ی» در مورد استقبال از این سایت نیز در حالی که به وضوح می شد متوجه لبخندش شوی از استقبال چشم گیر آقایان سخن می گوید و با اشاره به عدم استقبال زنان می گوید که زنان به دلیل مشکلات عرفی و سلیقه ای کمتر به اینگونه ارتباطات رغبت نشان می دهند اما مردها راحت تر هستند.

او در مورد چرایی واریز هزینه اولیه برای تعیین قرار که از 50 تا 200هزار تومان است می گوید که این هزینه ها با توجه به شئونات زنان در نظر گرفته می شود و در اصل فیلتری برای کاهش آمار افراد مزاحم است تا افرادی که واقعا خواهان هستند به مراحل بعدی وارد شوند.

با اینکه شماره کارت اختصاص داده شده به متقاضیان در داخل کشور و متعلق به یکی از بانک‌های دولتی است اما پیگیری‌های خبرنگار ما در این رابطه نتیجه‌ای نداشت و با اینکه در خلال پیگیری‌های ما از مسوولان پلیس آدرس این سایت برای بیست‌ونهمین بار نیز فیلتر شد اما پلیس اعلام کرد تاکنون پرونده شکایتی از این سایت واصل نشده است!

او در حالی تعیین مهریه را فیلتر مزاحمان می داند که تعیین میزان مهریه بانوان با توجه به سن، زیبایی، تحصیلات و... و با لحاظ نمودن نظر کارشناس سایت!، انجام می‌گیرد و زنان متقاضی این ثبت‌نام نیز حتما باید مطلقه یا بیوه بوده و با ارسال تصویر شناسنامه خودشان صداقت خود را نشان دهند.دختران دوشیزه در این سایت پذیرش نمی‌شوند و ارائه خدمات به بانوان تمامی ادیان انجام می‌گیرد اما در مورد آقایان نیز شرایط ویژه‌ای مدنظر است، چراکه متاهلین مجاز به ثبت‌نام در این سایت نیستند مگر با ارائه دلیل موجه و همچنین آقایان برای ثبت‌نام ماهانه باید از موقعیت اجتماعی و تمکن مالی خوبی برخوردار باشند.

به گزارش ایسنا، با اینکه پلیس همواره نسبت به فعالیت سایت های همسریابی و این گونه سایت ها هشدار داده است اما بنظر می رسد جذابیت حضور و استفاده از محتوای این گونه سایت ها آنقدر زیاد است که نه تنها مسایل مالی بلکه مسایل غیر اخلاقی احتمالی نیز راه را برای علاقمندانش ناهموار نمی‌کند و جای سوال است چرا این سایت شاکی حقیقی یا حقوقی نداشته و چرا گامی برای برخورد با اینگونه سایت‌ها با وجود ارائه شماره حساب متعلق به یک بانک دولتی، برداشته نمیشود؟

منبع: ایسنا

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۵۸
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
33
76
کاملا با چنین سایتی موافقم چون باعث کاهش مزاحمت برای نوامیس مردم در کوچه و خیابان و مغازه و ماشین و....میشه هرکسی که اهلش باشه از این سایت به هدفش میرسه تبعاتش هم متحمل میشه دیگه تر و خشک با هم نمیسوزند شاید آمار تجاوز هم در جامعه کاهش پیدا کنه . والا برای ده دقیقه پیاده روی مجبوری با وحشت دور و برخودت را تا شعاع چند متری کنترل کنی مبادا مورد حمله قرار بگیری.
پاسخ ها
نازنین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ببخشید مگه شما با چه تیپی میری بیرون که همه نگاه می کنن
معلم
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خانم میدونید یه فایده حجاب مصون ماندن از انواع خطرات اجتماعی است ؟ کسی که حجابش رو حفظ میکنه و خود نمایی نمیکنه در امان خداست .
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شما درکجا زندگی میکنی سارا خانم . من دانشجو هستم و 3ساله از تبریز اومدم تهران وتا حالا کسی مزاحمم نشده . زن تا خودش نخاد هیچ مردی جرات نمیکنه بهش چپ نگاه کنه وبرعکس هستند دخترانی که بخاطر فقط شارژموبایل خودشونو میفروشند وشما هم اگر موافق این طرح هستی حداقل ازاده باش و جامعه را نا امن جلوه نده
شمس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با سلام،
خواهشا از این فتاوی در نکنید!
زمان قبل از انقلاب در شهر های بزرگ مکان هایی بصورت رسمی و حتی زیر نظر مراکز انتظامی برای ولنگاری ها فعالیت داشتند ولی بهر تقدیر آلودگی ها به سایر نقاط شهرها هم می کشید ...
انقلاب ما به تعبیر آن فرزانه انفجار نور بود تا دیگر شاهد آن مظاهر ضد فرهنگی نباشیم ؛ جوانان در کارخانجات و کشتزارها و مزارع و ادارات مشغول فعالیت شوند ؛ قله های موفقیت را در میادین مختلف فتح کنند ؛ کانون های گرم خانواده ها شکل بگیرد و ...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی وقت بود سر نمیزدم و نظر نمیگذاشتم بعد مدتها یه سرس زدم و باز هم دیدم مثل قبل یه عده ......
مدیر پایگاه خیلی متاسف می شویم که بگوییم چنین کاربر ی با چنین زبان گزنده و ناسزا گو به ما و خوانندگانمان همان بهتر که اینجا نیاید .چقدر باید تاسف خورد و شرمگین شد که در قاموس برخی اخلاق و ادب و متانت و احترام به دیگران جایی ندارد و جالب اینکه از فساد بد می گویند! آیا به احادیث مراجعه کرده ایم که غیبت از زنا بدتر و تهمت از غیبت هم بدتر است و برخی به آسانی دهان به این مفسده عظیم (تهمت) و اهانت باز می کنند .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
صد رحمت به اون تکفیری ها و داعشی ها شما ها با این مطالب و نظرها روی اونارو سفید کردین
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بولتن کاش به چیزی که مینویسی اعتقاد هم داشتی ،شما که از نظر یک کاربر ناراحت شدین و از غیبت و تهمت حرف میزنید کاش خود نیز به ان عمل میکردید .برای نمونه تهمتها و غیبت هایی که از دکتر احمدی نژآد کردین و می کنین .
نمیدونیم دم خروس را باور کنیم یا قسم ...
مدیر پایگاه انتقاد از مسوولین غیر از اتهام است . این دفعه نباید از آنطرف بام بیفتیم و تا کسی به مسوولی انتقاد کرد بگوییم تهمت زد ، تهمت تعریف مشخص دارد که با انتقاد تفاوت بسیار دارد .
ناشناس
| Germany |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
افرادیکه موافق این مطلب هستند آیا حاضرند با خواهر و یا مادرشان که اگر بیوه و بی شوهر است و ساعتی در این مکانها صیغه میشود ارتباط برقرارکنند ؟؟؟؟
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
بولتن چرا سفسطه میکنی .
اون همه به دکتر تهمت زدید اسمشو انتقاد میزارید انگ دزدی ،اختلاس، سفارش های فامیلی و ..... تهمت بدون داشتن مدرکه.
ما فرق تهمت و انتقاد رو میدونیم شما نمیدونید.
مدیر پایگاه هرگز ! حتی یک مورد نمی توانید این عناوینی که گفته اید را ما به کسی نسیت داده باشیم. بله ممکن است گفته شود که در دوران ایشان اختلاس های بزرگی صورت گرفت ولی اینکه وی ...هرگز - در ضمت همین که بی مینا می گویید ما تهمت زده ایم خودش تهمت بزرگی است .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ماجرای وام 20 میلیاردی که نوشته بودین اخرین روزهای ریاستشون توسط دفترشون درخواست شده و دستور پرداختشو صادر کردن....
برید توبه کنید.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
36
65
کاربسیارخوبی ست چون شرع اسلام هم به این امرتاکیددارد
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با سلام،
جناب علی !
برنامه های شرع اسلام جامع الاطراف است و اگر بدرستی بمرحله اجرا گذاشته شوند دیگر جایی برای این قبیل ولنگاری ها و بدعت گذاری ها نخواهد بود.
یک علی دیگر که بدنبال شناخت و درک راه و سیره علی (ع) است .
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
علی اقای گل درشرع اسلام ویا در کجا ی قران نوشته که محلی را با ادرس مشخص برای صیغه تاسیس کنند تا مردان زنان مسلمان جهت ارضاء خود به انجا مراجعه کنند . صیغه خوب است ولی برای بیوه زنان و مردان بی زن با ان هم شرایط خاص . جوان غیرتمند بیکار نمی ماند ودختر عفیف بدون شوهر
ایرانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
11
64
افرین به کار اونها

این لازم و ضروریه

این سایت باشه نباشه ، صیغه ساعتی بصورت فحشا از درو دیوار شهر داره بالا می ره ..... اگه از این سایت ناراحت هستین اول برین شهرتونو پاک کنین بعد....
تازه به این سایت باید جایزه هم داد چون داره کار غلط رو حداقل تو یه نظم و چارچوب می اندازه که بودنش برای جامعه ضروریه .......
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
از فواید این حرکت نو کاهش روسپی گری بوده بدین ترتیب که اگر به فرض بانویی قبلا به هر قیمتی و هر جایی حاضر شده تن به خواسته مردان دهد با شیوع این حرکت های نو با هر کسی هر جایی و هرقیمتی حاضر به خود فروشی نمی شود و اینجا فرصت برای مردان متاهل، زیاده خواهان و بی بندو باران تنگ شده ناچار به کنترل می شوند که این کنترل یعنی فرهنگ یعنی رشد اجتماعی و ........
مغان اوغلی ازاردبیلی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
غیرت مردان است که جامعه را سالم میکنه . در هرشهری که مردان بی غیرت وجود دارد زانانش نیز بی غیرت میشوند فساد نیز زیاد میشود چرا در استان های اذربایجان چنین چیزی وجود ندارد
ناشناس مجرد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
13
57
با سلام آقا چرا دارید جلوی پای اینها سنگ پرانی میکنید حالا یک مرکزشجاع برای تخلیه جوانان دختر و پسری که حالا به هر شرایطی نتوانستند ازدواج کنند دایر گشته تا ما سمت زنا نریم اونم دارید می کوبیدش نکنه ازدواج موقت هم گناه نکنه نمی دانید امامان ما لعنت فرستادند بر کسانی که با ازدواج موقت ( صیغه ) مخالفت کرده و به چشم زنا در جامعه نگاه می کنند...
پاسخ ها
سینا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ناشناس مجرد هوسران اول مطلب را خوب بخون بعد نظر بده . دختران مجرد را قبول نمی کنند بلکه هدف زنهایی است که باکره نیستند . زنی که ساعتی به عقد مردی در میاد در خوشبینانه ترین حالت در شبانه روز با 10 نفر همبستر میشه واین ارضاء نیست بلکه خودفروشی است .ضمنا هیچ روحانی حاضرنیست چنین عقدی را جاری کند بلکه بنا به فتوای انها خودشان نیز قبول کنند کفایت میکند . دوستی تعریف میکرد اکثرمردانی که به انجا مراجعه میکنند کارگران فصلی شهرستانها هستند و سواد درست حسابی ندارند وبعضا متاهل هستند ولی به همسرشون دسترسی ندارند . وهزینه ان نیز با توجه به سن وسال خانم دارد که با مسکن از150هزارتومن شروع میشود
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
34
29
خیلی مسخره است
هادی
|
United Kingdom
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
14
40
وقتی ازدواج برا ما جوان ها بسیار مشکل و سخت شده، چاره ای جز ثبت نام در این مراکز نمونده.من خودم واقعا در عذاب هستم، تا حالا که 27 سالمه و با اینکه خوش هیکل و خوش قیافه هستم و دختران زیادی مایل به دوستی با من هستند نخواستم که گناهی مرتکب بشم ولی واقعا دیگه برام خیلی سخت شده!
منتقد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
12
40
ببینید یه چیزه کلی بگم اگه از همون زمان اول انقلاب به جای این همه فشارو.. روی مردم میاوردند همون مکانهای که قبل انقلاب بود رو به صورت شرعی و قانونی تاسیس میکردین الان نه اینقدر فحشا بود و یه چیز به این سادگی اینقدر مهم میشد هم حکم خدا اجرا میشد هم اینقدر یه عده ای که توان ازدواج ندارن به راههای حرام نمیافتادند
بد گفتم بگید بد گفتی
ولی الان بعد 35 سال که همچی مکانهایی تاسیس میشه همه میگن واااااااااااااااای
ببخشید ولی این حرف رو یکی از نمایندگان مجلس زد منم سر بسته میگم توی هر خونه ای باید توالت هم باشه
حالا اینجا یه کشوره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
قربون دهنت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
خیلی معذرت میخوام که اینو عرض میکنم اما سوالی برایم پیش آمد . خداوکیلی اگر چنین مکان های احداث بشه و شما خواهر مطلقه یا بیوه داشته باشید اجازه میدهید خواهرتان ساعتی یکبار عقد شود ؟
بهتر نیست در این زمینه به جای اینکه از سایتها کمک بگیریم از مردانی که تمکن مالی خوبی دارند بخواهیم تا زنانی اینچنین را به عقد خود در بیاورند ؟
علی
| Netherlands |
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
با سلام،
اخوی منتقد!
اولس اینکه اون باصطلاح نماینده "اشتباهی" بود و مجلس "شورای اسلامی" را با اون جایی که بقول خودش "خونه" اش بود اشتباهی گرفته بود؛
در ثانی از برنامه های "انقلاب" ما بستن "همون مکان ها" بود تا در این سرزمین افراد نان دسترنج خود را بخورند و کشوری آباد و پیشرفته و سرفراز داشته باشیم بصورتیکه سرمشق سایر ملل و مردمان واقع گیرد و تا آنرا بدست صاحبش برسانیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
17
38
خب مگه چه مشكلي داره حلاله
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
7
24
اقا شمااز چی صحبت می کنید فساد فقر بیکاری کشور رابرداشته .عدم تمایل به ازدواج بلایل مختلف .شما با کدام منطق صحبت می کنید
سامان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
13
32
حالا شما چرا ناراحت هستید اگه میگن شرعیه شما چرا زورتون میاد
ناشناس
|
United States
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
28
20
تفسیر به رای قران نتیجه اش .این است.کی وچه موقع حضرت رسول وحضرت علی چنین اعمال را انجام داده اند ویا دستور چنین اعمال را داده.اند.هوس رانی دین را به کجا برده؟
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
36
47
این بساط مسخر ه روجمع کنین درکشور اسلامی تاسیس لانه فسادوخودفروشی به این آشکاری؟درکجای دین اسلام ازدواج یک ساعته آورده شده ؟زنی یکساعت دراختیار یکی وساعتی دراختیاردیگری .شبانه روز24 ساعت در اختیار 24شوهردراصل کمونسیم جنسی بارنگ ولعاب شرعی جای این مسخره بازیهابازارکار برای جوانهافراهم کنین خانواده تشکیل دهندازدیادنسل کنن اگرپسری روزی 50تومان بابت یکساعت ارضای غریزه جنسی داشته باشه درماه 1500000تومان میشودبااین مبلغ میتوان خانواده اداره کردامااین پسرجوان بیکاردراوج غریزه جنسی بایدبرای نیازش دست به دزدی قتل تجاوزبه عنف بزندبعدش سرش بالای دار.شماهربرنامه میریزیدبه نفع پولدارهاس .میلیاردرهازن دارن برای تنوع هرروزتوتوآغوش یکی وجوان بیکار ....
پاسخ ها
شهاب
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
افرین مریم خانم ...............
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
مریم خانوم صیغه در مذهب ما مشکل نداره
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
صغه حلال خدا بوده شکی نیست درست این انتقادات هم کاملا منطقی چون خانم باید عده وایسه امیدواریم اصلاحات بر اساس شرع مقدس انجام بشه
م.ق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
شمايي كه از اسلام صحبت ميكني چرا قانون اون رو نقض ميكني جواني كه هيچ شرايطي براي ازدواج نداره خدا راه حلال جلوش گذاشته شما اونوقت شاكي از قانونش؟؟؟نفست از جاي گرم بيرون مياد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
افرين برتومريم
..............
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
افرین منم موافقم میه میشه یه زن 24 ساعت .......................
مدیر پایگاه مسلما اگر جهات شرعی رعایت شود اینطور نخواهد بود .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
ببینید سیاسی حرف نزنین این امر شرعیه حلال خدا هم حلاله به قول دوست مون باید عده نگه داره اون خانوم که چی؟که اون نطفه ب صاحب صاحب پیدا کنه. بله از دید یه خانوم زن رو یه ابزار شناخته میشه چون شهوتش دیر بر انگیخته میشه اما یه پسر چی؟چجوری خودش رو کنترل کنه؟با حموم رفتن؟یا ..... نظرم کار خوبیه اما نه بصورت سایت بصورت مکان های باشه بهداشتی و درست ارائه بشه و تو این ز هم ابزار در نظر نگیرن که ساعتی کار کنه صیغه موقت درست
رویا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
حق با شماست مریم خانم ،این در واقع کلاه شرعیه چون بعد از فسخ صیغه باید عده زن که سه ماه میشه بگذره حالا اومدن گفتن تو این مملکت نمیشه قانونی خونه فساد درست کرد رنگ و لعابش دادن در لفاف امر شرعی ترویجش میکنن.آقا شهاب صیغه مشکلی نداره اما اگه تمام شرایطش رعایت بشه.من معتقدم تا زمانی که زنانی هستند که به جای صیغه شرعی راضی به این عمل زشت میشن ایرادی به آقایون نمیشه گرفت.
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
10
32
خدا عاقبت همه ما را ختم بخيركند
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
19
23
به کجا میرود این ملت
رمضون
|
Japan
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
16
24
مریم خانوم مثل اینکه شما پولتون از پارو بالا می ره من خودم الان نزدیک 33 سالمه و به علت مشکلات مالی قادر به ازدواج نیسم خیلی خوشحال می شیم که این برنامه ها وجود داشته باشه من دو سال پیش از فشار نزدیک بود عاقبت خودم را با یه خانمی که متاهل بود خراب کنم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
اقا رمضون تو خسره الدنیا والاخره هستی . تا اخر عمر نه این دنیا راخواهی داشت و نه اخرت را . حاضری بری اونجا و پول بدی وببینی که طرف از بستگانت هست. از همین فردا برو دنبال یک صنعت من قول میده درست سال دیگه این موقع یک استادی و ده ها نفر التماس میکنند با تو ازدواج کنند
یک ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
احسنت جناب ناشناس . متاسفانه امثال آقا رمضون نشستند و دهانشونو رو به آسمون باز کردند که خداوند براشون بی هیچ زحمتی مائده آسمانی بفرسته .
قدیمی ها میگن برو یه صنعت یاد بگیر بزار تو بقچه ، بنداز رو کوله ات ، یه روزی به کارت میاد.
شیوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
13
18
گور بابای سایت همسریابی....همشون دروغ میگن..فرهنگ این چیزا تو کشور ما نیست..همون بهتر که جمعش کنن..

هنوز یه هفته نگذشته از اسیبی که دیدم..تو یکی از همین سایتا با پسری اشنا شدم که ظرف 2 روز با تهدید خواستار چند میلیون پول بود..به کمک خانواده و پلیس تونستم طی یه قرار ساختگی تحویل قانون بدمش..
دخترای عزیز...تورو خدا وارد این جور سایتا نشید..والا مجرد موندن خیلی بهتره ...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
3
13
و من یتق الله یجعل لهو مخرجا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۱
16
10
با مریم خانم موافقم جوونا رو انقد بدبخت کردن از ازدواج میترسن ولی اینایی که اینجاها میرن از فقر وفشار ازدواج نیست بلکه از سر بوالهوسیه چطور یه ساعت اونهمه پول به زنی که معلوم نیست ایدزیه چیه میدن ولی به زن خودشون ندن
مسخرس
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
6
13
فقط تنها راه حلش کم کردن مشکلات اقتصادی از جمله بیکاری هستش بقیه خودبخود حل میشن
پاسخ ها
علی یزدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
به پیر به پیغمبر در کشور بیکاری نیست . پسر من هم تا 25سالگی توخون میخوابید ومیگفت کار نیست تا اینکه 3سال پیش بردم گذاشتمش پیش یه مکانیک بخدا بعداز یکسال شد استاد و الان روزی بیش از 300هزار تومان در امد داره .ازدواج هم کرده از مسکن مهر خونه هم بهش دادند و چندروز پیش یه رنو هم خرید . جوانا فکر میکنند کار فقط پشت میز نشینی است .تازه کار دولتی هم پیدا شد با ماهی یک میلیون و2 میلیون چطوری میخان خونه وماشین بخرن وخونه بچرخونند . برید صنعت یاد بگیرید یکسال بخورید نان تره یک عمر بخورید نان کره
به علی یزدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
پسر شما روزی 300 هزار در میاره ماهش میشه 9 میلیون اونوقت مسخره نیس رنو بخره و مسکن مهر ثبتنام کنه؟
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
2
10
ثبت ازدواج‌های یک ساعته با 50 هزار تومان!...
عجیبه واقعا عجیبه در کشورهای غربی وشرقی ...همه جا همیشه خانه های فساد دایر وبی بندوباری جنسی تحت نام آزای ،آزاد .مجالس مختلط حیوانی در هم ،تعویض زن و شوهر... و هرچه فکر شیطانی و پلید یک نفربه اصلاح برسد فساد آزاد .با این وجود آمار تجاوز و خصوصا طلاق و آما ر زناو متاسفانه زنای محسنه بالا .آمار تجاوز به کودکان وحشناک واکنون آمار ازدواج همجنس بازان و....ومتاسفانه بعضی ها اصلا متوجه نیستند چه مینویسند و چه میگویند.حداقل یک نگاهی به مشکلات وبن بست های خارجی ها بینداید بعد اظهار نظر کنید.
بعد ما دعش را مسخره میکنیم که جهاد نکاح دارد.احتمالا داعش در ایران هم همچین بیطرفدار هم نیست که ما فکر میکردیم!! وای بر ملتی که فرصت مطالعه را از خود بگیرد .
بپرسید از افرادیکه در امریکا زندگی میکنند یک خانم تا چه ساعتی از شب جرات دارد حتی باشوهر خود از بیش از ۸۰ درصد خیابانهای امریکا عبور کند آنجا همه چیز هم بی حدو مرز آزاد است !!!
علی رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
6
6
به نظر من چه اشکالی داره حالا با هم اذدواج موقت کنند مگه چی میشه دو طرفم راضیند . مهم اینه که جامعه سالم میمونه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
4
4
با خانم مریم بسیار موافقم!
mehran
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
4
6
این دیگه چه مدلشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
مدل 93
مهران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
6
10
این کار اشتباس
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
چجوری فهمیدی؟
جابر
|
United States
|
۰۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
7
3
با سلام به همگی،
اتفاقا این کار بسیار خوبه و همه باید از این کار راضی باشن اینجوری دیگه پسرهای مجرد واسه دختر خانم ها ایجاد مزاحمت نمیکنن. پس الکی جلو پاشون سنگ نندازین.
زهرا
|
United States
|
۰۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
7
6
خیلی کار خوبیه پسرهای مجرد خالی میشن و مزاحمتی برای ناموس مردم ایجاد نمیکنند
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
5
15
الله اكبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خخخخخخخخخ به الله اکبر هم منفی دادن خیلی باحال بود دیوانه همه جا پیدا میشه
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
1
7
سلام دوستان ، من با نظر مریم خانم موافقم چون صیغه شرایط خاص خودشو داره و اینجور موارد انسانی نیست .
قابل توجه مسئولین عزیز
شبنم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
5
4
مشکل از جامعه س نه شغلی هست برای اون جوونایی که دنبال این کارا میرن نه پولی برای تشکیل زندگی. من صد درصد با این کار موافقم چون باعث میشه کسانی که به دنبال این چیزان تو یه چارچوب خاص این کار رو انجام بدن نه تجاوز و زور یا فحشا
پاسخ ها
مهرداد . تهران جنت اباد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
شبنم خانم برای اونایی که عرضه کار کردن دارند کار زیاده . من کابینت سازم مدرک ارشد هم دارم . الان کارمو میکنم و ماهی بیش از 5میلیون در امد دارم . حال استخدام شد شد نشد به جهنم . مگه استخدام بشم بیشتر ازاون میخان بدن . زن وبچه هم دارم .خانمم هم اوردم با خودم کار میکنه ماهی 3میلیون هم برای ایشون میمونه . با ول ول تو خیابون چرخیدن یا تا لنگ ظهر خوابیدن که کا نمیشه
بخدا قسم حتی یکبار هم فکر صیغه و ......نبودم . تجاوز وزور حاصل بی بند وباری و حاصل بیکاری و بیکاری حاصل بی عاریست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
3
8
علي آقا آيا واقعأ شرع چند ازدواجي زن در روز ، نه اصلأ در ماه رو اجازه ميده . حتي اين مسىٌله براي آقايون هم از لحاظ شرعي اشكال داره .لطفأ براي يك بار هم كه شده معني قرآن رو بخونيد . قرآن ميگه بعضي آدمها براي رسيدن به هدفشون دنبال تحريف قرآنند . متأسفم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
4
5
اين هوسبازي باعث از پاشيدگي خانوادهها نميشه ؟؟؟
بارانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
6
6
من که فلسفه همین صیغه(ازدواج موقت شرعی) را نفهمیدیم چراکه من حاضر نیستم خواهر یا مادرم را یک ساعته در اختیار دیگران قرار دهم. و حاضرم که دیگران این کار را انجام دهند و این در من یک تعارض اخلاقی ایجاد کرده که با اصل آن مشکل پیدا کردم.والله اعلم
مدیر پایگاه این شما نیستید که راضی باشید یا نباسید ،در ضمن احکام خداوند با علم به روحیات انسان انشاء شده اند واگر دقت کنیم مصداق مناسب هم دارند .
پاسخ ها
باقری
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
مثل اینکه شما هم بدتون نمیاد از این صیغه های ساعتی به قول خودتون هم ثواب داره وهم یه نوع خدمت به جامعه است . یکی فرزند تحویل جامعه میده دکتر ومهندس ومعلم وروحانی و نظامی وخلبان میشه ویکی هم فرزندی تحویل میده میره ساعتی صیغه میشه یا صیغه میکنه .یکی کشته میشه تا جلو گیری کنه از تجاوز به ناموس کشورش ویکی هم تجاوز گر میشه .....
مدیر پایگاه امان از قضاوت های سریع و صریح ! امان از نیش ها و کنایه ها ، امان از خود حق بینی ها ، اما از اخلاق که در میان ما کم رنگ شده است !
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
اگر مادر یا خواهر انسان به خاطر مسائل جنسی به گناه بیافتند چاره ای نیست باید صیغه شونداما موضوع مهم این است که در رابطه مرد وزن محبت حرف اول را می زند که در این صورت صیغه هم باید طولانی شود تا درطول زمان از عاطفه یکدیگر بهره مند شوندوچه بسا خوب است صیغه به ازدواج دائم ختم شودتا در جامعه هیچ زنی بی شوهر دائم نماند.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
اقا باقری عجب گل گفتی!!!!!!!!!!
فاطمه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
6
13
خدا لعنتشون کنه. هر روز فساد و فحشا بیشتر میشه.هر روز آمار طلاق بالا میره .
اسم خودتون رو گذاشتید مسلمان؟
شماها انسان هم نیستید چه برسه به مسلمان؟
کاش اندکی اخلاق رو حفظ میکردید
مدیر پایگاه خدا کی را لعنت کند ؟چه کسی نباید نام خود را مسلمان بگذارد ؟چرااز عصبانیت پیام می گذارید ؟
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بولتن جان فاطمه خانم گفتند ( خدا لعنتشون کنه ) .
حضرت عباسی نگرفتی منظورش کیا بودن ؟
مدیر پایگاه نه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بولتن جان موضوع این خبر مگر در مورد سایتهایی که ثبت ازدواج یکساعته و یکماه میکنن نیست ؟
خب فدات شم خانم فاطمه هم صاحبان این سایتها رو لعنت فرمودند .
حالا گرفتی مطلبو دلبندم ؟
مدیر پایگاه اتفاقا می خواستیم بعید بدانیم که به این راحتی افرادی را کسی لعنت می کند ،اگر کار آنها قانونی است که نفرینشان اصلا صحیح نیست ،اگر خلاف قانون عمل می کنند که باید منتظر رسیدگی مسوولین بود ،چرا اگر کاری بنظر ما خوب نرسید بجای انتقاد منطقی به نفرین رو بیاوریم .
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خب قربون چشات اگر کارشون قانونی ست چرا مرتبا " فیلترش میکنند ؟
آشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
1
5
خدایا اخر عاقبتشونو ختم به خیر بفرما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
2
6
عزیزان من ترا بخدا دنبال این کار ها نروید زمان ما شهر نو بو د اما من و دوستانم هرگز چا به اون مکانها نگذاشتیم چون اون زنها و دختر ها که از کره مریخ نیامد ه ا ند اینها هم هم وطنان ما هستند از بدبختی به این راه وارد شد هاند. هی نگویید کار نیست اگر اهل کار باشید کار هست ولی کار سخت ما ایرانیها عادت به کار های آسون و پر درآمد داریم و لی کارهایی است که دنبالش بروید گرچه سخته ولی درآمد خوبی داره. جوینده یابنده است.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
2
5
والله من که سر در نمیارم چقد این کار درسته ولی این که یه ساعته هست نفرت انگیزه به قل قدیمیا دکان وا کردین. حداقل اگه چنین برنامه ی هم پیاده می کنید شرط باذرید صیغه یک ماه ی باشه اینجور که این سایتا کار می کنن وضع رو خرابتر می کنن. این همون خود فروشیه
سلیمی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
4
3
باسلام با نظر مریم خانم موافقم وافرین براین معرفت اصیل دینی این خانم . این فکر واین بزم وبساط که این جماعت راه انداخته اند رواج وتبلیغ فاحشه گری وزنا است به نام دین اسلام در هیچ کجای منابع اصلی دین اسلام ازدواج ساعتی نداریم. وبنا به احادیث صحیح اسلامی ازدواج موقت ازفرهنگ جاهلیت اعراب قبل از اسلام میباشد ......
مدیر پایگاه ما راجع به کار این سایت قضاوتی نمی کنیم و آن را به مراجع قانونی می سپاریم ولی متاسفیم که برخی با کمترین اطلاع از احکام اسلامی به سرعت حکم صادر می کنند ، ازدواج موقت با شرایطش یکی از احکام اسلامی است و در رساله همه مراجع تقلید به صراحت آورده شده است وحلیت آن اجماع علماست .
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بولتن جان میشه لطفا بفرمایید کجای اسلام صیغه یکساعته رو تایید کرده ؟
باور کنید برام سوال شده ها . لطفا بنده رو راهنمایی بفرمایید . مرسی
مدیر پایگاه صیغه قرار دادی میان طرفین است که با شروط ضمن العقد انجام می شود و هر زمانی که طرفین بپذیرند محقق می شود به کمتر از یک ساعت یا بیشتر .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
3
6
من هم با مریم خانم موافق هستم در اسلام بعد از هر جدایی و برای ازدواج مجدد مدت زمان عده مشخص شده و در صورت رعایت آن از سوی این موسسه برای هر زن ماهی 50000 تومان می شود که بعید است رعایت کنند پس کلاً فعالیت این موسسه خلاف است من در روستا زندگی می کنم و می بینم که دختران روستایی با کمترین هزینه بهترین زندگی را می کنند در آرامش کامل
مدیر پایگاه ما چقدر دوست داریم که دیگران احکام اسلامی را رعایت نکنند و پیشاپیش قضاوت می کنیم که بعید است رعایت کنند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
بولتن جان این اقا را ست میگه حساب دو دو تا چهار تاست یه کم فکر کن
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
3
4
متعه با زنا وفحشا فرق دارد از همه لحاظ1-طریقه آشنایی با گناه نیست 2-حس دو نفر به یکدیگر باید همسرانه باشد 3-کمترزنی حاضر است کمتر از چند ماه صیغه شود چون باید 2ماه عده نگه دارد4-اگر فرزندی حاصل شد حلال زاده است5-صیغه بیشتر به زنانی که امید به ازدواج دائم ندارند توصیه می شود وجوانانی که اگر صیغه نکنند به گناه می افتند که اکثر جوانان (دختر وپسر)می توانند خود را تا زمان ازدواج نگه دارند6-فرض کنیم همه زنهای خراب که هر کدام چند پسر را مشغول دارند از فردا صیغه شوند نتیجه اش این است که تعداد زیادی مرد باید بروند ازدواج دائم بکنند ودست از هوسبازی بردارند7-صیغه یعنی با اجازه خداوند در آمیختن نه شیطان ا----(البته بگویم شرایط چند ساعته صیغه خیلی کم گیر میاد مگر اینکه شما جند میلیون به خانم بدهی تا بتواند خرج چند ماه عده اش را بدهد)
پاسخ ها
یک ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
خب کسی که چند میلیون پول داره لابد عقل سالم نداره . وگرنه تن به ازدواج دائم میداد نه موقت و یکساعته
farshid
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
5
2
اقدام بسیارخوبی است.باید از این مراکز زیاد دائر شود.بااین روش دیگر به گناه هم نمی افتیم.این کار کاملا شرعی است.
dada
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۲
0
8
نظر قبلی رو که منتشر نکردی چون به مزاج عالی خوش نیومد اینم خواستی منتشر کن خواستی نکن ولی بدون ازدواج موقت درسته تو دین و شریعت مطرح شده ولی اینی که العان به راه افتاده با اونی که مورد نظر شریعت هست کلی اختلاف داره کشور ما که کشور ازمون و خطاست 10 سال امتحان کنید تبعاتش رو خواهید دید درثانی زن یک موجود ارزشمند هست اگه عرضه داری خوشبختش کنی پا پیش بذار اگه نه طبق اصول شریعت ازدواج موقت کن جهاد نکاح نکن! دولت هم به چنین مراکزی اجازه فعالیت بده هستن مردانی که ساختمونش رو بیارن پایین!
مدیر پایگاه اگر پیام قبلی شما هم اینگونه حاوی تهدید بوده است به همین دلیل حذف شده است ،راجع به موضوعی عده زیادی از دوستان کاربر نظرات مخالف یا موافق می دهند و در فضایی آرام و منطقی در حال تضارب آرا هستند چه معنا دارد که کسی بگوید فقط نظر من درست است واگر خلاف آن عمل شد هستند مردانی که ......این سایت ها که راجع به آن بحث می کنیم  اگر با قوانین کشور سازگار باشند حق فعالیت دارند و اگر بر خلاف قانون باشند مراکز مسوول به مسایل آنها رسیدگی می کنند.اینکه کسی برخلاف نظام موجود در کشور خودش قاضی بشود وخود حکم کند و بخواهد ان را عملی سازد قطعا یا نظام را قبول ندارد و باید با او برخورد کرد یا جاهل است که باید ضمن جلو گیری از اقدامش متنبه شود .راستی اگر هر کس با تشخیص خود موضوعی را درست یا  نادرست بداند و بخواهد بر اساس همین ذهنیت خود دست به عمل بزند آیا سنگ روی سنگ بند می شود !؟آیا به سرعت کسان دیگری پیدا نمی شوند که آنها هم بخواهند با فکر خود جامعه را مثل خود سازند در این صورت با میلیون ها قاضی خود خوانده و مجری خودسر چه باید کرد ؟آیا چیزی بنام کشور باقی می ماند ؟در ضمن آن همه هزینه هایی مادی و معنوی و انسانی که می شود تا نظام سامان داشته باشد و هر چیزی از طریق قانون تعیین تکلیف شود برای چیست ؟اینکه مردانی پیدا شوند وساختمان جایی را بجز به حکم قانون پایین بیاورند یعنی اینان خود را محتهد و جامعه شناس می دانند و از سوی دیگر ازطرف مردم حکم پیدا کرده اند که در امور مختلف دخالت کنند و به اجرای منویات خود بپردازند !اگر اینگونه نیست که نیست پس با چه مجوزی کسی می تواند دم از آوار کرد ساختمانی بزند ؟اگر ما در این زمینه چنین حساسیم و توضیح می دهیم بخاطر این است که متاسفانه هستند کسانی که تصور می کنند صرف دلسوزی کافی است تا انسان به ظواهر حکم کند و حکم خود خوانده را هم اجرا نماید . کسانی که نظری غیر از نظرات موجود دارند اگر واقعا متعهد به منافع کشور و نظامند باید به قانون گردن نهند یا از طریق جلب نظر مردم نماینده شوند و به اصلاح امور بپردازند . در نظام جمهوری اسلامی و مطابق با قانون اساسی از هیچ راهی جز قانون امکان اعمال نظری وجود نداردوکسانی که به هردلیل مجلس ، دولت ،و قوه قضاییه را دور می زنند طرفدار هرج ومرج هستند که جز خسارات هنگفت برای ملک وملت ندارد .
اسد سردار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
1
8
انهایی که غیرت دارند چه زن وچه مرد دنبال چنین کاری نمیرند . زنها ودخترها میدانند که بعد صیغه شدن ساعتی یا حتی ماهانه بعید است کسی با انها ازدواج کند وهیچ مردی دوست ندارد با زنی زندگی کند که هر ساعت باکسی بوده ووقتی در خیابان را ه میرود با انگشت نشان دهند واین ضربه به خانمهاست انهاست پس باید تا اخر
ساعت به ساعت با کسانی باشند
ومرد هم چندشش میاد بازنی همبستر بشه که هرساعت یا ماه با کسی بوده
وبه ان زن با چشم بد کاره نگاه میکند نه بعنوان اشرف مخلوقات وکلمه مقدس زن
مجتبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
2
6
تو آیه ی 24 سوره ی نسا تایید این کار هست . اینطوری هم نیست که یه خانم یه ساعت بایکی و ساعت دیگه با دیگری باشه در این نوع ازدواج هم عده هست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
3
8
مشکل اینجاست که پسرها تن پرور و راحت طلب شدن و به خودشون سختی نمی دن که کاری یاد بگیرن و مسئولیت زندگی را بپذیرن وگرنه مشکل ازدواج اینه که پسر باجرئتی که عرضه چرخوندن ی زندگی رو داشته باشه پیدا نمیشه اگر پسرا عرضه داشتن اینهمه مجرد تو جامعه نبود آدم پیدا نمیشه تا حوا هم باشه
قدیم ازدواج زیاد بود چون پسرا عرضه چرخوندن ی زندگی رو داشتن
پاسخ ها
شایان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
هاها دخترای قدیمم توی یه اتاق از خونه پدر شوهرشون زندگی میکردن و به ی نون و پنیر راضی بودن نه دخترای فیس و افاده ای حالا با این مهریه های سنگین تا میگی بالا چشمت ابرو تهدید به گرفتن مهریه میکنن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
شایان مگه مجبورت کردن زیر بار مهریه بری . بیا برو توی همین سایت ثبت نام کن . خلایق هر چی لایق
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
1
4
آقایونی که موافق صیغه هستین خواهر و دختر خودتون رو هم ثبت نام میکنین توی این سایت؟
اجنبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
0
3
حسین اقا در جواب باید بگم 1-صیغه ساعتی همان .....
مدیر پایگاه متاسفانه برخی از دوستان به راحتی با ردیف کردن یکی دو مقدمه در مقام افتا می نشینند و فتوا می دهند .آیا کسی از شما می پذیرد که برای بیماری نسخه بپیچید و برایش دارو تجویز کنید ؟اینکه ازدواج موقت چه حکمی دارد را بسپاریم به مراجع معظم همانطور که ساختمان سازی را به مهندس می سپاریم وتربیت دانشجو را به استاد و ....
مهدی
|
United States
|
۱۷:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
1
2
خوبه
بنده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
1
1
سلام آیا شما مطمئن هستید در صیغه یکساعته ..که احتیاج به عده داشته باشد ضمنا خواهش میکنم کسانیکه هیچ مشکلی چه از لحاظ جنسی چه مالی ندارند نظر ندهند و در اسلام هرکسی در وهله اول باید خود مراقبتی داشته باشد بعد به دیگران مراقبتی که من تصورم این است ما تا پایان عمر اگر خود مراقبتی داشته باشیم باز هم وقت کم میاوریم

با تشکر
مدیر پایگاه ظاهرا مطایق فتوای مراجع معظم در شرایطی مثل آمیزش نکردن عده نگهداشتن واجب نیست .
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
4
3
اینکه به صورت سایت باشه بهتره یا اینکه تو خیابون مزاحم ناموس مردم بشن؟ من یه جوون 27 ساله هستم و در حال حاضر 3تا زن صیغه ای دارم و اصلا فکر نکنید که پول زیادی بهشون میدم.بر عکس باید بگم که جمعا مهریه هر 3 ماهیانه 150000تومان میشه.یکیشونو بردم محضر و برا مدت 1سال صیغش کردم.با یکی آشنا شدم که اون از خودش خونه داره و بعضی شبا میرم پیشش.یکی دیگه هم تا خودش میاد خودش صیغه میخونه.به نظر من خود دولت باید مداخله کنه و اینکارو دست بگیره البته به صورت کاملا شرعی.اون جوونی که مجبور میشه خود ارضایی کنه و مرتکب گناه کبیره میشه و شرایط ازدواج نداره اون کجا باید بره؟ باید چیکار کنه؟
پاسخ ها
ریحانه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
وحید جان تو مشکل داری .کسی که غیرت داره هیچ وقت مزاحم ناموس کسی نمیشه وناموس مردم را ناموس خودش میدونه . تو گفتی 3تا زن صیغه ای داری به نظرت یکی کافی نیست ؟ مگر مردم بیش از یک زن دارند تو وامثال تو اگه ازدواج هم بکنی به زنتان خیانت خواهید کرد و زنتان نیز مقابله به مثل خواهند کرد . چون هیچ زنی نمیتونه در مقابل خیانت همسرش چشم پوشی کنه .من با توجه به کارم با بیش از 600 نفراز خانم ها ی مورد دار درمصاحبه کرده ام وتا کنون حتی کی مورد ندیده ام که زن یا دختر محجبه بزه کار یا مجرم باشد 90درصد از زنهایی که رابطه نامشروع داشته و دستگیر شده اند افرادی بودند که خواسته اند از شوهرشان انتقام بگیرند
farshid
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
حرف وحید کاملا درسته.این کار حداقل از اقدام خانمان سوز خود ارضایی بهتره.
مرتضی از زنجان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
3
مشکل بیکاری و عدم ازدواج جوانان در شهر هاست . شوهر خاله من تهران زندگی میکنه و شغل خوبی هم داره ودر ماه 2میلیون حقوق میگیره . 2پس ویک دختر مجرد داره با اینکه خونه وماشین هم داره نمیتونه پس انداز کنه . من 3برادر و2خواهر دارم همه انها در 18و20 سالگی ازدواج کردند کاربابام کشاورزی وباغداریه شده دریک ماه به اندازه کل حقوق شوهر خاله در امد داشته باشه 3روز پیش از غوره 42میلیون پول گرفتیم . کل محصول ما درسال از غوره وانگور وکشمش و گوجه وخیار وگندم وجو ولوبیا بیش از 400میلیون در سال میشه .به پسرخاله هام میگم بیا پیش ما مشغول شو میگه کشاورزی حمالیه . حال ایا حقشه داشتن یه گوشی موبایل را بگور ببره یا نه . ضمنا همه ما بر خلاف انها تحصیلات عالی هم داریم
علی سلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
3
3
متخصصان عزیز!!!
در این سایتها برای زنان غیر یائسه یعنی زنانی که قابلیت بجه دار شدن دارند صیغه یک ساعته انجام میپذیرد بدون آنکه آمیزش انجام بگیرد پس عده هم ندارد. زنان یائسه هم عده ندارند پس صیغه های یک ساعته مشکل ندارد.
این مطالب را گفتم تا روشن شوید و گر نه قصد حمایت از این سایت ها را نداشتم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
کدوم مرد شیرین عقلی حاضره برای یکساعت بدون آمیزش جنسی کم کمش 200 هزار تومان بده؟!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
ببخشید اگر آمیزشی صورت نمیگیرد بابت چی 50 تا 200 تومن پرداخت میشود ؟
فقط برای دیدن چشم و ابروی خانم های یائسه ؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
0
0
این عالیجناب "خدا می داند و می بیند" کجا تشیف دارن بیان نظر بدن چون همیشه؟
رای ممتنع دارن تو این ضمینه؟
.. پنهون شدن شاید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۳
0
1
شما میتونید خواهر و مادرتونو منع کنید از کاری که میای اینجا شعار میدید اینا هر کدوم خواهر یا مادر یکی هستن دیگه
مهران داربست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
0
0
سلام خیلی عالیه
بهزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۴/۲۵
0
0
خاک وچوک
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین