فروشگاه 5040
کد خبر: ۲۱۰۵۱۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
خبرگزاری مهر ماله کش انجمن شد؛ مهر دايه مهربانتر از مادر
در حالی که بولتن نیوز درخبر خود عنوان کرد که با حکم دادگاه «دفتر» انجمن روزنامه نگاران مسلمان تخلیه و تعطیل شد، خبرگزاری مهر در اقدام غیر حرفه ای با وارونه جلوه دادن حقیقت نوشت که انجمن روزنامه نگاران تعطیل نشد.
گروه اجتماعی، در حالی که بولتن نیوز درخبر خود عنوان کرد که با حکم دادگاه «دفتر» انجمن روزنامه نگاران مسلمان تخلیه و تعطیل شد، خبرگزاری مهر در اقدام غیر حرفه ای با وارونه جلوه دادن حقیقت نوشت که انجمن روزنامه نگاران تعطیل نشد.

به گزارش بولتن نیوز،  در پی درج خبری در خروجی سایت بولتن نیوز در روز شنبه هفتم تیر تحت عنوان دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان تعطیل شد، سیّدنظام موسوی دبیرکل این انجمن صنفی نسبت به این خبر واکنش نشان داد.

وی در گفتگو با خبرنگارمهر اعلام کرد انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان تعطیل نشده است بلکه ساختمان این انجمن به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تحویل داده شد.

خبرگزاری مهر که در این مصاحبه سعی کرد خود را بعنوان «ماله کش انجمن روزنامه نگاران مسلمان و دايه مهربانتر از مادر» نشان دهد، با وارونه جلوه دادن حقیقت، تلاش کرد اصل خبر که «تخلیه دفتر» این انجمن با حکم دادگاه بود را نادیده بگیرد و عنوان کند که انجمن با رای دادگاه تعطیل نشده است در حالی که خبر بولتن نیوز تعطیلی انجمن روزنامه نگاران مسلمان با رای دادگاه نبود بلکه «تخلیه دفتر انجمن با رای دادگاه» بود.

این خبرگزاری در مطلب خود اینگونه نوشت: سیّدنظام الدین موسوی دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در گفتگو با خبرنگار مهر، پیرامون انتشار خبری مربوط به تعطیل شدن این انجمن با رای دادگاه در برخی سایت‌های خبری گفت: انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به هیچ وجه تعطیل نشده و تنها تغییر مکان داده است.

واکنش دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان به خبر بولتن

وی افزود: ساختمانی که انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان در آن بود، متعلق به ستاد اجرایی فرمان امام(ره) است و البته فقط انجمن هم در این ساختمان مستاجر نبوده و چند موسسه دیگر هم آنجا مستاجر بوده‌اند که بنا بر اعلامی که به ما هم شد، این ساختمان می‌بایست به مالک اصلی یعنی ستاد تحویل می‌شد که این کار دیروز انجام شد.

دبیرکل انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با بیان اینکه «در حال مذاکره برای تامین مکان برای انجمن هستیم» اظهار امیدواری کرد که این جابجایی ساختمانی به زودی انجام شود و انجمن مذکور بتواند فعالیت خود را دوباره ازسر گیرد.

در انتهای خبر خبرگزاری مهر آمده است: صبح امروز یکی از سایت‌ها از تعطیلی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با حکم دادگاه خبر داده بود.

سوال بولتن نیوز از این خبرگزاری مدعی اینست که در کجای خبر ما آمده که «انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان با حکم دادگاه تعطیل شده است»؟ تیتر خبر بولتن این است که «دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان تعطیل شده» و این هم درست است. وقتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از انجمن روزنامه نگاران مسلمان شکایت کرده و حکم تخلیه گرفت و با مامور اجرای حکم درب های ورودی این انجمن را شکست و اموال موجود در این ساختمان را تخلیه و منتقل کرد و ساختمان خود را تحویل گرفت، آیا این به معنای تعطیلی «دفتر» انجمن نیست؟

اگر خبرگزاری مهر کمی با دقت خبر بولتن نیوز را می خواند مرتکب این اشتباه فاحش خود نمی شد و به جای واژه تعطیلی دفتر از واژه تعطیلی انجمن استفاده نمی کرد.
کانال تلگرام بولتن نیوز

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
سامان تل
فروشگاه اینترنتی بانک سامان
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین