کد خبر: ۱۸۶۸۶۲
تعداد نظرات: ۱۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۸
مردم درخواست‌ها و مطالبات خود را در سفر های استانی رئیس جمهور خود را از طریق سامانه تلفنی 111 ثبت و پیگیری کنند

گروه اجتماعی - محمد شریعتمداری با اعلام این خبر، در توضیح سرنوشت نامه‌های مکتوبی که در سفر رییس‌جمهور به خوزستان تقدیم وی و هیأت همراه می‌شود، گفت: در این سفر تلاش کردیم این مسأله را جا بیندازیم که مردم از طریق سامانه ۱۱۱ که وسیله خوبی برای ارتباط با دولت است، مطالبات خود را ثبت و پیگیری کنند.

به گزارش بولتن نیوز ، وی هدف از ایجاد این سامانه را حفظ شأن و کرامت مردم عنوان کرد و در عین حال با اشاره به نامه‌هایی که در سفر اخیر رییس‌جمهور تقدیم وی شده است، افزود: تا زمانی که این فرهنگ جا بیفتد، به نامه‌ها و مطالبات مردم که از طریق مکتوب به ریاست‌جمهوری منتقل شده است، رسیدگی می‌کنیم.

معاون اجرایی رییس‌جمهور در پایان درباره سفر بعدی رییس‌جمهور اظهار کرد: هنوز تصمیمی نگرفته‌ایم اما به طور کلی تصمیم داریم در فصل زمستان به استان‌های گرمسیر سفر کنیم و این استان‌ها در اولویت هستند.

نکات کلیدی برای تماس با سامانه۱۱۱ 
-در هر نقطه از ایران بدون نیاز به گرفتن پیش شماره به خط ارتباطی ۱۱۱ وصل می شوید.
-قبل طرح هر موضوعی با سامانه ارتباط مردم و دولت، داشتن کد ملی الزامی است.
-در صورتی که متقاضی، اطلاعات شخصی خود را در اختیار قرار ندهد، نمی تواند تقاضایش را از سیستم پیگیری نموده و از روند رسیدگی آن مطلع شود.
-از تماسهای مکرر با سیستم برای بیان یک تقاضا اجتناب کنید؛ زیرا سوابق تماس شما در سیستم موجود است و در صورت تکراری بودن ثبت نمی شود.
-از تکرار هر موضوع مورد نظر در سایر قالب ها مانند نامه، پیامک و … و یا از طریق سایر اعضای خانواده اجتناب نمایید؛ زیرا سیستم نرم افزاری سامد یکپارچه بوده و پیام از هر کانالی و به هر نامی که در سیستم ثبت شود، روند رسیدگی مشابه دارد و ثبت مجدد پیام ها امکان پذیر نمی باشد.
-برای صرفه جویی در وقت و هزینه خود، در زمان هایی که صف انتظار تلفن ۱۱۱ شلوغ است، تماس را ازطریق سیستم ضبط پیام ادامه داده و یا ارتباط را به ساعات دیگر موکول کنید.
- درصورتی که پیام دریافت شده به شخصی غیر ازتماس گیرنده برگردد، مانند همسر، فرزند، پدر، مادرو…الزامی است مشخصات فردی که تقاضا به او مربوط است، ذکر شود نه شخص تماس گیرنده.
-سعی کنید از ذکر موارد متعدد در تقاضای خود یا شرح مفصل آن اجتناب نمایید. فقط مواردی را که برای شما اضطراری است، مطرح کنید.

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۰۸/۳۰ - ۰۶:۳۸
1
0
ما که خیری ندیدیم
احمد ساتلخی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۳/۱۱/۱۱ - ۱۵:۰۸
1
0
من مددجوی بهزیستی هستم وقادربه پرداخت وام مسکن نیستم خواهشمندم کمکم کن مثل من همخیلی هست'ازاستان گلستان شهرستان گمیشان'
محجوبه گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۵ - ۲۱:۳۹
0
1
سلام.بغضم گرفت وقتی فهمیدم بعد اینهمه انتظار از ماه پیشریس جمهورم امروز تو شهر قدس بوده ومن به هوای فردا بودم حالا من موندمو نامه ای که الکی براتون نوشتمو بی جواب موندنش.ایکاش منم ارزوم براورده میشد.تو ایمیلای قبل درد دلامو گفتم تورو خدا بهم کمک کنید
محجوبه گلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۰۰:۳۹
1
0
میشه ایمیل قبلیمو پاک کنید اخه الان همه فکر میکنن من خیلی بدبختمو پیش خودشون هزار تا فکر میکنن نمیدونن که تو دل من چیه ومنظور من از کمک چیه.اصلا ایکاش ایمیلامون منتشر نمیشد.حالا اگه راهی داره پاک کنید
مدیر پایگاه ايميلي از شما منتشر نشده است .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۰۰:۴۹
1
0
چرا با ابروی مردم بازی میکنید شاید یکی نمیخواد از درد دلشبا رییس جمهور باخبرشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۶ - ۰۰:۵۱
1
0
چرا با ابروی مردم بازی میکنید شاید یکی نمیخواد از درد دلشبا رییس جمهور باخبرشه.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۰۸ - ۱۳:۵۱
0
1
بنده خدا منظور از ایمیل نظرشون بوده.خوب راست میگه شاید با انتشارپیامش مردم هزار تا فکر در مورد مشکلاتش بکنن در صورتی که اصلا مشکلی نداره شاید منظور از دردودلاش یا کمکش برا کل جوونا یا بیکاریا باشه
سولماز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۴ - ۲۲:۳۱
0
1
سلام ،توی سفر آقای رییس جمهور به شیراز من به سامانه۱۱۱ تماس گرفتم و درخواستم رو ثبت کردم الان ک یکماه میگزره برا پیگیری درخواستم تماس گرفتم گفتند که درخواستم ثبت نشده اگه میشه لطفا کمکم کنید باید چیکارکنم ، باتشکر
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۳ - ۲۱:۲۳
1
1
،دوماه هست پیگیری میکنم ولی نتیجه ..
مریم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۵/۰۳ - ۱۴:۵۵
2
1
بنام خدا
باسلام نامه آوردم ریاست جمهوری قبول نکردن درتاریخ 93/2/24
درخواست بازنشستگی با17سال سابقه تامین اجتماعی داشتم
(7سال بعد از دیپلم در داروخانه و شرکت های ویدئو درسی و فروشندگی کار کردم بدون بیمه)که کارفرمایان متاسفانه حق اینجانب را نداده بودند ولی من بخاطر تنها فرزندم رازی به خرید این سابقه بودم .
دخترم فاطمه بیش فعال بااختلال یادگیری عصبی و پرخاشگر که بی تربیت شده است. تا کنون 4مدرسه تغییر داده ایم کلاس چهارم میرود سالانه بالای 10.000.000تومان خرج مدرسه ایشان نمودره ایم درخواست باز نشستگی نمودم که (بطور مثال 3نصف شب از خانه بیرون رفته بود من45ساله و پدرش56ساله خواب بودیم)
به من گفتند برو قسمت بهزیستی -رفتم گفتند مدارک معلولیت سند منزل یا اجاره نامه بیاور دیگرنرفتم ناراخت شدم بچه من معلول نیست نمی خواهم سماجت به معلولیت او نمایم و مدارک برای او تشکیل دهم فقط جریمه بیمه کارفرما را من پرداخت می کنم برای زودتر بازنشستگی چنانچه جناب ریاست محترم جمهوری اسلامی قبول بفرمایند دعای خیر و سلامتی فرزندانشان را آرزومندیم.
مهدی انداچه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۸
0
2
با سلام . من هیچ درخواستی ندارم . فقط خوشحالم که می تونم با رئیس جمهورمان مثل یک فرد عادی و معمولی صحبت کنم . آرزوی سلامتی و دل خوشی و با خدا بودن برای دوست عزیزم آقای روحانی و خانواده محترمشان را دارم هر امری داشتیت در خدمتیم
دوستدار شما : مهدی انداچه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳۹۴/۰۷/۱۶ - ۰۸:۴۸
باسلام انشا... دفاع از حرمین قسمتت شود.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر :
آخرین اخبار
پربازدید ها
پربحث ترین عناوین