کد خبر: ۱۷۰۶۸۹
تعداد نظرات: ۸۷ نظر
تاریخ انتشار:

هاشمی رفسنجانی: امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند

هاشمی یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های بعمل آمده در این خصوص تاکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم.
به گزارش بولتن نیوز، مرکز مطالعات و تحقیقات فرهنگ و ادب پایداری در  سایت خود با قلم محمود فاضلی، ضمن معرفی کتاب ﺻﺮاﺣﺖﻧﺎﻣﻪ؛ متن گفت‌وگوی اﻣﯿﺮﻋﺒﺎس ﺗﻘﯽ ﭘﻮر، اﻣﯿﺮ ﻟﻌﻠﯽ و آرش ﻣﺤﺒﯽ با آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی به انتشار قسمت‌هایی از این کتاب پرداخته است.

در این سایت آمده است: کتاب «صراحت‌نامه» به گفتگوی مفصل با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در تیر ماه سال 89 اختصاص دارد. در این مصاحبه هاشمی به پرسش‌های متنوعی در حوزه مدیریت ارتباطات سیاسی و فرهنگی و همین طور زندگی شخصی خود پاسخ داده است. وی در این کتاب دیدگاه‌های خود را در مورد مناظرات سال 88 کاندیداهای ریاست‌ جمهوری تشریح نموده است. این کتاب از سوی انتشارات سیمای شرق انتشار یافته است.

در بخشی دیگر از این مطلب می‌خوانیم: کتاب با زندگینامه کوتاهی از ایشان آغاز می‌شود...
ایشان در مقابل این پرسش که اگر قرار باشد برای آزادسازی ماهواره رای‌گیری شود شما با آزادسازی ماهواره موافق هستید؟ پاسخ می‌دهد: «موارد مبتذلی وجود دارد که جوان‌های مردم را به انحراف می‌کشاند و فکر نمی‌کنم برای جامعه درست باشد. اما باید به کانال‌هایی که مطلب می‌گویند، گوش داد. بالاخره این‏ها هستند و دیگران گوش می‌دهند. اگر بخواهیم جلوگیری کنیم هم نمی‌توانیم. شما که می‌دانید الان دشمنان ما آمریکایی‌ها و دیگران هزینه زیادی انجام می‌دهند تا فیلترشکن‌هایی درست کنند که اصلاً نشود سانسور کنیم و به آنجا می‌رسند که جلوی سانسور را بگیرند. اشکال بعدی که از نظر روانی پیدا می‌شود، این است که وقتی چیزی ممنوع شود، آدم‌های کنجکاو بیشتر دنبال آن‏ها می‌روند تا ببینند آن چه بود؟ از همان اول می‌گویند این کار سیاسی است. آخر هم می‌بینند ما حق داشتیم.»

... وی در پاسخ به این پرسش آیا کتاب شما ممیزی می‌شود؟ پاسخ می‌دهد: «به سه جا می‌دهیم؛ یکی به وزارت ارشاد می‌دهیم. البته آنها باید بگویند موافقیم یا مخالف که می‌گویند موافقیم و چیز دیگری نمی‌گویند و دخالت نمی‌کنند. یکی هم به مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) می‌دهیم تا اشاراتی یا بیاناتی که از امام آمده با مستندات تطبیق داده شود. یک نسخه را هم قبل از چاپ به رهبری می‌دهم. هدفم این است که به دلیل آنکه ایشان در همه کارها با من شریک بودند تا اگر در موردی اشتباه کردم یا توضیحات اضافی لازم است به من بگویند.»




هاشمی یادآوری حذف شعار «مرگ بر آمریکا» و اینکه امام با حذف این شعار موافق بودند و واکنش‌های تند بعدی و جوسازی‌های بعمل آمده در این خصوص تاکید می‌کند: «تمام مطلب همان بود که نوشته بودم. الان هم دقیقاً یادم نیست که چه نوشتم. به هرحال موافق نبودیم که در مجامع عمومی مرگ کسی را شعار دهیم. مثلاً در اجتماعات ما «مرگ بر بنی صدر» شعار داغ مردم بود که در نماز جمعه خواهش کردم که نگویند. «مرگ بر بازرگان» بود که خواهش کردم نگویند. «مرگ بر شوروی» بود که گفتم الان با شوروی مشکل آنچنانی نداریم. درباره آمریکا هم گفته بودم. من ذاتاً با حرف‌های تند و فحاشی‌ها مخالفم و آن‏ها را مفید نمی‌دانم.»

برای مشاهده مطالب عکس ما را در کانال بولتن عکس دنبال کنیدbultanpicture@

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۸۷
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۶۴
امیر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
98
82
هاشمی زنده باد روحانی پاینده باد
پاسخ ها
مجید اردبیلی
| - |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خامنه ای زنده باد
هاشمی پاینده باد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خامنه ای زنده باد.
حزب الله پاینده باد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تا خون در رگ ماست هدیه به اکبر ماست
م سادات موسوی
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تا به حال نام جدید سازمان انتقال خون را نمی دانستم!!!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خامنه ای زنده باد. دشمنش نابود باد.
سرباز صفر وطن
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
تا نظر سیدعلی رهبر انقلاب اسلامی ایران چه باشد
ضمنا"امام (ره) این جملات را نیزتاکید فرموده اند:
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا آسیبی به مملکت شما نرسد

و ایضا"این توصیه موکد که نگذارید انقلاب ... بدست نا اهلان بیفتد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
خامنه ای زنده باد.
حزب الله پاینده باد.
rezwan
| Iran, Islamic Republic of |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است
حسین ناظم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
15
46
آقای هاشمی در زمان ریاست شما بر مجلس بعد از آنکه از سفر شوروی برگشتید مردم در نماز جمعه از دادن شعار مرگ بر شوروی خودداری کردند و این امر منوط به مذاکرات موثر شما بود فعلا یک کمی برای نتیجه گیری زوده ما ناامید نیستیم واین مقوله در حوزه اختیارات رهبری جامعه است ایشان اعلام کنند مردم میپذیرند هنوز هیچکار مثبتی از سوی اوباما صورت نگرفته حتی تحریمها راهم لغو نکرده مگر اینکه پشت پرده درخواست کرده باشد ...د
پاسخ ها
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
«باراک اوباما» در دیدار «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی با تاکید بر این که ایران به خاطر تحریم ها حاضر به مذاکره شد، گفت: با چشمانی باز وارد مذاکره شده‌ایم و هیچ گزینه‌ای از جمله گزینه نظامی را از روی میز برنداشته‌ایم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
17
35
من که باور نمی کنم!
داود
|
Poland
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
13
37
عجب
طايفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
28
67
آقاي هاشمي اين جمله امام رو هم مي نوشتي ؛
آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت

صحیفه امام – ج ۱۸ – ص ۲۴۲
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
هر چیزی در هر موقعیتی می تواند عوض شود
جهان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
عزیز چرا از عقل و درایت که بزرگترین ودیعه هستی است استفاده نمیکنید؟
نظر حضرت امام در باره صدام،جنگ،آل سعود،شوروی و... را هم بخونید مگه قراره تو یه نقطه از تونل زمان فریز بشیم؟
به نظرم اگه مثلا ملت آمریکا امشب یه انقلابی کنند و کل سیستم را عوض کنند باز شما همین جمله را تکرار میکنید.
مخلص امام خمینی
| - |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
" مگه هر چی امام عزیز فرمودند استغفرالله وحی از جانب خدا بوده است........امام زمانی جنگ را لازم می دانستند و زمان دیگر عدم جنگ را که نشان از انعطاف ایشان داشت از امام آموختم منافع ملت و سرنوشت کشور با انعطاف حل می شود ........
طايفه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
برادر يا خواهر محترم - آقاي هاشمي تو كتابش گفته امام با حذف شعار مرگ بر آمريكا موافق بود ماهم گفتيم آقاي هاشمي جمله آن روزی را که آمریکا از ما تعریف کند باید عزا گرفت هم از امامه اين رو هم بنويس
چه ربطي به انعطاف داره
ضمناً اين مملكت رهبر داره - اگر مخلص رهبري هم هستي اين جمله هم از رهبري معظم انقلابه ؛
ابطه‌ سیاسى با آمریکا براى ما مضر است و آن روزى که رابطه‌ با آمریکا مفید باشد، اول کسى که بگوید رابطه را ایجاد بکنند، خود بنده هستم.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
پس اگه هرچی امام گفته وحی منزل نبوده
میشه گفت شعار مرگ بر امریکا باید همچنان باقی بمونه
مــــــــرگــــــــ بــــــــر آمــــــــریــــــــکـــا
طايفه
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آقاي جهان اگر متن جواب بنده رو بخونيد شماهم جوابتو مي گيري
اين مملكت رهبر داره و ايشان هم سخنان زيادي درمورد رابطه با آمريكا فرمودند يكيش اين فرموده ايشانه :
ابطه‌ سیاسى با آمریکا براى ما مضر است و آن روزى که رابطه‌ با آمریکا مفید باشد، اول کسى که بگوید رابطه را ایجاد بکنند، خود بنده هستم.
اگر خواستي بگو تا بيشتر برات توضيح بدم
ساوش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
چرا عزا بگیریم؟مگه چطور میشه؟پشت پرده خبـریـه؟آره
نیوشا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آفرین...
دوست
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
33
57
شعار مرك برأمريكا شعار مردم است نه دولت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
سخت در اشتباهی .
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ناشناس سخت در اشتباهی
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ناشناس در آفسایدی
سرباز اسلام و فرزند ایران
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
مگر رئیس دولت واضح و شفاف نمیگوید من حرف مردم را میزنم واجرا میکنم/مگر نمیگوید سخن مردم را بشنوید پس من جزیی از مردم بلند میگویم ""مرگ بر آمریکا""نه سازش نه ذلت نبرد با ا مریکا"خون جوانان ما میچکداز دست امریکا"مرگ بر ضد ولایت فقیه"
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
... به عنوان قطره ای از جامعه میخوام یه چیزی بگم: (^_^)

مرگ بر آمــــــریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
18
16
عزیزان . نه تعریف کسی به درد ما می خورد و نه شعار مرگ بر کسی مشکلی را حل می کند. باید به عقل و اعتدال رجوع کرد .
پاسخ ها
حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
اعتدال یعنی قدرت دشمن وماهیت دشمنی اون رو بشناسی ما سی وپنج سال تحریمیم اما پیشرفت کردیم چون ماهیت انقلاب ما الهی بود خدا ما رو مدیریت کرد اگه دست از ماهیتمون برداریم قبل از همه دشمن بزرگتری از آمریکا یعنی خود خدا رو روبرو داریم (واقعه حره را مطالعه کنید)چون آمریکا تو همین چند ماه گذشته مردم سوریه رو مثل گوسفند سلاخی کرده حالا بگو اوباما چه فرقی با بوش و...داره
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
11
24
امام فرمود.مرگ بر امریکایادتان نرود
پاسخ ها
علیرضا از شوش دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
پس با این جمله هاشمی دروغ میگوید...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
برای ما حرف امام حجته نه هاشمی و نعیمه اشراقی و دیگران
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
4
11
آمریکا برای اینکه ذهن مردم ورسانه های دنیا را از جاسوس اسنودن وهمچنین رییس جمهور برزیل دور کنه سناریویوی گفتگو با ایران را اجرا کرد .
وچقدر عالی تمام رسانه ها و مردم دنیا دنبال این سناریو بودن و امریکا به هدفش رسید
پاسخ ها
افق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ایول. قضیه برزیل واقعا گل گفتی.
اما ایران واقعا مث ترکیه نیس که با این کارای آمریکا , واسش دم تکون بده. خیالت راحت.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
22
هاشمی رفسنجانی: امام با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافق بودند
آقای هاشمی! حتما امام جمله بالا را در گوش شما به صورت خصوصی گفتند!!!
ما که در سخنرانی ها و منابع موثق همیشه دیدیم امام از آمریکا به عنوان شیطان بزرگ نام بردند.
بی طرف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
10
لطفا مزایای مرگ بر آمریکا منطقی پاسخ بدهید نه با شعار
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
عده ای فقط با این شعار دارن لجبازی می فرمایند.........
ایمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
5
10
دیگه نمیگم دوست دارم
میخوام اینو خوب بدونی
حالا که همش دروغ میگی
دیگه نمیخوام بمونی
پاسخ ها
ایمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بابا اینقدر مثبت ندید این شعر رو قبل از انقلاب گوگوش خونده...
رفیق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
13
9
اقای هاشمی...میدونستی خیلی باهالی؟
پاسخ ها
علیرضا از شوش دانیال
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
حالا که امام نیست هی اقای هاشمی ازقول ایشان می نویسند الله اعلم...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
باحالی از خودتونه باهال...!!!!
مصطفی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
7
17
اقای هاشمی -کودتای 28مرداد،حمله طبس،بمباران شیمیایی،کمک تسلیحاتی به صدان برای ریختن خونهای پاک جوانان،این همه شهید ،این همه توهین ،این همه بی صداقتی، این همه دروغ،ککمک به فتنه 88 وبراندازی نظام جمهوری اسلامی،اینها برای معامله نیست چرا زمان خود امام این کارها را نکردید کذاکره کنید جنگ الان سخت تر از جنگ دفاع مقدس نیست ما هیچ چیز به امریکا نمیفروشیم وتن به ذلت نمیدهیم مانند جام زهری که به امام دادید شما صحبتهایی رو که میکنید مستند کنید از خودتون حرف در نیارید چون ما به صداقت شما ایمان نداریم
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
19
16
فقط یه کم فکر کنیم واقع بین باشیم آیاوقت مرگ بر ها دیگر تمام نشده فقط یه نگاه به دور برمان بیندازم ترکیه امارت قطر آنها کجا هستند ما کجا .یادمان باشد با تعامل دوستانه با دینا پیشرفت حاصل میشود نه دشمن ستیزی درک میکنیم که بعضی ها نان شب خودشان را از طریق مرگ بر گفتن به دست می آورند. امیدواریم آقای روحانی با حذف مرگ بر برای این قشر زحمت کش فکری بکند
مدیر پایگاه آفرين!
پاسخ ها
سید حسین
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
داداش دشمن ستیزی جزئی از دین ماست
ترکیه و قطر به جایی رسیدند که با پول آدم کشی ناجوانمردانه ای راه انداخته اند
نکنه ما هم باید مثل اونها باشیم
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ترکیه و امارات و قطر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب الان مثلا در کجا هستند ؟؟؟

در وابستگی ، در ذلالت و خفت و خواری و بندگی آمریکا
در بمیر گفتن آمریکا و چشم لاجرم این بدبختها

میخوای ایران هم مثل اینها بشه ؟؟؟ بسم الله
حسن
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
شما بگو ترکیه و امارات و قطر کجا هستند؟؟
نوکرهای بی اجر و منزلت
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بر خلاف اسمت خیلی بی کمالی
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
خداوند گفته که از دشمنانتان برائت بجویید.
یکی از مراسم اصلی حج هم هست.
بولتن چی شده؟
اگر خبریه بگو ما هم با وزش باد خودمونو هماهنگ کنیم.!!!!!!!!!!!!!!
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آقای بولتن من خیلی با شما حال میکنم.
حسینی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بولتن عزیز اگه مثل بقیه نظراتم، پاک نکنی ممنونم
قال المعصوم(ع): هل الدین الا الحب و البغض
مسلمان(شیعه) نمیتواند همزمان با همه دوست و رفیق باشد، تولی و تبری از فروع دین است و برای شما که طلبه ای فکر میکنم این از مهمترین چیزهایی باشد که در حوزه خوانده باشی!!!! آقای.......
افق
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
بولتن کجای نظر کمال آفــــریـــن داشت؟!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
8
17
مگرامام نفرمودندهرچه به من نسبت داده میشود یاباید صدای من باشد یاباید مهر من دران ثبت شده باشد در ضمن امام همیشه میفر مودند امریکا شیطان بزرگ است مگر مشود کسی بگوید مرگ برشیطان نگوئید
مدیر پایگاه بله قطعا اگر جايي قرار باشد بر اساس گفته اي از حضرت امام تصميم گيري شود بايد بر اساس وصيت نامه امام عمل كرد منتها در بسياري از زمان ها بر اساس اطمينان از نقل كننده عمل شده است حتي از همين طريق تصميمات تاريخي گرفته شده است .
پاسخ ها
Anti Devil
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
ولی ما به این نقل کننده اعتماد نداریم و اون رو دروغگو و سیاست باز میدانیم.
حاجی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آنتی دویل تو هنوز هم سخت در اشتباهی
فریبا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
28
چرا هر جاکم میاری از امام مایه می زاری .
امام فرمودند امریکا شیطان بزرگ است وگفتند هرچه فریاد دارید برسر امریکا بکشید. یادتون رفت
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
9
30
فکر کنم امام بیشتر با حذف شما و خانوادتون موافق تر باشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
21
7
اکثر جوانها هم آرزوی رفتن به آمریکا دارند !
پاسخ ها
مجید مازندران
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
آرزو بر جوانان عیب نیست اما یادت باشه بزرگترین نعمت خدا یعنی امنیت را اون جوان از دست خواهد داد
رفتن به آمریکا یعنی رفتن تو دل جهنم

شنبه پلیس بهت گیر میده
یکشنبه یه لات سیاه پوست جیبت رو خالی میکنه و پناهی نداری که ازش شکایت کنی و حقت رو بگیری از بس اونجا بی بندوباره مخصوصا برای غیر آمریکایی ها
دوشنبه معلوم نیست چه بلایی سر خودت و ناموست میارن و دستت به جایی بند نیست
سه شنبه یکی به زور اسلحه تو را تهدید به مرگ میکنه
چهارشنبه یه مست عرق خورده آمریکایی جلوی تو و خانوادت ظاهر میشه و بقیش بوووووووووووووق
پنج شنبه به جرم ایرانی بودن و اقدام علیه امینت ملی سر از زندان در میاری
جمعه و شنبه و یکشنبه و ..... روزهای خوش دیگر

امیداورن زندگی تو سرزمین شیطان ها بهتون خوش بگذره و سفر پر از خاطره ای داشته باشید!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
6
13
باید به فکر وضعست معیشت مردم بود فقر و جنایت جامعه را فرا گرفته است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
فکر کنم تو داری تو امریکا زندگی می کنی؟!
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
معیشت مردم از خاک آمریکا نمیگزره وگرنه عراق سر و سامان گرفته بود.
ریحانه
|
Canada
|
۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
6
8
مرگ بر آمریکا
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
3
9
خطاب به دوستي كه با مرگ برگفتن بر امريكا مخالف است و از طرف بولتن هم به مدال افرين مزين شده است عرض ميكنم كه بولتن و دوست عزيز اين شعار توسط مردم مرفع و بالارنشين داده نشده و عموما توسط مردم كوچه بازار و پايين نشين و مساجد خطاب به دولتنردان كشوري داده ميشود كه از طرف سياستهاي انان بيشترين لطمات را خورده و ميخورند و حتي امروز هم كه روحاني تابوي ملت ايران را در تناسي بهرهر شمل و هر محوز با انان شكست باز هم مشاهده ميكنيد كه خوي طاغوت كونه انان تغيير نمرده و دو جناح جماق و هويج بدست انان به دو شكل متفاوت هنوز تهديد ميكنند و اوباما ديروز مجدد به ملت بزرك ايران بارتعبير اقاي روحاني در مجمع عمومي روي ميز بودن همه گزينه ها را گوشزد ميكند !! چرا فكر ميكنيد شعور گروهي و جناحي شما بالاتر از شعور جمعي است ؟!؟!
سیدجواد بشارت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
5
امام رحمة الله یک خط درست و صحیحی را برای ایران و ملت رشیدش ترسیم کرد که مطابق با قرآن و اسلام و سنت رسول خدا و سیره ائمه طاهرین بود. چنانچه ازین مسیر منحرف شویم قطعا" به قهقرا خواهیم رفت. شعار مرگ برآمریکاوسایر شعارها مانند شعار الله اکبر نیست که ثابت بماند, بلکه ممکنه با توجه به روند انقلاب وپیشرفتها تغییر کند.زمانی مرگ بر شوروی بود. ولی الان اصلا کشوری بنام شوروی وجود دارد؟؟ چنانچه سیاستهای زورمدارانه آمریکا هم تغییر کند, شعارش هم ازبین خواهد رفت. به شعار نباید پرداخت بلکه به شعور باید اتکال داشت.
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
1
5
همانطورکه قطع رابطهء ما با امریکا قطع رابطهء سیاسی بوده (نه اقتصادی و چه و چه) و علتش هم سیاستهای استکباری امریکا بوده شعار مرگ بر امریکا هم به معنای مرگ بر سیاستهای استکباری امریکاست نه مرگ بر مردم شا شخص خاصی . حال اگر سیاستهای امریکا تغییر و تعدیل پیدا کند آن شعار هم تغییر و تعدیل می یابد .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
6
چرااین همه مارابه شک وشبهه می اندازیدبی دین ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
2
7
آقایانی که به نظربنده اعتراض کردند نمی تواییم بر سر خود کلاه بگذاریم .کسانی بیایند اعتراض کنند طعم واقعی تحریم را می بینند .کسانی بیایین اعتراض کنند که صبح ساعت 7 از خونه بیرون می زنند شب ساعت 8 برمی گردند طول ماه بدون تعطیل کار می کنند سر برج از هزینه ها عقب هستند کسانی بیایند اعتراض کنند دولت نظام ورهبری را دوست دارند ولی هیچ پول بی زحمت نمی گیرند کسانی بیایند اعتراض کنند که 8 سال بی منت جنگیده اند وهیچ کارت
عضویت ندارند. آنهایی اعتراض کنند یک بار سرخ
شدن برای نداشتن جلو خانواده را تجربه کردند
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
0
2
همانطورکه قطع رابطهء ما با امریکا قطع رابطهء سیاسی بوده (نه اقتصادی و چه و چه) و علتش هم سیاستهای استکباری امریکا بوده شعار مرگ بر امریکا هم به معنای مرگ بر سیاستهای استکباری امریکاست نه مرگ بر مردم شا شخص خاصی . حال اگر سیاستهای امریکا تغییر و تعدیل پیدا کند آن شعار هم تغییر و تعدیل می یابد .
زهرا اهواز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۹
7
12
مرگ برآمریکا
مرگ برضدولایت فقیه!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
2
6
آقای هاشمی برنامه مصاحبه اوباما با نیتانیاهو را دیدید ؟ زود قضاوت کردید دیدید که آمریکا همان گرگ است در لباس میش .
بهتر است دولت به فکر راه حل دیپلماتیک مقتدرانه باشد .
حسین ناظم
|
United States
|
۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
0
کمال درست میگه حرفش منطقیه باید بتوانیم وصل کنیم قطع کردن کاری نداره فاصله ها کم شده بیایید دیوارها را یرداریم . بدست آوردن دل کاربزرگی است همانطور که ریاست محترم جمهور در سازمان ملل انجام داد باید به نتیجه کار امیدوار باشیم پس از آن از دادن شعار مرگ بر آمریکا خودداری میکنیم ... هم دیگر دوست داشته باشیم بهم بد و بیراه نگوییم یکی دیگراز وظایف بولتن عزیز ایجاد جو رفاقت و دوستی است .... چرا فقط به کمال کارت صد آفرین دادی فامیلتان است
رسول کاظمی
|
-
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
4
طبق وصیتنامه حضرت امام سخنرانیهاو دستخط ایشان که به تائید کارشناسان رسیده است قابل قبول است و در ثانی در شرایط فعلی هر گونه مصلحت اندیشی و تصمیم گیری به عهده مقام معظم رهبری میباشد
سيد محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
5
اقايان شعار مرك بر امريكا همان شعار اعوذ بالله من الشيطان رجيم است كه بدون ان اغاز كردن قران بيم دسيسه شيطان را دارد ، پس براي ايمن بودن از كيد شيطان به معوذتين و براي ايمني از بيم شيطان بزرك به مرك بر او پناه ميبريم ، هر جند امروز نان و كوشت جهان دست شيطان بزرك است ولي هنوز مقدرات امور بر كف خالق هستي و با نظر حضرت حجت عج است ، پس به مكر شيطان دل نبنديد !!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
3
0
با حذف شعار مرگ بر آمریکا موافقم. خیلی زشت است یک مسلمان که باید اخلاقش نمونه و اسوه باشد مرگ دیگری را بخواهد. اگر آمریکایی در هر نشست شعار مرگ بر ایران سر می دادند شماها چه عکس العملی نشان می دادید؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
3
1
آمریکا گرگ است. هر انسانی باید عاقل باشد با دشمنش مدارا کند. اگر که از اول اینقدر پایمان را در کفش آمریکا و اسرائیل نمی کردیم و نسبت به آنها بی تفاوت بودیم الان آنها ما را تحریم نمی کردند. اینقدر بد ما را نمی گفتند که سازمان ملل هم تحریممان کند. اصلا بد هستند، شیطانند، مفسد هستند به ما چه که یک آب کوزه برداشتیم و این 35 ساله هر کاری که کردند بهشون ایراد گرفتیم. حالا ما ایراد گرفتیم و شعار دادیم آمریکا آدم شد؟ اسرائیل آدم شد؟ نشد دیگه . پس برای چی شعار بیهوده بدیم. برای چی دشمن تراشی کردید؟ اصلا آمریکا و اسرائیل بما چه ؟ مگر کدخدای دنیا ماییم؟ مگر این دنیا خدا ندارد؟ آنها آفریده ی خدا هستند. خدا صلاح بداند از بینشان می برد. حالا صلاح ندانسته . ما چرا کاسه ی داغ تر از آش شدیم ؟
پاسخ ها
نیوشا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
...
خوب من که نترسیدم و به عنوان یه قطره از جامعه اسلامی دوست دارم هردو تا پامو بکنم توی کفش اسرائیل... فقط و فقط به خاطر قطره اشکی که گوشه چشم بچه های فلسطینیه... فقط و فقط به خاطر آه دل مادرای فلسطینی...

نه اینکه چون مسلمونم... چون انــســــــانم...

انسانیت بمن یاد داده مظلوم از هر نژاد و رنگ پوست و با هر مذهبی که باشه ازش حمایت کنم...

خدا در قران فرموده: خداوند وضعیت هیچ قومی را تغییر نمیدهد مگر آنکه انان خود وضعیت خود را تغییر ندهند...

پس اینکه اسرائیل روی صفحه روزگاره نه چون خدا خواسته دوست عزیز... چون امثال من و شما زیادن که میترسن...
هادی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
پس بنا به گفته شما خدا صلاح دانسته که مردم مسلمان فلسطین زیر ظلم اسرائیل از خانه هایشان آواره شوندو کشته بشن وحق زندگی کردن نداشته باشن.
بابا چرا نمیخوایید بفهمید که اگه اسرائیل تو فلسطین پیروز بشه بعدش لبنان بعدش عراق و بعدشم نوبته ایران؟؟؟
نیوشا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
3
....
مثل اینکه یادشون رفته هرچی مردم منطقه خاورمیانه میکشن زیر سر امریکاست...از تشکیل القاعده به دستور سی.آی.ای و حمایت از اسرائیل بگیر تا سناریوی یازده سپتامبر و حمله به افغانستان و عراق برای سلطه به مواد مخدر و دستیابی به منابع نفتی ...

آمریکا شده سگ دست اموز اسرائیل هرچی اسرائیل بگه آمریکا همون غلطو میکنه! بگه ایران عامل تهدید ماست تمام دنیا رو بر علیه ما میکنه تا منافع اسرائیل تامین شه...

همین چند روز پیش اقای اوباما با روحانی تلفنی صحبت میکنه و تا نتانیاهو میاد آمریکا تا مهره اخر کمرش خم میشه و تغییر لحن میده!
rezwan
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
1
3
باهم 3 بار مر گ بر آمریکا
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
3
سلام جناب بولتن خان ٬ ما یه چند خطی نوشتیم یک کیلو هم فلفل تند مکزیکی چاشنیش کردیم فکر کنم از بس تند بود نتونست داخل سایت شما ترمز کنه رفت به سایت های دورتر.حالا انشاالله سعی میکنم دیگه طوری بنویسم که از کبریت ممتاز بیخطر هم کمخطترتر باشه.روی گل ماه برو بچ رو از راه دور میبوسم.عزت زیاد
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۰
0
3
متاسفانه بعضی ها تاریخچه شعار مرگ بر امریکا و معنی ومفهوم آنرادرک نمیکنند. ما با شکل و شمایل شخص باراک حسین اوباما ویا اشخاص دیگری مشکل نداریم .بحث بر سر خوی و طبیعت وماهیت استعماری وامپریالیستی امریکاست. وقاعدتا هر کسی زمام امور امریکا را به عهده بگیرد بایستی اهداف مستکبرانه وطاغوتی این رژیم را اعمال کند آنوقت است که آغاز مشکلات است.ضمنا در امریکا اخیراانقلابی نشده و چیزی عوض نشده وقانون اساسی و قوانین دیگر آن که بر مبنای غارت دنیا وفروش خصوصا اسلحه وجنگ افروزی است هنوز پابرجاست.احتمالا ما داریم تغییر میکنیم وبرای امریکا تو دل برو میشویم!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۲
0
2
آمريكا شيطان بزرگ است ٠ امام خميني ره
سعید رضایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۰
0
0
امام خمینی
حتی اگر در تمام آمریکا مسجد بسازند و بالای گلدسته ها شعار الله اکبر قرار دهند هیچ وقت شعار مرگ بر آمریکا را فراموش نکنید. چون آمریکا شیطان بزرگ است.
مدیر پایگاه اين كاربر محترم بايد منبع وسند نقل قول از حضرت امام را مي آوردند والا انتساب اين سخن پذيرفته نيست 
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۱
0
0
آقای هاشمی بجای مطرح کردن مسائلی که حاشیه دارند گوش به فرمان ومطیع رهبری باشند
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۵
0
0
درود بر هاشمی وروحانی
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین