کد خبر: ۱۴۶۷۶۸
تعداد نظرات: ۱۱۱ نظر
تاریخ انتشار:

بهترين كشورهاي جهان براي زندگي از نگاه سازمان OECD +تصاوير

سازمان همكاري اقتصاد و توسعه (OECD) به تازگي فهرستي از بهترين كشورهاي جهان براي زندگي را معرفي كرده است.

به گزارش بولتن نیوز به نقل از صد خبر، در اين فهرست كه شاخص زندگي بهتر نام گرفته ، كشورهاي جهان بر اساس معيارهايي چون سلامت ، امنيت ،‌كيفيت زندگي طبقه بندي شده اند.

1- استراليا : مردم اين كشور بسيار سخت كار مي كنند. استراليا در زمينه هاي سلامت ،‌ امنيت ، بسيار فعاليت كرده است.

2- سوئد : اين كشور از لحاظ اكثريت شاخص هاي مذكور در وضعيت مناسب تري قرار دارد بخصوص در حوزه حفظ محيط زيست . سوئد در بخش آموزش ، افزايش مشاركت دموكراتيك و رضايت از زندگي تلاش هاي گسترده اي داشته است.

3- كانادا : ميزان جرم و جنايت در اين كشور بسيار پائين است تا حدي كه مردم اين كشور به قفل كردن درهاي منزل خود عادت ندارند. علاوه بر آن مردم كانادا در مقايسه با مردمان ساير كشورها خانه هاي بزرگتر و سلامتي بيشتري دارند.

4- نروژ : اين كشور يكي از حاميان حوزه حفظ محيط زيست بوده است. علاوه بر جنگل ها و فلات هاي بسياري كه در نروژ وجود دارد در اكثر مشاغل آن ، تراز زندگي و كار لحاظ شده است. مردم اين كشور همچنين دومين مردم شاد در ميان كشورهاي عضو OECD هستند.

5- سوئيس : مردم اين كشور رضايت بالايي از زندگي دارند. آنها بالاترين نرخ اشتغال را دارند. دومين كشور ثروتمند دنيا هستند و بيشترين اميد به زندگي را دارند.

6- آمريكا : اين كشور از لحاظ رفاه اقتصادي در سطح بالايي قرار گرفته و مردم آن بالاترين ميزان درآمد را دارند.

7- دانمارك : مردم اين كشور بيش از 16 ساعت از روز خود را صرف غذا خوردن ، خواب و همراهي با دوستان و خانواده مي كنند و به فعاليت هاي مورد علاقه شان مي پردازند. همچنين آنها نسبت به ساير كشورها آزادي بيشتري دارند و ميزان رضايتشان از زندگي بالاست.

8- هلند : اين كشور در زمينه ثبات بازار كار بسيار موفق عمل كرده است. اما ميزان جرم و جنايت و آلودگي محيط زيست در اين كشور چندان راضي كننده نيست.


9- ايسلند : 98 درصد مردم اين كشور اعلام كرده اند كه مايل بودند دوستان و يا اقوامي داشتند كه در هنگام نياز با آنها همدردي كنند. آنان در ميان كشورهاي اين فهرست بهترين ارتباطات اجتماعي را دارند.


10- انگليس : وضعيت مالي اين كشور در وضعيت مناسبي قرار دارد و همين امر موجب شده كه ميزان جرم و جنايت در آن كاهش يابد. كيفيت آب شرب اين كشور در مقايسه با ديگر كشورها در وضعيت بهتري قرار دارد اما كيفيت سيستم آموزشي آن چندان مناسب نيست.

برای مشاهده مطالب اقتصادی ما را در کانال بولتن اقتصادی دنبال کنیدbultaneghtsadi@

شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۷
غیر قابل انتشار: ۶۷
بهلول
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
101
23
پس ایران خودمون کجاس؟!
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ایران رتبه ی صد و دوم این بالا بالا ها دنبالش نگرد
زهرا
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
ایران که خیلی کشور خوبیه هوا خوب ازادی نرخ بیکاری پایین درامد بالا فقر پایین الکی مثلا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
102
22
تعجب كردم وقتي اسم كشورمون رو توي اين ليست نديدم !
پاسخ ها
یهنام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
پس معلومه تا به حال پا تو از ایران بیرون نذاشتی
ممد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
خدایی شوخی باحال بود حسابی خندیدم
ندا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
94
29
هر ظاهری را باطنیست...بهترین جای دنیا مکانیست که اهلش دغدغه حجاب و عفت و حیا در فکر و در عمل دارند ...رفاه و آرامش تصنعی و دست ساز بشر امریست زودگدر و سست و با وزیدن اندک بادی به خود میلرزد بلکه از هم میپاچد ...اگر با خواندن این متن باطل در مسلمانی حسرتی ایجاد شد گناهش به گردن راویست...بصیرت موهبتیست !! این مطالب را جایی درج کنید که خوانندگانش از فروریختن کاخ شاهان و فرعونیان چیزی نشنیده و ندیده اند چرا که آنان نیز غرق در رفاه و آرامش بودند چه بسا فزونتر!! چه کسی است که نداند جلال و جبروت پوشالی این مناطق از چپاول وغارت ملت های مستضعف دور دست تر از خود بدست آمده ؟! رجوع به تاریخ نشان میدهد که پایه های علمی این تمدن که به آن فخر میفروشند برگرفه از کتب دانشمندان جهان اسلام است که آن نیز خود ریشه در خاندان وحی دارد ولی آنان به این دانش غرّه شدند و ناجوانمردانه گذشته مفلوک خود را فراموش کردند و دیری نخواهد رسید که چاه خوفناک جهل و غرور آنان را میبلعد چرا که خداوند نمبپسندد ملکش را کافران غصب کنند..افتاد؟!!یا حق
پاسخ ها
داوود
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
از افرادي مثل شما مي ترسم خانم ندا
حامد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
چرت نگو...
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
شما بیا مشهد،چند متری حرم هم که هستی نصفیا حجاب ندارن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
میپاچد نه میپاشد دلبندم. بعدش کشور sweden دهها ساله که تو هیچ جنگی شرکت نکرده و علت پیشرفت شان کار و تلاش و مفت خور نبودنه!!!!
ممد
| France |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
یه کسایی مث تو باعث شدن الان ایران جزو این ده کشور نباشه..
تیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
با نظر ممد موافقم
امثال شماها تاریخ ایران رو دزدیدین
تمدن دیرینه ما رو شما نابود کردین
علی
| United States |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
بابا ناراحت نشید از این خانم مطالبش رو بخونید معلوم نیست چی نوشته ....مشکل مشخص شد استبکار جهانی
Mohtasham
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
سلام. کدوم کشورها هستن ک راحت میشه اقامت گرفت که نه سرمایه زیاد نخواد و نه تحصیل و اینجور چیزا.
یجورایی پناهندگیش خوب باشه.
ممنون میشم کمک کنین بهم.
titi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۹
64
12
انگلیس و آمریکا کجاش خوبن ؟از لحاظ امنیتی که صفرن راه به راه که اونجا دار آدم میکشن همه چی که فقط پول نیست آدم باید امنیت داشته باشه تا یه روانی نیاد آدمو به جرم گناه نکرده بکشه خنده داره واقعا آزادی سلاح گرم
الیاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۲
26
26
دستتون به گوشت نمیرسه، میگید بیف بیف بو میده
نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۳
6
36
پس فرانسه کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
امیر هسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
10
19
یعنی ما انقدر بدیم
جلال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
1
10
مىدونم بىربطه ولى ندا زىاد غلط املاى داره
افشين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
8
12
اينا شاخص اوناست ، بهترين جاي دنيا اونجايي كه توش احساس آرامش داشته باشي ، آسايش در مرحله بعدي قرار داره
پاسخ ها
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
امنیت اسایش و ارامش مکمل هم هستند افشین اقا
لیدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۱۵
1
43
عزیزی که نوشته جرم و جنایت تو انگلیس و امریکا زیاده.اینا چیزاییه که ما شنیدیم و لی ندیدیم.ایران ما هم خوبه اما مطمئنا اسایش مردمش به پای اینایی که نوشته نمیرسه.چندتا پیرمرد و بچه ی زیر 5سال دیدی که سر چهارراه گدایی میکنن؟واقعا اینا ناراحتتون نمیکنه.ماهایی که پشت سیستم خونمون نشستیم نمیدونیم ایران کجاست چون نون داریم که بخوریم.برید از بچه ای بپرسید که هنوز 7سالش نشده و خرج خونه میده.مشکل ما اینجاست که با کشورایی مثل افغانستان و عراق و ... مقایسه میشیم نه با استرالیا
جمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
2
17
کشور هایی که مردمش از همه اذاد ترند و احساس ارامش بهتری میکنند اونا از همه مرفه ترند
عبدلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
2
19
اونا با نظم به اینجا رسیدن خدا سرنوشت ملتیو تغییر نمیده مگر اینکه خودشون بخوان پیشرفت باید تو همه امور باشه
پاسخ ها
ممد
| France |
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
همه چی نظم نیست اگه اینطوره الان ایران پادگانه چون که از زمانی که میری مدرسه میگن نظم و موهاتو میزنن کتکت میزنن و آخرشم بچه ها از درس زده میشن !آیا میدوسنتین 90 درصد نیروی آموزش پرورش ایران بازنشسته و پیره!
و دبیرستان های زیادی تا الان به دلیل کمبود نیروی آموزش پرورش تعطیل شده! قدیما دبیرستانا یعنی تا همین 3 سال پیش دوشیفته حتی سه شیفته هم هم پیدا میشد در منطقه 22 تهران اما الان همه یک شیفته با تعداد دانش آموز کم هستن!ایران داره همه چیزشو از دست میده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
15
5
من هم قبول دارم که ایران خوبه ولی با کشور های بدی افتاده مثل عراق
alireza
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۸
2
23
سلام به همه . من یه مهندس هستم و به قول معروف کلی برای خودم عزت واحترام دارم ولی تا حالا به غیر از ترکیه هیچ کشور دیگه ای نتونستم برم چون پولش رو ندارم . ولی یک خانم ایرانی میشناسم تو سوئد زندگی میکنه و کارش پیشخدمت تو رستوران هست. تا حالا فقط 15 تا کشور درجه یک اروپا رفته و گشته. بله به این میگن رفاه
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۸
3
8
المان بهترینهههههههههههههههههههه
ناشناس
|
United States
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۷
1
16
تعجب نکنید در همه زمینه ها پایین تر از اوناییم
علي هادي
|
Iraq
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۹
5
13
هرجاي دنيا كه هستيد خوش بحالتون ، من (علي هادي) در كثيف ترين كشور دنيا (عراق) دارم مي سوزم
از كشورتان ايران خيلي هم ناراضي نباشيد
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
0
14
قورباقه ته حوض زندگی میکرد فکر میکرد اخر دنیاست.دومن اونا نه دروغ میگن و نه غیبت و هم صادق ووظیفه شناس و....هستن پس کافر نیستن.سومن ما هر حرفی میشه گذشتمونو پیش میکشیم چهارم خیلی از این کشور ها همیشه بی طرف بودن پنجمن هر چی هستن لیاقتشنه همین
پاسخ ها
ممد
| France |
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۱
نظرت خیلی خوب بود دمت گرم
واقعا اونا ادمای خیلی خوب و با فرهنگی هستن!
من یه خانم کارمند میشناسم در آلمان که تحصیلاتشم مال نیست!
اما از حقوق ماهی 4800 یورو برخورداره
که اصلا خونه غذا نمیخوره عاشق فست فوده و حساب کرده دیده خرج روزانش اگه هر روز هر سه وعده رو خیابون غذا بخوره به علاوه خرج آب و برق و بنزین میشه روزی 70 یورو که میشه ماهی 2800 یورو خرج ماهیانش (همه چیزو حساب کرده)ولی با این حال 2000 یورو هرماه پس انداز میشه چون حقوقش 4800 یورو هستش تازه این حقوق یه کارمند ساده بود!
حقوق پرستار ها هم که ساعتی 30 دلار شروع میشه تا ساعتی 80 دلار من پرستاری ایرانی میشناسم بنام آرزو.. که الان مقیم کاناداست و هشت ساعت روزانه کار میکنه ساعتی 50 دلار میگیره که میشه روزی 400 دلار یعنی ماهی 12000 دلار در آمدشه اینم وضع مردم خارجی آقا تو ایران پول زیاد خوابیده خیلی زیاد ولی در آوردنش کار هرکسی نیست یا باید مقام داشته باشی یا باید خیلی پولدار باشی یا.... همین و بس
آریوبرزن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
7
5
درود بر شما هموطنان عزیزم. خصوصا اونهایی که پول ندارن برن کشورهای اروپایی اقامت بگیرن... دوستان بهتره کشورمون رو بسازیم کاری کنیم که اروپاییها آرزو کنن تو ایران اقامت بگیرت..خواستن توانستنه بیایید از خونه های خودمون شروع کنیم از تیپ و ظاهرمون از کمک به همنوع ... دست بچه یتیمو بگیر نذار گدایی کنه ببین چه لذتی داره این کار ....بیاین ایرانو بسازیم نذاریم نابود بشه
پاسخ ها
ممد
| France |
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۳
دوست عزیز وقتی مردم توی هزینه های خودشون موندن چطور بیان دسته بقیه رو بگیرن!
بعدشم فقط به اینا نیست وقتی سر یه مسافر همدیگرو میزنن(تاکسیا).
وقتی سر اینکه اتوبوس 5 دیقه دیر تر رسیده پیر مرده با اون سنش خجالت نمیکشه میره به پسری که به راحتی کتکش میزنه چک میزنه و پسره سکوت میکنه
وقتی خانما سر سبد کالا با هم دعوا میکنن !
وقتی مردم دم از فرهنگ 7000 ساله خودشون میزنن اما پاش بیفته ..
بیش از این نمیگم بای!
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۴
4
1
چرا لیست هر موسسه برای بهترین کشور دنیا فرق میکنه پس حتما معیارها هم فرق میکنه طرف باید ببینه خودش کجا راحت تره
عاطفه
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۳۱
0
7
اخه ادم يه بار به دنيا ميا دواسه همينه که زور ميزنه بهتر زندگى کنه وطنمو دوست دارم ولى گاهى از فرهنگ بعضى از ادمهاو ظاهرشلخته وخيابونا وبيمارستانهاى قديمى ودرب وداغون و خلاصه خيلى چيزاى ديگه که خيلى حوصله ام ازش سر ميره دوست دارم که از ايران برم
کوروش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
0
5
مردمانی رو که خواب برده بس بزار اب ببره...برای خودم دلگیرم کشورم به دنیا نفت میده
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۴
نه بابا شاه خیلی بد بود مشروب خور بود فاسد بود زن ها بی حجاب بودند به خدا مادر بزرگم میگه ما اون موقع ها ما اصلا نمی دونستیم اعصاب چیه نمی دونستیم ندارم چیه
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۴
0
3
درود بر همه تا افکارمون کوتاهو کوچک باشه جای هیچ پیشرفتی نیست
روشنک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
8
0
ما که راضی هستیم...چه جوشی می زنند بعضی هااااااااا
پاسخ ها
ممد
| France |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
اون کسایی که جوش میزنند دنبال اینن که روزی ایرانم جزو این ده کشور باشه شما خودخواهی شما بیش از حد قانعی خیلیارو مث شما دیدم
شما قادر به درک اینجور مسائل نیستید در ضمن اگرم راضی بودید نمیومدید به این صفحه!
عزت زیاد!
محمدرضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۹
همین راضی بودن امثال شماست که این کشور رو جهان سومی کرده،مین که میدونم کارتون پول گذاشتن تو بانک های خصوصیه و صبح تا شب خوردن و خوابیدن،نباید راضی باشید؟؟؟؟؟بقیه مردم هم مهم نیستن،نه؟؟
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
0
2
آلمان پس چی
amin
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۹/۲۱
0
3
نمیخواستم نظر بدم ولی ندا خوانوم اگه راست میگی دنبال یه کشور خوب نیستی پس اینجا چه میکردی که اومدی نظر دادی بعدشم بعضی ها میگن باشه بمونین خوب کنین برو اگه گذاشتن خوب کنی ما نمیریم ما که رفتیم نشد بعضی ها هم که میگن خوبه چون دیدی هیچ غمی براتون نذاشته ددی چیکارن روشنک؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Russian Federation
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۴
1
1
هرکسی نظرشخصیه خودشو داره جدل برای چی اخه
ناشناس
|
United States
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
1
0
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
نازی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۷
5
1
بنظرتون کره چجوریه.......؟؟؟؟؟
پیمان خان
|
France
|
۱۷:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۰
0
7
سلام این جوابه نداست اون بالا!(میخوام ببینم نظرم چقد لایک داره ها)
اولا کی گفته اونا عفت و حجاب ندارن اونا عفت و حیاشون باتنیه اونا بخاطر پول ازدواج نمیکنن اون پدر مادرشون دخترشونو به یه پسری که دختره تو عمرش ندیده و نشناخته نمیدن!
اونا بی حجابن ولی زن بدکاره نیستن!
من خیلی چیزا به چشمم دیدم اونا نامرد نیستن اونا بی وجدان نیستن اونا بعد از طلاق همدیگرو دشمن نمیدون من زنیو میشناسم که دوتا بچه از شوهر قبلیش داره و پدر بچه هاش حساب میشه ولی از شوهرش طلاق گرفته الان وقتی باباهه یه چیزی میگه بچه هارو کتک میزنه میگه بازم حرف بزنی بچه هارو میزنم!
آرام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
8
4
سلام آدما هرجا که برن بازم هیج مثل وطن خودشون راحت نیستند بعدبعدشم امنیتش نمی ارزه که برای زندگی به کشورهای مثل آمریکا وترکیه رفت.
پاسخ ها
میلااد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۸
هه تو دختری و 24 ساعت تو خونه ای و دنیای بیرونو از تو سریالا و فیلما میبینی آرام جان.
من28 سالمه و از 3 سالگی تو خیابونا ول بودم و کل تهرانو عین کف دستم بلدم و تو هر محلیم (بالا شهر و پایین شهر)چندین سال زندگی کردم.
تو منطقه22 13 سال با پدر و مادرم زندگی کردم تو این چن سال چنیدین قتل فقط تو شهرک صدرا اتفاق افتاد با قمه و و الانم که هر شب ده تا دعوا میشه تو پارک های بزرگ شهر اونم نه دعواهای معمولی دعواهای غمه کشی و....
بنده خودم چندین بار تو منطقه 22 با قمه خفتم کردن و هرچی داشتم و نداتشتم رو ازم گرفتن...
نیمار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
6
1
هموطنان عزیز بیایید نذاریم محیط زیست ما خراب و پر اشغال شه ....لااقل واسه سلامتی
مون..
آرمان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
9
2
ایران باس ماس پرچمشم بالاس بچه هاشم آس آس

به سلامتی ایران خوبمون
پاسخ ها
غرب پرست
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۸
هیچوقت فاز تو و امثال تورو نفهمیدم داداش .
واقعا فازتون چیه چی میزنین؟!
پرستو
|
Singapore
|
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
0
6
توجه كنيد90درصدازكساني كه پيام گذاشتن ازوضيعت ايران راضي نيستن چون خيليهابه اسم همين مردم دارن جيب مباركشونوپرمي كنندبه اسم مردم دارن خيلي كارهاروانجام مي دن ولي مردم روزبه روزدارن افسردترونااميدترميشن چون شدن بازيچه دستشون وقدرت طلبيشون
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۳
چه ربطی داره اونایی که میگن خوبه دارن جیب هاشون رو پر می کنن نه اونهایی که اعتراض می کنن.
هژیر
|
United States
|
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
1
3
کانادا بهترین کشور دنیا
پاسخ ها
فاطمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۶
والبته بسیار سرده اب و هواش خوب نی البته ایران هم اب و هواش بسیار سرده
ابراهیم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۳
2
0
بهترین جای دنیا جاییست که امنیت و معیار های زندگی داشته باشی.
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
4
0
سلام به همه الکی بحث نکنید ا ینجاخوبه یابده یکی به من بگه کجا خیلی بهتره که من یکی دیگه واقعا خسته شدم
پاسخ ها
سامان
| Iran, Islamic Republic of |
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
اینجا هیچیش خوب نیست هیچیش
یوسف
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
0
0
نازی خانوم کره فکرنکنم زیادخوب باشه ولی یه چیزش خیلی بده اینکه کره ای زیاد داره
تیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
0
9
کاش میشد از اینجا پر بکشم
اینجا چی داره؟
جایی ک نتونی اندیشه و عقایدتو آزادانه مطرح کنی جایی برای زندگی نیست
جایی که امثال ندا هستن جایی برای موندن و ساختن نیست
پاسخ ها
سالار
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۵
تیام کاش بقیه هم مثل تو فکر میکردند اما مردم ما فکر میکنن مشکل ما اقتصادیه اما نمیدونن بعضی از عقایده بی معنی خودشون باعث وجود اومدن این بدبختی ها شده نمیدونن خودشون با عقایدشون دارن این مملکتو برای خودشون و هم وطن هاشون تبدیل به جهنم میکنن
پیشوا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
7
حرفت حق و لپ مطلب بود یعنی آخر کلام بود تیام خان...تا امثال ندا هستن تو این مملکت هر روز بدتر از دیروز... چون فکر میکنن چیزی که اونها دوست دارن باید همه دوس داشته باشن اما انگار خوابند و نمیبینند که نسخه های کیلویی امثال اینها چه بر سر این سرزمین و مردمش آورده و دیگه این حرف ها خریداری نداره...
پاسخ ها
تیام
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
روزگاری
تیام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۶
0
8
روزگاری بیش از اینها ما تمدن داشتیم
در پی صلح جهانی ما قدم برداشتیم
روزگارتلخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
3
2
ای بابا سرخودتونو دردنیارین همه جا خوب وبد داره هرکشوری به اندازه ی خودش فساد وکثافت کاری داخلش هست.فقط بدی بعضي كشورها ا اینه ک هرکسی یه دختر توخیابون میبینه میفته دنبالش تا از راه بدرش کنه مهم نیست حجاب باشه یا نباشه.....
فرشيد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
0
0
سلام به همگي
آقا يه نفر كه احساس ميكنه آگاهيش كاملتر هست و ميدونه به من بگه كدوم كشور براي اقامت و كار و دستمزد و امنيت مناسبتره
ناخدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۲
5
1
په نام خدا من نظرهمه عزیزان را مطلعه کردم و از دیدگاه من ملی گرایی چه زبانی یا قومی یا مذهبی چیزی بجز تعصب به همراه ندارد و نظرات را موردنقض قرار میدهد سوال من اینست ک ازادی چیست ایا ازادیه ما ازادیه دیگرا را مختل نمی کند وبا ازادیه ما حقوق دیگرا ن را مورد تجاوز قرارنمیدهد
ghazal
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
0
5
اینا دارن زندگی میکنن ما هم داریم زندگی میکنیم.
salar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
4
فاطمه خانم اولا که هوای کانادا سرد نیست ایالت تا ایالتش آب و هواش باهم فرق میکنه ونکوور آب هوای بهاری داره و تورنتو خیلی سرده.
کانادا بزرگترین کشور قاره آمریکاست و جمعیتش خیلی کمه مردمش رفاه و اقتصاد خوبی دارن فرهنگ بالایی دارن و آب و هواشم معتدله
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۲
0
4
دوست عزیزمون فرشید پرسیدن کدوم کشور برای اقامت خوبه
خب اول بگم سلیقه هرکی فرق داره ولی در کل بنظر من آمریکا مهمتر چیزی که مردم ایران فاقدش هستن مردم خیلی با فرهنگ و باحالی داره و از هر ملیتی شما در این کشور مشاهده میکنین برای همین احساس غریبی نمیکنین دوما شما در این کشور میتونید با ماهی 1200 دلار یک زندگی خوب داشته باشین که با کارگری کردن هم میتونین همچین درامدی رو داشته باشین حالا اگه متخصص باشین و دارای تحصیلات باشین میتونین با درامد خیلی بالا و خوب زندگی کنین مثلا دوست من اونجا برنامه نویس کامپیوتر حقوق ثابتش ماهی 8 هزاردلاره
مرتضی
|
United States
|
۰۶:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
4
0
سلام به دوستان عزیز فقط عاشق ایرانم به ایرانی بودنم افتخار میکنم
مونا
|
United States
|
۲۱:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
0
2
اصلانمیخواستم نظربدم اماایناروخوندم واجب شدنظربدم. ماب چی خودمون مینازیم وقتی کل دنیاماخوبیم بقیه هیچکدوم ادم نیستن خداشاهده داداش خودم دانشگاه بارتبه ی خیلی خوب قبول شد دورشته قبول شد یکی مصاحبه داش اون نرفت یکی متمرکزرف چندوقت بهش زنگ زدن.توی فلان رشته قبول شدی بیامصاحبه قسم میخورم تاازمدهبش پرسیدگف شرمنرمنده همین اطلاع دادن نیروهامون تکمیل شد جانداریم میدونین چراپیشرفت نمیکنیم چون این فکرای مسخره روداریم چرااوناپیشرفت میکن چون ادماروب خاطرعقایدشون زیرسوال نمیبرن چرابایدتواین فضابمونهوقتی همیشه بهترین رتبه هاروتواستان توکشوراورده اماافقط ب خاطراینک ی مدهب خاص داره داره ازهمه چی محروم میشه ن دزدی کرده ن ادم کشته باهمهی ادمام خوب بوده چرااخه من بایدهزارجورفحش وتوحین بشنوم ب خاطرمدهبم متاسفم .
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۶
0
0
مونا خانم بد تایپ کرده بودین نتونستم درست متوجه منظورتون بشم.
مونا این که شما میگی درسته و صحیحه اما این یک مورده کاملا کوچیکه.مشکل کشور ما خیلی زیاده خیلی.
اقتصادی و فرهنگی و...
بزرگترینش مشکل مذهبیه که اگه این مشکل نبود کشور ماهم نهایتا مثل یکی از کشورهای غربی بودیم ولی مشکل مالی داشتیم اصلا پول مهم نیست آدم باید عشق زندگی کنه و از زندگی لذت ببره ....
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۹/۲۹
0
1
لطفا دوستان جمع شن تا باهم صحبت کنیم و همینجا نظرات را بگویید
و من بسرعت جواب میدهم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۶
0
0
اروپا رو ببینید دارن چه چیزایی میسازن حالا ایرانیا به جای اینکه به فکر پیشرفت مملکتشون باشن و یا به فکر پیشرفت علم باشن اومدن دارن به فیلتر کردن برنامه ها فکر میکنن ما داریم با چه بدبختی زندگیمونو میگذرونیم اونوقت اومدن میگن تحریما رومون اثری نداشت البته تقصیری هم نداره چون تا حالا نرفتن مغازه خرید کنن و از حال مردم باخبر شن ..
امید 78
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
3
دوستان سلام
این از فیلتر کردن برنامه هایی نث وی چت و بیتاک اینم از سانسور کردرنفیلم ها که فیلم 2 ساعتی رو 1 ساعت میکنن حالا اینش به کنار اینم وضع اقتصادش و تولیداتش حالا اینم هیچ اینم از وضع فرهنگ مردمش که ادعا میکنن نا خیلی بافرهنگیم (البته توحین نشه) ولی یه نگاهی به وضع کوچه خیابونا کردین که چه خبره اون از وضع اسفالتا اونم از وضع اشغالا اگه وقرار باشه ایران پیشرفت کنه باید از ریشه فرهنگ سازی بشه که تا حالا هم نشده و فکر نکنم هم بشه چون ما داریم روز به روز بدتر میشیم من الان 16 سال سن دارم شاید فکر کنین که هنوز بچه ام و هیچی حالیم نیس ولی بخدا همین حالاشم بیشتر از خیلیا میفهمم که تو ایران و اروپا چه خبره حالا بی انصافیه به من از دید یه بچه نگاه کنید و فکر کنید که هیچی حالیم نیس من با همین سنم میدونم که تو ایران چی میگذره و تو اروپا چی میگذره و در این باره مقاله های زیادی خوندم که اصلا ایران و اروپا قابل مقایسه نیست از هر لحاظ (اقتصاد و امنیت و اسایش و...)
ممنون از توجه تون...
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
داداش موضوع ما پیشرفت نیست موضوع ما سازندگی نیست هر کشوری هارتای خودشو داره الان آمریکا با اون عظمتش اکثر وسایل الکتریکیشو مونتاژ میکنه میده چین بزنه.
حرف ما فرهنگ و اجتماع مردمه والا ارمنستان نه اقتصاد داره نه پیشرفت ولی وقتی دوروز توشی آرامشو احساس میکنی با اینکه مملکت غریبه من اون آرامش اون لحظه رو با صدتا برداشت تحریم هم عوض نمیکنم مشکل ما اقتصادی نیست ولی مردم میخوان فکر کنن اقتصادیه هر کی تو ایران عرضه داشته باشه خوب پولی میتونه به جیب بزنه ولی مردم نمیتونن از دین و مذهبشون که تعصب الکی روش دارن اشتباه بگیرن پس این مسائلو میندازن تقصیر مسائل اقتصادی.
امید 78
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
0
خب ببین درسته که موضوعمون اقتصاد نیس ولی وقتی که میری مغازه و اجناس ارزونه ادم ارامش میگیره وقتی میبینی اشغال تو خیابون و طبیعت نیس ادم ارامش میگیره وقتی که میبینی کشور داره روز به روز پیشرفت میکنه ادم ارامش میگیره اره خب موضوع فرهنگه ولی وقتی که از ریشه یه چیزی فرهنگسازی بشه خود به خو ارامش و امنیت و....میاد تو کشور و مردم از کشورشون راضی میشن و تقریبا برعکس الانه کشورمون که هیچی سر جاش نیس و الان این همه جوونای بیکار و اکثرا لسانس و فوق لیسانس و الان ده میلیون ادم بیکار تو کشور هس یعنی تقریبا یک هفتم کل ایران که اصلا اماره خوبی نیست ولی از این حرفا گذشته مطمعنم که بالای 50% مردم ایران به مجبوری تو ایران موندن حالا به خاطر پول و..و بقیه هم حتما یه کاره ای هستن که تا حالا مشکل کار و پول و... نداشتن که از ایران زده بشن و بخوان مهاجرت کنن و مسلما کسی نیست که دوست نداشته باشه بره تو یه کشور اروپایی یا امریکا زندگی کنه اگه کسی هم بگه که دوست ندارم برم کشورای خارجی...
دیگه باید به عقلش شک کرد...
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
ببین آقا امید شما مشکلاتو سطحی میبینی.
مشکل ما آشغال یا اسفالت نشدن نیست.
من از فرهنگ و اخلاق این مردم حرف میزنم نه از شهرداری.
بعدشم اون کسایی که بیکارن تو ایران نه تحصیلات دارن(شاید بگی لیسانس دارن ولی لیسانس مال کدوم دانشگاه هست>؟ اینش مهمه من الان پسر خالم مهندس نفت هست ماهی 7 میلیون با 15 روز کار تو خوزستان میگیره براش اونجا هتل لوکس 5 ستاره و نهار و شام رایگان بهش میدن و خرج هواپیماشم که از تهران به خوزستان میرود رو حساب میکنن و 15 میلیونم مفت مفت میره تو حسابش چون تو دانشگاه عالی قبول شده و حالا دوست خودم هم نفت خونده فوق لیسانسم هست اما هیچ جا بهش کار نمیدن چون تو دانشگاه آزاد خونده الانم رفته تعویض روغنی زده وکلی پول در میاره من گفتم تو ایران کسی عرضه داشته باشه بیکار نمیمونه)
در ضمن دوست عزیز تو هنوز سنت کمه برای دیدن مشکل اصلی ایران من 30 سالمه و حدود 10 بار به کشور های اروپایی(انگلیس .ارمنستان .ترکیه.فرانسه و...)رفتم و رشته تحصیلیم کامپیوتره و یک مغازه کامپیوتری دارم و ماهی 20 میلیون پول در میارم اگه بخوام شدید کار کنم 30 میلیونم میتونم ماهیانه پول در بیارم)
پس مشکل مردم اقتصادی نیست
برو آهنگهای شاهین رو گوش کن تا درک کنی من چی میگم
تو الان 16 سالته وقتی 30 سالت شد میفهمی مشکل از کجاست البته الانم میتونی اگه کمی شاهین گوش کنی ودرمورد دین تحقیق کنی .بعضی ها
عقده ای شدن و پشت هم حرف میزنن و برادر با برادر سر ارث میراث دعوا میکنن وهر دختری یه ذره بد حجاب باشه هزارتا حرف پشتش میزنن و برو وضع همسناتو ببین همه رفتن سراغ (سیگار و گل و هزارتا کوفت زهر مار دیگه)
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۷
0
1
ببین داداش اگه ایمیل داری بیا اونجا اینجا هر نظری رو نمیزارن پخش شه.
امید 78
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
0
خب داداش منم منظورم همینه مشگل ما از فرهنگهكه سخت گیری میکنن بعدش میگن ازادیم...
بخدا الان تو شهرمون که زیاد هم بزرگ نیس بخدا وقتی که تو خیابون داری رد میشی یه دختر از روبروت اومد تو باید حتما بری اونطرف خیابون وگرنه هزار حرف پشتت میزنن یا وقتی که اتفاقی مسیرت خورد و افتادی پشت سر یه دختر مجبورم مسیرمو تغییر بدم و راهمو دور تر کنم که مردم چیزی نگن همه اینا به خاطر فرهنگ غلطیه که بین مردم جا افتاده اگه هم اونی که گفتی اگه عرضه داشته باشی میتونی کار کنی اینروزا همش شده پارتی بازی اگه هم منظورت این باشه که تو یه دانشگاه عالی بحونه میتونه بره سرکار من خودم سه تا از داداشام و دوتا عروسمون همه لینسانس و فوق لیسانس دارن که هیچکدوم تو دانشگاه ازاد نخوندن که یکی حسابداری و یکی حقوق و یکی کی دیگه شیمی الان هیچکدوم سرکار نیستن چون هرچی ازمون شرکت کردن با پارتی یکی دیگه استخدام شد البته اینکه میگم با پارتی دلیل دارم ولی یکی اقواممون الان با لیسانس کشاورزی تو اداره برق داره کار میکنه که با پارتی رفته در رابطه با اونکه میگی مشکل اشغال و اسفالت مشکل شهرداری نیست مشکل فرهنگه خب منم همینو میگم که مشکل فرهنگه البته اسفالت دیگه مشکل مردم نیست چون مردم که نمیرن اسفالتو بکنن بعدش که دست انداز بزنن ..
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
1
ببین داداش من 30 سالمه و پدرم دبیر ریاضی دبیرستانه و خیلی کارش عالیه .
بزار تجاربشو بهت بگم اولا من نگفتم دانشگاه عالی یه دانشگاه خوب(چون کسایی که تو یه دانشگاه عالی لیسانس بگیرن همه جای دنیا میخوانشون تو همین ایرانم میخوانشون ولی من گفتم یه دانشگاه خوب که با پول لیسانس بهت ندن به راحتی میتونی یجا کار کنی البته به شما توهین نشه ولی اگه برادر و خواهرت واقعا نمره های متوسط و خوب و از یک دانشگاه خوب لیسانس داشته باشن میتونن تو رشته خودشون کار کنن بدون هیچ پارتی و فقط یکم عرضه و تلاش میخواد )
آزادی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
1
1
ببین داداش من 30 سالمه و پدرم دبیر ریاضی دبیرستانه و خیلی کارش عالیه .
بزار تجاربشو بهت بگم اولا من نگفتم دانشگاه عالی یه دانشگاه خوب(چون کسایی که تو یه دانشگاه عالی لیسانس بگیرن همه جای دنیا میخوانشون تو همین ایرانم میخوانشون ولی من گفتم یه دانشگاه خوب که با پول لیسانس بهت ندن به راحتی میتونی یجا کار کنی البته به شما توهین نشه ولی اگه برادر و خواهرت واقعا نمره های متوسط و خوب و از یک دانشگاه خوب لیسانس داشته باشن میتونن تو رشته خودشون کار کنن بدون هیچ پارتی و فقط یکم عرضه و تلاش میخواد )
آزدی میخواهم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۸
0
2
گفتم بهم ایمیل بزن تا روشنت کنم
امید 78
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۷ - ۱۳۹۴/۱۰/۰۹
4
0
خب ببین داداش من خودم اینارو میدونم و روشنم و مطمعنا از حرفای من یه برداشت دیگه میکنی چون اینجا نمیزارن همه نظرات بیاد و بعضیشو حذف میکنن من خودمم که نظرمو میخونم اصلا اون چیزی نیست که تو ذهنم بود(درضمن ایمیل ندارم و اصلا از ایمیل خوشم نمیاد که بسازم) ببین من اصلا کاری بهکار ندارم من بحثم رو اینه که ایران از دین یه برداشت اشتباهی کرده و به جای اینکه با فرهنگسازی بیان دین و حجاب و.... رواج بدن بین مردم اومدن دارن با زور اینکارو میکنن که یا دخترارو جریمه میکنن یا این برنامه ها رو فیلتر میکنن و هزارتا کار دیگه که لازم به انجام اینکارا نیس خب خدا هم گفته تو دین اجباری نیست یعنی میتونی هر دینی داشته باشی درحالی که ایران فقط به مسلمونا اهمیت میده همونطور که اون بالا مونا خانم گفت
(حالا اگه لطف کنن و نصفشو سانسور نکنن میفهمی چی میگم)
justice
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۷
0
5
هه ایران اون آخرا باید باشه
دومین کشور غمگین دنیا بعد از بغداد
ترلان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
0
1
سلام خدمت دوستان.
ببخشید یه سوال اگه کسی میدونه لطفا جواب بده خیلی مهمه.
کسی میدونه یه مسافرت چن روزه به کشورای اروپایی کل هزینه ها از پاسپورت و بلیت رفت و برگشت و غذا و در کل چقد در میاد مثلا سویس...خواهشا اگه کسی میدونه کمک کنه البته یه سفر دونفره با همسرم بخوام برم...
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
1
سلام ترلان.
ببین کسی که میره اروپا باید حتما دو هفته رو بمونه وگرنه نمیصرفه
من سوییس رو نمیدونم اما کسای زیادی رو میشناسم که رفتن من اکثر کشورای اروپارو اما متاسفانه سوییس رو نرفتم
اگر دو هفته بری و یه هتل عادی بگیری و غذاتم خودت بگیر بدون سوغاتی میشه حدودا 6 تا 7 میلیون
اگر بخوای اونجا خیلی حال کنی باید 12 تا 15 میلیون خرج کنی برای خودت یه نفر.
در ضمن من سوییس رو پیشنهاد نمیکنم اگه میخوای برای تفریح بری هم گرونه تقریبا هم زیاد کشور خوبی نیست.
ولی انگلیس یا پاریس عالین انگلیس خیلی گرون میشه اما تا عمر داری فراموشش نمیکنی و پاریس هم که به شهر عشاق معروفه و دارای رستوران های فوق العاده عالیه و اونم گرونه متاسفانه
ولی میرزه.
تو الان 7 8 میلیون میدی میری سوییس.
بکنش 12 برو انگلیس یا فرانسه بفهمی زندگی چیه
مدیر پایگاه مگر چنين ول خرجي ها و پركردن جيب بيگانگان كار درستي است كه توصيه هم مي كنيد !؟
SALAR
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
0
معلومه که درسته.
میخوایم دوروز زندگی کنیم باید حال کنیم.
در ضمن شما دوتا کشور خارجی رفتی؟
اولا بیگانه چیه؟ اوناهم ادمن و از ماهم خیلی بهترن الکی دوست عزیز فاز حزب اللهی برندارین من میدونم این نظرو چاپ نمیکنین ولی اگه حرفی یا یحثی دارین بمن ایمیل بزنین لطفا .
____________________________________
مدیر پایگاه بله این از بدبختی هاست که برخی اینگونه فکر می کنند و ما با دست خودمان کشورهای بیگانه را آباد می کنیم آن هم به قیمت فقیر شدن کشور خودمان ! راستی فکر کردین اگر همین اروپاییها مثل ما فکر می کردند و پولهایشان را در ممالک دیگر خرج می کردند هرگز به اینجا نمی رسیدند ؟بله ما در سیکل بسته این فکرها به فقر خودمان و ثروتمندی بیگانگان کمک می کنیم و تا این سیکل بسته باز نشود همچنان باید مصرف کننده و فقی بمانیم و دیگران با پول ما کشورهایشان را آباد کنند .
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۴
0
1
در ضمن دوست عزیز اون قیمتایی که دادم برای یه سفر عادی بود.
الان تور هایی هست که در 4 تا 5 ایالت امریکا شمارو میچرخونه مثل کالیفرنیا و وگاس و بقیه جاهای بهشت.
این تور 55 میلیون تومانه که در هتل های عادی شمارو میبرن و ناهار و صبحونه و شام هم با خودتونه و یه تور دیگه هم هست که در 3 ایالته اما بهترین هتل میبرن شمارو و به مدت یکماه هست و قیمتش 77 میلیون تومانه و اینو من برای اشخاص پولدار پیشنهاد میکنم.
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
0
1
اولا که کی گفته اونا نمیرن خارج؟
اونا ایران نمیان شما برو ببین یا افغانیا میان ایران تازه اکثرا از اینجا میرن اروپا و یا اون خارجی هایی که برای پول میان ایران .
هیچ خارجی برای تفریح نمیاد ایران .
الان برو ببین چقد خارچی در سال به ترکیه و امارات میرن حتی امارات امار خارجیای ورودیش از لاس وگاس بیشتره .
دوست عزیز خارجیا لازم نیست از کشورشون برن بیرون چون هرچی میخوانو دارن
مدیر پایگاه حالا بله ولی زمانی که در بحران بودند بعد از جنگ جهانی اول و دوم بروید ببینید همین آلمان و ژاپن و انگلیس و... تا چه حد امساک کردند و اقتصاد بخرج دادند تا کشورشان آباد شد و بعدها به تفریح و گشت وگذار خود هم رسیدند بدون اینکه با فقر کشور خود کشور دیگری را آباد کنند . در ژاپن بعد از جنگ جهانی دوم در 24 ساعت نزدیک به 5 ساعت خواب و استراحت کردند وبقیه شبانه روز را کار کردند . این سنت کار کردن در آن کشور چنان نهادینه شد که در حال حاضر دولت برای اینکه کارمندان و کارگران تشویق به مرخصی گرفتن بشوند بلیط و هتل مجانی در اختیار آنان می گذارد تا به سفر بروند ولی بازهم اولویت با کار وتلاش است . بله زمانی که ما به چنین مرحله برسیم و کشورمان آباد شد سفر و تفریح نه تنها بد نیست که باید مورد تشویق هم قرار بگیرد .
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۵
1
0
دوست عزیز نه انگلیس نه امریکا نه هیچ کشوری منابع ایرانو ندارن اگه الان این منابع دست امریکا بود بهشت که هست ولی به یه چیز خارقالعاده تبدیل میشد .
ولی برو ببین ثروت ایران پیشرفت خاصی نداشته شما داری انگلیسو مثال میزنی که هیچی نداره>؟
انگلیس هیچی نداشت وبعد چندین سال شده قلب اقتصادیه دنیا .
ایران همه چی داره قدمت و منابع ولی باز هیچی به هیچی.
کار و تلاش هست درسته ولی نه اینکه یارو نشسته 7 سال مهندسی خونده بعد الان تاکسیه از صب تا شب هم کار میکنه خیلیا اینن.
اینجا کسایی مایه دار میشن از تحصیلات که نابغه ان و اکثر نابغه ها هم بورسیه تو غربن.
الان تو امریکا پسر عموی من کارمنده ماهی 4 هزار دلار پول میگیره و بر اساس حقوقش یه مالیاتی میده اونوقت تمام خدمات درمانی رایگانه و الان ماشینش kia sportage هست که تو ایران 120 میلیون هستش اونوقت اونجا اخرین مدل رو 5000 دلار گرفته. شما چی فکر کردین واقعا؟
مدیر پایگاه البته انگلیس بیشر از هر چیزی ثروتش را با استعمار بسیاری از کشورها بدست آورد 
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
با سلام خدمت همه دوستان.
ببخشید من قصد مهاجرت به سویس رو دارم .
یه سوال داشتم اگه بخوام برم باید حداقل چقدر پول داشته باشم؟؟
با در نظر گرفتن همه هزینه ها از پاسپورت و ویزا و هزینه زندگی تا وقتی که کار پیدا کنم...
ممنون میشم راهنمایی کنید..
زهرا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۱
0
0
در ضمن یه سوال دیگه هم دارم.خییییلی واجبه لطفا اگه کسی میدونه کمک کنه.
پولی که باید برای اقامت پرداخت کنم برای کشور سویس چنده؟؟
لطفا کمک کنید...
مهناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
0
0
سلام کسی میدونه کدوم کشور وضعیت اشتغالش برارشته های علوم پایه خوبه؟با داشتن مدرک دکترا از دانشگاه دولتی ایران با معدل 18 میشه رفت و یه کار خوب پیدا کرد؟ از گشور خودمون که ناامیدیم. فقط شده کارمون غصه خوردن.اینهمه درس بخونی آخرشم هیچی.......چیکار باید کرد؟ امیدی هست کشورهای دیگه یا اونجاها هم مثل ایرانه؟اگه کسی اطلاع خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنه/
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۲
0
0
خب ببین مهناز خانوم خیلی از کشور های اروپایی وضعیت اشتغالشون خوبه ولی سوییس اگه بتونی بری خیلی خوبه هم حقوقا بالاس (البته هزینه زندگی هم بالاس ولی میتونی با همین حقوق زندگی راحتی داشته باشی برخلاف اینجا که دخل با خرج جور در نمیاد) و هم امنیت خیلی خوبی داره و هم خیلی زیباسو خیلی چیزای دیگه که همه رو نمیشه گفت اگه تو اینترنت یخورده تحقیق کنی میفهمی چی میگم البته این چند سال اخیر به دلیل زیاد شدن مهاجران شرایط رو یخورده سخت کردن ولی غیره ممکن نیس البته اگه از طریق تحصیل بری اونجا خیلی خیلی راحت میتونی اقامت بگیری و کار پیدا کنی خودتم بیشتر تحقیق کن میفهمی منظورمو
ریحانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
0
0
فکر نمیکنید باید به جای اینکه بشینید عینه پیرزنا غر بزنید تلاشتون رو زیاد کنید کشور خودش عوض نمیشه ماها باید درستش کنیم الان پایین دیدن کشورمون چیزی رو حل نمیکنه کشورمون رو دست کم نگیرید
Little Monster
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۲۲
0
0
همه چیز از خودمون شروع ميشه
قبول دارم از نظر اقتصادی فرهنگی امنیتی و خیلی چيزا ضعف داریم. اما خب تا تلاش نکنیم که درست نميشه.يه آمریکايي افتخار میکنه که تو آمریکاست چون کشورش ساخته شده.ماهم باید همین کارو کنیم. کم کم بسازیمش.ژاپن دو نسلشو از دست داده تا به اینجا رسیده. تا چیزیو از دست ندي چیز دیگه ای رو بدست نمياری.رو انسان بودن و کاری بودن و مفید بودن تلاش کنیم.به مذهبی و آزاد بودن مردم کار نداشته باشیم.بچه هامونو که درست تربیت کنیم دزد و آدم کش نميشن. اگه از پایه درست شروع کنیم و بعضی قوانین رو عوض کنیم کم کم بهتر میشیم. اگه روی شهرستان هامون بیشتر کارکنیم هم نیرو مفید زیاد ميشه هم امنیت...... حداقل چند دقیقه بهش فکر کنیم. ما بخوایم نخوایم ایرانی هستیم. پس بهتره جای فرار اينجارو درست کنیم
حامد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۶
1
0
من میگم اول خودم بعد کشورم ولی اگه زمان کوروش بود میگفتم اول خودم بعد ازکشورم
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۶
0
0
سلام دوستان بيشتر مطالب رو خوندم و دوست داشتم نظرم رو بدم. خواستم بگم ما عضوي از اين مملكت هستيم و اين مملكت با دست خود ما ساخته شده و بوجود آمده. ما تا زماني كه خودمان را درست نكنيم نبايد توقع داشته باشيم ديگران درست بشوند. هركس در هر پست و مقامي كه هست ابتدا بايد خودش را درست كند مثلا كارمند بايد كارش را به درستي انجام دهد و از زير كاري كه دارد فرار نكند پزشك و رفته گر و دانش اموز و ....
كشورهاي اروپايي كه به جاي رسيدن ابتدا خود را اصلاح كردن مثلا من خانواده اي ميشناسم در دانمارك كه پدر و مادر جلوي بچهاشون دروغ نميگن يعني التدا خودشان را اصلاح كردن ولي متاسفانه ما اينجا فقط از ديگران توقع داريم.
ابوالفضل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۵
1
0
انشاالله خداوند کشورمان ایران را از دروغ وخشکسالی محفوظ کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۰
0
0
دوستای عزیزی ک میاید میگید ما باید با دست خودمان میهن را بسااازیم!!بس کن دوست عزیز، تا کی شعار میدین؟واقعا ما چجور میتونین روحیه ی کار مردم ژاپن یا امریکا رو با خودمون مقایسه کنیم؟مردم ما به یه چیز معروفن اونم مفت خوریو گوش بری هست،...اصن هیچ میدونستی علت کار کردن بیش از حد امریکا یا بعضی کشورای اروپا چیه؟بخاطره دین شونه، مسیحیته پروتستانیسم که کار زیاد رو سرچشمه ی رستگاری میدونه، کار رو به دین پیوند زده و به همین دلیل مردم این کشورها کار کردنو نوعی عبادت میدونن امریکایی ها اتفاقا فوق العاده مذهبی اند و سر هر خیابونشون پر از کلیساست، بنابراین به لحاظ کاری هم تلاش زیادی میکنن...شاید اگه دین ما هم فقط به قسمته عفافو حجابش محدود نمیشد الان وضع ما این نبود، چرا کسی از دزدی و اختلاس حرف نمیزنه؟این چیزام توی قران زیاد اومده!!معلومه چرا، چون به ضررشونه!
لیلی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۲۶
0
0
سلام عزیزان من لیلی هستم 30 ساله که تا 6 سالگیم ایران بودم بعدش با خانوادم مهاجرت کردیم ترکیه شهر دیاربکر...من همینجا(دیاربکر) درسم رو تموم کردم و همینجا هم ازدواج کردم و همینجا هم پسر دار شدم و از زندگی در اینجا خیلی هم راضی هستم
حسین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۵
0
0
ب نظر من انقدر سطح فکر بعضی ها پایینه ک نباید باهاشون بحث کنی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۶
0
0
به نظرم باید برای تست لرزش دست، یه تیکه کاغذ روی دست گذاشته شه تا لرزش دست معلوم شه. مشکل مردم لرزش دسته.
حمدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۳
0
0
مامتاسفانه هنوز نمیدانیم گه چی می خواهیم واز خواسته های خومان اگاهی نداریم اگر میدانستیم میتوانستیم جای زندگی را هم بسازیم تا ان کسی باشیم که قرار بود بشویم متاسفانه ماموج هستیم که فریا طوفان وباد ابر ومه را به دنیا نشان میدهیم تا حالا که اینجوری بوده ونسلهای بعدی چی خواهند کرد ان هم به خودشان برمی گردد که سوئدی باشند یا عراقی افغانی وبلاخره ایرانی امیدوار باشید که فردائی هم خواهد بود
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
سلام بعضیها نظرشون اینه که تو ایران کار دارم ماهی15میلیون یا درآمد دارم ماهی30تومن!!!!!یا پارتی داشتی یا بابات داشته مغازه گرفته برات یا هم خودت کلاهبرداری و سر مردم کلاه میذاری در هر صورت این نشون دهنده اینه که کشور بی ثباتی داریم که شما میتونین این درآمد رو داشته باشین اما حقوق پایه یه کارگر800باشه
امير
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۵:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۳
0
0
ميدوني چيه مشكل خودمونيم. ما إيراني ها فقط بلديم بلف بريم همين. وگرنه كارمون شده مسخره بازي. طرف مياد تا يه نظر بده. مسخره افغاني ها رو ميگيره يا عربا. عربا رو كه ميبيني. يه مدير از رئيس جمهور منو تو وضعش بهتره افغانستان هم الان دويست مليارد دولار سرمايه گذاري خارجي داره. يعني اگه اينجوري پيش بره بايده تا چند سال اينده واسه كار بريم افغانستان. خخخخ. ايران كه روز به روز به دزد هز اضافه تَر و ماهر تر.
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین