کد خبر: ۱۰۳۳۲۷
تعداد نظرات: ۱۰۲ نظر
تاریخ انتشار:
منافقان جديد را بهتر بشناسيم:

محسن كديور پرده از ماهيت منافق‌گونه خود برداشت + تصاوير

وي داراي وب سايتي شخصي است كه مطالب و نوشته هاي خود را بر روي آن سايت بارگذاري مي كند. اين وب سايت داراي دو صفحه و به دو زبان فارسي و انگليسي است. اما جالب است بدانيد تصويري كه كديور از خود در اين دو صفحه به نمايش گذارده است با يكديگر تفاوت دارد...

بولتن نيوز: محسن كديور، شاگرد شيخ منتظري، روحاني‌نمايي است كه بعد از فتنه 88 به خارج از كشور گريخت و به عنوان يكي از اعضاء اصلي اتاق فكر جنبش موسوم به سبز، شروع به فعاليت عليه جمهوري اسلامي كرد.

به گزارش بولتن، محسن كديور در مخالفت خود با جمهوري اسلامي تا بدانجا پيش رفت كه بنا بر اسناد معتبر حتي حاضر به سفر به اسرائيل و ديدار با مقامان رژيم صهيونيستي و احتمالا دريافت دستورات لازم از آنان شد.

محسن كديور در حال حاضر در امريكا به سرمي برد و در دانشگاه دوكاي كاروليناي شمالي تدريس مي كند. وي در ارديبهشت ماه سال 85 با نوشتن مقاله اي كه در فصلنامه مدرسه نوشته شد، نگاه ها را به سوي خود متوجه كرد. اين مقاله «قرائت قرائت فراموش شده بازخواني نظريه عكاي ابرار» نام داشت.

در جلساتي كه در آذر ماه سال 84 دردانشكده فني دانشگاه تهران (دانشكده مهندسي برق و كامپيوتر ) با سخنراني كديور برگزار شد او در پي آموزش همين نظريه به دانشجويان بود. در شب بيست وسوم ماه مبارك رمضان سال 84 در حسينيه ارشاد در سخنراني اي باعنوان «چرا تشيع»، علت شيعه بودن خود را درست تر بودن قرائت امامان نسبت به ديگران دانست نه برگزيدگي الهي ايشان.

«بازخواني منابع اعتقادي» موضوع سخنراني وي در شب بيست وسوم ماه مبارك رمضان در سال 85 بود. او كه بنا به گفته خودش مهم ترين رويكردهاي سالانه خود را در اين مناسبت عرضه مي كند، در آن مراسم به بازخواني يكي از منابع اعتقادي شيعه پرداخته و كتاب « اصول كافي» را كه از اساسي ترين منابع اعتقادي شيعه است، از پاي‌بست ويران نشان داد.

وي همچنين در روزهاي مياني اسفند ماه سال 84 در مراسمي نيمه خصوصي، زيارت جامعه كبيره را هم از نظر سند و هم از ديدگاه دلالت فاقد هر گونه اعتبار معرفي كرد.

تشكيك او در آموزه‌هاي ديني، ضديت با جمهوري اسلامي و همراهي با دشمنان ايران تا بدانجا پيش رفت كه حتي حکم امام خميني(ره) درباره ارتداد سلمان رشدي را نيز زير سوال برد و در ادعايي مضحک، آن را «ترور» توصيف کرد. او در نامهاي به حجتالاسلام محمد جواد فاضل لنکراني، حمايت مرحوم آيت الله فاضل لنکراني از مجازات يک ملحد و هتاک به پيامبر اسلام که اهل جمهوري آذربايجان است را مردود دانست.

اگر چه در مورد انحرافات عقيدتي و اقدامات عليه جمهوري اسلامي موارد مختلفي را مطرح كرد اما در اين مجال تنها مي خواهيم به يك نمونه عيني از ماهيت نفاق گونه كديور اشاره كنيم:

وي داراي وب سايتي شخصي است كه مطالب و نوشته هاي خود را بر روي آن سايت بارگذاري مي كند. اين وب سايت داراي دو صفحه و به دو زبان فارسي و انگليسي است. اما جالب است بدانيد تصويري كه كديور از خود در اين دو صفحه به نمايش گذارده است با يكديگر تفاوت دارد. در صفحه مربوط به زبان فارسي كه بديهي است براي مخاطبين فارسي زبان كه عمدتا داخل كشور هستند طراحي شده، تصويري كه از كديور وجود دارد، تصويري است با لباس روحانيت. اما در صفحه زبان انگليسي كه اختصاص به كاربران غير ايراني دارد، كديور تصويري با كت و شلوار كه نماد يك انسان علمي و آكادميك است از خود به نمايش گذارده است. چرا كه كديور به خوبي مي داند اگر قرار است در داخل ايران، نظريات ديني او مورد خوانش قرار بگيرد چاره اي ندارد جز آنكه از خود، وجهه اي حوزوي و دروس فقهي و كلامي خوانده نشان دهد. در حالي كه اين را مي داند براي مخاطب انگليسي زبان، اصل بر ارائه نظريات و تئوري هاي دانشگاهي است نه صرفا ديني. و حالا تو خود حديث مفصل بخوان از اين مجمل.








شما می توانید مطالب و تصاویر خود را به آدرس زیر ارسال فرمایید.

bultannews@gmail.com

انتشار یافته: ۱۰۲
در انتظار بررسی: ۱۱
غیر قابل انتشار: ۷۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
149
108
امام خميني (ره) در يك سخنراني فرمودند كه مراقب بعضي از آخوندنماها باشيد اينها جاسوسان انگليسي ها هستند چون انگليس بعد از تحريم تنباكو پي به جايگاه روحانيت برده بود با كشف استعدادهايي در مدارس ايران آنها را براي تحصيل علوم ديني به حوزه ها مي فرستاد اين كديور نيز جزء اين كشف استعدادي ها مي باشد و بس خواهرگرامش نيز كه همسر عطا مهاجراني (شيرخرخورده) است
ناشناس
|
Germany
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
35
159
وای چه کشفی خفنی کردید!
شکیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
145
89
این اقا وشوهرخواهر4زنه شیرخرخورش خائنین به دین وکشور هستندجالبه که هردو نفرشان دکترایشان راباپارتی بازی مدیران وقت همفکرشان در دانشگاه تربیت مدرس وبدون رعایت مقررات وطی مراحل اموزشی گرفته اندومدرکشان قانونی نیست وجز مدارک کیلویی وپولی است واینقدر هم اظهار فضل میکنند
پاسخ ها
سارا55
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
البته دکتر ر.
دکتر ک
دکتر ل
و....اینارو بذار کنار اونا البته کدیور ومهاجرانی خوندن اما ایناچی
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
شما به کتبی که به تحریر درآروده شده توسط استاد کدیور مراجعه کن . بعد متوجه میشی اینشون به مدرک دکتری اعتبار داده نه مدرک دکتری به ایشون
محسن لره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
74
29
مخاطبين خودشو درازگوش توصيف كرده واقعا پول و قدرت واسه امثال كديور ......ياحق
صادق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
22
72
الله اعلم
پاسخ ها
م سادات موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
درست است که خدا بهتر میداند اما این الله اعلم شما عین نفاق است!!!!
ناشناس
| France |
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
شما کی باشی که بخوای نفاق رو تشخیص بدی
جبار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
67
108
لعنت خدا بر آدم منافق
پاسخ ها
تبسّم
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
این آقایانی که رای منفی دادند یعنی اینکه لعنت خدا بر منافق نباشه ؟؟؟!!!
ناشناس
| United States of America |
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
نخیر یعنی اینکه معیار منافق بودن و نبودن به عمامه نیست!
حامد یوسفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
111
97
اگر هدلیت میشه خدا هدایتش کنه اگر نه به درک واصلش کنه

جانم فدای رهبر
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
ادم بی .. مگه رهبرت نگفته که این جمله را نگو
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۳
95
72
این همون آخوند انگلیسی است که ضد انقلابیون خیلی دوست دارن این جوریاشو
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
41
45
با سلام
اگر يادتان باشد امام در وصيت نامه خود تاكيد زيادي بر روحاني نماها داشتند كه فرموده بودند مواظب اين قشر باشيد چون احتمال دارد پس از چهل سال هم در اين لباس برخورد موجه داشته باشند ولي با يك خيانت ضربه جبران ناپذيري به انقلاب بزنند كه قابل جبران نباشد
نور المین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
47
41
با سلام: ان الله مع الصابرین
خوب شد خداوند متعال چهره اصلی آدم ها را نشان می دهد.حتی با گذشت زمان
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
61
47
اسلام امریکایی که امام می گفتند همان اسلامی است که کدیور وامثالهم در انگلیس وامریکا تدریس می کند...
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
شما مگه چقدر سواد داری که از مباحث مطرحه در انگلیس آقای کدیور ایراد اساسی میگیری. ببینم اصلا فقه تا چند پایه خوندی میدونی منطق چیه؟یا در سطح دبیرستان و بسیج و هیئت احکام بلدی عزیزم. برو اول باسواد شو بعد به مباحث ایشون انگ آمریکایی و انگلیسی بزن.
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۱۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۴
سلام. ما انقد سواد و اطلاعات نداریم... ولی مثل شما از منطق نوشته شده در بالا چشم پوشی نمی کنیم و به گفته بزرگان و عالمان دلسوزمان در ایران اطمینان داریم و از آنها تبعیت می کنیم نه کسی که از نظام اسلامی فرار و به کشور استکبار پناه ببرد.

شما باسوادها که منفی می دید به جای ایراد از صحبت های ما بی سواد ها از صحبت های بالا ایراد گیری کنید.
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
33
42
ای بابا دوستان اینجور ادما نه کشور حالیشونه نه خاک نه ناموس .وطنفروشایه خائن چند صباحی هستن ولی همشون مثل صدامو حسنی مبارک و طالبان که دست پرورده خودامریکا واسراییلن تا کارایی داشته باشن تویه صحنه نگهشون میدارن وقتی تاریخ مصرفشون تموم میشه میفرستنشون جاییکه عرب نی میزنه.اینا که میان تو بی بی سی و voa حرف میزنن دارن با وطن فروشی کاسبی میکنن ولی ادم خیلی باید ذلیل باشه که خودشو مضحکه وعروسکه خیمه شب بازییه اونا کنه.
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
مگه گذاشتین همین جا تو ایران بمونه و حرفش رو بزنه؟ رفتن را بر ماندن ترجیح دادند. در آخر هم بهشان انگ خارج نشین و امریکایی زدید
شیرپاک خورده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
16
5
البته در خصوص سلمان رشدی مرتد نظرش تقریبا" نزدیک به نظر دکتر است.
پاسخ ها
مخملباف از تهران
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
منظور شما از دکتر کیه؟؟؟؟؟؟؟ خوب شد دانشگاه آزاد را ه افتاد تا به امثال کدیور بگن دکتر!!!!!!!
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
آقای کدیور مدرک دکتری اش را از تربیت مدرس گرفته اند. باز حرف بدون سند و مدرک زدید؟ اینجوری می خواهید از اهل بیت دفاع کنید؟؟؟؟؟
ریحانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
21
9
البته به این نکته هم بپردازیم که این ها در نفاق خودشان کوشا هسنتند وما در اخلاص خودمان فشل .هر کدام از ما که ادعایمان می شود چند تا کار تحقیقی خوب کرده ایم یا چند اقدام عملی موثر انجام داده ایم؟ابتدا به خودم تذکر می دهم وبعد به خواهر وبرادران ایمانی خودم
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
ایشون منافق نیستند بلکه مخالفند آن هم به صورت ایدئولیک
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۵
سلام خیلی خوب برادر. اگر این طور است ایشان می ماندند ایران با هم اختلاف ها را حل می کردیم. در ایران کم نیستند انهایی که مخالفند ولی مانده اند و حتی دوستشان داریم مثل زیبا کلام
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
6
25
موضوع رو ميتونيم اين طوري هم بررسي كرد.ايشون چون در ايران با لباس روحانيت شناخته شدند مسلما اين عكسو رو واسه ي ايراني ها گذشته و چون اونور اب در لباس كت و شلوار ظاهر شده اين عكسو واسه اونوري ها گذاشته
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
100 درصد . چه دوره زمانه ای شده برای لباس انگ نفاق میزنند. جالبه
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۹/۱۸
برادر عزیز میشه به غیر از مسائل حاشیه ای، به مسئله اصلی به خاطر مخالفتت بپرداز؟ مسائل اصلی در بالا گفته شد. می خواهم بدانم منطق کسانی را که مخالف متن بالا هستند
علي
|
United States of America
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۲
22
74
ننگ بروطن فروش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۹/۲۷
31
27
باعث شرمندگي است
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۸
16
28
خدا هدایتتان کند...
عبدالله
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
7
18
اگرکارها برای خدانباشدانتظاری غیرازاین نداشته باشیم وفقط به خداوندمتعال پناه ببریم
پاسخ ها
ناشناس
| France |
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۱/۲۲
خدا نیازی به کار شما ندارد برو این حرفها را از سرت بیرون کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
13
29
سلام
این سایت بفرمایند بر اساس کدام اسناد و مدارک ایشان به اسرائیل رفته...لطفا اسناد را ارائه دهید...به جای تهمت پراکنی کمی به اخرت هم فکر کنید
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
موافقم
زینب
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۲
اصلا اسرائیل نرفته... شما برای همین فرارش از کشور اسلامی و پناه بردن به کشور زائیده ی اسرائیل دلیلی دارید که به فکر بقیشید؟؟
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
10
47
بولتن نیبوز از خدا بترس که اون دنیا به خاطر همه این دروغ و تهمت فریب ها باید جواب بدهی
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۱۸
به فرموده امام حسین (ع) اگر ندارید لااقل آزاده باشید. مهم نیست که ایشان که هست و که نیست و چه عقیده ای دارد. مهم این است که انسان آزاده باید با سند و مدرک حرفی را به کسی نسبت دهد و نقد کند. به فکر آخرتتان باشید.
ناشناس
|
United States of America
|
۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۲
13
36
کدیور انسان بسیار ازاده وبا سوادی است تهمت هایی که مرقوم فرموده اید ازباب مباهته می باشد
مخملباف از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
23
11
سلام،دوست عزیز اولاً فرمایش شما مبنی بر آزاد بودن کدیور درسته، ایشان آزاد هستن که هر چیزی دلشون میخواد میگن!!! دوماً حضور امثال کدیور و .... در اسرائیل، اظهر من الشمس است و نیازی به اثبات ندارد. دوماً ما که گفتیم کدیور رفته اسرائیل، تهمت زدیم؟؟!!!! تهمت های ایشون به نظام و .... چی میشه؟؟؟؟؟
سوماً آخرت محل پاسخگوئی همه ماست از جمله آقای کدیور که در لباس پیامبر، سالها به خیانت علیه اسلام و نظام مشغول است.
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
عزیزم آقای مخملباف .سایت ادعا کرده ایشون به اسراییل رفتن شما خودتون رو عصبانی نکنید ایشون آزاداندیش در چهارچوب دین هستن چهارما نظرات ایشون تهمت نیست بلکه مبنای فقهی و مطالعه ای دارد و به این مطلب اختلاف عقیده میگن . نه تهمت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
برادر عزیز اقا علی اگر خدایی در حد اختلاف عقیده است می ماندند حل و فصل شود نه فرار کند به کشور استکبار. از حد اختلاف عقیده معلوم است که فرا تر است چرا فرافکنی می کنی برادر مومن من
مخملباف از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
9
10
معصومین فقط در کلیات و اصول اسوه اند نه در فروع و جزئیات!!
محسن کدیور/ ماهنامه کیان بهمن سال 1377
خودتان قضاوت کنید؟؟؟؟
کسی که چنین حرفی زده دین دارد؟؟؟؟ سواد دارد؟؟؟ ما مدارک حضور کدیور در اسرئیل را منتشر می‌کنیم، شما هم ثابت کنید که ایشان با سواد است چه رسد به اینکه دکتر است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
ما منتظر انتشار اسناد شما هستیم؟ لحظه شماری می کنیم آن هم با تهدی.
در ثانی تعریف شما از سواد چیست؟ اگر سواد این است که آنچه شما می پسندید را بگوید این سواد نیست. بروید و قرآن و سنت و سیره ائمه را دوره کنید مجدد.
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
عزیرم باید به شرح مطلبش مراجعه کنید . شما کتاب های ایشون رو بخونید متوجه میشید باسوادن. نمیگم درست میگن فقط میگم اهل مطالعه وسواد هستن.مدارک را هم سریعا افشا کنید لطفا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۴
اصول دین الگو!!! اصول دین که قلبی است... پس ما در چی از اهل بیت الگو بگیریم؟؟؟ میگم مطمئنید ایشان اصلا صاحب نظر شیعه هستند؟؟ پس برم سیره رو دوره کنم که چی شه؟؟ وقتی الگو نگیرم؟؟؟
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۶
20
10
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
خداوندا، شر امثال کدیور را که نه کشور حالیشونه، نه خاک و نه ناموس، از اسلام پاک کن
سجاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
19
13
اعوذ بالله من الشیطان الرجیم
خداوندا، شر امثال کدیور را که نه کشور حالیشونه، نه خاک و نه ناموس، از اسلام پاک کن
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
3
21
من یک سوال از شما دارم و آن این است که آیا تا بحال یکبار فقط یکبار به طور کامل، نظریه ایشانر ا خوانده اید؟؟؟؟؟؟ اگر پیرو واقعی رسول اکرم و ائمه هدی هستید بروید به با سند و مدرک از قران و احادیث، به مستندات و مدارکی که ایشان ارائه می کند پاسخ دهید. پاسخ علمی شما به این نظریه باعث می شود جوانان جذب شما شود اما اگر چنین نکنید جوانان تیزبین و حقیقت طلب جذب مخالف خواهند شد. همین. آیا بد می گویم؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
مگه من تو دنیا چقد هستم که انرژی بزارم سر نظریه کسی که از کشور اسلامی فرار کرده رفته پناه به کشور استکبار... من میرم نظریه شهید مطهری، امام خمینی که دنیا رو متوچه اسلام کرد، امام خامنه ای رو می خونم .. بد می گم؟؟
ناشناس
| France |
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۲
فرار نکرده فراریش دادین با شرایط سختی که برای بوجود آوردید
مخملباف از تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
7
5
برای شناخت کدیور کافیست نظریه ایشان درباره حجاب را که در همین صفحه آمده بخوانید و بعد دم از اسلام بزنید
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
چه ارتباطی داره. حالا در یک نظر اشتباه کرده شاید هم ما اشتباه کنیم. ایشون که ادعای معصومیت نکردن............
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
در پاسخ به *علی* باید بگم وقتی که ما با خوندن نظریه ایشان درباره حجاب متوجه میشیم داره اشتباه میگه یعنی سطح فکر ایشون از ما پایین تره . شما با سرپوش گذاشتن به اشتباهات ایشون چشم خودتونو به حقیقت میبندید.
محمد فصیحی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
13
5
حضور کدیور در کنفرانس ننگین برلین گواه تضاد وی با جمهوری اسلامی است.
مخملباف تهران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
8
1
چند روایت درباره اهمیت حجاب در نظر فاطمه زهرا علیهاسلام:
حضرت موسی بن جعفر علیه السلام از پدران گرامیش از حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام نقل فرمود که:
روزی شخص نابینایی اجازه ورود خواست. فاطمه علیهاسلام برخاست و چادر به سر کرد.
رسول خدا فرمود: چرا از او رو می‌گیری، او که تو را نمی‌بیند؟
فاطمه عرض کرد: او مرا نمی‌بیند، اما من که او را می بینم. و او اگر چه مرا نمی‌بیند ولی بوی مرا که حس می‌کند.
رسول خدا فرمود: شهادت می دهم که تو پاره تن منی.

روزی رسول خدا از اصحاب خود پرسید:« نزدیکترین حالات زن به پروردگارش کدام است؟» اصحاب نتوانستند جواب بدهند. این سؤال به گوش فاطمه علیهاسلام رسید. فاطمه فرمود:« نزدیکترین حالات زن به پروردگارش وقتی است که در خانه اش بنشیند (و خود را در کوچه و بازار، جلو چشم نا محرمان قرار ندهد.)
وقتی رسول خدا این سخن را شنید، فرمود: فاطمه پاره تن من است.
پاسخ ها
علی
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
خدا ما رو مورد عنایت حضرت بی بی فاطمه زهرا قرار بده . انشالله . ولی مگر آقای کدیور اصل حجاب رو منکر شدن؟ فقط در شیوه و طریقه اختلاف هست.التماس دعا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۷
توصیه میکنم کتاب-حجاب شرعی در عصر پیامبر- نوشته امیر ترکاشوند رو بخونید
داریوش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۲۹
0
6
استفاده کردیم عزیزان موافق ومخالف
آباد باشی ایران!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۳۰
2
4
خداهمه رابه راه راست هدايت كند
الفبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
2
7
.الهم عجل لوليك الفرج.
مسلمان
|
United States of America
|
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۸
1
7
ایشون چند وقت بعد از نامه اش به لنکرانی رساله ای منتشر کرد به نام نقد مجازات مرتد و ساب النبی که در اونجا ارتداد رو رد کرد با دلایل فقهی.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۹
6
16
محسن کدیور بسیارباسواد ومتین است فقط یه مشکل دارد:چاپلوس نیست
فرزاد میر
|
Canada
|
۰۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
2
7
ولی جدای از اینها مقالات و کتاباش بسیار تامل برانگیز و اکثرن با سند ومدرک قوی هستند مثل مقالات راجع به ایت الله شریعتمداری ومنتظری و جوابیه هایی که امثال بجنوردی و ذوالعلم نوشتند برا مقالاتش خیلی ضعیف و اکثرا توهین وافترا بوده وادم رو قانع نمیکنه.
زارعی
|
Germany
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
8
2
من خودم در همایش دین و مدرنیته در حسینیه ارشاد حضور داشتم تمامیه سخنرانان از جمله این آقا با اصل دین و اصل قرآن مشکل داشتن ودارن من خودم موقع نهار خوردن با آقای کدیور صحبت کردم بخدا قسم ایشان با اصل رژیم اسلامی حتی به خود ولایت مستقیم با ذکر نام مخلفت کردن اینها با لباس اسلام آمدن دارن تیشه به ریشه ی خودشون میزنن اسلام از اینها ذره ای ضربه نخواهد دید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
0
7
بزاریدیه داستانی روازحضرت علی بهتون بگم : یه روز حضرت علی درمسجد داشت خطبه می خوند که مردی پاشدو به حضرت ناسزا گفت.. صحابه حضرت خواستن مرد روبگیرن ومجازات کنن ولی حضرت نگذاشتند وفرمودند:تاوقتی زبان علی درکار است نیازی به شمشیر مالک نیست آری دوستان دین اسلام درقالب قرآن وکتاب اومده معجزه اش قرآن است یعنی دین تفکر وتعقل دلیل اینکه بعد از پیامبردیگه پیامبری نیامد اینه که به عقلانیت مردم اعتماد شده پس باید باعلم جواب هرکس روداد باتحقیق وتفحس نه با دشنام والفازرکیک اگه ایشون مطلبی روباسند میگه پس باید درمقابلش مطلبی با سند بیان بشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۵
که این اتقاق هم افتاده ... هر کس حتی اندکی از اسلام بدونه می تونه تفاوت اسلام این اقا با اسلام پیامبر رو متوجه بشه مثل همین مسئله حجاب که مطرح نمودند..
فرهاد
|
France
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
0
6
آفرین به ناشناس خوشم آمد-ممکنه آقای کدیور و امثال اون بعضی نظراتشونم غلط باشه ولی همه حرفاشون که غلط نیست--مگر اشخاص مذهبی دیگه همه حرفاشون درسته-اختلاف نظر همیشه بوده و هست-فقط سخن خدا و پیامبر و ائمه همیشه درسته-هر کسی نظری داره مهم اینکه روی چیزایی که اعتقاد داریم یه کم قبلش مطالعه و مکاشفه کرده باشیم نه اینکه بیشتر حرفامون ازروی حدس و گمان و بیشتر اعتقاداتمون از روی تعبد به دیگران باشه- راستی یه کم فکر کنیم ببینیم چقدر برای حرفا و اعتقاداتمون دلیل موثق داریم- اگه میخوایم شیعه علی (ع) باشیم اینقد زود قضاوت نکنیم- اینقد زود تهمت نزنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۹/۰۷
افرین فقط سخن خداو ائمه صحیح است یعنی ایشان نمی دانند نظر پیامبر را در مورد حجاب نظر حضرت زهرا را یا منطق ایشان از منطق حضرت بالا تر است؟!
حسين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۵
2
2
ﺑﺒﻴﻨﻴﺪ ﺍﻗﺎﻯ ﺯﺍﺭﻋﻰ ﻋﺰﻳﺰ ﻣﺎ ﻓﺮﺽ ﺭﺍ ﺑﺮ ﺍﻳﻦ ﻣﻴﺬﺍﺭﻳﻢ ﺍﻗﺎﻯ ﻛﺪﻳﻮﺭ ﺑﺴﻴﺎﺭ ﺍﺩﻡ ﺑﺪﻯ ﻫﺴﺘﻨﺪ. ﻭﻟﻰ ﻧﻆﺎﻡ ﻣﺎ ﻛﻪ ﺑﺮ ﺍﺳﺎﺱ ﺳﻴﺮﻩ ى ﻣﻮﻟﺎ ﻋﻠﻰ(ع) ﺑﺮ ﺑﺎ ﺷﺪﻩ ﺟﺮﺍ ﺑﻪ ﻧﻆﺮﻳﺎﺗﺶ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﺍﺩﻩ ﻧﻤﻴﺸﻪ???
مدیر پایگاه تا  كنون جواب هاي زيادي داده شده است .
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۸
1
4
خدايا تمامي بدخواهان به اسلام و شيعه را رسوا و نابود كن.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۱۷
1
7
آقای کدیورحرفاش هم منطقیه اگر میتونید با دلیل انکارش کنید اگر هم نمیتونید تهمت وطن فروشی و بی سوادی بهش نزنید بنده افتخار شاگردیشون را داشتم تو کل دوران تحصیلم جزء باسوادترین اساتیدم بودن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۳
0
0
ببخشید اقا کسی جوراب منو ندیده
راضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
0
0
خداوندا تو خود میدانی که انسان بودن و ماندن در این دنیا چه دشوار است .
محمد
|
Japan
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۸
1
2
بدترین جرم خیانت به وطن است آدم توی وطن بمیره بهترازاینکه دست به طرف دشمن ملت خود درازکنه
اکبر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۳
2
3
اگه یه کم غیرت ملی میداشت با همه ی اختلافات بازم تو آغوش دشمن نمی رفت
ناشناس
|
Germany
|
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
3
1
بنده تقریبا تمامی نظرات مهم این آقا رو خوندم و تمامشون به راحتی توسط اهل فن با دلایل محکم نقد میشن و برام جالب بود چطور چنین نظرات سهل الانتقادی از یه فردی مثل ایشون که تو رزومش نوشته تا مرجعیت پیش رفته ارائه شده!!!!
بیشتر احساس می کنم تحت تاثیز استادش آقای منتظری قرار گرفته و به دلایل مخالفتهایی که بعد از انقلاب تو دوران مختلف باهاش شده، تو نظراتش سعی کرده نسبت به نظام و افکارش جبهه گیری کنه.
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۶
2
2
من حرفاشو گوش دادم عین حقیقته....شماهاهم حتما گوش کنیداو یه ایرانی فهمیده و باشعور و منطقیه ک دلش برای کشورش با این اوضاع میسوزه....
حمیدرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۸
1
4
کسانی که حرفاشو قبول دارند حرفهای فراماسونریست
اینده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۱
1
2
سلام رفقای هموطن...به نظرما بهتره نظرات اقای کدیور وامثال او را خوب متوجه بشیم وبعد هم خوب پاسخ علمی واستدلالی وعقلی بدیم..باید خودمون مسلح به سلاح علم وتقوا بشیم وبعد که تونستیم پاسخ حضرات رابدیم وایرادهای درستی اگه داشتند را برطرف کنیم بعدش خود به خود محو میشوند..از تقصیرات حضرات که بگذریم کمی هم ماتقصیرداریم که پاسخ حضرات را پیدانمیکنیم ونمیدیم..باید ازنظرعلمی قویتربشیم
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۲
1
4
با سلام
به نظر من با کسی نظر جدید در موضوعات ارایه میدهد باید با نقد و تحلیل افکار عمومی روشن کرد نه که از واژه زشت استفاده کرد ما خود را مسلمان با تمدن میدانیم ماند مغولات عمل نکنم
ملاصدرا در زمان خود بعد از افکارش روشن و مورد توجه واقع شد
علم و نظریه با استدلال رد میشه نه با فحاشی و حرف زشت!،!
ازادی یعنی همه حرف بزن عقل طبق فطرت انتخاب گری کرد وگرنه دیکاتوری است!!!
متاسفم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۷
0
1
گوش مردم از این حرفاپره ، تهمتایی که میزنین خیلی خیلی آشناست ..
پویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
اون که میگه کدیور. دکتر نیست بره یه نگاه به مدارک بندازه
یا علی مدد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
0
0
موافقان با این آقا از نظر جنسیت ، خوب مغالطه رو بلد هستند .
گودرز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
0
0
نظرات مخالفان گرامی را ملاحظه کردم اولا متاسفم ازاینکه برای رد عقاید مبادرت به توهین میکنید بیاییم منبعد بجای تقلید کور کورانه با تحقیق اگاهانه پاسخ اشکالات رامرتفع کنیم. بدانید قبل از مسلمانی ما ایرانی بوده ایم با فرهنگ وادب مثال زدنی.پاسخ نقد توهین نیست. نگذاریم که بگو یند مردم رمه اند وما چوپان !!!!
شاهرخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۴:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۳
0
0
خیانت دیگه شاخ داره .اول خودت رو پیدا کن کجای دنیا قرار داری بعد خرافات بباف برا خودت
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۴/۰۶
0
0
سایتی که لباس روحانیت داشته سایت دینی است.
آنجا که کت‌وشلوار دارد سایت آکادمیک است، آنجا کدیور پژوهشگر است نه عالم دین و روحانی.
غریبه
|
United States of America
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۲۹
0
0
تازمانی که چشم به واقعیات بازنکنیم روزگارمان همین است به جای توهین کردن نقد منطق اثرگذارتراست ای مردم ایران بیدارشوید نگذارید کورکورانه به کشورودین اینچنین حمله کنند
ناسشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۷
0
0
این آقا خائن به دین و وطن است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۳۱
0
0
خیلی هم آدم نرمال و باسوادی هستند و هر چه میگه واقعیته. لطفا سوادتونو بالا ببرید و مطالعه داشته باشید. ایشون مباحثشون از نظر علمی و عقلی کاملا مطابق با اصل اسلام می باشد و از اینهمه فساد و تزویر ایجاد شده در حکومت اسلامی انتقاد شایسته دارند
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۴/۱۶
0
0
همه این اختلافات تاریخی بر میگرده به خود بشر تا زمانی که مهذب نشه و آلودگی و خودخواهی داشته باشه هر چقدر هم دانشمند دین و فلسفه و قرآن و.... بشه ، نمی تونه خیرخواه حقیقی برای نجات انسان ها بشه، همچنان که می بینیم حق منتخبین خدا تا الان بدست امثال اینگونه افراد در طول تاریخ غصب شده، خدا به همه ی ما رحم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۸
0
0
آخرش من نمی دونم قسم خروس رو قبول کنم یا دم حضرت عباس رو؟
کوروش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۷/۰۹/۰۷
0
0
یه طوری از امریکا انگلیس حرف میزنید انگار فقط کدیور رفته،کاش اول سراغ آقا زاده‌ها ،سلبریتیها رو میگرفتید،عزیزم آمریکا ووو واسه منو شما بده ،آخه چشم وگوشو باز میکنند،چرا باید فرزندان مسئولین بالا رتبه در انگلستان وامریکا تحصیل و وو کنند
سید یحیی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۹
0
0
اینکه از اصول کافی "شیخ کلینی" با اون همه عنایات و مرحوم آیت الله فاضل لنکرانی ایراد گرفته و از اصل ویران دانسته مطالب و نظراتشون رو، و تن به مصاحبت با اسرائیل داده مشخصه که کلا به بیراهه رفته...
خدا همه ما را به راه راست هدایت کند...
عشق علی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۰
0
0
اقایان خانوما زیاد به مدرک دانشگاهی یا حوزوی افراد فوکوس نکنید اگر دیدید فردی مطلبی بصورت نظام مند بیان میکند ودر مقابل خیلیها بر ان مطلب نقد های غیر نظام مند می نویسند پس حداقل نتیجه ای که مگیریم این است که ان فرد ادمی است که عقلش آکبند نیست وعقلش کارمیکند ثانیا مگرپیامبر اسلام مدرک حوزوی ویا دانشگاهی داشت ولی قران را اورده با اینکه بیسواد بودو......
محمد امین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۵
0
0
کدیور به کجا پناه برده فضل الله نوری حاضر نشد برای نجات جان خویش به سفارت انگلیس برود در حالیکه کدیور از ازادی کشورش بر ضد کشورش استفاده کرد شاگرد خوبی هم نبود زیرا همین منتظری در تایید ولایت فقیه کتاب نوشته وایشان گویا غیر از منتظری استاد قابلی نداشته تا به ان افتخارکنه ودر اخر ثبات نظام با وجود این همه دشمن خارجی ومنافق داخلی نشانی از تابیدات خدا از ان است راستی سلیمانی عزیز کمر هر جه منافق نامرد وطن فروش را شکست الحمدلله
هاتف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
0
0
محسن کدیورها هم روزی می رسد مثل اذری قمی ها پشیمان خواهند شد ... شاید هم هستند ولی روشون نمیشه بیان کنند.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۱/۱۶
0
0
تاجایی که دلارهای آمریکا به مزاقش سازکاره مخالفت میکنه .امثال اینا بنده ی زر وسیمن .حیییییف لباس آخوندی که تنش بوده حییییف نون امام زمان عج که خورده احمق پست
درضمن علامه حکیمی توکتاب فقه جعفریشون بدون استنادعلامه طباطبایی رو مخالف انقلاب دونستن .
مصطفی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۷
0
0
کمرش ان شاء الله بزودی بشکه
نظر شما

آخرین اخبار

پربازدید ها

پربحث ترین عناوین